Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 306567

ThomasVK99 schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 15:58:
[...]

Ik snap niet hoe ik nog niet gebeld ben met mijn pre order van 21/11/2020. Zit volgens mij totaal geen logica achter het systeem...
Gaat per vestiging. De ene vestiging heeft meer pre-orders dan anderen. Dus ik denk dat je die datum niet kan vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bRuud83
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17:16
Helaas ook niet bij de loting van Coolblue. In juli op vakantie dus ik hou er even mee op met Telegram in de gaten te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GasProblem
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-06 19:32
Nog steeds geen verzendbevestiging van mijn bol R&C bundel. Ik let eigenlijk nooit op het tijdstip of datum van een verzendbevestiging. Tot hoe laat op een dag verstuurt bol die? Zou het bijvoorbeeld kunnen dat ik die pas morgenochtend krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chillierelk
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 03-01 13:03
GasProblem schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 16:32:
Nog steeds geen verzendbevestiging van mijn bol R&C bundel. Ik let eigenlijk nooit op het tijdstip of datum van een verzendbevestiging. Tot hoe laat op een dag verstuurt bol die? Zou het bijvoorbeeld kunnen dat ik die pas morgenochtend krijg?
Ik heb die ook wel eens midden in de nacht gekregen. Misschien staat er op de website wel al een track&trace nummer?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TdV
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-06 17:11

TdV

Mijn Cdiscount bestelling van dinsdag is inmiddels in Oirschot aangekomen, met een beetje geluk word hij morgen bezorgd. Mijn Coolblue inschrijving heeft ook niks opgeleverd dus blij dat Cdiscount wel gelukt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Blonde
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19-06 12:31
ik heb de verzenbevestiging van de RC bundel van bol een uur geleden ontvangen. Levering morgen tussen 8 en 10:30 woohooo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19-06 13:21
GasProblem schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 16:32:
Bol verstuurd tot kot in de nacht.
Heb mijn t&t net binnen, de RC bundel besteld om 8:08 gisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GasProblem
Dankje voor de antwoorden. Dan hou ik nog even hoop. Op de bol site staat nog geen T&T code. En ik heb de bundel om 08:03 besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duflul
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 10-06 09:51
Ik heb ook een r&c bundel besteld en ook nog geen t&t
Maar toen ik laatst wat bestelde bij bol.com kreeg ik pas een t&t om 23:22. Dus ik maak me (nog) geen zorgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:32
Engineer Stewie schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 16:36:
[...]

Bol verstuurd tot kot in de nacht.
Heb mijn t&t net binnen, de RC bundel besteld om 8:08 gisteren.
heb hem ook net binnen! alleen nog wel in de app. Mail zal nog wel volgen.
Helaas is postnl nooit voor 17 uur hier.. dus wordt nog een dagje langer wachten

[ Voor 11% gewijzigd door Tito129 op 24-06-2021 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 26-10-2024
1 mail van CB dat in niet ingeloot ben. Maar had op alle versies ingeschreven. Krijg je dan voor alles een mail of is die ene mail gelijk voor alles. Weet iemand dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jaydenjarno schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 16:50:
1 mail van CB dat in niet ingeloot ben. Maar had op alle versies ingeschreven. Krijg je dan voor alles een mail of is die ene mail gelijk voor alles. Weet iemand dit?
Ik hoop 1 mail voor alle versies, anders ben ik 5 keer ingeloot :P

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:48
had ik ook gedaan en ook maar 1 mail gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:54
Ik heb mij voor 3/4 bundels ingeschreven en ik kreeg telefonisch bericht dat ik er een kon bestellen. Daarnaast heb ik nog een mailtje ontvangen.
Voor de overige inschrijvingen heb ik niets gehoord.

[ Voor 7% gewijzigd door Mosin op 24-06-2021 17:44 ]

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xlast88
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 20-04 18:39
Boom net een disc versie met ratchet en clank gescoord voor €580.

Had al een digitale ps5 maar mis de goedkopere disc games. De digital gaat nu naar een collega.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Jinx
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Afdeling marketing van Coolblue: "Hoe kunnen we onze app deze maand een flinke boost geven?"
... missie geslaagd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:32
Zonder al te veel moeite de R&C bundle kunnen bestellen bij Amazon.de vanochtend, komt als het goed is zaterdag aan en gaat naar een vriendje van m’n zoon. Net even na school de bevestiging laten zien en dat hij het nog even geheim moet houden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
Tito129 schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 16:45:
[...]

heb hem ook net binnen! alleen nog wel in de app. Mail zal nog wel volgen.
Helaas is postnl nooit voor 17 uur hier.. dus wordt nog een dagje langer wachten
Moet morgen sowieso werken.
En dan nog plaats maken voor de PS5. Heb dit jaar al een 75” Q80 tv en de XSX gekocht, maar mijn TV kast is maar 1,8m lang…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GasProblem
Heb inmiddels ook een T&T binnen van bol voor mijn R&C bundel 😊 Kan niet wachten om de DualSense voor het eerst te proberen met Astro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robzzzzzzzz
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 08-03-2022
GasProblem schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 19:38:
Heb inmiddels ook een T&T binnen van bol voor mijn R&C bundel 😊 Kan niet wachten om de DualSense voor het eerst te proberen met Astro.
R&C heeft ook hele toffe DualSense effecten hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudjuhnl
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 05-06 10:16
Vanmorgen besteld bij Amazon.de word maandag geleverd. Meteen voor me zwager er 1 kunnen bestellen bij Amazon.fr. Maar als je nu kijkt op (1:41) Amazon.fr kun je er 1 bestellen beide versie’s heb er 1 besteld voor een vriend hopen dat het goed gaat.

Edit: vorige 2 bestellingen zijn al aangemeld bij bezorging.

[ Voor 11% gewijzigd door ruudjuhnl op 25-06-2021 01:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dave1989
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19-06 12:42
Hier gisteren tot op heden ook geen succes met de Coolblue loting.

Een kennis van me heeft voor mij ingeschreven en geen mail gehad, daarna is die rond kwart voor 11 gistermorgen gebeld door een anoniem nummer. Maar het telefoontje gemist.. :'( :X

Verder heeft die persoon nog geen email gehad dat die er wel een kan bestellen, hopelijk wordt dit nog wat. Zit dus nog even in spanning. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-06 12:05
Nou, de R&C bundel is hier zojuist afgeleverd. Dus nu is 't echt! :p
Kan ik ook mooi alle Telegram groepen eraf knikkeren. Succes met de jacht allen!

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Your95
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 27-10-2021
Helaas heeft PostNL besloten om op het laatste moment de bezorgdag te wijzigen naar morgen....

Meer mensen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spidey
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18-06 09:31
Hier staat de Bol bestelling nog voor vandaag. Zending is ontvangen door PostNL. :9~

Wanneer je praat, herhaal je alleen wat je al weet. Maar als je luistert, zou je iets nieuws kunnen leren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SubSun
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Ook ik heb de Ratchet & Clank bundel bij Bol kunnen bestellen. Zag gisteren meerdere verzendbevestigingen voor de PS5 zonder R&C voorbij komen. Later ook voot de bundel met spel, terwijl ik nog steeds niks had ontvangen. Vannacht dan toch een mailtje ontvangen dat het pakket is ontvangen door PostNL :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordyyyys
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 18-06 12:31
De R&C bundel van Amazon.de die ik gisteren besteld heb, zou hier vanavond moeten zijn volgens de mail van DHL, super snel!

Wie het laatst lacht, denkt het traagst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-06 09:01
Krijg vandaag de PS5 als het goed is ook van Bol :D Had alleen liever de digital gehad, maar beter iets dan niets haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
* offtopic *

[ Voor 93% gewijzigd door Geronimous op 26-06-2021 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maaark
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:28
TdV schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 16:35:
Mijn Cdiscount bestelling van dinsdag is inmiddels in Oirschot aangekomen, met een beetje geluk word hij morgen bezorgd. Mijn Coolblue inschrijving heeft ook niks opgeleverd dus blij dat Cdiscount wel gelukt is.
Die van mij komt vandaag ook aan, ik zag dat je de extra controller en RC los kunt retourneren.. De extra controller wou ik uiteindelijk sowieso wel, maar nog nooit RC gespeeld en het ziet er zeg maar niet echt uit als spellen die ik normaal speel. Iemand ervaring met het retourneren van een spel bij cddiscount uit een bundel?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Your95
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 27-10-2021
Gelukkig toch mijn PS5 in ontvangst mogen nemen ondanks dat het bezorgmoment ineens naar morgen gewijzigd werd.

Iedereen nog veel succes met het verkrijgen van een PS5!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raffadam
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 25-04 15:58
voor Degene die geduld hebben, op fun.be kan je ze nog bestellen alleen wordt het op 20/7 verwacht.

https://www.fun.be/ps5-console-ratchet-clank-rift-apart.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:14

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

raffadam schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 11:48:
voor Degene die geduld hebben, op fun.be kan je ze nog bestellen alleen wordt het op 20/7 verwacht.

https://www.fun.be/ps5-console-ratchet-clank-rift-apart.html
Die is nog beschikbaar zo te zien.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20:58
Maat van me heeft bol binnen gehad, * offtopic *

[ Voor 39% gewijzigd door Geronimous op 26-06-2021 15:03 ]

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dNyw
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 22:51
* offtopic *

[ Voor 89% gewijzigd door Geronimous op 26-06-2021 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01:31
Bor schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 12:25:
[...]

Die is nog beschikbaar zo te zien.
Is geen zekerheid of je geleverd krijg op die datum, want er kunnen te veel mensen besteld hebben en te weinig geleverd. Jammer dat het niet via achteraf betaling is.

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 19JM81
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-06 16:07
pinokkia schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 14:25:
[...]

Is geen zekerheid of je geleverd krijg op die datum, want er kunnen te veel mensen besteld hebben en te weinig geleverd. Jammer dat het niet via achteraf betaling is.
En de recensies van de shop zijn ook niet geweldig...

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• TylerMayhem
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 16-04-2024

TylerMayhem

In Tyler We Trusted

Na veel geduld is hij er eindelijk. Met dank aan de vriendelijke Tweaker die hier bericht had gemaakt van de Bol drop eergisteren. Tevens geluk voor beste maat die zelf ook bij Bol heeft kunnen scoren en zijn PS5 R&C versie heeft mogen ontvangen.

Beste van al is op moment dat hij binnen was ik telefoon kreeg van Gamemania voor mn reservering van 05-12-2020 om te zetten in een Ratchet & Clank bundel. Gemeld dat ze de volgende op de lijst mogen blij maken en ik morgen passeer voor mijn voorschot op te halen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Dg1Pj9g6xEEeV5ZOG3njvqqXlFg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vbWlCmUMh0WuLhX5L4ECr8cb.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TdV
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-06 17:11

TdV

Maaark schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 10:37:
[...]

Die van mij komt vandaag ook aan, ik zag dat je de extra controller en RC los kunt retourneren.. De extra controller wou ik uiteindelijk sowieso wel, maar nog nooit RC gespeeld en het ziet er zeg maar niet echt uit als spellen die ik normaal speel. Iemand ervaring met het retourneren van een spel bij cddiscount uit een bundel?
Ik niet in ieder geval, dit is mijn eerste bestelling daar. De playstation en spel zijn inderdaad los, dus geen bundel. Wel stil dus ik denk dat dit de goede fan is. Ik was even bang dat de Bluray drive niet werkte omdat hij de schijfjes niet kon lezen, blijkbaar stopte ik ze er verkeerd om in 8)7

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• GasProblem
De R&C bundel van bol is binnen! Nog even werken, wat eten en dan fingers crossed dat alles het doet en het geen straaljager is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3p0x
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-06 00:38
Zijn er al mensen gebeld door coolblue? Ben wel ingeloot maar heb verder nog niets gehoord :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• replica17
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-06 19:17
Rc bundle ontvangen van bol.com

Wauw wat een verschil met de ps4

My watch is over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chanfan
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 15-06 00:39
Volgens het traceernummer van postnl zou ik vandaag mijn PS5 ook van Bol hebben ontvangen. Maar toen ik thuiskwam heeft mijn broer niets gekregen. Moet ik mij zorgen maken? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
* lees de topicwaarschuwing *

[ Voor 77% gewijzigd door Geronimous op 26-06-2021 15:07 ]

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dNyw
* offtopic *

[ Voor 91% gewijzigd door Geronimous op 26-06-2021 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19:45
* offtopic *

[ Voor 90% gewijzigd door Geronimous op 26-06-2021 15:08 ]

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chanfan
* knip *

Heb gechat met Bol. Volgens hen zit het bij de buren. Zij hebben niets. ;( Wat kan ik doen?

[ Voor 41% gewijzigd door Geronimous op 26-06-2021 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srdevil
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-11-2024
Maaark schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 10:37:
[...]

Cdisscount is drama, je kan hem beter verkopen met verlies dan retourneren en hopen dat je wat terug ontvangt.
Heb daar besteld en nu is m'n PlayStation verdwenen, alleen de controller en game zijn aangekomen... Nu is het weekend en ze hopen binnen 2 werkdagen het uitgezocht te hebben zei de chat vanmiddag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
* offtopic *

[ Voor 91% gewijzigd door Geronimous op 26-06-2021 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrhankey91
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 18:43
Chanfan schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 21:42:
[...]

Heb gechat met Bol. Volgens hen zit het bij de buren. Zij hebben niets. ;( Wat kan ik doen?
Bij bol melden dat je niks gehad hebt (ook niet bij de buren) en ze bij Postnl een onderzoek te laten doen. Meer kan je niet doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chanfan
mrhankey91 schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 21:53:
[...]

Bij bol melden dat je niks gehad hebt (ook niet bij de buren) en ze bij Postnl een onderzoek te laten doen. Meer kan je niet doen
Dus ben ik ook mijn geld kwijt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maaark
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:28
srdevil schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 21:48:
[...]

Cdisscount is drama, je kan hem beter verkopen met verlies dan retourneren en hopen dat je wat terug ontvangt.
Heb daar besteld en nu is m'n PlayStation verdwenen, alleen de controller en game zijn aangekomen... Nu is het weekend en ze hopen binnen 2 werkdagen het uitgezocht te hebben zei de chat vanmiddag...
Ja shipping is niet zo hun sterkste punt denk ik zo. De doos was aan de bovenkant opengescheurd maar alles zat nog in de doos, het is ook niet zo'n heel stevige doos.. Als hij omgevallen was ergens in het proces dan was er zeker iets uitgevallen, best knap van DPD dat ze het heel hebben weten te leveren.

Ik ga wel de poging wagen om het terug te sturen, heb met hun via fb gechat en ze gaven aan dat het geen enkel probleem was, kost mij alleen de shipping.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14-06 16:00
Chanfan schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 22:00:
[...]

Als ze echt bij de buren liggen, maar de buren zelf zeggen van niet en PostNL uiteindelijk niks kan doen dan ben ik wel bang voor het ergste ja. Dat is gewoon super kut als het bij buren wordt bezorgd die je niet kent of van die vage buren zijn. Ik heb gelukkig wel betrouwbare buren, maar moet er niet aan denken om zulke buren te hebben die gewoon glashard liegen. Klinkt misschien heel pessimistisch, maar tegenwoordig weer je het maar nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 23:36
NukaWorldNL schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 22:54:
[...]

Als ze echt bij de buren liggen, maar de buren zelf zeggen van niet en PostNL uiteindelijk niks kan doen dan ben ik wel bang voor het ergste ja. Dat is gewoon super kut als het bij buren wordt bezorgd die je niet kent of van die vage buren zijn. Ik heb gelukkig wel betrouwbare buren, maar moet er niet aan denken om zulke buren te hebben die gewoon glashard liegen. Klinkt misschien heel pessimistisch, maar tegenwoordig weer je het maar nooit.
Dan ben je niet je geld kwijt hoor.

Volgens bol ligt hij bij de buren dus als de buren getekend hebben zijn hun verantwoordelijk, als PostNL zelf getekend heeft is PostNL verantwoordelijk en als niemand heeft getekend is BOL verantwoordelijk.

Gezien BOL zelf aangeeft dat hun zien dat het bij de buren is bezorgd ben je dus nooit je geld kwijt enkel is het wachten wanneer je nu een andere ps5 gaat ontvangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRIPLEStuff
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 15-03-2024
ThomasVK99 schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 15:58:
[...]

Ik snap niet hoe ik nog niet gebeld ben met mijn pre order van 21/11/2020. Zit volgens mij totaal geen logica achter het systeem...
Ik zou toch eens contact opnemen met hen. Op de website staat ondertussen dat leveringen van begin december uitgeleverd worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chanfan
Update: Mijn exemplaar uiteindelijk toch ontvangen!

Ze hebben dit afgeleverd bij mijn broer die een straat verder woont... Om 11u s'avonds stuurt hij mij een whatsapp bericht 8)7 Ik keek pas rond één uur s'nachts naar mijn phone. Uiteindelijk deze morgen ontvangen.

Omdat ik boven de traiteurzaak van mijn ouders woon en die traiteur pas om 17u opent heeft de koerier zelfs de moeite niet gedaan om aan te bellen terwijl er altijd iemand thuis is |:(

[ Voor 26% gewijzigd door Chanfan op 26-06-2021 08:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• destro9704
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19-06 06:37
Chanfan schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 07:57:
Update: Mijn exemplaar uiteindelijk toch ontvangen!

Ze hebben dit afgeleverd bij mijn broer die een straat verder woont... Om 11u s'avonds stuurt hij mij een whatsapp bericht 8)7 Ik keek pas rond één uur s'nachts naar mijn phone. Uiteindelijk deze morgen ontvangen.

Omdat ik boven de traiteurzaak van mijn ouders woon en die traiteur pas om 17u opent heeft de koerier zelfs de moeite niet gedaan om aan te bellen terwijl er altijd iemand thuis is |:(
Top dat ie terecht is. Veel plezier ermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
* offtopic *

[ Voor 94% gewijzigd door Geronimous op 26-06-2021 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 562971

Chanfan schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 22:00:
[...]

* offtopic *

Wel blijft de verzender verantwoordelijk, en dat is Bol.com dus laat je niet zomaar afschepen.

Edit: Ik zie net dat het is opgelost en gelukkig maar :)

[ Voor 49% gewijzigd door Geronimous op 26-06-2021 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepiroth
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19-06 11:47
* offtopic *

[ Voor 95% gewijzigd door Geronimous op 26-06-2021 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-06 23:01
Heb de R&C bundel van amazone.de sinds gister al binnen. Best wel snel dan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19:45
* offtopic *

[ Voor 93% gewijzigd door Geronimous op 26-06-2021 15:10 ]

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
* offtopic *

Fijn dat het pakket inderdaad terecht is. En in het vervolg niet zo snel met het vingertje wijzen.

Ben ook een keer een pakket "kwijt" geweest. De postbode was vergeten om een kaartje in de bus te doen, dat het bij de buren lag (alleen waren het andere buren (een straat verder), waar ik niet was wezen vragen, kan gebeuren, zijn ook maar mensen).

[ Voor 61% gewijzigd door Geronimous op 26-06-2021 15:11 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16:04
Modbreak:Het direct beschuldigen van een bezorger van diefstal is ongewenst en nadrukkelijk niet de bedoeling (zie topicwaarschuwing). Het is wettelijk zo geregeld dat de verzender verantwoordelijk is en je aanspreekpunt is bij problemen. Als je daar over wilt zeuren mag je een topic elders openen.

Verder is hier bespreken wat er gebeurd kan zijn ook nutteloos: allees de verzender en de bezorgdienst kunnen je (uiteindelijk) vertellen wat er is gebeurd. Neem dan ook met hen contact op.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• H1MSELF1SH
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19-06 07:22
H1MSELF1SH schreef op woensdag 23 december 2020 @ 18:17:
Ik ben net in de Game Mania geweest om een PS5 te bestellen. De verkoper zei zelf dat hij geen idee heeft wanneer ik aan de beurt zou komen. Mijn naam is onderaan op de lijst erbij gezet.
Ik quote: "het kan dagen, weken of maanden duren. We hebben geen idee." Ik ga deze post quoten en een update meegeven zodra ik meer feedback van hen krijg.

Natuurlijk zou ik liever morgen al telefoon krijgen dat ik de 'm kan komen halen, maar op zich is dat niet erg. Ik heb nog genoeg games voor de PS4 Pro waar ik nog aan moet beginnen zelfs zoals RDR2 of Dark Souls 3...
Zoals beloofd ging ik dit van een update voorzien: mijn PS5 (disk versie) is besteld op 23 dec bij Game Mania in België. Ondertussen zijn we meer dan een half jaar later en...jawel...ik heb vandaag telefoon gekregen van Game Mania! Mijn bestelde disk versie is er nog altijd niet, maar ze krijgen volgende week een lading Ratchet & Clank PS5 bundles binnen. Als ik het zag zitten om het verschil van 60-70 euro op te leggen kon ik die wel komen afhalen. Ik heb gezegd dat het OK was. Eén van de dagen verwacht ik een SMSje en kan ik eindelijk mijn PS5 gaan afhalen! woot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robzzzzzzzz
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 08-03-2022
H1MSELF1SH schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 16:01:
[...]

Zoals beloofd ging ik dit van een update voorzien: mijn PS5 (disk versie) is besteld op 23 dec bij Game Mania in België. Ondertussen zijn we meer dan een half jaar later en...jawel...ik heb vandaag telefoon gekregen van Game Mania! Mijn bestelde disk versie is er nog altijd niet, maar ze krijgen volgende week een lading Ratchet & Clank PS5 bundles binnen. Als ik het zag zitten om het verschil van 60-70 euro op te leggen kon ik die wel komen afhalen. Ik heb gezegd dat het OK was. Eén van de dagen verwacht ik een SMSje en kan ik eindelijk mijn PS5 gaan afhalen! woot!
Gefeliciteerd!, En pfffoeee als je al die datums en wachtijden hier leest van verschillende winkelketens, Dikke props naar MM Tilburg voor het leveren binnen 5 maanden , netjes! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lHybridl
  • Laatst online: 18-06 18:20
Zal graag wel eens een drop willen zien op een dag dat ik vrij ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dNyw
lHybridl schreef op maandag 28 juni 2021 @ 09:46:
Oke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
lHybridl schreef op maandag 28 juni 2021 @ 09:46:
Meestal komen drops op woensdag/donderdag, tip voor je volgende vrije dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krablander
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 03-03-2024
Amaze86 schreef op maandag 28 juni 2021 @ 10:13:
[...]

Meestal komen drops op woensdag/donderdag, tip voor je volgende vrije dag.
Spanje en Italië droppen ook vaak op dinsdagen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Xlast88
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3PFKqp-imJq8qmg7yJnAr31H4_Y=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ooGOAT7A7iFHziAfasqUfl3t.jpg?f=fotoalbum_large

Mijn ps5 disc upgrade is nu ook binnen!

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 26-10-2024
Xlast88 schreef op maandag 28 juni 2021 @ 12:45:
[Afbeelding]

Mijn ps5 disc upgrade is nu ook binnen!
je was zo blij dat je even een handcreme nodig had...? ;-)

(ja sorry, ik weet het)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Xlast88
jaydenjarno schreef op maandag 28 juni 2021 @ 13:18:
[...]

je was zo blij dat je even een handcreme nodig had...? ;-)

(ja sorry, ik weet het)
haha!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• destro9704
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19-06 06:37
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Axim2FOuGAbJjM5yvT-Uz7a76RU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eOA7fdtQw5xYB3Wh4x0sETDJ.jpg?f=fotoalbum_large

Mijne is ook binnen van cdiscount. Inderdaad erg slappe grote kartonnen doos met weinig vulling waar de ps5 los in staat, maar hij is heel en voorshands stil tijdens gebruik.

Vanavond eens wat langer aanzetten. Heb er de Franstalige disc vanratchet and clank los bij maar goed dat boeit niet met de ps5 op Engels lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lHybridl
Heeft Amazon nl eigenlijk ooit iets verkocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikie61
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 27-03 11:14
lHybridl schreef op maandag 28 juni 2021 @ 16:55:
Ja, Amazon.nl heeft ooit een drop gehad in ondertussen een ver geleden

Maar aangezien je gewoon bij elke Amazon kan bestellen, maakt het gelukkig niet uit dat Amazon.nl amper drops heeft gehad.

[ Voor 4% gewijzigd door maikie61 op 28-06-2021 17:09 ]

RTX 50xx FE tracker: https://t.me/bscfoundersedition

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shadowkid053
  • Laatst online: 14-06 16:39
CDiscount PS5 is binnen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lHybridl
maikie61 schreef op maandag 28 juni 2021 @ 17:06:
[...]

Ja, Amazon.nl heeft ooit een drop gehad in ondertussen een ver geleden

Maar aangezien je gewoon bij elke Amazon kan bestellen, maakt het gelukkig niet uit dat Amazon.nl amper drops heeft gehad.
Is Amazon nou echt actief in Nederland? Ik vind die site zo raar. Sommige spullen hebben ze niet.
Ook al bestel je op amazon.nl komt het dan toch gewoon uit Duitsland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fabiotc
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 07-04 22:40
Weet iemand wanneer we een nieuwe voorraad hebben? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krablander
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 03-03-2024
lHybridl schreef op maandag 28 juni 2021 @ 16:55:
Dinsdag 23 maart was er een disc drop iets na 11 uur ‘s ochtends

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GlorixJim
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01:28
Mijne ook,
Mijn pakket was door kinderen in mekaar geplakt, ,de doos van de extra controller was kapot. Maar alles werkt verder :) Franse slag ?

[ Voor 4% gewijzigd door GlorixJim op 28-06-2021 21:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shadowkid053
  • Laatst online: 14-06 16:39
GlorixJim schreef op maandag 28 juni 2021 @ 20:53:
[...]

Mijne ook,
Mijn pakket was door kinderen in mekaar geplakt, ,de doos van de extra controller was kapot. Maar alles werkt verder :) Franse slag ?
Ik had gewoon een nette omdoos.
Had dan ook geen extra controller, alleen Ratchet and Clank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GlorixJim
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01:28
shadowkid053 schreef op maandag 28 juni 2021 @ 21:30:
[...]

Ik had gewoon een nette omdoos.
Had dan ook geen extra controller, alleen Ratchet and Clank.
Had je een Ratchet & Clank bundel ? Ik niet.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BaZnGaNL
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18:41
Voorraad bij Amazon UK:

Disk edition

Edit: Out of stock now!

[ Voor 4% gewijzigd door BaZnGaNL op 29-06-2021 09:38 ]

Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• VerwardeMan
  • Registratie: December 2015
  • Niet online

VerwardeMan

FBI's Most Unwanted

:)

[ Voor 116% gewijzigd door VerwardeMan op 17-04-2022 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElMayo
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 22:03
VerwardeMan schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 09:26:
[...]

Bedankt, besteld. Ben benieuwd hoe dat nu zit met extra kosten na Brexit. In de bestelbevestiging zie ik wel dat ik vooraf al een deposit hiervoor heb betaald.
Je betaald niks erna, en grote kans dat je wat terug krijgt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaZnGaNL
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18:41
Nu ook de All Digital Edition op voorraad bij Amazon UK

Edit: Out of stock now!

[ Voor 5% gewijzigd door BaZnGaNL op 29-06-2021 10:58 ]

Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reeging
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 04-06 19:29
ElMayo schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 09:28:
[...]

Je betaald niks erna, en grote kans dat je wat terug krijgt
correct! Zie een aantal posts paar pagina's terug.

Ik heb zelf ~65 terug gekregen van de eerder betaalde ~85 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaise
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/fB1Bhsi.png

Bij amazon.co.uk besteld, douanekosten lijken al verrekend. Ik ben benieuwd of er nog BTW bij komt. Ik zal updaten als de postbode komt afrekenen want er is veel onduidelijkheid over de werkelijke kosten van amazon.co.uk import.

Edit: Bezorgd op vrijdag, één dag eerder dan Amazon dacht. Geen extra kosten hoeven betalen, (nog) geen eventueel te veel betaalde douanekosten terug ontvangen.

Edit2: Ik kreeg gisteren een e-mail van Amazon dat een "Import Fee Deposit Refund" a £57.25 (€67,01) wordt teruggestort, waarmee het totale bedrag op €482,09 uitkomt.

[ Voor 38% gewijzigd door Blaise op 10-07-2021 13:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElMayo
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 22:03
Blaise schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 09:39:
[Afbeelding]

Bij amazon.co.uk besteld, douanekosten lijken al verrekend. Ik ben benieuwd of er nog BTW bij komt. Ik zal updaten als de postbode komt afrekenen want er is veel onduidelijkheid over de werkelijke kosten van amazon.co.uk import.
Kan je uit ervaring vertellen dat alles al in de prijs zit en je zelfs 99% geld terug krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malignant
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16-06 13:13
Ook hier weten te scoren voor mijn neefje via de UK drop.

Ben benieuwd of er nog douane kosten terug komen inderdaad.

En wat praktischer, zit wel een UK power plug bij zeker ?

LG OLED 55C7 - Denon AVR X6300H - 2x Focal 816W - Focal 800CC - 2x Focal 800SR - 4x Focal IC105 - SVS SB-2000 - MB Next - Playstation 5 - Oppo UDP-203 - Rega RP1 + Elys 2 - BlueSound

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBlackestCrow
  • Laatst online: 15-06 14:59
Blaise schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 09:39:
[Afbeelding]

Ik heb hem ook bij Amazon UK kunnen bestellen. Het lijkt er op dat Amazon UK het Nederlandse btw bedrag al inhoudt.

381,66 × 21% is 80,1486 of te wel het bedrag aan Import Fees Deposit?

https://www.discogs.com/user/TheBlackestCrow/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBlackestCrow
  • Laatst online: 15-06 14:59
Malignant schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 09:42:
Ook hier weten te scoren voor mijn neefje via de UK drop.

Ben benieuwd of er nog douane kosten terug komen inderdaad.

En wat praktischer, zit wel een UK power plug bij zeker ?
EU kabel ergens los bestellen? Het zijn meestal van die standaard kabels net zoals bij de PS3 en PS4? Daarvan heb ik er nog wel wat liggen.

Ik bedoel dan dit type kabel

https://www.discogs.com/user/TheBlackestCrow/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fabiotc
Ik heb ook de digitale versie op Amazon UK kunnen kopen!
Ik hoop dat ik niet voor verrassingen kom te staan met na belastingen.

Order Summary
Item(s) Subtotal:GBP 299.99
Postage & Packing:GBP 6.43
Total Before VAT:GBP 306.42
VAT:GBP 0.00
Total:
Import Fees DepositGBP 64.35
Grand Total:GBP 370.77
Payment Grand Total:EUR 440,84

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
TheBlackestCrow schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 09:48:
[...]

EU kabel ergens los bestellen? Het zijn meestal van die standaard kabel net zoals bij de PS3 en PS4? Daarvan heb ik er nog wel wat liggen.

Dat klopt, heb de XSX en PS5 van plaats gewisseld en dat is dezelfde kabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fabiotc
TheBlackestCrow schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 09:48:
[...]

EU kabel ergens los bestellen? Het zijn meestal van die standaard kabel net zoals bij de PS3 en PS4? Daarvan heb ik er nog wel wat liggen.

Is het veilig om zo'n kabel op PS5 te gebruiken?

[ Voor 8% gewijzigd door fabiotc op 29-06-2021 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MachIV
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 08-04 21:19
fabiotc schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 09:57:
[...]

Waarom zou je van niet denken? Is praktisch dezelfde kabel.

Doe eens gek, lees de bijbehorende handleiding eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xlast88
fabiotc schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 09:57:
[...]

Yes geen enkel probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xlast88
fabiotc schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 09:49:
Ik heb ook de digitale versie op Amazon UK kunnen kopen!
Ik hoop dat ik niet voor verrassingen kom te staan met na belastingen.

Order Summary
Item(s) Subtotal:GBP 299.99
Postage & Packing:GBP 6.43
Total Before VAT:GBP 306.42
VAT:GBP 0.00
Total:
Import Fees DepositGBP 64.35
Grand Total:GBP 370.77
Payment Grand Total:EUR 440,84
Amazon heeft alles geregeld (de import fees0 en jij hoeft niks extra's te betalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redmonkey92
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-06 16:32
Helaas net niet kunnen bestellen, ik zat al midden in het bestelproces :'(
Pagina: 1 ... 478 ... 559 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:

• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen

Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord