Onzin om te posten. Dan geloven ze het maar niet.
Maar het lijkt er op dat maar liefst 2 Tweakers hebben gewonnen in de loting.
Maar het lijkt er op dat maar liefst 2 Tweakers hebben gewonnen in de loting.
Dit staat los van de loting van CB begrijp ik dat goed? Hoop nog steeds op een mail van ze vandaag, gaat een spannend dagje worden
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
[ Voor 85% gewijzigd door Geronimous op 09-03-2021 00:27 ]
Scientia Potentia Est
Gefeliciteerd!TarikLuis schreef op maandag 8 maart 2021 @ 13:58:
Net gebeld door coolblue voor de PS5 + controller voor een vriend
Het wordt morgen al bezorgd
[ Voor 31% gewijzigd door Vindepin op 08-03-2021 14:39 ]
Jawel, dat zeg ik al vanaf het begin. Ik ga uit van goed vertrouwen
[ Voor 19% gewijzigd door Geronimous op 09-03-2021 00:02 ]
Toevallig ook laten afleveren bij een PostNL Pick-up point?zoing1989 schreef op maandag 8 maart 2021 @ 14:42:
Het is mij op 3 maart gelukt om een PS5 Disc edition aan te schaffen via Bol.com, echter heb ik hem nog steeds niet binnen. Na een belletje met de klantenservice bleek het dat het pakketje "kwijt" is geraakt. Ze weten niet waar in de supply chain het fout is gegaan. Mijn track & trace geeft aan dat het pakket ook niet is aangemeld bij PostNL.
Bol is nu een onderzoek gestart naar mijn pakket, maar de medewerkster gaf wel aan dat als ze het niet vinden, de kans er in zit dat ze mijn geld terug gaan storten, en dat ik een nieuwe bestelling moet plaatsen.![]()
![]()
![]()
Dit gaan ze me echt niet flikken hoor. Anderen ook een vergelijkbare ervaring met de drop van afgelopen week?
Nee, gewoon aan huis.SingSing schreef op maandag 8 maart 2021 @ 15:11:
[...]
Toevallig ook laten afleveren bij een PostNL Pick-up point?
Nee nee, dit is via de loting van CBBlackEyedAngel schreef op maandag 8 maart 2021 @ 14:24:
[...]
Dit staat los van de loting van CB begrijp ik dat goed? Hoop nog steeds op een mail van ze vandaag, gaat een spannend dagje worden
Thanks en yup, precies hetzelfde. Geen zorgen dusVindepin schreef op maandag 8 maart 2021 @ 14:31:
[...]
Gefeliciteerd!Ik heb dus de mail maar ben nog niet gebeld, zou super zijn als het zo snel gaat. Gekke vraag misschien; in mijn mail stond bij het onderwerp "Jouw pakketje is vertraagd" zoals hier onder, stond dit er bij jou ook?
[Afbeelding]
Yes, ook gebeld inmiddels en morgen komt hij binnen! Super tofTarikLuis schreef op maandag 8 maart 2021 @ 15:13:
[...]
Thanks en yup, precies hetzelfde. Geen zorgen dus
Bellen de mensen van coolblue onbekend ? Vanaf 12.00 2 gemiste gesprekken.Vindepin schreef op maandag 8 maart 2021 @ 15:21:
[...]
Yes, ook gebeld inmiddels en morgen komt hij binnen! Super tofHoop dat er nog meer gelukkigen volgen hier vandaag
Dat lijkt me wel, ik zou wel je mail kijken daar moet je ook bericht krijgen.rayvonrk schreef op maandag 8 maart 2021 @ 15:33:
[...]
Bellen de mensen van coolblue onbekend ? Vanaf 12.00 2 gemiste gesprekken.
Zekerrayvonrk schreef op maandag 8 maart 2021 @ 15:33:
[...]
Volgens de site voor disc begin september.Rogerb19 schreef op maandag 8 maart 2021 @ 15:50:
Iemand enig idee waar de GM nu is met de levering?
Yes, ik werd gebeld door een onbekend nummer uit Rotterdam, nummer was echter niet privé dus wel zichtbaar.rayvonrk schreef op maandag 8 maart 2021 @ 15:33:
[...]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Jup en toch nog geleverd gekregen. Aanhouder wint altijd.zoing1989 schreef op maandag 8 maart 2021 @ 14:42:
Het is mij op 3 maart gelukt om een PS5 Disc edition aan te schaffen via Bol.com, echter heb ik hem nog steeds niet binnen. Na een belletje met de klantenservice bleek het dat het pakketje "kwijt" is geraakt. Ze weten niet waar in de supply chain het fout is gegaan. Mijn track & trace geeft aan dat het pakket ook niet is aangemeld bij PostNL.
Bol is nu een onderzoek gestart naar mijn pakket, maar de medewerkster gaf wel aan dat als ze het niet vinden, de kans er in zit dat ze mijn geld terug gaan storten, en dat ik een nieuwe bestelling moet plaatsen.![]()
![]()
![]()
Dit gaan ze me echt niet flikken hoor. Anderen ook een vergelijkbare ervaring met de drop van afgelopen week?
Uiteindelijk hebben we alle dubbele inschrijvingen er uit gefilterd, zodat je voor één ingeschreven bleef staan. Hiermee heb je automatisch niet gewonnen voor die ene bundel.
[ Voor 18% gewijzigd door Timothy3000 op 08-03-2021 16:35 ]
Same here! Twee e-mails, waarvan één wel mail gehad (niet ingeloot) en de ander nog niks ontvangen.Donstil schreef op maandag 8 maart 2021 @ 16:19:
Wij hebben hier 3 Coolblue Accounts, 2x de mail niet ingeloot te zijn, 1x nog niets gehoord.
Dus ben benieuwd
Dit is zodat mensen niet 3x winnen toch?Timothy3000 schreef op maandag 8 maart 2021 @ 16:30:
Wist niet of dit bekend was, maar Coolblue zei dit net op Twitter als reactie op iemand die zich voor meerdere bundels had ingeschreven en één mail had gehad dat hij het niet geworden was:
[...]
Blijkbaar hebben ze dan als je je voor meerdere hebt ingeschreven gekozen voor één bundel die je dan zou kunnen kopen als ik het goed begrijp.Donstil schreef op maandag 8 maart 2021 @ 16:36:
[...]
Dit is zodat mensen niet 3x winnen toch?
Althans iedereen die ik ken heeft zich ingeschreven voor alle bundels.
[ Voor 4% gewijzigd door Timothy3000 op 08-03-2021 16:39 ]
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
je mocht gewoon op alle bundels inschrijven stond gewoon in de voorwaarden. (1x per bundel)DAMAGE schreef op maandag 8 maart 2021 @ 16:40:
Ik snap niet zo goed waarom mensen zich blijven inschrijven op alle bundels terwijl als je gewoon rustig gelezen hebt dan stond daar al bij dat dat geen zin had en dat ze daar op zouden gaan filteren. Je moet gewoon een bundle kiezen die je uiteindelijk zou willen kopen en dan hopen dat je een van de gelukkigen bent.
Ik heb mij ook voor één bundel ingeschreven. Nog geen mails gezien. Ben benieuwd of ik eens geluk hebFingers crossed!
Ik las dat als in je mag maar één keer loten op één bundel, niet als in je mag maar op één bundel loten.DAMAGE schreef op maandag 8 maart 2021 @ 16:40:
Ik snap niet zo goed waarom mensen zich blijven inschrijven op alle bundels terwijl als je gewoon rustig gelezen hebt dan stond daar al bij dat dat geen zin had en dat ze daar op zouden gaan filteren.
Dit inderdaad. Het was per bundel een keer.Michel242186 schreef op maandag 8 maart 2021 @ 16:40:
[...]
je mocht gewoon op alles bundels inschrijven stond gewoon in de voorwaarden. (1x per bundel)
Geronimous schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 11:10:
[modbreak]Een boel geneuzel over de Coolblue app verwijderd. Als het je niet lukt mag je met Coolblue contact opnemen. Verder heeft niet iedereen de FAQ gelezen bij Coolblue, dus hierbij eenmaal geplakt om hier zinloze discussies en welles-nietes slowchat te voorkomen:
Kan ik meerdere keren meedoen? Nee, je kan per PlayStation 5 met accessoires maar één keer meedoen. Ook heeft het geen zin om jezelf met meerdere mailadressen in te schrijven. We verwijderen dubbele inschrijvingen.
Verschilt de winkans per PlayStation 5 met accessoires waarvoor ik mij inschrijf? Nee, je maakt evenveel kans op elke PlayStation 5 met accessoires.
Het lukt mij niet om in te schrijven voor de loting via de app, hoe kan dit? Het kan zijn dat je nog niet de laatste versie hebt van de Coolblue app. Zorg ervoor dat je deze update naar de laatste versie.
Kan ik mij inschrijven voor een PlayStation 5 zonder accessoires? Nee, je kan je alleen inschrijven voor een standaard PlayStation 5 mét accessoires.
Kan ik me ook inschrijven voor de PlayStation 5 Digital Edition? Nee, je kan je alleen inschrijven voor de standaard PlayStation 5 mét accessoires.
Kan ik ook meedoen zonder de Coolblue-app? Nee, dat kan niet. Maar we leggen je graag uit hoe je de app downloadt.
Kan ik iets doen om extra kans te maken? Nee, iedereen die zijn mailadres en telefoonnummer invult, maakt evenveel kans. Bellen of koekjes opsturen naar onze klantenservice heeft dus geen zin.
[/modbreak]
Gefeliciteerd! Kun je wat meer informatie delen over hoe je dit hebt aangepakt? Ik ben erg benieuwd naar de stappen die je hebt ondernomen!xminator schreef op maandag 8 maart 2021 @ 16:28:
[...]
Jup en toch nog geleverd gekregen. Aanhouder wint altijd.
Hier ook wel benieuwd naar.Drnigg schreef op maandag 8 maart 2021 @ 16:54:
Nu ben ik wel benieuwd hoe de verdeling van de ps5 sets is gegaan nu dan.
Is iedereen die vandaag bericht heeft gekregen ingeloot op de set met de 2 controllers? Of zitten er ook mensen tussen die ingeloot zijn op een andere set?
Had je die om 16:13 ontvangen? Om die tijd ontving een maat van me hem ook. Zelf heb ik trouwens nog niets gehoord, het is daarom denk ik vooral interessant om te weten of er nog succesverhalen zijn na de drop in de ochtend.dijkiedijkie schreef op maandag 8 maart 2021 @ 17:09:
Dankjewel voor je inschrijving voor de loting van de PlayStation 5! Helaas zat jouw naam niet bij de willekeurige selectie. Maar gelukkig maak jij over 2 weken weer kans. Goed nieuws Over 2 weken ontvangen we opnieuw 800 PlayStation 5 van Sony.
Helaas pindakaas 😤
[ Voor 6% gewijzigd door Jimmyvw op 08-03-2021 17:19 ]
Imac 27" i5 + Dell XPS Laptop
Via Twitter zeggen ze dat ze tot vannacht mails blijven versturen. Ik heb nog geen mail en maar één keer meegedaan dus dit is zeker weten niet het geval.MelvinW schreef op maandag 8 maart 2021 @ 17:38:
Ik ben wel nieuwsgierig hoeveel mensen er uiteindelijk zijn gediskwalificeerd. Het lijkt erop dat iedereen die nog geen mail ontvangen heeft namelijk gediskwalificeerd is.
Nog geen mail gehad en heb me toch zeker maar een keer ingeschreven met mijn telefoon. Dus jou bewering lijkt niet te kloppen. Aangezien Timothy3000 het zelfde heeft geconstateerd.MelvinW schreef op maandag 8 maart 2021 @ 17:38:
Ik ben wel nieuwsgierig hoeveel mensen er uiteindelijk zijn gediskwalificeerd. Het lijkt erop dat iedereen die nog geen mail ontvangen heeft namelijk gediskwalificeerd is. Bij het inzenden van je emailadres + telefoonnummer wordt ook een unieke identifier meegestuurd die gekoppeld is aan je Coolblue-app installatie. Pas wanneer je de app opnieuw zou installeren verandert deze. Heb je dus meerdere inzendingen gedaan met dezelfde Coolblue-app, dan ben je waarschijnlijk gediskwalificeerd.
[ Voor 3% gewijzigd door Mr. Rawnar op 08-03-2021 17:46 ]
AMD Ryzen 9 5900x; Gigabyte B550 Aorus Pro V2; G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC; Sapphire Pulse Radeon RX 7900 GRE
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Dat zou wel ruk zijn. Mezelf ingeschreven voor de loting en mijn broertje vervolgens ook via de app op mijn telefoon. Wel verschillende mailadressen en telefoonnummers natuurlijk.MelvinW schreef op maandag 8 maart 2021 @ 17:38:
Ik ben wel nieuwsgierig hoeveel mensen er uiteindelijk zijn gediskwalificeerd. Het lijkt erop dat iedereen die nog geen mail ontvangen heeft namelijk gediskwalificeerd is. Bij het inzenden van je emailadres + telefoonnummer wordt ook een unieke identifier meegestuurd die gekoppeld is aan je Coolblue-app installatie. Pas wanneer je de app opnieuw zou installeren verandert deze. Heb je dus meerdere inzendingen gedaan met dezelfde Coolblue-app, dan ben je waarschijnlijk gediskwalificeerd.
Zijn bewering lijkt wel degelijk te kloppen, Ik heb de coolblue app na laatste loting verwijderd, opnieuw gedownload, Nooit een mail gekregen dat ik het niet ben geworden en helemaal niks gehoord verder. dus klopt gewoon, ook geen Jammer dat je het niet bent geworden mail niks!Mr. Rawnar schreef op maandag 8 maart 2021 @ 17:44:
[...]
Nog geen mail gehad en heb me toch zeker maar een keer ingeschreven met mijn telefoon. Dus jou bewering lijkt niet te kloppen. Aangezien Timothy3000 het zelfde heeft geconstateerd.
Zou raar zijn heb me 1x ingeschreven op 1 bundel, heden geen mailMelvinW schreef op maandag 8 maart 2021 @ 17:38:
[ Voor 29% gewijzigd door Timothy3000 op 08-03-2021 17:51 ]
Tot 22.00 uur heeft Coolblue gemeld op Twitter.Timothy3000 schreef op maandag 8 maart 2021 @ 17:50:
Zullen we dat speculeren even laten tot na 00:00u vanavond? Tot die tijd sturen ze mails. Dit zorgt inderdaad alleen maar voor verwarring en een hoop offtopic posts.
TweakerDwayne schreef op maandag 8 maart 2021 @ 17:53:
[...]
Tot 22.00 uur heeft Coolblue gemeld op Twitter.
Coolblue
@Coolblue_NL
·
Geduld is een schone zaak. 8 maart, vóór 23.59 uur, krijgen zowel de winnaars als niet-winnaars een e-mail van ons. Dus het kan nog!
Zo stond het inderdaad in de voorwaarden, echter op Twitter zeggen ze 22.00 uur. Ik heb niet gezien of ze op Twitter beide tijdstippen noemen. Enkel 22.00 uur zag ik staan.
[ Voor 110% gewijzigd door BM op 08-03-2021 18:53 ]
[ Voor 17% gewijzigd door backupdevice op 08-03-2021 18:37 ]
"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021
Dan had Mr Ranwar weldegelijk gelijk met zn opsomming en uitleg van zaken. Hier nooit wat ontvangen wel ingeschrevenbackupdevice schreef op maandag 8 maart 2021 @ 18:36:
Ik had op 3 bundles ingeschreven met 1 account en heb 2 afwijzingen gehad
Nog niet alle mails zijn verzonden....robzzzzzzzz schreef op maandag 8 maart 2021 @ 18:39:
[...]
Dan had Mr Rawnwar weldegelijk gelijk met zn opsomming en uitleg van zaken. Hier nooit wat ontvangen wel ingeschreven
Bro het gaat hier om een geautomatiseerde sorry mail, Die komen echt niet in proporties binnen ofzo. het is gewoon weer een grote aanfluiting, als ik bv zou winnen waarom zou ik dan om 12 uur snachts ff mn ps5 gaan betalen? doe ik wel hoor, maar where is the logic?!, Slaat nergens op dit hele ps5 debacle weer, allemaal show en onzin, en geen consoles beschikbaar
Nou als je 80.000 inzendingen hebt (bijvoorbeeld) dan stuur je niet naar 79200 e-mail adressen tegelijk een sorry mailtje. Dat vinden spam filters etc niet leukrobzzzzzzzz schreef op maandag 8 maart 2021 @ 18:41:
[...]
Bro het gaat hier om een geautomatiseerde sorry mail, Die komen echt niet in proporties binnen ofzo. het is gewoon weer een grote aanfluiting, als ik bv zou winnen waarom zou ik dan om 12 uur snachts ff mn ps5 gaan betalen? doe ik wel hoor, maar where is the logic?!, Slaat nergens op dit hele ps5 debacle weer, allemaal show en onzin, en geen consoles beschikbaar
Kan ik inkomen, je hebt daar een punt.Donstil schreef op maandag 8 maart 2021 @ 18:43:
[...]
Nou als je 80.000 inzendingen hebt (bijvoorbeeld) dan stuur je niet naar 79200 e-mail adressen tegelijk een sorry mailtje. Dat vinden spam filters etc niet leuk
Dus dat doe je dan in batches enz.
Zullen we over 2 weken meer geluk hebben?Donstil schreef op maandag 8 maart 2021 @ 18:41:
Op mijn default CoolBlue account heb ik mij voor 3 bundels ingeschreven en zojuist de derde mail gehad.
Iets gaat er niet helemaal lekker met ontdubbelen bij CoolBlue dus
Nederlandse PS5 clan / 30+
Ik hoop het, althans voor mijn zwager dan want ik heb er sinds launch al eentje
Het is te hopen ja! 😬
Laat maar.Donstil schreef op maandag 8 maart 2021 @ 18:41:
Op mijn default CoolBlue account heb ik mij voor 3 bundels ingeschreven en zojuist de derde mail gehad.
Iets gaat er niet helemaal lekker met ontdubbelen bij CoolBlue dus
[ Voor 14% gewijzigd door jdevries189 op 08-03-2021 19:07 ]
ik ook..backupdevice schreef op maandag 8 maart 2021 @ 18:36:
Ik had op 3 bundles ingeschreven met 1 account en heb 2 afwijzingen gehad
[ Voor 91% gewijzigd door JeroenExterkate op 08-03-2021 20:32 ]
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Same here. Over twee weken weer een kans.Drnigg schreef op maandag 8 maart 2021 @ 20:30:
Net een mailtje gehad dat ik niet in deze loting zat, helaas.
AMD Ryzen 9 5900x; Gigabyte B550 Aorus Pro V2; G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC; Sapphire Pulse Radeon RX 7900 GRE
same. geen nieuws is goed nieuws?
*****Laryx runs aroound the room pretending to be a plane.<BR>VROOOM!!!!<BR>
Daar hoopte ik ook op, maar mijn vriendin en ik beide een afwijzing zojuist
Imac 27" i5 + Dell XPS Laptop
dan hou ik nog maar ff hoopsiemenz schreef op maandag 8 maart 2021 @ 21:30:
[...]
Daar hoopte ik ook op, maar mijn vriendin en ik beide een afwijzing zojuist
Hier ook een uur geleden jammer de bammer idd!! hopelijk meer geluk over 2 wekenwtrdg schreef op maandag 8 maart 2021 @ 20:39:
Ook hier jammer de bammer
[ Voor 23% gewijzigd door robzzzzzzzz op 08-03-2021 21:45 ]
PVOutput Youless - 9600Wp OZO+WNW | 38° | Goodwe GW6K-DT | Mitsubishi PUHZ-SW75YAA + ERSD-VM2D | Zonneplan Nexus | Gasloos
Feit... het GM verhaal begint eindelijk ook wat op te schieten lijkt mij... ik heb de mijne van hun al een dikke week binnen... maar wil gewoon een idee hebben waar zij nu ergens zitten. Iemand een idee?Robindd schreef op maandag 8 maart 2021 @ 22:04:
Toch lijken er wel wat drops te zijn hier en daar en langzaam de schaarste toch ietsjes beter te worden.
Aangezien CB over 2 weken er weer 800 krijgt, en er nu 1600 verkocht.
Ik hoop dat je gelijk hebt, Ik wil van MM Tilburg mn geld terug, wacht al bijna een half jaar, en ze weigeren het geld terug te geven terwijl andere MM's dit wel doen op afspraak, Ook willen ze niks vertellen over de status van de lijst, en ontkennen ze dat er meer discs dan digitals zijn, en is volgens hun alles op tweakers onzin.... een trieste zaakRobindd schreef op maandag 8 maart 2021 @ 22:04:
Toch lijken er wel wat drops te zijn hier en daar en langzaam de schaarste toch ietsjes beter te worden.
Dit is inderdaad een beetje de situatie aan het worden lijkt het nu. Mediamarkt maakt zich ook klaar voor online verkoop en mijn onderbuik zegt dat Wehkamp binnenkort ook weer met iets aan komt zetten.Robindd schreef op maandag 8 maart 2021 @ 22:04:
September volgens de site.Joris8580 schreef op maandag 8 maart 2021 @ 22:07:
[...]
Feit... het GM verhaal begint eindelijk ook wat op te schieten lijkt mij... ik heb de mijne van hun al een dikke week binnen... maar wil gewoon een idee hebben waar zij nu ergens zitten. Iemand een idee?
Nah jij wacht 6 maand... maar ik begrijp je punt... als je van voor de release rekent heb ik er 7 maand op gewacht... ik begrijp dat het allemaal erg lang duurt... had ik ook en al zeker als ik dan hier zag dat MM veel beter vooruit ging... maar het is het wachten wel meer dan waard hoor. Ik begrijp uiteraard wel je punt.robzzzzzzzz schreef op maandag 8 maart 2021 @ 22:08:
[...]
Ik hoop dat je gelijk hebt, Ik wil van MM Tilburg mn geld terug, wacht al bijna een half jaar, en ze weigeren het geld terug te geven terwijl andere MM's dit wel doen op afspraak, Ook willen ze niks vertellen over de status van de lijst, en ontkennen ze dat er meer discs dan digitals zijn, en is volgens hun alles op tweakers onzin.... een trieste zaak
Dank je trouwens... was die site helemaal uit het oog verloren... hou het ook nu niet zo meer bij.NotSoSteady schreef op maandag 8 maart 2021 @ 22:11:
[...]
September volgens de site.
https://www.gamemania.nl/info/PS5-Reserveren
Ja het is echt een barre zitJoris8580 schreef op maandag 8 maart 2021 @ 22:11:
[...]
Nah jij wacht 6 maand... maar ik begrijp je punt... als je van voor de release rekent heb ik er 7 maand op gewacht... ik begrijp dat het allemaal erg lang duurt... had ik ook en al zeker als ik dan hier zag dat MM veel beter vooruit ging... maar het is het wachten wel meer dan waard hoor. Ik begrijp uiteraard wel je punt.
Ja ik denk dat het een misverstand is... ik heb er 7 maand op moeten wachten, maar heb hem ondertussen wel. Je zult er zeker geen spijt van hebben kan ik je garanderen (ookal heb ik enkel nog maar astro dinges gespeeld.)robzzzzzzzz schreef op maandag 8 maart 2021 @ 22:14:
[...]
Ja het is echt een barre zit, Jij al 7 maanden zelfs, Ik hou van Playstation maar vind het toch allemaal erg jammer hoe alles gaat deze release, Ik begon ooit met de eerste XBox en heb de Series X in de kamer staan, Maar toch ben ik ooit overgestapt vanaf de ps3 en wil graag Sonys exclusives later spelen en vind het een prachtig apparaat!, Laten we hopen dat we hem beide snel krijgen! jij eerder dan ik nog
[ Voor 8% gewijzigd door Joris8580 op 08-03-2021 22:18 ]
ik ook nog niks. zie het morgen welDAMAGE schreef op maandag 8 maart 2021 @ 22:23:
Nog meer mensen die nog geen mail ontvangen hebben? over tienen. Ook niks in de spambox. Gok dat ze nog wel even door gaan met mailen dan.
De leveringen beginnen wel al een pak dichter op elkaar te liggen als in het begin merk ik... GM kreeg naar wat ik hoorde van de verkoper maar 1 bestelling in de maand binnen toen ik nog aan het wachten was...Pannekoek81 schreef op maandag 8 maart 2021 @ 22:35:
Een helaas mailtje ontvangen van Coolblue. Over 2 weken wederom een poging.
[ Voor 3% gewijzigd door Joris8580 op 08-03-2021 22:38 ]
![]() | Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq