Meestal is een error dat ie al door zijn voorraad is en het dus niet meer lukt. En ja, dat is dus ook als je de melding binnen ziet komen, erop klikt en meteen foutmelding. Ik vind het ook opvallend, maar het gaat erg snel. Ik vind het van een Amazon sowieso wel slecht dat het zo gaat, die moeten toch gewoon de hoeveelheid mensen wel aankunnen.Engineer Stewie schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 12:59:
Ik heb nu al een paar keer een drop gezien van Amazon en terwijl ik alles kan bestellen, kan ik geen PS5 bestellen bij Amazon. Telkens geeft dat een error.
Ook als ik op de PC kijk. Zie die in voorraad, zet hem in de winkelwagen en krijg een error. Waar kan dat aan liggen?
Verder wil ik vaak even zien wat ik in mn winkelwagen doe, want voor hetzelfde geld zit er ineens iets bij wat je totaal niet wilt.
Ja het is me vandaag wel gelukt. Kreeg het in mijn mandje en wilde betalen en toen ging ie eruit, maar vervolgens wel een mailtje met een link om af te rekenen. Dat lukte na een tijdje wel en blijkbaar is de order wel gedaan. We gaan zien wanneer ie wordt verzonden. Voor hetzelfde geld hebben ze er weer teveel en is het nog wachten. Maar ik was wel blij om de digitale versie eens te zien. Dat tegoed wat erbij zit, dat maak ik toch wel op, dat is verder prima en die extra controller is uiteindelijk ook wel handig. Beter dan 3 games erbij die je niet allemaal gaat spelen.rvankruistum schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 13:01:
Andere tweakers nog gelukt bij Nedgame vandaag? Was enorm verbaasd dat ik er eindelijk doorheen kwam. Nu wachten wanneer hij daadwerkelijk geleverd wordt, had geeneens tijd om te kijken wat de leverdatum was
De kans dat je bij Amazon nu nog wat gaat bemachtigen door te klikken is eigenlijk wel klein. Ik denk dat je nu alleen nog bij de Nederlandse sites echt wat kunt halen en de rest allemaal wel naar scalpers gaat. Maar die sites, dat gaat bij vrijwel elke site nog steeds erg slecht. Nergens een queue, veel laadfouten en vanalles. Anno 2021 moet dat beter kunnen.