300 is te weinig. 375 vind ik nog een eerlijke prijs.schumi1986 schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 23:29:
[...]
Haha er is toch nog iemand op de wereld die handelen op marktplaats niet ziet als moeite![]()
Zonder gekheid, je kunt het geld missen en je hebt er blijkbaar goed over nagedacht dus dan is het prima toch. Maar sinds de actie van KPN is de 2e hands markt overspoeld met ps5 slim digital consoles die niet verkocht raken, blackfriday in zicht en de aankomende prijsverlaging betekend gewoon dat het niet snel verkocht zal worden.
Een open doos (ook al niet gebruikt) blijft een open doos en mensen betalen toch liever net een beetje meer voor een nieuwe in gesloten doos aangezien er keuze genoeg is. Ik denk dat je heel blij mag zijn met 300-325.
Maaar jij kunt mogen wel genieten van je PRO en dat is natuurlijk ook wat waard! Veel plezier morgen
Ik zie er toch een aantal opstaan voor 375 en daar word er gewoon 375 opgeboden. Je hebt altijd mensen er tussen zitten die het gewoon voor deze bedrag kopen.
Ik zal zeker morgen er plezier van hebben.