Ik hoop dat de lokale intertoys er genoeg krijgt, ik sta op nummer 8. Verwachten jullie dat ze genoeg krijgen?
Ja natuurlijk!spinnenman schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 12:40:
Ik hoop dat de lokale intertoys er genoeg krijgt, ik sta op nummer 8. Verwachten jullie dat ze genoeg krijgen?
PSN id: K1ngD1ng3l1ng | BF3 PC: KingDing3ling
Iemand iets al gehoord van de BCC?
Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch
Ja via de chat... Gaat ook pas verkopen de 18e.. net zoals coolbluelaurens700 schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 12:43:
Iemand iets al gehoord van de BCC?
Kan niet meer veranderen na plaatsen van een order. Zou er niet al te druk om maken. Prime bezorging is vaak voor volgende dag leveringen te garanderen. Met items die je nu al zo ver van tevoren besteld maakt het niet uit als je standaard of prime delivery hebt.VirinR schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 12:37:
Zijn er anderen die al bij Amazon.nl besteld hebben en een andere verzendoptie kunnen kiezen?
Ik zie dat anderen (via Amazon in andere landen) kiezen voor prioriteitsbezorging maar bij Amazon.nl vind ik deze optie niet.
[ Voor 3% gewijzigd door Silversin op 25-09-2020 12:44 ]
oooh echt ik dacht te lezen 1 oktober..ajaxkoen93 schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 12:43:
[...]
Ja via de chat... Gaat ook pas verkopen de 18e.. net zoals coolblue
Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch
Iedereen zegt hier de 18e, maar da ding komt toch de 19e uit? Snap ik dit nu niet dan?ajaxkoen93 schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 12:43:
[...]
Ik hoorde ook iemand op dit forum zeggen dat bcc 1 oktober begint aan pre-orders.ajaxkoen93 schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 12:43:
[...]
.
[ Voor 99% gewijzigd door ElMayo op 17-08-2021 12:24 ]
Ik heb het echt vanmorgen gevraagd via de chat. En die mevrouw zei de 18e, 19e leveren.Timovdr schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 12:44:
[...]
Ik hoorde ook iemand op dit forum zeggen dat bcc 1 oktober begint aan pre-orders.
De 18e gaan ze verkopen zodat ze de 19e kunnen bezorgenpiertje1984 schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 12:44:
[...]
Iedereen zegt hier de 18e, maar da ding komt toch de 19e uit? Snap ik dit nu niet dan?
Dan kan je online bestellen, want volgende dag leveren.piertje1984 schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 12:44:
[...]
Iedereen zegt hier de 18e, maar da ding komt toch de 19e uit? Snap ik dit nu niet dan?
Duidelijk thanks!bram1984 schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 12:46:
[...]
Dan kan je online bestellen, want volgende dag leveren.
Ja heb hetzelfde. Compra betekend iets van order/ bestelling. dus zal wel goed zijn.ElMayo schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 12:45:
[...]
Wat zie jij bij je CC afschrift staan?
Dit toevallig?
[Afbeelding]
Verwijderd
Ik zie door de bomen het bos niet meer. Ps5 besteld van mediamarkt online (credit card bedrag binnen een week afgeschreven ook ) blijkt dat ik 'waarschijnlijk niet bij de eerste lichting zit. Wat een puinhoop.
Dit blijft langskomen, maar de enige bron is iemand die het hier postte, vervolgens blijft het herhaald worden. Nergens op gebaseerd, de wens is de vader van de gedachte enz.Timovdr schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 12:44:
[...]
Ik hoorde ook iemand op dit forum zeggen dat bcc 1 oktober begint aan pre-orders.
Dit vraag ik mij ook af, ik heb deze optie namelijk ook niet bij amazon nlVirinR schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 12:37:
Zijn er anderen die al bij Amazon.nl besteld hebben en een andere verzendoptie kunnen kiezen?
Ik zie dat anderen (via Amazon in andere landen) kiezen voor prioriteitsbezorging maar bij Amazon.nl vind ik deze optie niet.
Bij mij staat er niks.G4mert schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 12:46:
[...]
Ja heb hetzelfde. Compra betekend iets van order/ bestelling. dus zal wel goed zijn.
Vorige week zat ik om 7 uur achter m'n computer om bij intertoys eentje te pre-orderen. Als ik dat nou vandaag had gedaan dan had ik er in alle waarschijnlijkheid een.
Mijn Intertoys (Zevenaar) gaf aan er 2 of 3 per keer binnen te krijgen.... Ik sta nr 23, naar verwachting dus ergens ver in het voorjaar. Mag hopen dat ik ruim voor die tijd online al wat gevonden heb.spinnenman schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 12:40:
hoe kom je aan deze info?Verwijderd schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 12:47:
Ik zie door de bomen het bos niet meer. Ps5 besteld van mediamarkt online (credit card bedrag binnen een week afgeschreven ook ) blijkt dat ik 'waarschijnlijk niet bij de eerste lichting zit. Wat een puinhoop.
Ik mag toch hopen dat we er iets meer krijgen, maar ik ben bang van niet..D_aan schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 12:48:
[...]
Mijn Intertoys (Zevenaar) gaf aan er 2 of 3 per keer binnen te krijgen.... Ik sta nr 23, naar verwachting dus ergens ver in het voorjaar. Mag hopen dat ik ruim voor die tijd online al wat gevonden heb.
Ben je mooi klaar meeVerwijderd schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 12:47:
Verwijderd
Ben naar een fyisieke MM winkel gegaan. Ze zeiden dat ze zouden mailen als ik er een op kon halen, maar gezien de tijd van bestelling was ik 'aan de late kant'. Dus, al met al is dit zo ondoorzichtig dat ik als betalende klant totaal niet meer weet waar ik aan toe ben.
Ik begrijp niet waarom sommige er zo weinig krijgen en dat een bol.com er zoveel krijgen. Snap dat de 1e meer klanten heeft, maar als je kijkt naar de ps5 dan boeit het toch niet aan wie je hem levert? Verkopen doet hij toch.
maar ze kunnen in de MM winkel toch niks zeggen over de MM online bestellingen!? is totaal los van elkaarVerwijderd schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 12:50:
[...]
Ben naar een fyisieke MM winkel gegaan. Ze zeiden dat ze zouden mailen als ik er een op kon halen, maar gezien de tijd van bestelling was ik 'aan de late kant'. Dus, al met al is dit zo ondoorzichtig dat ik als betalende klant totaal niet meer weet waar ik aan toe ben.
Iedereen met een 0 euro reservering op je creditcard. Dit is redelijk gebruikelijk. Pas als ze een order definitief maken wijzen ze een bedrag toe. Ze reserveren op dit moment dus alleen je "gegevens". Overigens heb ik bij Saturn alleen een reservering op de creditcard. Bevestigingen per mail blijven nog uit. Wellicht ook pas als ze de aantallen hebben gecontroleerd.
Dat begrijpen de medewerkers daar niet. No offence maar 9 van de 10 heeft geen idee hoe het werkt bij MM en MM online.BekSide schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 12:51:
[...]
maar ze kunnen in de MM winkel toch niks zeggen over de MM online bestellingen!? is totaal los van elkaar
Per land heeft Sony besloten om met een paar selecte shops samen te werken. In NL was dat blijkbaar bol.com die wist direct hoeveel voorraad ze kregen na de presentatie.laurens700 schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 12:50:
Ik begrijp niet waarom sommige er zo weinig krijgen en dat een bol.com er zoveel krijgen. Snap dat de 1e meer klanten heeft, maar als je kijkt naar de ps5 dan boeit het toch niet aan wie je hem levert? Verkopen doet hij toch.
*knip* geen geflame aub
[ Voor 86% gewijzigd door Geronimous op 27-09-2020 10:06 ]
Sometimes you just got to lick the stamp, and send it.
Verwijderd
Dat zou mooi zijn. Ik werk niet bij Mediamarkt. Vind het wel vervelend dat ik al betaald heb en nu niet weet ik mjjn product ga krijgen.BekSide schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 12:51:
[...]
maar ze kunnen in de MM winkel toch niks zeggen over de MM online bestellingen!? is totaal los van elkaar
Tijdens de vergadering vanochtend toch kunnen bestellen bij Amazon.fr
heb bevestiging, staat ook bij mijn orders (wel levering tussen 25-26nov)
geen issues met blokkades, maar zie ook nog geen reservering op mijn creditcard.
maar mijn creditcard was al gekoppeld aan mijn account, en is al meermalen gebruikt voor amazon bestellingen bij verschillende landen. (DE, UK, ES, IT)
Dus ik hoop erop dat deze gewoon doorgaat.
heb bevestiging, staat ook bij mijn orders (wel levering tussen 25-26nov)
geen issues met blokkades, maar zie ook nog geen reservering op mijn creditcard.
maar mijn creditcard was al gekoppeld aan mijn account, en is al meermalen gebruikt voor amazon bestellingen bij verschillende landen. (DE, UK, ES, IT)
Dus ik hoop erop dat deze gewoon doorgaat.
Niet voor de bezorg optie gekozen?Verwijderd schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 12:47:
Verwijderd
Nee, afhalen in de winkel.Racing-Paradise schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 13:00:
[...]
Niet voor de bezorg optie gekozen?
En dan mag je nu zeker aansluiten achter de mensen die al €50,- hebben aanbetaald voordat de online pre orders open gingen? Was ik al bang voor dat de MM winkels zo met de online orders(Afhaal) om zouden dan gaan. Misschien is het nog mogelijk om 'm alsnog te laten bezorgen en zo de winkel te omzeilen ?
was met een opdrachtnemer
had mn laptop voor me staan, en af en toe alt-tab naar tweakers
niemand die iets gemerkt heeft
[ Voor 5% gewijzigd door M a r c o op 25-09-2020 13:08 ]
Dan heel zachtjes YES geroepenM a r c o schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 13:07:
[...]
was met een opdrachtnemer![]()
had mn laptop voor me staan, en af en toe alt-tab naar tweakers
niemand die iets gemerkt heeft
Ik had vanmorgen een training, 3e scherm constant open op Tweakers, Budgetgaming en 4 webshops ingelogd en wel
Soo hey, niet verwacht.. Wordt zojuist gebeld door de MM aangaande mijn ps5 pre-order.
Met de vraag of ik weet wat voor accessoires/games ik er eventueel bij wil. Krijg zo ook mijn bevestiging binnen met factuurnummer.
Netjes
Met de vraag of ik weet wat voor accessoires/games ik er eventueel bij wil. Krijg zo ook mijn bevestiging binnen met factuurnummer.
Netjes
Maar toch blijft het bizar. "wij" bestellen consoles over de grens, maar als er iets nog beschikbaar komt bij Wehkamp/Bol/MM etc dan worden deze geannuleerd. Het kan niet anders dan dat dit ook in Nederland gebeurd. Je zou dan haast denken dat er de komende tijd genoeg consoles geannuleerd gaan worden.
Als ze het wat duidelijker communiceren en de preorders tegelijk live gooien heeft iedereen een eerlijke(re) kans. Nu is het allemaal puur willekeur en moet je maar hopen dat je op dat moment vrij bent of niet in een vergadering zit.
Als ze het wat duidelijker communiceren en de preorders tegelijk live gooien heeft iedereen een eerlijke(re) kans. Nu is het allemaal puur willekeur en moet je maar hopen dat je op dat moment vrij bent of niet in een vergadering zit.
De online bestellingen worden naar mijn weten apart geleverd. Ik denk (hoop) niet dat je dan achteraan moet aansluiten.Racing-Paradise schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 13:06:
[...]
En dan mag je nu zeker aansluiten achter de mensen die al €50,- hebben aanbetaald voordat de online pre orders open gingen? Was ik al bang voor dat de MM winkels zo met de online orders(Afhaal) om zouden dan gaan. Misschien is het nog mogelijk om 'm alsnog te laten bezorgen en zo de winkel te omzeilen ?
Bij de switch was dat inderdaad ook prima.Killer61 schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 13:10:
[...]
De online bestellingen worden naar mijn weten apart geleverd. Ik denk (ik hoop) niet dat je dan achteraan moet aansluiten.
Toen stond het magazijn voor online afhalen vol met switches, maar in winkel 0 voorraad.
En of je even 1 minuut gratis wilt shoppen in hun winkel.BigF25 schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 13:09:
Soo hey, niet verwacht.. Wordt zojuist gebeld door de MM aangaande mijn ps5 pre-order.
Netjes
Welke MM als ik vragen mag?BigF25 schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 13:09:
Netjes
Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.
whut?Timovdr schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 13:11:
[...]
En of je even 1 minuut gratis wilt shoppen in hun winkel.
dat was mijn fout - had ik moeten voor aanmelden...Killer61 schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 13:00:
[...]
Ze hebben wel degelijk een mailtje gestuurd. Weet niet of het bij iedereen is aangekomen.
och ja even verder kijken
Enthoo Primo || Ryzen 9 5900X || Asus VIII Dark Hero || TridentZ Royal Silver F4-3600C14D-32GTRS Samsung B-Die || Radeon 6800 XT || Kraken X73 w/ 6x NF-A12x25 || 2x WD Black SN850 1TB || WD-HGST 6TB en 18TB || Seasonic Prime Titanium Ultra 1kW
Zo werkt het niet. Afhalen in de winkel bij MM houdt in dat MN Online (een aparte entiteit) de bestelling verpakt en wel naar de winkel stuurt ipv naar PostNL (of welke logistieke toko ze gebruiken). Je bestelling wordt dus niet uit de winkelvoorraad gehaald.Racing-Paradise schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 13:06:
[...]
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Ja, die bellen rond inderdaad, ik wacht ook nog op het telefoontje. Had van de week al een mail gehad hierover. Dat ze vandaag gaan bellen vanaf 11.00.
Wanneer had jij de pre-order geplaatst in de winkel?
[ Voor 8% gewijzigd door H.Boss op 25-09-2020 13:14 ]
"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-
Dat is goed om te horen! (Een vriend van mij heeft deze optie gekozen bij MM) Maar lijkt niet wat er bij @Verwijderd gebeurt?Rossi46 schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 13:13:
[...]
Zo werkt het niet. Afhalen in de winkel bij MM houdt in dat MN Online (een aparte entiteit) de bestelling verpakt en wel naar de winkel stuurt ipv naar PostNL (of welke logistieke toko ze gebruiken). Je bestelling wordt dus niet uit de winkelvoorraad gehaald.
Ben nog aan 't wachten op telefoontje, zouden na 11.00 bellen dus ben benieuwd
Sultana?
Hoop dat Ekkersrijt ook eens wat laat horen dan.
Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.
Eind juni ergensH.Boss schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 13:14:
[...]
Ja, die bellen rond inderdaad, ik wacht ook nog op het telefoontje. Had van de week al een mail gehad hierover. Dat ze vandaag gaan bellen vanaf 11.00.
Ik 16 juli maar nog geen telefoontjeH.Boss schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 13:14:
[...]
Zojuist gebeld, zit bij de eerste 40 bestellingen en factuur is aangemaakt
[ Voor 10% gewijzigd door Mr. Jummy op 25-09-2020 13:23 ]
Sultana?
Verwijderd
Ik heb al betaald. Online bij MM besteld. Verder gewoon onzin info gekregen bij een filiaal. Nu maar afwachten of er gemaild of gebeld wordt. Wie weet is het een storm in een glas water. Het is in ieder geval totaal niet overzichtelijk en/of transparant wat er bij mediamarkt gebeurt.Racing-Paradise schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 13:14:
[...]
Dat is goed om te horen! (Een vriend van mij heeft deze optie gekozen bij MM) Maar lijkt niet wat er bij @Verwijderd gebeurt?
of tenzij je de website van barstmits en intertoys in de gaten aan het houden was. zij gooide toen de playstations gewoon in de verkoop ondanks dat er hele rijen preorders in de winkels waren gedaan.Koning-Admiraal schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 13:06:
[...]
Nee jij bent een persoon met een glazen bol, jij gaat er namelijk vanuit dat er voor het einde van het jaar wel genoeg voorraad beschikbaar zou moeten zijn, om er zonder pre-order aan te kunnen komen. Dan onderschat je de situatie.
Wellicht dat jij het geluk hebt gehad om ten tijde van de PS4 launch nog wel één te kunnen bemachtigen, maar dat is vooral een uitzondering en geen algemeen feit. De vraag was toentertijd enorm.
Mensen konden maandenlang niet aan een console komen, tenzij ze het gereserveerd hadden of tegen woekerprijzen op Marktplaats hadden gekocht. En als je alleen al naar dit topic kijkt, en hoe snel telkens pre-orders weg zijn, gaat het weer die kant op.
Je hebt een bestelling, je hebt betaald en je hebt een bevestiging? Wat wil je nog meer. Gewoon afwachten....Verwijderd schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 13:18:
[...]
Ik heb al betaald. Online bij MM besteld. Verder gewoon onzin info gekregen bij een filiaal. Nu maar afwachten of er gemaild of gebeld wordt. Wie weet is het een storm in een glas water. Het is in ieder geval totaal niet overzichtelijk en/of transparant wat er bij mediamarkt gebeurt.
Wat is de kans dat vandaag bij een van de andere amazons nog pre-orders gaan komen?
43.1%Timovdr schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 13:22:
Wat is de kans dat vandaag bij een van de andere amazons nog pre-orders gaan komen?
Ik heb even zitten lezen in de berichten van @Verwijderd maar iets klopt er niet in de communicatie.Racing-Paradise schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 13:14:
[...]
Dat is goed om te horen! (Een vriend van mij heeft deze optie gekozen bij MM) Maar lijkt niet wat er bij @Verwijderd gebeurt?
Als je een afhaalbericht krijgt om het op te halen in de winkel, dan krijg je dat vanuit MM Online. Niet vanuit de winkel.
Bij ophalen in de winkel is de winkel enkel een afhaalpunt. Meer niet. Je hebt niet in de winkel gekocht, het heeft geen invloed op de voorraad van de winkel en alle email communicatie vindt dan ook plaats vanuit MM Online en niet vanuit de winkel.
Maar goed, de MM blijft een beetje een cowboy tent (zelf jaren gewerkt) waar miscommunicatie naar klanten veel te vaak voorkomt.
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Mijn order is bevestigd, heb gekozen voor afhalen in Aken & daar betalenLauBak schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 12:52:
Iedereen met een 0 euro reservering op je creditcard. Dit is redelijk gebruikelijk. Pas als ze een order definitief maken wijzen ze een bedrag toe. Ze reserveren op dit moment dus alleen je "gegevens". Overigens heb ik bij Saturn alleen een reservering op de creditcard. Bevestigingen per mail blijven nog uit. Wellicht ook pas als ze de aantallen hebben gecontroleerd.
Hier ook nog niksZXRY schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 11:49:
[...]
Nee tuurlijk niet maar er leek een vast patroon in te zitten. Maar het duurt nu vrij lang. Dus ja, het kan nog maar waarom zou het opeens zo lang duren?
Het is ook een enorme psychologische uitdaging zo'n pre-order voor ons allen. Je moet nagaan in onze nieuwe online maatschappij zijn we gewend om alles wat we bestellen de volgende werkdag (of zelfs 's avonds al) te ontvangen.
Een pre-order is een raar ding, je geeft geld aan iets wat je niet direct krijgt en na dat de handelingen zijn uitgevoerd, bestelling geplaatst -> geld betaald -> email ontvangen... wordt het stil
heel
stil
en dat zijn we niet gewend.. we zouden het liefste willen dat de MediaMarkt of Bol.com of Nedgame ons iedere dag even mailt of belt met de gerustellende woorden "we denken nog aan je hoor... het komt goed je staat nog op de lijst!! we houden je op de hoogte"
Maar dat gebeurt niet . het wordt stil.. dus wat doen we en masse, we bellen, mailen en chatten met de Klantenservice of het allemaal wel is goed gegaan.
Natuurlijk zijn er voorbeelden te verzinnen dat het wel logisch is dat je even wat geruststellende woorden toegeworpen krijgt van de winkel's klantenservice. Maar over het algemeen moet je gewoon afwachten.
En dat wachten.. daar zijn veel mensen.. bijster slecht in.
Een pre-order is een raar ding, je geeft geld aan iets wat je niet direct krijgt en na dat de handelingen zijn uitgevoerd, bestelling geplaatst -> geld betaald -> email ontvangen... wordt het stil
heel
stil
en dat zijn we niet gewend.. we zouden het liefste willen dat de MediaMarkt of Bol.com of Nedgame ons iedere dag even mailt of belt met de gerustellende woorden "we denken nog aan je hoor... het komt goed je staat nog op de lijst!! we houden je op de hoogte"
Maar dat gebeurt niet . het wordt stil.. dus wat doen we en masse, we bellen, mailen en chatten met de Klantenservice of het allemaal wel is goed gegaan.
Natuurlijk zijn er voorbeelden te verzinnen dat het wel logisch is dat je even wat geruststellende woorden toegeworpen krijgt van de winkel's klantenservice. Maar over het algemeen moet je gewoon afwachten.
En dat wachten.. daar zijn veel mensen.. bijster slecht in.
Ook net gebeld door MM Eindhoven centrum of ik inderdaad nog extra accessoires, games etc. zou willen. En hoe de verdere procedure in zijn werking gaat. Ik hoor ook een paar dagen voor de release over de exacte ophaaldatum(waarschijnlijk release en heb dan 3 dagen de tijd om hem op te halen). Nu direct deze mail ontvangen.
"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-
Iemand waarvan z'n account geblokt was op amazon.fr al iets vernomen van amazon? Op mijn CC staat nog steeds 'gereserveerd'.
Ik heb dit ontvangen in de mail.FR-VAK-R schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 13:38:
Iemand waarvan z'n account geblokt was op amazon.fr al iets vernomen van amazon? Op mijn CC staat nog steeds 'gereserveerd'.
Geachte klant,
Het lijkt erop dat een onbevoegde persoon toegang heeft gekregen tot uw Amazon.com-account. Voor uw veiligheid hebben we een tijdelijk wachtwoord aan uw account toegewezen en de door die persoon aangebrachte wijzigingen ongedaan gemaakt. Alle lopende bestellingen zijn geannuleerd.
U moet uw wachtwoord opnieuw instellen wanneer u terugkeert naar de Amazon.fr-site. Om uw wachtwoord opnieuw in te stellen, klikt u op "Uw account" bovenaan elke Amazon.com-pagina. Klik op de inlogpagina op de link "Wachtwoord vergeten?" Om de helppagina te openen met het Amazon.com-wachtwoord. Na het invoeren van uw e-mailadres of mobiele nummer, ontvangt u een e-mail met een gepersonaliseerde link. Klik op de link in dat bericht en volg de instructies.
Uw nieuwe wachtwoord wordt onmiddellijk van kracht. We raden u aan een wachtwoord te kiezen dat u voor geen enkele andere website heeft gebruikt.
Als je account geblokkeerd is, is je bestelling zeer wss ook geannuleerd. Dat is namelijk een standaardmaatregel.FR-VAK-R schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 13:38:
Geachte klant,
We hebben uw bestellingen en uw Amazon-account opgeschort omdat we er ongebruikelijke activiteit op hebben gedetecteerd. U kunt ons helpen uw account te ontgrendelen door in te loggen op uw account en de instructies op het scherm te volgen.
Houd er rekening mee dat u geen toegang heeft tot uw account of geen bestellingen bij ons kunt plaatsen totdat we deze informatie hebben bevestigd.
Met vriendelijke groeten,
Amazon.fr
Persoonlijk kreeg ik dit opgestuurd in het Frans uiteraard...
Instructies gevolgd en verder is mijn account nog steeds geblokkeerd.
We hebben uw bestellingen en uw Amazon-account opgeschort omdat we er ongebruikelijke activiteit op hebben gedetecteerd. U kunt ons helpen uw account te ontgrendelen door in te loggen op uw account en de instructies op het scherm te volgen.
Houd er rekening mee dat u geen toegang heeft tot uw account of geen bestellingen bij ons kunt plaatsen totdat we deze informatie hebben bevestigd.
Amazon.fr
Ik heb er 1 bij Saturn en 1 bij Amazon.fr besteld. Waarschijnlijk zal ik Saturn eerder hebben (haal ik op release). Ik zal dan iemand hier wellicht blij kunnen maken met mijn Amazon bestelling tegen kostprijs.
even voor er massahysterie uitbreekt, wel even checken dat je ECHT je ww voor Amazon.fr /.com aan het veranderen bent en niet voor Amasjon.ruFR-VAK-R schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 13:43:
Geachte klant,
Amazon.fr
Bij mij staat dit zinnetje ook nog in de mail 'Alle lopende bestellingen zijn geannuleerd'.FR-VAK-R schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 13:43:
Geachte klant,
Amazon.fr
de paniek valt nu nog wel mee. wacht 2 weken voor launch date. iedereen die hem dan over de grens (Belgie of duitsland) moet ophalen en de grenzen zijn dicht i.v.m. covid-19 wave 2. dan heb je pas paniek. 
helemaal als de regels is. ophalen binnen 3 dagen of hij gaat de vrije voorraad in en geld teruggestort.
helemaal als de regels is. ophalen binnen 3 dagen of hij gaat de vrije voorraad in en geld teruggestort.
ja je mag wel naar Duitsland als je een test heb gedaan. Alleen het testen dat gaat al niet lukken. Bellen gaat niet en online lukt het ook niet.Flghter1982 schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 13:48:
de paniek valt nu nog wel mee. wacht 2 weken voor launch date. iedereen die hem dan over de grens (Belgie of duitsland) moet ophalen en de grenzen zijn dicht i.v.m. covid-19 wave 2. dan heb je pas paniek.
Ach ps5 is genoeg in stock zo en jij en ik wandelen gewoon aan het einde van de dag op de 19e de mediamarkt in en kunnen er zo 1 pakken...mindwarper schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 13:53:
[...]
Oh ik hoor daar bij - wees gerust
ik had het bij eeste pre-oder ronde erg druk met werk en ben er niet aan toegekomen
vanochtend met amazon.de was het me bijna gelukt, maar nee mocht niet zo zijn....
< keeps on dreaming
me 2, ben van 1 bevestige pre-order bij MM en toen 1 bij wehkamp van 2 pre-orders naar 0 gegaan.mindwarper schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 13:53:
[...]
Oh ik hoor daar bij - wees gerust
ik had het bij eeste pre-oder ronde erg druk met werk en ben er niet aan toegekomen
vanochtend met amazon.de was het me bijna gelukt, maar nee mocht niet zo zijn....
1 door de wehkamp fout.
de ander door een medewerker van MM die de annuleer button perongeluk heeft ingedrukt.
kan dus letterlijk nog alle kanten op. maar komen vast nog wel wat kansen voorbij!
Nee zo gaat het niet. Op de 19e kom je in de buurt van mediamarkt, en komt er zelfs een mannetje naar jou toe met een flyer. En je te vertellen over de nieuwe PS5. En dat ie hoopt dat jij nu die 499 komt uitgeven.piertje1984 schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 13:55:
[...]
Ach ps5 is genoeg in stock zo en jij en ik wandelen gewoon aan het einde van de dag op de 19e de mediamarkt in en kunnen er zo 1 pakken...
< keeps on dreaming
Maar je kreeg wel een tegoedbon van 30 euri.Flghter1982 schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 13:57:
[...]
me 2, ben van 1 bevestige pre-order bij MM en toen 1 bij wehkamp van 2 pre-orders naar 0 gegaan.
1 door de wehkamp fout.
de ander door een medewerker van MM die de annuleer button perongeluk heeft ingedrukt.
kan dus letterlijk nog alle kanten op. maar komen vast nog wel wat kansen voorbij!
Ooit es de launch van een game meegemaakt, mediamarkt Enschede had het grote hek dicht laten zetten zodat de kleinere game winkel niet eerder dan 00:00 open kon. Vervolgens wel via het magazijn zelf eerder verkopen en ook naar ons toe, letterlijk zo een lange jas aan met daaronder een prijs kaartje met korting.... toffe was wel dat mensen dit dus gingen zeggen tegen die eigenaar van die kleinere tent en dus zo gingen ze het gevecht aan qua prijs.laugh schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 13:58:
[...]
Nee zo gaat het niet. Op de 19e kom je in de buurt van mediamarkt, en komt er zelfs een mannetje naar jou toe met een flyer. En je te vertellen over de nieuwe PS5. En dat ie hoopt dat jij nu die 499 komt uitgeven.
Hoop dat dit met ps5 ook gebeurd maar vast niet
Oh crap - It can be worseFlghter1982 schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 13:57:
[...]
me 2, ben van 1 bevestige pre-order bij MM en toen 1 bij wehkamp van 2 pre-orders naar 0 gegaan.
1 door de wehkamp fout.
Vervelend man!
Enthoo Primo || Ryzen 9 5900X || Asus VIII Dark Hero || TridentZ Royal Silver F4-3600C14D-32GTRS Samsung B-Die || Radeon 6800 XT || Kraken X73 w/ 6x NF-A12x25 || 2x WD Black SN850 1TB || WD-HGST 6TB en 18TB || Seasonic Prime Titanium Ultra 1kW
The Next Wave of PS5 Pre-Orders Starts Tomorrow
YouTube: The Next Wave of PS5 Pre-Orders Starts Tomorrow
Zal wel US Only zijn, maar geeft de burger moed! Ik heb er al 1 gepresenteerd-orderdered. Maar Sony doet er dus alles aan om ons te helpen, wellicht dat hier ook een tweede lichting komt!
Zal wel US Only zijn, maar geeft de burger moed! Ik heb er al 1 gepresenteerd-orderdered. Maar Sony doet er dus alles aan om ons te helpen, wellicht dat hier ook een tweede lichting komt!
Denk dat we wel een redelijke kans nog kunnen maken bij Coolblue, mits de website niet over belast raakt. Ga er stiekem vanuit dat ze dat dan wel in orde gaan maken. Die zouden er 1000 krijgen.
Wat een gedoe en onzekerheid met deze pre-orders.
Ik dacht ook dat mijn wehkamp order van zaterdag gecancelled was, pas zojuist weer een nieuwe order in mijn account gekregen.
Ondertussen had ik toch maar even een order geplaatst bij Amazon.es die gelukt lijkt te zijn. Maar niets is zeker.
Door al deze onzekerheid en het annuleren (en dan weer niet) van bestellingen zit dit forum vol met mensen die er meerdere hebben besteld omdat ze het niet vertrouwen, waaronder ik, of mensen die er nog geen 1 hebben. knap lullig hoe dit gaat..
Ik dacht ook dat mijn wehkamp order van zaterdag gecancelled was, pas zojuist weer een nieuwe order in mijn account gekregen.
Ondertussen had ik toch maar even een order geplaatst bij Amazon.es die gelukt lijkt te zijn. Maar niets is zeker.
Door al deze onzekerheid en het annuleren (en dan weer niet) van bestellingen zit dit forum vol met mensen die er meerdere hebben besteld omdat ze het niet vertrouwen, waaronder ik, of mensen die er nog geen 1 hebben. knap lullig hoe dit gaat..
[ Voor 3% gewijzigd door G4mert op 25-09-2020 14:07 ]
ik ben bang dat dit de wave van vanmorgen was van amazon frankrijk,duitsland en spanje en dergelijke.Siebelouis schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 14:05:
The Next Wave of PS5 Pre-Orders Starts Tomorrow
Amazon.es is gelukt
Amazon.fr account geblokkeerd
Wehkamp bestelling 1 van de 3 weer teruggezet
Lijkt er op dat er wel een PS5 gaat komen
Amazon.fr account geblokkeerd
Wehkamp bestelling 1 van de 3 weer teruggezet
Lijkt er op dat er wel een PS5 gaat komen
[ Voor 19% gewijzigd door ThijsM op 25-09-2020 14:18 ]
filmpje gepost op 24-09 dat spreekt over tomorrow.... do the math
of kijk gewoon op de kalender.cold_as_ijs schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 14:16:
filmpje gepost op 24-09 dat spreekt over tomorrow.... do the math
ik kijk naar amzone nl/it/ukShifty47 schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 14:16:
Refreshen jullie nog elke site? Of alleen hoop op Amazon NL gevestigd?
Tracker aanzettenShifty47 schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 14:16:
Refreshen jullie nog elke site? Of alleen hoop op Amazon NL gevestigd?
Heeft amazon.nl al preorders gehad eerder?
JaNfear schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 14:18:
Heeft amazon.nl al preorders gehad eerder?
UK heeft ze vandaag al gehad in het geval je dat gemist had.
Ik heb een gevoel dat de andere Amazons (it, ,nl) morgen ochtend pre-orders weer aannemen.
nee, ik weet niet of het dan ook werkt..Shifty47 schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 14:20:
[...]
Ik zit op mobiel, dan gaat dat niet denk?
UK verzend ook niet naar NLAlwayshappyz schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 14:21:
[...]
UK heeft ze vandaag al gehad in het geval je dat gemist had.
Hopelijk krijgen BCC en Coolblue tot aan midden november ook steeds iets meer voorraad toegezonden zodat de kans op een bestelling voor de meeste ook weer wat groter zal zijn.
De digital versie kon ik laten bezorgen in NL. Het is dat ik toen al geslaagd was in DE. Alleen de disc versie kon niet bezorgd worden in NL vanochtend.
ik heb toch echt de digitale versie kunnen bestellen vandaag
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
| Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |
/f/image/m7Se2ML2rVEACR9Ulmore0OF.png?f=fotoalbum_large)