Hij is nu terug aangepast in de app naar Je order is in goede orde ontvangenColdStone schreef op maandag 31 mei 2021 @ 10:21:
[...]
Ik zie hetzelfde voor mijn bestelling, volgens mij is dit gewoon en gevalletje vormgevingsverschil tussen app en website.
Ik heb dezelfde mail ontvangen. Echter op de site staat de ps5 bij mijn overzicht nog steeds op uitverkocht.pelidee schreef op maandag 31 mei 2021 @ 13:13:
Order van 16-02... gaat het dan echt gebeuren.![]()
[Afbeelding]
Bij mij is de status van de order veranderd van 'Wacht op goedkeuring' naar 'Niet op voorraad - Uitverkocht (Pre-release)'.Pannekoek81 schreef op maandag 31 mei 2021 @ 14:17:
[...]
Ik heb dezelfde mail ontvangen. Echter op de site staat de ps5 bij mijn overzicht nog steeds op uitverkocht.
Dit was ook de status die mensen eerder hebben gehad toen er ook voorraad was ergens in Februari.
Verwacht dat we gewoon een mail krijgen als hij verzonden is, wat ze zelf ook aangeven in de mail.
Hopelijk vandaag al en morgen in huis. We gaan het zien.
Ik heb vorige week ook een bestelling geplaatst en donderdag een email ontvangen met "Jij krijgt een PlayStation 5-bundel". Maar vervolgens 1 dag later op vrijdag een mail met "Helaas ligt jouw bestelling niet klaar in de winkel om op te halen. Voor de Playstation 5 hanteren we lotingen om iedereen een eerlijke kans te geven op een exemplaar van de Playstation 5.Door een bug in ons systeem is het gisteren mogelijk geweest om een exemplaar te bestellen wat niet had gemoeten. Hiervoor ons excuus."ar007 schreef op zondag 30 mei 2021 @ 14:00:
Nogsteeds geen annulering van CB ontvangen, bestelling gedaan bijna direct na het online komen. Besteld voor afhalen in de winkel en ook pas betalen bij afhalen.
De verwachting was dat de bundel geannuleerd zou worden omdat ik geen mail oid heb gehad dat ik geluk heb en dat hij volgende week komt. Echter staat er nu bij mijn bestelling dat deze volgende week alsnog klaarligt in de winkel..
Een mysterie dus.
Kijk nu in m'n account en er staat dat m'n PS5 bestelling is geannuleerd.. wat een pleurisbende daar bij CB, zelfs de emailtjes spreken elkaar tegen.
Edit: heb ze maar even gebeld. 'Ja hij stond door een menselijke fout te vroeg online, ik zie helaas dat je pech hebt en hij geannuleerd is'. Maar ik heb wel een mailtje ontvangen dat ik hem juist wél zou krijgen "Oh in dat geval zou ik nog even wachten, ik zie in ons systeem nog niet dat hij geannuleerd is dus ik laat hem nog even op staan in dat geval'. --> Uitermate verwarrend telefoongesprek met 0 garanties..
[ Voor 15% gewijzigd door stin00 op 31-05-2021 17:16 ]
[ Voor 90% gewijzigd door Geronimous op 31-05-2021 23:34 ]
https://t.me/ps5voorraadRedmonkey92 schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 11:35:
Ik lees constant iets over een telegram groep, hoe kom ik daar in?
https://t.me/PSXStockBot
Gigabyte x570 ultra, Ryzen 3900x, red devil 5700xt, 2x16 gb ripjaws 3600mhz, 2 x Seagate compute 8 tb , samsung evo 970 plus 1 tb, fractal design define r6 met front panel upgrade.
Gigabyte x570 ultra, Ryzen 3900x, red devil 5700xt, 2x16 gb ripjaws 3600mhz, 2 x Seagate compute 8 tb , samsung evo 970 plus 1 tb, fractal design define r6 met front panel upgrade.
Hahahaha zat al te wachten op een comment over NEDGame, direct geklikt maar nog geen paar seconde later al een minutenlange Cloudflare 502drernie schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 14:27:
de site van nedgame heeft het in ieder geval zwaar
[ Voor 26% gewijzigd door snellie123 op 01-06-2021 14:33 ]
Ik zou het in de gaten houden voor een maatje van mij. Ik ga hem denk ik heel blij maken
€755,- voor een stel games erbij waar ik niet in ben geinteresseerd. Kan ik net zo goed een scalper betalen a 650-700/Gezien de schaarste van de PlayStation 5 console bieden wij tijdelijk bundels aan om handelaren te weren. De artikelen in deze bundel staan vast en zijn niet te ruilen / wisselen. Maximaal 1 bundel per klant. De PlayStation 5 consoles worden niet los verkocht.
Inhoud van Playstation 5 Bundel:
- Playstation 5 Disc Edition
- 2 Sony DualSense Wireless Controllers
- Spider-Man Miles Morales Ultimate Edition (boxed versie)
- Demon's Souls Remake (boxed versie)
- Sackboy a Big Adventure (boxed versie)

Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output
Ik heb ook al betaald. Denk wel dat het goedkomt.Warmaster horus schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 14:51:
Het is mij wel gelukt na een paar maanden hunten, bij nedgame, hoop dat die geleverd word en niet geannuleerd word, heb wel al betaalt,
Net 1 minuut geleden kwam er nog 1 open te staan. (Inmiddels al weer uitverkocht).
Er stond bij levertijd 1 werkdag...wasliebob schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 14:44:
Ik heb hem ook kunnen bestellen. Hopelijk dat NedGame het wel goed heeft gehandeld en ik hem gewoon deze week ergens krijg.
Hopen dat dat klopt en dat je hem morgen of overmorgen in huis hebt
Bij mij ook, maar aangezien het zo'n gedoe is met PS5 ga ik gwn van een week uit, dan hoef ik me niet meteen druk te maken na 1 dag.airwolf83 schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 15:10:
[...]
Er stond bij levertijd 1 werkdag...
Hopen dat dat klopt en dat je hem morgen of overmorgen in huis hebt
Gamemania had een lijst in de winkel voor de digital. Kans is dat die al weer uitverkocht is. Echter voor de disk versie verwacht ik nog minder kans.starry25 schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 16:19:
Is het eigenlijk nog mogelijk om de PS5 überhaupt nog ergens te reserveren? Kan het soms nog als je fysiek naar de mediamarkt gaat?
Dat is het nadeel van een bot, als een betaling niet voltooid wordt, en de webshop heeft dan weer even tijdelijk 1 of 2 op voorraad is of een order geannuleerd dan ziet de tracker dat als een drop, of te wel, proberen waard, maar kans is erg klein, maar beter meerdere meldingen dan geen melding toch?jaaoie17 schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 16:24:
Hoort dat zo dat ik nog steeds bericht krijg over nedgame.
[ Voor 3% gewijzigd door Reem0nN op 01-06-2021 16:27 ]
Je vergeet er twee:
https://t.me/fsclprsps5stockalert
https://t.me/beneluxstockcheckerPS5
Best je kans vergroten en gewoon in ze allemaal zitten
RTX 50xx FE tracker: https://t.me/bscfoundersedition
Mazzelpik. Ben al een paar keer hoopvol gaan refreshen bij CB....nog niets...Juuldano schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 18:00:
Zojuist verzend bevestiging van Coolblue ontvangen en morgen in huis. Maar zoals altijd is er pas zekerheid na ontvangst.In ieder geval een update dus ben blij!
Edit: Hebben de andere mensen die besteld hebben ook dit als bevestiging gekregen: "Bedankt voor uw bestelling op Nedgame.nl, hieronder vindt u een overzicht van uw bestelling.". Vindt het een rare bevestigingsmail.
[ Voor 37% gewijzigd door wasliebob op 01-06-2021 18:43 ]
Ik heb geen mail gekregen naar dat was omdat ik een spelfout in me email had gemaakt, je kan o ook online in je account inloggen en daar de status bekijken,wasliebob schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 18:32:
Ik had die bundel van NedGame besteld, krijg ik zo'n linkje waar staat dat ik mijn besteling kan bekijken. Echter redirect die pagina naar de afreken pagina. Hebben de andere mensen daar ook last van?
Edit: Hebben de andere mensen die besteld hebben ook dit als bevestiging gekregen: "Bedankt voor uw bestelling op Nedgame.nl, hieronder vindt u een overzicht van uw bestelling.". Vindt het maar een beetje raar
Ik had hem dus als gast besteld, vandaar dat ik alleen een linkje kreeg. Ondertussen wel een account aangemaakt met dezelfde mail (blijkbaar had ik al een account...), maar daar is die niet op toegevoegd, maar dat is ook niet super raar aangezien ik hem als gast heb besteld.Warmaster horus schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 18:43:
[...]
Ik heb geen mail gekregen naar dat was omdat ik een spelfout in me email had gemaakt, je kan o ook online in je account inloggen en daar de status bekijken,
Maar er is ook geld van mijn rekening, dus het zal allemaal goed zijn, anders bel ik morgen wel even.
[ Voor 30% gewijzigd door wasliebob op 01-06-2021 18:47 ]
Ik zit nu dus ook met smart te refreshen... tot dusver geen coolblue update..Juuldano schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 18:00:
Zojuist verzend bevestiging van Coolblue ontvangen en morgen in huis. Maar zoals altijd is er pas zekerheid na ontvangst.In ieder geval een update dus ben blij!
ben benieuwd of meer mensen al bericht hebben van CB.
Signature uploaded in 3. 2. connection interrupted. Try again.
Edit: Via een pre-order
[ Voor 8% gewijzigd door HenkEisDS op 01-06-2021 19:39 ]
Hier ook aan het wachten.ColdStone schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 19:17:
[...]
Ik zit nu dus ook met smart te refreshen... tot dusver geen coolblue update..
Gekozen voor afhaling+betaling in de winkel (aangezien ik niet naar Belgie kon verzenden)
Wel mail dat ik er deze week bij was, nog geen ophaalbevestiging.
https://www.twitch.tv/fragdanvers
Gefeliciteerd, goed nieuwsHenkEisDS schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 19:19:
16:45 een belletje uit Alphen! Dat kon twee dingen betekenen: mijn buurman die problemen heeft of de MediaMarkt met goed nieuws! Net opgehaald!
Is de mediamarkt order nav een geannuleerde bestelling van 1 april nog of een eerdere pre-order?
Signature uploaded in 3. 2. connection interrupted. Try again.
Betaald en vorige week bericht gehad van CB dat de PS5 aan het einde van de week komt. Voor de rest nog niets nieuws. Dit voelt alsof ik weer aan het wachten ben op SinterklaasColdStone schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 19:17:
[...]
Ik zit nu dus ook met smart te refreshen... tot dusver geen coolblue update..

Ja, die heb ik ook gehad.wasliebob schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 18:32:
Ik had die bundel van NedGame besteld, krijg ik zo'n linkje waar staat dat ik mijn besteling kan bekijken. Echter redirect die pagina naar de afreken pagina. Hebben de andere mensen daar ook last van?
Edit: Hebben de andere mensen die besteld hebben ook dit als bevestiging gekregen: "Bedankt voor uw bestelling op Nedgame.nl, hieronder vindt u een overzicht van uw bestelling.". Vindt het een rare bevestigingsmail.
En op mijn account op nedgame staat de bestelling ook als betaald.
Update: krijg net ook een mailtje van nedgame dat mijn bestelling verzonden is.
[ Voor 5% gewijzigd door airwolf83 op 01-06-2021 21:56 ]
[ Voor 96% gewijzigd door airwolf83 op 01-06-2021 21:56 ]
Net precies? Heb helaas nog niks gehad.airwolf83 schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 21:47:
[...]
Ja, die heb ik ook gehad.
En op mijn account op nedgame staat de bestelling ook als betaald.
Update: krijg net ook een mailtje van nedgame dat mijn bestelling verzonden is.
Ik ook helaas nog niet, laten we hopen dat het nog komt vandaag
Raar, ik heb 310x dus volgens die logica had ik m al lang moeten hebbenZelianGuy schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 22:00:
Het gaat langzaam. 20-30 minuten geleden was er iemand verzonden met ordernummer 686x en zonet 691x dus het kan even duren!
Dat heeft iedereen, dit waren de laatste 4 cijfers van het ordernummer.wasliebob schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 22:02:
[...]
Raar, ik heb 310x dus volgens die logica had ik m al lang moeten hebben
O dan hoop ik dat ze genoeg hebben ik sta op,702 -_-ZelianGuy schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 22:02:
[...]
Dat heeft iedereen, dit waren de laatste 4 cijfers van het ordernummer.
welkom bij de club hahaWarmaster horus schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 22:03:
[...]
O dan hoop ik dat ze genoeg hebben ik sta op,702x -_-
Om misbruik te voorkomen is het handiger om even het laatste nummer te verwijderenWarmaster horus schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 22:03:
[...]
O dan hoop ik dat ze genoeg hebben ik sta op,702X -_-
En misschien niet nu, maar wel een handige truc voor de toekomst.
Dank je voor de waarschuwing, alleen veranderd het niet in de quote,ZelianGuy schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 22:05:
[...]
Om misbruik te voorkomen is het handiger om even het laatste nummer te verwijderen
En misschien niet nu, maar wel een handige truc voor de toekomst.
Geregeld. En nu duimen. Ik sta ook in dat gebied.....Warmaster horus schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 22:07:
[...]
Dank je voor de waarschuwing, alleen veranderd het niet in de quote,
Het is nu net sinterklaas geworden. PostNL staat altijd rond 8 uur s'ochtends voor deur.
Ik ga zo slapen en dan wordt ik wakker met een PS5 voor de deur

Ja indd, zou wel leuk wezen hahaZelianGuy schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 22:09:
[...]
Geregeld. En nu duimen. Ik sta ook in dat gebied.....
Het is nu net sinterklaas geworden. PostNL staat altijd rond 8 uur s'ochtends voor deur.
Ik ga zo slapen en dan wordt ik wakker met een PS5 voor de deur![]()
(of niet
)
Gaan we effe met zn alle duimen dat we morgen allemaal een PS5 hebbenZelianGuy schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 22:09:
[...]
Geregeld. En nu duimen. Ik sta ook in dat gebied.....
Ik ga zo slapen en dan wordt ik wakker met een PS5 voor de deur![]()
(of niet
)
Even voor mijn gemoedsrust. Ik had besteld en willen betalen via ideal. Bestelling is doorgekomen en mailtje gekregen met ordernummer en alles. Daarna snel betaalt via ideal en toen GEEN mail ontvangen.Pp94 schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 22:22:
Even voor iedereen hier die bij Nedgame had besteld vandaag. Ik had vanmiddag de klantenservice aan de lijn van de webshop en die vertelde mij dat IEDEREEN die een ordernummer/bevestiging had gekregen na het betalen. Vandaag of uiterlijk morgen een mailtje krijgt dat zijn/haar ps5 is verzonden.
Is dat dus normaal?
Je hebt een order nummer en je hebt betaald dat was volgens de werknemer aan de telefoon de twee dingen die je nodig had om verzekerd te zijn van een PlayStation.ZelianGuy schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 22:25:
[...]
Even voor mijn gemoedsrust. Ik had besteld en willen betalen via ideal. Bestelling is doorgekomen en mailtje gekregen met ordernummer en alles. Daarna snel betaalt via ideal en toen GEEN mail ontvangen.
Is dat dus normaal?
Ik gaf nog aan dat ik belde ivm dat andere winkels vaak teveel aannemen en dan annuleren maar dat was bij hun nu zeker niet het geval.
Ik ga er vanuit dat het goed zit dus
Om precies te zijn om 21:45 kwam het mailtje.
Lijkt erop dat ze zo langzamerhand de meeste pre-orders hebben kunnen uitleveren.
PSN-id: Chrasher
Join de telegram kanalen en volg Twitter accounts over dropsDaniel5467 schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 00:11:
Ik krijg dus nooit mailtjes van nedgame, coolblue etc. En dan moet ik iedere keer lezen dat er weer een nieuwe lading is geweest. Probeer er al maanden eentje te krijgen maar is nog steeds niet gelukt
Waarom doen ze dat niet bij disc versie? Volgens mij heb ik het verkeerd gelezen. Ze beginnen nu met het uitleveren. Niet om een pre-order te plaatsen.Chrasher schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 23:24:
Mediamarkt (Rijswijk) begint nu ook de PS5 digital pre-orders te leveren. Werd gebeld voor mijn PS5 digital die ik op 1 december vorig jaar besteld had. Heb ondertussen al de disc versie hier, dus deze gaat naar een collega.
Lijkt erop dat ze zo langzamerhand de meeste pre-orders hebben kunnen uitleveren.
[ Voor 10% gewijzigd door jaaoie17 op 02-06-2021 00:57 ]
Echter is in de app wel wat verandert. Waar er eerst stond: afhalen vanaf 28 mei, staat er sinds vanmorgen: je bestelling ligt klaar.
Zijn er meer mensen die voor afhalen hadden gekozen en deze verandering zien in de status in de app of website?
Zal ik de gok gaan wagen ook al heb ik nog geen e-mail ontvangen?
Tja, je kan altijd een gok wagen..mexxer schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 07:33:
Mbt mij bestelling van Coolblue(vorige week bij de befaamde foute drop), waarbij ik had gekozen voor afhalen heb ik nog steeds geen nieuwe e-mail ontvange over wanneer te halen.
Echter is in de app wel wat verandert. Waar er eerst stond: afhalen vanaf 28 mei, staat er sinds vanmorgen: je bestelling ligt klaar.
Zijn er meer mensen die voor afhalen hadden gekozen en deze verandering zien in de status in de app of website?
Zal ik de gok gaan wagen ook al heb ik nog geen e-mail ontvangen?
En als ze dan zeggen dat je echt moet wachten op een mailtje dan weet je dat ook weer.
https://www.amazon.co.uk/...tal&qid=1622619781&sr=8-1
[ Voor 57% gewijzigd door ElMayo op 02-06-2021 09:43 ]
Krijg toch steeds een foutmelding met amazon, via de website en app. Balen:/ElMayo schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 09:42:
Digital editie bij Amazon UK. Je betaald ongeveer 440.
https://www.amazon.co.uk/...tal&qid=1622619781&sr=8-1
Blijven proberen. Voeg hem aan je wenslijst toe en probeer het via je wenslijst in je winkelmand te doen.prld schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 09:44:
[...]
Krijg toch steeds een foutmelding met amazon, via de website en app. Balen:/
Edit: Dit geldt trouwens voor iedereen die telkens foutmeldingen krijgt. Voeg bij elke amazon site de PS5 toe aan je wenslijst. Vanaf je wenslijst lukt het meestal wel in je winkelmand te krijgen en af te rekenen,
[ Voor 26% gewijzigd door ElMayo op 02-06-2021 09:50 ]
Even gezellig kletsen? Check Alltalk.nl
https://www.amazon.co.uk/...1OLE&ref_=chk_typ_imgToDp
[ Voor 49% gewijzigd door BonJonBovi op 02-06-2021 09:57 ]
Dit was de oplossing!ElMayo schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 09:45:
[...]
Blijven proberen. Voeg hem aan je wenslijst toe en probeer het via je wenslijst in je winkelmand te doen.
Edit: Dit geldt trouwens voor iedereen die telkens foutmeldingen krijgt. Voeg bij elke amazon site de PS5 toe aan je wenslijst. Vanaf je wenslijst lukt het meestal wel in je winkelmand te krijgen en af te rekenen,
Een digital en normale versie kunnen bestellen. Thanks!!
Kan je bij co.uk niet via ideal betalen? Ik had eindelijk 1 in mijn mandje en was al bij betalen.BonJonBovi schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 09:56:
Zojuist een reguliere PS5 gekocht op amazon.uk
https://www.amazon.co.uk/...1OLE&ref_=chk_typ_imgToDp
Kan ik alleen credit card toevoegen

Ja dit had ik ook niet eens via idealG.Scholtens schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 10:02:
[...]
Kan je bij co.uk niet via ideal betalen? Ik had eindelijk 1 in mijn mandje en was al bij betalen.
iDeal is ook een Nederland betaalplatform, UK gebruikt gewoon de creditcard net als vele andere buitenlandse webshops.. Volgens mij betaal je ook nog is flink invoerkosten voor de PS5 als je via Amazon UK haalt, en je dient een andere stroomtoevoer nog bij aan te schaffen, plug of kabel, niet echt een boosdoener, maar de importkosten waren volgens mij wel een stuk hoger.G.Scholtens schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 10:02:
[...]
Kan je bij co.uk niet via ideal betalen? Ik had eindelijk 1 in mijn mandje en was al bij betalen.
Hopen dat hij via .de dan snel weer komt, daar kan je volgens mij wel met ideal betalen.Reem0nN schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 10:04:
[...]
iDeal is ook een Nederland betaalplatform, UK gebruikt gewoon de creditcard net als vele andere buitenlandse webshops.. Volgens mij betaal je ook nog is flink invoerkosten voor de PS5 als je via Amazon UK haalt, en je dient een andere stroomtoevoer nog bij aan te schaffen, plug of kabel, niet echt een boosdoener, maar de importkosten waren volgens mij wel een stuk hoger.
anders moet ik perse een lening (credit card) doen om een ps5 te kunnen aanschaffen.

rond de 40 euro, die tik je meteen af bij Amazon zelf.Reem0nN schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 10:04:
[...]
iDeal is ook een Nederland betaalplatform, UK gebruikt gewoon de creditcard net als vele andere buitenlandse webshops.. Volgens mij betaal je ook nog is flink invoerkosten voor de PS5 als je via Amazon UK haalt, en je dient een andere stroomtoevoer nog bij aan te schaffen, plug of kabel, niet echt een boosdoener, maar de importkosten waren volgens mij wel een stuk hoger.
Gewoon een C7 stroomkabel toch? ( zelfde als ps4?)Reem0nN schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 10:04:
[...]
Je doet een aanbetaling voor de import fees. Die Import Fees Deposit was bij mij GBP 80.15. Dus dat is best significant, maar wellicht zijn de daadwerkelijke importkosten lager.Tim14ww schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 10:07:
[...]
rond de 40 euro, die tik je meteen af bij Amazon zelf.
Ja een C7 kabel is voldoende..wexzor schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 10:10:
[...]
Gewoon een C7 stroomkabel toch? ( zelfde als ps4?)
Tut uns leid. Die?Olaf91 schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 10:14:
Ligt het aan mij? Maar krijg steeds een foutmelding bij Amazon, zowel UK als DE. Meer mensen last van?
Tesla Model 3 (Highland) LR AWD Ultra Red
Is normaal. Even toevoegen aan je wenslijstje en dan kun je de PS5 wel toevoegen.Olaf91 schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 10:14:
Ligt het aan mij? Maar krijg steeds een foutmelding bij Amazon, zowel UK als DE. Meer mensen last van?

Ja, vanaf vanavond 20:00 is de track and trace nummer actief, staat erin het mailtje.
Oke bedankt. Hier nog geen mailtje binnen maar dan zou het inderdaad vandaag ergens wel komen. Veel plezier alvast!Reem0nN schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 10:19:
[...]
Ja, vanaf vanavond 20:00 is de track and trace nummer actief, staat erin het mailtje.
This item cannot be shipped to your selected delivery location. Please choose a different delivery location.
Mag niet naar Nederland dus.
Wil niet te snel joepie roepen.
[ Voor 79% gewijzigd door NeoBlitz op 02-06-2021 20:00 . Reden: too much :o ]
Ik heb hem net bestelt bij Amazon.de en wordt gewoon naar mij thuis in Nederland verscheept. Tenminste, geen fout meldingen gehad en bevestiging op de mail en afgeschreven van de cc.knorde schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 10:21:
Pff amazon.de op voorraad maar deze melding:
This item cannot be shipped to your selected delivery location. Please choose a different delivery location.
Hier ook opeens. Had het in winkelwagen:/knorde schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 10:21:
Pff amazon.de op voorraad maar deze melding:
Wat raar, ik woon ook gewoon in Nederland.CoiLive schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 10:22:
[...]
Ik heb hem net bestelt bij Amazon.de en wordt gewoon naar mij thuis in Nederland verscheept. Tenminste, geen fout meldingen gehad en bevestiging op de mail en afgeschreven van de cc.
Hij was bij amazon zelf op voorraad, daarna via playstation store op amazon (welke niet naar NL verscheept)
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
![]() | Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |