Dik mazzel gehad. Zeker een tracker gebruikt en een geannuleerde pre-order van iemand anders kunnen bestellen?mitchi3 schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 07:38:
Zojuist 1 kunnen bestellen bij Intertoys!! 🤗
Lucky you!
Fijn dat je er 1 hebt kunnen bemachtigen.
Mag dan hopen voor je dat het geen foutje is.mitchi3 schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 07:46:
[...]
[Afbeelding]
Had er nog 1 in me winkelwagen en kon het proces doorlopen
Is even afwachten nog natuurlijk... Bij de Wehkamp vorige week ook al mis gegrepen.ajaxkoen93 schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 07:47:
[...]
Mag dan hopen voor je dat het geen foutje is.
Tracker ging af omdat de prijs verwijderd was en dacht probeer het gewoon
Het is bijna oktober Harryajaxkoen93 schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 07:31:
[...]
Niet te optimistisch worden haha.
Nog een kleine 2 maanden bedoel je😂🤯
Set your goals high, and don't stop till you get there.
Verander het afleveradres en maak er een ander blij mee?Gusev schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 08:06:
Ik kan er nu ook 1 bestellen bij Intertoys... Ik heb er echter al 1.
Wilde er ook nog 1 voor een mede tweaker bestellen, maar bij betalen ketste hij afajaxkoen93 schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 08:08:
[...]
Verander het afleveradres en maak er een ander blij mee?
omg ik heb kunnnen bestellen bij intertoys
a frontpage moderation system, like on tweakers, controlled and abused by monkeys will be peanuts and means nothing but... peanuts.
geen V&A op forum
[ Voor 88% gewijzigd door BM op 29-09-2020 08:40 ]
uh ik heb er ook een kunnen bestellen
let op weet niet of het uitmaakt, maar bij mij had f5 geen zin, ik moest het artikel opnieuw opzoeken en in het productoverzicht kon ik hem bestellen!
let op weet niet of het uitmaakt, maar bij mij had f5 geen zin, ik moest het artikel opnieuw opzoeken en in het productoverzicht kon ik hem bestellen!
[ Voor 67% gewijzigd door BaRF op 29-09-2020 08:16 ]
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
al in je mandje of via een bestel knop?BaRF schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 08:15:
Volgens mij kan dat nu niet meer..BaRF schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 08:15:
had nog niets in mn mandje, was echt toeval dat ik die site opendedestroyer6670 schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 08:16:
[...]
al in je mandje of via een bestel knop?
Ik vis overal achter het net tot nu toe. Gisteren bij Mediamarkt ook nèt te laat
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Het overzicht kan je f5'en, bij mij kwam hij vrij. Ik heb hem ook besteld, nu hopen dat ze geen Wehkamp actie doen
Het lukte mij ook nadat ik hier net las dat iemand het gelukt was. Er stond "prijs onbekend" toen ik keek. Na paar keer opnieuw zoeken stond er opeens wel de prijs, toen kon ik bestellen en daarna gelijk weer prijs onbekend maar het is gelukt. Ik denk dat ze dubbele bestellingen of annuleringen aan het verkopen zijn 😁
a frontpage moderation system, like on tweakers, controlled and abused by monkeys will be peanuts and means nothing but... peanuts.
Yep ook kunnen bestellen. Zelfs al bevestiging binnen via email. Kan me niet voorstellen maar we gaan t zien...
Ik heb ook kunnen bestellen. Ik had al een pre-order bij Amazon.fr, maar nu heb ik dus ook een PS5 bij Intertoys voor mijn broertje.
Wie neemt er contact op met de klantenservice?
Mooi, zijn er toch nog wel een aantal die hebben kunnen bestellen. Ik ben benieuwd of er een nieuwe hoeveelheid beschikbaar is gekomen.
hell nospinnenman schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 08:23:
Waarom? Zodat ze kunnen zeggen Oh ja je hebt gelijk, het had pas morgen online gemogen we annuleren je order. Gevalletje eigen ramen ingooien in dat geval.spinnenman schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 08:23:
[ Voor 7% gewijzigd door NosferatuX op 29-09-2020 08:25 ]
Nedgame zegt ook weer pre orders aan te nemen.
https://www.nedgame.nl/zo...ion-5/type:spelcomputers/
[ Voor 44% gewijzigd door makkie ;) op 29-09-2020 08:27 ]
Vidi, vici, veni! (ik zag, ik overwon en ik kwam!)
Let op! Deze levering staat los van de reeds aanbetaalde pre-orders welke eerder op onze website hebben gestaan. Deze levering wordt uitgeleverd met verwachting begin 2021.makkie ;) schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 08:26:
Release: begin 2021makkie ;) schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 08:26:
Precies, was een grapje. Ik heb het hier vaak genoeg fout zien gaanNosferatuX schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 08:24:
[...]
Waarom? Zodat ze kunnen zeggen Oh ja je hebt gelijk, het had pas morgen online gemogen we annuleren je order. Gevalletje eigen ramen ingooien in dat geval.
ajaxkoen93 schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 08:29:
[Afbeelding]
Hoppa, toch de Ps5 kunnen pre-order bij Intertoys, fijn via AfterPay.
Deze is voor mijn broer 💪💪 Heb zelf de 17e mijn eigen al bij bol.com kunnen bestellen.
Wie weet komt er binnenkort ook nog wat meer goed nieuws. Of deze klantenservice medewerker is overbelast door alle PS5 vragen en antwoord iets te hoopvol.
:fill(white):strip_exif()/f/image/OUdexV40y91zE34jBEGWBx7v.png?f=user_large)
De naam van de Tweeter heb ik weggehaald omdat ik niet wist of dat zomaar hier gepost mag worden. De Tweet kun je terugvinden op de MediaMarkt Twitterpagina.
:fill(white):strip_exif()/f/image/OUdexV40y91zE34jBEGWBx7v.png?f=user_large)
De naam van de Tweeter heb ik weggehaald omdat ik niet wist of dat zomaar hier gepost mag worden. De Tweet kun je terugvinden op de MediaMarkt Twitterpagina.
Ja, helaas welryderb schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 08:32:
Is Intertoys alweer weg?
Ik zit al een half uur te refreshen op Intertoys, maar niks gezien
This space is occupied
yep.gaat altijd snel.ryderb schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 08:32:
Is Intertoys alweer weg?
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Haha fuck me. MacBook heeft net 30m lopen updaten, had de tracker voor Intertoys aanstaan...
hoelang heeft het er op gestaan? ( ik heb er zelf al een maar ben wel benieuwd)
zijn zover ik kan zien alleen maar disc versies langsgekomen toch?
Langer dan de vorige keer bij Intertoys, duurde nu wel een minuut of 5 denk ikkevineuro schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 08:33:
zeker, ik had zelfs tijd om het helemaal te verkloten doordat er allemaal kabels over mn toetsenbord heen lagen, en mn factuuradres stond nog op mn vorige adres dus dat moest ik nog aanpassen - en toch geluktspinnenman schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 08:34:
[...]
Langer dan de vorige keer bij Intertoys, duurde nu wel een minuut of 5 denk ik
Ik heb met de zenuwen ook de nodige fouten gemaakt, tot mijn verbazing leek alles goed te gaan.BaRF schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 08:35:
[...]
zeker, ik had zelfs tijd om het helemaal te verkloten doordat er allemaal kabels over mn toetsenbord heen lagen, en mn factuuradres stond nog op mn vorige adres dus dat moest ik nog aanpassen - en toch gelukt
Lig ik één keer een uurtje langer in mijn bed.. ja hoor... mocht er nog een Tweaker zijn met een DE over: ik houd mij aanbevolen 😊
Van mij om 8:11 bevestigd in de mail.kevineuro schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 08:33:
WP: PUHZ-SHW112YAA + ERSC-VM2D
KloptFlghter1982 schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 08:34:
Alweer ernaast gegrepen dus . Ik moet toch zoveel pech hebben..
helaas ik ook. Was aan het zingen onder de douche op dat moment
Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch
Geen bevestiging gehad, maar zie hem wel bij Mijn bestellingen staan.mitchi3 schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 08:13:
[...]
Wilde er ook nog 1 voor een mede tweaker bestellen, maar bij betalen ketste hij af
Hij ketste af op AfterPay
Ships zit voor mijn maatje mee te kijken maar vis er weer naast 
Hij had al een pre order voor de Xbox en dreigt daarmee te spelen als ie geen PS5 heeft
Liefst had hij dat ik ook een Xbox zou kopen maar ik moet er niks van hebben.
Of liever gezegd wil mijn geld slechts aan 1 console kwijt
Hij had al een pre order voor de Xbox en dreigt daarmee te spelen als ie geen PS5 heeft
Geen verkoop/aankoop via het forum, daarvoor kun je in https://tweakers.net/aanbod/ terecht
[ Voor 87% gewijzigd door BM op 29-09-2020 08:59 ]
Niet opgeven jongens!
Dit!!! DIT DUS!!! Dit is de reden waarom ik mij afvraag waarom cross platform tussen xbox en ps niet gewoon mogelijk is... dan boeit het geen reet welke console je koopt en kan toch iedereen samen spelen.Starscreamer schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 08:49:
Ships zit voor mijn maatje mee te kijken maar vis er weer naast
Voor de mensen die reageren, ja maar Sony wil dat iedereen ps koopt en MS wil dat iedereen xbox koopt, ik snap dit wel maar ik zou het toch erg fijn vinden..
ligt dit niet meer aan de game developers dan aan de hardware waar je het op speelt? is b.v. COD niet al full crossplay compatible?piertje1984 schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 09:04:
[...]
Dit!!! DIT DUS!!! Dit is de reden waarom ik mij afvraag waarom cross platform tussen xbox en ps niet gewoon mogelijk is... dan boeit het geen reet welke console je koopt en kan toch iedereen samen spelen.
Voor de mensen die reageren, ja maar Sony wil dat iedereen ps koopt en MS wil dat iedereen xbox koopt, ik snap dit wel maar ik zou het toch erg fijn vinden..
piertje1984 schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 09:04:
[...]
Dit!!! DIT DUS!!! Dit is de reden waarom ik mij afvraag waarom cross platform tussen xbox en ps niet gewoon mogelijk is... dan boeit het geen reet welke console je koopt en kan toch iedereen samen spelen.
Klopt helemaal. Cross platform is gewoon een keuze van de makers.Flghter1982 schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 09:05:
[...]
ligt dit niet meer aan de game developers dan aan de hardware waar je het op speelt? is b.v. COD niet al full crossplay compatible?
Gast daar ging mn koffie... haha geweldig plaatje
Nadeel van crossplay CoD is weer dat je dan ook PC (hacker) spelers erbij hebt.Flghter1982 schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 09:05:
[...]
ligt dit niet meer aan de game developers dan aan de hardware waar je het op speelt? is b.v. COD niet al full crossplay compatible?
Als ze nou crossplay kunnen maken dat je bepaald met alleen concosle zou dat al een oplossing kunnen zijn
Dat is de enige crossplay wat ik overweeg, console vs pc is geen fair fight.Starscreamer schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 09:07:
[...]
Nadeel van crossplay CoD is weer dat je dan ook PC (hacker) spelers erbij hebt.
Als ze nou crossplay kunnen maken dat je bepaald met alleen concosle zou dat al een oplossing kunnen zijn
Verwijderd
Klopt, console crossplay zou de ideale uitkomst bieden bij veelal de Multiplayer games, zonder dat er hackers de server joinen.Starscreamer schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 09:07:
[...]
niet met fps games. maar race games of rpgs, hack & slash etc. zou prima kunnen werken.piertje1984 schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 09:08:
[...]
Dat is de enige crossplay wat ik overweeg, console vs pc is geen fair fight.
Fair pointFlghter1982 schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 09:10:
[...]
niet met fps games. maar race games of rpgs, hack & slash etc. zou prima kunnen werken.
Ik ben er inmiddels wel achter dat mensen prima van MKB kunnen winnen met een controller. Alleen op PC zijn er gewoon veel meer hackers.piertje1984 schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 09:08:
[...]
Dat is de enige crossplay wat ik overweeg, console vs pc is geen fair fight.
Super dat weer wat mensen een PS5 hebben kunnen bemachtigen via de Intertoys. Heerlijk zon forum waar men elkaar up to date houd. Ik heb nog met trackers zitten klooien op iOS, maar nog niet een goede gevonden.
Sinds CoD op battlenet van Blizzard draait bijzonder weinig hackers. Paid hack devs wagen zich daar niet snel aan omdat Blizzard letterlijk je zaak komt sluiten.Starscreamer schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 09:07:
[...]
Een van de redenen dat ik CoD op de console ben gaan spelen was idd hackers maar sinds ze gebruik maken van Battlenet is het echt gewoon een verademing, ben eigenlijk nooit meer iemand tegen gekomen waarvan ik dacht die gebruikt hacks.
Dit zag je ook toen Destiny van Battlenet af werd gehaald en naar steam ging, hacker infestation. Als vliegen op stront.
[ Voor 7% gewijzigd door NosferatuX op 29-09-2020 09:14 ]
inderdaad ik was ook nog in bed afgelopen dagen laat gemaakt - had echt slaap nodigFinalchaos schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 08:44:
Alweer ernaast gegrepen dus . Ik moet toch zoveel pech hebben..
dus weer gemist...
ach ja ik hoop dat er nog kansen komen
Enthoo Primo || Ryzen 9 5900X || Asus VIII Dark Hero || TridentZ Royal Silver F4-3600C14D-32GTRS Samsung B-Die || Radeon 6800 XT || Kraken X73 w/ 6x NF-A12x25 || 2x WD Black SN850 1TB || WD-HGST 6TB en 18TB || Seasonic Prime Titanium Ultra 1kW
Coolblue heeft zojuist de beschikbaarheid geüpdate naar 18-11. Dat wisten we eigenlijk al, maar nu staat het ook op de productpagina.
Jouw alert ging ook af, begrijp ik..DingK schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 09:19:
Coolblue heeft zojuist de beschikbaarheid geüpdate naar 18-11. Dat wisten we eigenlijk al, maar nu staat het ook op de productpagina.
Ik heb de alerts van CoolBlue uitgezet. Die gaan te vaak af. Nu gewoon een herinnering in mijn agenda gezet voor 18 november.
inderdaad alert ging af van coolblue.nl
Ik heb nu ook maar intertoys aan toegevoegd...
Zoals gezegd: hoop dat er nog kansen komen...
Ik heb nu ook maar intertoys aan toegevoegd...
Zoals gezegd: hoop dat er nog kansen komen...
Enthoo Primo || Ryzen 9 5900X || Asus VIII Dark Hero || TridentZ Royal Silver F4-3600C14D-32GTRS Samsung B-Die || Radeon 6800 XT || Kraken X73 w/ 6x NF-A12x25 || 2x WD Black SN850 1TB || WD-HGST 6TB en 18TB || Seasonic Prime Titanium Ultra 1kW
Ik was aan het werk en heb dat bericht van 0745 van die eerste intertoys verkoop nog gelezen. Toen geprobeerd maar geen beschikbaar.mindwarper schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 09:17:
[...]
inderdaad ik was ook nog in bed afgelopen dagen laat gemaakt - had echt slaap nodig
dus weer gemist...
ach ja ik hoop dat er nog kansen komen
Vervolgens kijk je een uur later weer en bleek er hele rits te zijn verkocht. Dus dan baal je wel.. en als klap op de vuurpijl gaan mensen je ook nog betichten van zielig doen.. sorry maar ik heb helaas niet dit engelengeduld.. ik kan niet de hele tijd blijven kijken of er wat beschikbaar komt. Dus dan vraag ik gewoon of iemand nog een heeft. En dat ik daar dan 50 euro extra voor zou betalen dat mag toch.. ik ga niet via ebay zo'n betaling/ koop doen omdat ik die niet vertrouw.
Precies dat dusFinalchaos schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 09:23:
[...]
Ik was aan het werk en heb dat bericht van 0745 van die eerste intertoys verkoop nog gelezen. Toen geprobeerd maar geen beschikbaar.
Vervolgens kijk je een uur later weer en bleek er hele rits te zijn verkocht. Dus dan baal je wel.. en als klap op de vuurpijl gaan mensen je ook nog betichten van zielig doen.. sorry maar ik heb helaas niet dit engelengeduld.. ik kan niet de hele tijd blijven kijken of er wat beschikbaar komt. Dus dan vraag ik gewoon of iemand nog een heeft. En dat ik daar dan 50 euro extra voor zou betalen dat mag toch.. ik ga niet via ebay zo'n betaling/ koop doen omdat ik die niet vertrouw.
Ik raak ook beetje geduld kwijt op die manier - maar ja ik kijk wel wat er gaat gebeuren...
Anders in het slechtste geval pas een PS5 in 2021...
Niets van aantrekken joh, gewoon blijven proberen en mocht het niet lukken tegen de tijd dat de PS5 daadwerkelijk uit is, dan zijn er vast een hoop Tweakers met dubbele Pre-Orders.Finalchaos schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 09:23:
[...]
Ik was aan het werk en heb dat bericht van 0745 van die eerste intertoys verkoop nog gelezen. Toen geprobeerd maar geen beschikbaar.
Ben vandaag vrij, dus ik probeer alles in de gaten te houden. Zodra ik er nog 1 kan bemachtigen, laat ik het hier weten...
Ja ik zou tegen 19 november dit topic in de gaten houden, dat zou ik trouwens sowieso blijven doen.
Zal idd wel zo zijn.. en misschien dat ik hem dan kan kopen via marktplaats ofzo voor 50 euro meer... ik betaal ook liever de normale prijs. Maar heb ook geen probleem met een 50tigje extra voor de moeite die iemand heeft gehad.
Maar wil dat pas betalen bij levering en niet voorheen.. dan vraag je erom om 500 euro te verliezen en niks te krijgen. Dat moeten we niet willen.
Maar wil dat pas betalen bij levering en niet voorheen.. dan vraag je erom om 500 euro te verliezen en niks te krijgen. Dat moeten we niet willen.
Super mitchi ♡mitchi3 schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 09:26:
Ben vandaag vrij, dus ik probeer alles in de gaten te houden. Zodra ik er nog 1 kan bemachtigen, laat ik het hier weten...
Goed plan - zo denk ik er ook overFinalchaos schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 09:28:
Zal idd wel zo zijn.. en misschien dat ik hem dan kan kopen via marktplaats ofzo voor 50 euro meer... ik betaal ook liever de normale prijs. Maar heb ook geen probleem met een 50tigje extra voor de moeite die iemand heeft gehad.
Ik doe nog maar eens een rondje... zijn er mensen die heel vroeg bij Bol besteld hebben waarvan de orderstatus van 'Gereserveerd' naar iets anders is veranderd?
Hier nog steeds gereserveerd.
Context: er zijn een aantal mensen die op die donderdag dat de bestellingen live gingen al een leverdatum te zien kregen... volgens mij mensen die later op de dag hebben besteld.
Context: er zijn een aantal mensen die op die donderdag dat de bestellingen live gingen al een leverdatum te zien kregen... volgens mij mensen die later op de dag hebben besteld.
Staat bij mij nog op Gereserveerd en ik heb om 8:35 besteld.yinx84 schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 09:30:
Ik doe nog maar eens een rondje... zijn er mensen die heel vroeg bij Bol besteld hebben waarvan de orderstatus van 'Gereserveerd' naar iets anders is veranderd?
De volgende die ik kan pakken doe ik sowieso op AfterPay. Weet niet hoe ik aan me vrouw uit ga leggen als er 2x 500 wordt afgeschreven 😂
Hier ook gereserveerd, bestelling van 08:33.yinx84 schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 09:30:
Volgens mij staat er bij iedereen die in de ochtend besteld heeft "Gereserveerd". Bij de mensen die de later vrijgekomen voorraad hebben besteld staat er een datum bij de bestelling.yinx84 schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 09:30:
Mijn bol.com bestelling is van 8:33 en staat op gereserveerd. Zelfde geldt voor alle accesoires en games die ik ook in de ochtend besteld heb. Bij de extra controller die ik later op de dag besteld heb staat wel een datum.
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Bol heeft al aangegeven dat alle preorders uitgeleverd gaan worden en dat ze niks te veel hebben verkocht dus ik zou me niet druk maken.
Iemand een tip waar je accessoires kan bestellen die je pas bij levering hoeft te betalen? (camera, remote etc)
Iemand een tip waar je accessoires kan bestellen die je pas bij levering hoeft te betalen? (camera, remote etc)
Kwestie van niet de hele pagina opslaan, maar één of twee elementen.Alfa159 schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 09:23:
[...]
Ik heb de alerts van CoolBlue uitgezet. Die gaan te vaak af. Nu gewoon een herinnering in mijn agenda gezet voor 18 november.
Bol.com met achteraf betalen.NosferatuX schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 09:38:
Bol heeft al aangegeven dat alle preorders uitgeleverd gaan worden en dat ze niks te veel hebben verkocht dus ik zou me niet druk maken.
Amazon en met CC betalen (chargen pas als ze gaan leveren).
Kijk ik eens niet op het forum komt intertoys met een pre order actie 🙈
Volgens mij blijft de bol.com pre-order plaat steeds hangen 
Ga er gewoon vanuit dat het goed zit, dit is letterlijk door bol.com op twitter geplaatst. Je kan er toch niks aan doen anders dan wachten tot 19-11. Je zou klantenservice kunnen bellen, maar ja dan is er 50/50 kans dat je de pre-order kwijt raakt.
En zelfs dan kan er nog genoeg fout gaan waardoor je hem niet hebt op de 19e, maar dit ligt allemaal buiten je macht. Dus investeer de energie in zaken waar je wel invloed op hebt
Ga er gewoon vanuit dat het goed zit, dit is letterlijk door bol.com op twitter geplaatst. Je kan er toch niks aan doen anders dan wachten tot 19-11. Je zou klantenservice kunnen bellen, maar ja dan is er 50/50 kans dat je de pre-order kwijt raakt.
En zelfs dan kan er nog genoeg fout gaan waardoor je hem niet hebt op de 19e, maar dit ligt allemaal buiten je macht. Dus investeer de energie in zaken waar je wel invloed op hebt
Wel een beetje flauw van Intertoys dat ze een preorder aantal opengooien in het tijdsvak waarop veel ouders hun kinderen naar school moeten brengen haha
lijkt me een geweldig initiatief in de huidige samenleving! ik weet zeker dat iedereen die een ps5 wilt hebben daar een uurtje voor open gaan op launch date netjes 1.5m naast elkeer in de slaapzakken light om daarna niet al rennend en gillend gewoon rustig 1.5 tussen elkaar lopend naar de ps5 te wandelen.lt2k3 schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 09:43:
Juist een mail van toychamp ontvangen. Dus ze weten niet wanneer ze gaan binnenkrijgen. In antwerpen dus. Mss toch maar niet verlof nemen op de release day. Ik wil er niet voor niets staan.
[Afbeelding]
Dat doen ze omdat anders de site weer ge-ddos'ed wordt door F5-ende oudersTarz schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 09:44:
Wel een beetje flauw van Intertoys dat ze een preorder aantal opengooien in het tijdsvak waarop veel ouders hun kinderen naar school moeten brengen haha
very likelycold_as_ijs schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 09:45:
[...]
Dat doen ze omdat anders de site weer ge-ddos'ed wordt door F5-ende ouders
Voor wat het waard is: https://www.videogameschr...-5-launch-day-allocation/.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Steelseries heeft een nieuwe Arctis 9 uitgebracht. Deze kan je gebruiken met de PS5 en simultaan met bv je PC of smartphone. Je kan dus Discord chat op je PC gebruiken tijdens het gamen op je PS5 etc.
Bij coolblue binnenkort leverbaar voor 200 euro.
Bij Steelseries zelf icm deze code VLDL20 is ie maar 159 euro met gratis shipping. Ik heb hem net besteld
nieuws: Draadloze SteelSeries Arctis 9-gameheadset voor pc en PlayStation kos...
Bij coolblue binnenkort leverbaar voor 200 euro.
Bij Steelseries zelf icm deze code VLDL20 is ie maar 159 euro met gratis shipping. Ik heb hem net besteld
nieuws: Draadloze SteelSeries Arctis 9-gameheadset voor pc en PlayStation kos...
[ Voor 29% gewijzigd door NosferatuX op 29-09-2020 09:55 ]
Daar gaan we weer...yinx84 schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 09:30:
Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.
Is toch logisch? Intertoys verkoopt ook games. Daar investeren ze in en edities zonder disk zien ze alleen voor een controller of eenmalig een koptelefoon.Flghter1982 schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 08:34:
Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
| Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |
:strip_exif()/f/image/yiNFeBlf2TAlawRRPiEkkGma.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ujoWS7XOvgSJafbHstGnng1L.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/KXkAsvMpQi1g9tTF4hwSJFYk.jpg?f=fotoalbum_large)