Zo te zien kan je nog gewoon bestellen bij coolblueprld schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 11:34:
[...]
Kunnen wel delen hoor:) dan neem ik alleen de controller 👍
Niet te doen, de site van Coolblue. ben bij afrekenen maar bij elke stap gaat die naar de knoppen.
Bij mij alleen bij de betaalwijze en ik kon niet inloggen. Verder werkt het wel.mr.DJ95 schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 11:34:
Niet te doen, de site van Coolblue. ben bij afrekenen maar bij elke stap gaat die naar de knoppen.
[ Voor 8% gewijzigd door New_Interfaces op 27-05-2021 11:38 ]
Phanteks Enthoo Evolv X // ASUS ROG STRIX X570-E // Ryzen 9 5950x // EKWB AIO 360 // ZOTAC RTX 3080 AMP HOLO // Corsair Dominator Platinum 32GB 3466MHz // Corsair MP510 960 GB // Crucial MX500 2TB // Corsair RM750x
Tja keek ook al hier 20 jaar geleden maar net lid geworden inderdaadTAA schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 11:27:
[...]
Je moet wat in de corona tijd he? Bovendien zit er 20 jaar tussen onze signup datums op Tweakers; zegt misschien ook iets
Het hele gezin gamed hier veel en al jaren lang; Nintendo's in allerlei vormen, PC gaming, Xdoos en nu voor het eerst een Sony telg. Fijn al die exclusives...
De 3080 blijft zitten waar hij zit; mooi voorbereid als ik de Rift CV1 nog eens ga vervangen
Hier thuis alle Nintendo's in bezit (1990 begonnen)
Alle PlayStations (inclusief de 5) en een aantal Xbox-en.
Ben alleen te zuinig met videokaarten

dat was het weer
Gigabyte x570 ultra, Ryzen 3900x, red devil 5700xt, 2x16 gb ripjaws 3600mhz, 2 x Seagate compute 8 tb , samsung evo 970 plus 1 tb, fractal design define r6 met front panel upgrade.
Vroegah kreeg je nog wel eens wat korting als je iets als bundel koopt.. Nu gewoon 100% volle mep opgeteld.G.Scholtens schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 11:31:
Sla deze drop over bij coolblue, allemaal bundels. Hoef ik voorlopig nog niet, wil gewoon de console
Na veel refreshen bij CoolBlue volgens mij de PS5 bundle met controler en AC Valhalla kunnen kopen..
orderbevestiging binnen! dit ziet er voor de verandering eens heel positief uit !
orderbevestiging binnen! dit ziet er voor de verandering eens heel positief uit !
Signature uploaded in 3. 2. connection interrupted. Try again.
Heb hem kunnen bestellen(ook mail gekregen en staat ook in mn account)
Vraag me nu nog af of ik de bundle ook daadwerkelijk krijg haha
Vraag me nu nog af of ik de bundle ook daadwerkelijk krijg haha
Hoop dat de console zelf er ook nog bij komt, zonder bundel. Misschien nog bij andere shop
Bij mij gelukt bij Coolblue, de spiderman bundel. Was een paar keer refreshen tijdens het proces, maar uiteindelijk betaald.
Ik heb hem net bij Coolblue wel kunnen bestellen (Valhalla bundel), maar de site klapte er wel regelmatig uit. Heb nu wel een orderbevestiging in de mail met bezorgdatum morgen.. Fingers crossed dan maar, zou erg leuk zijn
Wow, was tot aan betaling, maar inene winkelwagentje weer leeg... shame shame
ben ik op tijd loopt de website vast tijdens betalen met ideal nu ineens niets meer in mijn winkelwagen.
Via de app loopt die ook vast tijdens het betalen.
Via de app loopt die ook vast tijdens het betalen.
Kwam heel ver maar bij betalen, winkelmandje leeg geknikkerd.
Computer says no
Jij mazzel, die zijn namelijk ook al niet meer te koop
Bij CoolBlue klapte hij er voor mij heel de tijd uit wanneer ik probeerde te betalen
Iedereen die het wel gelukt is in ieder geval heel veel plezier ermee!
Ja idem dito. De redirect naar de ING site klapte eruit, daarna moest ik opnieuw het proces in.Meekoh schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 11:44:
Phanteks Enthoo Evolv X // ASUS ROG STRIX X570-E // Ryzen 9 5950x // EKWB AIO 360 // ZOTAC RTX 3080 AMP HOLO // Corsair Dominator Platinum 32GB 3466MHz // Corsair MP510 960 GB // Crucial MX500 2TB // Corsair RM750x
Zie ik eindelijk een aanbieding bij Coolblue die de moeite is, kan ik eindelijk mijn Samengezond Coolblue bonnen verzilveren kom je niet eens bij de betaalpagina uit. Toch vind ik de 503 errors bij Coolblue leuker dan my first robot bij Intertoys of algemene tut uns leid melding bij Amazon.de
Zelfde hier, meerdere keren betaalgegevens ingevuld maar helaas crashte de site. Totdat hij helaas weg was.stin00 schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 11:31:
[...]
Nee ik zag een PS5 + Assassins Creed Valhalla + Extra controller bundel. In winkelmandje gekregen maar daarna afrekenen = alles plat
Eerste keer van mijn kant dus balen maar we gaan door!
ICT G33K
Volgens mij is er ook een chip-tekort, niet een uranium-tekort.sl1200 schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 11:46:
Ik kan ondertussen makkelijker aan uranium komen...pffff
🎶 Gets a little messy in heaven 🎶
Yes! Ultra fast f5 skills hebben me aan een bundel met AC geholpen, eindelijk!jaspermeul schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 11:39:
Iemand wel kunnen bestellen?
Haha, dat was leuk.
Sinds kort krijg ik telegram berichten als er weer stock is.
Echter kon ik mijn wachtwoord niet meer herinneren, wachtwoord resetten, zowaar ik zat nog in het proces.
Paar keer foutmelding, maar elke keer kwam ik een stap verder in order proces en toen wou ik met creditcard betalen en toen zag ik dat het adres niet klopte. Die even gewijzigd en zat weer in stap 2. Nog een paar keer foutmelding maar toch kwam ik weer op de betaalpagina uit en toen ik wou bevestigen. Ploefffff
zat er niks meer in mijn mandje hahaha.
Ik kon er wel om lachen. Had zelf ook niet alles op order. Better luck next time.
Voor zij die het wel gelukt is enjoy!!!
Sinds kort krijg ik telegram berichten als er weer stock is.
Echter kon ik mijn wachtwoord niet meer herinneren, wachtwoord resetten, zowaar ik zat nog in het proces.
Paar keer foutmelding, maar elke keer kwam ik een stap verder in order proces en toen wou ik met creditcard betalen en toen zag ik dat het adres niet klopte. Die even gewijzigd en zat weer in stap 2. Nog een paar keer foutmelding maar toch kwam ik weer op de betaalpagina uit en toen ik wou bevestigen. Ploefffff
zat er niks meer in mijn mandje hahaha.
Ik kon er wel om lachen. Had zelf ook niet alles op order. Better luck next time.
Voor zij die het wel gelukt is enjoy!!!
Wilde graag de AC Valhalla PS5 bundel, maar kwam na 6x opnieuw invullen van mijn gegevens niet verder dan betaal met iDEAL

Ja had ik ook , was er direct bij toen ik de melding kreeg dat ze online stonden...mr.DJ95 schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 11:34:
Elke keer knalde de site er bij mij uit , heb 3x mn betaal gegevens ingegeven , en knalde daarna weer terug met de melding ''zit niks in je winkelwagen''
Kon één keer de bezorgdag zelfs uitkiezen.
[ Voor 5% gewijzigd door Djehoetie op 27-05-2021 11:53 ]
Balen zeg... ik had er zelfs 2 in mn winkelwagen, maar leek me asociaal, heb er netjes 1 van gemaakt.Djehoetie schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 11:51:
[...]
Ja had ik ook , was er direct bij toen ik de melding kreeg dat ze online stonden...
Elke keer knalde de site er bij mij uit , heb 3x mn betaal gegevens ingegeven , en knalde daarna weer terug met de melding ''zit niks in je winkelwagen''
Kon één keer de bezorgdag zelfs uitkiezen.
Heeft het nut om vlak nadat alles weer uitverkocht is om nog even te blijven refreshen. Voor het geval dat een betaling van een ander niet is doorgegaan. Wordt de voorraad realtime bijgewerkt bij coolblue?
Ja idd.. dacht echt dat ik er eindelijk één te pakken had ( na m'n mediamarkt fiasco )S1W schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 11:53:
[...]
Balen zeg... ik had er zelfs 2 in mn winkelwagen, maar leek me asociaal, heb er netjes 1 van gemaakt.
Wel netjes van je
-edit-
En gefeliciteerd uiteraard!
[ Voor 7% gewijzigd door Djehoetie op 27-05-2021 12:04 ]
Volgens mij was het vorige keer zo dat er teveel bestellingen waren door gegaan bij coolblue, dus zou vermoeden dat ze de betalingen die niet door zijn gegaan naar die bestellingen doenseez schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 11:55:
Heeft het nut om vlak nadat alles weer uitverkocht is om nog even te blijven refreshen. Voor het geval dat een betaling van een ander niet is doorgegaan. Wordt de voorraad realtime bijgewerkt bij coolblue?
Ik heb bij Amazon.co.uk een weten te scoren, echter dit staat al sinds 21 mei op Custom Cleared in Belgie. Bij navraag bij zowel DHL als Amazon geven ze aan dat het langer duurt, maar dat ze wel daadwerkelijk verzonden worden/zijn. Ik zou nog even afwachten, de status 'verzonden' duurde bij mij ook 2 dagen.Menkoro schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 11:55:
Hoi! Even een vraagje. Ik heb gisterochtend bij Amazon.de een PS5 kunnen bestellen (die site klapte er gelukkig niet uit), maar mijn order staat nog steeds op 'besteld', en gaat na ruim een dag nog steeds niet over op 'Verzonden'. Moet ik me inmiddels een beetje zorgen gaan maken?
[Afbeelding]
Volgens mij staat er duidelijk levering op dinsdag. Om je dan de donderdag ervoor al zorgen te gaan maken lijkt mij wat voorbarig..Menkoro schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 11:55:
Hoi! Even een vraagje. Ik heb gisterochtend bij Amazon.de een PS5 kunnen bestellen (die site klapte er gelukkig niet uit), maar mijn order staat nog steeds op 'besteld', en gaat na ruim een dag nog steeds niet over op 'Verzonden'. Moet ik me inmiddels een beetje zorgen gaan maken?
[Afbeelding]
Al versturen ze hem maandag nacht dan zijn ze nog op tijd voor de benoemde levertijd
Dat gezegd hebbende kan het nog steeds zomaar zijn dat hij eerder komt
Haha ja, ik maak me gewoon zorgen dat ik toch weer achter het net heb gevist. Maar dan wacht ik het nog een paar dagen (niet al te rustig) afreeging schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 12:03:
[...]
Volgens mij staat er duidelijk levering op dinsdag. Om je dan de donderdag ervoor al zorgen te gaan maken lijkt mij wat voorbarig..
Bij mij hetzelfde, kom je op de betaalopties pagina van Coolblue, klik je verder en dan gooit hij je eruit. Vervolgens is je winkelmandje leeg... erg teleurstellendMeekoh schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 11:44:
In alle paniek een random bundel via Coolblue besteld met de optie betalen bij afhalen en inmiddels ook een bevestiging per mail gehad dat ik morgen langs kan komen. Heeft iemand een idee of een andere klant die gelijktijdig wel afrekent voorrang krijgt of dat ik alsnog morgenochtend een mailtje krijg dat ik pech heb?
Volgens mij is het eerder nog niet mogelijk geweest om bij coolblue te bestellen en dit daarmee een nieuwe situatie.SirWInsalot schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 12:08:
In alle paniek een random bundel via Coolblue besteld met de optie betalen bij afhalen en inmiddels ook een bevestiging per mail gehad dat ik morgen langs kan komen. Heeft iemand een idee of een andere klant die gelijktijdig wel afrekent voorrang krijgt of dat ik alsnog morgenochtend een mailtje krijg dat ik pech heb?
Dat gezegd hebbende lijkt het mij dat je gewoon een bestelbevestiging hebt gehad en morgen een PS hebt
Denk niet dat de een voorrang krijgt over de ander, het zal met het moment van bestellen te maken hebben, en of ze er meer verkocht hebben dan ze binnen gekregen hebben, hopelijk dat ze nou eens geen fouten meer maken en gewoon het aantal verkopen dat ze binnenkrijgen zodat niemand achteraf een "helaas" mailtje krijgt.SirWInsalot schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 12:08:
Hoop voor je dat je morgen je PS5 kunt ophalen iig!
🎶 Gets a little messy in heaven 🎶
Hier ook de bundel via coolblue besteld.
Aangezien ik in Belgie woon heb ik gekozen voor afhaling te Eindhoven (heb wel het adres van Coolblue zelf genomen om te bestellen)
Bevestigingsmail gekregen, nu nog wachten op een mail dat ik daadwerkelijk mag afhalen.
Aangezien ik in Belgie woon heb ik gekozen voor afhaling te Eindhoven (heb wel het adres van Coolblue zelf genomen om te bestellen)
Bevestigingsmail gekregen, nu nog wachten op een mail dat ik daadwerkelijk mag afhalen.
https://www.twitch.tv/fragdanvers
Het is mij ook gelukt om een bestelling voor de AC bundel te plaatsen via Coolblue. Bestelbevestiging binnen maar nog geen verzendbevestiging. Ik ben benieuwd...
Het bestellen ging ook zeer moeizaam. Constant refreshen. Het scheelde wel dat ik al ingelogd was denk ik.
Het bestellen ging ook zeer moeizaam. Constant refreshen. Het scheelde wel dat ik al ingelogd was denk ik.
[ Voor 29% gewijzigd door juggle op 27-05-2021 12:26 ]
Zoek je mede papa's om gezellig mee te gamen? kijk op: fathersoftweakers.nl
Jeee, heb een bestelling kunnen plaatsen bij Coolblue. Met veel moeite en vele errors er toch doorheen gekomen. Ook fout meldingen tijdens het plaatsen van de bestelling maar ik heb kunnen betalen.
Nu afwachten of hij echt morgen aankomt.
Nu afwachten of hij echt morgen aankomt.
nog vrij weinig van coolblue gehoord eigenlijk..
Mijn ps5 zou alsnog morgen moeten aankomen?
Wel een orderbevestiging gehad hier, verder niks..
Gewoon afwachten meer kunnen we nu niet doen.
We gaan het zien...
Gewoon afwachten meer kunnen we nu niet doen.
We gaan het zien...
Vraag me dit ten zeerste af, er verschijnen niet per ongeluk 4 bundels online door een verkeerd knopje.. (en 1200 orders met een voorraad systeem zou onmogelijk zijn als ze er geen 1200 binnen gekregen hebben) Indien wel zo is dit natuurlijk echt bizar slecht van Cool Blue
tevens ook geprobeerd te kopen helaas niet gelukt. Ook bij ideal dat de site eruit klapte.
[ Voor 18% gewijzigd door cypox op 27-05-2021 12:57 ]
2 AC bundels kunnen bestellen eindelijk! Gaat lekker met mn neefje gamen worden van het weekend!
Geld afgeschreven, staat onder mijn bestelling in CoolBlue, maar nog geen bevestiging via de mail.....We gaan het zien
hahahaha, stelletje prutsers bij coolblue
Gigabyte x570 ultra, Ryzen 3900x, red devil 5700xt, 2x16 gb ripjaws 3600mhz, 2 x Seagate compute 8 tb , samsung evo 970 plus 1 tb, fractal design define r6 met front panel upgrade.
hoe kan je iets verkopen als je geen voorraad hebt en niet kan leveren? Ben zeer benieuwd naar de verklaring van uncoolblue
Zelfde als BCC paar maanden geledendrernie schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 13:08:
hoe kan je iets verkopen als je geen voorraad hebt en niet kan leveren? Ben zeer benieuwd naar de verklaring van uncoolblue
“Oeps”
"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021
Ja, dit heb ik ook maar de berichten die nu rondgaan mbt het niet hebben van voorraad bij Coolblue zorgen toch wel voor grote twijfel. Ik denk niet dat 'ie gaat komen, ook al heb ik kunnen bestellen bij Coolblue.bramman1994 schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 13:11:
Vandaag een ps5 bundel kunnen bestellen met levering vanavond! De huidige status staat toch echt op inpakken. Dus we hebben nog hoop!
[Afbeelding]
BCC had toen wel voorraad maar er waren teveel orders binnen gekomen doordat de site overbelast was/niet goed meer werkten door de hoeveelheid mensen die besteld hadden, ken meerdere mensen die er 1 gescoord hebben toen. Als Coolblue echt 0 ps5's had is dit wel compleet belachelijk natuurlijk.backupdevice schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 13:11:
[...]
Zelfde als BCC paar maanden geleden
“Oeps”
[ Voor 6% gewijzigd door cypox op 27-05-2021 13:15 ]
ben benieuwd wie er bij coolblue voorlopig geen employer of the month wordt
Iedereen kan zomaar wat roepen.
Totaal geen onderbouwing met een bron...
Vriend van mij heeft Coolblue gebeld en kreeg ook te horen dat zijn order geannuleerd word, bij iemand anders werd er nog steeds gezegd dat hij deze vanaf morgen kon afhalen in een vestigingkrablander schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 13:17:
[...]

Op XGN.nl wordt het nu ook vermeld. Even afwachten of er meerdere websites dit verhaal bevestigen.krablander schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 13:17:
[...]
Hoop het voor je! hopelijk geen magazijn medewerker die nu naar een leeg vak staat te staren als die de PS5 wilt gaan picken.bramman1994 schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 13:11:
Vandaag een ps5 bundel kunnen bestellen met levering vanavond! De huidige status staat toch echt op inpakken. Dus we hebben nog hoop!
[Afbeelding]
Enkel de tweet als bron, het is gewoon even afwachten tot de verklaring van CB zelf komt
maar de twiet is van een journalist.....
Had die vriend wel een orderbevestiging gehad?cypox schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 13:18:
[...]
Vriend van mij heeft Coolblue gebeld en kreeg ook te horen dat zijn order geannuleerd word, bij iemand anders werd er nog steeds gezegd dat hij deze vanaf morgen kon afhalen in een vestiging![]()
Yes had die gekregen, ook bezig met inpakken zoals hierboven bij BramAerosPhere schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 13:32:
[...]
Had die vriend wel een orderbevestiging gehad?
Hahaha ja kan me meer dingen herinneren die toch later het niet juist hadden, maar goed nog geen enkele reactie CB wat je direct zou verwachten als zoiets gebeurd. Het is al bijna 2,5 uur verderdrernie schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 13:32:
maar de twiet is van een journalist.....
CB introduceert een nieuwe bundel, de PS5 air edition
Telefonisch contact gehad met Coolblue en ze hebben echt geen voorraad gehad. Alle orders worden geannuleerd. Als je er wel een hebt kunnen bestellen kunnen ze je voor een volgende keer ook niet op een lijst zetten of wat dan ook. Gewoon pech gehad en that's it dan maar.
[ Voor 42% gewijzigd door Phontana op 27-05-2021 13:38 ]
Als je naar de klantenservice belt krijg je te horen dat er helemaal geen voorraad is
en hoe dit komt zullen ze waarschijnlijk niet zeggen. Of ze geven de stagiair de schuld.
Dat was weer een snelle drop, amazon.es
PS5 Air Edition maar dan PS5 not includeddrernie schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 13:34:
CB introduceert een nieuwe bundel, de PS5 air edition
ik zag helemaal niks staan, behalve onbegrijpelijk spaansG.Scholtens schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 13:38:
Was geen amazon drop. Third party resellerG.Scholtens schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 13:38:
Hebben ze het bericht verwijderd? Zag het heel eventjes staanG.Scholtens schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 13:38:
Als ze echt geen voorraad hadden is het twitter account te lachwekkend voor woorden... in dit soort gevallen is dit echt niet de manier om rebels of grappig te willen doen.
:strip_exif()/f/image/S0oxMUFlIpwlHhnJuFCgS3i7.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 16% gewijzigd door cypox op 27-05-2021 14:10 ]
Niks voor 1200 tranen...jaaoie17 schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 14:11:
Alles voor een glimlach.
Bi-zar
[ Voor 3% gewijzigd door cypox op 27-05-2021 14:12 ]
Klaarblijkelijk zijn er mogelijk een aantal gelukkigen...
https://twitter.com/RonVo...tatus/1397885517002330112
Stelt wel gelijk de vraag; welke reserves??
[ Voor 16% gewijzigd door juggle op 27-05-2021 14:19 ]
Reserves? Dat ding is nergens te krijgen.. alsof iemand ineens tegen een pallet ps5's is aangelopen in een donker stukje magazijn...juggle schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 14:19:
Klaarblijkelijk zijn er mogelijk een aantal gelukkigen...
Shady.... ze zullen wel in paniek wat scalpers hebben benaderd...cypox schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 14:21:
[...]
Reserves? Dat ding is nergens te krijgen.. alsof iemand ineens tegen een pallet ps5's is aangelopen in een donker stukje magazijn...
Om eerlijk te zijn vind ik die tweets van Ron ook maar twijfelachtig. Geen bronvermelding, en claims maken voordat er enige verklaring van CoolBlue zelf is geweest...
Fouten maken is menselijk, maar had liever iets van Coolblue zelf gehoord ipv een paar ongefundeerde tweets... DUs was netter geweest om even te wachten tot een verklaring van het bedrijf omdat je nu nog niet weet hoe CoolBlue het gaat oplossen als er uberhaupt idd problemen zijn.
Fouten maken is menselijk, maar had liever iets van Coolblue zelf gehoord ipv een paar ongefundeerde tweets... DUs was netter geweest om even te wachten tot een verklaring van het bedrijf omdat je nu nog niet weet hoe CoolBlue het gaat oplossen als er uberhaupt idd problemen zijn.
[ Voor 46% gewijzigd door juggle op 27-05-2021 14:26 ]
Het is in elk geval twee uur geleden dat volgens Ron Coolblue ''zo'' met een verklaring komt.
Ik snap ook niet zo goed waarom Ron die Tweet naar buiten gooit. Geef eerst Coolblue de kans om met een verklaring te komen.
Ik snap ook niet zo goed waarom Ron die Tweet naar buiten gooit. Geef eerst Coolblue de kans om met een verklaring te komen.
[ Voor 40% gewijzigd door Timothy3000 op 27-05-2021 14:29 ]
Precies dit iddjuggle schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 14:24:
Om eerlijk te zijn vind ik die tweets van Ron ook maar twijfelachtig. Geen bronvermelding, en claims maken voordat er enige verklaring van CoolBlue zelf is geweest...
Benieuwd wat er met CB bestellingen gaat gebeuren nu... zou normaliter zeggen dat mensen die betaalt hebben geen issue hebben, maar eerste signalen zijn ook niet gunstig. Overigens ook gek dat als je aan het betalen bent je alsnog een leeg winkelwagentje krijgt, dus ook die security bij CB is niet in orde... als mijn betaling gelukt was, had ik betaalt en geen PS5 omdat mijn mandje leeg werd tijdens de afhandeling van mijn betaling? Zodra mensen op een betaalscherm bezig zijn met de betaling zou je toch een lock van je items verwachten, niet dat iemand ze wegkoopt onder je betaling vandaan? 
Edit: Maar dus een Amazon.de, Bol.com en wel/niet Coolblue drop gehad deze week, dus nu weer 3 weken niets?
Edit: Maar dus een Amazon.de, Bol.com en wel/niet Coolblue drop gehad deze week, dus nu weer 3 weken niets?
[ Voor 8% gewijzigd door Morion op 27-05-2021 14:36 ]
Ik hoop dat de orders alsnog worden geleverd! Mijn betaling is gelukt en heb een bevestiging gekregen. Was alleen niet ingelogd dus kan de status niet zien. Mijn andere ervaringen zijn altijd erg positief geweest bij Coolblue, hoop dat dit zo blijft.
Ik denk dat de meeste orders gewoon geleverd worden, 4 uur later met een verklaring komen is wel echt heel laatStockbaard schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 14:36:
Ik hoop dat de orders alsnog worden geleverd! Mijn betaling is gelukt en heb een bevestiging gekregen. Was alleen niet ingelogd dus kan de status niet zien. Mijn andere ervaringen zijn altijd erg positief geweest bij Coolblue, hoop dat dit zo blijft.
Laten we het hopen, maar het wordt wel een heel vreemd verhaal zo. Coolblue geeft aan de telefoon zelf aan dat ze helemaal niks hebben, maar ze hebben nog steeds niks via mail laten weten. Nu krijg je via Twitter dat bericht dat er een stuk of 50 uit 'reserves' (cypox schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 14:39:
[...]
Ik denk dat de meeste orders gewoon geleverd worden, 4 uur later met een verklaring komen is wel echt heel laat
Klantenservice zal dit aangeven omdat er nu niks meer is, vorige keer daar ook iets besteld en zeiden ze ook dat ze niks hadden terwijl toen het product die ochtend gewoon op voorraad wasPhontana schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 14:42:
[...]
Laten we het hopen, maar het wordt wel een heel vreemd verhaal zo. Coolblue geeft aan de telefoon zelf aan dat ze helemaal niks hebben, maar ze hebben nog steeds niks via mail laten weten. Nu krijg je via Twitter dat bericht dat er een stuk of 50 uit 'reserves' () worden geleverd. Gewoon afwachten en kijken wat er gebeurt, ik heb nu echt geen idee meer.
Dit zegt helaas niks , dat had ik ook met MediaMarkt.. kreeg een week later mijn geld terugFidOo schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 13:02:
Geld afgeschreven, staat onder mijn bestelling in CoolBlue, maar nog geen bevestiging via de mail.....We gaan het zien

Klopt, bij vorige foutje van CoolBlue duurde het ook even. Ik heb overigens wel een bevestiging per mail.. geen verzendbevestiging helaas...Djehoetie schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 14:44:
[...]
Dit zegt helaas niks , dat had ik ook met MediaMarkt.. kreeg een week later mijn geld terug
Ik begrijp sowieso niet wat er aan de hand was, kreeg de melding via telegram en bij mijcstonden alle bundels op 'binnenkort leverbaar' maar was er niks te bestellen. Dacht dat het een foutje was van de bots maar blijkbaar konden anderen wel bestellen....
Amazon.de was gisteren niet beter, kreeg een foutmelding bij het proberen in mn mandje te gooien (of überhaupt mijn mandje te laten zien of elk ander product erin stoppen), lijkt erop dat het nog niet echt makkelijker wordt om er 1 te krijgen.
Amazon.de was gisteren niet beter, kreeg een foutmelding bij het proberen in mn mandje te gooien (of überhaupt mijn mandje te laten zien of elk ander product erin stoppen), lijkt erop dat het nog niet echt makkelijker wordt om er 1 te krijgen.
Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
![]() | Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |