Nou, ik lees niet altijd alle pagina´s hoor, dus laat maar lekker staan.Shifty47 schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 08:21:
[...]
Omdat het hier iedere dag wel een paar keer voorbij komt.
Nee, was totaal onverwachts, opeens stonden ze online. Ik schat de kans echter minimaal in dat ze bij Wehkamp weer online komen. Ze zijn namelijk nog steeds bezig om alles terug te zetten van vorige week. (mijn bestelling is nog steeds geannuleerd)JimmyJoness schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 08:33:
[...]
Kwam daar een vooraankondiging van?
Even zoeken op 'psonline' en je had het gevonden.Ferry Bouman schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 08:39:
[...]
Nou, ik lees niet altijd alle pagina´s hoor, dus laat maar lekker staan.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Volgens mij komt dit nog steeds van 1 helpdeskmedewerker als bron van Twitter. Ik geloof nooit dat hij dit wist en mocht brengen op deze manier. Hij gaf trouwens ook helemaal niet aan wanneer, zou zo maar januari kunnen zijn.Timovdr schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 08:38:
Ik kijk nu op thttps://www.techtastic.nl/sony-playstation-5/ en daar staat nu amazon.nl binnenkort tweede ronde.
Aiii.. dit had ik nog helemaal niet gehoord.. dat dit zo gecommuniceerd was. Lijkt mij idd niet de juiste weg. En zou dus zomaar kunnen betekenen dat amazon nl ook niks heeft. Want waarom zouden gisteren andere Europese amazons hun pre orders hebben gedaan en Nederlandse tak als enige niet. Makes no sense.Boterham71 schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 08:41:
[...]
Volgens mij komt dit nog steeds van 1 helpdeskmedewerker als bron van Twitter. Ik geloof nooit dat hij dit wist en mocht brengen op deze manier. Hij gaf trouwens ook helemaal niet aan wanneer, zou zo maar januari kunnen zijn.
Mensen moeten gewoon logisch nadenken. Bol, Coolblue, Mediamarkt, Amazon, Wehkamp, Nedgame, Gamemania, Intertoys en BCC zijn voor Nederland tot nu toe enige winkels waarvan we zeker weten dat ze betrouwbaar zijn. Zij krijgen al weinig voorraad. Waarom zou je dan een onbekende nieuw opgerichte webwinkel vertrouwen? Denk je dat Sony voorraad aan deze webwinkels levert? Beetje gezond verstand gebruiken.Ferry Bouman schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 08:39:
[...]
Nou, ik lees niet altijd alle pagina´s hoor, dus laat maar lekker staan.
Amazon it ook niet.Finalchaos schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 08:44:
[...]
Aiii.. dit had ik nog helemaal niet gehoord.. dat dit zo gecommuniceerd was. Lijkt mij idd niet de juiste weg. En zou dus zomaar kunnen betekenen dat amazon nl ook niks heeft. Want waarom zouden gisteren andere Europese amazons hun pre orders hebben gedaan en Nederlandse tak als enige niet. Makes no sense.
Ik ben blij dat ik een xbox series x heb kunnen bemachtigen maar wou eigenlijk een ps5.
Hoort er helaas bij.. als niemand zou kopen van die grijze handelaren stonden ze ff in hun hemd met hun aankoop. Ik ga echt niet 250 euro meer betalen om 2 weken eerder te kunnen spelen. Maar kan me voorstellen dat mensen die zwemmen in het geld niet deze moeite doen voor een pre order en wel zo'n aankoop doen.GranCanaria schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 09:05:
Echt jammer hoe dit verlopen is en hopen dat ze snel meer voorraad krijgen. Ook jammer dat de grijze handelaren niet te stoppen zijn, ook die verpesten het voor een hoop.
Ik ben blij dat ik een xbox series x heb kunnen bemachtigen maar wou eigenlijk een ps5.
Achja.. zo is het leven.. zo zal t altijd zijn.
Punt is dat ze niet met de aankoop blijven zitten. Stel ze worden hem niet kwijt gaat hij gewoon retour binnen de 30 dagen retourtermijn. Zit totaal geen risico aan.Finalchaos schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 09:09:
[...]
Hoort er helaas bij.. als niemand zou kopen van die grijze handelaren stonden ze ff in hun hemd met hun aankoop. Ik ga echt niet 250 euro meer betalen om 2 weken eerder te kunnen spelen. Maar kan me voorstellen dat mensen die zwemmen in het geld niet deze moeite doen voor een pre order en wel zo'n aankoop doen.
Achja.. zo is het leven.. zo zal t altijd zijn.
Zodra de ps5 uitgekomen is gewoon bol in de gaten houden. Ze zullen ook zeer veel ps5 retour krijgen van mensen die er meerdere hebben gepreoorderd op verschillende websites. Zelf heb ik er ook 2 lopen. Dus ik ben er ook deels schuldig aan dat er te weinig consoles zijn
[ Voor 17% gewijzigd door Oxigeon op 26-09-2020 09:14 ]
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Je hebt altijd nog Coolblue op 18 november. BCC gaat ook nog pre-orders online gooien, las hier ergens dat iemand het over 1 of 30 oktober oid had?GranCanaria schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 09:05:
Echt jammer hoe dit verlopen is en hopen dat ze snel meer voorraad krijgen. Ook jammer dat de grijze handelaren niet te stoppen zijn, ook die verpesten het voor een hoop.
BCC ook pas 18 november.. net zoals coolblue.ryderb schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 09:15:
[...]
Je hebt altijd nog Coolblue op 18 november. BCC gaat ook nog pre-orders online gooien, las hier ergens dat iemand het over 1 of 30 oktober oid had?
a frontpage moderation system, like on tweakers, controlled and abused by monkeys will be peanuts and means nothing but... peanuts.
Thanks!BaRF schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 07:56:
[...]
Otsleditzoek maar in de chrome store, handig!
a frontpage moderation system, like on tweakers, controlled and abused by monkeys will be peanuts and means nothing but... peanuts.
Ik kan lekker los met de xbox series x en tegen die tijd krijg ik wel een melding dat mijn ps5 er is.
Op basis waarvan heb jij die verwachting?GranCanaria schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 09:32:
Ik heb een ps5 bij de lokale Intertoys gepreordered en sta op positie 50 of 51. Ik ben echt benieuwd hoeveel zij er gaan krijgen. Ik verwacht rond de 30 en ook dan zit ik nog goed vind ik.
Ik kan lekker los met de xbox series x en tegen die tijd krijg ik wel een melding dat mijn ps5 er is.
Die kan ik dus niet plaatsen, je hebt liever een PS5, maar omdat je hier niet aan kunt komen koop je maar een Xbox Series X? Hoezo dat dan?GranCanaria schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 09:05:
Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.
Ook dit zijn mijn eigen verwachtingen
Hoezo niet? De xsx was ik wel op tijd bij en ik heb ook altijd de ps4, xbox one en switch gehad hier. Ik had het deze keer anders willen doen maar helaas het gaat me weer een hoop geld kostenNiek_1981 schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 09:41:
[...]
Die kan ik dus niet plaatsen, je hebt liever een PS5, maar omdat je hier niet aan kunt komen koop je maar een Xbox Series X? Hoezo dat dan?
Nu voelt precies hetzelfde als toen.. ben er weer beetje klaar mee
Wil dat ding echt heel graag day 1 hebben en vind het ook echt leuk om mijn best ervoor te doen, tot het installeren van website trackers aan toe.Finalchaos schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 09:50:
Haha ik krijg er ook last van. Vorig jaar flinke klap gehad met teveel doen op 1 dag.. ook o.a. die zelfde zeik met game of thrones kaarten voor bioscoop.. gevolg.. flinke migraine achtige burn out klachten..
Nu voelt precies hetzelfde als toen.. ben er weer beetje klaar mee
Maar mocht het toch allemaal niet lukken, dan jammer, maar meer dan 'jammer' ook niet.
Het moet wel leuk blijven voor jezelf.
[ Voor 3% gewijzigd door cronixx op 26-09-2020 09:53 ]
Zeker, altijd even relativeren. Een maandje (of 2) later geeft niks, ik zal er niet minder van slapen als m'n Wehkamp order toch gecancelled wordt. Ik heb geen email gekregen zoals vele anderen gister dus ik heb er een hard hoofd in.cronixx schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 09:52:
[...]
Wil dat ding echt heel graag day 1 hebben en vind het ook echt leuk om mijn best ervoor te doen, tot het installeren van website trackers aan toe.
Maar mocht het toch allemaal niet lukken, dan jammer, maar meer dan 'jammer' ook niet.
Ik heb ook geen email ontvangen en mijn order is nog niet gewijzigd.CharlieRay schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 09:55:
[...]
Zeker, altijd even relativeren. Een maandje (of 2) later geeft niks, ik zal er niet minder van slapen als m'n Wehkamp order toch gecancelled wordt. Ik heb geen email gekregen zoals vele anderen gister dus ik heb er een hard hoofd in.
Zo is t maar net. Ik ga er een punt achter zetten. Heb bij bol.com die email notificatie aan.. mocht ik daarmee geluk hebben dan prima.. en anders wacht ik wel 2 weken of een maand... kan zowieso niet meer zo goed tegen beeldschermen sinds vorig jaar dus zoveel kan ik niet eens spelen.. hopelijk hersteld dat zich nog ooit.. hele dagen gamen zoals vroeger met WoW zit er niet meer in. Na 2uur krijg ik al last van mn ogen en hoofdpijncronixx schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 09:52:
[...]
Wil dat ding echt heel graag day 1 hebben en vind het ook echt leuk om mijn best ervoor te doen, tot het installeren van website trackers aan toe.
Gewoon 18-11 nog even een dagje het een kans geven, dan komen Coolblue (rond het middag uur, volgens hun eigen FAQ) en BCC (geen specifieke tijd) als het goed is ook met hun koop-opties.Finalchaos schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 09:56:
[...]
Zo is t maar net. Ik ga er een punt achter zetten. Heb bij bol.com die email notificatie aan.. mocht ik daarmee geluk hebben dan prima.. en anders wacht ik wel 2 weken of een maand... kan zowieso niet meer zo goed tegen beeldschermen sinds vorig jaar dus zoveel kan ik niet eens spelen.. hopelijk hersteld dat zich nog ooit.. hele dagen gamen zoals vroeger met WoW zit er niet meer in. Na 2uur krijg ik al last van mn ogen en hoofdpijn
Nu is het helder. Ik dacht dat je alleen fan was van PS5, dan zou ik het namelijk wel apart vinden.GranCanaria schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 09:44:
[...]
Hoezo niet? De xsx was ik wel op tijd bij en ik heb ook altijd de ps4, xbox one en switch gehad hier. Ik had het deze keer anders willen doen maar helaas het gaat me weer een hoop geld kosten
Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.
Geen idee, vindt het wel heel lang durenSteven030 schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 10:26:
Voor wat betreft de zaterdagbestellers van Wehkamp. Misschien is het zo dat iedereen die donderdag de nieuwe bestelling in hun account kreeg geen mail gekregen heeft en iedereen die vrijdag de nieuwe bestelling in hun account kreeg wel een mail kreeg. Maar dat iedereen met de nieuwe bestelling gewoon de PS5 op 19 november thuis krijgt van Wehkamp, met achteraf betalen. Hoop ik althans haha
En dit weekend gebeurt er natuurlijk niks. Tien jaren plan dit.koenvd90 schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 10:56:
[...]
Geen idee, vindt het wel heel lang duren
Ze zouden ook vandaag er mee bezig als ik de mail moet geloven die de meeste mensen gisteren hebben ontvangenCharlieRay schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 11:01:
[...]
En dit weekend gebeurt er natuurlijk niks. Tien jaren plan dit.
Volgens hun is nog helemaal niet bekend hoeveel ze er binnen gaan krijgen.
Toch wel blij met mijn Bol.com pre-order als back up, daar vertrouw ik in ieder geval meer op.
Ik denk dat het wel degelijk te maken heeft met de fout van dinsdag. Alles gaat automatisch en een verkeerde knop en alles is weg.038Zwolle schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 11:06:
De vrijdag voor release hadden ze nog geen artikel nummer en wisten ze nog niet of er ene preorder moment kwam of dat het gewoon met release vrijkwam. Zaterdag komt het opeen online en het is een grote shit show. Krijg steeds meer het idee dat het 1 grote fout was. En dat de stagiair verzekerd is van een aantal ps5
Het kan ook in ons voordeel werken, want ze verwijderen alle extra orders van mensen die er meer dan 1 hebben besteld. Vergroot de kans dus voor de zaterdag bestellers die er netjes 1 hebben besteld.
Hoeveelste ben je in de rij bij de MM Ekkersrijt ?Niek_1981 schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 11:06:
Mochten er mensen gereserveerd hebben bij Media Markt Eindhoven Ekkersrijt, je krijgt op het moment dat ze weten hoeveel ze er binnen krijgen een telefoontje van ze of je er 1 hebt.
Volgens hun is nog helemaal niet bekend hoeveel ze er binnen gaan krijgen.
Toch wel blij met mijn Bol.com pre-order als back up, daar vertrouw ik in ieder geval meer op.
Use my referral link https://platinum.crypto.com/r/d6feas9zfq to sign up for Crypto.com and we both get $50 USD :)
[ Voor 75% gewijzigd door BM op 26-09-2020 11:52 ]
Op het moment van reserveren was ik nummer 11. Disk versie wel te verstaan.Terrestra schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 11:32:
[...]
Hoeveelste ben je in de rij bij de MM Ekkersrijt ?
Set your goals high, and don't stop till you get there.
Hoe heb je die garantie gekregen? Mijn bestelling is gister hersteld/opnieuw aangemaakt, dus ik verwacht eigenlijk wel hetzelfde, kreeg namelijk ook vandaag een verzoek om mijn adres te bevestigen, maar ik blijf het vermoeden houden communicatie te missen ofzo (zoals bijv. gister einde van de dag een nieuwe mail). Een 'sorry, maar nu is het opgelost je ontvangt hem xxx-datum'-mail zou wel op z'n plek zijn denk ik.Koning-Admiraal schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 11:54:
Mijn Wehkamp bestelling is gewoon hersteld zoals het was. Niet op voorraad langer dan 5 weken. Heb ook al de garantie gekregen dat het op launch datum bezorgt gaat worden.
Wat overigens wel gek is, is dat het product dat in mijn bestelling staat simpelweg is aangegeven als 5 (wel juiste artikelcode).
Ben gebeld door het hoofdkantoor.Halfkakkende schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 11:57:
[...]
Hoe heb je die garantie gekregen? Mijn bestelling is gister hersteld/opnieuw aangemaakt, dus ik verwacht eigenlijk wel hetzelfde, kreeg namelijk ook vandaag een verzoek om mijn adres te bevestigen, maar ik blijf het vermoeden houden communicatie te missen ofzo (zoals bijv. gister einde van de dag een nieuwe mail). Een 'sorry, maar nu is het opgelost je ontvangt hem xxx-datum'-mail zou wel op z'n plek zijn denk ik.
Wat overigens wel gek is, is dat het product dat in mijn bestelling staat simpelweg is aangegeven als 5 (wel juiste artikelcode).
Whut? Niemand is gebeld verder, heb jij contacten in higher placesKoning-Admiraal schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 12:21:
[...]
Ben gebeld door het hoofdkantoor.
Als je belt je niet laten afschepen door een klantenservice medewerker.CharlieRay schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 12:39:
[...]
Whut? Niemand is gebeld verder, heb jij contacten in higher places?
Akkoord, de nieuwe order staat bij mij ook al op "niet op voorraad, meer dan 5 weken" dus die zal dan ook wel op launch verstuurd worden.Koning-Admiraal schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 12:53:
[...]
Als je belt je niet laten afschepen door een klantenservice medewerker.
Volgens mij, maar pin mij er niet op vast, doet Amazon het zo:Ilex schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 13:44:
Hoe werkt dat eigenlijk met een creditcard reservering? Gisteren had ik nog een reservering van Amazon staan maar die is inmiddels verdwenen. De bestelling is verder gewoon in orde.
Ze checken de validiteit van je CC, vandaar de reservering (van 0 euro).
Ze chargen je CC pas echt als de producten worden verzonden, daarom kun je ook nog dingen wijzigen aan je bestaande order (zoals prime verzending) omdat dit pas op een later tijdstip in rekening wordt gebracht.
Klinkt logisch inderdaad, thanks!cronixx schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 13:47:
[...]
Volgens mij, maar pin mij er niet op vast, doet Amazon het zo:
Ze checken de validiteit van je CC, vandaar de reservering (van 0 euro).
Ze chargen je CC pas echt als de producten worden verzonden, daarom kun je ook nog dingen wijzigen aan je bestaande order (zoals prime verzending) omdat dit pas op een later tijdstip in rekening wordt gebracht.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
sssst.. you hear that?? i hear nothing. its all quiet. yess... to quiett.. i dont like it!Jumpman schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 13:50:
Er gebeurt niets dit weekend, denk ik.
Is er inmiddels al meer bekend over de afhandeling/betaling/levering?
Kan zelf wel langs de winkel gaan, maar misschien weten andere het al
Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB
dat verschilt per winkel. ze hanteren niet 1 beleid want communiceren onderling kunnen ze nietR-utger schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 13:58:
Ik heb in juli bij de Mediamarkt in de winkel een pre order geplaatst met een aanbetaling van €50.
Ligt er volgens mij geheel aan welke Mediamarkt je hebt gepre-ordered. Als dat een drukke MM is heb je misschien pech, maar je weet het alleen zeker als je zelf even belt of langs gaat.R-utger schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 13:58:
Ik heb in juli bij de Mediamarkt in de winkel een pre order geplaatst met een aanbetaling van €50.
Oké, zo anders dan toch maar langs de winkel.Flghter1982 schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 14:05:
[...]
dat verschilt per winkel. ze hanteren niet 1 beleid want communiceren onderling kunnen ze niet
Kijken of ze wat duidelijkheid kunnen geven.
Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB
Geen idee, zodra ik de PS5 heb zal ik je het laten weten.Verwijderd schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 14:17:
Even een vraagje, is de standaard HDMI kabel die met de ps5 meegeleverd word voldoende om 4K 120fps te halen? Of zal ik een betere kabel nodig hebben? Thanks 😁
Als er überhaupt iets gaat zijn wat 4K 120fps gaat halen...
Geen idee, heb daar nog niks over gehoordG4mert schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 14:20:
Iedereen die zaterdag via wehkamp heeft besteld + met iDeal volledig betaald heeft, moet nu achteraf betalen na levering?
John:
Heel fijn speel heel fijn
Ik heb vorige maand gekocht en ben er heel blij mee
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Onlangs heb je een bod of reactie geplaatst op de advertentie: PlayStation 5 Disk editie. Het vermoeden bestaat echter dat dit een frauduleuze advertentie betreft. We hebben daarom het account en de advertenties van deze verkoper verwijderd. We raden je aan zeer voorzichtig te zijn in jouw verdere contact met deze adverteerder.
Sometimes you just got to lick the stamp, and send it.
Ik ben net bij MM Nieuwegein langs geweest met dezelfde vraag maar zij wisten nog helemaal niets. Ik moet wachten totdat zij contact opnemen als ze meer info hebben. Wanneer dit zou zijn konden ze me niet vertellen.R-utger schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 14:07:
[...]
Oké, zo anders dan toch maar langs de winkel.
Kijken of ze wat duidelijkheid kunnen geven.
Deze John heeft mijn rust momentje op het kleinste kamertje onderbroken. Heb mijn frikandel half afgeknepen omdat ik aan de andere kant van de woning het geluid van een notificatie hoorde.BaRF schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 14:36:
Kijk er is zelfs al een review op de Intertoys site:
John:
Heel fijn speel heel fijn
Ik heb vorige maand gekocht en ben er heel blij mee
Baal er nu nog van.
Wat een rotstreek van John inderdaad. Ik zeg opsturen die frikandel! Hij verdient het...tovenaar1988 schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 15:02:
[...]
Deze John heeft mijn rust momentje op het kleinste kamertje onderbroken. Heb mijn frikandel half afgeknepen omdat ik aan de andere kant van de woning het geluid van een notificatie hoorde.
Baal er nu nog van.
Ben je alweer een beetje bijgekomen?tovenaar1988 schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 15:02:
[...]
Deze John heeft mijn rust momentje op het kleinste kamertje onderbroken. Heb mijn frikandel half afgeknepen omdat ik aan de andere kant van de woning het geluid van een notificatie hoorde.
Baal er nu nog van.
heb al meermaals ook andere spullen (Lees: voornamelijk Cisco netwerkapparatuur
Maar inderdaad wellicht nog amazon.nl en coolblue.nl en BCC.nl in de gaten houden - maar dat is nog zo ver weg eigenlijk hahaha
Oh ja geduld - is niet altijd even goed mijn beste eigenschap - hangt van de omstandigheden af
[ Voor 11% gewijzigd door mindwarper op 26-09-2020 18:38 ]
Enthoo Primo || Ryzen 9 5900X || Asus VIII Dark Hero || TridentZ Royal Silver F4-3600C14D-32GTRS Samsung B-Die || Radeon 6800 XT || Kraken X73 w/ 6x NF-A12x25 || 2x WD Black SN850 1TB || WD-HGST 6TB en 18TB || Seasonic Prime Titanium Ultra 1kW
Niks, echt ongelooflijk...koenvd90 schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 15:19:
En nog steeds geen update van wehkamp....
Zijn er nog zaterdag mensen die geen nieuwe bestelling hebben staan?
[ Voor 15% gewijzigd door CharlieRay op 26-09-2020 19:25 ]
Ik had een PS5 DE en PS5 disc versie op zaterdag gekocht.CharlieRay schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 19:24:
[...]
Niks, echt ongelooflijk...
Zijn er nog zaterdag mensen die geen nieuwe bestelling hebben staan?
Deze zijn geannuleerd met de melding "Niet meer leverbaar".
Op 24 september is er een nieuwe bestellen gemaakt met beide Playstations bij elkaar opgeteld en is de status; niet op voorraad - meer dan 5 weken.
Kameraad van mij heeft echt mail gehad nadat de nieuwe bestelling is geplaatst. Ik heb deze mail niet ontvangen.
Mail;
Beste,
Je hebt afgelopen zaterdag een pre-order geplaatst voor de PS5. Door een fout in ons systeem is je bestelling geannuleerd. Geen zorgen, vandaag of morgen gaan wij ervoor zorgen dat de bestelling opnieuw wordt geplaatst. Op de website heeft bij beide types PS5 gestaan dat er maximaal 1 per klant besteld mocht worden. Je bestelling is daar dus mogelijk op aangepast. Sorry voor het ongemak.
Heb je de bestelling al betaald met iDeal?
Dan hebben we het bedrag weer teruggestort. We vragen je om na ontvangst van de bestelling opnieuw te betalen.
Heb je nog vragen, neem dan gerust contact met ons op. We helpen je graag.
Met vriendelijke groet,
Wehkamp
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Die mail heb ik ook ontvangen. Besteld op zatdag 9:00. Gek dat niet iedereen die mail heeft gehad.UninPro schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 19:51:
[...]
Ik had een PS5 DE en PS5 disc versie op zaterdag gekocht.
Op 24 september is er een nieuwe bestellen gemaakt met beide Playstations bij elkaar opgeteld en is de status; niet op voorraad - meer dan 5 weken.
Kameraad van mij heeft echt mail gehad nadat de nieuwe bestelling is geplaatst. Ik heb deze mail niet ontvangen.
Mail;
Beste,
Je hebt afgelopen zaterdag een pre-order geplaatst voor de PS5. Door een fout in ons systeem is je bestelling geannuleerd. Geen zorgen, vandaag of morgen gaan wij ervoor zorgen dat de bestelling opnieuw wordt geplaatst. Op de website heeft bij beide types PS5 gestaan dat er maximaal 1 per klant besteld mocht worden. Je bestelling is daar dus mogelijk op aangepast. Sorry voor het ongemak.
Dan hebben we het bedrag weer teruggestort. We vragen je om na ontvangst van de bestelling opnieuw te betalen.
Met vriendelijke groet,
Wehkamp
Ik snap er niks van; ik heb ook gewoon al om 8:47 besteld. Hoe delen ze dit dan in...UninPro schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 19:51:
[...]
Ik had een PS5 DE en PS5 disc versie op zaterdag gekocht.
Mail;
Beste,
Met vriendelijke groet,
Wehkamp
EDIT: iemand schreef wel dat niet iedereen de mail tegelijk krijgt omdat het dan in de spamfolder van hotmail zou komen. Dat is wel logisch, alleen hebben wij vandaag ook niks ontvangen.
[ Voor 6% gewijzigd door CharlieRay op 26-09-2020 20:15 ]
Ik ook niks ontvangen en ook nog geen orderupdate gehad. Zullen wij dan pech hebben?CharlieRay schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 20:13:
[...]
Ik snap er niks van; ik heb ook gewoon al om 8:47 besteld. Hoe delen ze dit dan in...
EDIT: iemand schreef wel dat niet iedereen de mail tegelijk krijgt omdat het dan in de spamfolder van hotmail zou komen. Dat is wel logisch, alleen hebben wij vandaag ook niks ontvangen.
Anyway, bij mij staat er nu een nieuwe bestelling, zonder bovenstaande mail gehad te hebben. Heb het geld van de week terug gekregen (en daar een bevestiging van), maar vermoed dat er nog wel een iDeal linkje komt oid.
Grove tijdslijn voor mij:
8:48 - besteld (disc), inclusief bevestiging
Woensdag - alles gecancelled 'niet meer leverbaar'
Woensdag - mail: "sorry, foutje wordt gecorrigeerd"
Donderdag - mail: product is uitverkocht
Donderdag - geld terug
Vrijdag - mail: we hebben je geld terugbetaald
Vrijdag - Nieuwe order (Product is aangeduid als 5, maar wel juiste productnummer)
Vandaag - Check even je adresgegevens of alles nog klopt, zodat je je bestelling ook kunt ontvangen
Raarrrr.
[ Voor 4% gewijzigd door Halfkakkende op 26-09-2020 20:39 ]
Vanavond had ik bol.com aan de telefoon voor iets anders maar dacht vraag meteen hoe het met ps5 zit. Men zei dat ze de volgende preorder Van te voren gaan aankondigen via mail. Als je je hebt ingeschreven voor “hou me op de hoogte knop” zou je zo’n mail moeten krijgen is gezegd. Ben benieuwd of dit ook daadwerkelijk gaat gebeuren.lorenzopot schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 20:36:
Ben benieuwd of en wanneer de tweede lading beschikbaar gaat komen op o.a. Bol.com enzo
Dus er komt nog een rondeelaho schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 20:40:
[...]
Vanavond had ik bol.com aan de telefoon voor iets anders maar dacht vraag meteen hoe het met ps5 zit. Men zei dat ze de volgende preorder Van te voren gaan aankondigen via mail. Als je je hebt ingeschreven voor “hou me op de hoogte knop” zou je zo’n mail moeten krijgen is gezegd. Ben benieuwd of dit ook daadwerkelijk gaat gebeuren.
Dat had ik de vorige keer ook gedaan, maar kreeg toen geen mail helaas. Ik heb nu wel zo'n tracker aan, alleen dacht ik dat ze vandaag weer wat in de verkoop zouden gooienelaho schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 20:40:
[...]
Vanavond had ik bol.com aan de telefoon voor iets anders maar dacht vraag meteen hoe het met ps5 zit. Men zei dat ze de volgende preorder Van te voren gaan aankondigen via mail. Als je je hebt ingeschreven voor “hou me op de hoogte knop” zou je zo’n mail moeten krijgen is gezegd. Ben benieuwd of dit ook daadwerkelijk gaat gebeuren.
Dat wist ze niet zeker ze zijn afhankelijk wat Sony hun nog gaat toebedelen.
Ik heb ook niks over adresgegevens gehoord nog. Blijft raar dit. Heb wel de nieuwe order met dezelfde status. Denk dat dat het belangrijkste is.Halfkakkende schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 20:39:
Ik begrijp die mail niet zo goed. Ze hèbben het toch al in orde gemaakt? Of is dit puur omdat een DE en Disc tegelijk zijn besteld?
Anyway, bij mij staat er nu een nieuwe bestelling, zonder bovenstaande mail gehad te hebben. Heb het geld van de week terug gekregen (en daar een bevestiging van), maar vermoed dat er nog wel een iDeal linkje komt oid.
Grove tijdslijn voor mij:
8:48 - besteld (disc), inclusief bevestiging
Woensdag - alles gecancelled 'niet meer leverbaar'
Woensdag - mail: "sorry, foutje wordt gecorrigeerd"
Donderdag - mail: product is uitverkocht
Donderdag - geld terug
Vrijdag - mail: we hebben je geld terugbetaald
Vrijdag - Nieuwe order (Product is aangeduid als 5, maar wel juiste productnummer)
Vandaag - Check even je adresgegevens of alles nog klopt, zodat je je bestelling ook kunt ontvangen
Raarrrr.
heb alerts aangemaakt om aantal websites te volgen...
Zo hoop ik nu geen pre-order mogelijkheden meer te missen voor de PS5
Nu is er een manier om die extension te testen of en hoe het werkt ???
ik weet dat dit gedeeltelijk off-topic kan zijn, dus als het niet gepast is - verwijder maar.
Enthoo Primo || Ryzen 9 5900X || Asus VIII Dark Hero || TridentZ Royal Silver F4-3600C14D-32GTRS Samsung B-Die || Radeon 6800 XT || Kraken X73 w/ 6x NF-A12x25 || 2x WD Black SN850 1TB || WD-HGST 6TB en 18TB || Seasonic Prime Titanium Ultra 1kW
https://www.timeanddate.com/worldclock/ oidcold_as_ijs schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 22:24:
Pak een site waar je weet dat de tekst vaak veranderd. Nu.nl ofzo?
Ik meen dat dat destijds ongeveer een maand voor de release pas mogelijk werd gemaakt.
Zou mooi zijn als er nu een vergelijkbare opwaardering zou komen, zeker omdat ik bijvoorbeeld een game als Miles Morales en een extra controller sowieso aanschaf.
Een kans is er natuurlijk altijd, dus ja. Of het gaat gebeuren weet niemand hier nog, afwachten maarMadDogMcCree schreef op zondag 27 september 2020 @ 00:09:
Zou er overigens nog een kans zijn dat Sony op de release met een bundel komt? Zeven jaar geleden heb ik mijn Bartsmit.com PS4 pre-order kunnen ‘opwaarderen’ naar de Killzone Shadowfall bundel met een PS camera en een extra controller, voor de prijs van €499 i.p.v. €399.
Ik meen dat dat destijds ongeveer een maand voor de release pas mogelijk werd gemaakt.
Zou mooi zijn als er nu een vergelijkbare opwaardering zou komen, zeker omdat ik bijvoorbeeld een game als Miles Morales en een extra controller sowieso aanschaf.
Denk eerlijk gezegd dat de kans minimaal is. De consoles worden naar mijn idee al met dik verlies verkocht waardoor zo’n bundel het extra verlies zou maken. Tevens raken de consoles toch uitverkocht en is bijverkoop key voor ze om kosten eruit te halen nu.Exxus schreef op zondag 27 september 2020 @ 00:31:
[...]
Een kans is er natuurlijk altijd, dus ja. Of het gaat gebeuren weet niemand hier nog, afwachten maar
Dit is mijn theorie trouwens
Je bent nummer 103 die dat heeft geprobeerd. 😉Finalchaos schreef op zondag 27 september 2020 @ 05:38:
Bah bah.. dacht echt dat ik er een had net... bij media markt zo'n ps5 bundle aangeklikt en snel bestellen.. had zelfs de optie tot thuisbezorgen nu. Dacht echt wauw.. gelukt.. klik ik op naar betalen. Kreeg ik toen die pagina dat uitverkocht is en niet bezorgd kan worden........
PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena
Na berichtgeving via Twitter, dat de MM winkels deze afgelopen week mailen/contact zouden opnemen over winkel pre-orders, heb ik zelf deze week niets gehoord van de winkel.R-utger schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 13:58:
Hangt beetje van de winkel af volgens mij want Leeuwarden, Drachten en Eindhoven Ekkersrijt hebben al wel contact opgenomen, vooralsnog niet gelezen hier dat dit ook bij andere vestigingen is gebeurd. DB wacht ik ook nog steeds op.
helaas niks gehoord van Eindhoven ekkersrijt over mijn winkel pre order zou bij de eerste lichting zitten (digitale)Kraziey schreef op zondag 27 september 2020 @ 08:04:
[...]
Na berichtgeving via Twitter, dat de MM winkels deze week gaan mailen/contact opnemen over winkel pre-orders, heb ik zelf deze week niets gehoord van de winkel.
Hangt beetje van de winkel af volgens mij want Leeuwarden, Drachten en Eindhoven Ekkersrijt hebben al wel contact opgenomen, vooralsnog niet gelezen hier dat dit ook bij andere vestigingen is gebeurd. DB wacht ik ook nog steeds op.
Als ze een bundeltje maken voor 600 met een game en extra controller oid zal het wel meevallen.ElMayo schreef op zondag 27 september 2020 @ 00:33:
[...]
Denk eerlijk gezegd dat de kans minimaal is. De consoles worden naar mijn idee al met dik verlies verkocht waardoor zo’n bundel het extra verlies zou maken. Tevens raken de consoles toch uitverkocht en is bijverkoop key voor ze om kosten eruit te halen nu.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Ik denk dat je die vraag vooral op releasedag eens hier moet posten. Mede-Tweakers uit deze groep zullen dan zeker eerst hier kijken en posten dat ze iets dubbel hebbenlorenzopot schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 12:37:
Mocht iemand ook nog een tweede pre-order van de PS5 disk kwijt willen, dan graag pm
Wat ik zo her en der gelezen heb is dat verwacht wordt dat de console ongeveer 450 dollar kost aan productiekosten. De DE wordt dus zeker met verlies verkocht want die bluray speler zal niet meer dan een tientje kosten ofzo.ElMayo schreef op zondag 27 september 2020 @ 00:33:
[...]
Denk eerlijk gezegd dat de kans minimaal is. De consoles worden naar mijn idee al met dik verlies verkocht waardoor zo’n bundel het extra verlies zou maken. Tevens raken de consoles toch uitverkocht en is bijverkoop key voor ze om kosten eruit te halen nu.
De gewone versie zal dan rond de productie prijs zitten, sommige landen verlies (gevolg van btw).
Verlies maken ze dan wel door de hele overhead. Maar we gaan het zien als de jaarcijfers bekend worden gemaakt.
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
| Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |