Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:21
Alamehtigan schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 12:13:
[...]

Ah. Bedankt. Dan wacht ik persoonlijk nog wel even tot hij ergens anders beschikbaar is. :)
Ja ik kreeg ook een beetje koudwater vrees. Toen mijn vrouw begon te miepen over garantie en stekker en aangaf liever te wachten tot ie dichterbij weer beschikbaar kwam heb ik m ook gecancelled.

Zou waarschijnlijk ook met DHL verstuurd worden en daar heb ik zulke enorm slechte ervaringen mee dat me dat ook wel tegenhield om bij Amazon te bestellen (zowieso al, niet alleen bij de Playstation.)

Dan liever wachten op een Nederlandse mogelijkheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-09 21:08
Hm heb ook een UK kunnen bestellen, maar twijfel nu toch ook ferm om die te cancellen. Klopt het dat die met UK stekker komt en dat game (mogelijk) niet te activeren is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thymon
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 14-09 20:04
Het is een UK stekker maar alle consoles gebruiken gewoon een C7 stekker (hebben alle tweakers daar niet minimaal 10 van in hun kabelkast? :+ ).
Telegram kanalen zeggen dat de game gewoon op een nederlands account te activeren is en er geen regionlock meer op zit. Over een week kan ik dit bevestigen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
Enig idee hoe dat zit met die invoerrechten in België? Krijg je die dan effectief terug? Wat een gedoe toch ook met die UK brexit :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thymon
Ik weet het alleen voor Nederland, vermoed dat BE vergelijkbaar is?

Bij aanschaf via Amazon UK betaal je die 88.88 pond "aanbetaling" voor importkosten. Dan is het geluk hebben dat de douane niet jou pakket eruit pikt. In dat geval krijg je het binnen 90 tot 180 dagen terug en heb je een PS5 + Horizon voor ~€510. (€60 goedkoper dan in NL, als je hem al kan krijgen)

Pikken ze jou er wel uit bij de douane verlies je die aanbetaling en kost het ~€610. Dit is nog steeds "maar" €40 meer dan hetzelfde pakket in Nederland.

Naar mijn mening nog veel beter dan de onzin pakketten met prulware die we hier hebben. Daar gooi je meer geld weg of krijg je games die ze niet aan de straatstrenen kwijt kunnen.

Dit is wat ik er zelf over heb kunnen vinden. Ik zal het updaten als er iets anders blijkt te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bara
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 15-07-2022
Enig idee hoe groot de kans is dat je er bij de douane wordt uitgepikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Óglaigh
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 03-09 13:49
Bara schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 14:00:
Enig idee hoe groot de kans is dat je er bij de douane wordt uitgepikt?
Daar valt weinig zinnigs over te zeggen, maar aangezien het een vrij groot pakket is met als afzender Amazon, zou ik er rekening mee houden dat je gewoon de belastingen moet betalen. Maar dan nog blijft dit een vrij goede deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
Ga hem toch maar laten leveren dan. Wel nog wachten tot 7/7 blijkbaar. Genoeg kandidaten mocht ik hem alsnog willen overlaten (aan zelfde prijs) of ergens een BE aanbieding vind.

[ Voor 43% gewijzigd door lapino op 21-06-2022 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AgeOfPanic
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:36
Een van de Telegram kanalen heeft bevestiging gekregen dat game ook in Nederland te activeren is. Ik laat het dus eerst maar even staan.
Ik zelf vind de aanbieding van MediaMarkt nog iets beter, omdat ik Forbidden West niet een must vind. Ik blijf dus even kanalen in de gaten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jd1987
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09-09 11:02

jd1987

cliquefotografie.nl

Ik volg al een tijdje de voorraad, zoals iedereen… Ik zoek eigenlijk gewoon een losse Digital voor retail. Lijkt mij de minst gewilde, maar nog geen geluk… Waar zou ik de meeste kans maken op deze versie?

Nikon Z6 | Nikkor 16-35 F4 VR AF-S | Nikkor 24-70 F2.8 AF-S | Nikkor 85 F1.8 AF-S | DJI Mini 2 | Lenovo Yoga Slim 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jd1987 schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 18:36:
Ik volg al een tijdje de voorraad, zoals iedereen… Ik zoek eigenlijk gewoon een losse Digital voor retail. Lijkt mij de minst gewilde, maar nog geen geluk… Waar zou ik de meeste kans maken op deze versie?
Lotingen denk ik, telegram etc wordt lastig vooral wanneer er bots aan het lurken zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikie61
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 30-08 15:47
Amazon als je je voorbereid en prime enzo neemt.
BOL als je gelukt hebt dat je er net bent wanneer ze nog eens droppen.

Al de rest is allemaal bundels

RTX 50xx FE tracker: https://t.me/bscfoundersedition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thonz
  • Registratie: Oktober 2008
  • Niet online
Ik heb in januari zo een gekocht mbh het telegramkanaal van https://alerts.laagst.nl/

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Thymon
Gisteren is bij mij al de Amazon UK PS5 Horizon bundel van de drop 3 dagen geleden binnengekomen met UPS. Inderdaad met UK C7 stekker (gewoon even een andere pakken) en met een code om Horizon te activeren. Dit werkte zonder problemen op een bestaand nederlands PS account.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21-09 21:11
Kreeg gister deze mail van coolblue met betaallink
Beste meneer....,

Goed nieuws! Jij mag een PlayStation 5 bestellen. Omdat een aantal van onze winnaars hun bestelling geannuleerd hebben, mag jij de bestelling nu alsnog plaatsen.
Omdat er al adresgegevens van jou bekend zijn bij ons, hebben wij de bestelling geplaatst op het volgende afleveradres:

Adres+woonplaats

Wat moet ik doen als het afleveradres niet klopt?
Je hebt een aparte e-mail ontvangen met een betaallink, maar wacht met het betalen van de bestelling. Laat ons eerst het juiste afleveradres weten door simpelweg op deze e-mail te reageren. Wij sturen jou een bevestiging zodra het afleveradres is aangepast.

Klopt je afleveradres?
Mooi! Dan hoef je alleen nog maar te betalen via de betaallink die je in een aparte e-mail van ons hebt ontvangen. Deze link is 5 dagen geldig. Na betaling wordt je PlayStation 5 een dag later bezorgd.

Ben je toch van gedachte veranderd en wil je geen Playstation 5 meer bestellen? Even goede vrienden. Laat dit ons dan nog wel even weten in een reactie op deze e-mail.

Hopelijk horen we snel van je.

Met vriendelijke groet,

Cas van Coolblue

Coolblue
Weena 664
3012 CN Rotterdam
Tel: (+31) (0)10 7988999

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
Thymon schreef op vrijdag 24 juni 2022 @ 08:37:
Gisteren is bij mij al de Amazon UK PS5 Horizon bundel van de drop 3 dagen geleden binnengekomen met UPS. Inderdaad met UK C7 stekker (gewoon even een andere pakken) en met een code om Horizon te activeren. Dit werkte zonder problemen op een bestaand nederlands PS account.
Ben toch ook benieuwd nu. De mijne zou dinsdag komen. Was al tijdje aan het proberen, was ook niet zo dringend want heb al een XsX maar heb nog een heel pak heel goeie PS4 games liggen die een PS5-upgrade hebben gekregen en die ik nog niet heb gespeeld. Dus weet wat te doen als het weer wat minder mooi is.

[ Voor 22% gewijzigd door lapino op 24-06-2022 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• India Sierra
  • Laatst online: 19-09 10:59

India Sierra

Learn by failure

Thymon schreef op vrijdag 24 juni 2022 @ 08:37:
Heb je hier een verzendbevestiging van gehad? De mijne staat op 5 juli verwacht :-(

Intel Core i7 2600K @ 5021Mhz | #1 24/7 stable overclock op Tweakers since 2012

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
Was bij mij ook oorspronkelijk 7 juli dacht ik, maar gisteren mail gekregen dat hij dinsdag wordt geleverd. Dus denk dat ze bezig zijn om alle klaar te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Óglaigh
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 03-09 13:49
lapino schreef op vrijdag 24 juni 2022 @ 10:21:
Was bij mij ook oorspronkelijk 7 juli dacht ik, maar gisteren mail gekregen dat hij dinsdag wordt geleverd. Dus denk dat ze bezig zijn om alle klaar te zetten.
Die van mij stond oorspronkelijk op 30 juni, de status bij Amazon is nu veranderd in 1 juli, UPS verwacht hem maandag 27 juni al te leveren. Ik ga het meemaken!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lapino
- Offtopic, zie topicwaarschuwing

[ Voor 91% gewijzigd door Geronimous op 05-07-2022 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chop2000
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-09 22:42

Chop2000

Vroem

India Sierra schreef op vrijdag 24 juni 2022 @ 09:42:
[...]

Heb je hier een verzendbevestiging van gehad? De mijne staat op 5 juli verwacht :-(
Mijne verwacht op 4july en deze is vandaag op dispatched gezet. Ben benieuwd wanneer ie aankomt

edit; dinsdag 28 juni volgens tracking

[ Voor 6% gewijzigd door Chop2000 op 24-06-2022 15:31 ]

niks

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daejji
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21-09 17:07
Mediamarkt Groningen (Sontplein) heeft weer een stapel in de winkel liggen.
Disc bundel, € 759

Daar zit bij in
Horizon Forbidden West
GT7
Qware BT Headset
2e controller

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AgeOfPanic
Heb mijn console uit de UK inmiddels ook al twee dagen binnen. Dat was veel sneller dan verwachte leverdatum van Amazon. Horizon activeren geen probleem. Hij was ook snel door de douane heen, dus ik heb enige hoop dat ik mijn invoerrechten terug krijg. Ben er in ieder geval erg blij mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeorne
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-09 19:29
AgeOfPanic schreef op zaterdag 25 juni 2022 @ 21:22:
Heb mijn console uit de UK inmiddels ook al twee dagen binnen. Dat was veel sneller dan verwachte leverdatum van Amazon. Horizon activeren geen probleem. Hij was ook snel door de douane heen, dus ik heb enige hoop dat ik mijn invoerrechten terug krijg. Ben er in ieder geval erg blij mee.
wanneer heb je hem besteld? Die van mij staat nog steeds op 'ordered'..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AgeOfPanic
jeorne schreef op zaterdag 25 juni 2022 @ 22:25:
[...]

wanneer heb je hem besteld? Die van mij staat nog steeds op 'ordered'..
21 juni besteld, 23 juni bezorgd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr.Mister
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 31-05 13:08
Hier ook op 21 juni besteld maar leverdatum staat nog steeds op 8 juli. Nu ja, na zo lang te wachten kan een paar dagen extra wachten er wel nog bij :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aid
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:32

Aid

Daejji schreef op vrijdag 24 juni 2022 @ 20:08:
Mediamarkt Groningen (Sontplein) heeft weer een stapel in de winkel liggen.
Disc bundel, € 759

Daar zit bij in
Horizon Forbidden West
GT7
Qware BT Headset
2e controller
Geldt ook voor MM Zoetermeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:21
Aid schreef op zondag 26 juni 2022 @ 09:02:
[...]

Geldt ook voor MM Zoetermeer.
Thanks, heb er eentje opgepikt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MediaMarkt Groningen Sontplein 8 stuks

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ywyvw_iF4-y0d9YQ9Ohz-IXVFeg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DgkvdPG5VxGbTvEktY8OCbLz.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pPxig2FzEvwKy5lnAQ-1a_uZ1YQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Ije176TbFfILBINJ7mmHRL19.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/voZxvB0fMaqvElqfMNGRH5udpfI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uX57vG03yI9RksiP3FpeaPyB.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
Mijn amazon UK is net geleverd. stond gewoon aan de voordeur! niks afgetekend.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yQjCFQ4I7XH3xzowN2ezaeY6978=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8hBoPWahOt22ceSvPyHjO5iT.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 5% gewijzigd door lapino op 27-06-2022 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexOo
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-07 18:55
lapino schreef op maandag 27 juni 2022 @ 13:55:
Stel me even gerust en vertel me dat jouw voordeur goed verstopt zit van de openbare weg en onder een afkapping staat. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorroberner
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 09:44
AlexOo schreef op maandag 27 juni 2022 @ 14:05:
[...]

Stel me even gerust en vertel me dat jouw voordeur goed verstopt zit van de openbare weg en onder een afkapping staat. :F
Mag hopen dat er inderdaad een neutrale verpakking omheen zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jd1987

jd1987

cliquefotografie.nl

Vanochtend nog een drop bij de Mediamarkt in de webshop van de Digital + Horizon + Controller. Was er met 1 minuut bij na melding op Telegram, maar kwam er niet doorheen ;w

Nikon Z6 | Nikkor 16-35 F4 VR AF-S | Nikkor 24-70 F2.8 AF-S | Nikkor 85 F1.8 AF-S | DJI Mini 2 | Lenovo Yoga Slim 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
AlexOo schreef op maandag 27 juni 2022 @ 14:05:
[...]

Nope, wel rustige villawijk dus veel volk passeert hier niet. Zat in heel grote Amazon-doos.

Waar kan ik best PS+Extra jaarabo kopen?

[ Voor 6% gewijzigd door lapino op 27-06-2022 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-12-2024
lapino schreef op maandag 27 juni 2022 @ 13:55:

[Afbeelding]
Berichtje naar de koerier dat je niks ontvangen hebt, krijg je je geld terug :+

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07:18

Oxigeon

En zo is dat!

lapino schreef op maandag 27 juni 2022 @ 14:58:
[...]

Nope, wel rustige villawijk dus veel volk passeert hier niet. Zat in heel grote Amazon-doos.

Waar kan ik best PS+Extra jaarabo kopen?
Eigenlijk niet het juiste topic... Maar volgens mij kan dit alleen nog maar via de store zelf...
Eventjes kijken in het PS+ topic en eventueel daar de vraag nogmaals stellen.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• lapino
Nephalem schreef op maandag 27 juni 2022 @ 16:15:
[...]

Berichtje naar de koerier dat je niks ontvangen hebt, krijg je je geld terug :+
Nah zo zit ik niet in elkaar, enige die je daarmee in de miserie zou brengen is koerier zélf. De console is er, dat is belangrijkste. Wel enorm groot ding in vergelijking met mijn XSX, efkes verschieten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hemorrhoidman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 18-09-2022
Mediamarkt Emmen staan er ook nog een stuk of 8 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FvdZ18
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 23-05 09:51
Bij amazon.nl wordt die ps5 disc versie voor 350 euro verkocht. Ene rh-commerce die ze verkoopt. Erg dubieus.

*Knip* Zo dubieus dat het duidelijk een scam is, link niet delen aub.

[ Voor 46% gewijzigd door Chaoss op 28-06-2022 07:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21-09 17:23
Ik kreeg vandaag een link voor een pre order bij nedgame met datum 29 Juli.

Ps5 disc + controller + elden ring + gran turismo 7 + Horizon.

Betaald en nu maar afwachten ofzoiets? Geen idee of deze gegarandeerd is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nephalem
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-12-2024
Falcon Heavy schreef op maandag 27 juni 2022 @ 22:31:

Nedgame is normaliter een prima webshop dus je kunt er denk ik wel rustig vanuit gaan dat die geleverd gaat worden.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amaze86
@Falcon Heavy Zou raar zijn als ze niet leveren voor die prijs :)

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Falcon Heavy schreef op maandag 27 juni 2022 @ 22:31:

Ik persoonlijk heb steengoede ervaringen met Nedgame. Verzendingen goed en stevig verpakt, snelle reactie op de mail bij vragen of problemen.

Nieuwe PlayStation DualSense zwart met een kras op de achterkant, berichtje naar NedGame en de volgende dag kon ik hem omruilen bij filiaal Groningen.

NedGame Trustpilot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Laatst online: 21-09 17:23
Nou positieve ervaringen zoals ik lees.

Initieel was ik wat sceptisch omdat ik al maanden op een pre order zit te loeren cool blue oid. Vorige week via telegram group bij nedgame aangemeld en nu (uitgeloot?) amper een week later. Dus ik ben een beetje flabbergasted. Maar wel blij 😁

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Qualixo
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 22:22
Mediamarkt in Alphen aan den rijn heeft bundels op voorraad!Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9nT9d_wBQuk8wwew4eRm9lVohvU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PHYrh5dpf2s9eKH8oSp6ReRn.jpg?f=fotoalbum_large

https://vdr.one | Certified Drone Pilot A1/A3+A2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krablander
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 03-03-2024
Volop PlayStation 5 Horizon bundels te koop bij Amazon Duitsland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QBert1972
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 29-06-2022
Voor Prime leden. De vraag is even of het werkt, iemand lid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
QBert1972 schreef op woensdag 29 juni 2022 @ 09:31:
Voor Prime leden. De vraag is even of het werkt, iemand lid?
Ik ben lid en ja het werkt gewoon. Wel jammer dat je ondanks prime lidmaatschap toch gewoon verzendkosten moet betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jd1987

jd1987

cliquefotografie.nl

Is helaas al weer weg... Snel DE prime genomen met CC van een vriend, maar net te laat :'(
Hier bij MM Ede liggen genoeg Disk + controller + headset + Gt7 + Horizon bundels. Misschien toch zwichten en de extra's verkopen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Amazon Spanje is nu aan de beurt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-09 14:38
krablander schreef op woensdag 29 juni 2022 @ 09:23:
Het blijft raar dat amazon.nl altijd overgeslagen lijkt te worden.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krablander
LordLynx schreef op woensdag 29 juni 2022 @ 09:45:
[...]

Het blijft raar dat amazon.nl altijd overgeslagen lijkt te worden.....
Paar weken terug was er nog een PlayStation 5 Ratched&Clank bundel te koop bij de Nederlandse Amazon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ConnorBig
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 05-09-2022
krablander schreef op woensdag 29 juni 2022 @ 09:23:
How did you get the amazon purchase to work? I tried both on amazon de and es and both said they can't ship to belgium..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
krablander schreef op woensdag 29 juni 2022 @ 09:58:
[...]

Paar weken terug was er nog een PlayStation 5 Ratched&Clank bundel te koop bij de Nederlandse Amazon
Ja toen kreeg je oude ps5 :) was niet het nieuwere model.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Weerz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21-09 21:28
Volg het topic al een tijdje, had alleen niet de interesse in telegram en andere website's voor inschrijven.
Gisteren zag ik de berichten van Mediamarkt. Als ik nou eens de lokale Intertoys bel en eens kijken of ik geluk heb maar dat zal vast niet.

Ja hoor, net binnen. Disc versie bundel met horizon en GT7 + controller.
Gierende banden erheen en nu eindelijk na maanden ook eigenaar van een PS 5 *O* oOo

Hopelijk hebben anderen dit geluk ook(snel)! :)

Instagram | Flickr | Nikon D500 -> Sigma Art 18-35MM F/1.8 | NIKKOR AF-S 50MM F/1.8G | TAMRON 70-200MM G2 F2.8 | TAMRON 150-600MM G2 F/5-6.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QBert1972
Weerz schreef op woensdag 29 juni 2022 @ 11:56:
Volg het topic al een tijdje, had alleen niet de interesse in telegram en andere website's voor inschrijven.
Gisteren zag ik de berichten van Mediamarkt. Als ik nou eens de lokale Intertoys bel en eens kijken of ik geluk heb maar dat zal vast niet.

Gierende banden erheen en nu eindelijk na maanden ook eigenaar van een PS 5 *O* oOo

MediaMarkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
Ongelooflijk hoeveel gamers nog een PS5 willen niet normaal ;) Zo te lezen gaan die bundels als warme broodjes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Weerz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21-09 21:28
Nee Intertoys 😉

Instagram | Flickr | Nikon D500 -> Sigma Art 18-35MM F/1.8 | NIKKOR AF-S 50MM F/1.8G | TAMRON 70-200MM G2 F2.8 | TAMRON 150-600MM G2 F/5-6.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QBert1972
:*) welke?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jd1987

jd1987

cliquefotografie.nl

Weerz schreef op woensdag 29 juni 2022 @ 11:56:

Ik ben toch ook gezwicht en dezelfde bundel gehaaald bij MM Ede. Lagen er nog zeker 20+!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLastOttoman
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 28-08 11:54
jd1987 schreef op woensdag 29 juni 2022 @ 12:49:
[...]

Ik ben toch ook gezwicht en dezelfde bundel gehaaald bij MM Ede. Lagen er nog zeker 20+!
Dat is het probleem ook: Bij grote steden zijn ze er nooit.

Steam ID: TheLastOttoman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ConnorBig
Why does no one reply to this english speaker here.. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ConnorBig schreef op woensdag 29 juni 2022 @ 14:28:
Gebruik een vertaal programma.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dementii
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11-09 21:10
From what I gather on this forum, apparently you can't let the foreign Amazon sites 'see' that you are based in another country. So you have to use a vpn and create a seperate account.

But that is what I can get with my limited knowledge of using vpn's.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:14
Please note that the main language on the forums is Dutch, and although we won't mind the occasional english comment, we kinda demand people to use Dutch. You can always use Google translate to translate the pages to get some info (or wait kindly for replies).

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dean Martin
  • Registratie: Augustus 2021
  • Niet online
-knip-

Beide versies voor €350,- op voorraad.....?

[ Voor 68% gewijzigd door Geronimous op 05-07-2022 11:11 ]

The best is yet to come

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mareck1
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-09 22:03
Verkoop is niet door Amazon zelf maar een nieuwe shop zonder reviews. Voor een prijs ver onder wat ze er voor zouden kunnen vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dean Martin
  • Registratie: Augustus 2021
  • Niet online
mareck1 schreef op woensdag 29 juni 2022 @ 16:59:
[...]

Verkoop is niet door Amazon zelf maar een nieuwe shop zonder reviews. Voor een prijs ver onder wat ze er voor zouden kunnen vragen.
Zou Amazon het niet grondig checken wie ze laten aanbieden?
Ik vind het ook vreemd hoor, daar niet van.

The best is yet to come

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mareck1
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-09 22:03
Dean Martin schreef op woensdag 29 juni 2022 @ 17:01:
[...]

Zou Amazon het niet grondig checken wie ze laten aanbieden?
Ik vind het ook vreemd hoor, daar niet van.
Dat checken kan ook maar zo ver gaan. Je kan je altijd voordoen als een bestaand legitiem bedrijf als je een beetje handig bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elaho
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 09:21
Straks krijg je een nep PlayStation 5. Zo’n Alixpress ding. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mixaaah
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 28-12-2023
ConnorBig schreef op woensdag 29 juni 2022 @ 10:03:
[...]

How did you get the amazon purchase to work? I tried both on amazon de and es and both said they can't ship to belgium..
Gebruik een willekeurig spaans/duits adres als factuuradres. En dan je Belgische als verzendadres. Dan kun je Prime aanvragen en de PS5 bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er al bekend wat voor bundels er beschikbaar zullen zijn voor dit maand?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kaboom
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 12-09-2022
Voorraad bij Intertoys Deventer centrum.
Eind van de middag 1 opgehaald, hadden er nog wat(geen idee hoeveel).
(zoals verderop aangegeven idd bundel met Horizon, GT en extra controller)

[ Voor 25% gewijzigd door kaboom op 04-07-2022 07:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rabbitto
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19-09 08:28
kaboom schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 21:04:
Waren dit normale versies zonder bundel?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amaze86
Rabbitto schreef op zondag 3 juli 2022 @ 15:19:
[...]

Waren dit normale versies zonder bundel?
Bij hun altijd met 1 extra controller en 1 of 2 games.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:42
Het is opmerkelijk dat Bol.com altijd veel Sony PlayStation 5’s kon leveren zonder bundel voor de adviesprijs. Sinds een half jaar een paar drops gezien bij Bol.com en MediaMarkt heeft aan de lopende band voorraad (wel zelf gemaakte bundels). Je zou haast gaan denken dat Bol.com de hele voorraad aan Media Markt verkoopt met wat winst, zodat zei bundels op de Nederlandse markt kunnen zetten. ;)

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeromaNoiS
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07:33
kaboom schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 21:04:
(zoals verderop aangegeven idd bundel met Horizon, GT en extra controller)
Gister even de Intertoys in mijn woonplaats binnen gewandeld. Net achter het net gevist, ze hadden afgelopen vrijdag inderdaad een aantal binnen gekregen, maandag de laatste verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobvG
  • Laatst online: 17-09 20:07
ZeromaNoiS schreef op dinsdag 5 juli 2022 @ 10:38:
[...]

Gister even de Intertoys in mijn woonplaats binnen gewandeld. Net achter het net gevist, ze hadden afgelopen vrijdag inderdaad een aantal binnen gekregen, maandag de laatste verkocht.
Bijzonder voor mij, die intertoysen met vrije verkoop. Ik sta bij de mijne op plaats 120 op de wachtlijst. 2 weken geleden even gevraagd hoever ze waren. Dat was 77.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeromaNoiS
RobvG schreef op dinsdag 5 juli 2022 @ 10:41:
[...]

Bijzonder voor mij, die intertoysen met vrije verkoop. Ik sta bij de mijne op plaats 120 op de wachtlijst. 2 weken geleden even gevraagd hoever ze waren. Dat was 77.
Intertoys heeft volgens mij ook veel franchisenemers. Elke winkel bepaalt dus zelf wat ze met hun voorraad doen. Hier werken ze niet met een wachtlijst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dyna20
  • Laatst online: 20-09 08:10
ZeromaNoiS schreef op dinsdag 5 juli 2022 @ 10:48:
[...]

Intertoys heeft volgens mij ook veel franchisenemers. Elke winkel bepaalt dus zelf wat ze met hun voorraad doen. Hier werken ze niet met een wachtlijst.
Volgens mij is Intertoys alleen nog maar in handen van Francisenemers. Ze zijn paar jaar geleden omgevallen, en alleen francise filialen bleven bestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boyetval
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 04-08 22:34
Ik dacht dat ik vandaag een paar PS5 bundles weer heb gezien bij MM Rotterdam Alexander, - Offtopic -

[ Voor 34% gewijzigd door Geronimous op 05-07-2022 21:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZeromaNoiS
- Offtopic -

[ Voor 95% gewijzigd door Geronimous op 05-07-2022 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sohus
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-03 10:29
- Offtopic -

[ Voor 95% gewijzigd door Geronimous op 05-07-2022 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-09 20:05

lasharor

7 december 2004

Ik ben een beetje in de war; Ik heb nu 461 pond betaald voor een PS5 uit de UK = 538 EUR

Daar zitten 88 Pond aan invoerkosten bij dus die betaal ik misschien niet dus als ik die 102 eur van die 538 haal dan betaal je effectief voor een ps5 disk 434 eur.

Klopt dat? Waar komt dat verschil vandaan? Ik vind het een beetje raar dus twijfel ik om hem te annuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SXander
  • Laatst online: 08-09 15:17
lasharor schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 09:35:
Ik ben een beetje in de war; Ik heb nu 461 pond betaald voor een PS5 uit de UK = 538 EUR

Daar zitten 88 Pond aan invoerkosten bij dus die betaal ik misschien niet dus als ik die 102 eur van die 538 haal dan betaal je effectief voor een ps5 disk 434 eur.

Klopt dat? Waar komt dat verschil vandaan? Ik vind het een beetje raar dus twijfel ik om hem te annuleren.
Het klopt, al was ik zelf volgens mij 555 kwijt en kreeg 95 euro terug. Maar ik neem aan dat je de prijs prima vond en daarom besteld hebt en nu wil je annuleren omdat het misschien goedkoper wordt?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• lasharor

lasharor

7 december 2004

SXander schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 09:41:
[...]

Het klopt, al was ik zelf volgens mij 555 kwijt en kreeg 95 euro terug. Maar ik neem aan dat je de prijs prima vond en daarom besteld hebt en nu wil je annuleren omdat het misschien goedkoper wordt?
Het is raar omdat je hier bundels van 700 EUR moet kopen en in de UK ik opeens een PS5 voor minder dan de adviesprijs in NL kan krijgen.

Vandaar mijn twijfel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SXander
  • Laatst online: 08-09 15:17
lasharor schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 09:44:
[...]

Het is raar omdat je hier bundels van 700 EUR moet kopen en in de UK ik opeens een PS5 voor minder dan de adviesprijs in NL kan krijgen.

Vandaar mijn twijfel.
Oke nja zolang je bij Amazon zelf koopt (en niet zo'n doorverkoper) zit je wel goed.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• lasharor

lasharor

7 december 2004

SXander schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 09:47:
[...]

Oke nja zolang je bij Amazon zelf koopt (en niet zo'n doorverkoper) zit je wel goed.
Thanks,

Trouwens nog steeds beschikbaar: https://www.amazon.co.uk/...in_title_s00?ie=UTF8&th=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cannoli
  • Registratie: Juli 2019
  • Niet online
Net alleen de console (mits je Prime had), nu kun je ook zonder Prime de bundel met Horizon Forbidden West bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobvG
  • Laatst online: 17-09 20:07
Cannoli schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 11:32:
[...]

Net alleen de console (mits je Prime had), nu kun je ook zonder Prime de bundel met Horizon Forbidden West bestellen.
Precies. Ik heb er net een besteld voor m'n neef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ConnorBig
Maar zijn die invoerrechten inclusief btw als ze naar belgië worden verzonden? Of betaal je weer meer als het er is?

[ Voor 106% gewijzigd door ConnorBig op 06-07-2022 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drials
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 00:26
Cannoli schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 11:32:
[...]

Zit hier een stekker voor NL bij ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram-G-maN
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15-09 17:41

Ram-G-maN

Voorheen was ik GT-R.

Drials schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 12:32:
[...]

Zit hier een stekker voor NL bij ?
Nee de UK consoles hebben geen EU-power plug bij inbegrepen.

Je kunt de C7 to EU-plug wel goedkoop op Amazon.nl bestellen:
0,5m lengte
3.0m lengte

De kwaliteit van de kabels zijn vergelijkbaar met die van Sony zelf.

Ik heb trouwens 88 pond teruggekregen van Amazon.co.uk voor de Horizon bundel. Nu is mijn aankoop goedkoper dan de adviesprijs voor een standalone PS5 Disk. 8)7 Waarschijnlijk moet ik i.v.m. BTW verlegging alsnog de nederlandse fiscus 21% BTW betalen over de 419,99 GBP van de Horizon bundel.

Mijn desktop, mijn laptop en mijn gamesetup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaas-schaaf
  • Laatst online: 28-06 18:14

kaas-schaaf

Beunhaas

Ram-G-maN schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 12:39:
[...]

...

Ik heb trouwens 88 pond teruggekregen van Amazon.co.uk voor de Horizon bundel. Nu is mijn aankoop goedkoper dan de adviesprijs voor een standalone PS5 Disk. 8)7 Waarschijnlijk moet ik i.v.m. BTW verlegging alsnog de nederlandse fiscus 21% BTW betalen over de 419,99 GBP van de Horizon bundel.
Zojuist keek ik hier ook naar en indien de 88.88 teruggestord word lijkt het inderdaad zeer goedkoop. Beetje raar verhaal maar het is direct van amazon dus het zal wel kloppen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-09 02:12
lasharor schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 09:44:
[...]

Vandaar mijn twijfel.
Dat komt omdat je daar de exclusief (Britse) BTW prijs betaalt en de NL BTW er nog apart bovenop komt. En als je geluk hebt krijg je de NL BTW na een tijdje terug, en dan heb je dus inderdaad minder betaald dan de adviesprijs inclusief BTW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-09 02:12
Ram-G-maN schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 12:39:
[...]

Hoe lang na je bestelling kreeg je het bedrag terug en via welke pakketvervoerder had jij je ps5 ontvangen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ram-G-maN
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15-09 17:41

Ram-G-maN

Voorheen was ik GT-R.

Schweino schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 14:20:
[...]

Hoe lang na je bestelling kreeg je het bedrag terug en via welke pakketvervoerder had jij je ps5 ontvangen?
Bestelling geplaatst op 21 juni en mijn pakket ontvangen via UPS. Dus lang geen 180 dagen hoeven wachten op mijn BTW-teruggave. :+

Mijn desktop, mijn laptop en mijn gamesetup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krablander
[verwijderd]

[ Voor 98% gewijzigd door krablander op 06-07-2022 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sitmark
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19-09 01:16
Ik heb me ingeschreven op de site van Sony voor de PS5, maar met die duizende scam mails weet ik niet meer of dit een scam is of niet...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-MdLZU_ZFuMtndHe_3vvNLVW0lw=/x800/filters:strip_exif()/f/image/8QmDh0Udydol2NegFezcSECl.png?f=fotoalbum_large

de link ziet er zo uit:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PqRnpu1H2UhVZh3U5kQSdhXVS9o=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Ieh9mj8N3fimXs1iaIjNH0OT.png?f=fotoalbum_large
Pagina: 1 ... 522 ... 559 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:

• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen

Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord