Je oude kaart is nog twee maanden geldig nadat de nieuwe CC is verzonden als het goed is.Ilex schreef op woensdag 30 september 2020 @ 21:05:
Jezus net ff paniek. De Rabobank is dus bezig om hun credit cards te vervangen. Ik klikte iets aan in mijn bankieren app en ik kreeg een melding dat mijn nieuwe CC onderweg is. Bijkomend effect is dat mijn oude kaart niet meer bruikbaar is. Ik voelde de bui al hangen ivm mijn Amazon FR bestelling. Ingelogd en inderdaad ik moest binnen 5 dagen actie ondernemen anders werd mijn bestelling geannuleerd. Zwaar in paniek dus, nog geprobeerd om een normale lopende rekening toe te voegen maar dat lukte niet op één of andere manier. Nu net mijn stiefpa gebeld en die was zo vriendelijk om zijn CC gegevens door te sturen. Snel die CC toegevoegd en de betaalmethode gewijzigd en nu lijkt het weer allemaal in order te zijn.
Niet goed voor je hart zoiets kan ik je verzekeren. Let dus goed op als je een berichtje krijgt van de Rabo over de vervanging van je CC!
Hoorde hier op Tweakers ook van wat mensen dat hun Amazon account geblokkeerd was omdat de naam van de CC niet overeen kwam met de naam op het account. Misschien iets om rekening mee te houden. Ook zat mensen wie er geen problemen mee hadden, maar toch.
:strip_exif()/f/image/5Lk0dNMfSPSGRXDcyGuDHLcr.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/fOuH6noyYLngKGhF6M9BoyHW.png?f=fotoalbum_large)