Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swatchss
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 29-12-2021
BlackVeined schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 15:18:
Vandaag om 13:31 gebeld door GameMania te Leiden dat mijn PS5 Disc edition besteld op 07-JUL-2021 komende week geleverd wordt! De PS5 kan ik ophalen na ontvangst van sms bericht!

Hoop dat jullie ook gebeld zijn en gelukkig worden van di nieuws :)!
Dat is goed nieuws, eindelijk is GM in juli beland. Ik hoop dat het nu eens wat vlotter gaat, het duurt voor mij helaas nog wel even :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SBBandage
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 10-10 08:36
Maho79 schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 15:24:
[...]

Mocht je het pakket binnen hebben, wil je dan even vermelden hoe het verpakt zit? Ik bedoel in een bcc doos of gewoon de ps5 doos met een sticker.
Alvast dank. En succes zo 😃
Ik heb hem net binnengekregen en hij zit in een BCC doos verpakt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jcj1982
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 19-09 15:09
SBBandage schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 08:09:
[...]

Ik heb vannacht een mail gekregen dat het pakket bij het sorteercentrum is aangekomen. Verwachte bezorgtijd is vandaag tussen 14:00 en 18:00.
Waarschijnlijk krijg je het niet vandaag, prutsers bij DHL.

Vanmorgen in de app van DHL dat het vandaag (13-02-2021) bezorgd wordt tussen 10:00 - 15:00. Om 12:30 krijg ik melding dat het maandag wordt omdat het bezorg centrum (cityhub DHL Tilburg) op zaterdag gesloten is. LOL een postbedrijf wat op zaterdag gesloten is. Waarom sturen ze mij vanmorgen bericht dat hij vandaag geleverd wordt als ze weten dat de cityhup vandaag gesloten is?

Echter WAARDELOOS!!!!

Ik ben benieuwd of meer mensen hier last van hebben.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jcj1982
Terriongaming schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 10:22:
[...]

Gisteren om 8.42 bevestiging gehad van BCC, om 15.15 een mail dat hij is aangemeld bij DHL. Vanochtend weer gekeken, hij ligt nu bij de City Hub en hij wordt tussen 10.00 en 15.00 bezorgd.

Heb jij inmiddels een bezorgtijd?
En komt hij vandaag? Ik heb net een bericht gepost omtrent DHL. Cityhub is zaterdag gesloten en daardoor komt mijn PS5 pas maandag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SBBandage
jcj1982 schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 15:42:
[...]

Waarschijnlijk krijg je het niet vandaag, prutsers bij DHL.

Vanmorgen in de app van DHL dat het vandaag (13-02-2021) bezorgd wordt tussen 10:00 - 15:00. Om 12:30 krijg ik melding dat het maandag wordt omdat het bezorg centrum (cityhub DHL Tilburg) op zaterdag gesloten is. LOL een postbedrijf wat op zaterdag gesloten is. Waarom sturen ze mij vanmorgen bericht dat hij vandaag geleverd wordt als ze weten dat de cityhup vandaag gesloten is?

Echter WAARDELOOS!!!!

Ik ben benieuwd of meer mensen hier last van hebben.....
Ik heb hem net binnengekregen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jcj1982
SBBandage schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 15:45:
[...]

Ik heb hem net binnengekregen! :)
Bij mij ging het om een MM bestelling online, deze moest uit midden Nederland komen. Is al 2 dagen onderweg. BCC is denk ik zelfde stad op halen en bezorgen voor DHL... misschien dat dit beter gaat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SBBandage
jcj1982 schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 15:46:
[...]

Bij mij ging het om een MM bestelling online, deze moest uit midden Nederland komen. Is al 2 dagen onderweg. BCC is denk ik zelfde stad op halen en bezorgen voor DHL... misschien dat dit beter gaat :P
Je geduld wordt dan zeker op de proef gesteld :P

Hopelijk krijg je hem binnenkort binnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maho79
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 19-05-2021
SBBandage schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 15:41:
[...]

Ik heb hem net binnengekregen en hij zit in een BCC doos verpakt!
Dank je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cropolite
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 09-10 22:53
hmr schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 13:27:
Lachen... ik krijg inmiddels door dat DHL mijn bestelling is kwijtgeraakt.... are you fucking shitting me... Amazon geeft aan dat ik moet wachten en ze anders geld teruggeven.
Dat meen je. Vervelend, van mij was er ook een 'verdwenen'. Hoop dat ze hem vinden. Maar verwacht niet teveel van dat 'onderzoek'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijntjuh.eu
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10-10 11:47
Hier ook aan het wachten op de BCC levering;

VERWACHT BEZORGMOMENT
ZATERDAG 13 FEBRUARI
14:45 - 16:45

Echter zouden ze gisteren ook langs komen (met ander pakket) tussen deze tijden en vervolgens was het "vertraging, wordt volgende werkdag bezorgd". Zou me dus ook niets verbazen als dat vandaag weer zou gebeuren met die prutsers van DHL O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joris8580
  • Laatst online: 28-03-2021
BlackVeined schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 15:18:
Vandaag om 13:31 gebeld door GameMania te Leiden dat mijn PS5 Disc edition besteld op 07-JUL-2021 komende week geleverd wordt! De PS5 kan ik ophalen na ontvangst van sms bericht!

Hoop dat jullie ook gebeld zijn en gelukkig worden van di nieuws :)!
Dan is er nog een levering op komst ik zit een maand achter jou in kortrijk dus dit geeft mij echt hoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joris8580
Swatchss schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 15:36:
[...]

Dat is goed nieuws, eindelijk is GM in juli beland. Ik hoop dat het nu eens wat vlotter gaat, het duurt voor mij helaas nog wel even :(
Wanneer was jou pre order?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Maho79 schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 15:24:
[...]

Mocht je het pakket binnen hebben, wil je dan even vermelden hoe het verpakt zit? Ik bedoel in een bcc doos of gewoon de ps5 doos met een sticker.
Alvast dank. En succes zo 😃
Hij is binnen! Hij zat verpakt in 2 BCC dozen in elkaar geschoven... met andere woorden, als je hem open schuift zie je de inhoud gewoon. Zat ook niet met tape vast. Buiten op de doos zat een sticker met PS5 bundel...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tUO2K90DVrXbbgsw_ah59pg-_Gs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2gpcdjO8MkbwZghJzXhZUaa2.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yN4gDtRBCESvRjW-GFIWBpkjEAI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6AGfpPCz79BcD3pB9W0YbiSL.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joris8580
Verwijderd schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 17:46:
[...]

Hij is binnen! Hij zat verpakt in 2 BCC dozen in elkaar geschoven... met andere woorden, als je hem open schuift zie je de inhoud gewoon. Zat ook niet met tape vast. Buiten op de doos zat een sticker met PS5 bundel...
[Afbeelding]

[Afbeelding]
Okay dan... blijkbaar niet de snuggerste inpakmetode... in elk geval veel plezier ermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:38
jcj1982 schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 15:45:
[...]

En komt hij vandaag? Ik heb net een bericht gepost omtrent DHL. Cityhub is zaterdag gesloten en daardoor komt mijn PS5 pas maandag.
Wat is dat voor gedoe met de Cityhubs van DHL ? Hier ook al een cryptische boodschap "ontvanger gesloten" => afleverdag gewijzigd. Lokale DHL besluit om maar weekend te vieren ?

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Fredhappy
  • Laatst online: 17-11-2023
Ik heb dit topic al een tijd gevolgd. Ik heb mijn pre order van Game Mania op 1 augustus gedaan in Uden. Vorige maand is deze vestiging helaas definitief gesloten en ben ik met mijn datum chronologische volgorde naar Eindhoven 'verhuisd'.

Ik dacht dan sta ik weer achteraan in de rij maar dit is dus niet zo. Vanmiddag belde ze dat ik mijn disk versie woensdag kan ophalen! Dit geeft dus hoop voor de mensen die nog steeds wachten bij GM.

Ik heb de PS4 overgeslagen na ps 1,2 en 3 te hebben gehad vanwege jonge kinderen/geen tijd, dus samen met een plus abbo nog genoeg te spelen deze winter.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Joris8580
Fredhappy schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 18:26:
Ik heb dit topic al een tijd gevolgd. Ik heb mijn pre order van Game Mania op 1 augustus gedaan in Uden. Vorige maand is deze vestiging helaas definitief gesloten en ben ik met mijn datum chronologische volgorde naar Eindhoven 'verhuisd'.

Ik dacht dan sta ik weer achteraan in de rij maar dit is dus niet zo. Vanmiddag belde ze dat ik mijn disk versie woensdag kan ophalen! Dit geeft dus hoop voor de mensen die nog steeds wachten bij GM.

Ik heb de PS4 overgeslagen na ps 1,2 en 3 te hebben gehad vanwege jonge kinderen/geen tijd, dus samen met een plus abbo nog genoeg te spelen deze winter.
Augustus!!!! Eindelijk _/-\o_ ik zit vlak achter je! Ik kan nu al niet wachten tot die telefoon gaat...

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Tribunus
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:28
Ik heb de PS5 ook binnen inmiddels *O*

Succes allemaal met de jacht!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jdevries189
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 29-08-2023
Yes! Mijn dinsdag bestelde disk versie op amazon.it is ook binnen! Lang leve de 'rapido' delivery _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick89
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10-10 20:47

Patrick89

PSN : Gamesource

Had gehoopt er eentje te benachtigen.. mooi om te zien dat ze geleverd zijn en er weer een aantal mensen blij zijn gemaakt.. inmiddels zijn er ook weer genoeg te krijgen op marktplaats/tweakers. Misschien toch maar 750 euro betalen om hem wel te kunnen bemachtigen..

[ Voor 49% gewijzigd door Patrick89 op 13-02-2021 19:01 ]

Denkt u aub aan het milieu voor u deze reactie afdrukt ;(..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kalder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-06-2023
Patrick89 schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 18:54:
Had gehoopt er eentje te benachtigen.. mooi om te zien dat ze geleverd zijn en er weer een aantal mensen blij zijn gemaakt.. inmiddels zijn er ook weer genoeg te krijgen op marktplaats/tweakers. Misschien toch maar 750 euro betalen om hem wel te kunnen bemachtigen..
Gewoon nog even volhouden dat wachten, je bent vanzelf een keer aan de beurt ergens, laat die scalpers niet winnen, dat verdienen ze niet.
Er zijn toch nog maar weinig games die het echt waard zijn. En slechts een handjevol PS4 games hebben een PS5 patch gehad.

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou de hoop niet opgeven. Aardig wat mensen hebben de PS5 nu waardoor er meer voor de rest overblijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ntzv
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08-10 08:25
Iemand met info over wanneer er weer nieuwe leveringen beschikbaar komen?

"The wonder is, not that the field of stars is so vast, but that man has measured it."

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:34

Christiano007

Ich bin der champion

Die van mij vanuit Amazon.it is binnen _/-\o_ Als DHL iets sneller was had ik hem gisteren al kunnen hebben.

Succes allemaal!

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Swatchss
Pas in December haha, maar ik zie dat ze al bij 1 augustus zijn aanbeland. Wanneer ben jij aan de beurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joris8580
Swatchss schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 19:41:
[...]

Pas in December haha, maar ik zie dat ze al bij 1 augustus zijn aanbeland. Wanneer ben jij aan de beurt?
Ik zit op 8 augustus dus ben echt heel erg vol spanning mijn telefoon in de gaten aan het houden... tijdens de openingsuren van GM check ik hem bijna on de 5 minuten haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joris8580
ntzv schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 19:33:
Iemand met info over wanneer er weer nieuwe leveringen beschikbaar komen?
Ik denk dat iedereen nu zowat van nieuwe voorraad is voorzien dus kan het naar mijn gevoel weer even duren... goed alles in de gaten houden is het beste wat je kunt doen en in die telegram bot groepen zitten.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Redox
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 08-10 22:04

Redox

Motion Design / VFX

Ik kan mijn disc versie sinds donderdag afhalen bij de Gamemania Turnhout - ik had deze op 22 Augustus 2020 preordered. De negatieve voorspellingen van april 2021 en later die ik hier wel eens las, zijn dus gelukkig niet uitgekomen :)

Ben echter al sinds eind januari - i.v.m. de geannuleerde bol.com bestelling - in bezit van een ps5.

Dus deze gaat naar een goede vriend van me.

Hiermee sluit ik m’n jacht af, ik en m’n maten zijn voorzien. Voor iedereen die nog moet, veel succes en hoop voor jullie dat het allemaal niet lang meer duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joris8580
Redox schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 19:58:
Ik kan mijn disc versie sinds donderdag afhalen bij de Gamemania Turnhout - ik had deze op 22 Augustus 2020 preordered. De negatieve voorspellingen van april 2021 en later die ik hier wel eens las, zijn dus gelukkig niet uitgekomen :)

Ben echter al sinds eind januari - i.v.m. de geannuleerde bol.com bestelling - in bezit van een ps5.

Hiermee sluit ik m’n jacht af, ik en m’n maten zijn voorzien. Voor iedereen die nog moet, veel succes en hoop voor jullie dat het allemaal niet lang meer duurt.
Okay zalig! Dan weet ik dat ik telefoon kan verwachten gezien ik op 8 augustus zit en nog niets heb gehoord... dank je you just made my day!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 12:27
Ik zie bijna alleen maar DE's voorbij komen. Worden er echt zo weinig geleverd of zitten die mensen die er een besteld hebben niet op het forum?

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• roffeltjes
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13:38
Ohhhhhh mijn collega die mijn PS5 UK overnam voor zijn broers 50ste verjaardag heeft gelogen....

*Kreeg een Whatsappje:

"Dankjel! Ik geniet enorm van de Ps5"

..... Ik denk dat zijn broer een cadeau bon krijgt :o _/-\o_ :+

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-10 09:48
Pleaaaase don't.

PSN: MrMistral

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 17:44
Coolblue doet een loting, hebben tussen de 600 en 700 stuks:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9LkU5poZze-W0hPvcacwx8__nes=/800x/filters:strip_exif()/f/image/OGvnUFYBpgRMiO3HIb9Pwc1Z.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sannies
  • Laatst online: 04-06 15:07
MelvinW schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 22:28:
Coolblue doet een loting, hebben tussen de 600 en 700 stuks:

[Afbeelding]
Wilde het net posten inderdaad. Absurd dat ze geen DE hebben maar desondanks tof dat ze het nu wederom op een eerlijke manier doen. Petje af.

https://www.coolblue.nl/a...011lS6o,aclr_1011ldSKrfRH

[ Voor 22% gewijzigd door Sannies op 13-02-2021 22:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• krablander
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 03-03-2024
Sannies schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 22:33:
[...]

Wilde het net posten inderdaad. Absurd dat ze geen DE hebben maar desondanks tof dat ze het nu wederom op een eerlijke manier doen. Petje af.

https://www.coolblue.nl/a...011lS6o,aclr_1011ldSKrfRH
Maar dit is een bericht van 4 februari. Is die loting niet al geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sannies
krablander schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 22:59:
[...]

Denk het niet, heb het nergens eerder gezien tot ik de link kreeg en MelvinW ook net shotje gepost had.

Gezien de ontbrekende datums zal het allicht iets te vroeg online gekomen zijn en passen ze het nog aan. Heb er nergens melding van gezien tot vandaag in ieder geval maar ik volg het ook niet meer zo heel nauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
krablander schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 22:59:
[...]

Volgens de inschrijfpagina was de bedoeling het 10 februari te doen, maar dat is om een of andere reden niet gebeurd. Wellicht vertraging bij het ontvangen van de levering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sannies
MelvinW schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 23:32:
[...]

Volgens de inschrijfpagina was de bedoeling het 10 februari te doen, maar dat is om een of andere reden niet gebeurd. Wellicht vertraging bij het ontvangen van de levering.
Allicht dat het weer er mee te maken heeft gehad en ze inderdaad niet alles hebben ontvangen of logistiek ook maar even uitgesteld hebben. Volgende week is alles weer prima te doen natuurlijk met leveringen aan klanten e.d.

Aangezien verschillende retailers afgelopen tijd mensen ook blij hebben gemaakt met goede nieuws dat hun PS5 binnen is (of komende week) past het ook wel. 700 lijkt mij overigens ook best een flinke stock om te verdelen maar dat is mijn boerenverstand dat spreekt.

[ Voor 3% gewijzigd door Sannies op 13-02-2021 23:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• downing
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-07-2024
Waar in de app kun je je dan aanmelden? Zie nergens wat staan. Alleen een 'houd me op de hoogte'-button waar ik alleen een email adres kan invullen en geen telefoonnummer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sannies
downing schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 23:47:
Waar in de app kun je je dan aanmelden? Zie nergens wat staan. Alleen een 'houd me op de hoogte'-button waar ik alleen een email adres kan invullen en geen telefoonnummer.
Het is nog niet live in de app. Heel die pagina hoort waarschijnlijk (nog) niet online te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kleedje315
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 17-03-2021
Ik wacht inmiddels 4 maanden op mijn Pre-order bij Mediamarkt. Tot nu toe geen enkele info gekregen waardoor ik erg moedeloos van wordt.

Moet ik ook maar wat meer betalen...?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GadgetJunkPhone
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18:01
Ik heb 14 november een PS5 Disc gepreorderd bij MediaMarkt Alexandrium. Gister een telefoontje gekregen dat ik hem vandaag mag ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bubblegum_40
  • Laatst online: 08-05-2021
Kleedje315 schreef op zondag 14 februari 2021 @ 00:43:
Ik wacht inmiddels 4 maanden op mijn Pre-order bij Mediamarkt. Tot nu toe geen enkele info gekregen waardoor ik erg moedeloos van wordt.

Moet ik ook maar wat meer betalen...?
Bij welke mediamarkt? Ik heb een pre order staan sinds 15 oktober bij Groningen centrum, ook nog geen bericht gehad helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santiago2019
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 04-01-2022
Lekker Ventje schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 20:18:
Ik zie bijna alleen maar DE's voorbij komen. Worden er echt zo weinig geleverd of zitten die mensen die er een besteld hebben niet op het forum?
Ik kan je vertellen dat ik voor de digital edition nog steeds aan het wachten ben op de levering van Dreamland waar mensen die een disc versie na mij besteld hadden hem al hebben ontvangen.

Medewerkster liet mij weten er nog geen binnen gehad te hebben. Zegt veel aangezien het de grootste keten is op dat gebied van België.

[ Voor 6% gewijzigd door Santiago2019 op 14-02-2021 09:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gandalf68
  • Laatst online: 28-09 11:38
Bij interroys krijgen ze per twee weken 8 stuks per filiaal toen ik er om vroeg.

Dus er komt wat meer vaart in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kleedje315
bubblegum_40 schreef op zondag 14 februari 2021 @ 08:39:
[...]

Bij welke mediamarkt? Ik heb een pre order staan sinds 15 oktober bij Groningen centrum, ook nog geen bericht gehad helaas.
20 november, Rotterdam Alexandrium

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kleedje315
GadgetJunkPhone schreef op zondag 14 februari 2021 @ 07:08:
Ik heb 14 november een PS5 Disc gepreorderd bij MediaMarkt Alexandrium. Gister een telefoontje gekregen dat ik hem vandaag mag ophalen.
Dat klinkt hoopvol voor mij

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-10 09:48
Gandalf68 schreef op zondag 14 februari 2021 @ 09:55:
Bij interroys krijgen ze per twee weken 8 stuks per filiaal toen ik er om vroeg.

Dus er komt wat meer vaart in.
Hoe kom je aan deze info (gezien de winkel dicht zijn)? En vanaf wanneer zou dit dan gelden? Ik stond namelijk voor de lockdown op nummer 5 bij mijn intertoys......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrTuinstra
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17:36
bubblegum_40 schreef op zondag 14 februari 2021 @ 08:39:
[...]

Hmm ik midden november, Groningen Sontplein..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terriongaming
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 28-07 15:19
jcj1982 schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 15:45:
[...]

Ik heb 'm gisteren in goede orde ontvangen! Balen man voor je, nog even een dagje wachten dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patron81
  • Laatst online: 06-12-2024
GadgetJunkPhone schreef op zondag 14 februari 2021 @ 07:08:
Dat is heel fijn, ik heb 5 dagen later een pre-order gedaan dus verwacht niet meer zo heel lang te hoeven wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patron81
  • Laatst online: 06-12-2024
Wanneer heb jij je pre-order gedaan als ik vragen mag?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• benitostyle
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 15-02-2022
Mijn hunt is officieel voorbij nu ik de digital te pakken heb. Succes allemaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Headblast
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 00:16
Als je nu nog een ps5 disk wilt scoren, is het dan handiger om de lokale MM/Game Mania etc te bellen of gewoon opgeven? 🤣

PSN: Headblast1987, Battlenet: Miyoujin#2279

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roffeltjes
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13:38
Headblast schreef op zondag 14 februari 2021 @ 15:25:
Als je nu nog een ps5 disk wilt scoren, is het dan handiger om de lokale MM/Game Mania etc te bellen of gewoon opgeven? 🤣
Ja, opgeven. Of deze draad lezen en er in Q1 ééntje scoren :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gandalf68
  • Laatst online: 28-09 11:38
LordLynx schreef op zondag 14 februari 2021 @ 11:01:
[...]

Hoe kom je aan deze info (gezien de winkel dicht zijn)? En vanaf wanneer zou dit dan gelden? Ik stond namelijk voor de lockdown op nummer 5 bij mijn intertoys......
Cluck and collect is open en omdat ik een reservering heb staan vroeg ik dat en dat is mij toen verteld vandaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joris8580
Headblast schreef op zondag 14 februari 2021 @ 15:25:
Ik zou gwn in die telegram groepen gaan en de bot volgen en hunten maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kleedje315
Patron81 schreef op zondag 14 februari 2021 @ 14:29:
[...]

Wanneer heb jij je pre-order gedaan als ik vragen mag?
Ook Rdam Alexandrium op 20 november

[ Voor 3% gewijzigd door Kleedje315 op 14-02-2021 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry Bouman
  • Laatst online: 08:42
MM België is aan het uitleveren.
Vrijdag pre order van eind december gaan ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kleedje315
Santiago2019 schreef op zondag 14 februari 2021 @ 18:31:
[...]

Gewoon een heel rare opmerking eigenlijk.
Mijn excuses, ik had het anders moeten formuleren.

Ik bedoel... wellicht omdat de aanloop minder hoog is dan in NL

[ Voor 51% gewijzigd door Kleedje315 op 14-02-2021 18:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kwdtje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 10-10 13:57
Kleedje315 schreef op zondag 14 februari 2021 @ 18:22:
[...]

Hmm.. eind december he... zal wel te maken hebben met het feit dat niet iedereen in België een ps5 kan permitteren.

(Niet beledigend bedoeld ofzo)
Waar slaat dit nou weer op, sjesus

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Santiago2019
[...]

Hmm.. eind december he... zal wel te maken hebben met het feit dat niet iedereen in België een ps5 kan permitteren.

(Niet beledigend bedoeld ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joris8580
[...]

Mijn excuses, ik had het anders moeten formuleren.

Ik bedoel... wellicht omdat de aanloop minder hoog is dan in NL
Denk je? Ik vermoed dat dit niet gaat om concurreren tussen NL en BE maar er gewoon overal een grote aanloop is. Dus ik betwijfel eig of je redenering juist is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joris8580
Santiago2019 schreef op zondag 14 februari 2021 @ 18:31:
[...]

Ik las deze opmerking in je quote ik vind het persoonlijk ook een heel rare opmerking... mss zit iemand hier niet goed in zijn/haar vel...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kleedje315
Joris8580 schreef op zondag 14 februari 2021 @ 19:06:
[...]

Ik las deze opmerking in je quote ik vind het persoonlijk ook een heel rare opmerking... mss zit iemand hier niet goed in zijn/haar vel...
Ik heb mijn foute opmerking verwijderd. En mijn excuses aangeboden....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Joris8580
Kleedje315 schreef op zondag 14 februari 2021 @ 19:13:
[...]

Ik heb mijn foute opmerking verwijderd. En mijn excuses aangeboden....
Ik bedoelde mijn opmerking ook helemaal niet slecht... ik snapte gwn niet goed waar de opmerking vandaan kwam maar geeft niet. Laat het ons verder on topic houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PascalS50
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 29-01 17:36
Ik 4 Dec MM Rotterdam Centrum. Was ik nou ook maar naar Alexandrium gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-10 09:48
Gandalf68 schreef op zondag 14 februari 2021 @ 15:51:
[...]

Cluck and collect is open en omdat ik een reservering heb staan vroeg ik dat en dat is mij toen verteld vandaar
Dank je wel.
Da's wel een goeie om eens te kijken hoewel ik de intertoys bij mij in het dorp niet open gezien heb deze week dus weet niet of ze uberhaupt click n collect doen eigenlijk....

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• MelvinW
Een Nederlandse winkel heeft 289 stuks ingeboekt als voorraad, succes de komende dagen :P Begint met een W volgens mij..

[ Voor 14% gewijzigd door MelvinW op 14-02-2021 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donverdi073
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 14-05 11:19
MelvinW schreef op zondag 14 februari 2021 @ 21:17:
Een Nederlandse winkel heeft 289 stuks ingeboekt als voorraad, succes de komende dagen :P Begint met een W volgens mij..
Ze hebben me daar al eens blij gemaakt met een dooie mus. |:(

Hoop dat het nu eens lukt.

Bedankt voor de info Melvin _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
Donverdi073 schreef op zondag 14 februari 2021 @ 21:29:
[...]

Ze hebben me daar al eens blij gemaakt met een dooie mus. |:(

Hoop dat het nu eens lukt.

Bedankt voor de info Melvin _/-\o_
Moeilijk zeggen of het dit keer voor vrije voorraad is natuurlijk. Wehkamp is nogal een geval apart, maar ze hebben in ieder geval 289 stuks binnen, zoals ik nu kan zien. Wat ze daar mee gaan doen is aan hun natuurlijk. Kan ook dat ze ze zelf mensen gaan benaderen, maar we hopen natuurlijk dat het voor vrije verkoop is.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Santiago2019
MelvinW schreef op zondag 14 februari 2021 @ 21:35:
[...]

Moeilijk zeggen of het dit keer voor vrije voorraad is natuurlijk. Wehkamp is nogal een geval apart, maar ze hebben in ieder geval 289 stuks binnen, zoals ik nu kan zien. Wat ze daar mee gaan doen is aan hun natuurlijk. Kan ook dat ze ze zelf mensen gaan benaderen, maar we hopen natuurlijk dat het voor vrije verkoop is.
Net een hele bot ontwikkelt voor de Wibra webshop en nu blijkt het Wehkamp te zijn. Thanks man |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Headblast
Joris8580 schreef op zondag 14 februari 2021 @ 16:13:
[...]

Ik zou gwn in die telegram groepen gaan en de bot volgen en hunten maar.
Heb je toevallig linkje naar de telegram?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zwartkijker
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 02:25
Headblast schreef op zondag 14 februari 2021 @ 22:12:
[...]

Ja hoor

PSN: Zwartkijker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Headblast

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joris8580
[...]

Zie je opmerking nu pas, excuus. Maar een collega hielp je al. Succes!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jimmya3
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 10-10 21:09
[...]

Hier heb je de meeste kans : https://t.me/PS5BE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-10 21:50
[...]

Ik zou persoonlijk voor deze gaan.
Deze is gemiddeld 1 a 2 min sneller. Bij de laatste drop van BCC was dit zelfs 10 min. admin van die andere bot moest het handmatig doen, dan ben je altijd te laat :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zwartbaard
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 17-09 20:10
Deze is geregeld trager alsof de administrator zelf alles op wilt scalpen voordat hij de melding maakt. Opmerkingen over andere bots zijn daarom vast ook niet toegestaan in de chat bij hen.

Ik zou aanraden deze te gebruiken na vele bots getest te hebben.!
https://t.me/joinchat/WHbDNhxb5k1NRfhZ

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Zwartkijker
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 02:25
zwartbaard schreef op maandag 15 februari 2021 @ 00:07:
[...]

Deze is geregeld trager alsof de administrator zelf alles op wilt scalpen voordat hij de melding maakt. Opmerkingen over andere bots zijn daarom vast ook niet toegestaan in de chat bij hen.

Ik zou aanraden deze te gebruiken na vele bots getest te hebben.!
https://t.me/joinchat/WHbDNhxb5k1NRfhZ
Die ander kende ik tot voor kort niet maar als je naar de tijdstippen kijkt is inderdaad te zien dat die van PSX Sense sneller is. Bedankt voor de aanvulling 👍

PSN: Zwartkijker

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Maurice_1984
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 05-10 12:20
Zwartkijker schreef op maandag 15 februari 2021 @ 00:18:
[...]

Die ander kende ik tot voor kort niet maar als je naar de tijdstippen kijkt is inderdaad te zien dat die van PSX Sense sneller is. Bedankt voor de aanvulling 👍
Die van PSX is in zoverre sneller dat wanneer PS5 stock alert kanaal melding geeft, bestellen niet eens meer mogelijk is. Bij alle meldingen van Amazon de afgelopen weken was PSX 3 à 4 minuten eerder. Een waardeloos kanaal is PS5 stock kanaal momenteel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jmignolet
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 27-09 13:08
Mijn bestelling van afgelopen dinsdag op amazon.it stond oorspronkelijk voor vandaag 15/02, maar vorige week vrijdag verplaatst naar morgen 16/02. Echter, zaterdag is het pakje al het toegekomen in het sorteercentrum in Brussel..

Hopelijk kan ie vandaag nog langskomen.. Zie niet in waarom de PS5 vandaag nog een dagje moet logeren op 20km van bij mij. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joris8580
Iemand een idee of GM nog aan het rondbellen is? Laatste wat ik hoorde was 22 augustus. Ik zit op 8 augustus en heb nog niets gehoord dus vroeg me af of dat nog kon komen in de komende dag(en)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:38
jmignolet schreef op maandag 15 februari 2021 @ 08:08:
Mijn bestelling van afgelopen dinsdag op amazon.it stond oorspronkelijk voor vandaag 15/02, maar vorige week vrijdag verplaatst naar morgen 16/02. Echter, zaterdag is het pakje al het toegekomen in het sorteercentrum in Brussel..

Hopelijk kan ie vandaag nog langskomen.. Zie niet in waarom de PS5 vandaag nog een dagje moet logeren op 20km van bij mij. :P
Is dat UPS of DHL ? DHL is sinds vorige week behoorlijk aan het knoeien. Reken op max. 3 dagen extra. Ook omdat ze CityHubs dichthouden blijkbaar.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thydras
  • Laatst online: 07-05-2021
Redox schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 19:58:

Bedankt voor de update! Mijne is 18 september te Eeklo, misschien kan ik nu stilletjes aan beginnen aftellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmignolet
loekf2 schreef op maandag 15 februari 2021 @ 09:31:
[...]

Is dat UPS of DHL ? DHL is sinds vorige week behoorlijk aan het knoeien. Reken op max. 3 dagen extra. Ook omdat ze CityHubs dichthouden blijkbaar.
UPS hier. Ik las idd in dit topic veel over DHL en problemen. Heb nog vorige week een pakketje van UPS ontvangen die 2 vroeger was dan Amazon aangaf. Dus fingers crossed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swatchss
Joris8580 schreef op maandag 15 februari 2021 @ 08:32:
Iemand een idee of GM nog aan het rondbellen is? Laatste wat ik hoorde was 22 augustus. Ik zit op 8 augustus en heb nog niets gehoord dus vroeg me af of dat nog kon komen in de komende dag(en)
Die van 22 augustus was volgens mij in Belgie, misschien dat ze daar iets voorlopen. In Nederland zijn ze als i het me goed herinner wel al in de eerste week van augustus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joris8580
Swatchss schreef op maandag 15 februari 2021 @ 10:38:
[...]

Die van 22 augustus was volgens mij in Belgie, misschien dat ze daar iets voorlopen. In Nederland zijn ze als i het me goed herinner wel al in de eerste week van augustus.
Ik zit ook in belgie maar heb nog niets gehoord... zal dan snel komen hoop ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Santiago2019
Swatchss schreef op maandag 15 februari 2021 @ 10:38:
[...]

Ik denk dat het allemaal wat door elkaar loopt als ik al jullie verhalen zo hoor eerlijk gezegd. Vriend van mij in België heeft de zijne van eind juni nog niet ontvangen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joris8580
Santiago2019 schreef op maandag 15 februari 2021 @ 10:51:
[...]

Ik denk dat het allemaal wat door elkaar loopt als ik al jullie verhalen zo hoor eerlijk gezegd. Vriend van mij in België heeft de zijne van eind juni nog niet ontvangen.
Best wel vreemd. Maar wacht hij op een disc of een digital? Want dacht dat GM enkel discs had ontvangen nu... ik wacht op een disc.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Santiago2019
Joris8580 schreef op maandag 15 februari 2021 @ 10:59:
[...]

Best wel vreemd. Maar wacht hij op een disc of een digital? Want dacht dat GM enkel discs had ontvangen nu... ik wacht op een disc.
Disc zover ik weet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jmignolet
Nou, dat is vreemd.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QJzPLGM1i89n6Y2B9Yz7uE71ONg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ExdvGOmyLtVlJImEIl0ePr8a.png?f=fotoalbum_large

Zaterdag stond ie op locatie 'Brussel sorteercentrum' en nu geen locatie. Weeromstandigheden? Sneeuw is weg in België. Man man, dit is toch altijd lekker knoeien. :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TarikLuis
  • Laatst online: 08-10 09:18
PS5 vanuit Italië (Amazon) gescoord voor mn broertje, komt morgen binnen, enig idee of die dan standaard op Italiaans staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cancellaratje
  • Laatst online: 03-12-2024
jmignolet schreef op maandag 15 februari 2021 @ 11:53:
Nou, dat is vreemd.
[Afbeelding]

Zaterdag stond ie op locatie 'Brussel sorteercentrum' en nu geen locatie. Weeromstandigheden? Sneeuw is weg in België. Man man, dit is toch altijd lekker knoeien. :?
Oei, dat is wel naar ja. Hopelijk krijg je snel meer info!
Ik zelf krijg er als het goed is ook eentje binnen van Amazon.it via UPS. Wel als sinds vrijdag op zaterdagnacht geen nieuwe info/locatie meer. Weet iemand of dit normaal is?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mc_Smurf
  • Laatst online: 15:10
TarikLuis schreef op maandag 15 februari 2021 @ 11:57:
PS5 vanuit Italië (Amazon) gescoord voor mn broertje, komt morgen binnen, enig idee of die dan standaard op Italiaans staat?
Je kunt tijdens installatie gewoon een taal kiezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TarikLuis
  • Laatst online: 08-10 09:18
Mc_Smurf schreef op maandag 15 februari 2021 @ 11:59:
[...]

Je kunt tijdens installatie gewoon een taal kiezen...
Oh top, tijd geleden dat ik iets met consoles heb gedaan O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Swatchss
Oh, dat zou jammer zijn, ik dacht dat er wel een chronologische lijn in zat. Misschien is dat in grote lijnen ook wel zo, met hier en daar een uitzondering? Laten we het hopen en laten we vooral hopen dat ze snel meer units binnenkrijgen :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PCRaceMASTER
  • Laatst online: 30-09 11:31
Joris8580 schreef op maandag 15 februari 2021 @ 08:32:
Ze zijn bezig met de uitlevering van Augustus, dus kans is groot dat je die binnenkort op de post of kunt ophalen. Dit werd overigens gedeeld in de chat van PSX Sense bot telegram.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joris8580
PCRaceMASTER schreef op maandag 15 februari 2021 @ 12:26:
[...]

Ze zijn bezig met de uitlevering van Augustus, dus kans is groot dat je die binnenkort op de post of kunt ophalen. Dit werd overigens gedeeld in de chat van PSX Sense bot telegram.
Ben blij dat ze nog aan het bellen zijn... ik kan elk moment gebeld worden gezien ik zoals ik paar keer al zei hier op 8 augustus zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmignolet
Oké.. UPS zegt dat ie vervolgens een kwartier geleden werd afgeleverd en getekend. In mijn gemeente..
Echter, als ik naar afhaalpuntlocaties zoek in mijn gemeente is er maar 1 winkel en die hebben niets ontvangen.

Wat is dit toch voor service? Ik krijg gewoon niets buiten gehandtekend door 'DEDONCK' om 13:16. That's it, niets anders..
Pagina: 1 ... 406 ... 559 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:

• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen

Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord