Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vincitore058
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 09-06-2022
Iedereen gefeliciteerd met op het eerste oog dit goede nieuws! oOo Hopelijk kunnen jullie allemaal snel aan de slag!

Ik wou iets vragen. Is er bij iemand iets bekend over de kans dat er deze week nog een lading gedropt word bij 1 van de bekende (evt. buitenlandse) retailers? Ik heb zelf het gevoel dat we nog wel eens verrast kunnen worden deze week, wat is jullie idee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Legofan33334
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 27-01-2021
Ik ga niet zeggen hoe ik dat gedaan heb anders gaan er meer het doen en dan mislukt het . Maar ik heb waarschijnlijk nog niet helemaal zeker van bol medewerker mede gedeelt gekregen dat ik op een reservering lijst kom.

Dus dan zouden de onzekerheden voorbij zijn.

Ook hoorde ik dat Amazon Duitsland nog lading krijgt.

[ Voor 17% gewijzigd door Legofan33334 op 27-01-2021 15:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nitwitt1991
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 17-05-2022
Vincitore058 schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 15:42:
Iedereen gefeliciteerd met op het eerste oog dit goede nieuws! oOo Hopelijk kunnen jullie allemaal snel aan de slag!

Ik wou iets vragen. Is er bij iemand iets bekend over de kans dat er deze week nog een lading gedropt word bij 1 van de bekende (evt. buitenlandse) retailers? Ik heb zelf het gevoel dat we nog wel eens verrast kunnen worden deze week, wat is jullie idee?
Amazon UK heeft een drop gehad en NORMAAL zouden dan ook grote zoals Duitsland iets krijgen. Maar ja daar hebben we nog niks van gehoord....

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:40
(Blijven) vermelden dat je nog geen T&T hebt ontvangen hoeft niet. Bol.com heeft eerder aangegeven dat ze gingen verzenden als ze voor iedereen een exemplaar hadden, en dat niet alles tegelijkertijd wordt verzonden. Heb geduld.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NielsCSGO
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 30-09 18:47
Ook een t&t gekregen van bol(disk editie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitwitt1991
Bol.com Factuur stond in m'n account en T&T ook , maar datum stond nog wel op 31 december. Maar dat zal dus morgen worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WiFiKabelNodig
  • Laatst online: 03-05-2022
ferryc schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 15:36:
[...]

Ik heb deze info van MM DB zelf via WhatsApp: 06-57 25 75 30. Dit nummer heb ik van de website zelf :). Zou je je antwoord willen posten hier?
Thanks! Ze appte heel snel terug. (Goede service!) Kreeg een heel simpel appje terug:
"Goedemiddag, u staat momenteel op positie 293 van de reserveringslijst." Dus dat zal wel kloppen tenzij er iemand anders onder dezelfde naam gereserveerd heeft, maar dat kan ik me niet voorstellen. Ik dacht eigenlijk dat ik een stuk verder op de lijst stond. Ze gaf verder aan niks te weten m.b.t. nieuwe leveringen (maar dat kan ook onzin zijn natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GW1992
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 03-06-2021
Geronimous schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 15:46:
[mbr](Blijven) vermelden dat je nog geen T&T hebt ontvangen hoeft niet. Bol.com heeft eerder aangegeven dat ze gingen verzenden als ze voor iedereen een exemplaar hadden, en dat niet alles tegelijkertijd wordt verzonden. Heb geduld.[/mbr]
Geldt dit ook niet voor iedereen die blijft vermelden dat ze wél een T&T hebben ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17-10 14:56
GW1992 schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 16:05:
[...]

Geldt dit ook niet voor iedereen die blijft vermelden dat ze wél een T&T hebben ontvangen?
Aan wel heb je echter een stuk meer dan niet. De aantallen wel berichten geeft immers indirect een indicatie van de hoeveelheden die geleverd zijn aan bol.

Heb nu net ook 'n mail met verzoek tot betaling ontvangen. :+

[ Voor 8% gewijzigd door Paprika op 27-01-2021 16:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• melvinjoosten
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 21-07 16:20
Legofan33334 schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 15:43:
Ik ga niet zeggen hoe ik dat gedaan heb anders gaan er meer het doen en dan mislukt het . Maar ik heb waarschijnlijk nog niet helemaal zeker van bol medewerker mede gedeelt gekregen dat ik op een reservering lijst kom.

Dus dan zouden de onzekerheden voorbij zijn.

Ook hoorde ik dat Amazon Duitsland nog lading krijgt.
Bijzonder, ik heb zojuist via een chat met de klantenservice gevraagd of ze me op een lijst kunnen zetten maar dat is niet mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrTuinstra
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-10 17:36
WiFiKabelNodig schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 16:03:
[...]

Thanks! Ze appte heel snel terug. (Goede service!) Kreeg een heel simpel appje terug:
"Goedemiddag, u staat momenteel op positie 293 van de reserveringslijst." Dus dat zal wel kloppen tenzij er iemand anders onder dezelfde naam gereserveerd heeft, maar dat kan ik me niet voorstellen. Ik dacht eigenlijk dat ik een stuk verder op de lijst stond. Ze gaf verder aan niks te weten m.b.t. nieuwe leveringen (maar dat kan ook onzin zijn natuurlijk)
Bij mijn mediamarkt kreeg ik de reactie dat ze bezig zijn met de pre-orders van begin oktober en dat het nog een tijd duurt voordat ik aan de beurt ben. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0619tje
  • Laatst online: 15-04-2021
Ja ook ik heb een T&T van bol ontvangen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HZde
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 01-03 11:11
melvinjoosten schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 16:09:
[...]

Bijzonder, ik heb zojuist via een chat met de klantenservice gevraagd of ze me op een lijst kunnen zetten maar dat is niet mogelijk.
Bij mij exact hetzelfde. Mijn vorige PS5 defect ingeleverd bij Bol. Kon niet op de lijst komen, omdat dat alleen voor de annuleringen van 4 december is. Ik snap dat iedereen Bol.com kapot aan het spammen is en ze niet iedereen kunnen helpen, maar een beetje klantenservice zou netjes zijn...

Maar ben er ook niet mega rouwig om. Nog genoeg vermaak met de PS4 Pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiFiKabelNodig
MrTuinstra schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 16:11:
[...]

Bij mijn mediamarkt kreeg ik de reactie dat ze bezig zijn met de pre-orders van begin oktober en dat het nog een tijd duurt voordat ik aan de beurt ben. :+
Ja echt? Als ze eerlijk tegen mij zijn geweest toen ik de pre-order plaatste op 11 Dec, dan ben ik nu al 150 plekken gezakt :o Hoe verdeeld Mediamarkt de consoles onder de winkels dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• egbertbrinks
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 07-09 20:56
Track and Trace + mail van Bol is binnen _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Legofan33334
  • Laatst online: 27-01-2021
melvinjoosten schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 16:09:
[...]

Oké. Nee ik heb iets verzonnen. Maar als ik vertel wat dan gaan meer mensen het doen en werkt het niet meer. Maar ook ik moet afwachten of ik idd een aparte reservatie krijg. Hoop het wel dan ben ik uit de next gen stress.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• calivaty
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-09 09:13
Legofan33334 schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 16:25:
[...]

Oké. Nee ik heb iets verzonnen. Maar als ik vertel wat dan gaan meer mensen het doen en werkt het niet meer. Maar ook ik moet afwachten of ik idd een aparte reservatie krijg. Hoop het wel dan ben ik uit de next gen stress.
Wat voor zin heeft het dan om dit hier te posten?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• HZde
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 01-03 11:11
calivaty schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 16:33:
[...]

Wat voor zin heeft het dan om dit hier te posten?
Legofan heeft er een handje van om op meerdere fora zijn ongenoegen te uiten over alles rondom de leveringen van de PS5. Nu hij er zogezegd één heeft bemachtigd is hij des te bang dat hij hem kwijt raakt. ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Laatst online: 00:13
Dat en daarnaast is het natuurlijk complete onzin natuurlijk. Je laat je niet zomaar op de lijst erbij plaatsen. Die medewerker heeft hem, als hij echt met iemand bij BOL gesproken heeft, gewoon met een kluitje in het riet gestuurd.

On topic: Is er een kans dat Amazon Duitsland deze week alsnog de verkoop start? Of gaat dat toch langer duren?

[ Voor 74% gewijzigd door Timothy3000 op 27-01-2021 16:40 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• T1mmeh
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17-10 16:06
YES!! T&T ontvangen in m'n bol.com account en de factuur betaald! Kan niet wachten tot de deurbel gaat :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Hier ook verzend mail en factuur van bol.com binnen voor mn disc versie!

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ferryc
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22-07 18:33
WiFiKabelNodig schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 16:15:
[...]

Ja echt? Als ze eerlijk tegen mij zijn geweest toen ik de pre-order plaatste op 11 Dec, dan ben ik nu al 150 plekken gezakt :o Hoe verdeeld Mediamarkt de consoles onder de winkels dan?
Pre-orders zijn lokaal, niet nationaal. Op plek 100 in Den Bosch zegt dus niets over de levertijd t.o.v. iemand die op plek 100 staat in Den Haag.

Jij staat dus redelijk bovenaan! Laat vooral weten als er progressie is zit..

[ Voor 7% gewijzigd door ferryc op 27-01-2021 16:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WiFiKabelNodig
ferryc schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 16:42:
[...]

Pre-orders zijn lokaal, niet nationaal. Op plek 100 in Den Bosch zegt dus niets over de levertijd t.o.v. iemand die op plek 100 staat in Den Haag.

Jij staat dus redelijk bovenaan! Laat vooral weten als er progressie is zit..
Ah oké, thanks voor de info. Als ik iets van ze hoor dan plaats ik het sowieso hier. Hoop dat iedereen snel aan zijn next-gen avontuur kan beginnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ferryc
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22-07 18:33
WiFiKabelNodig schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 16:45:
[...]

Ah oké, thanks voor de info. Als ik iets van ze hoor dan plaats ik het sowieso hier. Hoop dat iedereen snel aan zijn next-gen avontuur kan beginnen.
Pff, wordt er gek van. Duurt toch veel te lang dit. Hopelijk snel allemaal ja. Had van de week van de MM DB een XBOX-X binnen gekregen maar na lang wikken en wegen toch maar doorverkocht (voor 500 euro gewoon) en weer in m'n schulp gekropen en duimen draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PascalS50
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 29-01 17:36
MrTuinstra schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 16:11:
[...]

Welke MM was dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trummel
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 27-03 22:30
Hier ook binnen! Morgen lekker gamen! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrTuinstra
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-10 17:36
Drachten. Een vriend van me had in Groningen gereserveerd en daar zijn ze bezig met leveringen van rond de 18/19 september.. dus schiet niet op.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WiFiKabelNodig
ferryc schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 16:51:
[...]

Pff, wordt er gek van. Duurt toch veel te lang dit. Hopelijk snel allemaal ja. Had van de week van de MM DB een XBOX-X binnen gekregen maar na lang wikken en wegen toch maar doorverkocht (voor 500 euro gewoon) en weer in m'n schulp gekropen en duimen draaien.
Zeker waar :( Ik had ook bijna een Serie S gehaald, maar na wikken en wegen toch niet gedaan. Al begeeft m'n PS4 het wel bijna haha. Maar ik hoop dat het vanaf nu wat rapper gaat. Als je ziet wat Bol.com aan aantallen binnenkrijgt, hoop ik dat dat voor Mediamarkt ook geldt. Dan zijn ze zo door die lijsten heen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KabelKink1991
  • Laatst online: 29-09-2021
Heeft iemand van jullie ook een track & trace van bol ontvangen waain staat ‘pakket niet gevonden’?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PascalS50
  • Laatst online: 29-01 17:36
MrTuinstra schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 17:31:
[...]

Drachten. Een vriend van me had in Groningen gereserveerd en daar zijn ze bezig met leveringen van rond de 18/19 september.. dus schiet niet op.
Jeetje ik had gereserveerd in December in Rotterdam Centrum. Dus misschien hartje zomer voor mij. lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calivaty
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-09 09:13
KabelKink1991 schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 17:46:
Heeft iemand van jullie ook een track & trace van bol ontvangen waain staat ‘pakket niet gevonden’?
Ja ik ook. Bol zegt wel gewoon ''morgen bezorgd''. Even rustig afwachten denk ik. En hopen dat PostNL geen ''Postnl'tje'' doet ;)

Ter info voor iedereen die nog wacht op bol.com. Ik heb om 17.23 een mail gehad terwijl de eerste mensen hier op Tweakers al een paar uur eerder bericht hebben gehad. Heb je nog niks gehad? Ik neem aan dat Bol.com gewoon tot vanavond laat mensen blijft mailen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xIO3Y
  • Laatst online: 17-10 09:02
KabelKink1991 schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 17:46:
Ja, heeft enkele uren zo gestaan.
Sinds een halfuurtje staat er 'morgen bezorgd'.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• maikel_rox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:04
Calm your tits :) alles komt goed jongens.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jmignolet
  • Laatst online: 14-10 08:28
maikel_rox schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 18:11:
Calm your tits :) alles komt goed jongens.
Idd. Iedereen zo hard in paniek. Ongeacht wat je besteld, T&T openen na bevestiging geeft vrijwel altijd 'pakket niet gevonden'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Het zal je maar gebeuren dat hij nog een keer zoek raakt, de postbezorgers lezen ook stiekem mee. })

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driveroftheday
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 19-11-2021
Ik heb een T&T code van bol, die rond 17u even gewerkt heeft. Heb al 2 meldingen gehad dat ie morgen tussen 12-1430 wordt bezorgd, maar inmiddels werkt de code niet meer. Mensen die dit probleem (her)kennen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasmijn22
  • Laatst online: 29-07 14:39

Jasmijn22

& Ravenwood

driveroftheday schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 19:28:
Ik heb een T&T code van bol, die rond 17u even gewerkt heeft. Heb al 2 meldingen gehad dat ie morgen tussen 12-1430 wordt bezorgd, maar inmiddels werkt de code niet meer. Mensen die dit probleem (her)kennen?
Dan is je pakketje waarschijnlijk meegenomen. Het is natuurlijk een gewild product.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorroberner
  • Laatst online: 00:05
Jasmijn22 schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 19:29:
[...]

Dan is je pakketje waarschijnlijk meegenomen. Het is natuurlijk een gewild product.
Lol tuurlijk niet, Die dingen worden waarschijnlijk dubbel ingepakt dat bezorgers het niet zien, diefstal vindt ook niet snel plaats. Waarschijnlijk eerder overbelasting doordat iedereen T&T checkt. Ik snap dat velen het steeds willen checken maar ik zou het later vanavond checken dan is het pakketje bij PostNL zelf of anders morgenochtend. Ga maar gewoon even op die eerdere meldingen af, T&T liep bij mij met mijn XSX zelfs achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kal1mar1
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 26-07 23:24
driveroftheday schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 19:28:
Heb ik ook gehad via de PostNL app op iPhone. Hij is bij mij even later wel weer gewoon terug gekomen met juiste bezorgtijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0619tje
Zorroberner schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 20:05:
[...]

Lol tuurlijk niet, Die dingen worden waarschijnlijk dubbel ingepakt dat bezorgers het niet zien, diefstal vindt ook niet snel plaats. Waarschijnlijk eerder overbelasting doordat iedereen T&T checkt. Ik snap dat velen het steeds willen checken maar ik zou het later vanavond checken dan is het pakketje bij PostNL zelf of anders morgenochtend. Ga maar gewoon even op die eerdere meldingen af, T&T liep bij mij met mijn XSX zelfs achter.
Ze worden echt niet in dubbele dozen ingepakt hoor. De dozijn zijn echt wel te onderscheiden van andere pakketten. Hij is namelijk iets van 40 hoog, 60 lang en maar 20 breed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CCS94
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 07-11-2024
Hier ook om 15:45 T&T ontvangen van disc versie Bol! Eindelijk!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorroberner
  • Laatst online: 00:05
0619tje schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 20:19:
[...]

Ze worden echt niet in dubbele dozen ingepakt hoor. De dozijn zijn echt wel te onderscheiden van andere pakketten. Hij is namelijk iets van 40 hoog, 60 lang en maar 20 breed
Ja goed ik ga op mijn Xbox Series X pakket van mediamarkt af maar dat zat in een andere doos, aan de buitenkant wist je niet dat het een Xbox was. Dus zou me niet verrassen als dat ook hier gebeurd. Ik zeg ook niet dat het perse dubbel is ingepakt maar dat diefstal mij sowieso niet waarschijnlijk leek en ik wou iets enigszins opbeurend schrijven voor Driveroftheday die begrijpelijk vol in de stress kon schieten. Nu is gelukkig al bevestigd door Kal1mar1 dat anderen dat ook meemaken met de T&T.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valentinoa88
  • Laatst online: 08-06-2024
ivokenevil schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 14:13:
[...]

Ik kreeg eerst gelijk dat ik moest verifieren, dit gedaan via de app van rabobank en klaar was het. Zij reserveren eerst een bedrag en schrijven af wanneer het pakket verzonden is.
Zolang jij geen mail of iets hebt gehad dat je moet veriferen of aanpassen is er niks aan de hand.

Je zou eventueel je cc kunnen ontkoppelen en weer opnieuw koppelen aan amazon om het betalen alsnog te proberen mocht je problemen hebben maar geen idee of dit consequenties heeft
Boven de 30 euro moet je via een 2 staps verificatie inloggen om akkoord te geven op de order. Ik kwam nooit in het inlog scherm om de betaling te verwerken. Vandaag maar een kleine 20 stuks bonnen gehaald voor Amazon a 25 pond om te betaling af te maken 😇

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• egbert-jan
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 17-10 10:31
Hij komt hier ook morgen via bol nu nog hopen dat de bezorger het ook gunt _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 0619tje
Zorroberner schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 20:23:
[...]

Ja goed ik ga op mijn Xbox Series X pakket van mediamarkt af maar dat zat in een andere doos, aan de buitenkant wist je niet dat het een Xbox was. Dus zou me niet verrassen als dat ook hier gebeurd. Ik zeg ook niet dat het perse dubbel is ingepakt maar dat diefstal mij sowieso niet waarschijnlijk leek en ik wou iets enigszins opbeurend schrijven voor Driveroftheday die begrijpelijk vol in de stress kon schieten. Nu is gelukkig al bevestigd door Kal1mar1 dat anderen dat ook meemaken met de T&T.
Jaa snap ik, de ps5 van amazon zat in een doos waar hij precies in paste, echt geen mm speling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:27
Ook hier vanmiddag rond 16:30 een e-mail ontvangen voor de bezorging van een Disk-edition van Bol.com, net even de T&T-link weer gechecked en wordt ongeveer morgen middag bezorgd *O* *O* *O*

Gelijk maar ook even stuurtje T300 besteld, zit nog na te denken over een PlaySeat.

[ Voor 18% gewijzigd door Helox-in-a-box op 27-01-2021 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-10 14:18
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OlI6hFMlSU1VFY8301ONRvxyThY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZOVot3zFWbXP4H5dzdRp6bAX.jpg?f=fotoalbum_large

Jajaja schijn mijn disc versie morgen te ontvangen. Geloof er weinig van gezien de status nog hetzelfde is. Zou mooi zijn!

Momenteel de digitale editie en dan zijn de nieuwe spellen zijn zo duur. 160e voor twee spellen en je kan de spellen ook niet verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• empoirky
  • Laatst online: 07-03-2021
Wackmack schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 21:58:
[Afbeelding]

Jajaja schijn mijn disc versie morgen te ontvangen. Geloof er weinig van gezien de status nog hetzelfde is. Zou mooi zijn!

Momenteel een disc versie maar nieuwe spellen zijn zo duur. 160e voor twee spellen en je kan de spellen ook niet verkopen.
Dat is geweldig! Mijn status is nog aan het voorbereiden op verzending - is dat bij jou ook het geval? Wat is uw leveringstermijn? De mijne is 28/01 - 08/02.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ben_jamin
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12-09 11:57
[Afbeelding]

Momenteel een disc versie maar nieuwe spellen zijn zo duur. 160e voor twee spellen en je kan de spellen ook niet verkopen.
je kan de spellen niet verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CONvect
  • Laatst online: 20-04-2021
Hier in de game mania in Eeklo (België) zijn ze pas begonnen aan de leveringen van de preorders in juni.

Dit terwijl de officiële preorder datum september was. Mensen die op de officiele preorder date dus een order geplaatst hebben zijn aan deze rate pas vanaf mei- juni 2021 aan de beurt.

Ik heb hier toch mijn bedenkingen bij alleszins. Vind ik totaal ongehoord om preorders te laten doorgaan voor de officiële date.

Alles om geld te incasseren die gasten...

Ik zet mijn zinnen op mn preorder te cancellen en ene op de kop te proberen tikken via stock alerts.

De kans dat ik ene vind voor eind deze zomer is (veel) groter dan de kans dat ik de mijne via GM zal hebben op dat tijdstip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Laatst online: 00:13
CONvect schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 22:10:
Hier in de game mania in Eeklo (België) zijn ze pas begonnen aan de leveringen van de preorders in juni.

Dit terwijl de officiële preorder datum september was. Mensen die op de officiele preorder date dus een order geplaatst hebben zijn aan deze rate pas vanaf mei- juni 2021 aan de beurt.

Ik heb hier toch mijn bedenkingen bij alleszins. Vind ik totaal ongehoord om preorders te laten doorgaan voor de officiële date.

Alles om geld te incasseren die gasten...

Ik zet mijn zinnen op mn preorder te cancellen en ene op de kop te proberen tikken via stock alerts.

De kans dat ik ene vind voor eind deze zomer is (veel) groter dan de kans dat ik de mijne via GM zal hebben op dat tijdstip.
Ik zou mijn order pas cancellen als je een andere hebt weten te kopen. Heb je iig een plan b.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stofbal
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-03-2024
[Afbeelding]

Wut!? Waar staat jouw status op? Mijne staat nog steeds op preparing for dispatch. Die van jou ook? Of had je al een tracking nummer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17:10
Heb ik iets gemist met een levering van bol.com?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:46

rammes

koekebakker 1e klas

aaaido schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 22:55:
Heb ik iets gemist met een levering van bol.com?
mits je op de lijst stond.

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
ben_jamin schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 22:06:
[...]

je kan de spellen niet verkopen?
Sorry, heb nu de digitale editie, die gaat naar dr buurman.
empoirky schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 22:06:
[...]

Dat is geweldig! Mijn status is nog aan het voorbereiden op verzending - is dat bij jou ook het geval? Wat is uw leveringstermijn? De mijne is 28/01 - 08/02.
Zelfde status als jij dus geloof er niks van.
Stofbal schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 22:22:
[...]

Wut!? Waar staat jouw status op? Mijne staat nog steeds op preparing for dispatch. Die van jou ook? Of had je al een tracking nummer?
Arriving staat erbij, 27-9 feb maar klopt waarschijnlijk niks van. Als er voorraad was, zou die toch al wel verzonden zijn.

[ Voor 25% gewijzigd door Wackmack op 27-01-2021 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikey1983
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 12-10 14:33
goedemorgen
iemand ook bij de T&T van bol pakket niet gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cilly64
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 19-02-2021
Same here :( :?

Edit: als je hem opent in de internationale omgeving van PostNL geeft ie wel meer info aan. Maar geen verwachtte bezorgtijd.

[ Voor 81% gewijzigd door Cilly64 op 28-01-2021 07:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:07
mikey1983 schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 07:14:
goedemorgen
iemand ook bij de T&T van bol pakket niet gevonden?
tjonge tjonge geen stress hij komt echt wel.... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitwitt1991
Ha allen,

Ik kon gisterenavond plaats van levering nog aanpassen.
Bij het Post NL punt in de buurt kon hij 1.5 uur worden geleverd dan het startpunt van het tijdvak.
Dat heb ik dan ook gedaan. Wellicht als je vrij bent vandaag en eerder wil gamen, is dat nog een optie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 112markjanssen
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21-10-2022
Nitwitt1991 schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 08:00:
Ha allen,

Ik kon gisterenavond plaats van levering nog aanpassen.
Bij het Post NL punt in de buurt kon hij 1.5 uur worden geleverd dan het startpunt van het tijdvak.
Dat heb ik dan ook gedaan. Wellicht als je vrij bent vandaag en eerder wil gamen, is dat nog een optie.
Let hiermee op dat het pakket dan ook vaak een dag later pas op het Post NL punt word bezorgt. Ik heb vaak gehad dat ik dat gedaan heb en daarmee het pakket ook een dag heb vertraagd!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nitwitt1991
112markjanssen schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 08:02:
[...]

Let hiermee op dat het pakket dan ook vaak een dag later pas op het Post NL punt word bezorgt. Ik heb vaak gehad dat ik dat gedaan heb en daarmee het pakket ook een dag heb vertraagd!
Bij mij staat het tot dusver nog voor vandaag op de planning. Maar we zullen het zien :-)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jmignolet
  • Laatst online: 14-10 08:28
0619tje schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 20:19:
[...]

Ja want ik heb toevallig een keukenapparaat gekocht die dezelfde doos heeft, maar kerel van PostNL gaat hem toch maar stelen want 'je weet maar nooit dat het een PS5 is'. Sjonge sjonge. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oneshot1tkil
  • Laatst online: 31-01 13:02
T&T heb ik, zou vandaag moeten komen.
Echter staat er alleen nog "ontvangen door postNL" nog niet gesorteerd of iets?
Neem aan dat vandaag dan ook niet meer zou lukken?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mc_Smurf
  • Laatst online: 17-10 08:53
oneshot1tkil schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 09:07:
Status bij PostNL kan instant wijzigen ;) Relax, sit back and wait _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cronixx
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-10 10:12

cronixx

krieuw

Jawel hoor dat kan gewoon nog wel lukken...

OF hij is daadwerkelijk nog niet gesorteerd maar later op de dag wel
OF hij is inmiddels wel gesorteerd maar de status loopt nog wat achter
OF hij is nog niet gesorteerd en dat gaat vandaag ook niet meer lukken <-- maar dat zal wel meevallen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• oneshot1tkil
  • Laatst online: 31-01 13:02
cronixx schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 09:08:
[...]

Jawel hoor dat kan gewoon nog wel lukken...

OF hij is daadwerkelijk nog niet gesorteerd maar later op de dag wel
OF hij is inmiddels wel gesorteerd maar de status loopt nog wat achter
OF hij is nog niet gesorteerd en dat gaat vandaag ook niet meer lukken <-- maar dat zal wel meevallen.
Ah thanks, wist ik niet dat dat zo kan verlopen.
Thanks voor de informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thibeau V
  • Laatst online: 03-10-2021
Bij mij staat het dat de ps5 disc vandaag tussen 11:15 -17:00 wordt geleverd. ps bestel via bol _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jetje200
  • Laatst online: 24-04-2024
zouden dan vandaag ook de andere los gaan MM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dNyw
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 07-10 08:47
jetje200 schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 09:15:
zouden dan vandaag ook de andere los gaan MM?
Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsCSGO
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 30-09 18:47
Ja hier ook, benieuwd of die vandaag komt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• T1mmeh
  • Laatst online: 17-10 16:06
BIJNA!! PostNL geeft aan m'n disk versie te komen bezorgen tussen 10:00 en 12:30 uur O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carreon
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-10 19:22
Heeft iedereen die op de reserveringslijst van bol stond nu ook effectief bericht gekregen dat hun PS5 verstuurd is? Of hadden ze niet genoeg voorraad om de hele lijst te verwerken (en dus ook geen kans op eventuele losse verkoop)?

PSN: Carreon_TO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dNyw
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 07-10 08:47
Carreon schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 09:24:
Heeft iedereen die op de reserveringslijst van bol stond nu ook effectief bericht gekregen dat hun PS5 verstuurd is? Of hadden ze niet genoeg voorraad om de hele lijst te verwerken (en dus ook geen kans op eventuele losse verkoop)?
Er is al eerder aangegeven dat ze pas begonnen zijn met verzenden zodat ze iedereen van de lijst direct blij konden maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mc_Smurf
  • Laatst online: 17-10 08:53
Lijkt toch niet helemaal.. Hoor van meerdere kanten dat sommige nog geen bevestiging van bol.com hebben gehad over levering in de batch :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:59

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

Zou best kunnen hoor dat ze niet genoeg hebben om de hele lijst te verwerken.
Ik krijg hem vandaag binnen. O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• egbert-jan
Intertoys heeft voorraad !!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boterham71
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16-10 22:43
En site ligt plat lol

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:01
Was er bijna doorheen bij Intertoys (was bij betaalmethode kiezen), vliegt de site eruit.. :(

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• egbert-jan
bizar hoe snel die plat lag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Alles binnen enkele seconde gedaan maar de site lag er alweer uit.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Boterham71
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eid5PNKukQeAOrrpmHl7zKK9AYo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/InWgO84S7XRChBtTffntNyK3.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 0619tje
Bol bestelling is binnen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Starscreamer
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 17-10 16:21
Het is momenteel
te druk op de website
Geen zorgen, we zijn zo snel mogelijk weer online! O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PEBKAC
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 12-10 10:28
Intertoys heeft ook een drop, de hele website ligt plat 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:30
Grrr komop Intertoys!!!!!

Hop,hop,hop!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• botwood
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 27-09 21:33
M@cer schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 10:04:
Was er bijna doorheen bij Intertoys (was bij betaalmethode kiezen), vliegt de site eruit.. :(
Ik had betaalmethode aangeklikt en toen............................ poef, site plat |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boterham71
Dat is vlot! Mijn pakket is helaas nog steeds niet gevonden zegt PostNL. Bol zegt wel vandaag bezorgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stijn_V98
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 18-06-2024
botwood schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 10:07:
[...]

Ik had betaalmethode aangeklikt en toen............................ poef, site plat |:(
Jup bij mij ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boterham71
Alleen de bots die geen pagina laden hebben waarschijnlijk succes gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robocop123
  • Laatst online: 16-10 15:19
Hier ook niet verder gekomen dan adresgegevens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel_rox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:04
Ze hebben niet echt maatregelen genomen denk ik.. vorige keer was het ook bal bij Intertoys :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcgloud
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16-10 15:27
Hahaha ik ook. Precies op dat moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0619tje
Boterham71 schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 10:07:
[...]

Dat is vlot! Mijn pakket is helaas nog steeds niet gevonden zegt PostNL. Bol zegt wel vandaag bezorgd.
Ja, een van de bezorgers hier is altijd vrij vroeg.
Mogelijk dat deze is blijven hangen bij bol?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boterham71
0619tje schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 10:11:
[...]

Ja, een van de bezorgers hier is altijd vrij vroeg.
Mogelijk dat deze is blijven hangen bij bol?
Geen idee, ik ga er vanuit dat ie gewoon vandaag bezorgd wordt. Anders morgen ook prima.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

maikel_rox schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 10:11:
Ze hebben niet echt maatregelen genomen denk ik.. vorige keer was het ook bal bij Intertoys :P
Tja, er zijn weinig bedrijven die een ddos kunnen voorkomen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JipGemser
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 19-07-2022
Same here, niet verder gekomen dan de betaalmethode. Arghhh.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ivokenevil
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 31-07-2021
Als intertoys een drop heeft, Bol een drop heeft. Is de kans op het gerucht dat Amazon.de een drop krijgt ook wel groot!

Dus;

Log in op amazonde / zet alle gegevens goed / betaal je met CC zorg dat afleveradres en naam overeenkomt met gegevens CC en standaard F5 drukken :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mustiej
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17:22
De PS5's moet wel naar iemand gaan dus gewoon wachten? Ik zit namelijk in betaalmethode kiezen pagina waarbij de cursor aan t laden is eindeloos

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• botwood
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 27-09 21:33
Ik zie net dat ik ook nog eens de verkeerde postcode in heb gevuld :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technofreakz
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 22:00
Ik ook
😢
Pagina: 1 ... 380 ... 559 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:

• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen

Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord