• Pimnoort
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 01-01 10:45
Ik volg stiekem al een tijdje dit topic, ben normaal niet zo van het reageren.
Maar het wordt me nu toch wel heel spannend bij CB.

Heb wel een pre order bij game mania, maar ze zeiden al dat ik niet bij eerste lichting zit toen. Vandaar toch maar proberen bij CB.

Was er een app groepje om alle statussen bij te houden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ellarbo
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 13-02-2021
ryanator schreef op donderdag 12 november 2020 @ 08:50:
[...]

Zou ontzettend goed nieuws zijn voor ons. Alleen denk ik dat ze het gewoon weghalen om niet nog meer mensen te lokken om 12u
gewoon random online gooien is veellll beter. Als ze een exacte tijdstip geven, dan crasht de site net als bij de xbox.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ryanator
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 08-07 15:59

ryanator

Wilt een PS5 op launch

ellarbo schreef op donderdag 12 november 2020 @ 09:27:
[...]
gewoon random online gooien is veellll beter. Als ze een exacte tijdstip geven, dan crasht de site net als bij de xbox.
Miss wordt het toch niet zo'n grote shit show after all

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21-06 15:37
ellarbo schreef op donderdag 12 november 2020 @ 09:27:
[...]
Jup, dat was drama. Uiteindelijk zijn ze allemaal telefonisch verkocht ipv via de website, ondanks dat CB aangaf dat écht niet te gaan doen 8)7

• Marcel317
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12:15
Brutal1ty schreef op donderdag 12 november 2020 @ 09:30:
[...]

Jup, dat was drama. Uiteindelijk zijn ze allemaal telefonisch verkocht ipv via de website, ondanks dat CB aangaf dat écht niet te gaan doen 8)7
Hoe weet je dat?

• ellarbo
[...]

Heb dat gehoord idd maar ik heb nog geen bewijs gezien. CB ontkent het ook.

• Niek_1981
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07-04 14:14

Niek_1981

Think Different.

[...]

Dat heb ik wel geteld 1 iemand zien vertellen, dus trek het verhaal zeer in twijfel.

Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G4mert
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-04 19:52
Bol.com lijkt vandaag mijn controller en dock te leveren. Terwijl een vriend van mij (zelfde order tijd) het morgen pas ontvangt.

Daarnaast werd Miles Morales gisteren verstuurd (Game Mania) maar track & trace zegt nu morgen want ze hebben het pakketje nog niet ontvangen.

Dat gaat wat worden op 19 november.. _/-\o_

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-06 21:55
[...]

daar geloof ik geen reet van.. spannende verhalen altijd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 10:59
Ik denk dat het zeker de moeite is om Bol.com woensdagochtend in de gaten te houden. Zeker omdat de focus vol op coolblue is, ligt bij Bol.com een goeie kans.

De accessoires die eerst ook allemaal uitverkocht waren, zijn gisteren toch nog een behoorlijke tijd te koop geweest. En worden vandaag bezorgd.

Bol zal een redelijk betrouwbare toezegging hebben gehad qua aantallen, maar die gaan natuurlijk nooit 100% verkopen. Als je 50 mensen toch niet kan leveren kom je niet best in het nieuws. Die hebben gezien de corona situatie ongetwijfeld op safe gespeeld.

Ik durf met enige zekerheid te zeggen dat de restvoorraad en annuleringen woensdag tussen 08.00 en 11.00 te koop zal zijn.

TWEAKERS FC EREDIVSIE VOETBALPOULE 24/25

• koenvd90
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-06 08:48
G4mert schreef op donderdag 12 november 2020 @ 09:33:
Bol.com lijkt vandaag mijn controller en dock te leveren. Terwijl een vriend van mij (zelfde order tijd) het morgen pas ontvangt.

Daarnaast werd Miles Morales gisteren verstuurd (Game Mania) maar track & trace zegt nu morgen want ze hebben het pakketje nog niet ontvangen.

Hier precies hetzelfde met miles morales. Ook via gm. Moet volgens hun nu vanuit België komen

• kevineuro
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 18-06-2022
[...]

dit geloof jij?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr. Jummy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 11:33
Coolblue is aan 't kloten met m'n tracker. Beschikbaar vanaf 18 november -> Binnenkort leverbaar |:(

iPhone 12 | iPad (2021) | MacBook Pro 16" (2023) | PSP, PS3, PS4, PS5, Nintendo Gamecube, Wii & Switch | LG OLED 55" B9

• DeYentel
  • Laatst online: 27-04-2021
Mr. Jummy schreef op donderdag 12 november 2020 @ 09:36:
Coolblue is aan 't kloten met m'n tracker. Beschikbaar vanaf 18 november -> Binnenkort leverbaar |:(
Men hart maakte ook een sprongetje :p.. Inderdaad weer aangepast. Wie weet gooien ze hem straks wel gewoon online.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ryanator

ryanator

Wilt een PS5 op launch

Mr. Jummy schreef op donderdag 12 november 2020 @ 09:36:
Staat er bij mij ook. Ze gaan het zeker weten anders aanpakken.

• VirinR
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 13:37
G4mert schreef op donderdag 12 november 2020 @ 09:33:

Ik heb ook games gepre-orderd bij Game Mania en deze zijn nog steeds niet ontvangen door PostNL maar dat kan te maken hebben met een Belgische feestdag. Ik kreeg namelijk dit mailtje:
Hey gamer,

Allereerst bedankt voor jouw pre-order bij Game Mania!

Omwille van een feestdag in België is het niet mogelijk om Sackboy – A big Adventure op 12/11 bij je thuis te leveren. Je mag het pakket uiteraard wel op vrijdag 13 november bij je thuis verwachten en de verzendbevestiging daarvan zal je op 12/11 in je mailbox zien verschijnen. Vanaf dat moment kan je het pakket op de voet volgen.

Deze informatie staat ook al even op onze website te lezen, maar we wilden je hier toch nog even persoonlijk van op de hoogte stellen!

Met vriendelijke groeten,
Game Mania

• ellarbo
ryanator schreef op donderdag 12 november 2020 @ 09:39:
[...]

Staat er bij mij ook. Ze gaan het zeker weten anders aanpakken.
Ik hoop echt dat ze het gewoon morgen online gooien.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:29
haha keep up the good hope, denk dat Cb helemaal niets aanpakt en weer een sh*tshow wordt

• Santiago2019
  • Laatst online: 04-01-2022
VirinR schreef op donderdag 12 november 2020 @ 09:40:
[...]

Ik heb ook games gepre-orderd bij Game Mania en deze zijn nog steeds niet ontvangen door PostNL maar dat kan te maken hebben met een Belgische feestdag. Ik kreeg namelijk dit mailtje:

[...]
GM België heeft mijn games gisteren al in de brievenbus gedaan via PostNL.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marcel317
ellarbo schreef op donderdag 12 november 2020 @ 09:40:
[...]

Lijkt me héél sterk dat ze dat doen. Overal hebben ze verkondigd dat het 18 november online gaat. Denk dat de marketing afdeling van Coolblue wel beter weet.

• VirinR
  • Laatst online: 13:37
Santiago2019 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 09:42:
[...]

GM België heeft mijn games gisteren al in de brievenbus gedaan via PostNL.
Apart. Bij mij staat in de PostNL-app dat het pakket nog niet is ontvangen. Ik vind het niet erg, als ik de games maar heb wanneer ik mijn PS5 heb.
Overigens kreeg ik wel de coins erbij in mijn account dus ik ga er wel vanuit dat de games onderweg zijn.

• silverfox83
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-12-2023
Kan ik ergens een handleiding zetten hoe ik een tracker zet op cb?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• eazi
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 14:46

eazi

Vingerplant onder

silverfox83 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 09:48:
Kan ik ergens een handleiding zetten hoe ik een tracker zet op cb?
Installeer Distill (Chrome extensie), klik daarna op het icoontje rechtsbovenin, Select parts of page, selecteer Binnenkort leverbaar", zet hem op 5 seconden.

Edit: en nu maar hopen dat ik mezelf niet in mijn voet schiet hiermee.

[ Voor 9% gewijzigd door eazi op 12-11-2020 09:51 ]

• acreed166
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 08-07 20:27
Marcel317 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 09:43:
[...]

Lijkt me héél sterk dat ze dat doen. Overal hebben ze verkondigd dat het 18 november online gaat. Denk dat de marketing afdeling van Coolblue wel beter weet.
Zij hebben dat wel weggehaald ik lees nergens meer 18nov en ook niet bij veel gestelde vragen.

• koenvd90
acreed166 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 09:51:
[...]

Zij hebben dat wel weggehaald ik lees nergens meer 18nov en ook niet bij veel gestelde vragen.
Ik denk dat ze hem eerder gaan open gooien. De xsx was een grote shit show. Denk dat ze hier wel van hebben geleerd.

• cronixx
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-06 10:14

cronixx

krieuw

acreed166 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 09:51:
[...]

Jawel de "Binnenkort leverbaar" tekst veranderd steeds naar "Beschikbaar vanaf 18 november"

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 08-07 22:57
ellarbo schreef op donderdag 12 november 2020 @ 09:40:
[...]

Zonder aankondiging zou helemaal een shitshow zijn, alles voor een glimlach. Trump is vast bij CB in opleiding geweest.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ryanator

ryanator

Wilt een PS5 op launch

ze mogen de 18e best zonder aankondiging verkopen van mij hoor ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheDukemaster
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 05-06 13:20
Nou dat beloofd wat voor release dag, had drie bestellingen staan voor PS5 spullen. Eén voor een game bij Mediamarkt die zou gister komen, nog een game bij Bol.com en ook nog accessoires bij Bol.com beide voor vandaag. Van alle drie mails gehad dat de bezorging bij Post.nl vertraagd is. :/ Nou vindt ik het voor deze spullen niet erg, maar mag hopen dat het volgende week beter geregeld is.

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
XSX elke keer naast gegrepen dus ga sowieso een poging doen bij Coolblue voor de PS5, kans is klein maar let's see

• Nitwitt1991
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 17-05-2022
Gamemania zegt dat mijn controller is verzonden, maar nog geen track & trace code ontvangen. Aggh zal vanzelf wel een gemist briefje vinden na werk.

• Steven030
  • Laatst online: 26-06 14:34
Ja PostNL gaat het heel moeilijk krijgen volgende week. Dinsdag ging er al eea fout bij de XSX release en sommigen wachten nog steeds op hun console. Vandaag zouden bij mij vijf PS5 accessoires geleverd worden van Bol, en nu zijn er al 2 vertraagd volgens de PostNL app. Gaat spannend worden volgende week!

• Retawsuna
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 04-10-2022

Retawsuna

Koffie!

Zelfs met mijn bevestigde Bol.com pre-order voor een Digital PS5 ga ik er niet zomaar vanuit dat ik hem de 19e in huis heb. Als je de shitshow van de XSX leest dan hebben ze er (samen met PostNL) grote moeite mee om doosjes op het juiste moment op de juiste plek te krijgen.

superhippe witte identicon

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ap3nr0ts
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:27

ap3nr0ts

hoi

Ik heb CB gevraagd op Twitter what is up met hun strategie. Waarschijnlijk als persoon 3253243255. :P

• 0daro0
  • Laatst online: 19-03 17:56
Yes, ik ben eigenaar van een controller. vandaag af te halen bij Game Mania. nu de PS5 nog haha!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Nog steeds geen afhaalbevestiging voor miles morales van de MM hier. Deze zou ik vandaag kunnen ophalen zogenaamd. Maar de dag is niet voorbij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BigF25
Net bericht ontvangen van GM voor het afhalen van Miles Morales

• gambler85
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 01-02-2021
Nitwitt1991 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 10:04:
Tsjaa het zou me ook niks verbazen als er nog wat PS5 verdwijnen bij de bezorgdiensten......
Ben ik ook wel benieuwd naar inderdaad. Wel een pre-order bij bol.com maar vraag me af of ik de 19e een PS5 heb.

• pokle312
  • Niet online
Lekkerboeie86 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 09:34:
Ik denk dat het zeker de moeite is om Bol.com woensdagochtend in de gaten te houden. Zeker omdat de focus vol op coolblue is, ligt bij Bol.com een goeie kans.

De accessoires die eerst ook allemaal uitverkocht waren, zijn gisteren toch nog een behoorlijke tijd te koop geweest. En worden vandaag bezorgd.

Bol zal een redelijk betrouwbare toezegging hebben gehad qua aantallen, maar die gaan natuurlijk nooit 100% verkopen. Als je 50 mensen toch niet kan leveren kom je niet best in het nieuws. Die hebben gezien de corona situatie ongetwijfeld op safe gespeeld.

Ik durf met enige zekerheid te zeggen dat de restvoorraad en annuleringen woensdag tussen 08.00 en 11.00 te koop zal zijn.
Waar is woensdag op gebaseerd?

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 10:59
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0bbCrxlB_AroIgV780i5tU_M3IM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Mx7dklZRX27veZBrjYxsOCzU.jpg?f=fotoalbum_large

TWEAKERS FC EREDIVSIE VOETBALPOULE 24/25

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Hamazaki schreef op donderdag 12 november 2020 @ 10:06:
Nog steeds geen afhaalbevestiging voor miles morales van de MM hier. Deze zou ik vandaag kunnen ophalen zogenaamd. Maar de dag is niet voorbij.
Gast, de winkel was net 6 minuten open toen je dit schreef. Mogen die mensen ook een kopje koffie drinken voordat ze gaan kijken welke afhaalbestellingen er binnen zijn gekomen?

• Farabi
  • Niet online
joblamie schreef op donderdag 12 november 2020 @ 10:16:
[...]

Gast, de winkel was net 6 minuten open toen je dit schreef. Mogen die mensen ook een kopje koffie drinken voordat ze gaan kijken welke afhaalbestellingen er binnen zijn gekomen?
Owja, want ze weten pas vandaag hoeveel ze binnen krijgen...

• Marcel317
Hamazaki schreef op donderdag 12 november 2020 @ 10:17:
[...]

Daar gaat het niet om. Als de winkel net 6 minuten open is en je nog niets gehoord hebt, is dat nog geen reden om direct al te insinueren dat je het spel vandaag niet op kan halen. En ja dat doe je, door je toevoeging van het woord 'zogenaamd'.

• Farabi
  • Niet online
Marcel317 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 10:19:
[...]

Daar gaat het niet om. Als de winkel net 6 minuten open is en je nog niets gehoord hebt, is dat nog geen reden om direct al te insinueren dat je het spel vandaag niet op kan halen. En ja dat doe je, door je toevoeging van het woord 'zogenaamd'.
Nee, daar gaat het ook niet om. Andere mm filialen sturen klanten een week van te voren bericht dat ze hun ps5 op release kunnen afhalen. Maar bij dit filiaal lijkt het zelfs moeilijk te gaan bij een simpele spel.

• rrikkert
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 06:15
Normaal is het toch ook ophalen vanaf X uur... neem aan dat je pas een bevestiging krijgt dat je het kan ophalen als die ook is aangekomen en niet als die "onderweg is" naar een filiaal

• Kadardar
  • Registratie: Januari 2011
  • Nu online
Hamazaki schreef op donderdag 12 november 2020 @ 10:17:
[...]

Ik zou ze lastig gaan vallen via chat en telefoon :+

Maar ff serieus. Adem in en adem uit. Geef het even een paar uur. Je krijgt echt wel vandaag een e-mail dat je het mag komen ophalen.

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Marcel317
Hamazaki schreef op donderdag 12 november 2020 @ 10:20:
[...]

Nee, daar gaat het ook niet om. Andere mm filialen sturen klanten een week van te voren bericht dat ze hun ps5 op release kunnen afhalen. Maar bij dit filiaal lijkt het zelfs moeilijk te gaan bij een simpele spel.
Tot nu toe gaat niets moeilijk. Je hebt de belofte gekregen dat je vandaag het spel op kunt halen. Tot nu toe is er geen enkele reden om aan te nemen dat dat niet het geval gaat zijn. Dus, het zou je sieren om gewoon even rustig af te wachten en niet te insinueren dat er een belofte gebroken gaat worden. Mocht je vandaag niets horen, dán mag je klagen.

• Farabi
  • Niet online
Kadardar schreef op donderdag 12 november 2020 @ 10:22:
[...]

Ik zou ze lastig gaan vallen via chat en telefoon :+

Maar ff serieus. Adem in en adem uit. Geef het even een paar uur. Je krijgt echt wel vandaag een e-mail dat je het mag komen ophalen.
Ik heb er toch niks aan nu. Daar gaat het niet om. Hoop dat het alleen beter gaat met het ophalen van mijn console. Daar doelde ik meer op.

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 29-06 15:35
Hamazaki schreef op donderdag 12 november 2020 @ 10:25:
[...]

Ik heb er toch niks aan nu. Daar gaat het niet om. Hoop dat het alleen beter gaat met het ophalen van mijn console. Daar doelde ik meer op.
Ik heb daarover vorige week al bericht gehad van GM, dat de winkel de 19e om 08:00 opengaat en dat ik dan mijn console op kan halen. Jij niet?

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

• Farabi
  • Niet online
Marcel317 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 10:24:
[...]

Tot nu toe gaat niets moeilijk. Je hebt de belofte gekregen dat je vandaag het spel op kunt halen. Tot nu toe is er geen enkele reden om aan te nemen dat dat niet het geval gaat zijn. Dus, het zou je sieren om gewoon even rustig af te wachten en niet te insinueren dat er een belofte gebroken gaat worden. Mocht je vandaag niets horen, dán mag je klagen.
Haha, ik ben rustig hoor. Waarom zou ik...

• Kadardar
  • Nu online
Hamazaki schreef op donderdag 12 november 2020 @ 10:25:
[...]

Hate to burst your bubble. Gaat een nog groter drama worden.

Ook die ga je niet mogen ophalen 6 minuten na opening. :)

• madcon
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-05 12:12
Kadardar schreef op donderdag 12 november 2020 @ 10:27:
[...]

Hate to burst your bubble. Gaat een nog groter drama worden.

Ook die ga je niet mogen ophalen 6 minuten na opening. :)
Maak elkaar even gek :p

Uiteindelijk is iedereen aangeleverd op de winkel en eventueel bezorgdienst. Op dit punt kun je niets meer doen san afwachten.

Stadia / PSN : whenheco

• BigF25
Ben benieuwd volgende week. Krijg waarschijnlijk ergens maandag/dinsdag(?) bericht van MM wanneer ik de 19de mag ophalen, sochtends na koffie en ontbijt zou mooi zijn :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kadardar
  • Nu online
madcon schreef op donderdag 12 november 2020 @ 10:29:
[...]

Maak elkaar even gek :p

Uiteindelijk is iedereen aangeleverd op de winkel en eventueel bezorgdienst. Op dit punt kun je niets meer doen san afwachten.
Alles wat ik zover heb opgehaald bij MM met een pre-order op releasee dag heb ik nog nooit in de ochtend in me handen gehad. Eerder laat middag. :)

Het is niet mijn bedoeling elkaar gek te maken. Wil gewoon waarschuwen voor de verwachting dat je 19 nov. rond openingstijd bij de MM kan gaan staan om je PS5 te halen en vervolgens weggestuurd te worden met niets in je handen en misschien door corona ook nog eens een uurtje buiten heb mogen staan.

• 0daro0
Kadardar schreef op donderdag 12 november 2020 @ 10:31:
[...]

Alles wat ik zover heb opgehaald bij MM met een pre-order op releasee dag heb ik nog nooit in de ochtend me handen gehad. Eerder laat middag. :)

Het is niet mijn bedoeling elkaar gek te maken. Wil gewoon waarschuwen voor de verwachting dat je 19 nov. rond openingstijd bij de MM kan gaan staan om je PS5 te halen en vervolgens weggestuurd te worden met niets in je handen en misschien door corona ook nog eens een uurtje buiten heb mogen staan.
Onze vaste Postnl man is altijd super vrolijk en komt altijd pas na 18.00 dus ik houd daar wederom rekening mee.

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Nu online
Wat een drama over een console zeg. Ondertussen moet ik nog altijd spieken wat nou de launchdatum gaat zijn. Waarschijnlijk ga ik hem donderdag einde dag wel even ophalen, maar hij past denk ik niet goed bij de rest van de inboedel (Paprika in "Post hier foto's en specs van je home cinema! Deel 49"), waardoor ik begin te twijfelen of ik hem überhaupt ga uitpakken gezien de PS4 ongeveer 8 uren heeft gedraaid in al die jaren. Staand is geen optie en liggend ziet ie er zo gek uit. En nee, de Xbox komt er dus zeker niet om die reden.

• Shifty47
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 07-07 09:50
Miles Moralis is in ieder geval onderweg :)
En vandaag één headset en morgen ook één.. was vergeten dat ik die zowel bij MM als bij Bol.com besteld hebt :S. Dan maar ééntje terug sturen.

• madcon
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-05 12:12
0daro0 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 10:32:
[...]

Onze vaste Postnl man is altijd super vrolijk en komt altijd pas na 18.00 dus ik houd daar wederom rekening mee.
Echt? Dat is super laat, dan zit je vast op het einde van de route. Die van ons komt rond half 1.

Bij de ps4 pro had ik de lokale AH als aflever punt gekozen maar kreeg geen status update. Bleek dat hij al 3 uur voor mij klaar lag.. Dus nu thuis adres gelozen en voordeur in de gaten houden.

Stadia / PSN : whenheco

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kadardar
  • Nu online
0daro0 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 10:32:
[...]

Postbezorger blij, jij superblij. Iedereen blij. :)

Denk dat er veel mensen tegen hun raam geplakt zitten en bij elk busje denken. YES! Om er vervolgens een pak cement uitgetild te zien worden. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Celeone
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 28-02-2023
Zag op Twitter van Coolblue over het verdwijnen van 18 november:
We willen de verkoop zo goed mogelijk regelen. Daarom zijn onze collega's hard bezig met het uitdenken van de eerste verkoop via onze webwinkel. Zodra we meer weten vind je op de site waar de screenshot (= FAQ-pagina) vandaan komt de informatie terug. Houd de pagina in de gaten de komende dagen

Nou, ben benieuwd!

• AMARONE
Celeone schreef op donderdag 12 november 2020 @ 10:36:
We willen de verkoop zo goed mogelijk regelen. Daarom zijn onze collega's hard bezig met het uitdenken van de eerste verkoop via onze webwinkel. Zodra we meer weten vind je op de site waar de screenshot (= FAQ-pagina) vandaan komt de informatie terug. Houd de pagina in de gaten de komende dagen

Nou, ben benieuwd!
Zijn ze lekker laat mee. Dit gaat gewoon een drama worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kevineuro
  • Laatst online: 18-06-2022
ik ben blij dat mijn postbode volgens mij echt hier om de hoek begint, en vaak al tussen 9 en 10 uur sochtends al langs is gekomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dragonwith
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 11-03 19:39

Nou, ben benieuwd!
Ik kan je vertellen dat sommige sites hier mee lezen(megekko bijv)
Dus denk dat coolblue of hier een idee heeft opgepakt of via twitter.

In ieder geval dit is goed nieuws!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xantheman
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 19-08-2021
Ze kunnen het best een uurtje een loting aanzetten per account/adres. Dit wordt anders echt een drama.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Santiago2019
  • Laatst online: 04-01-2022

Nou, ben benieuwd!
Zo moeilijk is het volgens mij niet. Geef eerst iedereen op Tweakers er eentje en daarna laat je de casuals gewoon oorlog voeren. *O*

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nitwitt1991
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 17-05-2022
AMARONE schreef op donderdag 12 november 2020 @ 10:38:
[...]

De hele dag met z'n alle een legale DDOS aanval doen, lekker F5 drukken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pokle312
  • Niet online
AMARONE schreef op donderdag 12 november 2020 @ 10:38:
[...]

Hoezo? het is niet zo dat de console morgen hier uitkomt 8)7

ze hebben nog week om iets goeds te bedenken...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ryanator

ryanator

Wilt een PS5 op launch

ff snel teruggelezen. Dus het klopt dat ze een nieuwe manier gaan bedenken? Dat is goed geregeld van ze

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 0daro0
kevineuro schreef op donderdag 12 november 2020 @ 10:38:
ik ben blij dat mijn postbode volgens mij echt hier om de hoek begint, en vaak al tussen 9 en 10 uur sochtends al langs is gekomen.
Ik moest dagen opmaken van de baas dus ben volgende week de hele week vrij haha.

Tevens een update van MM ik zou binnen 48 uur antwoord krijgen inmiddels 24 uur verder en tot heden nog niks vernomen, dus we wachten nog even af.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rrikkert
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 06:15
Zojuist bevestiging van GM dat m'n pakketje (Dualsense controller) is aangemeld bij PostNL. Ook al heb ik nog geen PS5 (pas rond de 25e vanwege levering uit Spanje door Amazon.ES) kan ik toch niet wachten om dat ding ff vast te houden:P

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• AMARONE
dragonwith schreef op donderdag 12 november 2020 @ 10:39:
[...]

Ik kan je vertellen dat sommige sites hier mee lezen(megekko bijv)
Dus denk dat coolblue of hier een idee heeft opgepakt of via twitter.

In ieder geval dit is goed nieuws!
Als die webwinkels slim zijn geven ze eerst alle mensen hier voorrang, die zijn actief op fora dus kunnen positief spreken over de webwinkel. (lezen jullie mee CB? 😝)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ryanator

ryanator

Wilt een PS5 op launch

AMARONE schreef op donderdag 12 november 2020 @ 10:45:
[...]

Als die webwinkels slim zijn geven ze eerst alle mensen hier voorrang, die zijn actief op fora dus kunnen positief spreken over de webwinkel. (lezen jullie mee CB? 😝)
CB als jullie dit lezen geef PS5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Retawsuna

Retawsuna

Koffie!

Paprika schreef op donderdag 12 november 2020 @ 10:35:
Wat een drama over een console zeg. Ondertussen moet ik nog altijd spieken wat nou de launchdatum gaat zijn. Waarschijnlijk ga ik hem donderdag einde dag wel even ophalen, maar hij past denk ik niet goed bij de rest van de inboedel (Paprika in "Post hier foto's en specs van je home cinema! Deel 49"), waardoor ik begin te twijfelen of ik hem überhaupt ga uitpakken gezien de PS4 ongeveer 8 uren heeft gedraaid in al die jaren. Staand is geen optie en liggend ziet ie er zo gek uit. En nee, de Xbox komt er dus zeker niet om die reden.
Qua kitscherigheid past de PS5 anders prima bij de speakers :>

• Valcanus1337
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08-03-2021
Ik hoop dat CB een beetje geleidelijk verloopt. Een extra PS5 zou wel mooi zijn, scheelt een hoop gedonder thuis.

PSN ID: White_Anomaly

• Dexinate
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 15-11-2020
rrikkert schreef op donderdag 12 november 2020 @ 10:43:
Zojuist bevestiging van GM dat m'n pakketje (Dualsense controller) is aangemeld bij PostNL. Ook al heb ik nog geen PS5 (pas rond de 25e vanwege levering uit Spanje door Amazon.ES) kan ik toch niet wachten om dat ding ff vast te houden:P
Laten we elkaar even op de hoogte houden, mijn order komt ook van Amazon.es. :)

• Celeone
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 28-02-2023
Ik baal nu ook wel dat ik niet de eerste 'ronde' al klaar zat om een pre-order proberen te krijgen. Biedt alsnog geen garanties natuurlijk, maar toch. Destijds was het niet zeker of ik mijn baan zou behouden door corona en met een dubbele hypotheek door een nieuwbouwwoning is het dan niet handig met geld te smijten. Zodra ik wist dat ik veilig zat en ik ook nog eens extra geld binnen wist te halen door een freelance-opdracht baalde ik natuurlijk als een stekker. Maar ach, wat doe je eraan...

Ik hoop nu vooral dat Coolblue niet om 12 uur hun voorraad online zet zodat er nog kans is. :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:17
Mensen die nog wachten op Coolblue, lees je even in hoe het gegaan is met de Microsoft XBOX Series S/X.

Samenvatting:
Op de dag en het tijdstip dat de pre-order zou plaatsvinden is het niemand gelukt (bron: forums en Social Media) er één via de website kopen. Reactie: Coolblue: Ze zijn telefonisch allemaal verkocht. Vervolgens was er op Social Media niemand die er één bemachtigd heeft met een telefonische verkoop (!?). We hebben het hier over ons enthousiasts, dus dat is dan erg vreemd. Wat er dan welk gebeurt is met de batch die zij hebben?

Dan wat heeft Coolblue in het verleden gedaan (bron: Budgetgaming.nl). De Nintendo NES Mini, SNES mini, Nintendo Switch, Sony PlayStation 500M Limited Edition en vele schaarse Limited Edition games verkochten ze steevast voor zo'n € 30,00 boven de 'adviesprijs'.

Conclusie: You do the math...

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• ap3nr0ts

ap3nr0ts

hoi

Jumpman schreef op donderdag 12 november 2020 @ 10:53:
Mensen die nog wachten op Coolblue, lees je even in hoe het gegaan is met de Microsoft XBOX Series S/X.

Samenvatting:
Op de dag en het tijdstip dat de pre-order zou plaatsvinden is het niemand gelukt (bron: forums en Social Media) er één via de website kopen. Reactie: Coolblue: Ze zijn telefonisch allemaal verkocht. Vervolgens was er op Social Media niemand die er één bemachtigd heeft met een telefonische verkoop (!?). We hebben het hier over ons enthousiasts, dus dat is dan erg vreemd. Wat er dan welk gebeurt is met de batch die zij hebben?

Dan wat heeft Coolblue in het verleden gedaan (bron: Budgetgaming.nl). De Nintendo NES Mini, SNES mini, Nintendo Switch, Sony PlayStation 500M Limited Edition en vele schaarse Limited Edition games verkochten ze steevast voor zo'n € 30,00 boven de 'adviesprijs'.

Wat impliceer je nu? Dat ze over maandje pas online komen voor hoofdprijs?

• donleone83
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12:17
Als je hem weg wilt doen houd ik mij aanbevolen!

• Retawsuna

Retawsuna

Koffie!

Waarom zou je dan uberhaupt een pre-order aankondigen als je ze toch achter gaat houden? Ik zie de logica niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• koenvd90

Samenvatting:

Mocht dit het geval gaan worden, haal ik nooit meer wat bij ze.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• ryanator

ryanator

Wilt een PS5 op launch

we kunnen het ook gewoon afwachten ipv chaos veroorzaken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Retawsuna

Retawsuna

Koffie!

ryanator schreef op donderdag 12 november 2020 @ 10:56:
we kunnen het ook gewoon afwachten ipv chaos veroorzaken?
nee, chaos is een betere vulling voor dit topic!

• atomix9
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23-06 13:01

Samenvatting:

Je vergeet erbij te zeggen dat de website binnen 3 minuten plat was.... en na 10 minuten ongeveer weer online was. Alle mensen met een console in hun "wagentje" waren die kwijt en/of konden niet verder met bestellen. Denk niet dat het met de PS5 verkoop anders zal gaan.

• Jumpman
ap3nr0ts schreef op donderdag 12 november 2020 @ 10:54:
[...]

Wat impliceer je nu? Dat ze over maandje pas online komen voor hoofdprijs?
ik zou zeggen doe eens een rondje game forums. Het lijkt er op dat Coolblue er een aantal op Marktplaats verkocht heeft, maar dit is helaas niet te bewijzen. Mensen ontvingen steevast van een verkoper een Microsoft XBOX Series X in een Coolblue doos.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Ik snap uberhaupt niet waarom je dan pre-ordered? Als je ps4 maar 8 uurtjes heeft gedraaid? (En als je zo bezig bent met de inboedel, als dat gezegd mag worden :9 )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpman
atomix9 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 10:58:
[...]

Je vergeet erbij te zeggen dat de website binnen 3 minuten plat was.... en na 10 minuten ongeveer weer online was. Alle mensen met een console in hun "wagentje" waren die kwijt en/of konden niet verder met bestellen. Denk niet dat het met de PS5 verkoop anders zal gaan.
Lees eens terug die dag op de Socials. ;)

Er is één Tweaker die er een van Coolblue heeft: N_Uleyn in "[XSX / XSS] Pre-order, bestellingen en levertijden"

[ Voor 14% gewijzigd door Jumpman op 12-11-2020 11:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ap3nr0ts

ap3nr0ts

hoi

Jumpman schreef op donderdag 12 november 2020 @ 10:58:
[...]

ik zou zeggen doe eens een rondje game forums. Het lijkt er op dat Coolblue er een aantal op Marktplaats verkocht heeft, maar dit is helaas niet te bewijzen. Mensen ontvingen steevast van een verkoper een Microsoft XBOX Series X in een Coolblue doos.
Geloof dan vooral dat medewerkers stiekem weten wanneer het online komt en dan snel bestellen en doorverkopen. Als dat praktisch alle Xbox'jes waren, is dat wel pauper ja.

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Nu online
Hamazaki schreef op donderdag 12 november 2020 @ 10:59:
[...]

Ik snap uberhaupt niet waarom je dan pre-ordered? Als je ps4 maar 8 uurtjes heeft gedraaid?
Daar twijfel ik zelf dus ook regelmatig aan ;). Valse hoop dat het anders gaat zijn denk ik.

[ Voor 7% gewijzigd door Paprika op 12-11-2020 11:02 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Alfa159
  • Laatst online: 05-07 12:09
Tussendoor zijn mijn PS5 controller en de dual charger binnen.

Ik zit er naar te kijken, maar er gebeurt vrij weinig. :+

Dan maar en toe een beetje aaien tot het de 18de wordt.

[ Voor 26% gewijzigd door Alfa159 op 12-11-2020 11:04 ]

https://vsospecialist.nl

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14:21
Alfa159 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 11:03:
Tussendoor zijn mijn PS5 controller en de dual charger binnen.

Ik zit er naar te kijken, maar er gebeurt vrij weinig. :+

Dan maar en toe een beetje aaien tot het de 18de wordt.
Even op je pc aansluiten :P heb je er nog een weekje plezier van

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• cronixx
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-06 10:14

cronixx

krieuw

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5Wx8y4_aOdLsKGfCnxX3SjCv_ao=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OtLqRuEISvtJlFBVviFEn5xK.jpg?f=fotoalbum_large

De kop is eraf.... nu nog een PS5

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Prophasis
  • Laatst online: 08:28
Extra controller is hier net geleverd.. Ligt extreem fijn in de hand, potver.

• FMS
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

FMS

Is de DualSense charger nog ergens beschikbaar?

• Alfa159
  • Laatst online: 05-07 12:09
Die twee games worden ook mijn eerste spelletjes op de PS5. Ik moet ze nog bestellen.

https://vsospecialist.nl

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-07 15:41
Prophasis schreef op donderdag 12 november 2020 @ 11:10:
Extra controller is hier net geleverd.. Ligt extreem fijn in de hand, potver.
Pics or it didn't happen :P

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Prophasis
  • Laatst online: 08:28
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9i2q-CPW9ZUXqsalVvolE0PP12M=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PJk8jXbY8AFaSptZxCwf5EDe.jpg?f=fotoalbum_large

:D
Edit: Oef.. beetje groot zo..

• ryanator

ryanator

Wilt een PS5 op launch

Alfa159 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 11:14:
[...]

Die twee games worden ook mijn eerste spelletjes op de PS5. Ik moet ze nog bestellen.
Ik ook, en de PS5 zelf ook :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 25-05 11:27
Bij mij staat er bij Mediamarkt "Je bestelling is aangemaakt en wordt voorbereid voor verzending".

Maar er staat ook, "Pre-order nu, 18-11-20 direct thuisbezorgd Wordt verzonden zodra er voorraad is"

Ik ga er gewoon vanuit dat ik volgend week een ps5 heb, aangezien ik de pre-order 17 september heb geplaats om 13:10.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pokle312
  • Niet online
Pagina: 1 ... 94 ... 559 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:

• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen

Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord