• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:44
Sjuuls92 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 15:25:
Hoeveel krijgt MediaMarkt Zwolle binnen?
Dat weet niemand, maar er staan er 147 gereserveerd volgens die API (disc versie).

Edit: en 69 digital versie.

[ Voor 9% gewijzigd door Richh op 10-11-2020 15:30 ]

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• Mldn
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 15-10-2025
Kan iemand meer informatie geven over Leeuwarden? Ik zie het niet 🙃

• pindaman99
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 14-12-2020
zou sdpuThreshold niet de hoeveelheid zijn die ze geleverd krijgen?

• Mandarijntje
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 31-01 10:58
Is het eigenlijk nog mogelijk een pre-order in een MM winkel te doen? En zo ja, in de winkel of telefonisch?

• Boterham71
  • Laatst online: 22-01 13:41
pindaman99 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 15:27:
zou sdpuThreshold niet de hoeveelheid zijn die ze geleverd krijgen?
Lijkt me niet, verschillen zijn veel te groot. (3, 200, etc)

• kevineuro
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 18-06-2022
Mandarijntje schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 15:28:
Is het eigenlijk nog mogelijk een pre-order in een MM winkel te doen? En zo ja, in de winkel of telefonisch?
lijkt me sterk dat ze nog pre orders aannemen

• ryanator
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 28-01 17:32

ryanator

Wilt een PS5 op launch

Kan je beter wachten op de volgende batch ergens

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:44
Mldn schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 15:26:
Kan iemand meer informatie geven over Leeuwarden? Ik zie het niet 🙃
55 pre-orders digital versie.
201 pre-orders schijf versie.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• Major_ton
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 00:03

Major_ton

Shoot!

Excuses als dit al eerder gevraagd is, maar zijn er al mensen gemaild door Mediamarkt Arena dat ze op 19 november hun PS5 op kunnen komen halen? Een maar van mij heeft hem daar in pre order staan, maar nog niks gehoord.

Some infinities are bigger than others.

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Hoeveel heeft denbosch MM er?

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 01:41
Ozzie schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 15:22:
Vanavond maar ff een python scriptje in elkaar knutselen die iets leuks doet met die data, kale json lezen is ook net niks :)
Als je dan ook het verschil tussen PS5 en XsX kan laten zien :D

• Ozzie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 31-01 13:46
xminator schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 15:35:
[...]

Als je dan ook het verschil tussen PS5 en XsX kan laten zien :D
Alleen dat geeft natuurlijk geen duidelijk beeld want de XsXen zijn vandaag uitgeleverd, dus die data staat er niet meer in.

"Write code as if the next maintainer is a vicious psychopath who knows where you live."

• ellarbo
  • Laatst online: 13-02-2021
joblamie schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 15:22:
[...]

Ik vind dit zo'n naïeve reactie. Je begrijpt toch zelf ook wel dat een Mediamarkt medewerker, vooral als dat een maand geleden was, geen flauw benul heeft van de aantallen Playstations die ze krijgen? Die 50 is totaal uit de lucht gegrepen natuurlijk. Volledig uit de duim gezogen. Gebaseerd op he-le-maal niets.

No offence verder hoor! Begrijp alleen niet dat je waarde hecht aan zoiets.
je hebt gelijk maar je moet toch iets? Als een medewerker niets weet, wie weet het dan? God? :9~

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 31-01 13:22

spaceboy

Op grote hoogte

Dit is vast een mega-newbie vraag, maar ik heb bij MediaMarkt online een PS5 in mijn mandje zitten, maar die kan (uiteraard) niet naar stap 2 (omdat enerzijds producten niet in de winkel op voorraad zijn en anderzijds de producten online uitverkocht zijn). Maar ik kan ook géén nieuwe PS5 in mijn mandje gooien. In welke twilight zone ben ik nu eigenlijk beland? Heeft dat zin, die niet-te-leveren PS5 in mijn mandje, of is dat net zo zinloos als elke aap hier die verwoed een poging doet om in 2020 nog een PS5 te kunnen kopen? ;-)

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• Boterham71
spaceboy schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 15:38:
Dit is vast een mega-newbie vraag, maar ik heb bij MediaMarkt online een PS5 in mijn mandje zitten, maar die kan (uiteraard) niet naar stap 2 (omdat enerzijds producten niet in de winkel op voorraad zijn en anderzijds de producten online uitverkocht zijn). Maar ik kan ook géén nieuwe PS5 in mijn mandje gooien. In welke twilight zone ben ik nu eigenlijk beland? Heeft dat zin, die niet-te-leveren PS5 in mijn mandje, of is dat net zo zinloos als elke aap hier die verwoed een poging doet om in 2020 nog een PS5 te kunnen kopen? ;-)
Zinloos :-)

• xantheman
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 19-08-2021
Uiteindelijk kan je dan niet afrekenen dacht ik. De Twilightzone waar je denk ik in zit is net als 95% van ons: hopen op CB, BCC & buitenkansjes die voorbij kunnen komen.

• Kadardar
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 28-01 01:50
Zinloos niet geheel tenzij je er volledig op gaat zitten.

Misschien tracker op de product pagina gooien en wanneer er even voorraad is zou je direct door kunnen met afrekenen. Kans dat je er 1 daadwerkelijk krijg schat ik in op zo goed als niets.

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

Verwijderd

Major_ton schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 15:34:
Excuses als dit al eerder gevraagd is, maar zijn er al mensen gemaild door Mediamarkt Arena dat ze op 19 november hun PS5 op kunnen komen halen? Een maar van mij heeft hem daar in pre order staan, maar nog niks gehoord.
Alle filialen zijn bezig met adminstratie en bellen uiterlijk begin volgende week geven ze aan op twitter. Dus waarschijnlijk word je deze dagen gebeld door hun als je er eentje hebt.

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Top. Ik weet genoeg. Ik ga volgende week een paar keer een poging wagen bij CB, maar ik ga me vooral richten op mijn backlog van de PS4. Lijkt me beter dan gefrustreerd 2020 proberen uit te zingen. :P

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• ellarbo
Major_ton schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 15:34:
Nope maar ze hebben echt enorm veel pre orders. Ik kan het me niet meer goed herinneren maar vgm was ik 600ste(en ik had voordat de prijs bekend was gepreorderd)

• Speedierass
  • Laatst online: 08-09-2022
Ik heb al een maand geleden bij onze lokale Intertoys me laten inschrijven voor de PS5, ik ben 23e op de lijst en nog steeds heeft de Intertoys niks gehoord over de levering, moet ik me zorgen maken? Ik wil ook bij CB en BCC proberen maar ben bang dat half Nederland hetzelfde idee heeft, weet niet of ik veel kans heb.

• ryanator

ryanator

Wilt een PS5 op launch

Iedereen en zn moeder wilt bij CB en bcc proberen. Houd die F5 button maar in de aanslag.

• Houthuizen96
  • Laatst online: 03-03-2024
Update vanuit Eindhoven centrum:

"Beste klant,
We hebben een update omtrent uw reservering. Zie hier onder de details:
Door een storing in ons systeem hebben we helaas niet goed kunnen vaststellen op welke plek je pre-order staat. Op dit moment zijn we bezig aan een oplossing. Eind deze week informeren we je over of je wel of niet in de eerste levering zit. De eerder verzonden e-mail met informatie over of je in de eerste levering zit mag je als niet verzonden beschouwen. Onze excuses voor het mogelijke ongemak."

Stond zelf op plek #7 van de Digital Editions, maak me niet al te veel zorgen. Maar mochten er meerdere mensen hier zijn die een mailtje hebben gehad deze week, het is dus nog niet zeker.

• Mr. Jummy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 00:44
En het MediaMarkt fiasco gaat weer door :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/q5Qd4SgS7NUoF5vwcD-9NRtbhC4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/vPnFnS1aYAUPPS0akJX1SnvL.png?f=fotoalbum_large

Sultana?

• ellarbo
Speedierass schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 15:45:
Ik heb al een maand geleden bij onze lokale Intertoys me laten inschrijven voor de PS5, ik ben 23e op de lijst en nog steeds heeft de Intertoys niks gehoord over de levering, moet ik me zorgen maken? Ik wil ook bij CB en BCC proberen maar ben bang dat half Nederland hetzelfde idee heeft, weet niet of ik veel kans heb.
Intertoys gaat er echt ongeveer 4 per filiaal krijgen. CB gaat onmogelijk worden(website gaat direct plat, net als bij de Xbox) BCC gaat nog intressant worden.

• pokle312
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
ryanator schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 15:47:
Iedereen en zn moeder wilt bij CB en bcc proberen. Houd die F5 button maar in de aanslag.
Vergeet ook niet dat bcc en coolblue hier nu 50000 keer voorbij is gekomen.
Denk dat tweakers alleen al voor 1000 man zorgt

• ryanator

ryanator

Wilt een PS5 op launch

pokle312 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 15:48:
[...]

Vergeet ook niet dat bcc en coolblue hier nu 50000 keer voorbij is gekomen.
Denk dat tweakers alleen al voor 1000 man zorgt
Ja behoorlijk... |:( 8)7

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Houthuizen96 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 15:48:

"Beste klant,
Door een storing in ons systeem hebben we helaas niet goed kunnen vaststellen op welke plek je pre-order staat. Op dit moment zijn we bezig aan een oplossing. Eind deze week informeren we je over of je wel of niet in de eerste levering zit. De eerder verzonden e-mail met informatie over of je in de eerste levering zit mag je als niet verzonden beschouwen. Onze excuses voor het mogelijke ongemak."

Stond zelf op plek #7 van de Digital Editions, maak me niet al te veel zorgen. Maar mochten er meerdere mensen hier zijn die een mailtje hebben gehad deze week, het is dus nog niet zeker.
Haha prachtig. Ze weten de volgorde niet meer. Mooie randomize() functie eroverheen en doorrrrrr!! Het rad van fortuin draait volle toeren!!! :P

• ellarbo
hahahahahha

Of ze hebben medewerkers voorrang gegeven
:+

• 0daro0
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19-03-2025
Kadardar schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 15:41:
[...]

Zinloos niet geheel tenzij je er volledig op gaat zitten.

Misschien tracker op de product pagina gooien en wanneer er even voorraad is zou je direct door kunnen met afrekenen. Kans dat je er 1 daadwerkelijk krijg schat ik in op zo goed als niets.
Waar haal je dit vandaan, ik heb voor alsnog ook bestelling gedaan en keurig een bevestiging gehad dus ik heb nog steeds goede hoop!

• Boterham71
ellarbo schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 15:48:
[...]

Intertoys gaat er echt ongeveer 4 per filiaal krijgen. CB gaat onmogelijk worden(website gaat direct plat, net als bij de Xbox) BCC gaat nog intressant worden.
Tsja iemand krijgt ze toch gekocht anders verdwijnt de voorraad niet.

• ryanator

ryanator

Wilt een PS5 op launch

Puur geluk hebben en nu ssssst

• Boterham71
0daro0 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 15:49:
[...]

Waar haal je dit vandaan, ik heb voor alsnog ook bestelling gedaan en keurig een bevestiging gehad dus ik heb nog steeds goede hoop!
Hij heeft niet besteld, slechts in winkelmandje. Dat kan al weken (maanden?)

• 0daro0
ellarbo schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 15:49:
[...]
hahahahahha

Of ze hebben medewerkers voorrang gegeven
:+
Waar gaat dit over, een controller of xbox of een pre-order op de PS5?

• 0daro0
Boterham71 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 15:50:
[...]

Hij heeft niet besteld, slechts in winkelmandje. Dat kan al weken (maanden?)
op die fiets, dan is het inderdaad erg lastig

• Houthuizen96
spaceboy schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 15:49:
[...]

Haha prachtig. Ze weten de volgorde niet meer. Mooie randomize() functie eroverheen en doorrrrrr!! Het rad van fortuin draait volle toeren!!! :P
Ik denk dat dit te maken heeft met de online pre-orders die vandaag hier ook besproken zijn. Toen je in de winkel een pre-order plaatste, kreeg je een factuur met nummer mee. Dus als zij de volgorde kwijt zouden zijn, hebben we zelf nog iets achter de hand ;)

• Mr. Jummy
Houthuizen96 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 15:48:

"Beste klant,

Denk dat dit komt omdat er pre-orders van de webshop met afhalen ook bij MM Eindhoven Centrum door waren gekomen. Maak mij ook niet zoveel zorgen aangezien ik 16 juli heb gereserveerd in de winkel :)

Sultana?

• Djores
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 18-06-2025
Mr. Jummy schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 15:52:
[...]

Denk dat dit komt omdat er pre-orders van de webshop met afhalen ook bij MM Eindhoven Centrum door waren gekomen. Maak mij ook niet zoveel zorgen aangezien ik 16 juli heb gereserveerd in de winkel :)
Wellicht, je kunt op je bevestigingsformulier laten zien op welke dag je een order hebt aangemaakt, als ze dit niet meer kunnen oplossen kijken ze daar misschien naar.

• Mr. Jummy
Djores schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 15:54:
[...]

Wellicht, je kunt op je bevestigingsformulier laten zien op welke dag je een order hebt aangemaakt, als ze dit niet meer kunnen oplossen kijken ze daar misschien naar.
Heb geen bevestigingsformulier gekregen, ook niks aanbetaald bij Eindhoven Centrum, we will see. 8)

Sultana?

• Houthuizen96
Mr. Jummy schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 15:55:
[...]

Heb geen bevestigingsformulier gekregen, ook niks aanbetaald bij Eindhoven Centrum, we will see. 8)
Wanneer je ze benaderd via het whatsapp nummer dat ze hadden doorgegeven, kunnen ze je deze sturen. Ik heb afgelopen week contact met ze gehad toen Sony bekend maakte dat er geen losse verkoop kwam en toen hebben ze deze naar mij gestuurd. Was zelfs nog wat plaatsen vooruit gegaan.

• ap3nr0ts
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-01 20:48

ap3nr0ts

hoi

Heb eigenlijk 1 simpele vraag, die iemand hier vast wel weet! (Ik kijk even bij Coolblue op de 18e, maar dat wordt vast toch niks. Verder heb ik hem niet meteen nodig, maar ik voorspel wel Switch-praktijken de komende maanden.)

Bij welke winkels kan ik in ieder geval een mail-alertje aanzetten? Normaal kan dat bij veel winkels, maar nu zie ik het alleen bij Bol.com. Dan heb ik er geen omkijken naar en zien we maar waar het schip strandt. :)

• Major_ton
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 00:03

Major_ton

Shoot!

@Verwijderd & @ellarbo bedankt voor jullie reactie. Hij staat sinds 22 juli rond nr. 20 op de lijst, dus zal wel goedkomen dan.

Some infinities are bigger than others.

• ellarbo
[quote]ryanator schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 15:47:
[/quote

Het gaat kansloos worden, net als bij Xbox. De website crasht vrijwel direct. Vgm krijgen ze er maar 200. 150 naar de medewerkers. 50 naar de bots :+ ik heb nog niemand op tweakers of twitter gezien die dus ook echt eentje had gekocht.

[ Voor 3% gewijzigd door ellarbo op 10-11-2020 16:09 ]

• ryanator

ryanator

Wilt een PS5 op launch

ellarbo schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 16:09:
[/quote

Het gaat kansloos worden, net als bij Xbox. De website crasht vrijwel direct. Vgm krijgen ze er maar 200. 150 naar de medewerkers. 50 naar de bots :+ ik heb nog niemand op tweakers of twitter gezien die dus ook echt eentje had gekocht.
Nee 2000. 1000 all digital en 1000 disc

• Kadardar
0daro0 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 15:49:
[...]

Hij heeft er alleen 1 in zijn winkelmandje. Hij gaat niet kunnen afrekenen tenzij de website meld dat er voorraad is. Ik heb niet op de voet gevolgd naar volgens mij zijn er na 17-9 geen tot hele enkele kansen geweest.

Zonder tracker met melding acht ik de kans vrij klein dat de persoon in kwestie gaat kunnen bestellen. Beste geval heeft hij wel een headstart omdat het al zijn winkelmandje ligt.

• Mike.Litoris
  • Laatst online: 09-01-2024
ryanator schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 15:47:
Hahah slagveld waarbij 90% van de mensen gaat sneuvelen. Gewoon een bloedbad volgende week.

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:17
ryanator schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 16:10:
[...]

ja en volgens mij moet dat ook nog verdeeld worden met Belgie

• Santiago2019
  • Laatst online: 04-01-2022
ellarbo schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 16:09:
[/quote

Dus gewoon even snel solliciteren bij Coolblue? Bied ik wel meteen mijn ontslag aan op 20 november. *O*

• ellarbo
[...]

We weten niet of dat echt klopt en of dat alleen nl is en niet ook voor de benelux

• ryanator

ryanator

Wilt een PS5 op launch

ellarbo schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 16:11:
[...]

We weten niet of dat echt klopt en of dat alleen nl is en niet ook voor de benelux
We weten sws niks behalve dat het chaos wordt

• 0daro0
Kadardar schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 16:10:
[...]

Hij heeft er alleen 1 in zijn winkelmandje. Hij gaat niet kunnen afrekenen tenzij de website meld dat er voorraad is. Ik heb niet op de voet gevolgd naar volgens mij zijn er na 17-9 geen tot hele enkele kansen geweest.

Zonder tracker met melding acht ik de kans vrij klein dat de persoon in kwestie gaat kunnen bestellen. Beste geval heeft hij wel een headstart omdat het al zijn winkelmandje ligt.
Inderdaad , ik ben een van de gelukkige die dit met een mazzeltje heeft kunnen doen na 17-09.
Maar met nog een week voor release lijkt het me toch wel dat je als bedrijf weet wat je hebt...

• Boterham71
[...]

Dit heeft PU ooit geroepen. Die had echt géén inzicht in wat er nu geleverd gaat worden door CB hoor.

Alleen al het feit dat het hetzelfde getal is zorgt er voor dat ik het niet geloof.

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:52
ryanator schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 16:12:
[...]

We weten sws niks behalve dat het chaos wordt
Als jullie woensdag gewoon rustig aan het werk gaan of school of van mij part buiten gaan fietsen kan ik lekker rustig bestellen. iedereen blij!
jullie geen chaos en ik een ps5.

Het zou toch zo fijn zijn als je een idee hebt wanneer ze dan vervolgens beschikbaar zijn als je volgende week naast het zwemvest (het is niet eens een boot) vist.

• Martijn1990
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 06:12
Boterham71 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 16:12:
[...]

Dit heeft PU ooit geroepen. Die had echt géén inzicht in wat er nu geleverd gaat worden door CB hoor.

Alleen al het feit dat het hetzelfde getal is zorgt er voor dat ik het niet geloof.
Dat tweede vooral.. er is veel meer vraag naar de disc versie gezien de pre orders. Zou eerder een verhouding van 75/25 zijn.

• ryanator

ryanator

Wilt een PS5 op launch

Kan het woord C o olblue niet even gebanned worden? Het trekt teveel traffic lol

• Kadardar
0daro0 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 16:12:
[...]

Inderdaad , ik ben een van de gelukkige die dit met een mazzeltje heeft kunnen doen na 17-09.
Maar met nog een week voor release lijkt het me toch wel dat je als bedrijf weet wat je hebt...
Denk dat ze voor 17-09 al wisten hoeveel ze er ongeveer gingen krijgen. Zullen er vast een paar zijn die buiten de boot vallen uiteindelijk. Denk aan diefstal en verlies.

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 31-01 03:43
ryanator schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 16:15:
Kan het woord C o olblue niet even gebanned worden? Het trekt teveel traffic lol
Koud blauw :+

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:51

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Hopelijk leren de webshops van de aardige chaos rond de Xbox, dat volgende week het ergens voor de PS5 iets vloeiender gaat lopen :P
(stiekem benieuwd wat de MP prijzen dan gaan doen, dat moet wel beginnen bij 700 euro :P)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Ozzie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 31-01 13:46
Die webwinkel met een glimlach, al zal het de 18e waarschijnlijk een traan worden..

"Write code as if the next maintainer is a vicious psychopath who knows where you live."

• Santiago2019
SinergyX schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 16:26:
Hopelijk leren de webshops van de aardige chaos rond de Xbox, dat volgende week het ergens voor de PS5 iets vloeiender gaat lopen :P
(stiekem benieuwd wat de MP prijzen dan gaan doen, dat moet wel beginnen bij 700 euro :P)
Zie nu al biedingen van 1000 euro dus dat zal na launch wel oplopen tot 1200 euro ofzo indien Sony nog steeds niks heeft aangekondigd over een volgende batch.

• Mike.Litoris
  • Laatst online: 09-01-2024
Kan je ergens al een pre order plaatsen voor een PS6? Wil dit niet nogmaals meemaken 😂

• TrueGamer
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 06:13
Mike.Litoris schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 16:28:
Kan je ergens al een pre order plaatsen voor een PS6? Wil dit niet nogmaals meemaken 😂
Ja hoor. Kan bij mij ben je de 2e op de lijst >:)

• ellarbo
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QZmOFJC-J5nVqnAYEZkLcbqzJPQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VDqER9cK5kqFncjufOxV4xsp.jpg?f=fotoalbum_large dit gaat mooi worden dames en heren en vooral voor de PS5. Ik heb de pulse 3D headset gekocht(was weer op voorraad). Dus wnr krijg ik hem? Wanneer er weer voorraad is🤡

• cronixx
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-11-2025

cronixx

krieuw

ellarbo schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 16:31:
[Afbeelding] dit gaat mooi worden dames en heren en vooral voor de PS5. Ik heb de pulse 3D headset gekocht(was weer op voorraad). Dus wnr krijg ik hem? Wanneer er weer voorraad is🤡
Hij komt officieel pas de 12e uit, dus ik denk gewoon afwachten tot de 12e.

• ellarbo
cronixx schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 16:32:
[...]

Hij komt officieel pas de 12e uit, dus ik denk gewoon afwachten tot de 12e.
'Pre order nu, 11-11-2020 direct in huis' en nu zeggen ze opeens oh ja we hebben geen voorraad.

• ryanator

ryanator

Wilt een PS5 op launch

Wacht eerst tot de 12e, dan mogen de paniekberichten komen

• cronixx

cronixx

krieuw

ellarbo schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 16:34:
[...]

'Pre order nu, 11-11-2020 direct in huis' en nu zeggen ze opeens oh ja we hebben geen voorraad.
die 11-11 moet je even +1 doen. Bij de PS5 staat namelijk 18-11 en dat is ook de 19e.

m.a.w. woorden, gewoon de 12e afwachten.

• fevaho
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 30-01 13:50
Ik had die PS5 remote besteld bij Coolblue, zou morgen geleverd worden, nu ook vertraagd naar 19-11. Het schijnt toch best ingewikkeld te zijn om netjes en geordend een spelcomputer te verkopen met accessoires.

• ryanator

ryanator

Wilt een PS5 op launch

fevaho schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 16:38:
Ik had die PS5 remote besteld bij Coolblue, zou morgen geleverd worden, nu ook vertraagd naar 19-11. Het schijnt toch best ingewikkeld te zijn om netjes en geordend een spelcomputer te verkopen met accessoires.
Gelukkig kan je hem toch pas 19e gebruiken

• Kyhfin
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09-11-2025
Ik krijg zelfde mail over de headset (terwijl ik die zelfs al geannuleerd heb 8)7 )

• cronixx

cronixx

krieuw

Ik heb dezelfde mail, maar dan over de Headset gehad zojuist, maar ik heb hem ook al in de PostNL app staan met "in het sorteerproces" en levering voor vanavond 19:30.

Dus ben benieuwd :+

• 0daro0
ellarbo schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 16:31:
[Afbeelding] dit gaat mooi worden dames en heren en vooral voor de PS5. Ik heb de pulse 3D headset gekocht(was weer op voorraad). Dus wnr krijg ik hem? Wanneer er weer voorraad is🤡
Ik zou morgen ook even afwachten, mogelijk heb je voor morgen avond 22:00 een T&T toegestuurd. mocht dit niet het geval zijn zou ik pas gaan paniek saaien. geduld is een schone zaak!

Ik hoop echt voor je dat je hem gewoon de 12e ontvangt.

• fevaho
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 30-01 13:50
cronixx schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 16:39:
[...]

Ik heb dezelfde mail gehad zojuist, maar ik heb hem ook al in de PostNL app staan met "in het sorteerproces" en levering voor vanavond 19:30.

Dus ben benieuwd :+
Dat is zeker spannend 8)

• WOD
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 31-03-2024

WOD

Wat een gedoe. Coolblue heeft mij ook geinformeerd dat de Media Remote pas de 19e komt. Hoop dat ie dan wel ook echt komt.

Wedden dat ze donderdag gewoon in de winkel liggen?

• cronixx

cronixx

krieuw

Had stiekem een beetje de hoop dat mijn "vandaag ontvangen" optie er stiekem doorheen zou glippen... :9

• Kyhfin
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09-11-2025
Sjah, het is leuk al die accessoires, maar laten we hopen dat in ieder geval onze PS5 bestelling goed gaat anders heb je nog niets aan die accessoires. Ik zie dat er vandaag zelfs veel problemen zijn bij amazon bij de levering van de Xbox Series X en dat in Amerika zelfs de leverdatum aangepast is naar 31-12-2020 bij sommige bestellingen. Aangezien mijn pre-order ook bij Amazon staat hoop ik maar dat alles goed gaat. Als ik dan een game bijv. een dag later krijg vind ik dat nog niet zo erg.

• Gamer1988
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 01-10-2025
Ik zie net dat nedgame godfall morgen al leverd. Kan ik lekker een weekje naar een verpakking kijken.

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 31-01 13:32
Coolblue lijkt ook de headset pas de 19e te leveren (email krijg ik net)

• egbert_n
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-11-2025
Coolblue levert mijn headset morgen, vandaag besteld en al verzendbevestiging gehad.

• Santiago2019
Gamer1988 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 16:45:
Ik zie net dat nedgame godfall morgen al leverd. Kan ik lekker een weekje naar een verpakking kijken.
Heb mijn T&T voor Miles Morales ook al binnen. Kan ik lekker een half jaartje naar een verpakking kijken. :D

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 23:45
egbert_n schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 16:45:
Coolblue levert mijn headset morgen, vandaag besteld en al verzendbevestiging gehad.
Hier hetzelfde. Hij is denk al bij post.nl

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 31-01 13:32
Dat dacht ik eerst ook, totdat ik net een mail kreeg dat het de 19e wordt:
Niet morgen, maar 19 november in huis.
Helaas moeten we je vandaag teleurstellen. Door een fout in ons systeem is helaas de Sony Playstation 3D Pulse online gekomen, helaas kunnen wij deze nog niet versturen. Jouw order wordt daarom niet morgen, maar 19 november bezorgd. Zodra je Sony Playstation 3D Pulse draadloze headset naar jou onderweg is, ontvang je een verzendbevestiging.
Wel jammer maar niet echt boeiend, kan hem toch de 19e pas gebruiken :+

• Nfear
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13-01 15:56
Heb net een mail gekregen dat ze een fout hebben gemaakt en dat die 19 november wordt bezorgd.

• Celeone
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 28-02-2023
Santiago2019 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 16:46:
[...]

Heb mijn T&T voor Miles Morales ook al binnen. Kan ik lekker een half jaartje naar een verpakking kijken. :D
Ik mag ook een halfjaar naar MM kijken. :D Al krijg ik die van mij 'pas' vrijdag omdat er morgen een feestdag in België is (? ik woon in Nederland en bij de Game Mania besteld).

• egbert_n
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-11-2025
Nfear schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 16:47:
[...]

Heb net een mail gekregen dat ze een fout hebben gemaakt en dat die 19 november wordt bezorgd.
Same here :(

• Appie_1988
  • Laatst online: 06:17
Vandaag controller besteld bij Coolblue, status is nu "artikel wordt ingepakt".
Sowieso hopen dat Bol.com nog ff belletje doet naar PostNL voor de zee aan paketten die ze de 18e gaan ontvangen om de 19 af te leveren.

Herstel; ook hier net de mail dat het de 19de wordt

[ Voor 11% gewijzigd door Appie_1988 op 10-11-2020 16:52 ]

• Santiago2019
Celeone schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 16:51:
[...]

Ik mag ook een halfjaar naar MM kijken. :D Al krijg ik die van mij 'pas' vrijdag omdat er morgen een feestdag in België is (? ik woon in Nederland en bij de Game Mania besteld).
Oh ja je hebt vast gelijk met die feestdag. Heb hem zelf bij GM in België besteld dus die zal dan wel niet aankomen morgen inderdaad.

• cronixx

cronixx

krieuw

Nfear schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 16:47:
[...]

Heb ik ook, maar ik heb dus ook dit 😜

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UEdI9QmJNaypxPDFlrwJy-pDBwI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/q89aoTHc0134OHHc82yugOsN.jpg?f=fotoalbum_large

• Lekkerboeie86
cronixx schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 16:53:
[...]

Heb ik ook, maar ik heb dus ook dit 😜

[Afbeelding]
Die is niet meer te stoppen :p

• cronixx

cronixx

krieuw

Toch wel! ik krijg nu een mail van PostNL dat ik de bestelling aan de deur heb geweigerd...

• 0daro0
cronixx schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 16:59:
[...]

Toch wel! ik krijg nu een mail van PostNL dat ik de bestelling aan de deur heb geweigerd...
Jezus wat een gekloot dit.

• WOD
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 31-03-2024

WOD

Wat een soap jongens

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
cronixx schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 16:59:
[...]

Dat is gek, dat betekent dus dat Coolblue verkeerde producten heeft verzonden ofzo en dat ze die hebben laten terugtrekken door PostNL. Hoogst zeldzaam! Kijk eens naar de afmetingen van het pakket in je track en trace...

[ Voor 8% gewijzigd door joblamie op 10-11-2020 17:02 ]

• cronixx

cronixx

krieuw

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hn2O3U-D6p4hMkaM9-FRFuczKBg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pQsQaol7sIz4dU93omwim9lB.jpg?f=fotoalbum_large

• cronixx

cronixx

krieuw

joblamie schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 17:01:
[...]

Dat is gek, dat betekent dus dat Coolblue verkeerde producten heeft verzonden ofzo en dat ze die hebben laten terugtrekken door PostNL. Hoogst zeldzaam! Kijk eens naar de afmetingen van het pakket in je track en trace...
Yep, helaas wel. Tegelijkertijd zegt dat ook dat de producten er dus wel zijn.

• Lekkerboeie86
Nou dat beloofd wat voor komende week..

Heb die headset 08.35 besteld, voorals ligt ie bij post.nl volgens de app.

• 0daro0
joblamie schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 17:01:
[...]

Ze maken digitaal een zending aan, hierbij word de klant geinformeerd echter moet de zending nog afgehaald worden door postnl naar het sorteer centrum. dus je hoeft geen zending te verwachten. ze hebben aanmelding gewoon geannuleerd.

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
0daro0 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 17:03:
[...]

Ze maken digitaal een zending aan, hierbij word de klant geinformeerd echter moet de zending nog afgehaald worden door postnl naar het sorteer centrum. dus je hoeft geen zending te verwachten. ze hebben aanmelding gewoon geannuleerd.
Nope, want de verzending was duidelijk al bij PostNL en werd gesorteerd. Dat is iets wezenlijk anders.

• cronixx

cronixx

krieuw

[...]

Nope, pakket was al ontvangen door PostNL, had het sorteerproces al doorlopen en was zelfs al met het busje al onderweg.

Verwijderd

[...]

Dat is niet waar. De zending was al gesorteerd. Dat gebeurt alléén als de zending bij PostNL aanwezig is. De zending is echter terug geroepen door Coolblue. Dat kan. Gebeurt niet vaak.
Pagina: 1 ... 87 ... 559 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:

• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen

Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord