PSN/XBL: WinterBaseNL | Switch: SW-7681-1103-9430 | Steam: 39983632
Hier ook! Meestal ontvang ik dat mailtje tussen 09:30 en 10:30.WinterBase schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 09:47:
Hier wachtende op het mailtje van DPD met het tijdslot van bezorging. Blij als ie binnen is, 10 jaar ouder geworden afgelopen week
Same, die van mij is gedispatched maar nog geen geld afgeschreven?ten010 schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 09:55:
Die van mij komt met Post.nl vanuit Amazon.fr.
Nog nooit eerder meegemaakt.
Er zit ook al een factuur bij?
Wanneer schrijven hun geld af dan?
Dat is echt al een maand geleden gebeurd bij mij via CC.dragonwith schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 09:56:
[...]
Same, die van mij is gedispatched maar nog geen geld afgeschreven?
Er zit ook al een factuur bij?
Wanneer schrijven hun geld af dan?
Misschien heb je geluk
Op de factuur staat ''Total à payer''ten010 schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 09:59:
[...]
Dat is echt al een maand geleden gebeurd bij mij via CC.
Misschien heb je geluk
Dus misschien moet ik het nog betalen?
Of staat dit bij iedereen op de factuur? Kan iemand even kijken bij z'n factuur
In mijn geval bij UPS.iandb1 schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 10:01:
Waar kun je het gewicht zien van je pakket? Heb bij invoice wel een factuur staan (denk dat het de factuur is tenminste), maar kan het gewwicht daar niet zien
Heb 'm binnen. Pas na 18:00 komt ie.MisterJoJo schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 09:54:
[...]
Hier ook! Meestal ontvang ik dat mailtje tussen 09:30 en 10:30.
Dat is wel heel laat zeg.. hoop van mij wat eerder, haha.
Succes anderen met de hunt!
Oh dus daarvoor moet je wel een t&t code hebben?
Bij mij is het ook van woensdag 16, naar maandag 14 gegaan gisteren. Inmiddels is het vandaag in mijn stad gearriveerd na een overnachting in Eindhoven UPS depot. Op jouw ervaring afgaand zit de kans er dus in dat het straks wordt afgeleverd bij mij thuis.CasimirKoelman schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 10:07:
Voor degene met UPS, net stond de status nog op maandag bezorgen en om 04:00 was het pakketje nog in Utrecht. En ineens stond ie voor de deur, kan snel gaan!
late reactie, denk dat je PS inmiddels binnen is. Maar er zat wel wat tijd tussen de Amazon dispatch melding en de mail direct van DHL met de T&T code.link_AJ schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 18:08:
[...]
heb je van DHL een track & trace update gekregen? mijne is namelijk ook donderdag verzonden, maar de laatste update is nog steeds :
Je pakket heeft een Amazon-faciliteit verlaten
Schönefeld, Brandenburg DE
Toen ik de DHL mail eenmaal had was het pakket er binnen een dag ongeveer.
ja, klopt.iandb1 schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 10:08:
[...]
Oh dus daarvoor moet je wel een t&t code hebben?
Nee, die van mij komt uit Frankrijk zelf voorzover ik kan zien.
Primair uit Japan gok ik.
die zijn hun geld kwijt.dragonwith schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 10:22:
Hoe zit het met de mensen van die 100 euro ps5 van ene xinxangxin nog wattes.
Klopt, maar het zit er aan te komen dus ik mag niet klagenMisterJoJo schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 10:07:
[...]
Dat is wel heel laat zeg.. hoop van mij wat eerder, haha.
Friday, 11 December
8:07 AM
Parcel arrived at a carrier facility
AMSTERDAM,
1:14 AM
Package departed an Amazon facility
Lauwin-Planque, Hauts-de-France FR
Thursday, 10 December
8:54 PM
Package arrived at an Amazon facility
Lauwin-Planque, Hauts-de-France FR
Wednesday, 9 December
2:16 PM
Saint Helens, Merseyside GB
1:24 PM
Saint Helens, Merseyside GB
Package has shipped
Balby, Doncaster UK
dan ben ik benieuwd wat er in de mijne zit?rsint schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 09:46:
[...]
die van mij maar 7.5 kg.
Zal je net zien dat ze de controller gejat hebben.
De mijne is 7,97
Een ps5 disc editie voor 400,00
Amazon UK bestelling van 3 december is zojuist afgeleverd
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Om 8u28 kwam ie ook tweedehands erop voor dat bedrag. Toen waren het er twee. Geretourneerde PS5's verkocht door Amazon Eu sarl dus wel legit.dragonwith schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 10:31:
Telegram komt met hele vreemde ''verkopers'' weer.
oef dat is dan wel een zieke deal.Joosie200 schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 10:33:
[...]
Om 8u28 kwam ie ook tweedehands erop voor dat bedrag. Toen waren het er twee. Geretourneerde PS5's verkocht door Amazon Eu sarl dus wel legit.
overigens zie ik bij mijn track and trace van postNL de code ''SAMAZ'' in zitten?
de TT op postNL werkt niet
Ik denk dat mijn controller er bij jou ingegooid is.HaskoF schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 10:30:
[...]
dan ben ik benieuwd wat er in de mijne zit?
De mijne is 7,97![]()
Warehouse deal van Amazon is dus vreemd, je bent nieuw bij Amazon zeker......dragonwith schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 10:31:
Telegram komt met hele vreemde ''verkopers'' weer.
legit zeker maar moet je het willen een tweedehandseJoosie200 schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 10:33:
[...]
Om 8u28 kwam ie ook tweedehands erop voor dat bedrag. Toen waren het er twee. Geretourneerde PS5's verkocht door Amazon Eu sarl dus wel legit.
Dat moet iedereen zelf bepalen. In tijden van schaarste ben je hem zo kwijt voor €499. Dus mogelijk veel coilwhine? Kan natuurlijk. Maar garantie en Amazon heb ik betere ervaringen mee dan garantie en MM of Gamemania bijv.bie100 schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 10:48:
[...]
legit zeker maar moet je het willen een tweedehandse
Even lekker mezelf quoten: hij ligt ondertussen in Parijs. Zal ik erheen rijden? Dan heb ik hem in 6u ipv 7 dagenTijnio schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 08:55:
Die van mij doet lekker rustig aan vanuit Engeland:
Friday, 11 December
12:07 AM
Rochester, Kent GB
Thursday, 10 December
8:43 AM
Rochester, Medway GB
Wednesday, 9 December
Package has shipped
Bij DHL is het pakketje aangemeld, maar nog geen leverdatum bekend. Volgens Amazon uiterlijk 18 december. Dat weekje overleef ik nog wel.
Iemand anders met dezelfde status?
Mijn Disk editie besteld op 3 december (verwachte levering was toen tussen 19 en 22 december) is dus verstuurd. Momenteel geeft Amazon aan dat hij dinsdag 15 december voor mijn deur staat, DHL geeft zelf nog niets aan.
Wat is jullie ervaring? Is dit een ruimte schatting of komt dit vaak ook overeen met de realiteit?
Natuurlijk ik zie hem vanzelf wel verschijnen, geduld is een schone zaak.. Maar mij zou je toch niet horen klagen als de PS5 eerder komt
[ Voor 90% gewijzigd door Geronimous op 11-12-2020 12:10 ]
Ik zat met mijn Series X in hetzelfde schuitje. Deze werd uiteindelijk twee dagen eerder dan de beloofde leverdatum al bezorgd. Ik acht de kans groot dat je hem maandag al hebt en héél misschien zelfs al morgen. Als hij eenmaal bij DHL is gaat het meestal snel.R0y. schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 10:56:
Vraag m.b.t. mijn bestelling en jullie ervaring met bestellen vanuit Amazon.DE:
Mijn Disk editie besteld op 3 december (verwachte levering was toen tussen 19 en 22 december) is dus verstuurd. Momenteel geeft Amazon aan dat hij dinsdag 15 december voor mijn deur staat, DHL geeft zelf nog niets aan.
Wat is jullie ervaring? Is dit een ruimte schatting of komt dit vaak ook overeen met de realiteit?
Natuurlijk ik zie hem vanzelf wel verschijnen, geduld is een schone zaak.. Maar mij zou je toch niet horen klagen als de PS5 eerder komt
Dit staat er bij de laatste update:Jessetje98 schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 11:02:
[...]
Ik zat met mijn Series X in hetzelfde schuitje. Deze werd uiteindelijk twee dagen eerder dan de beloofde leverdatum al bezorgd. Ik acht de kans groot dat je hem maandag al hebt en héél misschien zelfs al morgen. Als hij eenmaal bij DHL is gaat het meestal snel.
Zou fijn zijn als hij er eerder is, maar anders overleef ik het ook welJe pakket is aangekomen bij een Amazon-faciliteit
Schoenefeld, Brandenburg DE
Nou iig een geruststelling dat ik niet alleen ben. Ik heb geprobeerd net te chatten met amazon Italië, maar zij chatten alleen in het Italiaans dus dat ging 'm ook niet worden. Maar even afwachten dankevinn schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 09:29:
[...]
Zelfde verhaal. Maandag bevestiging gehad dat hij verzonden is met UPS maar sindsdien geen update meer. Leverdatum staat op de 15e.
Normaal gesproken is Italie-Nederland met UPS ongeveer 2 dagen. Vermoed dat hij nog niet bij UPS is en dat hij of op intern transport zit of nog ergens in een magazijn ligt. Bestelling van UK ging ook eerst via FR.
Vanuit Italie zou het logisch zijn dat hij een tussenstop maakt in Duitsland of Frankrijk.
Standaard is het jaren bij alle Amazons behalve de/nl = verzendbevestiging dag 1 en max op 3e dag bezorgd.
Bij .de verzendbevestiging soms volgende dag na 17.30 binnen of 100% dag erna.
Alles standaard verzending en verder ook nooit gekke problemen gehad met verzendingen en ik shop zeer veel bij alle Amazons
Hmm nee wel vaker bij Amazon besteld maar nog nooit zo'n track trace gehad. Er staat letterlijk: ups heeft het pakket nog niet ontvangen. Jij denkt dat ie dus al wel onderweg is?beezjeh schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 11:08:
Vraag mij echt af of men voor het eerst shopt bij Amazon.....
Standaard is het jaren bij alle Amazons behalve de/nl = verzendbevestiging dag 1 en max op 3e dag bezorgd.
Bij .de verzendbevestiging soms volgende dag na 17.30 binnen of 100% dag erna.
Alles standaard verzending en verder ook nooit gekke problemen gehad met verzendingen en ik shop zeer veel bij alle Amazons
Zelfde verhaal hier, vanochtend zag ik dat ik hem ipv de 15e vanavond al mag verwachtenR0y. schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 10:56:
Vraag m.b.t. mijn bestelling en jullie ervaring met bestellen vanuit Amazon.DE:
Met een beetje mazzel heb je hem vanavond
Lead, follow, or get out the way.
Hier ook vandaag geleverd tussen 16:30 en 17:30, mag ook niet klagenWinterBase schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 10:23:
[...]
Klopt, maar het zit er aan te komen dus ik mag niet klagen
SPiET
Waar zie je dat ?bramgg schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 11:12:
[...]
Zelfde verhaal hier, vanochtend zag ik dat ik hem ipv de 15e vanavond al mag verwachten![]()
NL is niet mijn moedertaal, sorry voor eventuele taalfouten
Dat zou geweldig zijn maar dat denk ik niet.. Vanaf die locatie naar mijn huis is toch nog een goede 8 uur rijden met de bestelbus.bramgg schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 11:12:
[...]
Zelfde verhaal hier, vanochtend zag ik dat ik hem ipv de 15e vanavond al mag verwachten![]()
Mijn ervaring met Amazon.de is dat dit naar een locatie in Nederland wordt verzonden, waarna het in bulk richting Amazon.de gaat.spietie schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 11:16:
Als je iets wilt retour sturen naar AMAZON terug, ongeacht het land, is dit ook gratis of moet je hier ook voor betalen?
maar wel gratis retour dan?dennisk. schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 11:19:
[...]
Mijn ervaring met Amazon.de is dat dit naar een locatie in Nederland wordt verzonden, waarna het in bulk richting Amazon.de gaat.
SPiET
[ Voor 100% gewijzigd door Jessiess op 11-12-2020 11:23 ]
[ Voor 86% gewijzigd door Geronimous op 11-12-2020 12:13 ]
[ Voor 86% gewijzigd door Geronimous op 11-12-2020 12:12 ]
Yes
*knip* rapporteren, niet reageren
[ Voor 28% gewijzigd door Geronimous op 11-12-2020 12:12 ]
[ Voor 100% gewijzigd door Jessiess op 11-12-2020 11:23 ]
[ Voor 85% gewijzigd door Geronimous op 11-12-2020 12:12 ]
[ Voor 86% gewijzigd door Geronimous op 11-12-2020 12:12 ]
Ik zie via Telegram af en toe wel een Amazon link voorbij komen, maar heb het idee dat dat telkens maar één/enkele exemplaren zijn (retouren wellicht?) maar geen grote aantallen naar mijn idee.
Stilte voor de storm denk/hoop ik
Ik gok (nergens op gebaseerd uiteraard) dat er volgende week weer een lading komt, zodat er nog een hoop verkocht kunnen worden voor de kerst. Ik heb het dan vooral over Amazon, de aantallen van MediaMarkt/BCC/Coolblue/Bol.com zetten naar mijn mening niet echt zoden aan de dijk.
Zo das echt snel de mijne ligt sinds gisteravond nog steeds vast op schoeneveld.bramgg schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 11:26:
[...]
Amazon track & trace (staat nog steeds op dinsdag):
[Afbeelding]
DHL track & trace:
[Afbeelding]
PSN: McMillan0984
Gisteren op Amazon.NL een order kunnen plaatsen en een vriend van mij ook. dus denk dat dat wel een legitieme kans was.B-Real schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 11:28:
Zijn er nog mensen die de afgelopen dagen nog ergens succesvol een order hebben kunnen plaatsen?
Ik zie via Telegram af en toe wel een Amazon link voorbij komen, maar heb het idee dat dat telkens maar één/enkele exemplaren zijn (retouren wellicht?) maar geen grote aantallen naar mijn idee.
Stilte voor de storm denk/hoop ik
Ik gok (nergens op gebaseerd uiteraard) dat er volgende week weer een lading komt, zodat er nog een hoop verkocht kunnen worden voor de kerst. Ik heb het dan vooral over Amazon, de aantallen van MediaMarkt/BCC/Coolblue/Bol.com zetten naar mijn mening niet echt zoden aan de dijk.
Nice man. Enig idee wanneer die verstuurd wordt?Boinkie schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 11:29:
[...]
Gisteren op Amazon.NL een order kunnen plaatsen en een vriend van mij ook. dus denk dat dat wel een legitieme kans was.
Hmm, dan toch maar wat actiever en sneller op de Telegram meldingen reagerenBoinkie schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 11:29:
[...]
Gisteren op Amazon.NL een order kunnen plaatsen en een vriend van mij ook. dus denk dat dat wel een legitieme kans was.
Nice ! Bij mij staat ie nog steeds op Announced, geen In Transit dus. Maar wachten tot Ma/Di is ook geen probleem. Veel plezier met jouw PS 5 !bramgg schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 11:26:
[...]
[Afbeelding]
DHL track & trace:
[Afbeelding]
NL is niet mijn moedertaal, sorry voor eventuele taalfouten
Leverdatum niet bekend, iedergeval een order kunnen plaatsen. Beter iets dan niets.Flopieflappie schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 11:30:
[...]
Nice man. Enig idee wanneer die verstuurd wordt?
Lekker het weekend in gaan zeg!bramgg schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 11:26:
[...]
[Afbeelding]
DHL track & trace:
[Afbeelding]
Kan je bij DHL nog aangeven om hem ergens anders of bij een bezorgpunt te laten bezorgen? Ik zit midden in een verhuizing en hij staat nu op het oude adres...
Ja dit kan op de dag van levering. Kost je wel een dag extraTijnio schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 11:33:
[...]
Lekker het weekend in gaan zeg!
Kan je bij DHL nog aangeven om hem ergens anders of bij een bezorgpunt te laten bezorgen? Ik zit midden in een verhuizing en hij staat nu op het oude adres...
Die van mij ook! Kunnen wij wat langer van de voorpret genietenClavat schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 11:29:
[...]
Zo das echt snel de mijne ligt sinds gisteravond nog steeds vast op schoeneveld.
Thanks, jij ook over een paar dagen!theRealJotunn schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 11:31:
[...]
Nice ! Bij mij staat ie nog steeds op Announced, geen In Transit dus. Maar wachten tot Ma/Di is ook geen probleem. Veel plezier met jouw PS 5 !
Beter dan retourBoinkie schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 11:34:
[...]
Ja dit kan op de dag van levering. Kost je wel een dag extra
You got that right! Gisteren zou Cyberpunk 2077 geleverd worden, helaas vertraagd. Dus die komt vandaag ook binnen.Tijnio schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 11:33:
[...]
Lekker het weekend in gaan zeg!
Ik kan kiezen voor een DHL service punt, plek rondom huis, thuis (ander tijdstip) en bij de buren.
Veel mensen zitten in hetzelfde schuitje, ik ookR0y. schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 11:04:
[...]
Dit staat er bij de laatste update:
[...]
Zou fijn zijn als hij er eerder is, maar anders overleef ik het ook wel
Waarschijnlijk gewoon nog niet opgepikt dus in dit geval beetje pech.TwiiisT schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 11:12:
[...]
Hmm nee wel vaker bij Amazon besteld maar nog nooit zo'n track trace gehad. Er staat letterlijk: ups heeft het pakket nog niet ontvangen. Jij denkt dat ie dus al wel onderweg is?
Dit was die van mij en wat zoals ik al zei de norm is bij mij.
Afgeleverd
10/12/2020 - 11:51
GRONINGEN, NL
Afgelopen gebeurtenis
Is onderweg
10/12/2020 - 6:45
Heerenveen, Netherlands
Afgelopen gebeurtenis
Verzonden
07/12/2020 - 19:34
Milano, Italy
Afgelopen gebeurtenis
Etiket aangemaakt
07/12/2020 - 14:15
Italy
Dank, hier was de laatste status ook 04:00 in Utrecht en maandag a.s. bezorgen.CasimirKoelman schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 10:07:
Voor degene met UPS, net stond de status nog op maandag bezorgen en om 04:00 was het pakketje nog in Utrecht. En ineens stond ie voor de deur, kan snel gaan!
Maar deze jongen gaat de deur vandaag voorlopig niet uit voor boodschappen.. bel bij de voordeur is ook opeens gerepareerd.. 🤣
Xbox Series X: Forza / Ori \\\/// PlayStation 5: Persona, Horizon, Gran Turismo
sameEpixx1337 schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 11:50:
Iemand van ma 23 nov amazon.fr waarbij de betaling nog niet af is gehaald, maar wel onderweg al is?
Google is je vriend......pindaman99 schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 11:50:
amazon.fr bestelling is verzonden via UPS, iemand ervaring met hoe lang. dat normaal gesproken duurt?
T&T invoeren bij UPS, dan zie je dat ze "UPS Standard" gebruiken en dat duurt 3+ days.
Bij mij staat iet vooralsnog op Wo de 16e, zal wel wat nauwkeuriger worden zodra het pakket daadwerkelijk bij UPS is
Klopt, net beschikbaar op amazon voor 877 euri, bizar!timpie81 schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 11:53:
Die telegram bot zou eigenlijk een minimum en maximum prijs moeten hebben. Ding gaat nu steeds af met ps5 aanbiedingen van vendors bij Amazon voor rond de 900 euro
Is dit inderdaad hoe de situatie nu nog steeds is? Dat er continu 1000-en mensen zitten te F5-en, of zit ik in de verkeerde groep, of is de informatie van deze "PS5Hunter" gewoonweg niet correct?
Ik hoef niet ten koste van alles nu een PS5, maar binnenkort wordt mijn scheiding definitief en gaat mijn zoontje de helft van de week bij mijn ex-vrouw wonen. Hij wil daar graag een Playstation en als ik een PS5 kan kopen kan hij de huidige PS4Pro meenemen. Anders moeten we als soort tussenstap eerst nog een tweedehands PS4 (Slim) kopen, maar dan ben je ook weer 200 euro verder en een PS5 wil ik uiteindelijk toch gaan kopen. Vandaar een beetje mijn 'haast'.
Bij mij was er een reservering die nooit is geclaimed dus kwam het weer terug.Epixx1337 schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 11:55:
[...]
Echt raar lol. Hij was eerst van me cc af. Daarna terug gezet
[Afbeelding]
Jeff bezos gunt een paar gratis ps5??
Je bent welkom in mijn bot, die alleen een melding geeft van Amazon en Amazon Warehouse, niet van 3rd party sellers. Link: https://t.me/joinchat/AAAAAFh2wzYcW-ZNTUX4WQtimpie81 schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 11:53:
Die telegram bot zou eigenlijk een minimum en maximum prijs moeten hebben. Ding gaat nu steeds af met ps5 aanbiedingen van vendors bij Amazon voor rond de 900 euro
We shall see? Loldragonwith schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 11:57:
[...]
Bij mij was er een reservering die nooit is geclaimed dus kwam het weer terug.
Jeff bezos gunt een paar gratis ps5??
Thanks dat is een top bot ik had het over een andere:)MelvinW schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 11:58:
[...]
Je bent welkom in mijn bot, die alleen een melding geeft van Amazon en Amazon Warehouse, niet van 3rd party sellers. Link: https://t.me/joinchat/AAAAAFh2wzYcW-ZNTUX4WQ
Goed om te horen dat je er tevreden mee bent!timpie81 schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 12:00:
[...]
Thanks dat is een top bot ik had het over een andere:)
De mijne is gisteren verzonden vanuit .fr en is al in Eindhoven, maar volgens de T&T wordt hij dinsdag bezorgd.pindaman99 schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 11:50:
amazon.fr bestelling is verzonden via UPS, iemand ervaring met hoe lang. dat normaal gesproken duurt?
Is het lastig zo’n zelfde bot te maken voor de ps5 accessoires zoals de pulse head setMelvinW schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 11:58:
[...]
Je bent welkom in mijn bot, die alleen een melding geeft van Amazon en Amazon Warehouse, niet van 3rd party sellers. Link: https://t.me/joinchat/AAAAAFh2wzYcW-ZNTUX4WQ
Soms kan het zijn dat de bot te vroeg is, en dat het 20 sec duurt voordat de ps5 zichtbaar is, blijven refreshen tot je hem ziet. dan nog moet je snel zijn want veel mensen krijgen de melding.Icephase schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 11:57:
Ik zit sinds gister ook in de Telegram-groep, althans dat neem ik aan want ik krijg af en toe een update van beschikbaarheid door ene "PS5Hunter". Ik ben er binnen 3 seconden bij, klik op de link en dan is de voorraad schijnbaar alweer weg (?).
Is dit inderdaad hoe de situatie nu nog steeds is? Dat er continu 1000-en mensen zitten te F5-en, of zit ik in de verkeerde groep, of is de informatie van deze "PS5Hunter" gewoonweg niet correct?
Ik hoef niet ten koste van alles nu een PS5, maar binnenkort wordt mijn scheiding definitief en gaat mijn zoontje de helft van de week bij mijn ex-vrouw wonen. Hij wil daar graag een Playstation en als ik een PS5 kan kopen kan hij de huidige PS4Pro meenemen. Anders moeten we als soort tussenstap eerst nog een tweedehands PS4 (Slim) kopen, maar dan ben je ook weer 200 euro verder en een PS5 wil ik uiteindelijk toch gaan kopen. Vandaar een beetje mijn 'haast'.
Already done: https://t.me/joinchat/AAAAAEi2aclGziwm3aopsQtimpie81 schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 12:01:
[...]
Is het lastig zo’n zelfde bot te maken voor de ps5 accessoires zoals de pulse head set
Als jij Digital Edition bedoelt, dan wel. Ik.Maurice_1984 schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 07:46:
Zitten er ook nog mensen bij waarvan de DE bij Amazon FR vannacht verzonden is?
kreeg vanmorgen ook een verzendbevestiging nadat ik dat bericht had geplaatstBoterham71 schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 12:02:
[...]
Als jij Digital Edition bedoelt, dan wel. Ik.
Zo uit mijn hoofd zijn er al drie telegram groepen waar je lid van kunt worden. Ik was zelf lid van twee. Heb op drie december m’n ps5 digital via Amazon.co.uk besteld en die kwam op 7 december hier binnen. Je beste kans is op 1 van de grote zendingen via Amazon iets te regelen. Je moet er wel redelijk bovenop zitten maar dan is de kans reeel dat je m snel hebt. Geen garanties want van de twee grote batches (23/11 en 3/12) zijn er nog steeds mensen die nu nog aan t wachten zijn.Icephase schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 11:57:
Ik zit sinds gister ook in de Telegram-groep, althans dat neem ik aan want ik krijg af en toe een update van beschikbaarheid door ene "PS5Hunter". Ik ben er binnen 3 seconden bij, klik op de link en dan is de voorraad schijnbaar alweer weg (?).
Deze kan ik iedereen zeker aanraden. Ver uit de snelste.MelvinW schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 11:58:
[...]
Thanks!! Ben ook gejoinedMelvinW schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 11:58:
[...]
Die van vanochtend waren stuks die met de post zijn teruggekomen (lagere prijs door een beschadigde doos). Ik was zover dat ik letterlijk alleen op het knopje betalen moest drukken. Maar helaas was iemand mij voor.Icephase schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 11:57:
Bij mij alleen amaz, track and trace werkt ook nog niet idd. Ben benieuwd!dragonwith schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 10:35:
[...]
oef dat is dan wel een zieke deal.
overigens zie ik bij mijn track and trace van postNL de code ''SAMAZ'' in zitten?
de TT op postNL werkt niet
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
| Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |
/f/image/68SEp69ZR7sErD39wOmiG2II.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/bGTTGZlJrK7zOwhw7jgd97os.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/Jy4RrDvMvuSv2VglC4iGYj1W.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/QS0NFv4qZiddreiQziqy4Nrk.jpg?f=fotoalbum_large)