Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[ZT] [PS5] Pre-order, bestellingen en levertijden

Pagina: 1 ... 472 ... 475 Laatste
Acties:

• Martinspire
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 00:48

Martinspire

Awesomeness

Engineer Stewie schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 12:59:
Ik heb nu al een paar keer een drop gezien van Amazon en terwijl ik alles kan bestellen, kan ik geen PS5 bestellen bij Amazon. Telkens geeft dat een error.

Ook als ik op de PC kijk. Zie die in voorraad, zet hem in de winkelwagen en krijg een error. Waar kan dat aan liggen?
Meestal is een error dat ie al door zijn voorraad is en het dus niet meer lukt. En ja, dat is dus ook als je de melding binnen ziet komen, erop klikt en meteen foutmelding. Ik vind het ook opvallend, maar het gaat erg snel. Ik vind het van een Amazon sowieso wel slecht dat het zo gaat, die moeten toch gewoon de hoeveelheid mensen wel aankunnen.

Verder wil ik vaak even zien wat ik in mn winkelwagen doe, want voor hetzelfde geld zit er ineens iets bij wat je totaal niet wilt.
rvankruistum schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 13:01:
Andere tweakers nog gelukt bij Nedgame vandaag? Was enorm verbaasd dat ik er eindelijk doorheen kwam. Nu wachten wanneer hij daadwerkelijk geleverd wordt, had geeneens tijd om te kijken wat de leverdatum was :|
Ja het is me vandaag wel gelukt. Kreeg het in mijn mandje en wilde betalen en toen ging ie eruit, maar vervolgens wel een mailtje met een link om af te rekenen. Dat lukte na een tijdje wel en blijkbaar is de order wel gedaan. We gaan zien wanneer ie wordt verzonden. Voor hetzelfde geld hebben ze er weer teveel en is het nog wachten. Maar ik was wel blij om de digitale versie eens te zien. Dat tegoed wat erbij zit, dat maak ik toch wel op, dat is verder prima en die extra controller is uiteindelijk ook wel handig. Beter dan 3 games erbij die je niet allemaal gaat spelen.

De kans dat je bij Amazon nu nog wat gaat bemachtigen door te klikken is eigenlijk wel klein. Ik denk dat je nu alleen nog bij de Nederlandse sites echt wat kunt halen en de rest allemaal wel naar scalpers gaat. Maar die sites, dat gaat bij vrijwel elke site nog steeds erg slecht. Nergens een queue, veel laadfouten en vanalles. Anno 2021 moet dat beter kunnen.

Martinspire - PC, PS4, X1

• rvankruistum
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 17-06 08:50
Martinspire schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 14:04:
Ja het is me vandaag wel gelukt. Kreeg het in mijn mandje en wilde betalen en toen ging ie eruit, maar vervolgens wel een mailtje met een link om af te rekenen. Dat lukte na een tijdje wel en blijkbaar is de order wel gedaan. We gaan zien wanneer ie wordt verzonden. Voor hetzelfde geld hebben ze er weer teveel en is het nog wachten. Maar ik was wel blij om de digitale versie eens te zien. Dat tegoed wat erbij zit, dat maak ik toch wel op, dat is verder prima en die extra controller is uiteindelijk ook wel handig. Beter dan 3 games erbij die je niet allemaal gaat spelen.
Ik had precies hetzelfde. Was wel even spannend, maar ik heb de bevestiging in mijn mail staan. 130 euro is zo op aan een extra controller en een paar games (of eerder 1 game ben ik bang).

• airwolf83
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 17-06 22:23
ZelianGuy schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 13:54:
[...]

De omdoos was precies het formaat van de PS5 doos met daarbovenop de games en de controller.
Klopt, ps5 kon geen kant op... Dus vond het wel goed verpakt...

• Pp94
  • Registratie: januari 2021
  • Laatst online: 18-06 18:50
Bezorger zou tussen 10 en 12 komen maar ze hebben 'wat' vertraging :') ..

• FidOo
  • Laatst online: 12-06 11:30
whiteknight1997 schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 14:00:
Ik wacht nog op de t&t van coolblue... ze houden het wel spannned zo
Is je order al naar "Bezorging" of staat deze nog steeds op "Inpakken"?

Ik verwacht wel een grote doos (of meerdere kleintjes) na 1 week lang inpakken O-)

ps. Zullen ze meelezen in dit topic op Cool Blue en ons extra lang laten wachten omdat we ongeduldig zijn? :X

• wasliebob
  • Registratie: augustus 2017
  • Laatst online: 17-06 20:30
Heb hem net binnen gekregen vanuit NedGame. Hoefde blijkbaar niet te tekenen, wat een beetje raar is. Maarja, ik heb hem.

• whiteknight1997
  • Registratie: september 2015
  • Laatst online: 04-06 10:07
FidOo schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 14:42:
[...]

Is je order al naar "Bezorging" of staat deze nog steeds op "Inpakken"?

[Afbeelding]

Ik verwacht wel een grote doos (of meerdere kleintjes) na 1 week lang inpakken O-)

ps. Zullen ze meelezen in dit topic op Cool Blue en ons extra lang laten wachten omdat we ongeduldig zijn? :X
yep staat bij mij hetzelfde, ze zullen ons inderdaad extra lang laten wachten hahaa

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

rvankruistum schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 14:15:
[...]

Ik had precies hetzelfde. Was wel even spannend, maar ik heb de bevestiging in mijn mail staan. 130 euro is zo op aan een extra controller en een paar games (of eerder 1 game ben ik bang).
Mja die code is inmiddels al binnen, dus ik verwacht dat de console dan ook wel verstuurd wordt.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Your95
  • Registratie: juni 2021
  • Laatst online: 18-06 13:52
Ik lees hier en daar van mensen dat ze de PS5 van MM op mogen halen (naar aanleiding van de geannuleerde orders op 19-3).

Ik vroeg mij af om hoeveel mensen dit gaat? Mijn maat kreeg hem al in april (bestelnummer rond de 84750000). Ik en mijn maat zitten rond de 84760000.

• Pp94
  • Registratie: januari 2021
  • Laatst online: 18-06 18:50
Pp94 schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 14:39:
Bezorger zou tussen 10 en 12 komen maar ze hebben 'wat' vertraging :') ..
Zoals verwacht weer een dag vertraging ..

• PearlChoco
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 07-06 13:30
Wat is momenteel zoal de wachttijd om een PS5 op de kop te kunnen tikken, als je intensief de websites e.d. volgt? Maw, diegenen die rond deze tijd hun PS5 te pakken krijgen, hoe lang geleden zijn die al besteld?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Morion
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 17-06 09:15
PearlChoco schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 15:38:
Wat is momenteel zoal de wachttijd om een PS5 op de kop te kunnen tikken, als je intensief de websites e.d. volgt? Maw, diegenen die rond deze tijd hun PS5 te pakken krijgen, hoe lang geleden zijn die al besteld?
Zijn in veel gevallen mensen die hem bij een drop snel kunnen bestellen en die hebben em vaak binnen een paar dagen in huis. Tenzij je al op een wachtlijst ergens staat, zoals die van MM, die zijn de april bestellingen aan het wegwerken nu... maar voor zover bekend zijn er geen wachtlijsten waar je nu nog op kan inschrijven, dus nu is het gewoon snel klikken bij een alert/drop en hopen dat de pagina laad en je em kan afrekenen, meestal is die dan in een paar dagen in huis.

• BonJonBovi
  • Registratie: oktober 2010
  • Nu online
PearlChoco schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 15:38:
Ik heb na twee dagen al een PS5 besteld bij Amazon. Daarvoor heb ik wel snel actie moeten ondernemen n.a.v. drop berichten van bots op Telegram. Deze route lijkt mij ook kansrijker dan jezelf inschrijven op een wachtlijst.

• Grawler
  • Registratie: november 2016
  • Laatst online: 18-06 17:10
Coolblue heeft de prijs van de PS5 + Assassin's Creed + Controller verlaagd van 629,97 naar 609,97.

Nu nog de mogelijkheid het te kopen...

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Stockbaard
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 18-06 17:56
Zojuist per mail bevestiging gehad van Coolblue dat de PS5 morgen wordt geleverd!

• Phontana
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 18-06 19:29
Grawler schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 17:03:
Coolblue heeft de prijs van de PS5 + Assassin's Creed + Controller verlaagd van 629,97 naar 609,97.

Nu nog de mogelijkheid het te kopen...
Dat was ‘ie bij mij al sinds vorige week, sterker nog, € 607,97 in totaal.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• whiteknight1997
  • Registratie: september 2015
  • Laatst online: 04-06 10:07
Stockbaard schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 17:27:
Zojuist per mail bevestiging gehad van Coolblue dat de PS5 morgen wordt geleverd!
ja bij mij ook, morgen feest!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Warmaster horus
  • Registratie: juni 2021
  • Laatst online: 17-06 16:38
Ik hen hem binnen na een maand hunten! Iedereen sucses met jagen!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ColdStone
  • Registratie: oktober 2015
  • Laatst online: 18-06 17:50

ColdStone

(╯°□°)╯︵ ┻━┻

Stockbaard schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 17:27:
Hier nog niks helaas.. hopelijk in de loop van de avond..
Anders morgen maar even een belletje achteraan.

[Voor 8% gewijzigd door ColdStone op 03-06-2021 20:17]

Signature uploaded in 3. 2. connection interrupted. Try again.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• NeoBlitz
  • Registratie: maart 2006
  • Niet online
Op 2 juni in de ochtend PS5 besteld op amazon.co.uk. Maandag 7 juni verwacht ik het pakketje 🤞

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Satom
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 22:38

Satom

Verzamel ervaringen

Waar de mensen die iets hebben weten te bestellen blij zijn als ze horen dat ie onderweg is, heb ik ein-de-lijk mijn geld terug. Het heeft een maand mogen duren, steeds weer bellen en mailen met Amazon. Het pakket was volgens DHL wel op mijn adres geleverd, ik heb niets ontvangen en de tracking van DHL deugde ook van geen kant, zonder twijfel: diefstal :') Bestelling via Amazon.de

[Voor 5% gewijzigd door Satom op 03-06-2021 20:58]

• NeoBlitz
  • Niet online
Satom schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 20:58:
Waar de mensen die iets hebben weten te bestellen blij zijn als ze horen dat ie onderweg is, heb ik ein-de-lijk mijn geld terug. Het heeft een maand mogen duren, steeds weer bellen en mailen met Amazon. Het pakket was volgens DHL wel op mijn adres geleverd, ik heb niets ontvangen en de tracking van DHL deugde ook van geen kant, zonder twijfel: diefstal :') Bestelling via Amazon.de
Balen dat je dat hebt meegemaakt -O-
Daarom probeer ik ook een beetje grounded te blijven totdat ik het hier in huis heb. Zeker niet de enige.

Acties:
  • +5Henk 'm!

• rgerrit51
  • Registratie: januari 2015
  • Laatst online: 23:39
Vorige week ook bij Coolblue besteld en betaald en een e-mail gekregen dat ik pas een week later de PS5 (met Valhalla) zou ontvangen.

Nadat jullie orderbevestigingen hebben ontvangen, heb ik ook gekeken in mijn account, maar de hele bestelling is weg. Coolblue gebeld, en de mevrouw aan de telefoon gaf ook aan dat deze order gecancelled is.
Geen enkel bericht over de annulering. Op de rekening gekeken en het geld is weer teruggestort.

In eerste instantie zei ze dat het erop lijkt dat ik pech heb, en mij weer in mag schrijven voor de loting. Maar ze heeft overlegt met leidinggevende, en omdat ik al betaald heb val ik onder de regel "als je hebt betaald, wordt deze uitgeleverd'.

Morgen wordt ik gebeld door degene die verantwoordelijk is voor de PS5 binnen CB, hopelijk met goed nieuws, maar ze kon geen garantie geven.

Andere hetzelfde probleem?

Op naar een warme slapeloze nacht :)

Update:
Zojuist e-mail gekregen:
Ze heeft groenlicht gekregen toch mijn opdracht door te zetten.
Mochten andere het hebben, heeft het zeker nut hier even over te bellen.

[Voor 8% gewijzigd door rgerrit51 op 03-06-2021 21:14]

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Meivogeltje
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 18-06 16:45
Hier ook bericht van CB dat ie op de post gaat en morgen afgeleverd wordt :-)

• Gandalf68
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 18-06 13:34
Satom schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 20:58:
oei gelukkig je geld terug, bij mij een zelfde voorval met DHL ... opeens met een pakketje van 20 euro ... ook zoek...kuch kuch , maar daarna keurig binnen een grote week mijn geld terug gehad, en zelfs een mail dat ik later (buiten de aanbieding/ drop ) op de site een ps5 kon bestellen bij Amazone.de

Goede ervaringen dus mee , balen dat de jouwe iets minder was.

Acties:
  • +4Henk 'm!

• juggle
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 01:24

juggle

Papa, ondernemer, gamer

Ik heb ook zojuist een bevestiging van verzending gekregen van CB.. Super!

Zoek je mede papa's om gezellig mee te gamen? kijk op: fathersoftweakers.nl

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Dimitri_Klokov
  • Registratie: november 2020
  • Laatst online: 20:36
juggle schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 00:15:
Ik heb ook zojuist een bevestiging van verzending gekregen van CB.. Super!
Hier ook! Begon me al een beetje zorgen te maken haha. Wordt als het goed is al deze ochtend/vroeg in de middag bezorgd, precies als ik weer niet thuis ben natuurlijk. Dan maar straks ophalen bij de buren :P

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Phontana
Hier ook de bevestiging van Coolblue ontvangen, rond 00:20. Ik dacht al dat het hem niet meer ging worden, maar vanmiddag zou hij bezorgd moeten worden! :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• FidOo
Gisteravond 23:30u ook een bevestiging gehad van Coolblue. Ze maakten het wel spannend.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ColdStone

ColdStone

(╯°□°)╯︵ ┻━┻

Hier ondertussen ook de verzendbevestiging van CB ontvangen.
Helaas bij de Post nog geen datum/tijd bekend.. We gaan het zien..
Opvallend vond ik trouwens dat hij in 2 pakket delen is aangemeld bij jullie ook?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Phontana
ColdStone schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 08:41:
Hier ondertussen ook de verzendbevestiging van CB ontvangen.
Helaas bij de Post nog geen datum/tijd bekend.. We gaan het zien..
Opvallend vond ik trouwens dat hij in 2 pakket delen is aangemeld bij jullie ook?
Nee, hier gewoon als 1 pakket en wordt vanmiddag bezorgd volgens PostNL _/-\o_

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ColdStone

ColdStone

(╯°□°)╯︵ ┻━┻

Phontana schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 09:51:
[...]

Nee, hier gewoon als 1 pakket en wordt vanmiddag bezorgd volgens PostNL _/-\o_
oh weird misschien krijg ik een bonus artikel :P
of 2 ps's voor het lange wachten :P

[Voor 6% gewijzigd door ColdStone op 04-06-2021 10:16]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tremio
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 17-06 13:53
Ik ben ook al een tijd op zoek naar een PS5.
Waar houden jullie bij of er nieuw voorraad is?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• NtFinshd
  • Registratie: september 2019
  • Laatst online: 18-06 16:15

NtFinshd

Don't wanna know

Tremio schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 10:19:
Er zijn meerdere telegram bots die meldingen geven zodra er wat op voorraad is. Dit is al vaker benoemt in het topic. Als je even terug leest komt je de links wel tegen ;)

Acties:
  • +1Henk 'm!
  • Pinned

• ColdStone

ColdStone

(╯°□°)╯︵ ┻━┻

Tremio schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 10:19:
Installeer Telegram, App op je mobiel en eventueel desktop versie.
Join deze groepen:
https://t.me/ps5voorraad
https://t.me/PSXStockBot

en voor accessoires:
https://t.me/ps5accessoire

Eventueel kun je ook de PS5-voorraadchecker in de gaten houden:
https://ps5voorraadchecker.id.nl/

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Nou, vandaag moet mijn PS5 dan ook eindelijk binnenkomen. Was nog even benieuwd of de order inderdaad goed verwerkt was, maar hij komt dus vanaf Nedgame. De digitale editie, dus ze kunnen er ook geen games bij doen omdat Sony geen codes meer laat verkopen door derde partijen. Toch hoop ik dat ze dat laatste nog wel een keer gaan doen om de prijzen wat te drukken :>

Mijn ervaring is in ieder geval dat je er nu niet meer door komt bij Amazon als je klikt op een notificatie. Alleen als je mazzel hebt en ze echt een grote hoeveelheid binnenkrijgen. Ik zag op 1 discord kanaal nog dat ze ook bots verkopen die automatisch op de links klikken e.d. dus daar kom je gewoon niet meer bij. En elke keer als ze ergens iets verkopen, moet je er vanuit gaan dat de site plat gaat of veel errors gaat geven want blijkbaar is dit anno 2021 nog moeilijk om fatsoenlijk af te handelen. Zo ook bij nedgame trouwens. Het is dat ik een mailtje kreeg om de bestelling af te maken, anders was het me nooit gelukt. Zodra je dat dus hebt, kun je een paar minuten wachten totdat alle F5-idioten weg zijn en de site weer gewoon laad ipv 503 en 520 errors uit te spugen. Wel even kijken wat ze eraan haken, want menig console zit met extra's opgescheept.

Acties:
  • +5Henk 'm!

• S1W
  • Registratie: mei 2000
  • Laatst online: 18-06 12:00
Vandaag m'n cb order binnen gehad, maar let op! Het was zeker geen nieuwe ps5, de verpakking was al open geweest en er zaten geen zakjes en plastic folies om de ps5, kabels en controller. De ps5 werkt prima, de meegeleverde hdmi kabel niet. Was ook zeker geen 2.1 kabel van Sony. Cb gebeld en ze sturen netjes een andere op. Maar controleer je set dus goed bij levering!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dNyw
  • Registratie: april 2015
  • Laatst online: 22:15
S1W schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 11:59:
Vandaag m'n cb order binnen gehad, maar let op! Het was zeker geen nieuwe ps5, de verpakking was al open geweest en er zaten geen zakjes en plastic folies om de ps5, kabels en controller. De ps5 werkt prima, de meegeleverde hdmi kabel niet. Was ook zeker geen 2.1 kabel van Sony. Cb gebeld en ze sturen netjes een andere op. Maar controleer je set dus goed bij levering!
Dat is slecht zeg..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Meivogeltje
Slecht? Dat mag gewoonweg niet gebeuren,tenzij het er bij had gestaan.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: mei 2013
  • Niet online
2x per mail en 3x telefonisch te horen gekregen dat ik pech had met m'n order en dat hij geannuleerd is, maar kreeg vandaag ineens een email + sms dat m'n bestelling klaar lag.. bizar.

Even langs CB gegaan en ook daar wat vraagtekens, order lag klaar maar leek ook geannuleerd. Na 3 min kwam hij terug met een PS5 + extra controller + game.

Wel enigszins vreemd dat hij als bundel is verkocht terwijl het een losse PS5 is en de game + extra controller er ook gewoon los bij zaten. Naja eind goed al goed :D

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Disfigured
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 17-06 14:04
Ik zou gewoon een nieuwe eisen, je weet niet waarom iemand z'n PS5 terug gestuurd heeft..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hertog Jansen
  • Registratie: februari 2021
  • Laatst online: 07:41
stin00 schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 13:12:
2x per mail en 3x telefonisch te horen gekregen dat ik pech had met m'n order en dat hij geannuleerd is, maar kreeg vandaag ineens een email + sms dat m'n bestelling klaar lag.. bizar.

Even langs CB gegaan en ook daar wat vraagtekens, order lag klaar maar leek ook geannuleerd. Na 3 min kwam hij terug met een PS5 + extra controller + game.

Wel enigszins vreemd dat hij als bundel is verkocht terwijl het een losse PS5 is en de game + extra controller er ook gewoon los bij zaten. Naja eind goed al goed :D
Omdat ze alleen geld verdienen aan de extra's, niet aan de console zelf.
Disfigured schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 13:12:
[...]

Ik zou gewoon een nieuwe eisen, je weet niet waarom iemand z'n PS5 terug gestuurd heeft..
Misschien vanwege de fan?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TrueGamer
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 04:50
[...]

Maakt dat uit? Je betaald voor een nieuwe he, geen tweedekansje

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dNyw
  • Registratie: april 2015
  • Laatst online: 22:15
Hertog Jansen schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 13:22:
[...]

Omdat ze alleen geld verdienen aan de extra's, niet aan de console zelf.

[...]

Misschien vanwege de fan?
Nidec fan >:)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 17-06 17:12
stin00 schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 13:12:

Ze verkopen hem als bundel om het onaantrekkelijker te maken voor scalpers.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• FidOo
T7D_Sneezy schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 14:05:
[...]

In je bestellingslijst zijn het ook 3 lossen producten bij Coolblue

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Wizo
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 18-06 17:04
T7D_Sneezy schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 14:05:
[...]

Nouja met name voor de hogere marge hoor. Echte scalpers stop je hier namelijk niet mee, die kunnen ook de extra's weer doorverkopen... als je scalpers wilt tegen gaan doe je beter iets aan adres registratie, 1 per klant policy e.d.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Wizo
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 18-06 17:04
FidOo schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 14:09:
[...]

In je bestellingslijst zijn het ook 3 lossen producten bij Coolblue
Kun je die games dan weer los retourneren?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Dimitri_Klokov
Wizo schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 14:12:
[...]

Kun je die games dan weer los retourneren?
Daar zat ik ook al aan te denken. Ik hoef geen Assassin's Creed. Iemand die dit kan bevestigen?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Meivogeltje
Die van mij is zojuist afgeleverd. Hoe erg ik ook mijn best deed....kon er geen 23 blades van maken :|

Acties:
  • +4Henk 'm!

• 0romis
  • Registratie: mei 2015
  • Laatst online: 17-06 11:27
PS5 van CB is binnen.

Wel bar slecht ingepakt grote doos zonder opvulling

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Dimitri_Klokov
0romis schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 16:32:
PS5 van CB is binnen.

Inderdaad. Ik denk dat ze gisteravond even alle bestelde consoles snel in de dozen hebben geflikkerd en gedacht hebben van zoek het maar uit. De hoeken van de doos zijn een beetje beschadigd bij mij. Niet het ergste, maar toch..

Net even de extra game als retour opgegeven. Kan je dus gewoon apart aanmelden via je bestelling. Kan het wel op Marktplaats verkopen maar nu krijg je het volledige aankoopbedrag terug.

[Voor 3% gewijzigd door Dimitri_Klokov op 04-06-2021 16:46]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 0romis
  • Registratie: mei 2015
  • Laatst online: 17-06 11:27
Dimitri_Klokov schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 16:45:
[...]

Inderdaad. Ik denk dat ze gisteravond even alle bestelde consoles snel in de dozen hebben geflikkerd en gedacht hebben van zoek het maar uit. De hoeken van de doos zijn een beetje beschadigd bij mij. Niet het ergste, maar toch..

Net even de extra game als retour opgegeven. Kan je dus gewoon apart aanmelden via je bestelling. Kan het wel op Marktplaats verkopen maar nu krijg je het volledige aankoopbedrag terug.
gelukkig zit de ps5 wel redelijk schok bestendig in zijn doos

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Froggle
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 17-06 21:50
0romis schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 17:09:
[...]

gelukkig zit de ps5 wel redelijk schok bestendig in zijn doos
Nou ja, tussen 2 eierdozen. :/

Desk, Network, Film / Picture, Bike & EDC Kit | XBL: Froggle | PSN: FroggleNL | Strava

Acties:
  • 0Henk 'm!

• S1W
  • Registratie: mei 2000
  • Laatst online: 18-06 12:00
[...]

Je hebt natuurlijk gelijk, maar ik ben bang dat ik dan weer een paar maanden kan wachten op een andere...

Acties:
  • +2Henk 'm!

• FidOo
Hij is hier ook binnen :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Grawler
  • Registratie: november 2016
  • Laatst online: 18-06 17:10
S1W schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 17:12:
[...]

Je hebt natuurlijk gelijk, maar ik ben bang dat ik dan weer een paar maanden kan wachten op een andere...
Mail ze dan in ieder geval om een deel van je aankoopbedrag retour te ontvangen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• FidOo
Dimitri_Klokov schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 16:45:
[...]

Hoe zie je welk bedrag je terug krijgt? Dat zie ik namelijk nergens.

Acties:
  • +4Henk 'm!

• ColdStone

ColdStone

(╯°□°)╯︵ ┻━┻

Hier is de PS van CB ook binnen..
Tijd om deze even aan te slingeren en te testen!
succes met hunten allen!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Dimitri_Klokov
FidOo schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 19:21:
[...]

Hoe zie je welk bedrag je terug krijgt? Dat zie ik namelijk nergens.
Is geloof ik ook nergens te zien, maar ik neem aan gewoon de adviesprijs, met de helft van de korting..

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Phontana
Bedankt voor de tip, meteen gecheckt bij binnenkomst maar de mijne was gewoon in orde. Fan blijkt ook nog de goeie te zijn (plates moesten er toch af omdat ik Darkplates erop gezet heb) :).
0romis schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 16:32:
PS5 van CB is binnen.

Hier hetzelfde, maar ik vond er niet zoveel mis mee? De PlayStation is toch in zijn eigen doos al goed ingepakt?
Dimitri_Klokov schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 19:54:
[...]

Is geloof ik ook nergens te zien, maar ik neem aan gewoon de adviesprijs, met de helft van de korting..
Ik heb er net even voor gebeld (ik wil zelf de controller retourneren, had er al een liggen namelijk) en de dame aan de telefoon gaf aan dat ik daar inderdaad gewoon € 67,99 voor zou terugkrijgen. Hetzelfde zal voor de games gelden. Het is wel enigszins apart dat je bij het retourneren niet te zien krijgt hoeveel je er nu voor terug krijgt, maar dat zal te maken hebben met de manier waarop Coolblue de bundel heeft samengesteld gok ik.

Mijn hunt zit er op, iedereen hier bedankt voor de tips en succes met hunten!

• Menkoro
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 18-06 16:05
Het leek allemaal goed te gaan met mijn order van 26 mei bij Amazon.de, zou geleverd worden op maandag 2 juni. (Anderen leken die drop op vrijdag de 30e al binnengekregen te hebben.) Op die maandag kreeg ik het bericht dat de console verscheept was naar een Amazon warenhuis en dat 'ie vrijdag 4 juni geleverd moet worden.

Inmiddels staat er dit bij mijn order:

Inmiddels is niet meer te zien waar mijn bestelling zou zijn en krijg ik stilaan het vermoeden dat dit alsnog geannuleerd gaat worden ;w

• Maurice_1984
  • Registratie: juli 2018
  • Laatst online: 18-06 14:39
Menkoro schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 09:52:
Het leek allemaal goed te gaan met mijn order van 26 mei bij Amazon.de, zou geleverd worden op maandag 2 juni. (Anderen leken die drop op vrijdag de 30e al binnengekregen te hebben.) Op die maandag kreeg ik het bericht dat de console verscheept was naar een Amazon warenhuis en dat 'ie vrijdag 4 juni geleverd moet worden.

Inmiddels staat er dit bij mijn order:
[Afbeelding]

Inmiddels is niet meer te zien waar mijn bestelling zou zijn en krijg ik stilaan het vermoeden dat dit alsnog geannuleerd gaat worden ;w
Ik heb dit ook gehad en ook anderen op het forum. Het meest aannemelijke is nu dat hij niet meer komt. Zeker als hij wel verzonden is en de tracking ergens ophoudt. Amazon is gelukkig wel snel met een terugbetaling.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• RayOmac
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 09-06 08:56
Nadat ik zag dat er op de website van Gamemania stond uitgeleverd tot eind Oktober en ik de disc editie had gepreordererd op 28Nov toch maar even gebeld naar GameMania Alphen. Wat bleek ik zou een e-mail ontvangen moeten hebben maar hij lag klaar en ik heb hem net opgehaald!
Even voor de duidelijkheid, ik ben niet gebeld, geen sms en geen e-mail(nee ook niet in de spam).

• Postman
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 18-06 18:31
Joosie200 schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 14:34:
Ik ben benieuwd hoe snel Mediamarkt me gaat mailen/bellen wanneer ik de bundel kan ophalen. Moest binnen paar dagen het formulier invullen. Nu kijken hoe snel ze de bundel kunnen samenstellen.
Als dat na aanleiding van de drop van 19 maart is dan zou ik je adviseren die e-mail nog eens goed te lezen (het is hier ook al in het topic gezegd). Want anders ga je lang wachten op een bericht van MM.

• NeoBlitz
  • Niet online
Op 2 juni in de ochtend disc version besteld op Amazon.co.uk. Vandaag zaterdag 5 juni geleverd.

Er was onderweg een poging om snel de doos te openen? Anders kan ik dit niet verklaren aangezien de plakband vrij sterk is. De doos kon makkelijker opengemaakt worden...

De verpakking was niet goed genoeg opgevuld waardoor je de PS5 doos kon voelen heen en weer bewegen.
PS5 verpakking zelf was gelukkig in goede order, alles aangesloten en het werkt.

Enorm bedankt voor de posts. Anders was het mij zelfs niet na een jaar gelukt om eentje te kunnen kopen voor een normale prijs.
Ik wens jullie veel succes verder!

• Maurice_1984
  • Registratie: juli 2018
  • Laatst online: 18-06 14:39
NeoBlitz schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 17:10:
Op 2 juni in de ochtend disc version besteld op Amazon.co.uk. Vandaag zaterdag 5 juni geleverd.

Er was onderweg een poging om snel de doos te openen? Anders kan ik dit niet verklaren aangezien de plakband vrij sterk is. De doos kon makkelijker opengemaakt worden...
[Afbeelding]

De verpakking was niet goed genoeg opgevuld waardoor je de PS5 doos kon voelen heen en weer bewegen.
PS5 verpakking zelf was gelukkig in goede order, alles aangesloten en het werkt.

Enorm bedankt voor de posts. Anders was het mij zelfs niet na een jaar gelukt om eentje te kunnen kopen voor een normale prijs.
Ik wens jullie veel succes verder!
Ik heb er ook 1 besteld via Amazon UK. Ook deze werd vandaag geleverd met een kijkgat in de doos. Bedenk wel dat ze door de douane gaan en dat men bevoegd is de inhoud te controleren. Misschien dat dit steekproefsgewijs gebeurd. Wel chapeau voor Amazon dat dit zo snel vanuit de UK met alle formaliteiten geleverd kan worden.

• robzzzzzzzz
  • Registratie: december 2020
  • Laatst online: 22:17
* knip * niet lopen trollen

[Voor 82% gewijzigd door Geronimous op 06-06-2021 22:38]

Acties:
  • +3Henk 'm!

• NeoBlitz
  • Niet online
* knip * Dat het goed aankwam was pas later te zien he. Wat blijkt? Anderen hebben ook hetzelfde en verder was het on-topic of niet?
Order from co.uk at your own risk. Iemand anders in deze topic is zijn bestelling compleet kwijt.
Genoeg hierover.
Fijne avond.

[Voor 17% gewijzigd door Geronimous op 06-06-2021 22:44]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• robzzzzzzzz
  • Registratie: december 2020
  • Laatst online: 22:17
NeoBlitz schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 22:20:
[...]

Beter janken dan niets zeggen alsof het allemaal goed ging. Dat het goed aankwam was pas later te zien he. Wat blijkt? Anderen hebben ook hetzelfde en verder was het on-topic of niet?
Order from co.uk at your own risk. Iemand anders in deze topic is zijn bestelling compleet kwijt.
Genoeg hierover.
Fijne avond.
Ik heb het helemaal niet specifiek over Amazon bv, Gewoon in het algemeen, Mijn doos van MM had ook wat lelijke plekjes, Zolang de ps5 maar mint is is er niks aan de hand.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• mattazing
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 07-06 14:39
Menkoro schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 09:52:

Mijn order van 19 mei op Amazon.co.uk staat óf nog bij de douane ergens, óf is inmiddels fijn in gebruik bij iemand die er niet voor betaald heeft. Laatste update is van 21 mei, ik ben bang dat ik hem niet meer ga krijgen...

Friday, 21 May
10:15 PM
Completed customs clearance process
Mouscron, BE
12:45 PM
Initiated customs clearance process
Mouscron, BE
1:47 AM
Completed customs clearance process
Rochester, GB
1:31 AM
Initiated customs clearance process
Rochester, GB
12:46 AM
Package departed an Amazon facility
Rochester, Kent GB
Thursday, 20 May
4:12 PM
Package arrived at an Amazon facility
Rochester, Medway GB
Package has shipped
Balby, Doncaster UK

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 02:44

Geronimous

Moderator Spielerij
Modbreak:reacties over darkplates en andere accesoires zijn hier offtopic; deze zijn verplaatst.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Heerlen1987
  • Registratie: februari 2019
  • Laatst online: 14-06 15:05
Ik lees veel tweakers over het controleren van de juiste fan in de ps5. Ik heb mijne al enige tijd maar waarom is dit zo belangrijk? Wat is het verschil tussen een goede of slechte fan? En hoe controleer ik dat?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Reem0nN
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 00:46
Heerlen1987 schreef op maandag 7 juni 2021 @ 10:16:
Ik lees veel tweakers over het controleren van de juiste fan in de ps5. Ik heb mijne al enige tijd maar waarom is dit zo belangrijk? Wat is het verschil tussen een goede of slechte fan? En hoe controleer ik dat?
Dit kan je beter in een andere topic vragen, ipv orders topic.
Je antwoordt is ook goed terug te vinden via tweakers zoekfunctie als je zoekt op Nidec/NMB/Delta fan of terugleest in het topic, kom je vanzelf genoeg erover tegen :)

Acties:
  • +3Henk 'm!

• PenguinEmperor
  • Registratie: februari 2018
* lees de topicwaarschuwing *

[Voor 105% gewijzigd door Geronimous op 08-06-2021 17:03]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 06:11
amazon.it op voorraad.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 02:55
Is er ook manier om de Italiaanse amazon op Engels te zetten? En je kunt zekers niet met paypal of ideal betalen?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ElMayo
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 20:58
jaaoie17 schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 09:28:
Is er ook manier om de Italiaanse amazon op Engels te zetten? En je kunt zekers niet met paypal of ideal betalen?
Chrome gebruiken

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 06:11
Als het goed is komt deze week een bundel PS5+Ratchet&Clank: Rift apart

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RozeDwergbanaan
  • Laatst online: 17-06 21:16
Is het iemand ondertussen gelukt om via telegram bots er tussen te komen? Kom soms nog op de pagina met het winkelmandje maar een stap verder is altijd te laat. Helpt ook niet dat het in het Spaans of Italiaans is en ik niet zeker weet welke knop ik moet hebben. :')

Acties:
  • +1Henk 'm!

• PaulB92
  • Registratie: juni 2015
  • Laatst online: 18-06 10:54
sjaakvandertak schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 09:49:
Is het iemand ondertussen gelukt om via telegram bots er tussen te komen? Kom soms nog op de pagina met het winkelmandje maar een stap verder is altijd te laat. Helpt ook niet dat het in het Spaans of Italiaans is en ik niet zeker weet welke knop ik moet hebben. :')
Het is mij vanochtend gelukt, na weken proberen. Wat mij niet hielp is dat de meldingen van Telegram soms een halve minuut binnenkwamen na het bericht in de groep, waardoor je al snel echt te laat bent. Zat nu al in Telegram toen de melding binnen kwam dus was nu net op tijd. Gewoon blijven proberen dus, het kan wel echt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 02:55
PaulB92 schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 09:56:
[...]

Het is mij vanochtend gelukt, na weken proberen. Wat mij niet hielp is dat de meldingen van Telegram soms een halve minuut binnenkwamen na het bericht in de groep, waardoor je al snel echt te laat bent. Zat nu al in Telegram toen de melding binnen kwam dus was nu net op tijd. Gewoon blijven proberen dus, het kan wel echt.
Je hebt gewoon met creditcard betaald?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• reeging
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 23:49
reeging schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 09:33:
[...]

Dit had ik ook. Toen na een tijdje naar de basket geklikt en daar kon de PS aan de basket toevoegen en de checkout starten (zie voorbeeld button hieronder).

[Afbeelding]
In het winkelwagentje kan je indien er een error was vaak direct het product weer in de cart plaatsen en de order plaatsen.

Zie mijn post van een tijdje terug hierboven voor een voorbeeld van welke knop je moet hebben.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• reeging
jaaoie17 schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 10:00:
[...]

Amazon is buiten .de & .nl altijd CC. Dus mocht je via de buitenlandse amazon's (of andere winkels) willen bestellen is die wel noodzakelijk!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PaulB92
  • Registratie: juni 2015
  • Laatst online: 18-06 10:54
jaaoie17 schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 10:00:
[...]

Yes!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• BonJonBovi
  • Registratie: oktober 2010
  • Nu online
Ik heb op 2 juni een PS5 besteld op amazon.co.uk. Die zou eigenlijk gisteren bezorgd worden, maar is momenteel nog in Mouscron, Belgie, en is dus vertraagd. Hopelijk is dit geen slecht voorteken en komt hij alsnog deze week.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• RozeDwergbanaan
  • Laatst online: 17-06 21:16
reeging schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 10:01:
[...]

Amazon is buiten .de & .nl altijd CC. Dus mocht je via de buitenlandse amazon's (of andere winkels) willen bestellen is die wel noodzakelijk!
Bij Amazon Spanje kon ik net wel mijn rekening/IBAN invullen. Gaat dat niet lukken dan?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 05:07
sjaakvandertak schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 11:37:
[...]

Bij Amazon Spanje kon ik net wel mijn rekening/IBAN invullen. Gaat dat niet lukken dan?
Het is me bij Amazon Italië wel een keer gelukt...maar meestal is SEPA kansloos bij amazon IT/ES

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TrueGamer
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 04:50
RozeDwergbanaan schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 11:37:
[...]

Nee, dan wordt die waarschijnlijk geannuleerd..

Acties:
  • +2Henk 'm!

• krablander
  • Registratie: november 2019
  • Laatst online: 23:09
Heel apart, de ps5 digital werd verkocht als een bundel met controller. Toevoegen aan winkelwagen lukte eerst niet.
Toen ik daarna opnieuw naar de winkelwagen pagina ging vanaf de homepage kon ik de Digital zonder bundel kopen voor € 396.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• reeging
RozeDwergbanaan schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 11:37:
[...]

Technisch gezien zou het mogelijk moeten zijn (middels SEPA). De ervaring van meerdere mensen in dit topic leert echter dat het regelmatig niet goed gaat. Dat betekend echter ook dat er gevallen zijn waar het wel eens goed gaat. Hoe, wat en waarom wel of niet goed kan ik je alleen niet te vertellen :|

Je kan in je amazon account onder payments de betalingsgeschiedenis van jouw account zien, allicht dat je hier meer info kan vinden over de verwerking van jouw betaling?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• nico445
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 22:48
krablander schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 12:28:
Heel apart, de ps5 digital werd verkocht als een bundel met controller. Toevoegen aan winkelwagen lukte eerst niet.
Toen ik daarna opnieuw naar de winkelwagen pagina ging vanaf de homepage kon ik de Digital zonder bundel kopen voor € 396.
Na bestelling kon je ook gewoon de Dualsense weer cancellen. Scheelt weer haha

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Decennia
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 17-06 14:37

Decennia

VECTORHEAD

nico445 schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 14:39:
[...]

Iemand die dit kan confirmen voor de versies met games. Of moet je dan de games echt terugsturen? Cancellen is een stuk makkelijker natuurlijk

En klik je dan op 'remove articles'?

[Voor 5% gewijzigd door Decennia op 08-06-2021 15:01]

Gegroet!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• The_Zohan
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 07:35
nico445 schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 14:39:
[...]

Dat dacht ik ook, maar kreeg meteen erna een e-mail dat de annulering niet was goedgekeurd. Mss al te ver in het verpakkingsproces?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 05:07
Decennia schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 14:57:
[...]

Iemand die dit kan confirmen voor de versies met games. Of moet je dan de games echt terugsturen? Cancellen is een stuk makkelijker natuurlijk

En klik je dan op 'remove articles'?
nee dat gaat niet lukken volgens mij....ze worden slimmer bij amazon.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 02:44

Geronimous

Moderator Spielerij
Modbreak:Weer reacties getrashed met V&A en doorverkoop. Voor de zoveelste keer, dat hoort hier niet thuis. Lees de topicwaarschuwing.

• dsonnaville
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 09-06 11:52
Waar hebben jullie gister een melding gekregen over verkoop bij Amazon.es? Ik kreeg enkel de Amazon.it melding via PS5 Stock bot.

Tips?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Reem0nN
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 00:46
dsonnaville schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 09:01:
Waar hebben jullie gister een melding gekregen over verkoop bij Amazon.es? Ik kreeg enkel de Amazon.it melding via PS5 Stock bot.

Tips?
Amazon.es drop kreeg ik via de volgende kanalen:

https://t.me/ps5voorraad
https://t.me/spydrplaystation5
https://t.me/beneluxstockcheckerPS5

Succes!

[Voor 4% gewijzigd door Reem0nN op 09-06-2021 10:10]

• LordLynx
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 01:10
Vanochtend gebeld door mijn lokale intertoys dat mijn reservering van september (dag na de aankondiging van Sony) binnen was. Ik stond 16de op de lijst toen ik me inschreef en dit was hun 12de exemplaar wat ze ontvangen hebben.

Mensen die dus op een lijst bij Intertoys staan krijgen misschien ook nog leuk nieuws binnenkort.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Andre_J
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 21:49
Pagina: 1 ... 472 ... 475 Laatste

Let op:
Zero Tolerance topic
Er wordt strakker gemodereerd en op overtreding volgen sneller sancties zoals tijdelijke blokkering van je account.

• Geen discussies over scalping, meerdere orders plaatsen en doorverkoop met woekerprijzen.
V&A op het forum is overal verboden, dus zeker in dit ZT topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie is uit den boze.
• Vermelden dat je meerdere bestellingen hebt lopen ('patsen') is niet de bedoeling.
• Bedelen / vragen / ruilen valt ook onder V&A.
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over het beleid van externe bots, Discords, Telegramgroepen.
• Houd het ontopic: mensen posten en lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en willen die discussie graag zo houden. Al het andere kan prima op de rest van het forum.

Bij problemen met levering/shipping neem je contact op met de verkoper, niet met de bezorgdienst. Dat klinkt onlogisch, maar de verkoper (verzender) is (wettelijk) verantwoordelijk voor het proces. De verkoper start dan ook een onderzoek bij de bezorger (en niet andersom), want zij zijn immers verantwoordelijk.

Blijf alsjeblieft rapporteren. We zien door de snelle stroom berichten niet alles. Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer het, want jouw bericht moeten we anders ook knippen wat nóg meer werk oplevert.

https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig leuteren, offtopic kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord

Plaats alleen pre-orders bij vertrouwde partijen. Mooie vuistregel is: Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True