Toch blijf ik het raar vinden dat sommige bedrijven schijnbaar exact weten wat zse binnen krijgen en andere weer niet. MediaMarkt en bol.com kan ik begrijpen, echter waarom weet Wehkamp dit dan ook en een BCC bijvoorbeeld weer niet? Dit is meer een opmerking, weet dat niemand hier met 100% zekerheid een antwoord op kan geven (naja, als diegene het welk weet mag die het wss niet eens delen hier)
Ze weten het wel ongeveer, maar waarom zouden ze het bekend maken?Exxus schreef op maandag 28 september 2020 @ 10:36:
Toch blijf ik het raar vinden dat sommige bedrijven schijnbaar exact weten wat zse binnen krijgen en andere weer niet. MediaMarkt en bol.com kan ik begrijpen, echter waarom weet Wehkamp dit dan ook en een BCC bijvoorbeeld weer niet? Dit is meer een opmerking, weet dat niemand hier met 100% zekerheid een antwoord op kan geven (naja, als diegene het welk weet mag die het wss niet eens delen hier)
Maar hoe weet je dat dan? Zijn er al cijfers hoeveel PS5's NL krijgt?Boterham71 schreef op maandag 28 september 2020 @ 10:16:
[...]
Wat een kromme vergelijking. Ze raken sowieso alle PS5's kwijt, dus marktaandeel is veel belangrijker nu dan totale omzet. Maar goed, feit is dat we weinig ps5's hebben hier.
Moet je Sony Benelux ff bellen. Die weten dat ongeveer wel.bram1984 schreef op maandag 28 september 2020 @ 10:40:
[...]
Maar hoe weet je dat dan? Zijn er al cijfers hoeveel PS5's NL krijgt?
PSN id: K1ngD1ng3l1ng | BF3 PC: KingDing3ling
en dan bellen met. ja hallo met de bcc store manager. even ter verificatie over die 500 ps5's. kunnen we daar nog 600 van maken?King Dingeling schreef op maandag 28 september 2020 @ 10:47:
[...]
Moet je Sony Benelux ff bellen. Die weten dat ongeveer wel.
hoe bedoeld u? we hadden toch afgesproken dat er 200 van elk geleverd ging worden? oh ok. bedankt!
Flghter1982 schreef op maandag 28 september 2020 @ 10:49:
[...]
en dan bellen met. ja hallo met de bcc store manager. even ter verificatie over die 500 ps5's. kunnen we daar nog 600 van maken?
hoe bedoeld u? we hadden toch afgesproken dat er 200 van elk geleverd ging worden? oh ok. bedankt!
Playstation 56... tegen die tijd speel ik tegen mn achterkleinzoon mocht ik er dan nog zijn
Haha gebeurd mij ook wel eens dat ik typ ps56, maar ik verbeter het meestal nog voordat ik op enter druk
🎶 Gets a little messy in heaven 🎶
ja via de cloud in je hoofd.piertje1984 schreef op maandag 28 september 2020 @ 10:56:
[...]
Playstation 56... tegen die tijd speel ik tegen mn achterkleinzoon mocht ik er dan nog zijn
Ja gamen in je slaap. Moet je voorstellen hoeveel tijd je dan overhoud.
Gast ik schrok me rot, had je tekst erboven niet gezien
Ik denk dat mijn vriendin gek wordt van mijTimovdr schreef op maandag 28 september 2020 @ 11:05:
[...]
Ja gamen in je slaap. Moet je voorstellen hoeveel tijd je dan overhoud.
Voor degene die de BCC website willen tracken hier een URL: https://www.bcc.nl/comput...ystation-5-console/287475
had ik al eerder gedaan, maar toch bedanktmelvinjoosten schreef op maandag 28 september 2020 @ 11:08:
Voor degene die de BCC website willen tracken hier een URL: https://www.bcc.nl/comput...ystation-5-console/287475
Enthoo Primo || Ryzen 9 5900X || Asus VIII Dark Hero || TridentZ Royal Silver F4-3600C14D-32GTRS Samsung B-Die || Radeon 6800 XT || Kraken X73 w/ 6x NF-A12x25 || 2x WD Black SN850 1TB || WD-HGST 6TB en 18TB || Seasonic Prime Titanium Ultra 1kW
https://www.bcc.nl/comput...le-digital-edition/292649
Of deze, om de digitale te checken
Of deze, om de digitale te checken
[ Voor 15% gewijzigd door itsoutthere op 28-09-2020 11:18 ]
Google Pixel 7 Pro - PSP PSVita PSX PS2 PS3 PS4 PS5 - RetroPie RG35XX R36S - Ikea Trådfri - GMKTec K8 plus
Zou ik PlayStation Nederland eerder proberen. Sony Benelux kan je vertellen hoe het met consumentenelektronica zit. Weinig over PlayStationKing Dingeling schreef op maandag 28 september 2020 @ 10:47:
[...]
Moet je Sony Benelux ff bellen. Die weten dat ongeveer wel.
Playstation 56.. dan zijn onze graven zelfs al geruimd.
Playstation 1 was ik 15 jaar ofzo..
Nu 35.
Dus 20 jaar gedaan met playstation 1tm4
Nog 40 jaar te leven. Dus nog 8 playstation mee te maken. Bij playstation 14 leg ik, en vele van jullie. Het loodje
Nu 35.
Nog 40 jaar te leven. Dus nog 8 playstation mee te maken. Bij playstation 14 leg ik, en vele van jullie. Het loodje
Tegen die tijd kunnen ze onze ziel digitaal overzetten, zo zal ik ervoor kiezen om verder te gaan 1 van de komende 2 opties.Finalchaos schreef op maandag 28 september 2020 @ 11:17:
Nu 35.
1: World of warcraft wereld
2: Pokemon,
Ik ben er nog niet uit
Haha, zoiets als hondenjaren, maar dan playstation cycli 😅Finalchaos schreef op maandag 28 september 2020 @ 11:17:
Nu 35.
Google Pixel 7 Pro - PSP PSVita PSX PS2 PS3 PS4 PS5 - RetroPie RG35XX R36S - Ikea Trådfri - GMKTec K8 plus
Hoe ben je überhaupt zo ver gekomen? Kan je niet afrekenen met Apple Pay? Dan omzeil je het reguliere systeem deels denk ik?Verwijderd schreef op maandag 28 september 2020 @ 11:03:
Helaas kan ik niet verder 😂
Shit man, PS14 wil ik wel nog meemaken. Lijkt niet zo ver weg.Finalchaos schreef op maandag 28 september 2020 @ 11:17:
Nu 35.
Lekker op je 80e doorgamen in het verzorgingstehuis. Ik hoop dat je ook kan gamen in het hiernamaals.Boterham71 schreef op maandag 28 september 2020 @ 11:24:
[...]
Shit man, PS14 wil ik wel nog meemaken. Lijkt niet zo ver weg.
als je verder door scrollt op de pagina heb je een winkelwagen knop, dan kom je tot deze stap.rdgut schreef op maandag 28 september 2020 @ 11:23:
[...]
Hoe ben je überhaupt zo ver gekomen? Kan je niet afrekenen met Apple Pay? Dan omzeil je het reguliere systeem deels denk ik?
Ook met Apple Pay gaat hij niet verder.
Dit kon overigens al die tijd al bij BCC.
Straks wordt alles gestreamd net als Netflix ik denk dat de PS5 de laatste console isFinalchaos schreef op maandag 28 september 2020 @ 11:17:
Nu 35.
Lekker met Parkinson buttonbashen op Soul Calibur 94.spijkerhoofd schreef op maandag 28 september 2020 @ 11:25:
[...]
Lekker op je 80e doorgamen in het verzorgingstehuis. Ik hoop dat je ook kan gamen in het hiernamaals.
Men (GM personeel) zegt dat ik mijn PS5 Digital 19 november kan ophalen bij de GM. Fingers crossed! 😙
[ Voor 7% gewijzigd door GK87 op 28-09-2020 11:29 . Reden: Definitie van men ]
ik weet wel zeker dat de ps6 nog uitkomt.Starscreamer schreef op maandag 28 september 2020 @ 11:26:
[...]
Straks wordt alles gestreamd net als Netflix ik denk dat de PS5 de laatste console is![]()
Wie is men? GM zelf?Ghijzzer schreef op maandag 28 september 2020 @ 11:26:
Men zegt dat ik mijn PS5 Digital 19 november kan ophalen bij de GM. Fingers crossed! 😙
Of met dementie GTA spelenBoterham71 schreef op maandag 28 september 2020 @ 11:26:
[...]
Lekker met Parkinson buttonbashen op Soul Calibur 94.
Kalder schreef op maandag 28 september 2020 @ 10:57:
[...]
Haha gebeurd mij ook wel eens dat ik typ ps56, maar ik verbeter het meestal nog voordat ik op enter druk
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Wel handig hoef je maar 1 game te kopen en beleef je hem iedere keer opnieuw
Ik heb nu al zin in Final Fantasy XXVIspijkerhoofd schreef op maandag 28 september 2020 @ 11:25:
[...]
Lekker op je 80e doorgamen in het verzorgingstehuis. Ik hoop dat je ook kan gamen in het hiernamaals.
Daarom kan je beter nu genieten van alle mooie games op de PlayStation 4 Pro, je leeft nu. In de toekomst zal het altijd groter, mooier en sommige games beter worden.Finalchaos schreef op maandag 28 september 2020 @ 11:17:
Nu 35.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
1 game, maar 3 consoles. Daarmee hebben ze je.Starscreamer schreef op maandag 28 september 2020 @ 11:28:
[...]
Wel handig hoef je maar 1 game te kopen en beleef je hem iedere keer opnieuw
Worden de - met succes - geplaatste pre-orders daadwerkelijk de 19e november geleverd of hoe zit dit?
Dat ligt er aan waar je pre-order is geplaatst. (MM, Wehkamp, Amazon, Game-Mania, etc)gambler85 schreef op maandag 28 september 2020 @ 11:54:
Worden de - met succes - geplaatste pre-orders daadwerkelijk de 19e november geleverd of hoe zit dit?
BOL.com, toen op de 17e sept en ook al betaaldKing Dingeling schreef op maandag 28 september 2020 @ 11:57:
[...]
Dat ligt er aan waar je pre-order is geplaatst. (MM, Wehkamp, Amazon, Game-Mania, etc)
Bij mij (BOL.com) staat ook nog steeds gereserveerd hoop dat alles goed komtgambler85 schreef op maandag 28 september 2020 @ 12:10:
[...]
BOL.com, toen op de 17e sept en ook al betaald
Weet iemand hoe je dat geluidje bij OTSLEDIT kan veranderen? Ik schrik me telkens de tering als er weer een tekstuele verandering bij Coolblue plaatsvind.
Alle pre-orders van de ochtend staan op gereserveerd. Die na de eerste batch nog te bestellen waren hebben een datum.
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Andere tracker gebruiken.Timovdr schreef op maandag 28 september 2020 @ 12:32:
Weet iemand hoe je dat geluidje bij OTSLEDIT kan veranderen? Ik schrik me telkens de tering als er weer een tekstuele verandering bij Coolblue plaatsvind.
Je kan net zo goed de tracker op Coolblue uitzetten. Het is toch allang bekend dat de pre-orders op Coolblue pas vanaf 18 november beginnenTimovdr schreef op maandag 28 september 2020 @ 12:32:
Denk het niet. Games streamen is niet te vergelijken met content streamen zoals Netflix. Vanwege het feit dat je inputs verstuurt e.d. Wereldwijd is over 7 jaar de internetinfrastructuur echt nog niet zo ver. Overigens is Stadia ook een beetje een flop toch? Hoor er nooit wat over in ieder geval.Starscreamer schreef op maandag 28 september 2020 @ 11:26:
[...]
Straks wordt alles gestreamd net als Netflix ik denk dat de PS5 de laatste console is![]()
Denk dat er geen pre-orders meer komen nu. Alle andere buitenlandse sites hebben dit reeds er op gezet. Zou heel raar zijn als het nu ineens nog komt.
Nou ja, flop. wellicht dat Stadia te vroeg gereleased is maar denk dat er wel een kern van waarheid in zit in wat @Starscreamer je zegt. Kijk maar naar Amazon die Luna is gestart, Stadia, XCloud. Ik vermoed dat die verschuiving echt wel gaat komen, maar niet met de volgende generatie consoles.ZXRY schreef op maandag 28 september 2020 @ 13:03:
[...]
Denk het niet. Games streamen is niet te vergelijken met content streamen zoals Netflix. Vanwege het feit dat je inputs verstuurt e.d. Wereldwijd is over 7 jaar de internetinfrastructuur echt nog niet zo ver. Overigens is Stadia ook een beetje een flop toch? Hoor er nooit wat over in ieder geval.
Denk dat je wel kunt uitsluiten dat de volgende versie nog een disc zal hebben. Dit is sony's manier om te vertellen dat het hierna ophoudt.
volgende generatie zal over ongeveer 6/7 jaar zijn dus heeft hij toch gelijk dat het over 7 jaar nog niet over zal zijn. Ook heeft Sony zelf al aangegeven dat de ps6 'gewoon' komtKraziey schreef op maandag 28 september 2020 @ 13:07:
[...]
Nou ja, flop. wellicht dat Stadia te vroeg gereleased is maar denk dat er wel een kern van waarheid in zit in wat @Starscreamer zegt. Kijk maar naar Amazon die Luna is gestart, Stadia, XCloud. Ik vermoed dat die verschuiving echt wel gaat komen, maar niet met de volgende generatie consoles.
Die projecten komen zeker van de grond maar dat betekent mijn inziens niet dat er helemaal geen fysieke console zal komen. Ik verwacht eerder zoals bij een XCloud dat het een aanvulling is op de console zelf, met het stukje gemak dat je bijvoorbeeld in de trein verder kan gamen.Kraziey schreef op maandag 28 september 2020 @ 13:07:
[...]
Nou ja, flop. wellicht dat Stadia te vroeg gereleased is maar denk dat er wel een kern van waarheid in zit in wat @Starscreamer zegt. Kijk maar naar Amazon die Luna is gestart, Stadia, XCloud. Ik vermoed dat die verschuiving echt wel gaat komen, maar niet met de volgende generatie consoles.
Ha, ja je hebt helemaal gelijk. Ik quote de verkeerdekevineuro schreef op maandag 28 september 2020 @ 13:10:
[...]
volgende generatie zal over ongeveer 6/7 jaar zijn dus heeft hij toch gelijk dat het over 7 jaar nog niet over zal zijn. Ook heeft Sony zelf al aangegeven dat de ps6 'gewoon' komt
Yes, dat vermoed ik ook wel. Het is denk ik langzaam afbouwen van fysieke games -> digital only games -> streaming only gaan.Denk dat je wel kunt uitsluiten dat de volgende versie nog een disc zal hebben. Dit is sony's manier om te vertellen dat het hierna ophoudt.
[ Voor 28% gewijzigd door Kraziey op 28-09-2020 13:15 ]
Denk ik ook. Hopelijk Xbox dan nog wel met disk. Dan zou ik overstappen.Boterham71 schreef op maandag 28 september 2020 @ 13:09:
Denk dat je wel kunt uitsluiten dat de volgende versie nog een disc zal hebben. Dit is sony's manier om te vertellen dat het hierna ophoudt.
Zo makkelijk kun je dat niet stellen hoor. Zo lang wij allemaal games op disk blijven kopen gaat Sony de discless versie echt niet pushen in de volgende generatie. Wat ze zien is dat digital de laatste jaren een vlucht heeft genomen. Ze gebruiken de DE gewoon om prijsdiffrentatie toe te passen in hun producten. 500 euro is voor een bepaalde groep te duur, met de DE kunnen ze die mensen ook bedienen.Boterham71 schreef op maandag 28 september 2020 @ 13:09:
Als de disc verkopen blijven zoals ze nu zijn dan gaan ze volgende generatie gewoon weer uitbrengen. Het wordt een ander verhaal als digitaal 80% of meer van de verkopen gaat zijn.
Sorry maar ik geloof hier niets van, je doet echt heel veel aannames. Digitale games levert hun véél meer geld op. Je doet net alsof DE goedkoper is, maar dat is echt niet zo. Maar goed, mijn idee dat dit de laatste disc-versie is, is ook een aanname. We shall see.cold_as_ijs schreef op maandag 28 september 2020 @ 13:19:
[...]
Zo makkelijk kun je dat niet stellen hoor. Zo lang wij allemaal games op disk blijven kopen gaat Sony de discless versie echt niet pushen in de volgende generatie. Wat ze zien is dat digital de laatste jaren een vlucht heeft genomen. Ze gebruiken de DE gewoon om prijsdiffrentatie toe te passen in hun producten. 500 euro is voor een bepaalde groep te duur, met de DE kunnen ze die mensen ook bedienen.
Als de disc verkopen blijven zoals ze nu zijn dan gaan ze volgende generatie gewoon weer uitbrengen. Het wordt een ander verhaal als digitaal 80% of meer van de verkopen gaat zijn.
Hier hetzelfde,hoef geen digital only.k1978 schreef op maandag 28 september 2020 @ 13:18:
[...]
Denk ik ook. Hopelijk Xbox dan nog wel met disk. Dan zou ik overstappen.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
echter is jouw statement ook 1 grote aanname. Ik ga er niet van uit dat de disk versions zullen stoppen voorlopig. Mischien de playstation 7, maar niet de 6Boterham71 schreef op maandag 28 september 2020 @ 13:23:
[...]
Sorry maar ik geloof hier niets van, je doet echt heel veel aannames. Digitale games levert hun véél meer geld op. Je doet net alsof DE goedkoper is, maar dat is echt niet zo. Maar goed, mijn idee dat dit de laatste disc-versie is, is ook een aanname. We shall see.
Ook dat is een aanname 😉👍kevineuro schreef op maandag 28 september 2020 @ 13:32:
[...]
echter is jouw statement ook 1 grote aanname. Ik ga er niet van uit dat de disk versions zullen stoppen voorlopig. Mischien de playstation 7, maar niet de 6
Dat zei ik toch ook letterlijkkevineuro schreef op maandag 28 september 2020 @ 13:32:
[...]
echter is jouw statement ook 1 grote aanname. Ik ga er niet van uit dat de disk versions zullen stoppen voorlopig. Mischien de playstation 7, maar niet de 6
Xbox wilde met de One eigenlijk al overstappen naar Digital Only. Dus de volgende Xbox gaat net zoals de Playstation geen discs meer hebben.k1978 schreef op maandag 28 september 2020 @ 13:18:
[...]
Denk ik ook. Hopelijk Xbox dan nog wel met disk. Dan zou ik overstappen.
Zolang er nog landen zijn die absoluut niet de benodigde bandbreedte hebben gaat die discless only optie niet op.Ace schreef op maandag 28 september 2020 @ 13:37:
[...]
Xbox wilde met de One eigenlijk al overstappen naar Digital Only. Dus de volgende Xbox gaat net zoals de Playstation geen discs meer hebben.
Ik vermoed dat niemand nog weet hoe de verdeling zal zijn voor de volgende generatie consoles. Wel is het model van PS en Xbox totaal verschillend. Xbox probeert de markt te winnen met de Game Pass, wat zich beter leent voor een digital only console.Ace schreef op maandag 28 september 2020 @ 13:37:
[...]
Xbox wilde met de One eigenlijk al overstappen naar Digital Only. Dus de volgende Xbox gaat net zoals de Playstation geen discs meer hebben.
Ik zou zelf pas overstappen naar een digital only console wanneer de prijzen aantrekkelijker zullen zijn. 80 euro neerleggen voor een digitale game die je niet meer kan doorverkopen vind ik - op dit moment - nog te veel geld.
Ik denk dat je erg genoeg gelijk hebt... geen ps5 voor ons pechvogels meerBoterham71 schreef op maandag 28 september 2020 @ 13:06:
Denk dat er geen pre-orders meer komen nu. Alle andere buitenlandse sites hebben dit reeds er op gezet. Zou heel raar zijn als het nu ineens nog komt.
waarom zou het raar zijn als er nog meer voorraad komt? we hebben batch 1 gehad.. in week 2 nog een batch. (echter niet voor nl en italie tot zover).Finalchaos schreef op maandag 28 september 2020 @ 13:48:
[...]
Ik denk dat je erg genoeg gelijk hebt... geen ps5 voor ons pechvogels meer
waar baseer je op dat er in week 3 t/m 8 geen batches meer kunnen komen? sony blijft wel produceren dus het is juist onwaarschijnlijk dat ze nu gaan stockpilen als de vraag zo hoog blijft.
daarnaast heb je ook nog bcc en coolblue en wat dacht je van de mischien wel 30% dubbele pre-orders die vrijkomen in de laatste week zodra mensen de bevestiging 100% van een day 1 delivery krijgen?
nah.. komen nog zat kansen. don't worry.
en anders overvallen we op 19 november een camionette van PostNL op het begin van zijn ronde :-)Flghter1982 schreef op maandag 28 september 2020 @ 13:52:
[...]
waarom zou het raar zijn als er nog meer voorraad komt? we hebben batch 1 gehad.. in week 2 nog een batch. (echter niet voor nl en italie tot zover).
waar baseer je op dat er in week 3 t/m 8 geen batches meer kunnen komen? sony blijft wel produceren dus het is juist onwaarschijnlijk dat ze nu gaan stockpilen als de vraag zo hoog blijft.
daarnaast heb je ook nog bcc en coolblue en wat dacht je van de mischien wel 30% dubbele pre-orders die vrijkomen in de laatste week zodra mensen de bevestiging 100% van een day 1 delivery krijgen?
nah.. komen nog zat kansen. don't worry.
ik ben je al voor. (vrachtwagens onderweg naar Distributiepuntenfre_ schreef op maandag 28 september 2020 @ 13:55:
[...]
en anders overvallen we op 19 november een camionette van PostNL op het begin van zijn ronde :-)
Nog steeds geen update van wehkamp
wie nog meer niet? Bestelling van zaterdag
er was een gast op budgetgaming.nl die heeft gevraagd aan die site owner met inside contacts daar om deze ochtend een update te vragen omtrent exact dit. wellicht daar even in de gaten houden voor een antwoord.koenvd90 schreef op maandag 28 september 2020 @ 13:59:
Nog steeds geen update van wehkampwie nog meer niet? Bestelling van zaterdag
Ik heb niets meer gehoord van Wehkamp, maar er staat wel een nieuwe order in mijn account.
Maar het geld is teruggestort, dus ik heb nu niets betaald.
Dan zit jij goedjongf7 schreef op maandag 28 september 2020 @ 14:12:
Ik heb niets meer gehoord van Wehkamp, maar er staat wel een nieuwe order in mijn account.
Niet met de lunch, ga ervan uit dat we vast wel eens aan de beurt komenFinalchaos schreef op maandag 28 september 2020 @ 13:48:
[...]
Ik denk dat je erg genoeg gelijk hebt... geen ps5 voor ons pechvogels meer
Al lang. Zou ze ff bellen.koenvd90 schreef op maandag 28 september 2020 @ 13:59:
Net gedaan, ze bellen me vandaag of morgen terug
Wat zuur man, hoop dat ze er nog 1 voor je kunnen vinden.koenvd90 schreef op maandag 28 september 2020 @ 14:28:
[...]
Net gedaan, ze bellen me vandaag of morgen terug
Ben er bang voorsinovenator schreef op maandag 28 september 2020 @ 14:32:
[...]
Wat zuur man, hoop dat ze er nog 1 voor je kunnen vinden.
We worden gefactureerd op de dag van bezorging zei Wehkamp.jongf7 schreef op maandag 28 september 2020 @ 14:12:
Heb zelf ook nog steeds geen update helaas. Denk dat wij pech hebben.koenvd90 schreef op maandag 28 september 2020 @ 13:59:
Ik heb contact gehad met BOL.com, de geplaatste pre-orders van donderdagmorgen 17sept die tevens betaald zijn worden naar verwachting ook de 19e november geleverd.
In ieder geval hun eerste leverbatch wat ze krijgen zal dus naar deze groep gaan (mocht BOL.com zelf ook te laat voorzien worden). Ze houden nog wel een slag om de arm wat betreft de exacte datum (19-11), wanneer deze gegarandeerd kan worden wordt deze gecommuniceerd via de site/mail.
In ieder geval hun eerste leverbatch wat ze krijgen zal dus naar deze groep gaan (mocht BOL.com zelf ook te laat voorzien worden). Ze houden nog wel een slag om de arm wat betreft de exacte datum (19-11), wanneer deze gegarandeerd kan worden wordt deze gecommuniceerd via de site/mail.
Arme wij! HahaAytekin61 schreef op maandag 28 september 2020 @ 14:58:
[...]
Heb zelf ook nog steeds geen update helaas. Denk dat wij pech hebben.
Gelukkig zelf 2 pre orders kunnen plaatsen. Dus heb hoop dat er iedergeval 1 hier op de 19de is.
Bol.com moet toch ook gek worden van dit soort vragen... duizend keer dezelfde vraag terwijl ze gewoon uitleveren op de dag van release.gambler85 schreef op maandag 28 september 2020 @ 15:00:
Ik heb contact gehad met BOL.com, de geplaatste pre-orders van donderdagmorgen 17sept die tevens betaald zijn worden naar verwachting ook de 19e november geleverd.
Uitzonderingen blijf je altijd houden.
Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.
Helaas de Bol Pre-order gemist voor de DE versie (ik heb zoveel Bol tegoedbonnen in mijn account staan dat ik hem persé daar wilde bestellen).
Als ik alles hier zo lees , dan geloof ik dat ik gewoon wacht op een nieuwe ronde Bol en het wellicht allemaal lang gaat duren. Heb verder ook geen tijd om de hele dag pre-orders over de hele wereld te gaan checken dus dat wordt waarschijnlijk 2021 voor PS5, jammer maar is niet anders. Ik vermaak me tot die tijd wel met Cyberpunk
(als die ook niet weer delayed wordt)
Als ik alles hier zo lees , dan geloof ik dat ik gewoon wacht op een nieuwe ronde Bol en het wellicht allemaal lang gaat duren. Heb verder ook geen tijd om de hele dag pre-orders over de hele wereld te gaan checken dus dat wordt waarschijnlijk 2021 voor PS5, jammer maar is niet anders. Ik vermaak me tot die tijd wel met Cyberpunk
Dat is het probleem ook, staat niets over vermeld. Alleen "gereserveerd" en niets meer over de release/datum/launch.Niek_1981 schreef op maandag 28 september 2020 @ 15:09:
[...]
Bol.com moet toch ook gek worden van dit soort vragen... duizend keer dezelfde vraag terwijl ze gewoon uitleveren op de dag van release.
Uitzonderingen blijf je altijd houden.
Een zinnetje "geplaatste pre-orders worden naar verwachting op de launch datum van 19-11 geleverd", en dan gewoon iets van dat dit een week voor de tijd defnitief is en je hier niet naar hoeft te vragen. Vragen worden gesteld omdat het niet helemaal duidelijk is, en een beetje door de hype i guess
Ben 35, slaat ook nergens op inderdaad nu ik erover na denk......
Het is wat vaag inderdaad, vooral omdat er dus twee statussen zijn is het verwarrend. 'Gereserveerd' of 'Wordt op 19-11 bezorgd' o.i.d. terwijl het dezelfde bestellingen zijn (op tijdstip bestellen na).gambler85 schreef op maandag 28 september 2020 @ 15:25:
[...]
Dat is het probleem ook, staat niets over vermeld. Alleen "gereserveerd" en niets meer over de release/datum/launch.
Een zinnetje "geplaatste pre-orders worden naar verwachting op de launch datum van 19-11 geleverd", en dan gewoon iets van dat dit een week voor de tijd defnitief is en je hier niet naar hoeft te vragen. Vragen worden gesteld omdat het niet helemaal duidelijk is, en een beetje door de hype i guess.
Ben 35, slaat ook nergens op inderdaad nu ik erover na denk......![]()
Afijn, Bol heeft al laten weten via Twitter dat iedereen die succesvol een bestelling heeft kunnen plaatsen, de console krijgen op 19-11 dus ik ben gerust.
Ik snap je volledig hoor, ik ben ook thrilled,gambler85 schreef op maandag 28 september 2020 @ 15:25:
[...]
Dat is het probleem ook, staat niets over vermeld. Alleen "gereserveerd" en niets meer over de release/datum/launch.
Een zinnetje "geplaatste pre-orders worden naar verwachting op de launch datum van 19-11 geleverd", en dan gewoon iets van dat dit een week voor de tijd defnitief is en je hier niet naar hoeft te vragen. Vragen worden gesteld omdat het niet helemaal duidelijk is, en een beetje door de hype i guess.
Ben 35, slaat ook nergens op inderdaad nu ik erover na denk......![]()
Bol.com is een dermate grote speler dat ik ze wel vertrouw in een goede afwikkeling hierin, zo niet dan zullen we een tweakers knokploeg gaan formeren denk ik zo.
Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.
Ik pak vast een simmetjeNiek_1981 schreef op maandag 28 september 2020 @ 15:45:
[...]
Ik snap je volledig hoor, ik ben ook thrilled,maar ik vertrouw in dit geval zoals bovenstaande post al aangeeft op de reactie die Bol.com heeft gegeven op Twitter en via de pers.
Bol.com is een dermate grote speler dat ik ze wel vertrouw in een goede afwikkeling hierin, zo niet dan zullen we een tweakers knokploeg gaan formeren denk ik zo.
Het topic over "gereserveerd" bij Bol, is al meerdere malen voorbij gekomen. Dus dat het nu nog onduidelijk is, snap ik gewoon niet... En dan gaan mensen weer contact opnemen, krijg ik mijn console op 19 november
Denk je nou echt dat die gene die jou mail leest het exact weet? Het heeft gewoon geen enkele zin om bol hierover te bellen of te mailen. Op 19 november kom je er vanzelf wel achter of je het krijgt of niet. En zo niet, kan je daarna wel contact opnemen over hoe en wat. Ook al zegt de meneer of mevrouw dat je het op de 19e krijgt, is dit nog steeds geen enkele garantie dat dit zo is. Dat mensen dit nog steeds niet snappen...
Denk je nou echt dat die gene die jou mail leest het exact weet? Het heeft gewoon geen enkele zin om bol hierover te bellen of te mailen. Op 19 november kom je er vanzelf wel achter of je het krijgt of niet. En zo niet, kan je daarna wel contact opnemen over hoe en wat. Ook al zegt de meneer of mevrouw dat je het op de 19e krijgt, is dit nog steeds geen enkele garantie dat dit zo is. Dat mensen dit nog steeds niet snappen...
??Nfear schreef op maandag 28 september 2020 @ 15:59:
Net besteld bij Media Markt!
Ik ookNfear schreef op maandag 28 september 2020 @ 15:59:
Net besteld bij Media Markt!
https://www.mediamarkt.nl...disk-edition-1664768.html
Is nu te bestellen
EDIT: En weer op...
[ Voor 4% gewijzigd door Nfear op 28-09-2020 16:01 ]
ik had m bij mediamarkt toe straks al in mn mandje. maar ik kon en kan niet verder gaan.
Kom ook niet verder als mijn winkel mandje
wo wat de fuk ik kon bestellen maar mislukt omdat er al een in de winkelmand zat???
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Had hem erin, gegevens ingevuld en toen een melding dat het niet mogelijk was omdat er uitverkochte producten in mijn winkelmand zaten.
Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
| Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |
:strip_exif()/f/image/nhFHC70pitWWnQbSoFTbyfT2.jpg?f=fotoalbum_large)