Maak de grap dan ook af en vermeld dan ook een vestiging. Menig forumlid zal dan direct in de auto springen!Pricecheck schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 18:33:
Een bekende van mij was net nog bij de BCC, die had na mijn tip even gevraagd of er eventueel nog voorraad was.
Jammer genoeg alleen nog de digital, maar mochten mensen geïnteresseerd zijn, wellicht dat ze nog hebben
[Afbeelding]
Can confirm.Gynnad schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 17:46:
[mbr]*knip* niet reageren, rapporteren. lees de topicwaarschuwing[/]
--
Zojuist een update ontvangen voor de disc versie bij Amazon.de, besteld op 3 december
Friday, 11 December
5:30 PM
Package departed an Amazon facility
Schönefeld, Brandenburg DE
Wellicht nu dus onderweg naar Nederland
Ik heb hetzelfde, we zitten ook in dezelfde batch denk ik. Ook disk versie van 3.12.
Nog steeds niet aangemeld bij DHL.
Als wij zoiets morgen ochtend zien
7:36 AM
Parcel arrived at a carrier facility
(ergens in NL)
dan wordt hij morgen afgeleverd.
Anders wordt het Maandag.
NL is niet mijn moedertaal, sorry voor eventuele taalfouten
Nog altijd in vestiging Dreamville denk ik.Pricecheck schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 18:33:
Een bekende van mij was net nog bij de BCC, die had na mijn tip even gevraagd of er eventueel nog voorraad was.
Jammer genoeg alleen nog de digital, maar mochten mensen geïnteresseerd zijn, wellicht dat ze nog hebben
[Afbeelding]
Laat jullie niet zo opjutten Hahah
BCC is niet een of andere kleine winkel die stiekem een voorraad heeft.
Amazon *knip* taalgebruik. Weeeer uitstel.
Ze weten niks waar het is en hoe het weer vertraagd is. Status opgeschoven.
:strip_exif()/f/image/OlVSXM3Zu52oBnozfQ9DulIT.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/xE5PxyFyJef8M8eje31ooiGD.jpg?f=fotoalbum_large)
Meer mensen meegemaakt?
:strip_exif()/f/image/OlVSXM3Zu52oBnozfQ9DulIT.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/xE5PxyFyJef8M8eje31ooiGD.jpg?f=fotoalbum_large)
Meer mensen meegemaakt?
[ Voor 2% gewijzigd door Geronimous op 11-12-2020 22:31 ]
Doos van Amazon was geopend, maar de doos van de PS niet.kadoendra schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 12:47:
[...]
Gefeliciteerd. Was je doos helemaal heel? Er kwamen hier nogal wat berichten voorbij van mensen waarbij de doos open was geweest (allemaal via amazon.uk)
Zo volgens mij zijn die problemen alleen bij amazon uk.Valentinoa88 schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 20:33:
Amazon zuig m’n ballen. Weeeer uitstel.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Meer mensen meegemaakt?
Eindelijk de PS5 binnen. 19 november besteld bij Amazon DE. Veel succes iedereen met de jacht.
En hier bericht dat de PS5 voor een maatje van me (besteld op 23/11) verzonden is vanuit Frankrijk. Leverdatum staat op 16 december.
Volgens de tracking komt die nu morgen aan. Plots gaat het wel heel erg snel. Ben benieuwd.N-Mix schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 12:58:
Mijn bestelling van 23/11 met leveringsdatum 29 december van amazon.fr is zojuist verzonden! Komt normaal 15 december aan met Bpost.
vanavond ps5 binnen via mediamarkt leeuwarden. reservering was van 19 september.
PS5 van 3 dec van Amazon UK en DE zijn ook vandaag binnen gekomen
Van DE disk?Khayma schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 00:31:
PS5 van 3 dec van Amazon UK en DE zijn ook vandaag binnen gekomen
Die van mij is nog steeds onderweg 😑
Thanks!!Thommie007 schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 22:53:
Nog Pulse 3D liefhebbers ?
https://www.bol.com/nl/p/...8257/?promo=upPS521082020
Jep.JD88 schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 00:38:
[...]
Van DE disk?
Die van mij is nog steeds onderweg 😑
VERWACHT BEZORGMOMENTGynnad schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 17:46:
[mbr]*knip* niet reageren, rapporteren. lees de topicwaarschuwing[/]
--
Zojuist een update ontvangen voor de disc versie bij Amazon.de, besteld op 3 december
Friday, 11 December
5:30 PM
Package departed an Amazon facility
Schönefeld, Brandenburg DE
Wellicht nu dus onderweg naar Nederland
ZATERDAG 12 DECEMBER
16:00 - 21:30
Ben alleen tussen 1600 en 1700 niet thuis
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Mijn bestelling van 3 december bij Amazon.de (betaald met iDeal) stond in de eerste instantie op verzonden met een verwachte leverdatum van 15 december.
Ik kon zien dat hij in Schönefeld was en gisteravond rond 20:15 werd er aangegeven dat hij daar de Amazon-faciliteit had verlaten.
Zojuist open ik de app om te checken of hij misschien al in NL was, geven ze ineens aan dat het product niet meer geleverd kan worden. Nu ben ik de aankomende week nog druk met tentamens, maar dit is toch wel erg zuur
Ik kon zien dat hij in Schönefeld was en gisteravond rond 20:15 werd er aangegeven dat hij daar de Amazon-faciliteit had verlaten.
Zojuist open ik de app om te checken of hij misschien al in NL was, geven ze ineens aan dat het product niet meer geleverd kan worden. Nu ben ik de aankomende week nog druk met tentamens, maar dit is toch wel erg zuur
[ Voor 27% gewijzigd door Jessetje98 op 12-12-2020 07:59 ]
Huh dat is wel heel erg raar. Ik heb bijna hetzelfde qua bestelling en locatie, alleen ik heb net zoals gynnad dat ik hem vandaag tussen 16u en 21.30 krijg 🤔Jessetje98 schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 07:07:
Mijn bestelling van 3 december bij Amazon.de (betaald met iDeal) stond in de eerste instantie op verzonden met een verwachte leverdatum van 15 december.
Aa wat zuur dat DPD. Mijn PS5 staat al in Veenendaal, maar bezorgen ze pas maandag en niet op zaterdag... PostNL en DHL doen dat wel...
Ik heb precies hetzelfde!Jessetje98 schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 07:07:
[Afbeelding]
Zelfde hier heb nog kleine hoop dat het goed komt.Jessetje98 schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 07:07:
[Afbeelding]
Net contact gehad met de klantenservice, wat er staat klopt. Hij word echt teruggestuurd naar Amazon en ze gaan het refunden.Michel242186 schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 08:07:
[...]
Zelfde hier heb nog kleine hoop dat het goed komt.
Helaascolorsone schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 08:19:
[...]
Net contact gehad met de klantenservice, wat er staat klopt. Hij word echt teruggestuurd naar Amazon en ze gaan het refunden.
Even een tip, ik had hetzelfde met dakdragers. Pakket zo beschadigd dat dhl het niet wou leveren. Ik moest daarna nog zelf achter mijn geld aan (vergeet dit dus niet te doenJessetje98 schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 07:07:
[Afbeelding]
Ik dacht dat het wel goed zou komen maar na anderhalve maand had ik nog niets terug. Heeft te maken dat jij het niet retourneert schijnbaar vertelde de Amazon medewerker.
Mijn 3dec Amazon UK bestelling is in Nederland bij DPD. Zal aanstaande maandag afgeleverd worden denk ik. Kan de jongens van een goede vriend van me erg blij gaan maken volgende week..
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Maar waarom?colorsone schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 08:19:
[...]
Net contact gehad met de klantenservice, wat er staat klopt. Hij word echt teruggestuurd naar Amazon en ze gaan het refunden.
Om deze reden laat ik hem bij DHL punt bezorgen. Als deze erg beschadigd is of hij is open neem ik hem nog niet aan. En meld ik het gelijk bij DHL en Amazon.
Dat geld terug komt wel goed weet ik uit ervaring.Evertt schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 08:39:
Om deze reden laat ik hem bij DHL punt bezorgen. Als deze erg beschadigd is of hij is open neem ik hem nog niet aan. En meld ik het gelijk bij DHL en Amazon.
Met dhl heb ik wisselende ervaringen met een paar hele slechte erbij. Maar ja kan helaas niet kiezen voor pakketdienst bij Amazone.
Ze wist het niet. Ze kon niks doen. Heb gekozen voor opnieuw versturen als er weer stock is. Ben benieuwd
Je zou zeggen dat MM Almere ruim 100 consoles heeft binnen gekregen.. gisteren rond de 400 pre orders en nu nog 307
En daar mag je het dan weer mee doen.colorsone schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 08:52:
[...]
Ze wist het niet. Ze kon niks doen. Heb gekozen voor opnieuw versturen als er weer stock is. Ben benieuwd
Voor de mensen die op 3 december hebben besteld (Amazon.de de disc versie) en in afwachting zijn of vandaag bezorgd kan worden
Ik heb zojuist berricht dat mijn bestelling vanavond geleverd wordt ✌👌
Oorspronkelijke bezorging 15 december
[ Voor 9% gewijzigd door JD88 op 12-12-2020 09:22 ]
Die van mij is gisteren geleverd. Happy hunting everyone!JD88 schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 09:15:
Voor de mensen die op 3 december hebben besteld (Amazon.de de disc versie) en in afwachting zijn of vandaag bezorgd kan worden
Lead, follow, or get out the way.
Iemand waarbij de track and trace van postNL wel werkt?
bestelling 23 nov van amazon.fr
geld ook nog niet afgeschreven
Wat staat er bij Amazon.fr als je volg je pakket doet? Is hij reeds in status verzonden daar? Je kan dan Bekijk bijgewerkte informatie klikken. Daar zie je de actuele status. Die van mij is onderweg van een UPS facility vanuit iets onder Parijs naar ... (nederland?)dragonwith schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 09:40:
Iemand waarbij de track and trace van postNL wel werkt?
Nee alleen van het verzenden, maar dat volgt dus snel er op.luppien schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 14:16:
[...]
Krijg je daar eigenlijk ook een mailtje van? Niet het letterlijke verzenden, maar die status change? Dan hoef ik niet 3 x per dag te kijken haha!
Mijn bestelling van 19 nov. voor de disk versie bij Amazon.de met verwachte levering 19-22 dec. staat al dagen op "wordt nu verzonden". De invoice is gedateerd op 8 december. Je zou verwachten dat hij dan ook een keer echt verstuurd wordt
Wordt er zo ongeduldig van
Zijn er meer hier met eenzelfde ervaring?
Wordt er zo ongeduldig van
Zijn er meer hier met eenzelfde ervaring?
Pakket niet gevonden.Boterham71 schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 09:44:
[...]
Wat staat er bij Amazon.fr als je volg je pakket doet? Is hij reeds in status verzonden daar? Je kan dan Bekijk bijgewerkte informatie klikken. Daar zie je de actuele status. Die van mij is onderweg van een UPS facility vanuit iets onder Parijs naar ... (nederland?)
Dus snap ook niet hoe ze bij die track and trace komen?
Dat was bij mij ook de 1e stap na verzonden :-)dragonwith schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 09:57:
[...]
Pakket niet gevonden.
Dus snap ook niet hoe ze bij die track and trace komen?
Zodra PostNL hem inscant dan verschijnt hij daar.
Mijn bestelling bij amazon.fr zit in een Amazon faciliteit in Duitsland (Krefeld), sinds gisterochtend. Iemand ervaring met hoe lang hij in zo'n faciliteit blijft voordat hij verder gaat? Bezorgdatum is in principe volgende week woensdag dus nog geen worries.
Hier hetzelfde, maar nu lees ik genoeg verhalen dat de status vaak al een stap verder is en later pas word bijgewerkt.Sherrie schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 10:09:
Mijn bestelling bij amazon.fr zit in een Amazon faciliteit in Duitsland (Krefeld), sinds gisterochtend. Iemand ervaring met hoe lang hij in zo'n faciliteit blijft voordat hij verder gaat? Bezorgdatum is in principe volgende week woensdag dus nog geen worries.
Kan dus zomaar gebeuren dat hij later vandaag al in Nederland is en maandag word bezorgd.
AeronNL schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 10:11:
[...]
Hier hetzelfde, maar nu lees ik genoeg verhalen dat de status vaak al een stap verder is en later pas word bijgewerkt.
Kan dus zomaar gebeuren dat hij later vandaag al in Nederland is en maandag word bezorgd.
:strip_exif()/f/image/JFRm18IZu24OzTHUjWkmJwHP.jpg?f=fotoalbum_large)
Bij mij is hij sinds vanochtend onderweg naar NL neem ik aan.
Denk ook dat als de track and trace werkt dat dat het meest accuraat is.AeronNL schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 10:11:
[...]
Hier hetzelfde, maar nu lees ik genoeg verhalen dat de status vaak al een stap verder is en later pas word bijgewerkt.
Die van mij was ook echt precies op 8:18 verlatenBrussie schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 10:14:
[...]
[Afbeelding]
Hmm oke, we gaan het maar zien. Raar als die van ons dan inderdaad zou afwijken van die van hieronder. Zal vast dus kloppen en gewoon nog bijgewerkt moeten worden.AeronNL schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 10:11:
[...]
Brussie schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 10:14:
[...]
[Afbeelding]
Heb hem binnen, amazon uk 3 december. zou eerst 18 dec komen
Hier ook al ligt hij mij nog op het dh ophaalpunt. Even mn vrouw er langs sturen.bikabob schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 10:18:
Heb hem binnen, amazon uk 3 december. zou eerst 18 dec komen
Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.
Mijn bestelling van 3dec op Amazon.de, disc versie zou 19-22 dec geleverd worden. Van de week het berichtje dat deze 15 december geleverd wordt. Ik denk dat ze haast hebben bij DHL want hij komt vandaag al 😃
De tracking info bij DHL is meer up to date dan bij Amazon.
De tracking info bij DHL is meer up to date dan bij Amazon.
Is er nog nieuws over de order van Jodocus?
Jodocus is 73, we hebben niks meer gehoord van de beste man, ik vrees het ergste!smoldersonline schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 10:24:
Is er nog nieuws over de order van Jodocus?
Bizar allemaal.
Mijn Disc bestelling bij AMAZON FR van 23 november gaat gewoon via Luxembourg volgens het label.
Vrijdag verstuurd, voorziene levering dinsdag, nu levering vandaag.
samedi 12 décembre
En cours de livraison
vendredi 11 décembre
Le colis a été expédié.
Ik zie geen andere info van tussenstops zoals bij velen onder jullie.
Mijn Disc bestelling bij AMAZON FR van 23 november gaat gewoon via Luxembourg volgens het label.
samedi 12 décembre
En cours de livraison
vendredi 11 décembre
Le colis a été expédié.
SPiET
Mijn wachten is bijna voorbij!! 14 december heb ik een PS5!!
Zojuist een mail gehad van MM. Ik wens iedereen veel succes met de jacht!
[ Voor 38% gewijzigd door Lempard2 op 12-12-2020 11:14 ]
O. Ze zeggen dat ze vandaag al komen. Topper.seeKo schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 07:42:
Aa wat zuur dat DPD. Mijn PS5 staat al in Veenendaal, maar bezorgen ze pas maandag en niet op zaterdag... PostNL en DHL doen dat wel...
Nog steeds geen oplossing van DHL of BCC. Laatste medewerker van DHL die ik sprak verwachtte dat het gevonden zou worden. Had nu al een goede week m'n ps5 moeten hebben.. Balen. Hoop dat mijn gamemania snel restocked, heb daar nog een pre order. Dan haal ik hem gewoon zelf
.
Damn de mijne is niet met jouw busje meeBrussie schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 10:14:
[...]
[Afbeelding]
Hij is net aangekomen in Keulen. Zal wel maandag/dinsdag worden.Brussie schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 10:14:
[...]
[Afbeelding]
hij kan ook lekker aan het gamen zijndragonwith schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 10:28:
[...]
Jodocus is 73, we hebben niks meer gehoord van de beste man, ik vrees het ergste!
Welk filiaal?Lempard2 schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 11:05:
Welk filiaal?Lempard2 schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 11:05:
Lekker man voor mij precies hetzelfde!! Succes iedereen met het krijgen van ps5Lempard2 schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 11:05:
Zijn er mensen die op plek 1 tot 20 stonden bij Media Markt en nog GEEN bericht hebben gekregen?
Dat zou beteken dat het moment van bericht verschilt per filiaal.
Dat zou mij enigszins gerust stellen
Ik sta op plek 7 in Amersfoort voor disc versie. Heb nog niets gehoord.nathanderapper schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 11:33:
Zijn er mensen die op plek 1 tot 20 stonden bij Media Markt en nog GEEN bericht hebben gekregen?
Oke! Nou als andere filialen levering krijgen of hebben gekregen, zou amersfoort toch wel minimaal 7 disc versies moeten krijgen..Gieter90 schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 11:43:
[...]
Ik sta op plek 7 in Amersfoort voor disc versie. Heb nog niets gehoord.
Hopelijk hoor je het ook straks
is Keulen de volgende stap?Brussie schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 11:20:
[...]
Hij is net aangekomen in Keulen. Zal wel maandag/dinsdag worden.
met welke pakketdienst?spietie schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 10:39:
Bizar allemaal.
samedi 12 décembre
En cours de livraison
vendredi 11 décembre
Le colis a été expédié.
Ik begin te vermoeden dat bevoorrading bij MM landelijk wordt bepaald op chronologische volgorde.nathanderapper schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 11:45:
[...]
Oke! Nou als andere filialen levering krijgen of hebben gekregen, zou amersfoort toch wel minimaal 7 disc versies moeten krijgen..
Hopelijk hoor je het ook straks
Mhmm ik vraag me dan af hoe dat werkt. Heb paar keer voorbij zien komen dat elke MM een individuele franchise is.MaxHardcore schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 11:56:
[...]
Ik begin te vermoeden dat bevoorrading bij MM landelijk wordt bepaald op chronologische volgorde.
Daarnaast houden ze per winkel een lijst bij..
MAAR misschien hebben de mensen die vandaag bericht hebben gekregen online besteld? Ik ging er gelijk vanuit dat ze in een winkel een pre order hadden haha
Apart die van mij ook naar Keulen gegaan, dat is zelfs nog verder van mij vandaan.
Snap niet echt het proces
Snap niet echt het proces
Hallo,
Graag wil ik games via de US store bestellen voor mijn PS5. Ik heb al een US account, maar zover ik heb begrepen kunnen de aankopen alleen met een US psn gift card. Iemand enig idee voor een betrouwbaar adres hiervoor?
Graag wil ik games via de US store bestellen voor mijn PS5. Ik heb al een US account, maar zover ik heb begrepen kunnen de aankopen alleen met een US psn gift card. Iemand enig idee voor een betrouwbaar adres hiervoor?
Vraag aub in ps5 topic niet in levertijdenRvdh1989 schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 12:26:
Hallo,
A person who never made a mistake never tried anything new.
Ik sta 30 voor disc Amersfoort en erg blij dat jij ook nog niets gehoord hebt haha! Verwacht dus wel per filiaal aparte tijden, aangezien Den Bosch ze al klaar heeft staan voor mensen.Gieter90 schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 11:43:
[...]
Ik sta op plek 7 in Amersfoort voor disc versie. Heb nog niets gehoord.
Verschilt per filiaal. Ik hield de app in de gaten, en bij mijn winkel waren ineens 100 pre orders minder..
https://joinanotherview.nl/ps5-supply/
Bij mijn filiaal ineens 16 extra pre-orders 😅Lempard2 schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 12:41:
Verschilt per filiaal. Ik hield de app in de gaten, en bij mijn winkel waren ineens 100 pre orders minder..
Volgens mij zit de mijne in dezelfde zending als die van jou. Mijn DPD bevestigingsmail (4:54) zegt: 'de eerstvolgende werkdag'. Heb jij nog nieuwe bevestiging van DPD gehad dat hij bij jou vandaag wordt bezorgd?seeKo schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 11:06:
[...]
O. Ze zeggen dat ze vandaag al komen. Topper.
Ja ook niet onbegrijpelijk dat die cijfers stijgen gezien leveringen uitblijven. Zit zelf ook te denken om alsnog bij een mm fiaal te preorderen en de hunt verder te staken.Gieter90 schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 12:42:
[...]
Bij mijn filiaal ineens 16 extra pre-orders 😅
Ik bedoel dat het dus lijkt alsof er daar geen voorraad binnengekomen is.. 😉Darkfoxie schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 13:01:
[...]
Ja ook niet onbegrijpelijk dat die cijfers stijgen gezien leveringen uitblijven. Zit zelf ook te denken om alsnog bij een mm fiaal te preorderen en de hunt verder te staken.
Plek 20 SE in Arnhem, nog geen bericht ontvangen.nathanderapper schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 11:33:
XC40SMER|11kWp|HA Yellow
Hoezo is dit onbegrijpelijk dan? Mensen die geen tijd hebben om heel de dag te F5’en hebben maar één optie: preorder plaatsen bij (bijvoorbeeld) de plaatselijke MM. Doe je dat niet, dan weet je zeker dat je als laatste aan de beurt bent. (Zeker gezien de preorders elke dag nog oplopen.)Darkfoxie schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 13:01:
[...]
Ja ook niet onbegrijpelijk dat die cijfers stijgen gezien leveringen uitblijven. Zit zelf ook te denken om alsnog bij een mm fiaal te preorderen en de hunt verder te staken.
Was dus ook mijn insteek.. en heb dus op 17 september een pre order geplaatst.SparksNL schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 13:34:
[...]
Hoezo is dit onbegrijpelijk dan? Mensen die geen tijd hebben om heel de dag te F5’en hebben maar één optie: preorder plaatsen bij (bijvoorbeeld) de plaatselijke MM. Doe je dat niet, dan weet je zeker dat je als laatste aan de beurt bent. (Zeker gezien de preorders elke dag nog oplopen.)
Gelukkig ben ik nu voor het einde van het jaar aan de beurt.
Zeg toch ook niet onbegrijpelijk...SparksNL schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 13:34:
[...]
Hoezo is dit onbegrijpelijk dan? Mensen die geen tijd hebben om heel de dag te F5’en hebben maar één optie: preorder plaatsen bij (bijvoorbeeld) de plaatselijke MM. Doe je dat niet, dan weet je zeker dat je als laatste aan de beurt bent. (Zeker gezien de preorders elke dag nog oplopen.)
Voor de mensen waarvan hun bestelling ook in eens retour is gegaan van Amazon.de:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/YYSyme0AVFUZhKlhbUcogptQ.jpg?f=user_large)
Wellicht verzacht dit de pijn..
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/YYSyme0AVFUZhKlhbUcogptQ.jpg?f=user_large)
Ben net langs de MM The Wall geweest, was in de buurt. Die krijgen donderdag een nieuwe levering en ik zit er hoogwaarschijnlijk bij zei ze (plek 36). Een mattie van me had een pre-order bij de MM bij utrecht centraal, die kon hem vandaag al ophalen. De filialen los krijgen dus op verschillende dagen voorraad binnen. Beste is om gewoon langs te gaan en te vragen.timhtc schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 13:17:
[...]
Plek 20 SE in Arnhem, nog geen bericht ontvangen.
Zijn allemaal smoesjes van Amazon.colorsone schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 14:11:
Voor de mensen waarvan hun bestelling ook in eens retour is gegaan van Amazon.de:
[Afbeelding]
De één vertelt dit de andere weer dat.....
Weet iemand wanneer die zijn pre order in MM Breda kan ophalen? Ze hebben mij gebeld, maar als je terug belt krijg je zo'n doos van de klantenservice aan de telefoon die niks weet en kan navragen🤷♂️
Jup, heb zelf al diverse antwoorden voorbij zien komen. Maar ze krijgen wel stock 3e week van December dus hoop dat ze deze dan opnieuw versturen!Aggressor schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 14:22:
[...]
Zijn allemaal smoesjes van Amazon.
De één vertelt dit de andere weer dat.....
:strip_exif()/f/image/SMP2r39C0yeTWKHvq9WRqfIg.jpg?f=fotoalbum_large)
Mijn Disk Editie was besteld op 23 november en staat nu gepland voor de 16de. Zou overigens wel tof zijn als hij vandaag nog zou komen 🤪
'I'm nearly thirty you know. I'm not 15. By now I should be able to talk to a woman without accidentally saying "nipples" or "gusset". Or, or, "Did you know you can make candles out of human fat"'
Zou langsgaanmunk1 schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 14:27:
Weet iemand wanneer die zijn pre order in MM Breda kan ophalen? Ze hebben mij gebeld, maar als je terug belt krijg je zo'n doos van de klantenservice aan de telefoon die niks weet en kan navragen🤷♂️
Zojuist een bericht gehad van de MM in Alkmaar. Levering vanaf 15 december, sta op plek 32.
Als ik het allemaal zo'n beetje volg, lijkt Amazon zich over het algemeen wel vrij goed aan de vooropgestelde levertermijnen te kunnen houden, op een paar spijtige uitzonderingen na. FR duurt doorgaans wat langer, maar zelfs dan krijgen de meesten 'm iets voor de oorspronkelijke datum.
Dat stelt wat gerust voor wanneer ik eindelijk zelf een datum krijg, vanaf dan zal het wel redelijk snel in orde komen.
Dat stelt wat gerust voor wanneer ik eindelijk zelf een datum krijg, vanaf dan zal het wel redelijk snel in orde komen.
Net bericht gekregen van Amazon ES. Pakket is onderweg naar Nederland en zal door DHL vrijdag geleverd worden!
PS5 heb ik besteld op 3/12 en de geschatte levertijd was 4/1/21... dus ik ben zeer tevreden!
maar wel eerst even afwachten tot ik hem ook echt in huis heb!
PS5 heb ik besteld op 3/12 en de geschatte levertijd was 4/1/21... dus ik ben zeer tevreden!
maar wel eerst even afwachten tot ik hem ook echt in huis heb!
Onze exemplaren liggen in hetzelfde DHL busje geloof ikStefSOFT schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 14:41:
[Afbeelding]
Mijn Disk Editie was besteld op 23 november en staat nu gepland voor de 16de. Zou overigens wel tof zijn als hij vandaag nog zou komen 🤪
MediaMarkt Leeuwarden is nu de pre-orders aan het leveren die in September bij het filiaal zijn geplaatst.
Zodoende heb ik de disc versie vandaag kunnen ophalen.
Zodoende heb ik de disc versie vandaag kunnen ophalen.
Disk editie van Amazon.de (besteld op 3 december) staat hier straks binnen! Net een mail van dhl gekregen dat ze hier tussen 4 en 7 aan de deur staan!
Vandaag een mail van MM Alkmaar dat ze de 15e voorraad verwachten en dat ik er één kan ophalen.
Die van mij wordt geleverd door UPS.pindaman99 schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 15:04:
[...]
Onze exemplaren liggen in hetzelfde DHL busje geloof ikHij komt uit Parijs, dus je zou denken dat het voor woensdag wel mogelijk moet zijn. Tenzij ze via Duitsland gaan natuurlijk
'I'm nearly thirty you know. I'm not 15. By now I should be able to talk to a woman without accidentally saying "nipples" or "gusset". Or, or, "Did you know you can make candles out of human fat"'
Iemand al iets gehoord van MM Amersfoort?
Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
| Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |
:strip_exif()/f/image/gN76OQLMf6B5witZtjQyyOsQ.jpg?f=fotoalbum_large)