Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Theo27
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 31-05 22:29
he he eindelijk 1 kunnen scoren. Zo mooi voor die gasten op MP die er € 200 vragen :*)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IzdcF97d4IRpkwL-sTeLOKZFX8I=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6tF16wlaSgg1A3oO58ZKco1K.jpg?f=fotoalbum_large

Update: nu alweer uitverkocht ;w

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qg7ZFNrLKLF976vfhang6ObwjvU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VU225UkiQELAno8A2ZhYzRRN.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 30% gewijzigd door Theo27 op 28-11-2024 16:23 ]

Scrooge NL

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• DexterDee
  • Registratie: November 2004
  • Nu online

DexterDee

I doubt, therefore I might be

Meneer UYL schreef op donderdag 28 november 2024 @ 16:17:
Hoooi mag ik ook toegang tot die bot? Voor mij gaat het voornamelijk om eventueel nog een PS Portal 30th edition
Botmeneer hier... check even mijn post als je wil :)

Ik hoop dat ik weer een aantal Tweakers gelukkig heb kunnen maken d:)b

Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW

• Theo27
DexterDee schreef op donderdag 28 november 2024 @ 16:31:
[...]

Botmeneer hier... check even mijn post als je wil :)

Ik hoop dat ik weer een aantal Tweakers gelukkig heb kunnen maken d:)b
Zeker oOo

Scrooge NL

• Meneer UYL
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-05 11:45
DexterDee schreef op maandag 11 november 2024 @ 19:05:
Gelukkig zijn er óók nog Tweakers die daadwerkelijk kunnen programmeren :P

Ik heb speciaal voor GoT een Telegram botje gemaakt die de Nederlandse Playstation Direct website in de gaten houdt en kijkt of er stock is van de PS5 Diskdrive.

Hier is de Telegram invite link:
https://t.me/tweakersps5diskdrivestock

Voor de mobiele gebruikers van telegram:
[Afbeelding]

Garantie tot aan de voordeur, maar doe er je voordeel mee zolang 'ie werkt!
Man.. eerlijk waar hoeveel moeite is het erbij om ook een voor de PSPortal 30th Anniversary Edition te maken? of ben ik nu op niets aan het hopen?

Ik ben al hartstikke dankbaar voor die diskdrive link. ik heb gejoined!!

• GoldenBirdy
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 12:44
DeadPhoenix86 schreef op dinsdag 26 november 2024 @ 16:06:
[...]

Ik ben blij dat ik de PS5 Pro niet bij bol.com had besteld.
Coolblue heeft whatsapp, en binnen 15 min kreeg ik een email met een nieuwe factuur.
En 50 euro stond binnen een uur op mijn rekening.
Hier bij Bol.com besteld en heb het prijsverschil terug ontvangen.

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:00

OMX2000

By any means necessary...

Thanks @DexterDee Ik heb er een kunnen scoren!

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

• DeadPhoenix86
  • Registratie: September 2019
  • Nu online
GoldenBirdy schreef op donderdag 28 november 2024 @ 17:11:
[...]

Wanneer had je het besteld?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Danielle0173
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 09-05 19:00
Meneer UYL schreef op donderdag 28 november 2024 @ 16:55:
[...]

Man.. eerlijk waar hoeveel moeite is het erbij om ook een voor de PSPortal 30th Anniversary Edition te maken? of ben ik nu op niets aan het hopen?

Ik ben al hartstikke dankbaar voor die diskdrive link. ik heb gejoined!!
Iets met azijn, stroop en vliegen.....

Misschien kun je de winst van je 30th Slim gebruiken voor een 30th Portal via MP.

• Meneer UYL
  • Laatst online: 15-05 11:45
Danielle0173 schreef op donderdag 28 november 2024 @ 17:53:
[...]

Iets met azijn, stroop en vliegen.....

Misschien kun je de winst van je 30th Slim gebruiken voor een 30th Portal via MP.
Ha, was het maar zo een feest

• OMX2000

OMX2000

GoldenBirdy schreef op donderdag 28 november 2024 @ 17:11:
[...]

Hoe heb je dat geregeld?

• garp
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-06 13:25

Ik heb speciaal voor GoT een Telegram botje gemaakt die de Nederlandse Playstation Direct website in de gaten houdt en kijkt of er stock is van de PS5 Diskdrive.

Hier is de Telegram invite link:
https://t.me/tweakersps5diskdrivestock

Voor de mobiele gebruikers van telegram:
[Afbeelding]

Garantie tot aan de voordeur, maar doe er je voordeel mee zolang 'ie werkt!
Is er ook zoiets voor de VR2 met Horizon Call of the Mountain bundle? Ik grijp steeds mis ;-(

Dit is de url: https://direct.playstatio...ll-of-the-mountain-bundle

[ Voor 8% gewijzigd door garp op 28-11-2024 21:27 ]

• GoldenBirdy
De dag dat het kon, pre order geplaatst. Weet even niet meer precies welke dag dat was.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GoldenBirdy
Gebeld en binnen een paar minuten hadden ze het verschil als cadeaubon op m'n account gezet.

• OMX2000

OMX2000

GoldenBirdy schreef op donderdag 28 november 2024 @ 21:21:
[...]

Gebeld en binnen een paar minuten hadden ze het verschil als cadeaubon op m'n account gezet.
Nice! Ik heb het via de chat geprobeerd. Leverde niks op, dus ik stuur de boel terug. Ik had er een collega blij mee willen maken, maar wel voor de originele prijs.

• DeadPhoenix86
  • Nu online
GoldenBirdy schreef op donderdag 28 november 2024 @ 21:21:
[...]

De dag dat het kon, pre order geplaatst. Weet even niet meer precies welke dag dat was.
Voordat je de product had ontvangen?

• GoldenBirdy
DeadPhoenix86 schreef op donderdag 28 november 2024 @ 22:31:
[...]

Voordat je de product had ontvangen?
Nee ik had de PS5 pro al een week voordat ik om het prijsverschil vroeg. De prijs zakte ook pas rond het begin van de black friday acties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:51
GoldenBirdy schreef op donderdag 28 november 2024 @ 23:21:
[...]

Nee ik had de PS5 pro al een week voordat ik om het prijsverschil vroeg. De prijs zakte ook pas rond het begin van de black friday acties.
Mm vreemd en bij mij willen ze niks doen. Toch maar weer is bellen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
Bij jou ook niet gelukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000

OMX2000

Klopt. Ik stuur hem terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
OMX2000 schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 08:11:
[...]

Klopt. Ik stuur hem terug.
Wel vreemd he. Ik hou hem hoor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000

OMX2000

k1978 schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 08:37:
[...]

Wel vreemd he. Ik hou hem hoor..
Voor mij was het de “backup” voor 5 december. Maar toch een kunnen scoren bij direct.playstation dankzij het botje. En ik hoopte een collega blij te maken. Maar helaas.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Resusaap
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 08-04 15:44
In Carrefour België krijg je 20€ bonnen (geldig vanaf 04/12 voor inkopen) per 100€. Deze krijg je sinds vandaag ook op de PS5 Pro. Nog 11€ gaming er bij kopen en je hebt 160€ kortingsbonnen en dus de Pro aan 629€

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 04-06 17:37
Resusaap schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 09:21:
In Carrefour België krijg je 20€ bonnen (geldig vanaf 04/12 voor inkopen) per 100€. Deze krijg je sinds vandaag ook op de PS5 Pro. Nog 11€ gaming er bij kopen en je hebt 160€ kortingsbonnen en dus de Pro aan 629€
De bonnenactie geldt niet op de PS5 Pro, staat heel duidelijk in de voorwaarden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resusaap
sarlo schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 09:43:
[...]

De bonnenactie geldt niet op de PS5 Pro, staat heel duidelijk in de voorwaarden
“Sinds vandaag”…(begrijpend) lezen

Ik ben er net 1 gaan halen. En staat nu ook op hun website: https://www.carrefour.be/...OfjBDNpSG9DWwdp-HncosHLrI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielle0173
Nee, is het niks geworden? Volgens mij vroeg je een nette prijs.
Heb trouwens ff gekeken naar de prijzen van de Portal 30th op Marktplaats. Dat is inderdaad niet leuk meer. Maar ik heb ook het idee dat ze niet als warme broodjes over de toonbank gaan. Dus het lijkt me dat er een aantal of gaan zakken in prijs of retour gaan.
Zou het zeker in de gaten blijven houden als ik jou was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarlo
Resusaap schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 09:55:
[...]

“Sinds vandaag”…(begrijpend) lezen

Ik ben er net 1 gaan halen. En staat nu ook op hun website: https://www.carrefour.be/...OfjBDNpSG9DWwdp-HncosHLrI
Ten eerste: je kunt het ook normaal zeggen ipv neerbuigend te doen richting anderen
Ten tweede: het onderstaande staat op de website en letterlijk in de folder (waar ik gekeken heb om te zien wat de aanbiedingen zijn). Ook had ik nog gebeld naar de hypermarkt in Turnhout en deze gaven telefonisch aan dat de PS5 pro dus uitgezonderd is.
Ten derde: als je zelf begint over begrijpend lezen, dan betaal je aan de kassa 800 euro en krijg je een totaal van 160 aan bonnen, die je op een volgende aankoop kunt inleveren. Dus je betaald nog steeds de volle mep voor de PS5 pro en je kunt vervolgens voor 160 euro aan waarde uitgeven aan bijvoorbeeld randapparatuur

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ohWM0UgLa_owYk_guV9dztLRcww=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CozxpJeDwBh940PD9Rhzg9Rr.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 13% gewijzigd door sarlo op 29-11-2024 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rojansse
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 15-04 15:11
Blijkbaar heeft Resusaap er wel een kunnen kopen en heeft hij/zij de bonnen gekregen.
Dus het is alleszins niet heel duidelijk.

Op de site staat ook op de pagina van de PS5 Pro dat je vouchers krijgt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hA2tDa0MoOVq_odlroPun9-S2M0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/B0pX2nO6H9AS8myEZKdJkL1M.jpg?f=fotoalbum_large

En volgens mij gelden die vouchers voor alles in de Carrefour? Dus ook voor gewone boodschappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resusaap
sarlo schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 14:50:
[...]

Ten eerste: je kunt het ook normaal zeggen ipv neerbuigend te doen richting anderen
Ten tweede: het onderstaande staat op de website en letterlijk in de folder (waar ik gekeken heb om te zien wat de aanbiedingen zijn). Ook had ik nog gebeld naar de hypermarkt in Turnhout en deze gaven telefonisch aan dat de PS5 pro dus uitgezonderd is.
Ten derde: als je zelf begint over begrijpend lezen, dan betaal je aan de kassa 800 euro en krijg je een totaal van 160 aan bonnen, die je op een volgende aankoop kunt inleveren. Dus je betaald nog steeds de volle mep voor de PS5 pro en je kunt vervolgens voor 160 euro aan waarde uitgeven aan bijvoorbeeld randapparatuur

[Afbeelding]
Het is eerder neerbuigend te verwijzen naar de (gedateerde) voorwaarden als ik er letterlijk net 1 heb kunnen kopen.
Betaald is met t.
En de bonnen kan je inderdaad voor zowat alles gebruiken dus de reguliere boodschappen die iedereen toch doet kan je betalen ermee. Je schiet de 160 euro als het ware voor op je latere boodschappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rojansse
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 15-04 15:11
Resusaap schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 15:15:
[...]

Het is eerder neerbuigend te verwijzen naar de (gedateerde) voorwaarden als ik er letterlijk net 1 heb kunnen kopen.
Betaald is met t.
En de bonnen kan je inderdaad voor zowat alles gebruiken dus de reguliere boodschappen die iedereen toch doet kan je betalen ermee. Je schiet de 160 euro als het ware voor op je latere boodschappen.
In welke winkel ben je geweest? En hoe/in welke vorm krijg je de vouchers?

Ik heb besteld om morgen af te halen in Brugge. Ik hoop dat ik dan geen problemen heb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Resusaap
Rojansse schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 15:20:
[...]

In welke winkel ben je geweest? En hoe/in welke vorm krijg je de vouchers?

Ik heb besteld om morgen af te halen in Brugge. Ik hoop dat ik dan geen problemen heb.
In Waregem. Je krijgt de vouchers als aanhangsel aan jouw kasticket wanneer je betaalt bij de multimedia afdeling.
Ik denk niet dat je problemen zal hebben gezien het nu ook op de website staat. De verkoper zei vanmorgen dat ze het nu toch geven op de pro omdat er zeer weinig vraag was nationaal. Hij heeft niks moeten aanpassen in zijn systeem dus vermoed dat het overal juist zou moeten lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarlo
Resusaap schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 15:15:
[...]

Betaald is met t.
Dan kun je nog normaal reageren en uitleg geven en betaald is correct daar het in deze context een "onpersoonlijke lijdende vorm" van betaald worden is en dan is de vervoeging "-d"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 15:35
sarlo schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 15:43:
[...]

Dan kun je nog normaal reageren en uitleg geven en betaald is correct daar het in deze context een "onpersoonlijke lijdende vorm" van betaald worden is en dan is de vervoeging "-d"
"... je betaald dus..."

Dit is gewoon stam + t .
betaalt, dus.

[ Voor 3% gewijzigd door zetje01 op 29-11-2024 18:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• k1978
zetje01 schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 15:49:
[...]

"... je betaald dus..."

Dit is gewoon stam + t .
betaalt, dus.
Dacht ff dat ik in een taalcursus topic zat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:59

BM

Moderator Spielerij
Vanaf nu dus maar door met PS5 beschikbaarheid dingetjes. :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18:57
Voor wie dicht bij de grens woont. In de gamewinkel in Kleve hebben ze disc drives voor €129.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
Volgens mij al gedeeld hier maar toch.
De 30th dual sense zijn bij bol voor 100 euro te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielle0173
k1978 schreef op zondag 1 december 2024 @ 10:47:
Volgens mij al gedeeld hier maar toch.
De 30th dual sense zijn bij bol voor 100 euro te bestellen.
Die staat alweer een aantal dagen op voorraad. Zullen denk ik voornamelijk retouren zijn. Ik had hem ook besteld bij Bol, maar had ook een exemplaar bij de MediaMarkt kunnen bestellen voor de normale prijs van €79,99.

Bol heeft de controller in een papieren zak verstuurd. Ik heb hem niet eens uitgepakt want door de zak heen kon je al voelen dat de doos aan 1 kant helemaal was ingedeukt. Dus die is linea recta retour gegaan.
Je betaald al €20 meer en dan kan er niet eens een doosje af?

Ik vind het ook wel mooi dat ze voor deze prijs niet als warme broodjes gaan en de scalpers zijn er uiteraard ook niet blij mee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZesBarkiePK
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 13:24
Danielle0173 schreef op zondag 1 december 2024 @ 12:50:
[...]

Die staat alweer een aantal dagen op voorraad. Zullen denk ik voornamelijk retouren zijn. Ik had hem ook besteld bij Bol, maar had ook een exemplaar bij de MediaMarkt kunnen bestellen voor de normale prijs van €79,99.

Bol heeft de controller in een papieren zak verstuurd. Ik heb hem niet eens uitgepakt want door de zak heen kon je al voelen dat de doos aan 1 kant helemaal was ingedeukt. Dus die is linea recta retour gegaan.
Je betaald al €20 meer en dan kan er niet eens een doosje af?

Ik vind het ook wel mooi dat ze voor deze prijs niet als warme broodjes gaan en de scalpers zijn er uiteraard ook niet blij mee :P
Dat beloofd niet heel veel goeds, ik zag vanochtend dat de DualSense LE weer op voorraad was bij Bol, dus ik heb er nog eentje besteld.

Als de verpakking naar z'n grootje is dan gaat ie gewoon weer retour, want eigenlijk wil ik het doosje ook bewaren.

Jammer dat Bol daar niet even rekening mee houdt, een DualSense is helemaal niet geschikt om in een zak te versturen.

LG OLED C2 65" | Playstation 5 Pro LE | Nintendo Switch OLED | Sonos Arc Ultra Sub 4 | 2x Sonos Five Sub Gen 3 | Philips PureProtect Pro 4200 | VW Golf MK 7.5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Danielle0173
ZesBarkiePK schreef op maandag 2 december 2024 @ 14:45:
[...]

Dat beloofd niet heel veel goeds, ik zag vanochtend dat de DualSense LE weer op voorraad was bij Bol, dus ik heb er nog eentje besteld.

Als de verpakking naar z'n grootje is dan gaat ie gewoon weer retour, want eigenlijk wil ik het doosje ook bewaren.

Jammer dat Bol daar niet even rekening mee houdt, een DualSense is helemaal niet geschikt om in een zak te versturen.
Als je het ergste verwacht kan het alleen maar meevallen. Mijn review waarin ik de verhoogde prijs en slechte verpakking noemde is uiteraard niet door Bol geplaatst. Verwacht ook niet dat ze er veel mee zullen doen.
Maar ze zullen er vast niet allemaal zo slecht aan toe zijn, dus hopelijk ontvang je gewoon een goed exemplaar.
Overigens is hij inmiddels weer uitverkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06:28
Verkeerde topic, oops

[ Voor 95% gewijzigd door swoutr op 02-12-2024 21:43 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ZesBarkiePK
Danielle0173 schreef op maandag 2 december 2024 @ 21:16:
[...]

Als je het ergste verwacht kan het alleen maar meevallen. Mijn review waarin ik de verhoogde prijs en slechte verpakking noemde is uiteraard niet door Bol geplaatst. Verwacht ook niet dat ze er veel mee zullen doen.
Maar ze zullen er vast niet allemaal zo slecht aan toe zijn, dus hopelijk ontvang je gewoon een goed exemplaar.
Overigens is hij inmiddels weer uitverkocht.
Bol heeft er misschien van geleerd want de DualSense is netjes is een kartonnen verpakking verstuurd. En ik ben er heel erg blij mee want het doosje is nog helemaal goed.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2MD43VcwN9dRMyVwI2Kj141d878=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CxEd5rNfkdbXOo4fYcpQYYoY.jpg?f=fotoalbum_large

LG OLED C2 65" | Playstation 5 Pro LE | Nintendo Switch OLED | Sonos Arc Ultra Sub 4 | 2x Sonos Five Sub Gen 3 | Philips PureProtect Pro 4200 | VW Golf MK 7.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stantana
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 18:28
Disc drive op voorraad bij Nedgame.
Wel €149,99

https://www.nedgame.nl/pl...on---ps5-pro-/7510713471/

Uitverkocht

[ Voor 8% gewijzigd door Stantana op 03-12-2024 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vassie18
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 31-05 12:08
Pagina bestaat niet meer. Lijkt alweer weg te zijn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Danielle0173
ZesBarkiePK schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 13:08:
[...]

Bol heeft er misschien van geleerd want de DualSense is netjes is een kartonnen verpakking verstuurd. En ik ben er heel erg blij mee want het doosje is nog helemaal goed.

[Afbeelding]
Die ziet er zeker goed uit. Hopelijk hebben ze er inderdaad van geleerd.
Heel veel plezier ermee, en ik wens je kat heel veel plezier met de doos O+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DeadPhoenix86
  • Nu online
Danielle0173 schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 18:45:
[...]

Die ziet er zeker goed uit. Hopelijk hebben ze er inderdaad van geleerd.
Heel veel plezier ermee, en ik wens je kat heel veel plezier met de doos O+
Dat doet mijn kat ook altijd. In de doos kruipen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo27
Weer te bestellen op de ps direct site.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CusH54O3p_487IHs5NoUFTxKwwg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/n3JEFM4UOWm4TKFaWoKFyLOL.jpg?f=fotoalbum_large

Scrooge NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vassie18
Theo27 schreef op woensdag 4 december 2024 @ 09:03:
Weer te bestellen op de ps direct site.

[Afbeelding]
in 2 min uitverkocht🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vassie18
De MediaMarkt in Leidschendam heeft er 1 of meerdere. Wel 169,-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Theo27
2 minuten en 1 seconde precies _O-

Scrooge NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
ZesBarkiePK schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 13:08:
[...]

[Afbeelding]
Kost inmiddels 170 euro bij Bol ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vassie18
Mediamarkt nu ook te bestellen ipv alleen afhalen voor 169,99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1416havik
  • Registratie: December 2024
  • Laatst online: 24-12-2024
Valt er voor de PS5 Pro en toebehoren de komende weken traditioneel gezien wat interessants aan deals dan wel prijsverlagingen te verwachten?

Ik zie dat het apparaat vrij recent op de markt is verschenen; geen idee hoe officiële verkopers daarmee omgaan in december, waarin normaliter wel wat aan aanbiedingen te verwachten zijn.

Een bundel met het exclusieve Gran Turismo zou mooi zijn geweest, maar helaas.

Hier lijkt men elkaar op de hoogte te houden van prijsontwikkeling, waarvoor mijn dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSirMatthew
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19-05 17:19
Voor de Vlamingen onder ons: Disc Drive is op voorraad bij Toychamp, wel enkel op te halen in winkel in Dendermonde:

https://www.toychamp.be/p...Wp1cmdlbkBnbWFpbC5jb20%3D

Lang heeft het precies ook niet geduurd...

[ Voor 9% gewijzigd door DJSirMatthew op 04-12-2024 15:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erik-1980
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16:56
1416havik schreef op woensdag 4 december 2024 @ 10:33:
Valt er voor de PS5 Pro en toebehoren de komende weken traditioneel gezien wat interessants aan deals dan wel prijsverlagingen te verwachten?

Ik zie dat het apparaat vrij recent op de markt is verschenen; geen idee hoe officiële verkopers daarmee omgaan in december, waarin normaliter wel wat aan aanbiedingen te verwachten zijn.

Een bundel met het exclusieve Gran Turismo zou mooi zijn geweest, maar helaas.

Hier lijkt men elkaar op de hoogte te houden van prijsontwikkeling, waarvoor mijn dank.
Vorige week nog met 50 euro korting o.a. bij bol te koop. Nu nog bij PlayStation direct met 5% korting als je ps plus hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaker74
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16:27
Eigenlijk wel benieuwd wanneer de PRO-plates komen. Daar is helemaal nog niets over bekend volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
Denk dat 30 th anniversary controllers niet meer komen? Of heeft iemand nog wat geruchten gehoord van een nieuwe batch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1416havik
  • Registratie: December 2024
  • Laatst online: 24-12-2024
Erik-1980 schreef op woensdag 4 december 2024 @ 22:42:
[...]

Vorige week nog met 50 euro korting o.a. bij bol te koop. Nu nog bij PlayStation direct met 5% korting als je ps plus hebt.
Bedankt voor de informatie. Voor degenen met haast was die 50 euro op zich wel mooi meegenomen, maar wellicht dat het loont om even een jaar te wachten als men echt een leuke deal wil scoren.

Een bundel met een game, extra controller en bijbehorende oplaadstation voor een scherpe prijs lijkt er niet in te zitten. Gloednieuw apparaat natuurlijk dus enigzins begrijpelijk.

Als ik men mag geloven staat Sony er blijkbaar bekend om dat ze niet zo snel consoles in de aanbieding doen. Wellicht dat als genoeg mensen bereid zijn de kat uit de boom te kijken dat Sony en andere aanbieders niet om een prijsverlaging heen kunnen. (Wishful thinking)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:26

MazeWing

The plot thickens...

1416havik schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 09:03:
[...]

Bedankt voor de informatie. Voor degenen met haast was die 50 euro op zich wel mooi meegenomen, maar wellicht dat het loont om even een jaar te wachten als men echt een leuke deal wil scoren.

Een bundel met een game, extra controller en bijbehorende oplaadstation voor een scherpe prijs lijkt er niet in te zitten. Gloednieuw apparaat natuurlijk dus enigzins begrijpelijk.

Als ik men mag geloven staat Sony er blijkbaar bekend om dat ze niet zo snel consoles in de aanbieding doen. Wellicht dat als genoeg mensen bereid zijn de kat uit de boom te kijken dat Sony en andere aanbieders niet om een prijsverlaging heen kunnen. (Wishful thinking)
Enkel als de Pro slecht zou verkopen en/of Microsoft met een (goed verkopende) concurrent zou komen kun je snel prijsverlagingen verwachten.

Inmiddels zijn we kennelijk op een punt (lees: generatie) beland waarbij er nauwelijks prijsverlagingen doorgevoerd worden gedurende een cyclus.

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | XBX | Switch | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z6II | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• k1978
1416havik schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 09:03:
[...]

Of tweede hands een goede deal scoren kan ook he..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Daryll84
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18:56
Portal 30th is beschikbaar bij PlayStation Direct

https://direct.playstatio...niversary-limited-edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
Hopelijk de controllers ook nog een keer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
Ze hebben er genoeg blijkbaar nog steeds beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZesBarkiePK
Bedankt voor het delen.

Ik heb er even over getwijfeld maar er toch nog eentje besteld.

De Portal lijkt me super wanneer ik niet in de woonkamer kan gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anoniempje92
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 01-02 10:44
Voor alle mensen die nog een disc drive zoeken, en een toy champ in de buurt hebben is het het waard even langs te gaan want de toy champ in Leeuwarden had vanochtend voorraad voor de normale prijs van €119,99.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resusaap
Dreamland Gent, 1 te reserveren

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
Shaker74 schreef op donderdag 5 december 2024 @ 14:17:
Eigenlijk wel benieuwd wanneer de PRO-plates komen. Daar is helemaal nog niets over bekend volgens mij.
Dit^ Ook vanuit dbrand nog niets. Je zou toch verwachten dat Sony zou zorgen voor een voorraad tijdens launch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-05 10:29

Dankzij deze bot de disc drive kunnen bemachtigen! Zou het heel veel werk zijn om de 30th anniversary portal en eventueel controller ook mee te nemen, voor het geval dat deze nog eens terug komen?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DexterDee
  • Nu online

DexterDee

SgtCaffran schreef op zondag 22 december 2024 @ 09:27:
Dankzij deze bot de disc drive kunnen bemachtigen! Zou het heel veel werk zijn om de 30th anniversary portal en eventueel controller ook mee te nemen, voor het geval dat deze nog eens terug komen?
Op zich zou het niet zo heel veel werk zijn, maar het probleem met Sony is dat ze blijkbaar een strikte firewall hebben. Zo is het vaste IP adres van m’n server waar de bot draait al gebanned. Ik heb de bot moeten omschrijven zodat ‘ie alle requests via TOR laat verlopen en voor elk request een andere exit node (en dus IP adres) gebruikt. Ook genereer ik bij elk request een andere USER_AGENT en varieer ik de requests met +/- 10 seconden. Op die manier lijkt Sony het voor nu okay te vinden. Door het toevoegen van meerdere producten vergroten we de kans dat Sony weer maatregelen gaat treffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prophasis
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15:30
DexterDee schreef op zondag 22 december 2024 @ 14:53:
[...]

Op zich zou het niet zo heel veel werk zijn, maar het probleem met Sony is dat ze blijkbaar een strikte firewall hebben. Zo is het vaste IP adres van m’n server waar de bot draait al gebanned. Ik heb de bot moeten omschrijven zodat ‘ie alle requests via TOR laat verlopen en voor elk request een andere exit node (en dus IP adres) gebruikt. Ook genereer ik bij elk request een andere USER_AGENT en varieer ik de requests met +/- 10 seconden. Op die manier lijkt Sony het voor nu okay te vinden. Door het toevoegen van meerdere producten vergroten we de kans dat Sony weer maatregelen gaat treffen.
Bedankt dat deze nog live staat! Heb ‘m zelf een tijd geleden bemachtigd. Doorgegeven aan wat vrienden, zij wachten nog op nieuwe voorraad. Laatste keer 30-40 seconden online. Blijft hard gaan…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• steenbok
  • Laatst online: 21-05 20:08
Op voorraad bij bol.com voor 149 euro. Snel zijn.

[ Voor 16% gewijzigd door steenbok op 23-12-2024 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04-06 21:58
steenbok schreef op maandag 23 december 2024 @ 11:21:
Op voorraad bij bol.com voor 149 euro. Snel zijn.
Plaats dan even een linkje :P

Kan 'm niet vinden, blijkbaar alweer uitverkocht ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
Thanks, had 'm via google wel gevonden op bol maar via de zoekfunctie op bol.com kwam ik 'm niet tegen...

Eindelijk gelukt na 2 weken zoeken.. Thanks!

Nu nog het VR systeem en ik ben klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steenbok
  • Laatst online: 21-05 20:08
Verzendbevestiging ontvangen van bol.com, morgen kan ik de disk drive monteren. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:26

MazeWing

The plot thickens...

steenbok schreef op maandag 23 december 2024 @ 18:59:
Verzendbevestiging ontvangen van bol.com, morgen kan ik de disk drive monteren. ;)
Ik ook!

€149 toch best duur maar ik had geen zin om nog heel veel langer te wachten. Dan maar 30 euro meer uitgeven...

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | XBX | Switch | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z6II | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mud.Starrr
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-06 13:17

Mud.Starrr

I shoot people for money

MazeWing schreef op maandag 23 december 2024 @ 20:33:
[...]

Ik ook!

€149 toch best duur maar ik had geen zin om nog heel veel langer te wachten. Dan maar 30 euro meer uitgeven...
Intussen hebben ze de prijs omhoog gegooid.

Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9
Sigma: 17 F4.0 || Sony: 25 F1.4 GM | 35 F1.4 GM | 50 F1.2 GM | 85 F1.8 | 100-400 F4.5-5.6 GM
DJI: Mavic 2 Zoom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinho96
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11:16
Mud.Starrr schreef op woensdag 25 december 2024 @ 00:43:
[...]

Ja idd die prijzen zijn toch niet normaal meer 8)7 8)7 8)7

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/a5-yRJ0mUEZV8sjBwdl9NFpAD6w=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AsIbXUtfPqQORWyoUMuhVeWf.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
  • Laatst online: 18:57
Mud.Starrr schreef op woensdag 25 december 2024 @ 00:43:
[...]

Dat is een externe verkoper, niet Bol zelf.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mud.Starrr
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-06 13:17

Mud.Starrr

I shoot people for money

Raem schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 09:19:
[...]

Dat is een externe verkoper, niet Bol zelf.
Maar wel dezelfde verkoper waar Mazawing hem iets ervoor nog voor €149 gekocht heeft.
Maar zelfs dat lijkt nu goedkoop in verhouding -O-

Ik ben blij dat ik hem bij Sony zelf heb kunnen bestellen dankzij het script wat hier meermaals gedeeld is. Maar zelfs dan moet je razendsnel zijn.

Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9
Sigma: 17 F4.0 || Sony: 25 F1.4 GM | 35 F1.4 GM | 50 F1.2 GM | 85 F1.8 | 100-400 F4.5-5.6 GM
DJI: Mavic 2 Zoom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
Mud.Starrr schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 23:18:
[...]

Maar wel dezelfde verkoper waar Mazawing hem iets ervoor nog voor €149 gekocht heeft.
Maar zelfs dat lijkt nu goedkoop in verhouding -O-

Ik ben blij dat ik hem bij Sony zelf heb kunnen bestellen dankzij het script wat hier meermaals gedeeld is. Maar zelfs dan moet je razendsnel zijn.
Nee dat was bij bol.com zelf, geen idee waarom de bovenstaande url nu naar een andere verkoper gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Highfeed
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10:44
Mijn dochter wilt graag een PS 5 kopen (geen pro). Ze begint vanaf 0. Dus ze heeft geen PS4 oid gehad.
Maar ik zie diverse versie van PS5. Zoals slim met of zonder etc.

Ik zou graag wat tips willen krijgen voor zoals:

Wat is het meest handige om te kopen aangezien ze nog niks heeft qua PS spullen, en dan bedoel ik Non disc of wel met disc?( Ik zat zelf te denken aan de Non Disc PS5 slim editie. )

Ze gaat het zelf gebruiken op een Full HD scherm (ze heeft geen geld voor een 4k scherm, dus als ze niet meer speelt jat ik hem wel voor beneden :P). Ik weet niet of er net zoals de Xbox series X en S verschil is in performance oid? Dan zal de vraag hiervoor zijn de Fat of de Slim editie?

Is het eigenlijk aan te raden om een disc editie te nemen of niet, en dan waarom?

Dit zijn een beetje de vragen waarmee ik zit. Alvast bedankt! :)

Twtich: Highf33d Steam: Highfeed

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• louzy82
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14:20
Highfeed schreef op maandag 13 januari 2025 @ 16:08:
Mijn dochter wilt graag een PS 5 kopen (geen pro). Ze begint vanaf 0. Dus ze heeft geen PS4 oid gehad.

Wat is het meest handige om te kopen aangezien ze nog niks heeft qua PS spullen, en dan bedoel ik Non disc of wel met disc?( Ik zat zelf te denken aan de Non Disc PS5 slim editie. )

Ze gaat het zelf gebruiken op een Full HD scherm (ze heeft geen geld voor een 4k scherm, dus als ze niet meer speelt jat ik hem wel voor beneden :P). Ik weet niet of er net zoals de Xbox series X en S verschil is in performance oid? Dan zal de vraag hiervoor zijn de Fat of de Slim editie?

Is het eigenlijk aan te raden om een disc editie te nemen of niet, en dan waarom?

Ik zou een disc versie aan raden zodat je op Marktplaats lekker goedkoop nog wat oudere games kunt gaan spelen. Aangezien ze geen voor historie heeft zijn er nog ontzettend veel goede games die ze kan gaan spelen. Je kunt zelfs PS4 games kopen en deze op de 5 spelen, vaak zelfs met een gratis upgrade die je erna kunt downloaden.

Er is een PS5 en een PS5 pro met meer performance
De 'gewone' PS5 is er nu alleen nog in een 'Slim' variant.

[ Voor 4% gewijzigd door louzy82 op 13-01-2025 16:18 ]

Louzy#2475

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AreVeeDee
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 18:42
Highfeed schreef op maandag 13 januari 2025 @ 16:08:

Met een fullhd tv is een Pro sowieso overbodig, maar dat wist je al.

Blijft over de PS5 Slim digital of disk. De reguliere fat PS5 is uitgefaseerd. Digital of disks is veel over geschreven, maar kort de belangrijkste verschillen.

- Digital console is circa € 100,00 goedkoper.
- Games op disc zijn vaak goedkoper te krijgen (zeker bij release). Scheelt minimaal € 10,00, maar vaak wel meer (€ 20,00+).
- Games op discs kan je weer verkopen.
- Games op disc kan je ook 2e hands kopen.
- Bij digitale games hoef je geen discs te wisselen.
- Bij digitale games ben je gebonden aan de PS Store voor bijv. aanbiedingen, bij discs heb je verschillende retailers met verschillende aanbiedingen.
- Een doosje met disc vinden sommige mensen leuk om te verzamelen. Je hebt iets fysieks handen.

Kortom, de meerprijs van de PS5 disk is het waard als je meerdere games koopt en eventueel weer verkoopt. Digital is meer gemak, maar komt met een prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Highfeed
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10:44
@AreVeeDee en @louzy82 Beide, heel bedankt voor jullie input. Dit is voor mij nu een stuk duidelijker geworden. Nu denk ik toch dat ik haar aan ga raden om een disc editie te kopen. :D

Twtich: Highf33d Steam: Highfeed

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Laatst online: 18:48
Highfeed schreef op maandag 13 januari 2025 @ 17:43:
@AreVeeDee en @louzy82 Beide, heel bedankt voor jullie input. Dit is voor mij nu een stuk duidelijker geworden. Nu denk ik toch dat ik haar aan ga raden om een disc editie te kopen. :D
Ben nu thuis maar ik wou ook even mijn duit in het zakje doen:

Ook ik zou de disc editie aanraden boven de digitale versie. Ikzelf heb maar 5 spellen, en daarmee heb ik al het prijsverschil eruit gehaald. Zelfs met een aantal daarvan compleet nieuw gekocht. Gemiddeld dus 20€ per spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 04-06 18:56

CSB

:D

Belangrijk detail: Digitale versies van games zouden wellicht in de toekomst opeens "weg" kunnen zijn, als Sony besluit deze niet meer aan te bieden in hun portfolio. Klinkt ingewikkeld, maar er wordt door sommige game studio's geroepen dat je er aan moet wennen dat bezitten van games niet de normaalste zaak van de wereld meer gaat zijn.

Dat gaat op disc wat moeilijker, zeker als je het spel volledig offline kunt spelen.

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psych
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17:12
En goed om te weten is dat op disk versie van de console de digitale games ook gewoon werken; dus het is een keuze tussen meerprijs en de optie van disk of geen meerprijs en de optie niet hebben.

D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geraedus
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 17:31
psych schreef op maandag 13 januari 2025 @ 19:21:
En goed om te weten is dat op disk versie van de console de digitale games ook gewoon werken; dus het is een keuze tussen meerprijs en de optie van disk of geen meerprijs en de optie niet hebben.
Waarom zou het dan niet kunnen werken dan?

PSN : Geraedus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psych
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17:12
Het is geen nieuws enkel een reminder vanwege de vraag naar de verschillen.

D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Nu online
Highfeed schreef op maandag 13 januari 2025 @ 17:43:
Heb zelf via marktplaats ook een slim disc versie gehaald afgelopen zaterdag en wel om precies de redenen wat hierboven wordt benoemd.
Ook lekker wat goedkope games zoals Hogwarts / GoW en Spiderman gescoord om meteen aan de slag te gaan.
+ heb nog m'n oude ps4 games liggen (backlog), Kan die er dan ook op spelen.

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geraedus
Musta schreef op maandag 13 januari 2025 @ 22:20:
[...]

Heb zelf via marktplaats ook een slim disc versie gehaald afgelopen zaterdag en wel om precies de redenen wat hierboven wordt benoemd.
Ook lekker wat goedkope games zoals Hogwarts / GoW en Spiderman gescoord om meteen aan de slag te gaan.
+ heb nog m'n oude ps4 games liggen (backlog), Kan die er dan ook op spelen.
Precies dit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaker74
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16:27
Goh de Discdrive is weer bij bol te krijgen voor 169.. Er staat bij dat de meest getoonde prijs 240 is. Jeetje zeg.

En 190 bij de MM. Wauw..

[ Voor 10% gewijzigd door Shaker74 op 22-01-2025 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwdtje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 18:20
En al een tijdje geen voorraad meer via PS Direct. Of werkt de telegram channel niet meer?

Wel zuur zeg dat het zo loopt, ik wacht nog wel even met de aanschaf van de Pro.

[ Voor 14% gewijzigd door kwdtje op 22-01-2025 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterDee
  • Nu online

DexterDee

kwdtje schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 10:09:
En al een tijdje geen voorraad meer via PS Direct. Of werkt de telegram channel niet meer?
De Telegram bot functioneert prima, zojuist nog even in de logs gekeken. Helaas is er echt al een hele tijd geen voorraad meer geweest :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwdtje
DexterDee schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 10:39:
[...]

De Telegram bot functioneert prima, zojuist nog even in de logs gekeken. Helaas is er echt al een hele tijd geen voorraad meer geweest :|
Bedankt voor het checken :) Ik vind het echt een bizar iets, zowel de voorraad als de prijsstijgingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geraedus
kwdtje schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 10:44:
[...]

Bedankt voor het checken :) Ik vind het echt een bizar iets, zowel de voorraad als de prijsstijgingen.
De prijs van Sony zelf is nog altijd hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwdtje
Yes i know, maar die is dus al een dikke maand niet meer op voorraad geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterDee
  • Nu online

DexterDee

Je zou bijna vermoeden dat Sony een ontmoedigingsbeleid heeft op die drive om iedereen naar digitaal te pushen }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18:14
kwdtje schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 13:37:
Yes i know, maar die is dus al een dikke maand niet meer op voorraad geweest.
Toychamp op voorraad in rotterdam/groningen alleen afhalen.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18:09

Vrijdag

De Zwarte

DexterDee schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 13:41:
Je zou bijna vermoeden dat Sony een ontmoedigingsbeleid heeft op die drive om iedereen naar digitaal te pushen }:|

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
Official PlayStation Used Game Instructional Video

Das war einmal...

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Pagina: 1 ... 558 559 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:

• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen

Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord