Enthoo Primo || Ryzen 9 5900X || Asus VIII Dark Hero || TridentZ Royal Silver F4-3600C14D-32GTRS Samsung B-Die || Radeon 6800 XT || Kraken X73 w/ 6x NF-A12x25 || 2x WD Black SN850 1TB || WD-HGST 6TB en 18TB || Seasonic Prime Titanium Ultra 1kW
Thanks idd een andere beschrijving. Bij de 2e staat 'compra' wat bestelling betekend.wesdre schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 11:22:
[...]
Dat heb ik ook, heb ik wel eerder gezien bij betalingen.
Je ziet wel andere omschrijvingen staan als het goed is.
Moet je in de huidige wereld ook niet doenTradeMarkNL schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 11:27:
Een ochtendje uitslapen is dus ook af te raden blijkt maar weer
Had ik graag gedaan, maar ik mag op mijn laptop geen extensies installerenTricto schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 11:27:
Voor iedereen die aan het F5'en is. Ik kan je echt OTSLEDIT aanraden
nou ja dan maar later dan november of in 2021 en kopen / bestellen
Enthoo Primo || Ryzen 9 5900X || Asus VIII Dark Hero || TridentZ Royal Silver F4-3600C14D-32GTRS Samsung B-Die || Radeon 6800 XT || Kraken X73 w/ 6x NF-A12x25 || 2x WD Black SN850 1TB || WD-HGST 6TB en 18TB || Seasonic Prime Titanium Ultra 1kW
half uur.SchieveZot schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 11:27:
[...]
hmmm, tot nu toe is mijn bestelling nog steeds niet geannuleerd (besteld om 10:26)
Na hoeveel tijd is die van jou geannuleerd?
Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch
You snooze, you lose!TradeMarkNL schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 11:27:
Vooral ophalen in Duitsland terwijl delen van Nederland al niet naar Duitsland mogen afreizen op dit moment.Disfigured schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 11:29:
Ik vestig m'n hoop op Coolblue op 18 november... vind het toch een beetje risky om in het buitenland te bestellen (en vooraf te betalen).
Frans en Spaans vanwege de taal niet, amazon.de had ik nog wel geprobeerd maar kwam ik niet doorheen.
ok, bedankt voor de info, zal het wel zien of ie geannuleerd word of niet
PSN: SchieveZot
met google translate toch geen probleem?DaitoX schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 11:31:
[...]
Frans en Spaans vanwege de taal niet, amazon.de had ik nog wel geprobeerd maar kwam ik niet doorheen.
Ziet er bij mij ook zo uit, niks aan het handje inderdaadXxKr0n3xX schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 11:27:
[Afbeelding]
Dit is het besteloverzicht. Zie verder geen update knoppen dus laat het nu even gaan.
Volgens mij hebben er hier een aantal al 96 uur niet geslapenTradeMarkNL schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 11:27:
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Naja als er iets kapot gaat en je moet met support aan de slag is allemaal gedoe.SchieveZot schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 11:32:
[...]
met google translate toch geen probleem?
Hoe graag ik het ook met launch wil hebben, daar heb ik geen zin. Dan neem ik mijn kansen wel met coolblue of hopelijk ergens anders nog een pre-order eerder kunnen scoren.
[ Voor 94% gewijzigd door piertje1984 op 25-09-2020 11:38 ]
Ah geruststellend. En om de verandering in de gaten te houden otsledit erop!Alwayshappyz schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 11:32:
[...]
Ziet er bij mij ook zo uit, niks aan het handje inderdaadgewoon af en toe even terug checken of alles nog steeds in orde is.
Heb gebeld naar Saturn, kon langer duren omdat hun systeem overbelast iszandhaasmitchel schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 11:34:
Inmiddels ruim 45min geleden disc versie besteld bij saturn, ophalen in bocholt. Betaald met PayPal, geen bevestiging van saturn gehad meer mensen met dit probleem?
Ze gaan hem online verkopen.piertje1984 schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 11:34:
Zijn er mensen die van de 18e op de 19e voor de deur van een coolblue gaan liggen? Voor mij is de dichtsbijzijnde in Arnhem.. wel op 1.5m natuurlijk ik tegen het hek en iedereen er achter
Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch
Die leveren enkel online, geen voorraad in de winkels helaas.piertje1984 schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 11:34:
Zijn er mensen die van de 18e op de 19e voor de deur van een coolblue gaan liggen? Voor mij is de dichtsbijzijnde in Arnhem.. wel op 1.5m natuurlijk ik tegen het hek en iedereen er achter
Ze hebben gezegd dat de winkels geen voorraad krijgen op release. Maar als je een nachtje buiten wil pitten kan het altijd natuurlijkpiertje1984 schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 11:34:
Bij mij is dat in Den Haag - niet heel ver...piertje1984 schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 11:34:
Ik kijk het wel even aan....
Dat heeft weinig zin. Coolblue heeft aangegeven alleen online live te gaan met pre orders en dat winkel bestellingen niet mogelijk zijn. Zie de faq pagina bij Playstation 5.piertje1984 schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 11:34:
Ik denk dat er van de 18e op de 19e één persoon tegen het hek staat... met niemand erachterpiertje1984 schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 11:34:
Etuuuuuh!
Er komt geen winkelvoorraad op releasedag.mindwarper schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 11:36:
[...]
Bij mij is dat in Den Haag - niet heel ver...
Kun je lang blijven liggen.. er is alleen een online verkoop.piertje1984 schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 11:34:
oh ja klopt even vergetenFigueros schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 11:36:
[...]
Er komt geen winkelvoorraad op releasedag.
Dat is zuur voor de mensen die hem maandag hebben weten te pakken en er uit gegooid zijn. Maar goed nieuwe ronde nieuwe kansen.Halfkakkende schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 11:35:
Voor de Wehkampers: Ik lees op budgetgaming dat er weer nieuwe bestellingen zijn toegevoegd. Hier vooralsnog niet, maar er zit dus weer beweging in.
Zou ik dus niet doen... ik had de informatie verkeerd gelezen. Alleen online, sorry my badmindwarper schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 11:36:
[...]
Bij mij is dat in Den Haag - niet heel ver...
Grappig hoe ik meeleef met iedereen die nu op o.a. Amazon aan het proberen is. Succes allemaal! Dit soort shit bijhouden kost me jaren van m'n leven, haha.
[ Voor 99% gewijzigd door ElMayo op 17-08-2021 12:23 ]
Sorry voor de onduidelijkheid, het betreft zaterdag orders die zijn toegevoegdXxKr0n3xX schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 11:37:
[...]
Dat is zuur voor de mensen die hem maandag hebben weten te pakken en er uit gegooid zijn. Maar goed nieuwe ronde nieuwe kansen.
Waarom waardeer je hem nu al niet op ? Als het geld erop staat dan is dat toch verder geregeld dan?ElMayo schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 11:39:
Mensen nogmaals m’n vraag. Heb eerder vandaag via Amazon spanje een bestelling kunnen plaatsen maar heb het met een prepaid CC gedaan. Wanneer schrijven ze daadwerkelijk het bedrag af? Want moet hem opwaarderen.
persoonlijk zou ik zo snel mogelijk mijn kaart opwaarderen...ElMayo schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 11:39:
Mensen nogmaals m’n vraag. Heb eerder vandaag via Amazon spanje een bestelling kunnen plaatsen maar heb het met een prepaid CC gedaan. Wanneer schrijven ze daadwerkelijk het bedrag af? Want moet hem opwaarderen.
Alle bestellingen buiten de zaterdag-bestellingen worden 100% gecancelled. Is al aangegeven door Mehkamp.Halfkakkende schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 11:40:
[...]
Sorry voor de onduidelijkheid, het betreft zaterdag orders die zijn toegevoegd
Ik zou zeker zorgen dat het geld er een week van te voren op staat. Meestal 3-7 dagen voordat ze iets shoppen.ElMayo schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 11:39:
Denk niet dat iemand je hier antwoord op kan geven. Zou maar zorgen dat het saldo zo snel mogelijk aangevuld wordt voordat je order geannuleerd word wegens te weinig saldo.ElMayo schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 11:39:
Was ik al van plan maar kan dat niet vandaag gelijk doen vandaar m’n vraagSchieveZot schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 11:40:
[...]
persoonlijk zou ik zo snel mogelijk mijn kaart opwaarderen...
Ik heb sinds een paar minuten ook een nieuwe PS5-bestelling bij Wehkamp erbij. (Ik zat in de groep die op zaterdag een PS5 had besteld).Halfkakkende schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 11:35:
Voor de Wehkampers: Ik lees op budgetgaming dat er weer nieuwe bestellingen zijn toegevoegd. Hier vooralsnog niet, maar er zit dus weer beweging in.
Ja.laurens700 schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 11:26:
[...]
Stond je account naam gelijk aan de naam van je CC?
Goed om te horen. Er is nog hoop. Ik denk dat wij twee de laatste zullen zijn zo te horen.. ook nog niets veranderd bij mijHalfkakkende schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 11:35:
ZXRY schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 11:45:
Vind het toch vrij frappant dat amazon.it niets gaat krijgen hoe het er naar uit ziet. Is een land met 60 miljoen inwoners.
Is de dag al voorbij?FR-VAK-R schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 11:45:
Bij alle retailers restocks behalve in Nederland...
PSN id: K1ngD1ng3l1ng | BF3 PC: KingDing3ling
Hier ook niet, 9.06 besteldG4mert schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 11:46:
[...]
Goed om te horen. Er is nog hoop. Ik denk dat wij twee de laatste zullen zijn zo te horen.. ook nog niets veranderd bij mij
Nee tuurlijk niet maar er leek een vast patroon in te zitten. Maar het duurt nu vrij lang. Dus ja, het kan nog maar waarom zou het opeens zo lang duren?
Ik heb in november nog wel een pre-order beschikbaar voor Maartmindwarper schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 11:30:
moed is in mijn schoenen gezakt...
nou ja dan maar later dan november of in 2021 en kopen / bestellen
Ik kan geen enkel filiaal meer selecteren voor afhaal, wordt allemaal vermeld als "niet mogelijk".collossus schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 11:49:
Order bij Saturn bevestigd via klantendienst, officiële orderbevestiging komt later door overbelasting
Jammer, dan maar geen roadtrip.
Volgens mij ben je nu al te laat, mijn was een uur of twee geleden al afgehandeld...DingK schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 11:56:
[...]
Ik kan geen enkel filiaal meer selecteren voor afhaal, wordt allemaal vermeld als "niet mogelijk".
Zo te zien wordt er genoeg geïmporteerd door mensen zelflaurens700 schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 11:49:
Mag hopen dat Nederland ook een paar extra gaan krijgen.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Zowel Saturn als MM DE alles uitverkocht. Ben 1 keer bij Saturn doorheen gekomen na een uur klooien.DingK schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 11:56:
[...]
Ik kan geen enkel filiaal meer selecteren voor afhaal, wordt allemaal vermeld als "niet mogelijk".
PSN: IXI_BUDDHA_IXI
Rustig dit forum en de webshops de komende weken in de gaten houden, paniek zaaien en elke 5 sec tweakers refreshen is echt niet nodig!
Maar wel veel leuker voor de volgers!monaldo schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 12:02:
Ik heb nog niks besteld maar ik verwacht dat er in de komende weken/maanden nog voldoende nieuwe voorraad komt om de ps5 alsnog in 2020 te halen. Dezelfde praktijken heb ik destijds met de PS4 meegemaakt, launch 29 november, weken van te voren overal uitverkocht. Vervolgens heb ik rond 20 december een bestelling kunnen plaatsen op amazon.fr en kreeg ik hem 27 dec binnen.
Rustig dit forum en de webshops de komende weken in de gaten houden, paniek zaaien en elke 5 sec tweakers refreshen is echt niet nodig!
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Maar dan heb je hem niet op launch day, een maand later is echt te lang dan kan je beter op de PS6 wachten.monaldo schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 12:02:
Ik heb nog niks besteld maar ik verwacht dat er in de komende weken/maanden nog voldoende nieuwe voorraad komt om de ps5 alsnog in 2020 te halen. Dezelfde praktijken heb ik destijds met de PS4 meegemaakt, launch 29 november, weken van te voren overal uitverkocht. Vervolgens heb ik rond 20 december een bestelling kunnen plaatsen op amazon.fr en kreeg ik hem 27 dec binnen.
Wel gewoon een bevestigingsmail ontvangen, de order staat er bij "Bestellingen" goed in en ik zie nergens een opmerking dat ik nog iets moet verifiëren oid voor de betaling. Maar deze pre-order ellende maakt me helemaal gek
Gaat niet gebeuren. Ja natuurlijk kun je hopen, maar uitgaande van het verleden zal de levering nog maanden zeer beperkt zijn. Nederland is trouwens ook geen belangrijke markt voor Sony. Die zullen vooral hun aantallen aan de US en UK geven.monaldo schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 12:02:
Set your goals high, and don't stop till you get there.
Waarom bel je ze niet even?Schasbeele schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 12:06:
Ik merk dat ik wat zenuwachtig word van dat ik geen reservering op mijn creditcard heb van Amazon DEanderen hier hetzelfde verhaal?
Wel gewoon een bevestigingsmail ontvangen, de order staat er bij "Bestellingen" goed in en ik zie nergens een opmerking dat ik nog iets moet verifiëren oid voor de betaling. Maar deze pre-order ellende maakt me helemaal gek
Gewoon lekker chatten / contact opzoeken met Amazon. Vast iets mis gegaan.Schasbeele schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 12:06:
Ik merk dat ik wat zenuwachtig word van dat ik geen reservering op mijn creditcard heb van Amazon DEanderen hier hetzelfde verhaal?
Ik kan me niet herinneren dat we toen WC-papier zaten te bestellen in Duitsland en Frankrijk. De paniek is dus nu groter dan op het hoogtepunt van de Corona-epidemie.REV1703 schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 12:06:
Is niet meer normaal die paniek. Is net de jacht op wc papier in maart.
Precies hetzelfde hierzo. Beetje geduldSchasbeele schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 12:06:
Na het horrorverhaal van een mede-Tweaker een paar dagen geleden over zijn geannuleerde pre-order na contact met Media Markt durf ik niet meer
Ik wacht het wel gewoon af
[ Voor 5% gewijzigd door Schasbeele op 25-09-2020 12:10 ]
Mooi dat jij de glazen bol hebt, ik geef alleen maar aan wat er daadwerkelijk in mijn geval in het verleden gebeurd is.Koning-Admiraal schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 12:07:
[...]
Gaat niet gebeuren. Ja natuurlijk kun je hopen, maar uitgaande van het verleden zal de levering nog maanden zeer beperkt zijn. Nederland is trouwens ook geen belangrijke markt voor Sony. Die zullen vooral hun aantallen aan de US en UK geven.
Ik snap sowieso niet dat iedereen de console per se op de launch dag moet hebben, leuk om te kunnen zeggen ik had hem meteen maar meer dan dat ook niet. Kijk eens goed naar de launch titels en beslis dan of je de console per se meteen moet hebben, heb het gevoel dat 90% wordt geleid door de MUST om te hebben hebben hebben.
Je hebt gewoon een order bevestiging. Je kan zelfs achteraf zelf je betaalmethode gewoon aanpassen, zonder hulp van klantenservice. Dus even geduld, komt gewoon goed
Ik bestel er vaker en heb van DE nog nooit een reservering op de CC gezien. Ze schrijven gewoon bij levering het volledige bedrag af, maar daarvoor niks. En bestel er al jaren.Schasbeele schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 12:06:
Overigens zou ik niet bellen. Bij de vorige order had ik contact gezocht per mail en die werd toen per ongeluk geannuleerd. Vooral geen contact zoeken als alles in orde lijkt.
[ Voor 11% gewijzigd door Alwayshappyz op 25-09-2020 12:15 ]
Ik heb inmiddels ook een 0 EUR reservering op de CC van amazon.de.cold_as_ijs schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 12:13:
Ik heb een reservering van 0 euro op mijn CC van amazon.de op mijn visa kaart.
Je hebt gewoon een order bevestiging. Je kan zelfs achteraf zelf je betaalmethode gewoon aanpassen, zonder hulp van klantenservice. Dus even geduld, komt gewoon goed
Niet doen! Voor je het weet gaat er iets mis en is ook jouw order geannuleerd. Gewoon lekker afwachten, mocht er iets missen voor betaling dan hoor je dat vanzelf.
Sommigen (incl. mezelf) zullen ook hun oude console verkocht hebben en willen dus gewoon z.s.m. weer gamen. Daarbij zijn er ook gewoon enkele goede launch games.monaldo schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 12:12:
[...]
Mooi dat jij de glazen bol hebt, ik geef alleen maar aan wat er daadwerkelijk in mijn geval in het verleden gebeurd is.
Ik snap sowieso niet dat iedereen de console per se op de launch dag moet hebben, leuk om te kunnen zeggen ik had hem meteen maar meer dan dat ook niet. Kijk eens goed naar de launch titels en beslis dan of je de console per se meteen moet hebben, heb het gevoel dat 90% wordt geleid door de MUST om te hebben hebben hebben.
Het is denk ik, iig in mijn geval, ook ingegeven door een stuk onzekerheid.monaldo schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 12:12:
[...]
Mooi dat jij de glazen bol hebt, ik geef alleen maar aan wat er daadwerkelijk in mijn geval in het verleden gebeurd is.
"Als ik hem nu niet te pakken krijg, is nog onduidelijk wanneer dat wel lukt."
Q1 2021 is een ruim begrip, en dat is nog zonder eventuele nieuwe golven besmettingen meegerekend.
Dat ben ik ook van plan. Er is alleen een kans dat er rond release wel gewoon heel veel uitkomt en dan heb ik meer betaald de Nederlandse winkelprijs.Mesque schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 11:25:
[...]
Dan laat je hem toch gewoon komen en verkoop je hem/maak je een vriend blij indien nodig? Doe dat ook met mijn Amazon.fr order, die geldt eigenlijk puur als backup voor Mediamarkt. Mochten ze allebei goed gaan, dan gaat de Amazon.fr versie naar een vriend.
Mijn Amazon.fr order staat overigens nog gewoon, vorige week besteld en betaald met cc. Vreemd dat zoveel mensen hier account blokkades hebben..
Een collega probeerde hem te bestellen en lukte hem niet. Ik had de laatste stap bij .fr nog openstaan en klik bestellen en hij was geslaagt. Nu wil hij eerst bij coolblue kijken de laatste dag, maar zelf neig ik naar dat ik wel eerder wil weten waar ik aan toe ben voordat hij verzonden is.
Hier toch ook even gekeken. Toch wel een 0 euro reservering. Eerste keer dat ze dat doen bij ons volgens mij. Maar zit verder wel snor dus.XxKr0n3xX schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 12:15:
[...]
Ik heb inmiddels ook een 0 EUR reservering op de CC van amazon.de.
Ik geef toe dat ik een zwak heb voor nieuwe tech. De unboxing op een launch day is voor mij terapeutisch en doet mij denken aan Sinterklaas avond van vroegermonaldo schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 12:12:
[...]
Nee dat doe ik niet - ik houd die alllemaalSantiago2019 schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 12:15:
[...]
Sommigen (incl. mezelf) zullen ook hun oude console verkocht hebben en willen dus gewoon z.s.m. weer gamen. Daarbij zijn er ook gewoon enkele goede launch games.
PS2 t/m PS4 Pro hier
Ik kan heel prima zonder tot Maart oid om eerlijk te zijn, maar ben er toch voor gevallen om mee te doen met de gekte
Ergens nog te verkrijgen?
Op het moment niet... Maar er was extra voorraad, dus misschien is er nog een webshop die iets in petto heefrt.lt2k3 schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 12:21:
Damn ik was te laat voor saturn.de
Ergens nog te verkrijgen?
same here, heb geen idee welke games er uberhaupt met launch uitkomen, maar het kleine jongetje in mij wil hem gewoon hebben met releasecold_as_ijs schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 12:20:
Ik merk dat het eigenlijk super verslavend is die jacht. Gewoon omdat het zo lastig is om hem te bemachtigen.
Ik kan heel prima zonder tot Maart oid om eerlijk te zijn, maar ben er toch voor gevallen om mee te doen met de gekte
Ik doe ook nooit consoles weg, ik verzamel de PlayStations zelfs. PS1 t/m PS4 (original) en wat bijzondere units (inc. alle handhelds). Geen PS4 Slim of Pro nog (ik vond de tussentijdse upgrade naar Pro te duur, koop ik over een paar jaar wel tweedehands).mindwarper schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 12:19:
[...]
Nee dat doe ik niet - ik houd die alllemaal
PS2 t/m PS4 Pro hier
Om die reden kijk ik al zeker 2 jaar uit naar PS5, dat maakt deze hunt eigenlijk spannend en frustrerend tegelijk. Nog nooit naastgegrepen tijdens de launch en hoop dat dat dit keer ook goed gaat.
[ Voor 20% gewijzigd door DarkNeogen op 25-09-2020 12:29 ]
Het geeft wel een gevoel van bevrediging als je ziet dat de pre-order geslaagd is jacold_as_ijs schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 12:20:
Ik merk dat het eigenlijk super verslavend is die jacht. Gewoon omdat het zo lastig is om hem te bemachtigen.
hoezo gaat je bestelling niet door?spinnenman schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 12:31:
Zo speciaal voelt het niet als 2 keer de melding 'bestelling geslaagd' hebt gezien en de bestelling gaat niet door..
PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL
Ze adviseert om in iedergeval de website goed in de gaten te houden de gehele pre-order periode.
1 bestelling van de Wehkamp van dinsdag en nu net van Amazon.fr omdat ze mijn account geblokkeerd hebben..
Hahaha precies hetzelfdespinnenman schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 12:33:
[...]
1 bestelling van de Wehkamp van dinsdag en nu net van Amazon.fr omdat ze mijn account geblokkeerd hebben..
Ik zie dat anderen (via Amazon in andere landen) kiezen voor prioriteitsbezorging maar bij Amazon.nl vind ik deze optie niet.
pff dat is pijnlijk. wel apart dat zoveel. bestellingen van amazon frankrijk zijn geannulleerd en accounts geblocked. Hier ook besteld via amazon.fr maar gelukkig na bevestiging van bestelling geen nieuws meer (geen nieuws is goed nieuws I guess).spinnenman schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 12:33:
[...]
misschien wettelijk verplicht ?laurens700 schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 12:38:
Dat van Amazon vind ik echt belachelijk. Ze annuleren meteen je bestelling ipv betaal met een ander betaalmiddel. Nee direct annuleren.
maar is idd flauw...
ik was net te laat voor FR en dus probeerde ik ES. denk dat het geluk bij een ongeluk was. want alle ES order lijken door te zijn gegaan hier incl mijne.laurens700 schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 12:38:
Dat van Amazon vind ik echt belachelijk. Ze annuleren meteen je bestelling ipv betaal met een ander betaalmiddel. Nee direct annuleren.
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
| Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |
/f/image/sOklNFNZGVtqTY5IBrfGSfab.png?f=fotoalbum_large)