Nou ja, gedeeltelijk eens.. Maar ik schiet nog in de stress als ik hier lees dat ergens wat consoles beschikbaar zijnkobe_be schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 12:13:
[...]
Je hebt er een ander gevoel bij he. Je bent al zeker van jouw consoles. Sommigen zijn nog angstvallig opzoek naar een exemplaar. Het stressniveau is een klein beetje anders
Maar het klopt dat het echte "moeten" ervan af is.
Tja dat gerucht heb ik ook wel eens gehoord maar het is gewoon afwachten ben ik bang.Finalchaos schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 12:31:
Op die whatsapp groep zei trouwens iemand dat amazon Nederland deze week nog een nieuwe verkoop zou doen. Kan iemand dat verifiëren?
Nu alleen nog hopen dat corona en de veiligheidsregio/gemeente Rotterdam geen roet in het eten gaat gooien....
Dat had een klantenservice medewerker van Amazon gezegd op Twitter of Chat (weet ik even niet meer).Finalchaos schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 12:31:
Op die whatsapp groep zei trouwens iemand dat amazon Nederland deze week nog een nieuwe verkoop zou doen. Kan iemand dat verifiëren?
Maar is dus niet bevestigd via de officiële kanalen ofzo.
Hier meteen met ideal betaald en bevestiging in de mail gehad. fingers crossed.....CanisLupus27 schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 12:36:
Meer mensen hier met een bestelling via YGZ van vandaag? Ik ben benieuwd of het bij anderen wel goed is gegaan.
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Ojee, dan ben ik er bang voor dat ik zo ook zo'n mail krijg.....BaRF schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 12:37:
Had er 1 voor mn broer kunnen bestellen maar krijg net ook een mail dat het geld retour komt...
ach wat zou zo'n ding dan voor waarde hebbenCanisLupus27 schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 12:38:
We zullen wel niet het heuglijke bericht krijgen dat ze gratis zijn hè?
Het is eigenlijk juist wél professioneel, het jaartal van publicatie of laatste bewerking van het copyrighted werk hoort gebruikt te worden. Nu zou je kunnen zeggen dat de website elke dag wordt bewerkt, maar het is dus geen knullige "geldig in 2019".cronixx schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 11:30:
[...]
vind dat Copyright met een verkeerd jaartal, in dit geval 2019, altijd zo onprofessioneel overkomen.
© 2019 Yourgamezone. All Rights Reserved.
Bambu Lab P1S Combo
Heb de disc kunnen bestellen.Arunia schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 11:21:
@rvthul84 Alleen de digitale versie. De ander staat op niet op voorraad.
Gefeliciteerd alle kopers
Bestel mijn games vaker op ygz. Is helemaal niets mis mee. Heb de games vaak voor release al in huis.MacorgaZ schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 12:44:
[...]
Het is eigenlijk juist wél professioneel, het jaartal van publicatie of laatste bewerking van het copyrighted werk hoort gebruikt te worden. Nu zou je kunnen zeggen dat de website elke dag wordt bewerkt, maar het is dus geen knullige "geldig in 2019".
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
https://www.nedgame.nl/zoek/systeem:playstation-5
[ Voor 35% gewijzigd door VinnieV op 01-10-2020 12:50 ]
PSN gamertag: H3nk13024
Vraag me af wanneer in 2021 je aan de beurt bent als je nu nog bij Nedgame bestelt.VinnieV schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 12:48:
Consoles zijn te bestellen op NedGame, echter wel voor 2021
Nedgame is volgens mij de enige die de pre-orders gewoon open hebben laten staan, zou me niet verbazen als je pas eind van het jaar aan de beurt komt daar, die krijgen niet zo heel veel PS5's.
🎶 Gets a little messy in heaven 🎶
PSN id: K1ngD1ng3l1ng | BF3 PC: KingDing3ling
Wat dat betreft ben ik er voor om de gossip en gezellig chatten hier te houden op het forum en alleen daadwerkeleijke pre-order mogelijkheden te delen in de app groep.piertje1984 schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 13:00:
Tis ineens een stuk rustiger hier nu iedereen in de groepapp zit
Dan kan ik het geluid van de app groep op 120db zetten, om desnoods in het diepst van de nacht eruit te springen.
Maar de app groep wordt hopelijk vanzelf iets rustiger. Het is nu nog nieuw en spannend.
[ Voor 9% gewijzigd door Alfa159 op 01-10-2020 13:03 ]
Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.
Ik heb de app gekoppeld aan het nederlands luchtalarm systeem,Alfa159 schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 13:02:
[...]
Wat dat betreft ben ik er voor om de gossip en gezellig chatten hier te houden op het forum en alleen daadwerkeleijke pre-order mogelijkheden te delen in de app groep.
Dan kan ik het geluid van de app groep op 120db zetten, om desnoods in het diepst van de nacht eruit te springen.
Maar de app groep wordt hopelijk vanzelf iets rustiger. Het is nu nog nieuw en spannend.
Ik heb met CC betaald en het bedrag is al meteen gereserveerd. Staat ook nu nog steeds gereserveerd.CanisLupus27 schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 12:36:
Meer mensen hier met een bestelling via YGZ van vandaag? Ik ben benieuwd of het bij anderen wel goed is gegaan.
CanisLupus27 schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 12:38:
We zullen wel niet het heuglijke bericht krijgen dat ze gratis zijn hè?
Ik pre-order alleen maar bij bol.com, MediaMarkt, Intertoys, Wehkamp, Amazon, Coolblue en BCC Rest sla ik allemaal af, vertrouw mijn geld niet toe aan andere sites.
[ Voor 28% gewijzigd door ajaxkoen93 op 01-10-2020 13:13 ]
Heb ik ze gevraagd en een beter antwoord dan Jan, Feb of Maart konden ze niet geven.Kalder schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 12:50:
[...]
Vraag me af wanneer in 2021 je aan de beurt bent als je nu nog bij Nedgame bestelt.
Nedgame is volgens mij de enige die de pre-orders gewoon open hebben laten staan, zou me niet verbazen als je pas eind van het jaar aan de beurt komt daar, die krijgen niet zo heel veel PS5's.
PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena
YGZ en Nedgame zijn gewoon gerenommeerde sites hoor.ajaxkoen93 schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 13:10:
Ik begrijp eerlijk gezegd echt niet dat sommige de Ps5 willen kopen bij zulke vage sites, en niet gewoon even kunnen wachten tot een normale Nederlandse winkelketen pre orders online gooit wat dus betrouwbaar is.
Ik pre-order alleen maar bij bol.com, MediaMarkt, Intertoys, Wehkamp, Amazon. Rest sla ik allemaal af, vertrouw mijn geld niet toe aan andere sites.
sterker nog, heb mn geld al terug voordat ik heb kunnen vragen of ie op launchdate komtZXRY schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 13:15:
YGZ is inderdaad gewoon betrouwbaar. Hoeveel consoles ze krijgen en wanneer ze kunnen leveren, is een tweede. Maar je gaat zeker niet opgelicht worden daar.
Mac Studio M3 Ultra 256GB, MacBook Pro M2
Tot de feestdagen zal de vraag overal hoog zijn.. Pas begin 2021 wordt het iets eenvoudiger.Vintelligence schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 13:18:
Stel je kunt geen pre-order plaatsen. Hoeveel dagen kun je dan wachten op je console? Ik ben best bereid om 2 dagen te wachten na launch datum
Maak er maar maanden van. Verwachting is dat de volgende fatsoenlijke batch pas in 2021 komtVintelligence schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 13:18:
Stel je kunt geen pre-order plaatsen. Hoeveel dagen kun je dan wachten op je console? Ik ben best bereid om 2 dagen te wachten na launch datum
2 hele dagen?Vintelligence schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 13:18:
2 dagen gaat hem sowieso niet worden hahaVintelligence schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 13:18:
Er stond een link, is vervanger door dit bericht:itsyours2relive schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 13:40:
Hoe kom ik in deze pre order alert whatsapp groep? Klinkt als de oplossing, F5 mij hier helemaal rot
Even contact opnemen met piertje1984 duspiertje1984 schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 12:07:
Link weggehaald, mocht iemand lid willen worden kunnen ze me berichten.
Heb je een dm verzonden.itsyours2relive schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 13:40:
Hoe kom ik in deze pre order alert whatsapp groep? Klinkt als de oplossing, F5 mij hier helemaal rot
Ligt eraan hoeveel je wil betalen op MP, er zullen er genoeg op staan op release.....kevineuro schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 13:35:
[...]
2 dagen gaat hem sowieso niet worden haha
al is het een week, 2 weken, dat maakt mij niet zoveel uit...Vintelligence schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 13:18:
Voor mij is het meer een kwestie van OF ik er een mag hebben... en bevestigd. Wanneer is minder een issue voor mij persoonlijk dan
Enthoo Primo || Ryzen 9 5900X || Asus VIII Dark Hero || TridentZ Royal Silver F4-3600C14D-32GTRS Samsung B-Die || Radeon 6800 XT || Kraken X73 w/ 6x NF-A12x25 || 2x WD Black SN850 1TB || WD-HGST 6TB en 18TB || Seasonic Prime Titanium Ultra 1kW
Hele fijne accessoire als je het mij vraagt
https://www.bol.com/nl/p/...Bqw.1_8_9.10.ProductImage
Hier had een badum tss gifje moeten staan, maar ik ben te simpel om zoiets werkend te krijgen.....
[ Voor 71% gewijzigd door D_aan op 01-10-2020 13:51 . Reden: Ik ben een noob (als ze dat nog zo noemen, daar ben ik zelfs teveel een noob voor) ]
ik had die inderdaad al vorige week besteld met 2x controllers...Lekkerboeie86 schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 13:48:
Dualsense oplaadstation weer beschikbaar op Bol.com voor 29.99
Nu nog console PS5 disc edition zelf nog....
Enthoo Primo || Ryzen 9 5900X || Asus VIII Dark Hero || TridentZ Royal Silver F4-3600C14D-32GTRS Samsung B-Die || Radeon 6800 XT || Kraken X73 w/ 6x NF-A12x25 || 2x WD Black SN850 1TB || WD-HGST 6TB en 18TB || Seasonic Prime Titanium Ultra 1kW
whaahah same, ik heb controllers en spellen in pre order staan alleen geen consolemindwarper schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 13:50:
[...]
ik had die inderdaad al vorige week besteld met 2x controllers...
Nu nog console PS5 disc edition zelf nog....
MoldyInko schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 11:32:
[...]
Ik wekker gezet. Gekeken. Niks.
My life was a lie.
Hoezo weer? Deze week nog niet op niet op voorraad zien staan hoor.Lekkerboeie86 schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 13:48:
Dualsense oplaadstation weer beschikbaar op Bol.com voor 29.99
Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.
heeft vorige week op voorraad gestaan en ook de week ervoorNiek_1981 schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 14:05:
[...]
Hoezo weer? Deze week nog niet op niet op voorraad zien staan hoor.
NL krijgt extra accesoires ipv consoles..... 🤨kevineuro schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 14:10:
[...]
heeft vorige week op voorraad gestaan en ook de week ervoor
https://untappd.com/user/OzzBier
Klopt, daarom vind het ik zo raar gebracht.kevineuro schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 14:10:
[...]
heeft vorige week op voorraad gestaan en ook de week ervoor
hahah daar lijkt het bijna wel op heOzzieMann schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 14:11:
[...]
NL krijgt extra accesoires ipv consoles..... 🤨
Heb hem voor 65 euro gezien bij YGZ, elders nog niet goedkoper gezien volgens mij.koenvd90 schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 14:12:
Iemand nog een mooie prijsje gezien voor godfall?
Sorry. ik dacht dat deze al tijdje niet leverbaar was. Net zoals de headset.Niek_1981 schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 14:11:
[...]
Klopt, daarom vind het ik zo raar gebracht.
Wellicht heb je wat aan: https://www.budgetgaming..../godfall/console-all.htmlkoenvd90 schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 14:12:
Iemand nog een mooie prijsje gezien voor godfall?
Daar kan je ook een item op je wishlist zetten voor een bepaalde prijs. Als hij dan daaronder komt krijg je een bericht (moet je daarna wel weer opnieuw aanzetten).
Iemand nog andere tips, dit soort websites?
Headset klopt idd, rest is gewoon al langer leverbaar. Zelf ook meteen besteld.Lekkerboeie86 schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 14:18:
[...]
Sorry. ik dacht dat deze al tijdje niet leverbaar was. Net zoals de headset.
Uuuuhm.... tweakers?Kyhfin schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 14:18:
[...]
Wellicht heb je wat aan: https://www.budgetgaming..../godfall/console-all.html
Daar kan je ook een item op je wishlist zetten voor een bepaalde prijs. Als hij dan daaronder komt krijg je een bericht (moet je daarna wel weer opnieuw aanzetten).
pricewatch: Godfall, PS5
[ Voor 10% gewijzigd door D_aan op 01-10-2020 14:21 ]
Bedankt!Kyhfin schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 14:18:
[...]
Wellicht heb je wat aan: https://www.budgetgaming..../godfall/console-all.html
en ik heb hem
Lekker man!GranCanaria schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 14:33:
Hij is de bestellen op mediamarkt
en ik heb hem
Aaaaand it's gone...GranCanaria schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 14:33:
Hij is de bestellen op mediamarkt
en ik heb hem
again.
[ Voor 76% gewijzigd door Geronimous op 02-10-2020 16:42 ]
vet!!Wildman! schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 14:35:
Heb hem nu ook!! Ben benieuwd of deze blijft staan, vermoedelijk wat annuleringen die verwerkt werden?
ik kan niet wachten. Nu nog kijken wat ik ga doen met de xbox series x
Was geen compleet nieuwe batch nee, anders was hij wel 10 minuten online gebleven in plaats van 10 seconden.Wildman! schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 14:35:
Heb hem nu ook!! Ben benieuwd of deze blijft staan, vermoedelijk wat annuleringen die verwerkt werden?
Ik heb een Disc Edition kunnen pakken voor m'n broer, die greep zelf continu overal naast..GranCanaria schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 14:34:
Wie hebben er eentje kunnen pakken? ik in ieder geval
Er gaat iemand blij zijn vanavond...
een ps5 deFlghter1982 schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 14:37:
wat was er te bestellen? ze hadden het namelijk net over oplaadstations?
Bij mij ging het heel vreemd. De tracker opende ineens mediamarkt. Ik dacht, dat kan niet goed zijn en toen ik op de site stond kon ik hem ineens gewoon bestellen en betalen.reinierkramer schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 14:38:
Geen melding gehad via mijn tracker 😕
Nja, was binnen 1 minuut weer pleite.reinierkramer schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 14:38:
Geen melding gehad via mijn tracker 😕
Probleem van die tracker is de timing. Als je plugin net gescanned heeft en het ding komt online, dan vis je dus naast het net...
Klopt maar die van mij staat op iets van 10-15 sec 🙈Rck010 schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 14:40:
[...]
Nja, was binnen 1 minuut weer pleite.
Probleem van die tracker is de timing. Als je plugin net gescanned heeft en het ding komt online, dan vis je dus naast het net...
Hier ook geen melding en die staat op 5 sec..reinierkramer schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 14:40:
[...]
Klopt maar die van mij staat op iets van 10-15 sec 🙈
Hij staat ingesteld op de tekst: In Zoetermeer helaas niet af te halen
Ik heb hem op:Laan1988 schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 14:43:
[...]
Hier ook geen melding en die staat op 5 sec..
Online uitverkocht.Het is nog onbekend wanneer er nieuwe voorraad beschikbaar zal zijn.
ik zou hem op het online gedeelte zetten, denk dat dat eerder veranderd dan plaatselijke winkelsLaan1988 schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 14:43:
[...]
Tip voor iedereen die nog niet heeft (voor Media Markt in ieder geval):
- Om tijd te besparen, stop het gewenste artikel alvast in je winkelmand en zorg dat je alle stappen al hebt ingevuld (je account ingelogd & afleveradres & betaalmethode = stap 1 & 3). Zet daarna de tracker op de bestelpagina "Is nu niet mogelijk om thuis te bezorgen etc." (stap 2, linker blok of op hele pagina dan ben je in ieder geval zeker). Mocht hij beschikbaar komen kan je meteen daarna op bestellen klikken en kom je in het betaalscherm.
Geen succes gegarandeerd, maar daardoor kon ik nu wel een disk versie pre-orderen!
P.s. Blijf meldingen binnen krijgen, dus houdt F5 gereed (op hoofdpagina/al in je winkelmand)!
Die tekst veranderd ook niet geloof ik....Laan1988 schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 14:43:
[...]
Ik ook maar het is gewoon even afwachten.Wildman! schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 14:44:
Heb ook een bestelbevestiging binnen, maar dat is automatisch dus zegt niet heel veel. Ben benieuwd
- Om tijd te besparen, stop het gewenste artikel alvast in je winkelmand en zorg dat je alle stappen al hebt ingevuld (je account ingelogd & afleveradres & betaalmethode = stap 1 & 3). Zet daarna de tracker op de bestelpagina "Is nu niet mogelijk om thuis te bezorgen etc." (stap 2, linker blok of op hele pagina dan ben je in ieder geval zeker). Mocht hij beschikbaar komen kan je meteen daarna op bestellen klikken en kom je in het betaalscherm.
Geen succes gegarandeerd, maar daardoor kon ik nu wel een disk versie pre-orderen!Kreeg namelijk eerder een melding binnen via de bestelpagina dan de hoofdpagina waar je eerst nog de PS5 in je winkelmand moet stoppen.
P.s. Blijf meldingen binnen krijgen, dus houdt F5 gereed (op hoofdpagina/al in je winkelmand)!
Precies dat inderdaad, zo heb ik 'm ook kunnen kopen.Wildman! schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 14:44:
Heb ook een bestelbevestiging binnen, maar dat is automatisch dus zegt niet heel veel. Ben benieuwd
Geen succes gegarandeerd, maar daardoor kon ik nu wel een disk versie pre-orderen!Kreeg namelijk eerder een melding binnen via de bestelpagina dan de hoofdpagina waar je eerst nog de PS5 in je winkelmand moet stoppen.
Thanks ik heb hem aangepast. Ik had dat volgens mij voorheen wel alleen kreeg ik toen elke 5 sec een melding.GranCanaria schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 14:43:
[...]
Ik heb hem op:
Online uitverkocht.Het is nog onbekend wanneer er nieuwe voorraad beschikbaar zal zijn.
Inderdaad, denk dat je 'm bij geen enkel filiaal kan gaan halen als je online besteld.cronixx schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 14:44:
[...]
Die tekst veranderd ook niet geloof ik....
Je moet dat ding laten leveren.
Dit is hetzelfde als wat eergisteren gebeurde. Ook heel even 1 a 2 minuten dat je hem kon bestellen.Wildman! schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 14:44:
Heb jij ook een bestelbevestiging gehad waarin staat(?):
Levering
(Pre-order nu, 19-11-20 direct thuisbezorgd)
Login bij Mediamarkt, doe de gewenste PS5 in je winkelwagen en zet die tracker op "Is nu niet mogelijk om thuis te bezorgen".
Zo hoef je maar op de bestelknop te drukken en voor de gewenste betaling te kiezen.
10 seconden en alles was geregeld.
Bij mij ook, maar dat duurde natuurlijk totdat ik bij m'n mandje was... Op.GranCanaria schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 14:52:
Maar ik zou mediamarkt in de gate houden. Die doet hier namelijk nog steeds vreemd. Hij sprong net weer open bij me.
Helaas nog niks over gehoordBaRF schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 14:50:
iemand trouwens al iets gehoord over de bestellingen bij yourgamingzone? Aantal mensen hebben mail gehad dat het geld retour komt, maar verder niets?
Zie ik iets over het hoofd? Ik krijg de PS5 iig niet in de winkelmand:Wildman! schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 14:44:
"De SONY PlayStation 5 Digital Edition kan niet in de winkelwagen geplaatst worden.
Dit product is online helaas uitverkocht en niet beschikbaar in een MediaMarkt-winkel bij jou in de buurt"
Ik ken karate, taekwondo en nog 19 andere gevaarlijke woorden
Hoe krijg je hem dan in je mandje? Ik krijg telkens de melding dat het uitverkocht is en wordt teruggestuurd.Silverdax schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 14:50:
[...]
Dit is hetzelfde als wat eergisteren gebeurde. Ook heel even 1 a 2 minuten dat je hem kon bestellen.
Levering
Via een bundel en dan het spel verwijderen lukt ook niet.
Dat zou ik graag willen, maar ik krijg een pop-up dat ik 'm niet in mijn winkelmandje kan doen.Rck010 schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 14:52:
Het is al vele keren gezegd, maar doe jezelf een lol en installeer die tracker extension voor chrome.
Login bij Mediamarkt, doe de gewenste PS5 in je winkelwagen en zet die tracker op "Is nu niet mogelijk om thuis te bezorgen".
Zo hoef je maar op de bestelknop te drukken en voor de gewenste betaling te kiezen.
Je kunt alleen stap 3 niet invullen als je stap 2 niet kunt completen.Rck010 schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 14:52:
Het is al vele keren gezegd, maar doe jezelf een lol en installeer die tracker extension voor chrome.
Ik zie dat Mediamarkt dit inderdaad heeft aangepast, voorheen kon ie gewoon in winkelwagentje geplaatst worden. Ook al was ie "uitverkocht".Figueros schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 14:53:
[...]
Dat zou ik graag willen, maar ik krijg een pop-up dat ik 'm niet in mijn winkelmandje kan doen.
Ik zie dat de bestelling via Paypal uiteindelijk niet meer is goedgekeurd, deze
is helaas binnengekomen nadat hij alweer was uitverkocht.
Als het goed is heeft u inmiddels het bedrag van Paypal ook weer teruggekregen,
nadat deze niet meer kon worden verwerkt.
Onze excuses voor het ongemak, we hadden enkele exemplaren beschikbaar, maar er
zijn echt heel veel mensen die het gelijktijdig proberen te bestellen op de
consoles.
goed nieuws voor sommigen, minder voor anderen ...
Precies dezelfde tekst!Silverdax schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 14:50:
[...]
Dit is hetzelfde als wat eergisteren gebeurde. Ook heel even 1 a 2 minuten dat je hem kon bestellen.
Levering
Inbox4me schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 14:53:
[...]
Zie ik iets over het hoofd? Ik krijg de PS5 iig niet in de winkelmand:
"De SONY PlayStation 5 Digital Edition kan niet in de winkelwagen geplaatst worden.
Dit product is online helaas uitverkocht en niet beschikbaar in een MediaMarkt-winkel bij jou in de buurt"
Als de pagina opent meteen op bestellen klikken. Je moet eerder op de knop drukken dan de pagina geladen is. Kosten mij ook een aantal pogingen voordat het gelukt was. Zelf ook een keer via mobiel geprobeerd zonder in te loggen en dan als die in je winkelmand zit wel inloggen, dat ging bij mij makkelijker. In ieder geval dat was zo een aantal dagen geleden.Djores schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 14:53:
[...]
Hoe krijg je hem dan in je mandje? Ik krijg telkens de melding dat het uitverkocht is en wordt teruggestuurd.
Via een bundel en dan het spel verwijderen lukt ook niet.
Ik nog steeds geen mail met annulering, ook niet in de spam..... fingers crossed.....BaRF schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 14:55:
oh heb reactie van YGZ in mn spamvak:
Ik zie dat de bestelling via Paypal uiteindelijk niet meer is goedgekeurd, deze
is helaas binnengekomen nadat hij alweer was uitverkocht.
Als het goed is heeft u inmiddels het bedrag van Paypal ook weer teruggekregen,
nadat deze niet meer kon worden verwerkt.
Onze excuses voor het ongemak, we hadden enkele exemplaren beschikbaar, maar er
zijn echt heel veel mensen die het gelijktijdig proberen te bestellen op de
consoles.
goed nieuws voor sommigen, minder voor anderen ...
Of even uitloggen en dan toevoegen aan je winkelmand en dan weer inloggen.
[ Voor 33% gewijzigd door Killer61 op 01-10-2020 14:59 ]
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
| Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |