Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Korstend
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 16-05 16:05
Benmilham schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 14:50:
[...]

Volgens mij werd de bundel aantal weken terug aangeboden voor 750euro.
Voor €759,- is ie aangeboden via Nedgame. €40,- erbovenop alsof niemand dit ziet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17:56
Thydras schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 14:55:
[...]

Inderdaad, ik weet in ieder geval waar ik op de eerste dag van pre-order wel en waar niet mijn order plaats.
Het zegt zeker iets over spelers in de markt. Bol, Mediamarkt en Coolblue vallen allemaal tegen, maar ze doen in ieder geval hun best. Een GameMania heeft gewoon zijn eigen glazen ingegooid met grootheidswaanzin om bijna 2 jaar lang preorders binnen te harken...

Hopelijk doet Sony het bij de volgende concole-launch gewoon allemaal zelf ala Apple. En ik heb al ergens de geruchten gelezen dat Sony dat ook echt wil gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thydras
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 07-05-2021
Dennisdn schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 15:00:
[...]

Het zegt zeker iets over spelers in de markt. Bol, Mediamarkt en Coolblue vallen allemaal tegen, maar ze doen in ieder geval hun best. Een GameMania heeft gewoon zijn eigen glazen ingegooid met grootheidswaanzin om bijna 2 jaar lang preorders binnen te harken...

Hopelijk doet Sony het bij de volgende concole-launch gewoon allemaal zelf ala Apple. En ik heb al ergens de geruchten gelezen dat Sony dat ook echt wil gaan doen.
Geen tussenspeler die toestanden a la GM uithaalt, lijkt me inderdaad een goede zet. Hebben ze in ieder geval een beter zicht op de vraag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jlena
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 07:30
Zo eind Maart wordt de Nedgame bundle bij me geleverd. Heb uitgerekend en is maar 24 euro duurder als je alles los kan kopen bij Mediamarkt. Dat heb ik er wel voor over.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brabants
  • Laatst online: 09-03-2021
Sony heeft daar niet de capaciteiten voor in Nederland. Ze kunnen ze wel verkopen, maar denk je dat Sony (met 30 werknemers) de duizenden vragen en klachten aankan? Nee, en daarom doen ze het via de omweg.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• L-uuc
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 09-04-2021
Ze zijn al bezig om het voor Europa op te zetten:

nieuws: Sony treft voorbereidingen voor Europese PlayStation Direct-winkel

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Joran
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 04-07 15:46

Joran

<3 natalee

Ik werd al angstig, maar ik heb nu net een Track en Trace gekregen van bol.com. Bestelling was om 8:00. Rond 12:00 nog een 'je hebt interesse' mail gehad.

Succes allemaal!

Send me your gameboys

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• robintlen
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 30-12-2021
ik ben zojuist gebeld door de Mediamarkt van Roermond. Mijn pre-order voor een Disc-versie PS5 van 6 december staat klaar om vanavond op te halen :D

Iedereen veel succes met de jacht!

[ Voor 7% gewijzigd door robintlen op 03-03-2021 15:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WillemJanJansen
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-07 14:25
Ik heb hier nog geen woord gezegd maar wil toch even complimenten geven aan de maker van de ps5voorraad bot. Vanochtend samen met 2 anderen een ps5 kunnen scoren. Goed bezig!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mime010
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 19-06 20:54
Voor de mensen die twijfelen over hun PS5 track&trace mail: in de order bij je profiel moet ook een T&T code staan ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17:56
Brabants schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 15:06:
Sony heeft daar niet de capaciteiten voor in Nederland. Ze kunnen ze wel verkopen, maar denk je dat Sony (met 30 werknemers) de duizenden vragen en klachten aankan? Nee, en daarom doen ze het via de omweg.
De wederverkopers weten net zoveel als jij en ik of zelfs minder. En preorderen en verkopen maar raak met alle problemen en teleurstellingen van dien.

Sony zelf weet precies wat en wanneer ze kunnen leveren als ze direct op de eindgebruikers spelen. Ze kunnen alle dubbele scalperbestellingen er meteen uit filteren en kunnen verwachtingen managen. En nee, niet met de 30 Nederlandse medewerkers, het zou een wereldwijde nieuwe divisie kunnen zijn.

Ik koop Apple-spullen vrijwel altijd op de releasedag, altijd spannend of je er tussen komt. Maar ik heb nog nooit, maar dan ook echt nooit van gehoord dat er dan achteraf bij iemand een mailtje komt met: sorry, we hebben je een iPhone verkocht maar we hebben hem niet....

[ Voor 4% gewijzigd door Dennisdn op 03-03-2021 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Headblast
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 29-06 14:43
Klopt ook geen meter meer wat de Amsterdamse Media Markten doen.

Noord gaf aan geen pre-orders meer te doen want ze komen binnenkort online op de website voor iedereen.

Centrum was ik dinsdag langsgegaan die gaven wel aan pre-orders te doen vanaf woensdag maar op afspraak en nu bellen ze nadat ik afspraak had gemaakt dat ze in het hele land geen pre-orders meer mogen aannemen.

Mailt Eindhoven net dat ze mij binnenkort gaan bellen voor een pre-order afspraak te maken 8)7

Ik volg het niet meer haha, lekker duidelijk beleid als je ziet dat MM Zwolle, Assen en Eindhoven gewoon ze aannemen.

PSN: Headblast1987, Battlenet: Miyoujin#2279

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormcagy
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 04-07 14:31
Joran schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 15:26:
Ik werd al angstig, maar ik heb nu net een Track en Trace gekregen van bol.com. Bestelling was om 8:00. Rond 12:00 nog een 'je hebt interesse' mail gehad.

Succes allemaal!
Zelfde hier, besteld om 07:55, maar nog geen steeds geen T&T, ook niet in mijn bol account

Edit: Yessss T&T ook binnen!

[ Voor 4% gewijzigd door Stormcagy op 03-03-2021 16:36 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Kneepie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 16:17
T&T eindelijk binnen, mijn vriendin mag hem morgen in ontvangst nemen!
Zonder de stock bot was dit nooit gelukt bedankt allemaal en succes voor de rest die er nog geen hebben weten te bemachtigen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16:48
Brabants schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 15:06:
Hoezo? Met de PS4 destijds op day 1 releasedate via Sony NL ontvangen (met 80 euro studentenkorting _/-\o_ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brabants
  • Laatst online: 09-03-2021
xminator schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 16:02:
[...]

Hoezo? Met de PS4 destijds op day 1 releasedate via Sony NL ontvangen (met 80 euro studentenkorting _/-\o_ )
Dan heb ik niks gezegd ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mindgem
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-03-2023
Headblast schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 15:53:
Klopt ook geen meter meer wat de Amsterdamse Media Markten doen.

Noord gaf aan geen pre-orders meer te doen want ze komen binnenkort online op de website voor iedereen.

Centrum was ik dinsdag langsgegaan die gaven wel aan pre-orders te doen vanaf woensdag maar op afspraak en nu bellen ze nadat ik afspraak had gemaakt dat ze in het hele land geen pre-orders meer mogen aannemen.

Mailt Eindhoven net dat ze mij binnenkort gaan bellen voor een pre-order afspraak te maken 8)7

Ik volg het niet meer haha, lekker duidelijk beleid als je ziet dat MM Zwolle, Assen en Eindhoven gewoon ze aannemen.
Dinsdag namen zwolle en assen mijn pre order. Achteraf nu geluk met bol.com vanmorgen. T&T voor de controller en laadsstation kwamen snel binnen en nu uiteindelijk ook voor de PS5. Om 14:00 kan mijn neefje van 12 morgen gamen. Geen scalper voor nodig gehad. Alleen een bot ( enorm bedankt aan de programmeur ). Eind goed al goed en wens iedereen die nog zoekt veel succes!

[ Voor 7% gewijzigd door mindgem op 03-03-2021 17:05 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Menkoro
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-07 20:40
Menkoro schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 08:06:
Echt hoe dan... Ik had Telegram openstaan toen de melding binnenkwam. Direct geklikt en alweer direct uitverkocht.

Voor mij hoeft dat rotding niet meer -O-
Sorry sory sorry lieve Bol, hoe heb ik ooit aan jullie kunnen twijfelen. Het was uiteindelijk toch gelukt O+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Q_bsQsP0YA590Med_IHVSzmLhlI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/9ZuDVru6pO5s1FCAnw42rkfD.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• BitchCrew
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16:55
ik heb 23/11/2020 een order bij gm(merksem belgië en digital editie.) geplaatst en deze vandaag kunnen ophalen.

😃

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• timpie81
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-04 21:09
*niet de bedoeling, zie topicwaarschuwing*

[ Voor 115% gewijzigd door Geronimous op 04-03-2021 05:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benno1985
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 04-03-2021
Dag mede speurders,

Ik zie allerlei meldingen van mensen die werken met Bots en Telegram.

Ook ik ben op zoek naar een nieuwe PS5 maar ben niet bekend met deze constructie.

Wie kan mij helpen om ook de meldingen te ontvangen bij een nieuwe stock bij één van de verkopende partijen?

Hoor graag of iemand mij kan helpen. Heb al gezocht of ik iets van een link kon vinden maar krijg dan steeds de melding dat de pagina niet meer in gebruik is.

Groet Benno

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• krablander
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 03-03-2024
Benno1985 schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 20:16:
Dag mede speurders,

Ook ik ben op zoek naar een nieuwe PS5 maar ben niet bekend met deze constructie.

Wie kan mij helpen om ook de meldingen te ontvangen bij een nieuwe stock bij één van de verkopende partijen?

Hoor graag of iemand mij kan helpen. Heb al gezocht of ik iets van een link kon vinden maar krijg dan steeds de melding dat de pagina niet meer in gebruik is.

Groet Benno
Dit is een goede bot

https://t.me/joinchat/WHbDNhxb5k1NRfhZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-07 15:45

spaceboy

Op grote hoogte

*niet de bedoeling, zie topicwaarschuwing*

[ Voor 91% gewijzigd door Geronimous op 04-03-2021 05:50 ]

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CyberDonky
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09:17

CyberDonky

DealBytes

Benno1985 schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 20:16:
Dag mede speurders,

Groet Benno
Voor PS5 consoles, https://t.me/ps5voorraad of op Twitter: https://www.twitter.com/ps5voorraadnl :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yo_flow
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 03-07 22:35
Ik gebruik sindskort de app PS stock+ alert voor meldingen over voorraad. Betaal je wel iets meer dan 2 euro voor in de play store maar het is wel gelukt om via die app een PS5 bij bol.com te bemachtigen.

Is dus een goed alternatief als je geen chatapp wil installeren.

[ Voor 5% gewijzigd door Yo_flow op 03-03-2021 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonaToet
  • Laatst online: 18-03-2021

MonaToet

De MM Chat

Wel jammer dat die niet afging met bol.com drop

https://t.me/joinchat/IXoAA8pID4YbSaPA

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ozz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-07 15:02

Ozz

MonaToet schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 00:48:
[...]

Was helemaal niet jammer. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krablander
MonaToet schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 00:48:
[...]

Jammer zeker, maar zo kregen mensen zonder bot ook een kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verstappen33
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 04-07 15:15
Ik kan deze niet joinen of vinden, doe ik iets verkeerd?

Herbeleef mijn The Ride '25 https://oudeelferink.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
krablander schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 08:09:
[...]

Jammer zeker, maar zo kregen mensen zonder bot ook een kans.
Er waren twee andere bots (1 met 1,5k leden en 1 met 9k leden) die wel afgingen. Zonder bot dus weinig kans.

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NepGangster
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20-06 14:51
Nedgame weer 799 euro giga bundel in preorder.
Inhoud van Playstation 5 Bundel:

- Playstation 5 Disc Edition
- 1 extra Sony DualSense Wireless Controller
- Spider-Man Miles Morales Ultimate Edition (boxed versie)
- Demon's Souls Remake (boxed versie)
- Sackboy a Big Adventure (boxed versie)

ik begin wel te denken dat Nedgame veeel meer aan t verkopen is dan dat ze krijgen.

[ Voor 80% gewijzigd door NepGangster op 04-03-2021 09:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18:32
CoolBlue heeft weer een loting. Vreemd dat ik geen bevestiging krijg van inschrijving

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roysijnesael
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 20-06 15:30
NepGangster schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 09:38:

ik begin wel te denken dat Nedgame veeel meer aan t verkopen is dan dat ze krijgen.
Dat denk ik ook, en ik vind het jammer dat ze extra geld rekenen voor een bundel. Denk dat ze iedereen zo’n 80€ extra rekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lometje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-06 23:11

lometje

Multimediant

Kan zomaar zijn dat ze nu nog tijdens de schaarste de dure bundel willen verkopen in de hoop dat ze later kunnen leveren... :? Maar dan zou je ook kunnen verwachten dat de wat containers bijschakelen zodat je niet de cloudflare foutmelding krijgt :X
Dus het zal wel meevallen en ze verkopen gewoon wat er aan voorraad beloofd wordt door de leverancier...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredkroket
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

En het bizarre is... Je moet ook gewoon direct via iDeal of iets dergelijks betalen. Dus je bent ook meteen € 799 kwijt en dan mag je hopen dat het eind maart ook werkelijk arriveert bij je. Is maar te hopen dat NedGame niet failliet gaat, is een goede manier om een (accuut) cashflow probleem op te lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy1308
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 25-04 07:14
Is toch pokkeduur vind ik hoor voor 799€…

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15:10
roysijnesael schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 09:44:
[...]

Dat denk ik ook, en ik vind het jammer dat ze wxtra geld rekenen voor een bundel. Denk dat ze iedereenh zo’n 80€ extra rekenen.
- Playstation 5 Disc Edition - 499 tot 535 afhankelijk van waar je hem bestelde.
- 1 extra Sony DualSense Wireless Controller - 68 euro bij de meeste winkels en 70 bij Nedgame
- Spider-Man Miles Morales Ultimate Edition (boxed versie) - Goedkoopste winkel is 66, meeste zijn 75 en bij Nedgame zelf is ie 80 euro
- Demon's Souls Remake (boxed versie) - Goedkoopste winkel is 69, meeste zijn 75 en Nedgame is 80 euro
- Sackboy a Big Adventure (boxed versie) - Goedkoopste winkel is 59, meeste zijn 65 en Nedgame is 70 euro

Bij Amazon UK betaalde je ongeveer 535 euro voor een PS5, bij Amazon.IT 503 euro, Amazon.ES 506 euro, Amazon FR 514 euro en bij Amazon DE 508 euro.

Het goedkoopst mogelijke voor deze bundel is 761 euro (499 + 68 + 66 + 69 + 59). Gemiddeld genomen kom je uit op zo'n 787 euro (504 + 68 + 75 + 75 + 65) en met alleen Nedgame prijzen op de 799 euro (499 + 70 + 80 + 80 + 70)

Stel je PS5 kwam van Amazon.DE of FR, en dat zijn voor veel Tweakers toch echt wel de bron van hun PS5 geweest, zit je zelfs met selectief shoppen al bijna op 799 euro. Ja, Nedgame is niet de goedkoopste, maar ik vind het wel interessant hoe mensen reageren alsof het een grote rip-off is, terwijl deze bundel eigenlijk helemaal niet zo extreem geprijsd is. Verder vragen ze ook geen hoger bedrag voor de PS5 zelf. Ze stoppen de andere producten er gewoon bij voor de prijs zoals deze ook los door ze worden aangeboden.

[ Voor 5% gewijzigd door Paprika op 04-03-2021 10:17 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Robindd
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14:39
Piet_Piraat7 schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 09:44:
CoolBlue heeft weer een loting. Vreemd dat ik geen bevestiging krijg van inschrijving
Ik heb dat nagevraagd, je krijgt direct na op de knop drukken een bevestiging, maar idd geen mail. Dat is normaal aldus klanten service CB.

PVOutput Youless - 9600Wp OZO+WNW | 38° | Goodwe GW6K-DT | Mitsubishi PUHZ-SW75YAA + ERSD-VM2D | Zonneplan Nexus | Gasloos

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18:32
Robindd schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 10:24:
[...]
Ik heb dat nagevraagd, je krijgt direct na op de knop drukken een bevestiging, maar idd geen mail. Dat is normaal aldus klanten service CB.
Oke thanks voor het navragen :) ik hoefde geen 2e controller te hebben, maar heb er toch maar voor gekozen. Die andere bundels spraken mij minder aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korstend
Om de loting eerlijker te laten verlopen zou je eigenlijk maar 1x je mailadres + tel kunnen opgeven. Nu kan je dat bij alle bundels doen. Ding je dan wel mee naar een bundel? Is het niet zo dat ze ontdubbelen en vervolgens de mensen bellen om te vragen wat ze graag willen kopen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PenguinEmperor
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 27-06 15:07
Korstend schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 10:37:
Om de loting eerlijker te laten verlopen zou je eigenlijk maar 1x je mailadres + tel kunnen opgeven. Nu kan je dat bij alle bundels doen. Ding je dan wel mee naar een bundel? Is het niet zo dat ze ontdubbelen en vervolgens de mensen bellen om te vragen wat ze graag willen kopen?
"Kan ik meerdere keren meedoen? Nee, je kan per PlayStation 5 met accessoires maar één keer meedoen. Ook heeft het geen zin om jezelf met meerdere mailadressen in te schrijven. We verwijderen dubbele inschrijvingen."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Laryx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-05 16:26
regel 2:
Je mag maar één keer meedoen. Schrijf je dus gewoon in met één mailadres en één telefoonnummer.
Ik heb daar neit op te letten me ingschreven voor de fifa 21 bundel. Dat was eigenlijk niet de bedoeling maar ach.

[ Voor 10% gewijzigd door Laryx op 04-03-2021 10:46 ]

*****Laryx runs aroound the room pretending to be a plane.<BR>VROOOM!!!!<BR>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boelmeister
  • Laatst online: 28-08-2024
Van de coolbue site:
Meestgestelde vragen over de PlayStation 5
Ik wil graag een PlayStation 5. Kan ik deze kopen?
Je kan deze niet direct bestellen, omdat er te weinig voorraad is voor iedereen. Daarom hebben we een inschrijving geopend voor een loting waarbij we willekeurig een gelukkige selecteren. Zo houden we het zo eerlijk mogelijk. Schrijf je in en misschien ben jij één van de gelukkige gamers die een PlayStation 5 mag kopen! Let op: je kan je alleen inschrijven voor een PlayStation 5 mét accessoires.

Wat gebeurt als ik mij voor meerdere PlayStation 5 met accessoires inschrijf?
Je kunt je per Playstation 5 met accessoires één keer inschrijven. Als jij je inschrijft voor meerdere Playstation 5’s met accessoires, maak je nog steeds maar één keer kans. De loting bepaalt dan voor welke PlayStation 5 met accessoires je de gelukkige bent geworden.

Ontvang ik een bevestigingsmail als ik mij aanmeld voor de loting?
Nee, na het invullen van jouw e-mailadres en telefoonnummer in de app ben je ingeschreven voor de loting. Je kreeg daarbij de melding 'Je inschrijving is gelukt!'. Dit betekent dat je ingeschreven bent.'

Kan ik mij inschrijven voor een PlayStation 5 zonder accessoires?
Nee, je kan je alleen inschrijven voor een standaard PlayStation 5 mét accessoires.

Kan ik me ook inschrijven voor de PlayStation 5 Digital Edition?
Nee, je kan je alleen inschrijven voor de standaard PlayStation 5 mét accessoires.

Verschilt de winkans per PlayStation 5 met accessoires waarvoor ik mij inschrijf?
Nee, je maakt evenveel kans op elke PlayStation 5 met accessoires.

Hoeveel stuks hebben jullie op voorraad?
We hebben 1600 stuks op voorraad.

Wanneer opent de inschrijving voor de loting?
Op woensdag 3 maart om 10.00 uur.

Het lukt mij niet om in te schrijven voor de loting via de app, hoe kan dit?
Het kan zijn dat je nog niet de laatste versie hebt van de Coolblue app. Zorg ervoor dat je deze update naar de laatste versie.

Tot wanneer kan ik me inschrijven voor de loting?
Tot en met maandag 8 maart tot 10.00 uur. Na 10.00 uur is de inschrijving gesloten en kan je niet meer meedoen.

Hoe selecteren jullie de gelukkigen?
De gelukkigen worden willekeurig gekozen uit alle aanmeldingen. Bellen of koekjes opsturen naar onze klantenservice heeft dus geen zin

Hoe maken jullie de uitslag bekend?
Op maandag 8 maart krijg je een mail (op het adres waarmee je je hebt aangemeld) waarin we je laten weten of je hebt gewonnen of niet.

Kan ik ook meedoen zonder de Coolblue-app?
Nee, dat kan niet. Maar we leggen je graag uit hoe je de app downloadt.

Kan ik iets doen om extra kans te maken?
Nee, iedereen die zijn mailadres en telefoonnummer invult, maakt evenveel kans. Bellen of koekjes opsturen naar onze klantenservice heeft dus geen zin.

Kan ik meerdere keren meedoen?
Nee, je kan per PlayStation 5 met accessoires maar één keer meedoen. Ook heeft het geen zin om jezelf met meerdere mailadressen in te schrijven. We verwijderen dubbele inschrijvingen.
toon volledige bericht
maakt dus allemaal niet uit voor welke je inschrijft of meerdere keren als we bovenstaande lezen. Dus schrijf je in voor degene die je zou willen hebben.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Laryx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-05 16:26
Shaker74 schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 11:12:
[...]

Zou wel account gebonden moeten zijn dus twijfel of dat werkt. je moet de app hebben daar hameren ze op en kan alleen via app aanmelden.
Het is niet helemaal duydielijk hoe ze dat screenen maar iedereen moet maar doe wat ie wil
Ik schrijf me netjes 1x in. En ik hoop dat ze verder streng screenen en als iemand 10x inschrijft terwijl ze ingelogd zijn met hetzelfde account gewoon eruit mieteren.
Zielig gedrag.

*****Laryx runs aroound the room pretending to be a plane.<BR>VROOOM!!!!<BR>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johoo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-06 14:54
Laryx schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 11:17:
[...]

Het is niet helemaal duydielijk hoe ze dat screenen maar iedereen moet maar doe wat ie wil
Ik schrijf me netjes 1x in. En ik hoop dat ze verder streng screenen en als iemand 10x inschrijft terwijl ze ingelogd zijn met hetzelfde account gewoon eruit mieteren.
Zielig gedrag.
je hoefde niet ingelogd te zijn om je aan te melden.

Dell XPS 17 3D --- Synology 918+ --- Apple TV 4K

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Piet_Piraat7 schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 09:44:
Had wel vele malen handiger geweest ja.

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roysijnesael
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 20-06 15:30
Paprika schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 10:16:
[...]

- Playstation 5 Disc Edition - 499 tot 535 afhankelijk van waar je hem bestelde.
- 1 extra Sony DualSense Wireless Controller - 68 euro bij de meeste winkels en 70 bij Nedgame
- Spider-Man Miles Morales Ultimate Edition (boxed versie) - Goedkoopste winkel is 66, meeste zijn 75 en bij Nedgame zelf is ie 80 euro
- Demon's Souls Remake (boxed versie) - Goedkoopste winkel is 69, meeste zijn 75 en Nedgame is 80 euro
- Sackboy a Big Adventure (boxed versie) - Goedkoopste winkel is 59, meeste zijn 65 en Nedgame is 70 euro

Bij Amazon UK betaalde je ongeveer 535 euro voor een PS5, bij Amazon.IT 503 euro, Amazon.ES 506 euro, Amazon FR 514 euro en bij Amazon DE 508 euro.

Het goedkoopst mogelijke voor deze bundel is 761 euro (499 + 68 + 66 + 69 + 59). Gemiddeld genomen kom je uit op zo'n 787 euro (504 + 68 + 75 + 75 + 65) en met alleen Nedgame prijzen op de 799 euro (499 + 70 + 80 + 80 + 70)

Stel je PS5 kwam van Amazon.DE of FR, en dat zijn voor veel Tweakers toch echt wel de bron van hun PS5 geweest, zit je zelfs met selectief shoppen al bijna op 799 euro. Ja, Nedgame is niet de goedkoopste, maar ik vind het wel interessant hoe mensen reageren alsof het een grote rip-off is, terwijl deze bundel eigenlijk helemaal niet zo extreem geprijsd is. Verder vragen ze ook geen hoger bedrag voor de PS5 zelf. Ze stoppen de andere producten er gewoon bij voor de prijs zoals deze ook los door ze worden aangeboden.
toon volledige bericht
Het was ook helemaal m’n bedoeling niet om het neer te zetten als “grote rip-off”, alleen dat ik het wel interessant vind. Ik heb zo bijvoorbeeld een bundel gezien bij Nedgame van een PS5 controller + Sackboy voor 99€, wat de game “maar” 20-30 euro zou maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore058
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 09-06-2022
Korstend schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 11:22:
[...]

En daar zitten veel opkopers bij. Juist nu is het voor de jongere generatie de kans om voor een prikkie een ps4(pro) aan te schaffen met een hele bulk aan spellen. Juist daarom denk ik dat er geen 100.000 (laat staan 300K) echt geïnteresseerden zijn die er zelf gebruik van maken.
1e keer loting waren er toch 88k?

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• mindgem
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-03-2023
Bol.com bestelling van gisteren binnen!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/w7D3whzaXtKpir5nv3Hxmy9XgOU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Agz8RmzV1dsP7x18JUiDcnFu.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 12:01
Paprika schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 10:16:
[...]

toon volledige bericht
PS5 Disc - €499
Sackboy + PS5 controller - 99,95 (https://www.gamemania.nl/Games/playstation-5/2616dsps5sac)
Spider-Man Miles Morales Ultimate Edition - 65,99
Demon's Soul Remake - 65

Kom je op een totaal uit van 729 euro. Zit je al op 70 euro meer wat je aan Nedgame moet aftikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krablander
inderdaad offtopic

[ Voor 88% gewijzigd door Geronimous op 04-03-2021 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy1308
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 25-04 07:14
Nedgame weer een bundel en kan die bestellen, maar dan toch geannuleerd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r_ketting
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 04-07 16:31
mindgem schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 12:15:
Bol.com bestelling van gisteren binnen!

[Afbeelding]
Super!! Die van mij is door PostNL naar morgen gezet! En ik was nog vroeg begonnen vandaag om eerder te stoppen om dan alles bij te werken en te downloaden. Dat wordt dus pas morgen! GRR...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10:48

CSB

:D

Die drop van Amazon.fr is een hoax zeker? Onze Excuses, interne systeemfout, blabla?

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijsonly1
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20-08-2021
CSB schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 14:11:
Die drop van Amazon.fr is een hoax zeker? Onze Excuses, interne systeemfout, blabla?
exact, werkt niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelidee
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
CSB schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 14:11:
Verkocht door PureGaming zag ik staan. Geen drop van Amazon zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijsonly1
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20-08-2021
hij is ook weer weg nu

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• jgsr
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17:25
Bol.com bestelling van gisteren is binnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mir64za
  • Laatst online: 04-07 23:07
MelvinW schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 12:29:
[...]

PS5 Disc - €499
Sackboy + PS5 controller - 99,95 (https://www.gamemania.nl/Games/playstation-5/2616dsps5sac)
Spider-Man Miles Morales Ultimate Edition - 65,99
Demon's Soul Remake - 65

Kom je op een totaal uit van 729 euro. Zit je al op 70 euro meer wat je aan Nedgame moet aftikken.
De laatste bundel die vandaag uit kwam valt opzich wel mee toch?

Digital ps5 400 euro ongeveer.
Ps5 controller 70 euro.
130 euro tegoed voor op hun website desnoods bestel je er PSN cards mee verkoop je ze door heb je voor 470 toch een PS5 digital + Controller.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 12:01
pelidee schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 14:12:
[...]

Verkocht door PureGaming zag ik staan. Geen drop van Amazon zelf.
Wel fulfilled by Amazon, dus de voorraad ligt bij Amazon in het magazijn. We gaan wel zien wat er komt

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/D6BHZxWBhddrmcmP04XUuvZjvmE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/fepnOt3KBC0vDgauNCpf9Glo.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dNyw
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 04-07 09:34
MelvinW schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 14:39:
[...]

Wel fulfilled by Amazon, dus de voorraad ligt bij Amazon in het magazijn. We gaan wel zien wat er komt

[Afbeelding]
Melvin hoe heb je dit kunnen bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-07 15:45

spaceboy

Op grote hoogte

Mijn bol.com unit komt ook over een paar uur binnengerold (als PostNL hem niet snel jat).

Kreeg net ook nog een "bevestiging van je pre-order" bij Mediamarkt Eindhoven voor de digital edition. Staat verder absurd weinig in, dus ik weet ook niet of het superbijzonder is dat ik daar uberhaupt kon pre-orderen. Was op basis van iets hier in dit topic (was het niet die QR-code?).

* nadrukkelijk niet de bedoeling, lees de topicwaarschuwing

[ Voor 31% gewijzigd door Geronimous op 04-03-2021 19:13 ]

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThaddeusX
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 09-11-2021
Ranten is nergens voor nodig

[ Voor 79% gewijzigd door Geronimous op 04-03-2021 19:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobvG
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 04-07 23:21
Mijn Wehkamp status is veranderd! Mensen die ook in afwachting zijn: check de status.

[ Voor 44% gewijzigd door RobvG op 04-03-2021 16:33 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• anandovic8312
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 13:35
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SJAWT5LKUR7hM3u9Lbq2FbAWZ1s=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pHmEZeuGYaYXhpL5rJbpBJ9W.jpg?f=fotoalbum_large

Vandaag ook binnen gekregen van de bol drop van gisteren. Vanavond maar eens mee aan de slag :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Elias2020
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 04-07 14:34

Elias2020

NIER AUTOMATA T-SHIRT!

RobvG schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 16:32:
Mijn Wehkamp status is veranderd! Mensen die ook in afwachting zijn: check de status.
Hyped? Wat dan?! :*)

Ik wacht nog op goedkeuring

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobvG
Elias2020 schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 16:48:
[...]

Hyped? Wat dan?! :*)

Ik wacht nog op goedkeuring
Er staat nu dat hij op 5 maart, dus morgen tussen 11:00 uur en 15:00 bezorgd wordt. Een T&T ontbreekt nog, maar die zal wel vanavond/morgenochtend volgen. Tenzij dit alles weer gewoon een foutje is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobvG
pelidee schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 17:13:
[...]

Top! Mooi man. Welke status had jij? Wachten op goedkeuren of uitverkocht (pre-release)?
Uitverkocht (pre-release). Is het bij iemand anders hier ook veranderd?

Edit: De Wehkamp app geeft zojuist ook een melding dat het is ingepakt. Hier zit T&T in.

[ Voor 13% gewijzigd door RobvG op 04-03-2021 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UnitedJunk
  • Laatst online: 04-07 16:52
Beetje droevig van het nieuws van de 1600 PS5's en de 300.000 preorders bij Coolblue. Toch maar aangemeld, maar weinig hoop haha

CardMapr.nl ✈ Vind American Express creditcard locaties, en spaar voor (gratis) vluchten!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-07 12:56
UnitedJunk schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 17:23:
Beetje droevig van het nieuws van de 1600 PS5's en de 300.000 preorders bij Coolblue. Toch maar aangemeld, maar weinig hoop haha
300.000 geïnteresseerden. Dat betekent 300.000 mensen die op "hou mij op de hoogte" hebben geklikt, en niet per se het aantal mensen dat daadwerkelijk gaat bestellen of meedoet aan de loting. Ik kreeg de mail van Coolblue eerder vandaag ook omdat ik mezelf ooit op de mailinglijst heb gezet, maar ik heb inmiddels al een PS5 dus ik hoef niet mee te doen. En zo zullen er met mij nog vele anderen zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wizo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 30-05 12:47
Coolblue pakt het slim aan: je kunt alleen loten voor een duurder pakket met accessoires. Daar zit voor hun meer marge op natuurlijk. Gaan natuurlijk van die 300.000 mensen genoeg gebruik van maken.

Persoonlijk vind ik het een beetje cynisch van Coolblue, maar goed je hoeft natuurlijk niet mee te doen.
.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:55
De slowchat mag weer wat minder...

edit: weer een hele sloot aan slowchat, offtopic posts en ander geneuzel verwijderd,.

[ Voor 49% gewijzigd door Geronimous op 04-03-2021 19:29 ]

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:39
Wizo schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 18:53:
Coolblue pakt het slim aan: je kunt alleen loten voor een duurder pakket met accessoires. Daar zit voor hun meer marge op natuurlijk. Gaan natuurlijk van die 300.000 mensen genoeg gebruik van maken.

Persoonlijk vind ik het een beetje cynisch van Coolblue, maar goed je hoeft natuurlijk niet mee te doen.
.
Het pakket met twee controllers voor 567€ is toch de normale prijs ongeveer?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dutch Renegade
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-03-2024
Vandaag ook ontvangen na bestelling gisterenochtend via Bol.com
Ben er blij mee

offtopic

[ Voor 59% gewijzigd door Geronimous op 05-03-2021 23:21 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobvG
inderdaad offtopic, en dat is ongewenst.

[ Voor 90% gewijzigd door Geronimous op 05-03-2021 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Devil N schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 18:03:
[...]

300.000 geïnteresseerden. Dat betekent 300.000 mensen die op "hou mij op de hoogte" hebben geklikt, en niet per se het aantal mensen dat daadwerkelijk gaat bestellen of meedoet aan de loting. Ik kreeg de mail van Coolblue eerder vandaag ook omdat ik mezelf ooit op de mailinglijst heb gezet, maar ik heb inmiddels al een PS5 dus ik hoef niet mee te doen. En zo zullen er met mij nog vele anderen zijn.
Ik kreeg de mail 5 keer op hetzelfde mail adres, waarschijnlijk omdat ik bij elke bundel, de losse ps5 disk en de losse ps5 digital op die knop gedrukt heb..

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korstend
miicker schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 20:24:
[...]

Ik kreeg de mail 5 keer op hetzelfde mail adres, waarschijnlijk omdat ik bij elke bundel, de losse ps5 disk en de losse ps5 digital op die knop gedrukt heb..
Als je alle bundels in je favorieten zet (hartje) krijg je ook meerdere emails.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:37

OMD

Vanavond ps5 opgehaald in MM Leidschendam. Stonden een hoop ps5 -en dus ene hoop mensen blij kunnen maken. Succes nog allen!

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gerder
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-06 23:44

Gerder

Gerder

offtopic

[ Voor 97% gewijzigd door Geronimous op 05-03-2021 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sannies
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 04-06 15:07
Dus tot heden lijkt eigenlijk Wehkamp de enige die gedane online bestellingen netjes blijft afhandelen die gedaan zijn tijdens een drop maar nét buiten de boot hebben gevist....? *vraagt hij met een ernstige twijfel in zijn online stem*

Moet ik ze dan wel weer punten voor geven. Netjes laten staan en gewoon wegwerken.

Al heb ik eigenlijk ook nergens berichten gezien dat Bol.com annuleringen heeft gedaan van woensdag of heb ik ze gemist? Ook in mijn omgeving heeft iedereen de bestelling gewoon ontvangen (of is nog onderweg)

[ Voor 29% gewijzigd door Sannies op 05-03-2021 00:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cannoli
  • Registratie: Juli 2019
  • Niet online
Sannies schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 00:46:
Dus tot heden lijkt eigenlijk Wehkamp de enige die gedane online bestellingen netjes blijft afhandelen die gedaan zijn tijdens een drop maar nét buiten de boot hebben gevist....? *vraagt hij met een ernstige twijfel in zijn online stem*
Die indruk heb ik wel. Ik had ook telefonisch een bestelling geplaatst, maar de dame aan de telefoon waarschuwde mij al dat ze twijfelde of er nog wel een PS5 beschikbaar was voor mijn bestelling. De status veranderde later naar 'Uitverkocht (pre-release)' en gisteren is 'ie opeens verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormcagy
Sannies schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 00:46:

Moet ik ze dan wel weer punten voor geven. Netjes laten staan en gewoon wegwerken.

Al heb ik eigenlijk ook nergens berichten gezien dat Bol.com annuleringen heeft gedaan van woensdag of heb ik ze gemist? Ook in mijn omgeving heeft iedereen de bestelling gewoon ontvangen (of is nog onderweg)
Zoals ik een paar pagina's terug al schreef, heeft bol.com deze verkoop goed aangepakt.
Naast alle maatregelen hebben ze ook geen enkele order geannuleerd.

Had het nagevraagd bij een maatje van mij die bij Bol werkt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspermeul
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10:06
Stormcagy schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 08:26:
[...]

Zoals ik een paar pagina's terug al schreef, heeft bol.com deze verkoop goed aangepakt.

Tot dat je pakketje nooit bij PostNL aangekomen is.. Die van mij gaat waarschijnlijk geannuleerd worden omdat ze hem kwijt zijn.

Wel mooi bevestiging dat echt alles weg is, er is geen voorraad meer om dit soort gevallen op te lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-05 16:32

Yintha

We'll stay gold forever

Stormcagy schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 08:26:
[...]

Er zijn wel degelijk mensen die geen PS5 hebben gekregen van bol.com
Zeker 19-11-2020 was dat een probleem, Twitter stond vol met klachten van mensen die wel een Post NL code hadden ontvangen maar nooit een PS5 kregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobo221
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16:43
Mijn bestelling bij bol.com is ook niet aangekomen. Ik weet nu alleen niet of het pakketje kwijtgeraakt is of dat PostNL het zo druk heeft dat ze de aansluiting gemist hebben. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/g9UuIyXEHdiMWZr9SrfATJZ7pAs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2BQ21Ndi7V4mVi1ttM8RWUCS.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha

Yintha

We'll stay gold forever

Bobo221 schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 08:40:
Mijn bestelling bij bol.com is ook niet aangekomen. Ik weet nu alleen niet of het pakketje kwijtgeraakt is of dat PostNL het zo druk heeft dat ze de aansluiting gemist hebben. [Afbeelding]
Kan je wel het gewicht e.d. zien van het pakket?
Dat zou moeten betekenen dat hij wel "ergens" is gescand etc, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspermeul
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10:06
Mijn bestelling bij bol.com is ook niet aangekomen. Ik weet nu alleen niet of het pakketje kwijtgeraakt is of dat PostNL het zo druk heeft dat ze de aansluiting gemist hebben. [Afbeelding]
Hier hetzelfde, maar wel iedere dag de mededeling dat de bezorgtijd is aangepast naar de dag erna.
Heb jij, aan de levertijd te zien, ook gekozen voor bezorging bij een postNL-punt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AchtungYall
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 04-09-2024
coob schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 19:27:
[...]

Het pakket met twee controllers voor 567€ is toch de normale prijs ongeveer?
Normale prijs inderdaad maar ze verkopen er nu wel een controller bij, pakken ze ook weer een paar euro op.

Maar verwacht niet dat het ze puur daarom te doen is/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormcagy
Yintha schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 08:35:
[...]

Er zijn wel degelijk mensen die geen PS5 hebben gekregen van bol.com
Zeker 19-11-2020 was dat een probleem, Twitter stond vol met klachten van mensen die wel een Post NL code hadden ontvangen maar nooit een PS5 kregen.
Had het alleen over de drop van donderdag, waarbij Bol.com toch echt maatregelen genomen had ten opzichte van eerdere drops. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormcagy
Als je een T&T van Bol hebt gehad, betekend dit wel dat ze een verzendlabel hebben aangemaakt voor jou.
De kans daarna is 10x groter dat het dan bij PostNL mis gaat dan bij Bol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobo221
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16:43
jaspermeul schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 08:43:
[...]

Hier hetzelfde, maar wel iedere dag de mededeling dat de bezorgtijd is aangepast naar de dag erna.
Heb jij, aan de levertijd te zien, ook gekozen voor bezorging bij een postNL-punt?
Ja ik had dus voor de zekerheid een PostNL-punt als bezorging gekozen. Ik ging er van uit dat "safer" zou zijn 8)7
Yintha schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 08:42:
[...]

Kan je wel het gewicht e.d. zien van het pakket?
Dat zou moeten betekenen dat hij wel "ergens" is gescand etc, toch?
Ik kan wel het gewicht en de afmetingen zien maar of dat veel zegt? Mijn vriendin zei gisteren al dat het ook zo maar zou kunnen dat de bezorger er met de PS5 vandoor is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yintha

Yintha

We'll stay gold forever

Bobo221 schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 08:54:
[...]

Ja ik had dus voor de zekerheid een PostNL-punt als bezorging gekozen. Ik ging er van uit dat "safer" zou zijn 8)7

[...]

Ik kan wel het gewicht en de afmetingen zien maar of dat veel zegt? Mijn vriendin zei gisteren al dat het ook zo maar zou kunnen dat de bezorger er met de PS5 vandoor is.
Ik snap je zorgen, maar je baan riskeren voor een PS5 is wel heftig

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• johoo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-06 14:54
Niet meteen paniekeren. De grootste kans is gewoon dat ze het niet gehaald hebben en vandaag alsnog aanbieden.

Dell XPS 17 3D --- Synology 918+ --- Apple TV 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokbrood89
  • Laatst online: 30-06-2022
Volgens mij hebben ze het gewoon te druk. Hopelijk komt vandaag je pakket binnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SingSing
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 31-03 22:34
jaspermeul schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 08:43:
[...]

Ik ook gekozen bij afleveren PostNL punt, en ook mijn PS5 is op dit moment zoek....
Krijg al 3 dagen op rij de melding dat hij 'Morgen' geleverd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boelmeister
  • Laatst online: 28-08-2024
en anders:
Bij problemen met levering/shipping neem je contact op met de verkoper, niet met de bezorgdienst. Dat klinkt onlogisch, maar de verkoper (verzender) is (wettelijk) verantwoordelijk voor het proces. De verkoper start dan ook een onderzoek bij de bezorger (en niet andersom), want zij zijn immers verantwoordelijk.
;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ManfredZ0R
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 02-07 11:21
SingSing schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 09:15:
[...]

Ik ook gekozen bij afleveren PostNL punt, en ook mijn PS5 is op dit moment zoek....
Krijg al 3 dagen op rij de melding dat hij 'Morgen' geleverd wordt.
Dit zijn dan vaak de meldingen vlak voor dat het pakket zoek is.
Denk dat de bezorger nu van een ps5 aan het genieten is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SingSing
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 31-03 22:34
ManfredZ0R schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 09:41:
[...]

Dit zijn dan vaak de meldingen vlak voor dat het pakket zoek is.
Denk dat de bezorger nu van een ps5 aan het genieten is ;)
Hij is nooit bij PostNL aangekomen.
Afgaande dat meerdere mensen het probleem hebben, heeft er iemand misschien een rolcontainertje de andere kant op geduwd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jgsr
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17:25
Relax, door drukte bij de bezorgerdienst kan het wel 5 dagen duren. Als er staat dat het pakket is ontvangen dan komt het goed.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• lometje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-06 23:11

lometje

Multimediant

Beste tweakers!
Mijn doosje is ook binnengekomen (bol, besteld om 08:00) dus dank voor alle hulp hier en succes aan de anderen.

De bol doos was wel nogal aangedaan, met wat extra kijkgaten, maar gelukkig wel aangekomen en verder was de inhoud niet beschadigd _/-\o_
Pagina: 1 ... 423 ... 559 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:

• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen

Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord