Top 10 anime revivalsVerwijderd schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 21:09:
Zo ben weer terug, had een ban gekregen van 24 uur.![]()
Er is voortgang!![]()
![]()
![]()
Mijn amazon.fr order 23 november, ps5 disc, leverdatum 18/19 december zou hier volgens Amazon komende woensdag moeten aankomen. Zending wordt verzorgd door DHL Connect en is al gelijk in Duitsland vertrokken vanuit Krefeld en is nu in Keulen. Zeer vreemd hoe dat logistiek allemaal loopt bij Amazon.
Nu de laatste loodjes, en nu maar hopen dat het een stil exemplaar is zonder vreemde geluiden van fan, coilwhine of drive.![]()
![]()
Op jullie advies naar MM Utrecht The Wall gegaan. Digital Version gereserveerd en sta 115e in de rij. Verbaas me over de hoeveelheid mensen die toch voor de disc gaan. Wat is het idee daarachter?
Het wachten is nu dan echt begonnen. 2 maanden denk ik😂
Discussie is al zo vaak geweest. Persoonlijk snap ik totaal niet dat mensen voor de digitale editie gaan. De 2de hands markt zorgt ervoor dat ik gratis game. Elke generatie nog gedaan en ik game jaren lang bijna gratis. Zelf op sommige games winst gemaakt van bv 1 euro.YousFF schreef op zondag 13 december 2020 @ 18:55:
Op jullie advies naar MM Utrecht The Wall gegaan. Digital Version gereserveerd en sta 115e in de rij. Verbaas me over de hoeveelheid mensen die toch voor de disc gaan. Wat is het idee daarachter?
De PlayStation 5 die geslolen zijn tijdens transport. Worden deze later geblokkeerd door Sony als ze op internet verbonden zijn?
Ik vindt het jammer dat dit gebeurt ben ook beetje bang dat ik daar door ook mis grijp.
Ik vindt het jammer dat dit gebeurt ben ook beetje bang dat ik daar door ook mis grijp.
Mediamarkt Den Bosch heeft er vrijdag 102 binnen gekregen (ik denk allen disc editie, weet ik niet zeker).
Gereserveerd op 17/09, ik stond op plaats +/-180.
Gereserveerd op 17/09, ik stond op plaats +/-180.
Op 3 december was er meer tijd dan 90 seconden. Op de co.uk site had je ruim 10 minuten de tijd. Ik heb toen een digitale versie op m’n dooie gemakkie besteld. Zorg er echter wel voor dat je een creditcard hebt en dat je een bestelgeschiedenis hebt. Dan loopt alles vrij soepel.Wackmack schreef op zondag 13 december 2020 @ 12:02:
Ben sinds maandag bezig met de zoektocht naar de PS5. Alle tips goed gelezen maar nog geen geluk gehad. Zodra er een berichtje van de bot is, ben ik er meestal direct bij. Paar keer al de ps5 in mijn winkelmandje gehad maar net te laat. Het lijkt echt te gaan om seconden.
Nu was er 3 december een grote voorraad bij Amazon. Hoe lang blijf de voorraad online? Was dat enkele minuten?
Op de huidige manier is het nog vrij lastig. Hopelijk volgende week een grotere stock voorraad.
Evertt schreef op zondag 13 december 2020 @ 19:19:
De PlayStation 5 die geslolen zijn tijdens transport. Worden deze later geblokkeerd door Sony als ze op internet verbonden zijn?
Heheh. 55 hier. Eerste gaming ervaring was op de commodore Vic-20 en al snel opgevolgd door een commodore 64. Heb eigenlijk elke dag nog wel de Xbox of PlayStation aanstaan. Het enige verschil is misschien dat je vroeger rustig een weekend door kon gaan maar tegenwoordig is dat max 2 uurtjes. Dat is om de WAF beetje op een acceptabel niveau te houden!Gandalf68 schreef op zondag 13 december 2020 @ 17:12:
[...]
ho ho ik ben 52 en geniet nog van gamen hoorstelletje broekies
Yes, ik heb inderdaad ook 'ready for shipment'. Ik denk en hoop dat we 'm morgen of dinsdag binnen krijgen!
kevinn schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 18:07:
[...]
Op dit moment ben je niet de enige maar dan wel met een label van een latere datum (afgelopen vrijdag). Andere labels waren dinsdag aangemaakt. Op dit moment ben je nummer 5 met deze status. Vooralsnog is het normaal.
Volgens de amazon.it chat is die met een externe vervoeder onderweg waardoor hij (nog) niet te tracken is. De post van TwiiisT kan ik even niet zo vinden maar staat in het topic. Mijn DE zou aankomende dinsdag bezorgd worden.
[...]
Same hier hoor. Van Frankrijk naar Nederland “kwijt”Evertt schreef op zondag 13 december 2020 @ 19:19:
Dank! Gaat helemaal goed komen dan. Hopelijk komende week alflab007 schreef op zondag 13 december 2020 @ 19:38:
[...]
Op 3 december was er meer tijd dan 90 seconden. Op de co.uk site had je ruim 10 minuten de tijd. Ik heb toen een digitale versie op m’n dooie gemakkie besteld. Zorg er echter wel voor dat je een creditcard hebt en dat je een bestelgeschiedenis hebt. Dan loopt alles vrij soepel.
Verwijderd
Was het pakket al opgepakt door DHL? Dwz heeft DHL het pakket zoekgemaakt ?Valentinoa88 schreef op zondag 13 december 2020 @ 20:26:
[...]
Same hier hoor. Van Frankrijk naar Nederland “kwijt”
[Afbeelding]
Pakket is niet door dhl bevestigd voor ontvangst. Maakt het vervelender waardoor er geen onderzoek ingesteld kan worden. Track en trace geeft ook aan dat dhl nog niks ontvangen heeft.Verwijderd schreef op zondag 13 december 2020 @ 20:45:
[...]
Was het pakket al opgepakt door DHL? Dwz heeft DHL het pakket zoekgemaakt ?
Ik wil gewoon nog eens een Blu-raytje kunnen spelen... 😉YousFF schreef op zondag 13 december 2020 @ 18:55:
pff ellelange lijstjes intikken op de zx 81 met tiptoetsen drukte je iets te hard.... alles weg... dan hebben ze het tegenwoordig maar gemakkelijk met al die digitale spellenflab007 schreef op zondag 13 december 2020 @ 19:47:
[...]
Heheh. 55 hier. Eerste gaming ervaring was op de commodore Vic-20 en al snel opgevolgd door een commodore 64. Heb eigenlijk elke dag nog wel de Xbox of PlayStation aanstaan. Het enige verschil is misschien dat je vroeger rustig een weekend door kon gaan maar tegenwoordig is dat max 2 uurtjes. Dat is om de WAF beetje op een acceptabel niveau te houden!
Vanaf nu graag weer ontopic, er is een apart topic over retrogaming
[ Voor 6% gewijzigd door Chaoss op 14-12-2020 09:38 ]
Compleet vergeten netjes dankjewel te zeggen aan alle mede-tweakers hier: mijn PS5 Disk, besteldatum 3 December via Amazon.de is gistermiddag aangekomen; Wat een ding zeg!
Oorspronklijke leverdatum 22 December, werd toen dinsdag 15 December en toen had ik hem ineens op 12 December.
Succes met de hunt allen!
Oorspronklijke leverdatum 22 December, werd toen dinsdag 15 December en toen had ik hem ineens op 12 December.
Succes met de hunt allen!
Verwijderd
Dat is de franse route, de mijne komt welliswaar van amazon.fr maar gaat via Krefeld en Keulen, laatste status is nog steeds aangekomen in Keulen, aangemeld bij DHL, maar nog niet overgedragen aan DHL. Mijn SEPA betaling is ook niet geeffectueerd hierdoor.
Ik blijf het binnen de mogelijkheden die ik heb strak volgen; heb het gevoel dat de acquisitie van de PS5 in een kritieke fase is beland, we gaan het meemaken!
Verwijderd
SAME!touzani schreef op zondag 13 december 2020 @ 23:07:
[...]
Mijn .fr bestelling is ook onderweg, besteld op 23/11. Wel via een andere route.
[Afbeelding]
De jouwe heeft de mijne bijgehaald en was nog wel 2 minuten later in Keulen.
Kennelijk heeft die van mij een tijdje geparkeerd gestaan in Krefeld tot de vrachtwagen vol genoeg was om naar Keulen te rijden! Maar dan is het weer raar dat mijn pakje eerder uit de vrachtwagen kwam in Krefeld want een pakje dat later de vrachtwagen ingaat moet er ook eerder weer uit toch?
[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2020 23:17 ]
Mijne zit in dezelfde bus. Precies dezelfde tijden en plekken.
Ook RdamBoterham71 schreef op zondag 13 december 2020 @ 23:08:
[...]
Mijne zit in dezelfde bus. Precies dezelfde tijden en plekken.
Heb ook dezelfde tijden. Bezorgdag is bij mij wel donderdag
Morgen thuisblijven! Voor de geval ups random hoi komt zeggen. T&t geeft nog steeds woensdag aan.
Ik ga er vanuit dat hij morgen komt hoor.Epixx1337 schreef op zondag 13 december 2020 @ 23:15:
[...]
Morgen thuisblijven! Voor de geval ups random hoi komt zeggen. T&t geeft nog steeds woensdag aan.
Die van mij wil niet weg uit Parijs. Amazon UK bestelling. Ik maak me niet druk, maar wel opvallend.Boterham71 schreef op zondag 13 december 2020 @ 23:15:
[...]
Ik ga er vanuit dat hij morgen komt hoor.
Friday, 11 December
10:31 AM
Package arrived at an Amazon facility
Saint-Witz, Paris, lle-de-France FR
12:07 AM
Package departed an Amazon facility
Rochester, Kent GB
Thursday, 10 December
8:43 AM
Package arrived at an Amazon facility
Rochester, Medway GB
Wednesday, 9 December
Package has shipped
Iemand anders dezelfde route?
Het is niet te hopen dat de winkels vanaf dinsdag dicht moeten vanwege corona. Dan wordt het lastig afhalen voor de mensen die een pre-order hebben bij MM etc!
Ik denk dat het 10x beter is als de niet belangrijke winkels (zoals mediamarkt etc) gewoon mooi dicht gaan, ze krijgen de laatste tijden zoveel klanten... liever dat dan straks half Nederland dat besmet raakt.Jefson schreef op maandag 14 december 2020 @ 00:45:
Het is niet te hopen dat de winkels vanaf dinsdag dicht moeten vanwege corona. Dan wordt het lastig afhalen voor de mensen die een pre-order hebben bij MM etc!
Bij Mediamarkt Duitsland is het momenteel 3 halen 2 betalen, waaronder de Playstation 5 spellen.
https://www.mediamarkt.de...tion-5-spiele-769025.html
https://www.mediamarkt.de...tion-5-spiele-769025.html
[ Voor 7% gewijzigd door Remonzx op 14-12-2020 04:03 ]
Mijn Disc uit IT besteld op 3 december en verzonden met UPS op 8 december is nog steeds niet trackball met UPS. Enige wat er staat is Label Created en Shipment Ready for Shipment. Deze zou morgen geleverd worden volgens Amazon. Iemand zelfde situatie?
In die van mij zit ook nog geen beweging in en ook leverdatum morgen. Ik had eigenlijk verwacht dat die uiterlijk vannacht verzonden zou worden.seeKo schreef op maandag 14 december 2020 @ 06:55:
Mijn Disc uit IT besteld op 3 december en verzonden met UPS op 8 december is nog steeds niet trackball met UPS. Enige wat er staat is Label Created en Shipment Ready for Shipment. Deze zou morgen geleverd worden volgens Amazon. Iemand zelfde situatie?
Hier het zelfde alleen ik kreeg prijs vrijdag de mail van Amazon dat hij was verzonden en de Amazon bezorg indicatie is 18 dec (was 22)kevinn schreef op maandag 14 december 2020 @ 07:04:
[...]
In die van mij zit ook nog geen beweging in en ook leverdatum morgen. Ik had eigenlijk verwacht dat die uiterlijk vannacht verzonden zou worden.
[Afbeelding]
Net een mail van DHL gekregen dat hij vanavond word bezorgd!
Amazon.fr van 23 november, disc versie!
Zou eigenlijk woensdag komen maar nu dus vanavond al!
Amazon.fr van 23 november, disc versie!
Zou eigenlijk woensdag komen maar nu dus vanavond al!
Eindelijk vanmorgen een update, als het goed is wordt hij aankomende zaterdag geleverd door UPS (FR bestelling van de 23ste).
Dat zou wel een stunt zijnJefson schreef op maandag 14 december 2020 @ 00:45:
Is alleen maar beter, dan wordt ie thuisbezorgd zodat je de deur niet uit hoeft
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Sinds vanmorgen in Rotterdam.Boterham71 schreef op zondag 13 december 2020 @ 23:15:
[...]
Ik ga er vanuit dat hij morgen komt hoor.
Zojuist een mail gehad van DHL dat ze vanavond de ps5 komen afleveringen
De mijne staat sinds 05:00 in Hoofddorp.
Dat is bijna om de hoek.
Als het kon ging ik hem halen.
Dat is bijna om de hoek.
Als het kon ging ik hem halen.
Bij mij ook! Zie ook net dat sinds vandaag mijn reservering van 0.00 op CC weg isElMayo schreef op zondag 13 december 2020 @ 21:50:
Iemand van 23 NOV bestelling en amazon fr waar nog steeds pas encore expiede staat?
Voor mij is afgelopen vrijdag ook een levering vanuit Amazon FR met UPS verzonden. Die is sinds vanmorgen 4.37 uur in Hoofddorp. Hij moet nog wat verder Noord-Holland in en vooralsnog staat hij nog op woensdag.
:strip_exif()/f/image/oPmId9Ur9PcflbEmL1qiUQb7.jpg?f=fotoalbum_large)
Ben benieuwd wanneer ik hem kan verwachten.
[ Voor 195% gewijzigd door colorsone op 14-12-2020 08:47 ]
Op 3 december heb ik er 1 kunen bestellen op Amazon UK helaas tot op heden nog niks verzonden of iets...
Zijn er meer mensen die in het hetzelfde schuitje zitten. Wordt nu toch een beetje zenuwachtig
als ik zo lees dat een hoop mensen hem al hebben ontvangen/verzonden is.
Zijn er meer mensen die in het hetzelfde schuitje zitten. Wordt nu toch een beetje zenuwachtig
Zo ging het ook bij mij, vervolgens arriveerde mijn package in mijn stad en hielden de UPS updates op dat ik dacht; vandaag gaat het niet meer gebeuren (en werd het tegendeel bewezen).Maurice_1984 schreef op maandag 14 december 2020 @ 08:38:
Voor mij is afgelopen vrijdag ook een levering vanuit Amazon FR met UPS verzonden. Die is sinds vanmorgen 4.37 uur in Hoofddorp. Hij moet nog wat verder Noord-Holland in en vooralsnog staat hij nog op woensdag.
Dan kunnen ze die levering meteen online gooien op de website.Jefson schreef op maandag 14 december 2020 @ 00:45:
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Winkels en online zijn toch verschillend?Jumpman schreef op maandag 14 december 2020 @ 08:51:
[...]
Dan kunnen ze die levering meteen online gooien op de website.
XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907
Hoop je haha. Mijn DHL bezorger geniet al sinds 5 december van mijn ps5.... Denk ik haha.Evertt schreef op maandag 14 december 2020 @ 08:28:
Ik ben wel blij dat ik hem toch op levering aan huis heb laten staan en niet afhalen bij een pickup point want ik gok zomaar dat die voorlopig allemaal gesloten worden.
Ligt de MM voorraad checker er weer uit? Ik ben op mijn werk maar kan dat ding van 'joinanotherview' niet meer vinden.
any cptn's?
any cptn's?
Ja en met mij nog een paar anderen... Lastig dat we niks van de tracking kunnen zien. Hopelijk komt ie snel binnen.seeKo schreef op maandag 14 december 2020 @ 06:55:
https://www.ps5-nieuws.nl/ps5-supply/onepicnick schreef op maandag 14 december 2020 @ 09:28:
Ligt de MM voorraad checker er weer uit? Ik ben op mijn werk maar kan dat ding van 'joinanotherview' niet meer vinden.
any cptn's?
Nice. Vraag me af waar ze de aantallen vandaan halen.
Verwijderd
SAME!Evertt schreef op maandag 14 december 2020 @ 08:28:
Mijn 23 nov amazon.fr ps5 disc leverdatum oorspronkelijk 18/19 december SEPA betaling wordt vanavond tussen 17.30 en 21:30 geleverd door DHL!
Incasso is inmiddels ook aangekondigd en tussen 10:50 en 11:50 deze morgen komt de fietskoerier van cool blue Sackboy en Demon’s Souls afleveren!
#winning
API'sGenetiX schreef op maandag 14 december 2020 @ 10:00:
[...]
Nice. Vraag me af waar ze de aantallen vandaan halen.
Snap ik. Blijkbaar is deze informatie semi-openbaar.
Ja je kunt de api's in dit topic vinden. Even zoeken.GenetiX schreef op maandag 14 december 2020 @ 10:02:
[...]
Snap ik. Blijkbaar is deze informatie semi-openbaar.
Verwijderd
Hou eens op met trollen en mensen irriteren, je hebt genoeg waarschuwingen gehad
[ Voor 86% gewijzigd door Chaoss op 14-12-2020 12:27 ]
Verwijderd
Hou eens op met trollen en mensen irriteren, je hebt genoeg waarschuwingen gehad
[ Voor 82% gewijzigd door Chaoss op 14-12-2020 12:28 ]
Mijn Amazon.fr 23/11 order is nog steeds pas de expedie. Ik ga maar uit van de daadwerkelijke leverdatum op 18/19 december. Toch jammer dat ik niet eerder kan genieten
Iemand die ik ken heeft hetfzelfde probleem, ik ga met hem de disk versie ruilen voor zijn no disk versie maar de zending staat al sinds 8-12 op klaar voor verzending (label aangemaakt). Sindsdien geen enkele update. Amazon IT geeft via de chat aan dat het op schema ligt maar er is niks aan vordering te zien. Moet hij zich druk maken of komt het nog goed?kevinn schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 18:07:
[...]
Op dit moment ben je niet de enige maar dan wel met een label van een latere datum (afgelopen vrijdag). Andere labels waren dinsdag aangemaakt. Op dit moment ben je nummer 5 met deze status. Vooralsnog is het normaal.
Volgens de amazon.it chat is die met een externe vervoeder onderweg waardoor hij (nog) niet te tracken is. De post van TwiiisT kan ik even niet zo vinden maar staat in het topic. Mijn DE zou aankomende dinsdag bezorgd worden.
[...]
Acquireren is het nieuwe kopen.Verwijderd schreef op maandag 14 december 2020 @ 10:10:
[...]
Ik blijf hier zeker nog wel even aanwezig zolang er PS5 shortage is kan ik menigeen van adviezen voorzien hoe de acquisitie in goede banen te leiden.
Ik heb vannochtend contact gehad met Amazon en daar een vrij generieke response dat er vertraging is opgetreden tijdens het shipping process.luppien schreef op maandag 14 december 2020 @ 10:16:
Mijn Amazon.fr 23/11 order is nog steeds pas de expedie. Ik ga maar uit van de daadwerkelijke leverdatum op 18/19 december. Toch jammer dat ik niet eerder kan genieten
Maar volgensmij is er dus nog niks met onze orders gedaan
Doe maar niet maatVerwijderd schreef op maandag 14 december 2020 @ 10:10:
[...]
Ik blijf hier zeker nog wel even aanwezig zolang er PS5 shortage is kan ik menigeen van adviezen voorzien hoe de acquisitie in goede banen te leiden.
Op dit moment gaat amazon niks doen omdat de leverdatum nog niet verstreken is. Een tweaker had een verzending op 07-12 en die kwam wel 3 dagen later aan. Vanuit Italie komen er dus gewoon consoles naar Nederland. Daarom heeft het naar mijn inziens weinig zin om je druk te gaan maken.diegott schreef op maandag 14 december 2020 @ 10:18:
[...]
Iemand die ik ken heeft hetfzelfde probleem, ik ga met hem de disk versie ruilen voor zijn no disk versie maar de zending staat al sinds 8-12 op klaar voor verzending (label aangemaakt). Sindsdien geen enkele update. Amazon IT geeft via de chat aan dat het op schema ligt maar er is niks aan vordering te zien. Moet hij zich druk maken of komt het nog goed?
Normaal gesproken duurt een tripje Italie->Nederland ~2-3 dagen dus ik had vannacht op laatst wel een update verwacht. Als ik morgen geen update heb dan ga ik contact opnemen met Amazon.
Denk het ook, maar ik heb me voorgenomen niet te gaan klagen tot 19 decemberDragonfeeet schreef op maandag 14 december 2020 @ 10:23:
[...]
Ik heb vannochtend contact gehad met Amazon en daar een vrij generieke response dat er vertraging is opgetreden tijdens het shipping process.
Maar volgensmij is er dus nog niks met onze orders gedaan
Amazon.fr Disc van 23nov die volgens mij samen met de PS5's van heel veel tweakers gisteren in Eindhoven is aangekomen is zojuist, totaal onverwacht, bezorgt 
Levertijd staat nog op de 16e maar daar was ie ineens
Edit: nu met plaatje. Laatste stop was aankomstscan in Utrecht. Bezorgdatum stond toen nog op de 16e dus verwachte dat hij daar 2 dagen zou blijven maar schijnbaar is iemand toch in de bus gestapt en heeft hem (40km verderop) bezorgd:
/f/image/JjDHBpgvHcseUcgYnfAm162V.png?f=fotoalbum_large)
Zij die gaan gamen groeten u
. Thanks voor de Bot's, zonder was het niet gelukt.
Edit: nu met plaatje. Laatste stop was aankomstscan in Utrecht. Bezorgdatum stond toen nog op de 16e dus verwachte dat hij daar 2 dagen zou blijven maar schijnbaar is iemand toch in de bus gestapt en heeft hem (40km verderop) bezorgd:
/f/image/JjDHBpgvHcseUcgYnfAm162V.png?f=fotoalbum_large)
Zij die gaan gamen groeten u
[ Voor 62% gewijzigd door GG85 op 14-12-2020 10:56 ]
Uit interesse, had jij na Eindhoven nog een stop? Hier is ie nog doorgezonden naar Rotterdam en zag ook Hoofddorp voorbij komen.GG85 schreef op maandag 14 december 2020 @ 10:40:
Amazon.fr van 23nov die volgens mij samen met de PS5's van heel veel tweakers gisteren in Eindhoven is aangekomen is zojuist, totaal onverwacht, bezorgt
edit: oh en veel plezier er mee :-)
[ Voor 4% gewijzigd door Boterham71 op 14-12-2020 10:41 ]
Elke show heeft een bijzondere personage nodig.
Fresh prince: Carlton
Married with children: Macy
Ik moet zeggen dat ik zijn dagelijkse getroll wel grappig vind.
Wat zijn de ervaringen binnen dit forum met bestellingen bij Mediamarkt? Ik sta sinds 1 week na de preorder al op de lijst bij Mediamarkt Middelburg en zie dat daar inmiddels meer dan 300 PS5 in de backorder staan. Ik zie dan ook dat Bergen op Zoom "maar" 76 bestellingen in backorder heeft staan. Hoe kom ik er bij de MM achter hoeveel wachtenden voor mij zijn en of het zin heeft om in BoZ een preorder uit te zetten? Ik heb via WhatsApp wel contact maar daar word ik niet wijzer van helaas.
Bedankt alvast
Bedankt alvast
Aankomstscan in Utrecht. vanuit daar zonder melding ineens uitgeleverd (40km verderop)Boterham71 schreef op maandag 14 december 2020 @ 10:41:
[...]
Uit interesse, had jij na Eindhoven nog een stop? Hier is ie nog doorgezonden naar Rotterdam en zag ook Hoofddorp voorbij komen.
Je kunt je plek soms opvragen, sommige vestigingen geven het door, sommige niet. Of het zin heeft om in Bergen op Zoom een preorder te plaatsen weet ik niet. Grote vestigingen krijgen ook meer voorraad.Ootje70 schreef op maandag 14 december 2020 @ 10:47:
Wat zijn de ervaringen binnen dit forum met bestellingen bij Mediamarkt? Ik sta sinds 1 week na de preorder al op de lijst bij Mediamarkt Middelburg en zie dat daar inmiddels meer dan 300 PS5 in de backorder staan. Ik zie dan ook dat Bergen op Zoom "maar" 76 bestellingen in backorder heeft staan. Hoe kom ik er bij de MM achter hoeveel wachtenden voor mij zijn en of het zin heeft om in BoZ een preorder uit te zetten? Ik heb via WhatsApp wel contact maar daar word ik niet wijzer van helaas.
Bedankt alvast
Ik heb vanmorgen wel even contact opgenomen met de chat. ik had mijn order 03-12 besteld Amazon UK en tot heden zat er nog niks geen progressie in en kreeg zojuist dit mailtje:kevinn schreef op maandag 14 december 2020 @ 10:28:
[...]
Op dit moment gaat amazon niks doen omdat de leverdatum nog niet verstreken is. Een tweaker had een verzending op 07-12 en die kwam wel 3 dagen later aan. Vanuit Italie komen er dus gewoon consoles naar Nederland. Daarom heeft het naar mijn inziens weinig zin om je druk te gaan maken.
Normaal gesproken duurt een tripje Italie->Nederland ~2-3 dagen dus ik had vannacht op laatst wel een update verwacht. Als ik morgen geen update heb dan ga ik contact opnemen met Amazon.
Helaas is MM in Middelburg dan een vestiging die mij voorhouden niet te weten waar ik sta in verhouding met anderen. Lijkt mij niet realistisch aangezien ze op volgorde uitleveren maar ik kan me voorstellen dat ik niet de enige ben die hier vragen over heeft... Toch eens Bergen op Zoom contacten.Boterham71 schreef op maandag 14 december 2020 @ 10:51:
[...]
Je kunt je plek soms opvragen, sommige vestigingen geven het door, sommige niet. Of het zin heeft om in Bergen op Zoom een preorder te plaatsen weet ik niet. Grote vestigingen krijgen ook meer voorraad.
Maar was hij volgens amazon al wel verzonden? Als ik kijk bij mijn Orders op de website staat hij op verzonden sinds 08-12 (label aangemaakt op 08-12 in Italie maar nog niet in ontvangst genomen door UPS).BlackPink schreef op maandag 14 december 2020 @ 10:52:
[...]
Ik heb vanmorgen wel even contact opgenomen met de chat. ik had mijn order 03-12 besteld Amazon UK en tot heden zat er nog niks geen progressie in en kreeg zojuist dit mailtje: [Afbeelding]
[ Voor 6% gewijzigd door kevinn op 14-12-2020 11:02 ]
Je moet het aan de servicemedewerker op de afdeling vragen, niet aan de servicebalie.Ootje70 schreef op maandag 14 december 2020 @ 10:58:
[...]
Helaas is MM in Middelburg dan een vestiging die mij voorhouden niet te weten waar ik sta in verhouding met anderen. Lijkt mij niet realistisch aangezien ze op volgorde uitleveren maar ik kan me voorstellen dat ik niet de enige ben die hier vragen over heeft... Toch eens Bergen op Zoom contacten.
OK, ik ga bij de voordeur zitten.GG85 schreef op maandag 14 december 2020 @ 10:40:
Amazon.fr Disc van 23nov die volgens mij samen met de PS5's van heel veel tweakers gisteren in Eindhoven is aangekomen is zojuist, totaal onverwacht, bezorgt
[Afbeelding]
Zij die gaan gamen groeten u. Thanks voor de Bot's, zonder was het niet gelukt.
Ook Rotterdam hier.Boterham71 schreef op maandag 14 december 2020 @ 10:41:
[...]
Uit interesse, had jij na Eindhoven nog een stop? Hier is ie nog doorgezonden naar Rotterdam en zag ook Hoofddorp voorbij komen.
Nee was nog niks mee gebeurd behalve de status naar ''dispatching now''en ook nog geen invoice beschikbaar. Als ik jou was zou ik gewoon contact op nemen. Ik heb ook gewacht maar had dus achteraf ook een week geleden al navraag kunnen doen.kevinn schreef op maandag 14 december 2020 @ 10:59:
[...]
Maar was hij volgens amazon al wel verzonden? Als ik kijk bij mijn Orders op de website staat hij op verzonden sinds 08-12 (label aangemaakt op 08-12 in Italie maar nog niet in ontvangst genomen door UPS).
Nou TOP dit
UPS heeft niet eens aangebeld en is rechtstreeks door geplankt naar een UPS locatie. Klantenservice gebeld. Ja amazon heeft gezegd dat ze t moesten afleveren bij een ups punt voor kosten besparen en je kan m morgen afhalen...
Amazon gecontacteerd. Wij weten hier niks van af. Hij hoort gewoon bij je thuis geleverd te worden.
Dus of
A ) Hij komt met de hoop vandaag nog aan op de UPS locatie
B ) UPS bezorger heeft t pakketje achterover gedrukt en geniet nu van zijn nieuwe PS5 (veel plezier lul...)
C ) Morgen afhalen dus bij UPS punt.
UPS heeft niet eens aangebeld en is rechtstreeks door geplankt naar een UPS locatie. Klantenservice gebeld. Ja amazon heeft gezegd dat ze t moesten afleveren bij een ups punt voor kosten besparen en je kan m morgen afhalen...
Amazon gecontacteerd. Wij weten hier niks van af. Hij hoort gewoon bij je thuis geleverd te worden.
Dus of
B ) UPS bezorger heeft t pakketje achterover gedrukt en geniet nu van zijn nieuwe PS5 (veel plezier lul...)
Is gewoon luiheid van bezorger. Echt lulkoek. Vaak kan je trouwens dezelfde middag nog afhalen (na 15:00 hier).RaiderZ schreef op maandag 14 december 2020 @ 11:36:
Nou TOP dit
Dus of
Ik lees veel over dat een bezorger een pakketje achterover drukt, dit kost hem zijn baan als dit het geval is....ik denk niet dat iemand zijn baan wilt riskeren voor 500 euro item.RaiderZ schreef op maandag 14 december 2020 @ 11:36:
Nou TOP dit
Dus of
V-Strom 650
oef, wat was je traject?RaiderZ schreef op maandag 14 december 2020 @ 11:36:
Nou TOP dit
Dus of
Het is te hopen dat er geen lockdown komt en dat afhaalpunt morgen gesloten wordt.
Oh fak, niet eens over nagedacht.... hopelijk niet of na 18.00 lockdown.rsint schreef op maandag 14 december 2020 @ 11:40:
[...]
oef, wat was je traject?
Het is te hopen dat er geen lockdown komt en dat afhaalpunt morgen gesloten wordt.
Dit is mijn tract
Zo zuur.. bij de volgende levering kan ik mijn pre-order ophalen bij MM, maar nu gaan waarschijnlijk dus alle winkels dicht... 😡
Weet iemand toevallig of er nog een kans is dat de PS5 dit jaar nog te koop zal zijn? Bijvoorbeeld op Bol of Coolblue, Amazon e.d.?
Of wordt het toch echt 2021?
Staat bij alle mensen die afgelopen donderdag de pre-order konden plaatsen bij Amazon NL de status nog steeds op "We sturen je een e-mail wanneer we een geschatte bezorgdatum hebben." ?
Ja dit heb ik dus ook! Ik zou wss bij de volgende batch zittenGieter90 schreef op maandag 14 december 2020 @ 11:46:
Zo zuur.. bij de volgende levering kan ik mijn pre-order ophalen bij MM, maar nu gaan waarschijnlijk dus alle winkels dicht... 😡
toch nog niet zeker dat dat gaat gebeuren en daarbij ze kunnen het toch ook opsturen?Gieter90 schreef op maandag 14 december 2020 @ 11:46:
Uit Polen?RaiderZ schreef op maandag 14 december 2020 @ 11:42:
[...]
Oh fak, niet eens over nagedacht.... hopelijk niet of na 18.00 lockdown.
Dit is mijn tract
[Afbeelding]
Wow, was dat een amazon.fr order?
Wellicht amazon deze weektictactoe schreef op maandag 14 december 2020 @ 11:47:
Weet iemand toevallig of er nog een kans is dat de PS5 dit jaar nog te koop zal zijn? Bijvoorbeeld op Bol of Coolblue, Amazon e.d.?
Vrijdag heb ik een game opgehaald bij Game mania. De verkoper mocht geen aantallen geven, maar gaf aan als ik geen reservering heb dat ik pas begin zomer kans had op een PS5.tictactoe schreef op maandag 14 december 2020 @ 11:47:
V-Strom 650
Die winkels gaan allemaal wel dicht, zeker een elektronica zaak.. en ik zie het niet gebeuren dat ze winkel pre-orders gaan opsturen, dat is allemaal ingewikkeld met rest betalingen etc.bie100 schreef op maandag 14 december 2020 @ 11:50:
[...]
toch nog niet zeker dat dat gaat gebeuren en daarbij ze kunnen het toch ook opsturen?
https://nos.nl/artikel/23...ot-en-met-19-januari.htmlGieter90 schreef op maandag 14 december 2020 @ 11:54:
[...]
Die winkels gaan allemaal wel dicht, zeker een elektronica zaak.. en ik zie het niet gebeuren dat ze winkel pre-orders gaan opsturen, dat is allemaal ingewikkeld met rest betalingen etc.
Hier is hij ook onverwachts afgeleverd. Op zich heel fijn. Aan de andere kant vind ik die aflever indicatie van UPS wel erg beroerd. Je kunt van PostNL en DHL
zeggen wat je wilt maar de geschatte levering en de updates die je daarover ontvangt zijn een stuk beter.
zeggen wat je wilt maar de geschatte levering en de updates die je daarover ontvangt zijn een stuk beter.
Weet iemand hoe ze dit België gedaan hebben toen daar de winkels dicht gingen in november?Gieter90 schreef op maandag 14 december 2020 @ 11:54:
[...]
Die winkels gaan allemaal wel dicht, zeker een elektronica zaak.. en ik zie het niet gebeuren dat ze winkel pre-orders gaan opsturen, dat is allemaal ingewikkeld met rest betalingen etc.
Mijn ervaring met UPS is dat hoe verder het pakket besteld is, hoe onnauwkeuriger het wordt. Aantal producten bij een bio webwinkel gekocht, via UPS de volgende dag bezorgd en precies volgens de tijd aangegeven in de trace.Maurice_1984 schreef op maandag 14 december 2020 @ 11:57:
Hier is hij ook onverwachts afgeleverd. Op zich heel fijn. Aan de andere kant vind ik die aflever indicatie van UPS wel erg beroerd. Je kunt van PostNL en DHL
Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
| Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |
:strip_exif()/f/image/7Owq6A0HaXJah1u3EcwYBP8p.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/npgXvAEClBX6wiTdmfnQhHTL.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/0XG4iWEPP3QBSzuYLzbn74E4.png?f=fotoalbum_large)