GameMania zou als goed is wat lokale stock moeten hebben, even langsgaan dus?
Blijken wel dure bundels te zijn.
Heb ik gedaan in Delft, maar er was maar een handjevol binnengekomen en alles was alweer weg.Jaïr.exe schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 11:30:
GameMania zou als goed is wat lokale stock moeten hebben, even langsgaan dus?
Ben ik ook wel benieuwd naar of het zo werkt.ColdStone schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 08:41:
[...]
Dat was toch enkel amazon? of werkt dat ook bij CB?
want dan hoeven mensen minder gericht te letten op het type bundel
Je kan bij coolblue alles weer retourneren.B-Real schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 14:30:
[...]
Ben ik ook wel benieuwd naar of het zo werkt.
Ik had namelijk gisteren/eergisteren ook een bundel in mijn Coolblue mandje zitten en heb hem uiteindelijk toch weer weggeklikt.
Extra controller en headset ben ik echt niet nodig en Battlefield zit ook niet op te wachten voor de volle mep gezien de recensies. Als dat echter retour te sturen is dan maakt het natuurlijk geen bal uit
Antfarmer
Tsja, maar in ieder geval geen e-waste in het pakket, zoals die accessoiremeuk bij de MM. Veel plezier met je aankoop!Artilux schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 18:09:
Vandaag bij NedGame een bundel besteld. €800 is niet weinig. Hoofdprijs voor die games, maar goed..
Nu nog een goede headset.
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
SteelSeries Arctis 7+ is een aanrader hiervoor.,
[ Voor 7% gewijzigd door AnnaAnjo op 11-03-2022 15:10 ]
Bestel never maar ook nooits iets op MaxICT. Er is een hele thread hier op Tweakers over deze webwinkel.Farabi schreef op zondag 13 maart 2022 @ 20:45:
even los over maxict en het gekke bedrag. zou het echt de volgende dag geleverd worden? iemand ervaringen?
https://maxict.nl/sony-pl...m=cpc&utm_source=tweakers
dat weet ik, daar heb ik het ook niet over. zie mijn bericht. zouden ze echt voorraad hebben?TrapShot schreef op zondag 13 maart 2022 @ 20:48:
[...]
Bestel never maar ook nooits iets op MaxICT. Er is een hele thread hier op Tweakers over deze webwinkel.
[ Voor 5% gewijzigd door Farabi op 13-03-2022 20:49 ]
Wat een afzetters 😤Farabi schreef op zondag 13 maart 2022 @ 20:45:
even los over maxict en het gekke bedrag. zou het echt de volgende dag geleverd worden? iemand ervaringen?
[ Voor 22% gewijzigd door Farabi op 13-03-2022 20:55 ]
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Hhahah niet doen. En dan nog die prijsFarabi schreef op zondag 13 maart 2022 @ 20:45:
EV Hyundai Ioniq Electric 28 kWh | PV Oost 2960Wp / West 2560Wp | Thuisbatterij 1Komma5 17,2 kWh
Had je DPD of DHL?Millert schreef op maandag 14 maart 2022 @ 08:26:
Eind september vorig jaar bij Amazon UK een PS5 Disk gekocht voor €547 (PS5 £374.99 en import fees £80.15). Vanochtend een e-mail dat de import fees worden gerefund (€94,95). Ik ging er al niet meer van uit dat ik hier iets over zou horen, immers bijna een half jaar later maar op deze manier is het wel erg voordelig uitgevallen.
EV Hyundai Ioniq Electric 28 kWh | PV Oost 2960Wp / West 2560Wp | Thuisbatterij 1Komma5 17,2 kWh
Check ook je mailinstellingen. Ik had aangegeven dat ik geen mail wilde hebben van Sony/PlayStation in mijn voorkeuren.Amos_x schreef op maandag 14 maart 2022 @ 11:08:
In de mail die je zou kunnen krijgen na een inschrijving bij sony zal wel ergens het woordje "playstation" staan zeker?
Af en toe open ik m'n mailbox en zoek ik op "playstation", je weet immers nooit vanuit welk domein die mails verzonden worden en hoe ze opgepakt worden door de rules die ik heb in m'n gmail mailbox.
Mediamarkt en BCC hadden recent in-store voorraad ja. Maar beperkte aantallen qua filialen en in no-time uitverkocht. En alleen in bundels met wat accessoires die je wellicht liever niet zou kopen.Amos_x schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 10:44:
Heeft er eigenlijk iemand al een fysieke stapel ps5 in een winkel zien staan? Een pallet dozen? Ik zie dat in het groene topic nu iets vaker al gebeuren, maar voor de ps5 nog helemaal niets.
De ps5 worden vanuit het magazijn rechtstreeks in de handen van kopers geduwd.
Mediamarkt is inderdaad de enige waar ik dat heb gezien. MM is sowieso de keten die het meeste PS5 uitlevert lijkt het. Vraag me echt of hoe die verdeling werkt? Gezien CB en BOL echt al een tijdje geen voorraad meer gehad hebben.Amos_x schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 10:44:
Heeft er eigenlijk iemand al een fysieke stapel ps5 in een winkel zien staan? Een pallet dozen? Ik zie dat in het groene topic nu iets vaker al gebeuren, maar voor de ps5 nog helemaal niets.
De ps5 worden vanuit het magazijn rechtstreeks in de handen van kopers geduwd.
CB had vorige week gewoon hoor.. wachten is op BolDyna20 schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 10:58:
[...]
Mediamarkt is inderdaad de enige waar ik dat heb gezien. MM is sowieso de keten die het meeste PS5 uitlevert lijkt het. Vraag me echt of hoe die verdeling werkt? Gezien CB en BOL echt al een tijdje geen voorraad meer gehad hebben.
Signature uploaded in 3. 2. connection interrupted. Try again.
Zoiets wat ik eerder deze week in het andere topic zag, heb ik in dit topic bij mijn weten nog niet gepost zien worden.THM0 schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 10:47:
[...]
Mediamarkt en BCC hadden recent in-store voorraad ja. Maar beperkte aantallen qua filialen en in no-time uitverkocht. En alleen in bundels met wat accessoires die je wellicht liever niet zou kopen.
Was er toch echt eerder deze maand bij de mediamarkt. Maar in no-time weg.Amos_x schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 22:32:
[...]
Zoiets wat ik eerder deze week in het andere topic zag, heb ik in dit topic bij mijn weten nog niet gepost zien worden.
Echt fysiek een aantal gestapelde dozen. Volgens mij zitten we nog ver van dat punt verwijderd, nl. regelmatige fysieke voorraad. Ook al zou die binnen 10 minuten weg zijn. Nu wordt het meeste gekocht via online beschikbaarheid/drops.
Dit is recentelijk ook nog bij MM Hoorn het geval geweest. Stond hier ook in dit topic met foto en al.Amos_x schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 22:32:
[...]
Zoiets wat ik eerder deze week in het andere topic zag, heb ik in dit topic bij mijn weten nog niet gepost zien worden.
Echt fysiek een aantal gestapelde dozen. Volgens mij zitten we nog ver van dat punt verwijderd, nl. regelmatige fysieke voorraad. Ook al zou die binnen 10 minuten weg zijn. Nu wordt het meeste gekocht via online beschikbaarheid/drops.
Digitaal ook niet, of zo'n mega pakket van 700 euro...G.Scholtens schreef op maandag 21 maart 2022 @ 12:30:
Wat een drama laatste tijd qua stops. Nergens een normale disc versie te krijgen
Inderdaad. Had laatst die van Coolblue in winkelmandje, maar alsnog te laat.Sleeon schreef op maandag 21 maart 2022 @ 12:40:
[...]
Digitaal ook niet, of zo'n mega pakket van 700 euro...
Ja ik heb er 1 in de winkelwagen, maar afrekenen lukt niet. Even een "DDOS" op CoolBluexminator schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 09:28:
Hoe ziet coolblue zichzelf als een miljardenbedrijf als het een simpele ps5 run niet aan kan
XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
Steam: Lucky Luuk
het kan, maar of het echt voordeel heeft betwijfel ik. Kreeg de telegram melding sneller dan die van de app zelf en toen was het direct al mis qua drukte. Niet normaal hoe snel die dingen uitverkocht zijn, echt binnen 2 tot 5 minuten op.Lucky_Luuk schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 10:07:
Heeft het enige zin om bij Coolblue de notificaties in de app aan te zetten of moet ik gewoon andere kanalen in de gaten houden?
Telegram melding heb ik ontvangen, melding van Coolblue heb ik nooit gehad terwijl ik het wel ingesteld heb....G.Scholtens schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 10:17:
[...]
het kan, maar of het echt voordeel heeft betwijfel ik. Kreeg de telegram melding sneller dan die van de app zelf en toen was het direct al mis qua drukte. Niet normaal hoe snel die dingen uitverkocht zijn, echt binnen 2 tot 5 minuten op.
Ik zat toevallig op m’n telefoon en klikte gelijk op de link, maar toen stond de server daar al in de fik…G.Scholtens schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 10:17:
[...]
het kan, maar of het echt voordeel heeft betwijfel ik. Kreeg de telegram melding sneller dan die van de app zelf en toen was het direct al mis qua drukte. Niet normaal hoe snel die dingen uitverkocht zijn, echt binnen 2 tot 5 minuten op.
XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907
Morgen drops van amazon als het goed is.G.Scholtens schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 16:49:
Iemand iets gescoord net via amazon.de? Of was dat gewoon weer een exemplaar?
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Was om16.09 ook was zag ik op telegram. Hopelijk morgen nog een goede drop 😁
Was heel wat sneller uitverkocht dan 2-5 minuten...Ik zat letterlijk op mijn telefoon en klikte meteen op de link en probeerde meteen te bestellen...Zonder succes natuurlijkG.Scholtens schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 10:17:
[...]
Was een warehouse deal, dus niet echt een dropG.Scholtens schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 18:01:
[...]
Was om16.09 ook was zag ik op telegram. Hopelijk morgen nog een goede drop 😁
[ Voor 10% gewijzigd door maikie61 op 23-03-2022 08:26 ]
RTX 50xx FE tracker: https://t.me/bscfoundersedition
Volgens mij vragen ze bij amazon al tijden prime, maar dat kan gewoon voor 1 maand gratisG.Scholtens schreef op woensdag 23 maart 2022 @ 09:44:
Blijk je ook nog een een CC nodig te hebben en prima bij amazon.co.uk
Ik wacht wel op dop bij .de of een nederlandse shop
Die gratis maand heb ik vorig ja al eens gebruikt om iets te bestellen.Nachtapotheker schreef op woensdag 23 maart 2022 @ 09:45:
[...]
Volgens mij vragen ze bij amazon al tijden prime, maar dat kan gewoon voor 1 maand gratis
Gewoon een nieuw account aanmaken, heb ik ook gedaan.G.Scholtens schreef op woensdag 23 maart 2022 @ 09:58:
[...]
Die gratis maand heb ik vorig ja al eens gebruikt om iets te bestellen.
Aaaaargh! Ik had hetzelfde met m'n adres!RBH schreef op woensdag 23 maart 2022 @ 09:59:
[...]
Gewoon een nieuw account aanmaken, heb ik ook gedaan.
Echter vanochtend tot tweemaal toe geen succes. Frankrijk was drama, bij UK gaf hij een fout in mijn adres. Kostte tijd om te fixen; voorraad alweer weg.
Is er ook ergens een overzicht waar je bijvoorbeeld gewoon via ideal kan betalen en niet via cc.RBH schreef op woensdag 23 maart 2022 @ 09:59:
[...]
Gewoon een nieuw account aanmaken, heb ik ook gedaan.
Echter vanochtend tot tweemaal toe geen succes. Frankrijk was drama, bij UK gaf hij een fout in mijn adres. Kostte tijd om te fixen; voorraad alweer weg.
Exact dat had ik ook inderdaad. Nou ja, met een beetje mazzel een dezer dagen een drop van Amazon IT of DE..azazel1983 schreef op woensdag 23 maart 2022 @ 10:02:
[...]
Aaaaargh! Ik had hetzelfde met m'n adres!![]()
Kwam daarna nog wel helemaal tot de checkout maar nadat ik aangegeven had dat m'n CC in EUR is was ik al te laat....
Kom zo wel elke keer een stapje verder dus je zou zeggen....
Volgens mij is Amazon sowieso CC vereist en Prime ook vereist.G.Scholtens schreef op woensdag 23 maart 2022 @ 10:06:
[...]
Is er ook ergens een overzicht waar je bijvoorbeeld gewoon via ideal kan betalen en niet via cc.
Wanneer heb je wel of geen prime nodig?
[ Voor 31% gewijzigd door Geronimous op 29-03-2022 18:09 ]
Laten we het hopen.no_way_today schreef op woensdag 23 maart 2022 @ 10:52:
Dan zullen de scalpers wel weer actief worden, hoewel het aanbod al flink toeneemt de laatste tijd. Wellicht toch iets van normalisatie.
Morgen wellicht weer voorraad bij de mm
Laat die volgende week maar komen, dan is het salaris wel weer gestortSterqVerhael schreef op woensdag 23 maart 2022 @ 10:56:
[...]
Laten we het hopen.
Weet iemand hoe laat een gemiddelde mediamarkt voorraad krijgt?
Gister was er in Duiven niets te vinden iig.G.Scholtens schreef op woensdag 23 maart 2022 @ 10:58:
[...]
Laat die volgende week maar komen, dan is het salaris wel weer gestort
100procent, uiteindelijk komt er wel een moment dat er voorraad is.Vlassie1980 schreef op woensdag 23 maart 2022 @ 13:37:
Ik heb nog steeds wat Media Markt cadeaubonnen liggen met een laagje stof erop. Hoe groot is de kans dat ik bij Media Markt een keer kan slagen voor een Disc Edition? Heb deze bonnen expres opzij gelegd dus ben ook gebonden aan Media Markt
Idem hier... Eentje met disc kunnen bemachtigen, gaat uiteindelijk direct door naar een vriend van me. Wel € 55 extra betaald, dit ivm importheffing, verzendkosten en wisselkoersopslag (2%).Nachtapotheker schreef op woensdag 23 maart 2022 @ 09:44:
Bij amazon UK net vrij gemakkelijk een kunnen bestellen.
Mogelijk komt de import heffing nog terug. Heb er een half jaar terug ook 1 gekocht in de UK en daar kreeg ik laatst 95€ van terug gestortfredkroket schreef op woensdag 23 maart 2022 @ 18:05:
[...]
Idem hier... Eentje met disc kunnen bemachtigen, gaat uiteindelijk direct door naar een vriend van me. Wel € 55 extra betaald, dit ivm importheffing, verzendkosten en wisselkoersopslag (2%).
Sony moet dit gewoon met hun Playstation Direct oplossing gaan regelen op username. Gewoon een duidelijke wachtlijst maken. Heb je al een PS5 op je naam staan of als home PS5 ingesteld, prima maar dan kan je daar niet aan mee doen. Wel mogen ze dan wat mij betreft eisen dat je een betaald PS+ hebt voor een x-tijd (vooraf en nog te gaan bijvoorbeeld).
Hier soortgelijk. Ivm 12,5 jaar jubileum op het werk krijg ik volgende week mediamarkt bonnen. Toen ik mijn kadowens moest doorgeven ging ik er vanuit dat er inmiddels wel voorraad zou zijnVlassie1980 schreef op woensdag 23 maart 2022 @ 13:37:
Ik heb nog steeds wat Media Markt cadeaubonnen liggen met een laagje stof erop. Hoe groot is de kans dat ik bij Media Markt een keer kan slagen voor een Disc Edition? Heb deze bonnen expres opzij gelegd dus ben ook gebonden aan Media Markt
www.mariovisser.com
Offtopic, maar ik weet het. In 2021 heb ik 4 bestellingen gedaan, waarvan ik van 1 PS5 inderdaad de importkosten terug heb gekregen (automatisch).Nachtapotheker schreef op woensdag 23 maart 2022 @ 18:09:
[...]
Mogelijk komt de import heffing nog terug. Heb er een half jaar terug ook 1 gekocht in de UK en daar kreeg ik laatst 95€ van terug gestort
Dat zijn de betere kado's! Ik denk dat ik niet eens een taartje zal krijgen... Maar goed, ik heb al een PS5 en twee is ook een beetje overkillMavi86 schreef op woensdag 23 maart 2022 @ 21:16:
[...]
Hier soortgelijk. Ivm 12,5 jaar jubileum op het werk krijg ik volgende week mediamarkt bonnen. Toen ik mijn kadowens moest doorgeven ging ik er vanuit dat er inmiddels wel voorraad zou zijn
Every magical journey begins with a single step
Die tweede kan je weer op marktplaats verkopen voor 800 euro!!!Bowen_HAFX schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 07:50:
[...]
Dat zijn de betere kado's! Ik denk dat ik niet eens een taartje zal krijgen... Maar goed, ik heb al een PS5 en twee is ook een beetje overkill
Wellicht handig om erbij te vermelden wélke MMPurpleFirefly schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 11:20:
Ik weet niet of het hier thuis hoort, maar ik zag net bij MM mensen naar buiten komen met een PS5 bundel.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Ah ja sorry, dit was in Ede.Superkiwi schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 11:24:
[...]
Wellicht handig om erbij te vermelden wélke MM
[ Voor 11% gewijzigd door ph03nix80 op 24-03-2022 14:12 ]
Als zij adverteren met een bepaald product (of combinatie van producten) tegen een bepaalde prijs en ze komen dat gewoon na, dan kun je het mijns inziens niet echt belazeren noemen.ph03nix80 schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 13:56:
Zojuist bij de mediamarkt een bundel gehaald.
Ondanks dat ik er blij mee ben, heb ik toch het idee dat ik belazerd ben.
PS5 á €500,-
Horizon FW á €71,-
PS Plus á €60,-
Qware oplader á €25,-
Extra controller gekocht: €75,-
Dat is totaal +/- € 731,- (ivm afgeronde bedragen)
Ik heb €753,- afgerekend.
Is er iets verkeerd gegaan met mijn bundel of is dit de normale gang van zaken bij MediaMarkt?
My bad, ik heb te snel gekeken.RobvG schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 14:05:
[...]
Als zij adverteren met een bepaald product (of combinatie van producten) tegen een bepaalde prijs en ze komen dat gewoon na, dan kun je het mijns inziens niet echt belazeren noemen.
Dat gezegd hebbende zou ik dit ook wel echt smerig vinden hoor, maar bij een bedrijf als Media Markt sta ik er niet van te kijken.
Nee daar schijnt het als 1 product op de bon te staanHSL schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 14:12:
Bij Coolblue kan je de extra's uit de bundel gewoon retourneren, kan dat bij de mediamarkt niet?
Kan ik me echt niet voorstellen. Maar dat terzijde.azazel1983 schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 14:14:
[...]
Nee daar schijnt het als 1 product op de bon te staan
Het is toch echt zo.Zhankou schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 14:16:
[...]
Kan ik me echt niet voorstellen. Maar dat terzijde.
Wat enorm lullig zegreeging schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 14:27:
[...]
Het is toch echt zo.
Het wordt verkocht als gebundeld product met 1 SKU en 1 aankoop regel waardoor de losse onderdelen an sich dus niet gekocht hebt en daardoor ook niet kan retourneren.
Tsja, past prima in het beleid om per bundel te verkopen. Anders gaat een veel te groot deel de rest van de bundel terug brengen... Kan je net zo goed alles los verkopen
Nare praktijken idd, maar wel voor de 'normale' verkoopprijs. (afgezien van geen korting bij bundel)Giel schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 15:03:
[...]
Tsja, past prima in het beleid om per bundel te verkopen. Anders gaat een veel te groot deel de rest van de bundel terug brengen... Kan je net zo goed alles los verkopen![]()
Wel nare praktijken, daar niet van. Weiger er zelf ook aan de ene kant aan toe te geven.
Is dat die game met een PS5 erbij?RBH schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 15:30:
..
P.S.: Iemand Horizon voor de PS5 kopen?(Geintje)
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android
![]() | Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq