Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaïr.exe
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16-09 12:35
GameMania zou als goed is wat lokale stock moeten hebben, even langsgaan dus?
Blijken wel dure bundels te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelarius
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-09 11:07
Jaïr.exe schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 11:30:
GameMania zou als goed is wat lokale stock moeten hebben, even langsgaan dus?
Blijken wel dure bundels te zijn.
Heb ik gedaan in Delft, maar er was maar een handjevol binnengekomen en alles was alweer weg. -O- Volgens de Telegramgroepen is dat bij nagenoeg alle GM's zo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• banaan91
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 09-09 10:39
Vanmorgen GM Den Haag gebeld en 1 kunnen reserveren. Zojuist opgehaald, disk edition met Horizon en ratchet en clank 660 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:38
ColdStone schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 08:41:
[...]

Dat was toch enkel amazon? of werkt dat ook bij CB?
want dan hoeven mensen minder gericht te letten op het type bundel
Ben ik ook wel benieuwd naar of het zo werkt.
Ik had namelijk gisteren/eergisteren ook een bundel in mijn Coolblue mandje zitten en heb hem uiteindelijk toch weer weggeklikt.

Extra controller en headset ben ik echt niet nodig en Battlefield zit ook niet op te wachten voor de volle mep gezien de recensies. Als dat echter retour te sturen is dan maakt het natuurlijk geen bal uit :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dNyw
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-09 05:44
B-Real schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 14:30:
[...]

Ben ik ook wel benieuwd naar of het zo werkt.
Ik had namelijk gisteren/eergisteren ook een bundel in mijn Coolblue mandje zitten en heb hem uiteindelijk toch weer weggeklikt.

Extra controller en headset ben ik echt niet nodig en Battlefield zit ook niet op te wachten voor de volle mep gezien de recensies. Als dat echter retour te sturen is dan maakt het natuurlijk geen bal uit :)
Je kan bij coolblue alles weer retourneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artilux
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21-09 14:39
Vandaag bij NedGame een bundel besteld. €800 is niet weinig. Hoofdprijs voor die games, maar goed..

Nu nog een goede headset.

Antfarmer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Caelarius
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-09 11:07
Artilux schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 18:09:
Vandaag bij NedGame een bundel besteld. €800 is niet weinig. Hoofdprijs voor die games, maar goed..

Nu nog een goede headset.
Tsja, maar in ieder geval geen e-waste in het pakket, zoals die accessoiremeuk bij de MM. Veel plezier met je aankoop!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:14
enkele offtopic reacties verwijderd, let er aub ook op dat het geen -order-status-update-dagboek wordt bij de volgende drop? :)

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Aidacra
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-09 18:58
SteelSeries Arctis 7+ is een aanrader hiervoor.,

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• AnnaAnjo
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 19:38
Vorige week bij de lokale Intertoys op de wachtlijst. Vandaag bericht of we nog interesse hebben en zo net mijn verjaardagscadeau een heel stuk eerder dan verwacht!

Dus het loont om je daar op de wachtlijst te laten zetten. (Veenendaal in dit geval)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Sz6Avn8AMrQhJuAa16lpp9zcDXE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/F94iWF6c4kD7Cz3WUBReujSn.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 7% gewijzigd door AnnaAnjo op 11-03-2022 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
even los over maxict en het gekke bedrag. zou het echt de volgende dag geleverd worden? iemand ervaringen?

https://maxict.nl/sony-pl...m=cpc&utm_source=tweakers

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TrapShot
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 17-08 23:14
Farabi schreef op zondag 13 maart 2022 @ 20:45:
even los over maxict en het gekke bedrag. zou het echt de volgende dag geleverd worden? iemand ervaringen?

Bestel never maar ook nooits iets op MaxICT. Er is een hele thread hier op Tweakers over deze webwinkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
TrapShot schreef op zondag 13 maart 2022 @ 20:48:
[...]

Bestel never maar ook nooits iets op MaxICT. Er is een hele thread hier op Tweakers over deze webwinkel.
dat weet ik, daar heb ik het ook niet over. zie mijn bericht. zouden ze echt voorraad hebben?

[ Voor 5% gewijzigd door Farabi op 13-03-2022 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08-06-2024

Wat een afzetters 😤

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
als ze dit bedrag durven te vragen, dan neem ik aan dat ze voorraad hebben? nou, voor de geinteresseerde sla je slag :9

[ Voor 22% gewijzigd door Farabi op 13-03-2022 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Die lui liegen zo vaak over voorraad, meestal met 'te lage' prijzen. Maar ook hier zou ik er absoluut niet van uitgaan dat ze die echt hebben.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley2009
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 22:09

Hhahah niet doen. En dan nog die prijs 8)7 . Kun je beter op MP gaan ben je 100 euro goedkoper uit, en heb je hem eventueel ook de volgende dag in huis.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dutchylex
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Zeker, en voor mij een reden om hier nooit (meer) te bestellen. :(

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Millert
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-09 21:20
Eind september vorig jaar bij Amazon UK een PS5 Disk gekocht voor €547 (PS5 £374.99 en import fees £80.15). Vanochtend een e-mail dat de import fees worden gerefund (€94,95). Ik ging er al niet meer van uit dat ik hier iets over zou horen, immers bijna een half jaar later maar op deze manier is het wel erg voordelig uitgevallen :+ .

EV Hyundai Ioniq Electric 28 kWh | PV Oost 2960Wp / West 2560Wp | Thuisbatterij 1Komma5 17,2 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eric--
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19-09 15:14
Millert schreef op maandag 14 maart 2022 @ 08:26:
Eind september vorig jaar bij Amazon UK een PS5 Disk gekocht voor €547 (PS5 £374.99 en import fees £80.15). Vanochtend een e-mail dat de import fees worden gerefund (€94,95). Ik ging er al niet meer van uit dat ik hier iets over zou horen, immers bijna een half jaar later maar op deze manier is het wel erg voordelig uitgevallen :+ .
Had je DPD of DHL?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Millert
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-09 21:20
@eric-- DPD

EV Hyundai Ioniq Electric 28 kWh | PV Oost 2960Wp / West 2560Wp | Thuisbatterij 1Komma5 17,2 kWh

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amos_x
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 11-06-2024
In de mail die je zou kunnen krijgen na een inschrijving bij sony zal wel ergens het woordje "playstation" staan zeker?

Af en toe open ik m'n mailbox en zoek ik op "playstation", je weet immers nooit vanuit welk domein die mails verzonden worden en hoe ze opgepakt worden door de rules die ik heb in m'n gmail mailbox.

Hoe dan ook, nog geen positief resultaat tot nu toe. :z Zal me ongeveer 2 maand geleden ingeschreven hebben, schat ik.

Er stond ook iets dat je nog geen ps5 games mocht hebben op je account om kans te maken op de loting vanuit sony. Ik heb wel op ps+ een aantal ps5 games geclaimed toen die voorbij kwamen. Dan had ik die alvast al. Als dat ook meetelt zal ik wel nooit een mail krijgen vermoedelijk.

Hoe dan ook, zoals ik het hier lees, is het nog steeds zo dat je bij de minste notificatie (amazon, bol, coolblue, sony, whatever...) je bijna ogenblikkelijk alles moet laten vallen en er op springen. Misschien iets voor studenten, maar niet te doen als normaal functionerende volwassene. Dus alle groepen en channels goed en wel, maar nog steeds erg moeizaam.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• delodic
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 24-05 13:52
Amos_x schreef op maandag 14 maart 2022 @ 11:08:
In de mail die je zou kunnen krijgen na een inschrijving bij sony zal wel ergens het woordje "playstation" staan zeker?

Af en toe open ik m'n mailbox en zoek ik op "playstation", je weet immers nooit vanuit welk domein die mails verzonden worden en hoe ze opgepakt worden door de rules die ik heb in m'n gmail mailbox.
Check ook je mailinstellingen. Ik had aangegeven dat ik geen mail wilde hebben van Sony/PlayStation in mijn voorkeuren.
Ik heb dat aangepast en me toen nogmaals aangemeld en toen kreeg ik (niet direct) wel een bevestiging van mijn inschrijving. De mail krijg je van email@email.playstation.com met titel (username), bedankt dat je je hebt ingeschreven en een PlayStation 5 wilt bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaïr.exe
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16-09 12:35
Iemand al een invite voor PS Direct?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amos_x
Heeft er eigenlijk iemand al een fysieke stapel ps5 in een winkel zien staan? Een pallet dozen? Ik zie dat in het groene topic nu iets vaker al gebeuren, maar voor de ps5 nog helemaal niets.

De ps5 worden vanuit het magazijn rechtstreeks in de handen van kopers geduwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THM0
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20:43
Amos_x schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 10:44:
Heeft er eigenlijk iemand al een fysieke stapel ps5 in een winkel zien staan? Een pallet dozen? Ik zie dat in het groene topic nu iets vaker al gebeuren, maar voor de ps5 nog helemaal niets.

Mediamarkt en BCC hadden recent in-store voorraad ja. Maar beperkte aantallen qua filialen en in no-time uitverkocht. En alleen in bundels met wat accessoires die je wellicht liever niet zou kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dyna20
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20-09 08:10
Amos_x schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 10:44:

Mediamarkt is inderdaad de enige waar ik dat heb gezien. MM is sowieso de keten die het meeste PS5 uitlevert lijkt het. Vraag me echt of hoe die verdeling werkt? Gezien CB en BOL echt al een tijdje geen voorraad meer gehad hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColdStone
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 20-09 18:45

ColdStone

(╯°□°)╯︵ ┻━┻

Dyna20 schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 10:58:
[...]

Mediamarkt is inderdaad de enige waar ik dat heb gezien. MM is sowieso de keten die het meeste PS5 uitlevert lijkt het. Vraag me echt of hoe die verdeling werkt? Gezien CB en BOL echt al een tijdje geen voorraad meer gehad hebben.
CB had vorige week gewoon hoor.. wachten is op Bol

Signature uploaded in 3. 2. connection interrupted. Try again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lyca
  • Registratie: Oktober 2010
  • Nu online
Heb nu sinds vorige ook mijn PS5, heel veel geluk gehad bij de Gamemania. Ergens een gerucht opgevangen dat er stock zou zijn vorige week.
Ik heb bij het thuiskomen gebeld naar een lokale en ze hadden er eentje liggen, wel bundle deal met Horizon FB (Ben de eerste nog aan het uitspelen op PC) en Ratchet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amos_x
THM0 schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 10:47:
[...]

Mediamarkt en BCC hadden recent in-store voorraad ja. Maar beperkte aantallen qua filialen en in no-time uitverkocht. En alleen in bundels met wat accessoires die je wellicht liever niet zou kopen.
Zoiets wat ik eerder deze week in het andere topic zag, heb ik in dit topic bij mijn weten nog niet gepost zien worden.

Echt fysiek een aantal gestapelde dozen. Volgens mij zitten we nog ver van dat punt verwijderd, nl. regelmatige fysieke voorraad. Ook al zou die binnen 10 minuten weg zijn. Nu wordt het meeste gekocht via online beschikbaarheid/drops.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• THM0
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20:43
Amos_x schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 22:32:
[...]

Zoiets wat ik eerder deze week in het andere topic zag, heb ik in dit topic bij mijn weten nog niet gepost zien worden.

Echt fysiek een aantal gestapelde dozen. Volgens mij zitten we nog ver van dat punt verwijderd, nl. regelmatige fysieke voorraad. Ook al zou die binnen 10 minuten weg zijn. Nu wordt het meeste gekocht via online beschikbaarheid/drops.
Was er toch echt eerder deze maand bij de mediamarkt. Maar in no-time weg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Giel
  • Laatst online: 19-08 08:54
Amos_x schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 22:32:
[...]

Dit is recentelijk ook nog bij MM Hoorn het geval geweest. Stond hier ook in dit topic met foto en al.

Dus het gebeurt wel eens, maar natuurlijk veel te weinig!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 16:12
Wat een drama laatste tijd qua stops. Nergens een normale disc versie te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleeon
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 17-09 13:27
G.Scholtens schreef op maandag 21 maart 2022 @ 12:30:
Wat een drama laatste tijd qua stops. Nergens een normale disc versie te krijgen
Digitaal ook niet, of zo'n mega pakket van 700 euro...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G.Scholtens
Sleeon schreef op maandag 21 maart 2022 @ 12:40:
[...]

Digitaal ook niet, of zo'n mega pakket van 700 euro...
Inderdaad. Had laatst die van Coolblue in winkelmandje, maar alsnog te laat.

Wil gewoon een disc versie voor 499

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:07

RBH

Ik ben nu ook op zoek naar een PS5, maar zelfs een bundel met extra controller en extra spel(len) lijkt niet te krijgen.. Zelfs zo'n bundel met een premium als bij de Mediamarkt zou ik al prima vinden. :-(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06:11
Hoe ziet coolblue zichzelf als een miljardenbedrijf als het een simpele ps5 run niet aan kan _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-09 08:58

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

xminator schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 09:28:
Hoe ziet coolblue zichzelf als een miljardenbedrijf als het een simpele ps5 run niet aan kan _O-
Ja ik heb er 1 in de winkelwagen, maar afrekenen lukt niet. Even een "DDOS" op CoolBlue :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kartmans1
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21:41
Hij zat in mijn winkelwagen bij Coolblue, maar wilde ook betalen en toen knalde de site er weer uit. En toen is hij ook door iemand uit mijn wagentje gestolen haha. Helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-09 14:03
Hier ook in het betaal gedeelte, maar zit nog vast. Zelfs de frontpage van Coolblue leek het lastig te hebben. Duurde verdacht langer voordat hij geladen werd.

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SXander
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 08-09 15:17
Ik heb er 1 bij Coolblue, wel heel wat keren moeten refreshen voordat ik kon afrekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06:44
Same here, had hem in de wagen en bezorg/betaal scherm liep vast, daarna foetsie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Had hem in de winkelwagen, kwam t/m de bezorgopties waarna het zichzelf ophing en alles foetsie was..

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:38
"Wacht even, we zijn nog even bezig" staat er nog steeds op mijn scherm. Als ik het zo lees kan ik het wel vergeten dus :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
Hier ook niet gelukt, wel in mandje etc. Maar bij afrekenen toch melding dat pagina niet geladen kan worden. Helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH

RBH

Ja, hier ook. Gekomen tot de bezorgdatum, daarna liep de app vast en kon ik het vergeten. Nou ja, positief is wel dat er alweer een drop bij Coolblue was. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky_Luuk
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 28-08 11:04
Heeft het enige zin om bij Coolblue de notificaties in de app aan te zetten of moet ik gewoon andere kanalen in de gaten houden?

Steam: Lucky Luuk

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• G.Scholtens
Lucky_Luuk schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 10:07:
Heeft het enige zin om bij Coolblue de notificaties in de app aan te zetten of moet ik gewoon andere kanalen in de gaten houden?
het kan, maar of het echt voordeel heeft betwijfel ik. Kreeg de telegram melding sneller dan die van de app zelf en toen was het direct al mis qua drukte. Niet normaal hoe snel die dingen uitverkocht zijn, echt binnen 2 tot 5 minuten op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ph03nix80
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-09 16:31
G.Scholtens schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 10:17:
[...]

het kan, maar of het echt voordeel heeft betwijfel ik. Kreeg de telegram melding sneller dan die van de app zelf en toen was het direct al mis qua drukte. Niet normaal hoe snel die dingen uitverkocht zijn, echt binnen 2 tot 5 minuten op.
Telegram melding heb ik ontvangen, melding van Coolblue heb ik nooit gehad terwijl ik het wel ingesteld heb....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-09 14:03
[...]

Ik zat toevallig op m’n telefoon en klikte gelijk op de link, maar toen stond de server daar al in de fik…

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G.Scholtens
Iemand iets gescoord net via amazon.de? Of was dat gewoon weer een exemplaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21:11
G.Scholtens schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 16:49:
Iemand iets gescoord net via amazon.de? Of was dat gewoon weer een exemplaar?
Morgen drops van amazon als het goed is.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
Amaze86 schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 17:10:
[...]

Morgen drops van amazon als het goed is.
Was om16.09 ook was zag ik op telegram. Hopelijk morgen nog een goede drop 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchylex
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
[...]

Was heel wat sneller uitverkocht dan 2-5 minuten...Ik zat letterlijk op mijn telefoon en klikte meteen op de link en probeerde meteen te bestellen...Zonder succes natuurlijk :S...Leek wel een DDOS aanval op De App en Website 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maikie61
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 30-08 15:47
G.Scholtens schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 18:01:
[...]

Was om16.09 ook was zag ik op telegram. Hopelijk morgen nog een goede drop 😁
Was een warehouse deal, dus niet echt een drop

[ Voor 10% gewijzigd door maikie61 op 23-03-2022 08:26 ]

RTX 50xx FE tracker: https://t.me/bscfoundersedition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
Nou deze drop was niet zo bijzonder op amazon.fr
Had hem ook nog niet klaar staan in mijn winkelmandje, moest opnieuw inloggen etc.

Dus je raad het al, weer niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-09 20:43

greatgonzo

schit-te-rend!

die bots zijn iig snel. Binnen 5 seconden gereageerd en weg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Bij amazon UK net vrij gemakkelijk een kunnen bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
Blijk je ook nog een een CC nodig te hebben en prima bij amazon.co.uk
Ik wacht wel op dop bij .de of een nederlandse shop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
G.Scholtens schreef op woensdag 23 maart 2022 @ 09:44:
Blijk je ook nog een een CC nodig te hebben en prima bij amazon.co.uk
Ik wacht wel op dop bij .de of een nederlandse shop
Volgens mij vragen ze bij amazon al tijden prime, maar dat kan gewoon voor 1 maand gratis ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G.Scholtens
Nachtapotheker schreef op woensdag 23 maart 2022 @ 09:45:
[...]

Volgens mij vragen ze bij amazon al tijden prime, maar dat kan gewoon voor 1 maand gratis ;)
Die gratis maand heb ik vorig ja al eens gebruikt om iets te bestellen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RBH

RBH

G.Scholtens schreef op woensdag 23 maart 2022 @ 09:58:
[...]

Die gratis maand heb ik vorig ja al eens gebruikt om iets te bestellen.
Gewoon een nieuw account aanmaken, heb ik ook gedaan.

Echter vanochtend tot tweemaal toe geen succes. Frankrijk was drama, bij UK gaf hij een fout in mijn adres. Kostte tijd om te fixen; voorraad alweer weg. :-(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• azazel1983
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 12-09 21:03
RBH schreef op woensdag 23 maart 2022 @ 09:59:
[...]

Echter vanochtend tot tweemaal toe geen succes. Frankrijk was drama, bij UK gaf hij een fout in mijn adres. Kostte tijd om te fixen; voorraad alweer weg. :-(
Aaaaargh! Ik had hetzelfde met m'n adres! :F

Kwam daarna nog wel helemaal tot de checkout maar nadat ik aangegeven had dat m'n CC in EUR is was ik al te laat....

Kom zo wel elke keer een stapje verder dus je zou zeggen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
RBH schreef op woensdag 23 maart 2022 @ 09:59:
[...]

Is er ook ergens een overzicht waar je bijvoorbeeld gewoon via ideal kan betalen en niet via cc.
Wanneer heb je wel of geen prime nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH

RBH

azazel1983 schreef op woensdag 23 maart 2022 @ 10:02:
[...]

Aaaaargh! Ik had hetzelfde met m'n adres! :F

Kwam daarna nog wel helemaal tot de checkout maar nadat ik aangegeven had dat m'n CC in EUR is was ik al te laat....

Kom zo wel elke keer een stapje verder dus je zou zeggen....
Exact dat had ik ook inderdaad. Nou ja, met een beetje mazzel een dezer dagen een drop van Amazon IT of DE..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH

RBH

G.Scholtens schreef op woensdag 23 maart 2022 @ 10:06:
[...]

Is er ook ergens een overzicht waar je bijvoorbeeld gewoon via ideal kan betalen en niet via cc.
Wanneer heb je wel of geen prime nodig?
Volgens mij is Amazon sowieso CC vereist en Prime ook vereist.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• no_way_today
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 18-09 05:39
* lees de topicwaarschuwing *, hoewel het aanbod al flink toeneemt de laatste tijd. Wellicht toch iets van normalisatie.

Morgen wellicht weer voorraad bij de mm

[ Voor 31% gewijzigd door Geronimous op 29-03-2022 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 09-09-2024
no_way_today schreef op woensdag 23 maart 2022 @ 10:52:
Dan zullen de scalpers wel weer actief worden, hoewel het aanbod al flink toeneemt de laatste tijd. Wellicht toch iets van normalisatie.

Morgen wellicht weer voorraad bij de mm
Laten we het hopen.

Weet iemand hoe laat een gemiddelde mediamarkt voorraad krijgt? :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G.Scholtens
SterqVerhael schreef op woensdag 23 maart 2022 @ 10:56:
[...]

Laten we het hopen.

Weet iemand hoe laat een gemiddelde mediamarkt voorraad krijgt? :D
Laat die volgende week maar komen, dan is het salaris wel weer gestort 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaker74
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19-09 16:12
(jarig!)
G.Scholtens schreef op woensdag 23 maart 2022 @ 10:58:
[...]

Laat die volgende week maar komen, dan is het salaris wel weer gestort 8)7
Gister was er in Duiven niets te vinden iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18-09 11:15
Ik heb nog steeds wat Media Markt cadeaubonnen liggen met een laagje stof erop. Hoe groot is de kans dat ik bij Media Markt een keer kan slagen voor een Disc Edition? Heb deze bonnen expres opzij gelegd dus ben ook gebonden aan Media Markt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Laatst online: 07:02
Vlassie1980 schreef op woensdag 23 maart 2022 @ 13:37:
Ik heb nog steeds wat Media Markt cadeaubonnen liggen met een laagje stof erop. Hoe groot is de kans dat ik bij Media Markt een keer kan slagen voor een Disc Edition? Heb deze bonnen expres opzij gelegd dus ben ook gebonden aan Media Markt :)
100procent, uiteindelijk komt er wel een moment dat er voorraad is.

(Al kun je natuurlijk ook iets anders ermee bij de mediamarkt betalen en dan dat geld wat je daaraan zou besteden apart leggen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delodic
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 24-05 13:52
Welke telegram groep gebruiken jullie? Ik heb die van de PU, maar daar heb ik geen melding gehad van de coolblue drop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Laatst online: 07:02
@delodic open de chat van de populaire groepen maar eens een paar keer per dag. Daar komt vaak winkelvoorraad in voorbij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fredkroket
  • Niet online
Nachtapotheker schreef op woensdag 23 maart 2022 @ 09:44:
Bij amazon UK net vrij gemakkelijk een kunnen bestellen.
Idem hier... Eentje met disc kunnen bemachtigen, gaat uiteindelijk direct door naar een vriend van me. Wel € 55 extra betaald, dit ivm importheffing, verzendkosten en wisselkoersopslag (2%).

Sony moet dit gewoon met hun Playstation Direct oplossing gaan regelen op username. Gewoon een duidelijke wachtlijst maken. Heb je al een PS5 op je naam staan of als home PS5 ingesteld, prima maar dan kan je daar niet aan mee doen. Wel mogen ze dan wat mij betreft eisen dat je een betaald PS+ hebt voor een x-tijd (vooraf en nog te gaan bijvoorbeeld).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nachtapotheker
fredkroket schreef op woensdag 23 maart 2022 @ 18:05:
[...]

Idem hier... Eentje met disc kunnen bemachtigen, gaat uiteindelijk direct door naar een vriend van me. Wel € 55 extra betaald, dit ivm importheffing, verzendkosten en wisselkoersopslag (2%).

Sony moet dit gewoon met hun Playstation Direct oplossing gaan regelen op username. Gewoon een duidelijke wachtlijst maken. Heb je al een PS5 op je naam staan of als home PS5 ingesteld, prima maar dan kan je daar niet aan mee doen. Wel mogen ze dan wat mij betreft eisen dat je een betaald PS+ hebt voor een x-tijd (vooraf en nog te gaan bijvoorbeeld).
Mogelijk komt de import heffing nog terug. Heb er een half jaar terug ook 1 gekocht in de UK en daar kreeg ik laatst 95€ van terug gestort :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavi86
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-09 20:12
Vlassie1980 schreef op woensdag 23 maart 2022 @ 13:37:
Hier soortgelijk. Ivm 12,5 jaar jubileum op het werk krijg ik volgende week mediamarkt bonnen. Toen ik mijn kadowens moest doorgeven ging ik er vanuit dat er inmiddels wel voorraad zou zijn :)

www.mariovisser.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredkroket
  • Niet online
Nachtapotheker schreef op woensdag 23 maart 2022 @ 18:09:
[...]

Mogelijk komt de import heffing nog terug. Heb er een half jaar terug ook 1 gekocht in de UK en daar kreeg ik laatst 95€ van terug gestort :)
Offtopic, maar ik weet het. In 2021 heb ik 4 bestellingen gedaan, waarvan ik van 1 PS5 inderdaad de importkosten terug heb gekregen (automatisch).

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bowen_HAFX
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 29-08 08:12
Mavi86 schreef op woensdag 23 maart 2022 @ 21:16:
[...]

Hier soortgelijk. Ivm 12,5 jaar jubileum op het werk krijg ik volgende week mediamarkt bonnen. Toen ik mijn kadowens moest doorgeven ging ik er vanuit dat er inmiddels wel voorraad zou zijn :)
Dat zijn de betere kado's! Ik denk dat ik niet eens een taartje zal krijgen... Maar goed, ik heb al een PS5 en twee is ook een beetje overkill :p

Every magical journey begins with a single step

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Giel
Bowen_HAFX schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 07:50:
[...]

Dat zijn de betere kado's! Ik denk dat ik niet eens een taartje zal krijgen... Maar goed, ik heb al een PS5 en twee is ook een beetje overkill :p
Die tweede kan je weer op marktplaats verkopen voor 800 euro!!! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PurpleFirefly
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 24-03-2022
Ik weet niet of het hier thuis hoort, maar ik zag net bij MM mensen naar buiten komen met een PS5 bundel. Geen idee of dit landelijk is, volgens een koper was het 679 euro en zat er Horizon bij en nog een setje meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 02:28

Superkiwi

Hoi doei

PurpleFirefly schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 11:20:
Ik weet niet of het hier thuis hoort, maar ik zag net bij MM mensen naar buiten komen met een PS5 bundel.
Wellicht handig om erbij te vermelden wélke MM ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PurpleFirefly
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 24-03-2022
Superkiwi schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 11:24:
[...]

Wellicht handig om erbij te vermelden wélke MM ;)
Ah ja sorry, dit was in Ede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijndoes
  • Laatst online: 19-09 19:35
Er zijn/waren inderdaad wat media markt winkels te zijn die voorraad hebben. Maar Ede zou inmiddels uitverkocht zijn.

Hier proberen ze het een beetje bij te houden:
https://t.me/ps5voorraad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph03nix80
Zojuist bij de mediamarkt een bundel gehaald.
Ondanks dat ik er blij mee ben, heb ik toch het idee dat ik belazerd ben.

PS5 á €500,-
Horizon FW á €71,-
PS Plus á €60,-
Qware oplader á €25,-
Qware oplader + headset á 45,-

Extra controller gekocht: €75,-

Dat is totaal +/- € 750,- (ivm afgeronde bedragen)

Ik heb €753,- afgerekend.
Is er iets verkeerd gegaan met mijn bundel of is dit de normale gang van zaken bij MediaMarkt?

edit:
iets bij mij niet goed gegaan, klopt wel dus. :+ :+

[ Voor 11% gewijzigd door ph03nix80 op 24-03-2022 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobvG
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-09 20:07
ph03nix80 schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 13:56:
Zojuist bij de mediamarkt een bundel gehaald.
Ondanks dat ik er blij mee ben, heb ik toch het idee dat ik belazerd ben.

PS5 á €500,-
Horizon FW á €71,-
PS Plus á €60,-
Qware oplader á €25,-

Extra controller gekocht: €75,-

Dat is totaal +/- € 731,- (ivm afgeronde bedragen)

Ik heb €753,- afgerekend.
Is er iets verkeerd gegaan met mijn bundel of is dit de normale gang van zaken bij MediaMarkt?
Als zij adverteren met een bepaald product (of combinatie van producten) tegen een bepaalde prijs en ze komen dat gewoon na, dan kun je het mijns inziens niet echt belazeren noemen.

Dat gezegd hebbende zou ik dit ook wel echt smerig vinden hoor, maar bij een bedrijf als Media Markt sta ik er niet van te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph03nix80
RobvG schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 14:05:
[...]

Als zij adverteren met een bepaald product (of combinatie van producten) tegen een bepaalde prijs en ze komen dat gewoon na, dan kun je het mijns inziens niet echt belazeren noemen.

Dat gezegd hebbende zou ik dit ook wel echt smerig vinden hoor, maar bij een bedrijf als Media Markt sta ik er niet van te kijken.
My bad, ik heb te snel gekeken.
Die qware lader bevat ook een headset, dus de prijs klopt wel....... |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedlover
  • Laatst online: 18-09 09:15
Welke Mediamarkt ben je geweest?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• azazel1983
Die bundels met Qware-dingen van de MM houden me wel tegen hor.
Had net de kans om er 1 te halen bij MM Dordrecht maar hoe graag ik dat ding ook wil, het voelt gewoon niet goed om bij te betalen voor 'zooi' die ik niet nodig heb en gun MM mijn geld daardoor echt niet (niet dat zij daar wakker van liggen overigens, ze vliegen alsnog de deur uit :P).

Als je het er wel helemaal voor over hebt is het ook prima natuurlijk maar ik wacht wel op een kale PS5 of een bundel met een game die ik wil en een extra controller ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HSL
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 12-09 17:40

HSL

Bij Coolblue kan je de extra's uit de bundel gewoon retourneren, kan dat bij de mediamarkt niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azazel1983
HSL schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 14:12:
Bij Coolblue kan je de extra's uit de bundel gewoon retourneren, kan dat bij de mediamarkt niet?
Nee daar schijnt het als 1 product op de bon te staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhankou
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 23-05 11:15
azazel1983 schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 14:14:
[...]

Nee daar schijnt het als 1 product op de bon te staan
Kan ik me echt niet voorstellen. Maar dat terzijde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reeging
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-09 02:35
Zhankou schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 14:16:
[...]

Kan ik me echt niet voorstellen. Maar dat terzijde.
Het is toch echt zo.

Het wordt verkocht als gebundeld product met 1 SKU en 1 aankoop regel waardoor de losse onderdelen an sich dus niet gekocht hebt en daardoor ook niet kan retourneren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zhankou
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 23-05 11:15
reeging schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 14:27:
[...]

Het is toch echt zo.

Het wordt verkocht als gebundeld product met 1 SKU en 1 aankoop regel waardoor de losse onderdelen an sich dus niet gekocht hebt en daardoor ook niet kan retourneren.
Wat enorm lullig zeg :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giel
Tsja, past prima in het beleid om per bundel te verkopen. Anders gaat een veel te groot deel de rest van de bundel terug brengen... Kan je net zo goed alles los verkopen :)

Wel nare praktijken, daar niet van. Weiger er zelf ook aan de ene kant aan toe te geven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RBH

RBH

Nou, zojuist ook geslaagd bij MM Groningen. De Horizon bundel dus, met Qware accessoire pakket en PS+. 679. Die paar tientjes extra zullen me wat, nu lekker genieten van de PS5. :)

P.S.: Iemand Horizon voor de PS5 kopen? :D (Geintje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph03nix80
Giel schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 15:03:
[...]

Tsja, past prima in het beleid om per bundel te verkopen. Anders gaat een veel te groot deel de rest van de bundel terug brengen... Kan je net zo goed alles los verkopen :)

Wel nare praktijken, daar niet van. Weiger er zelf ook aan de ene kant aan toe te geven.
Nare praktijken idd, maar wel voor de 'normale' verkoopprijs. (afgezien van geen korting bij bundel)
Daarom heb ik toch gekocht.

Scalpers hebben in ieder geval hier ook last van, dus hoop ik maar dat dat de reden is dat ze voor deze bundels kiezen.

Kan ik ook eens kijken hoe goed slecht ik online ben bij GT7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ph03nix80
RBH schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 15:30:
..

P.S.: Iemand Horizon voor de PS5 kopen? :D (Geintje)
Is dat die game met een PS5 erbij? 8)7 :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21-09 16:02

Ypho

Allround Nerd

Gisteren de PS5 Disc via Amazon UK kunnen bestellen, en vandaag Elden Ring binnen gekregen. Nu nog tot dinsdag wachten op de levering.

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raymondbdws
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 19-09 21:24
Morgen komt er een batch aan met PS5 disk Horizon FW + acc bundels voor 619 euro ongeveer. Bij MM-Hoorn.
Pagina: 1 ... 513 ... 559 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:

• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen

Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord