hier ook code invoeren helpt ook niet
Alweer weg bij FNAC. Ze verzenden wel naar Nederland alleen heet het land daar Pays-Bas natuurlijk
hoezo komen er nu nieuwe beschikbaar?
Sometimes you just got to lick the stamp, and send it.
Zijn er ook mensen niet geblokkeerd na hun bestelling bij Amazon.fr?
Ikspinnenman schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 10:16:
jupspinnenman schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 10:16:
Heuj, Disc op Amazon.fr besteld. Mocht het mis gaan bij de Wehkamp. Anders cancel ik deze weer.
Ik zie veel berichten over geblokkeerde accounts, krijg je daar iets van bericht van dan? Hier lijkt het allemaal nog goed te gaan..
Ik zie veel berichten over geblokkeerde accounts, krijg je daar iets van bericht van dan? Hier lijkt het allemaal nog goed te gaan..
Ik, maar is geen nieuwe account. Weet niet of dat uitmaaktspinnenman schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 10:16:
Ik ook! FINALLY!!!!BonJonBovi schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 10:16:
Zojuist digital edition op amazon.fr besteld.
Etuuuuuh!
Ik kom geen eens in het account want nadat ik die beveiligingscode heb ingevuld glitcht alles. Heb betaald met IBAN maar geen idee of het nou gelukt is of niet.spinnenman schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 10:16:
hierdarkreptile schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 10:16:
hoezo komen er nu nieuwe beschikbaar?
Ik ben ook ineens geblokkeerd. Als ik wachtwoord opnieuw wil instellen krijg ik een code en vul die in en krijg daarna een foutmelding.spinnenman schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 10:16:
Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch
Snap dat Amazon Frankrijk echt niet kan mijn order niet terug vinden zal wel mislukt zijn 😓
*knip* geen V&A op het forum
[ Voor 75% gewijzigd door Geronimous op 25-09-2020 11:11 ]
Pffff, weer naast gegrepen. zowel op MM, Bol als Amazon niet kunnen bestellen.
Als er iemand dubbele orders heeft hou ik me aanbevolen
Als er iemand dubbele orders heeft hou ik me aanbevolen
Bij mij is het gelukt via amazon.fr. Account werkt gewoon, email gekregen en mijn order staat in het order overzicht.
Vraag: Is de pre order vandaag pas ingegaan in Frankrijk oid? Of geven ze ze in batches vrij?
Vraag: Is de pre order vandaag pas ingegaan in Frankrijk oid? Of geven ze ze in batches vrij?
Denk dat Amazon geen ps5 wilt verkopen aan buitenlandse kopers..daarom block.
Ik kon net inloggen en ik zag dat mijn bestelling nog onder mijn naam staat, alleen krijg ik binnen 24 uur bericht of mijn account weer vrijgegeven wordt.
Ben ook bij de gelukkigen die een PS5 disc edition heeft kunnen pre-orderen bij Amazon.fr.
Batches vrij, was al eerder te bestellen op .frRobbio85 schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 10:19:
Bij mij is het gelukt via amazon.fr. Account werkt gewoon, email gekregen en mijn order staat in het order overzicht.
Is hier iemand die pas sinds vandaag zijn herstelde order heeft terug gevonden in Wehkamp? Het lijkt erop dat ze het gisteren op 1 moment gedaan hebben en daarna helemaal niet meer...
Hoe weet je of je account is geblokkeerd? Ik kom er niet in op .fr en .nl. Krijg steeds 'Onze excuses. Het webadres dat je hebt ingevoerd....'
Hier ook nog hetzelfde.G4mert schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 10:20:
Is hier iemand die pas sinds vandaag zijn herstelde order heeft terug gevonden in Wehkamp? Het lijkt erop dat ze het gisteren op 1 moment gedaan hebben en daarna helemaal niet meer...
En zoals voorspeld. Amazon.es nu aan de beurt:
https://www.amazon.es/Son...ps5&qid=1600339863&sr=8-1
https://www.amazon.es/Son...ps5&qid=1600339863&sr=8-1
Dat staat er letterlijk als je inlogt.ZXRY schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 10:20:
Hoe weet je of je account is geblokkeerd? Ik kom er niet in op .fr en .nl. Krijg steeds 'Onze excuses. Het webadres dat je hebt ingevoerd....'
Yamaha R6 RJ15 2008 | Yamaha XJ6 Diversion 2011 | Honda MSX125 Grom 2018 | Kia Ceed SW PHEV 2024
Amazon España nu ook! https://www.amazon.es/Son...C189&sr=1-1&tag=1csh0p-21
Of gewoon op een vreemd account ineens grote bedragen afgeschreven van (in mijn geval) de creditcard en dat even goed checken ivm fraude?ajaxkoen93 schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 10:19:
Denk dat Amazon geen ps5 wilt verkopen aan buitenlandse kopers..daarom block.
Het moet toch wel zo zijn dat er in Nederland straks ook nog wat gaat vrij komen? (bol,mm). Als alle webshops in de landen om ons heen restock krijgen....
Het is hier gelukt bij Amazon FR! Ik heb alleen m'n oude adres gebruikt voor de levering.
Ik hoop eigenlijk nog op extra voorraad bij een Bol.com, MediaMarkt, etc. Ik bestel het liefst gewoon in Nederland.
Ik hoop eigenlijk nog op extra voorraad bij een Bol.com, MediaMarkt, etc. Ik bestel het liefst gewoon in Nederland.
Die kans word wel steeds groter nu ja.FR-VAK-R schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 10:22:
Het moet toch wel zo zijn dat er in Nederland straks ook nog wat gaat vrij komen? (bol,mm). Als alle webshops in de landen om ons heen restock krijgen....
Dat is het laatst toegevoegde amazon land dus we zijn vast als laatste aan de beurt.Kimo schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 10:22:
Misschien komt amazon.nl nog aan de beurt.
https://untappd.com/user/OzzBier
Amazon is gewoon 1 account waarmee je tussen landen kan switchen, ben van Duitsland naar Frankrijk gehopt als ik de app open en Frankrijk selecteer staat daar gewoon mijn order.
Heb geen block alles werkt perfect hier na bestelling
Heb geen block alles werkt perfect hier na bestelling
En een mail van Amazon.fr:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
| Geachte klant, Het lijkt erop dat een onbevoegde persoon toegang heeft gekregen tot uw Amazon.com-account. Voor uw veiligheid hebben we een tijdelijk wachtwoord aan uw account toegewezen en de door die persoon aangebrachte wijzigingen ongedaan gemaakt. Alle lopende bestellingen zijn geannuleerd. U moet uw wachtwoord opnieuw instellen wanneer u terugkeert naar de Amazon.fr-site. Om uw wachtwoord opnieuw in te stellen, klikt u op "Uw account" bovenaan elke Amazon.com-pagina. Klik op de inlogpagina op de link "Wachtwoord vergeten?" Om de helppagina te openen met het Amazon.com-wachtwoord. Na het invoeren van uw e-mailadres of mobiele nummer, ontvangt u een e-mail met een gepersonaliseerde link. Klik op de link in dat bericht en volg de instructies. Uw nieuwe wachtwoord wordt onmiddellijk van kracht. We raden u aan een wachtwoord te kiezen dat u voor geen enkele andere website heeft gebruikt. U moet ook: - Voer bij uw volgende bestelling nogmaals het volledige nummer van uw betaalkaart in. - Voer de adressen die u onlangs aan uw account heeft toegevoegd opnieuw in. - Controleer uw abonnementen, als u die heeft. Mogelijk moet u ze bijwerken. Als u problemen heeft met het opnieuw instellen van uw wachtwoord, gebruik dan het contactformulier op onze helppagina's. Je kunt ook de tweestapsverificatiefunctie van Amazon inschakelen om je account beter te beveiligen. Om het te activeren, gaat u naar de pagina Geavanceerde beveiligingsinstellingen, toegankelijk via het gedeelte Verbinding en beveiliging van uw account. We kunnen niet zeggen hoe deze persoon uw inloggegevens heeft gekregen, omdat ze deze hebben verkregen zonder onze websites te bezoeken. Er worden verschillende technieken gebruikt om ongeautoriseerde toegang te krijgen, waaronder het gebruik van malware die toetsenbordactiviteit en internetactiviteit registreert, veelgebruikte wachtwoorden testen en frauduleuze e-mails verzenden waarin wordt gevraagd de ontvanger om zijn persoonlijke, financiële of andere accountgegevens te verstrekken of bij te werken (een praktijk die algemeen bekend staat als "phishing"). Ga voor meer informatie over veilig online winkelen naar de helppagina van Amazon.com en klik vervolgens op Overige onderwerpen en Beveiliging, privacy en toegankelijkheid. Met vriendelijke groeten, Amazon.com |
Yamaha R6 RJ15 2008 | Yamaha XJ6 Diversion 2011 | Honda MSX125 Grom 2018 | Kia Ceed SW PHEV 2024
hebben we een link voor amazon nl's ps5? wil het in de gaten houden
Hier de link voor NL amazon:
https://www.amazon.nl/gp/...in_title_s00?ie=UTF8&th=1
https://www.amazon.nl/gp/...in_title_s00?ie=UTF8&th=1
Ja de enige amazon sites zijn nog .IT en .NL dus ff afwachten
https://www.amazon.nl/gp/product/B08H93ZRK9darkreptile schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 10:24:
hebben we een link voor amazon nl's ps5? wil het in de gaten houden
Iemand besteld bij Saturn maar nog geen bevestiging gekregen?
Krijg net een mailtje van de Franse klantenservice. Account was geblokkeerd en heb ik moeten resetten i.v.m. 'frauduleuze toegang'??
Order is ook gecanceld.
Order is ook gecanceld.
En ik kan weer inloggen, order van fr is geannuleerd...Mitssz schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 10:24:
En een mail van Amazon.fr:
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 Geachte klant, Het lijkt erop dat een onbevoegde persoon toegang heeft gekregen tot uw Amazon.com-account. Voor uw veiligheid hebben we een tijdelijk wachtwoord aan uw account toegewezen en de door die persoon aangebrachte wijzigingen ongedaan gemaakt. Alle lopende bestellingen zijn geannuleerd. U moet uw wachtwoord opnieuw instellen wanneer u terugkeert naar de Amazon.fr-site. Om uw wachtwoord opnieuw in te stellen, klikt u op "Uw account" bovenaan elke Amazon.com-pagina. Klik op de inlogpagina op de link "Wachtwoord vergeten?" Om de helppagina te openen met het Amazon.com-wachtwoord. Na het invoeren van uw e-mailadres of mobiele nummer, ontvangt u een e-mail met een gepersonaliseerde link. Klik op de link in dat bericht en volg de instructies. Uw nieuwe wachtwoord wordt onmiddellijk van kracht. We raden u aan een wachtwoord te kiezen dat u voor geen enkele andere website heeft gebruikt. U moet ook: - Voer bij uw volgende bestelling nogmaals het volledige nummer van uw betaalkaart in. - Voer de adressen die u onlangs aan uw account heeft toegevoegd opnieuw in. - Controleer uw abonnementen, als u die heeft. Mogelijk moet u ze bijwerken. Als u problemen heeft met het opnieuw instellen van uw wachtwoord, gebruik dan het contactformulier op onze helppagina's. Je kunt ook de tweestapsverificatiefunctie van Amazon inschakelen om je account beter te beveiligen. Om het te activeren, gaat u naar de pagina Geavanceerde beveiligingsinstellingen, toegankelijk via het gedeelte Verbinding en beveiliging van uw account. We kunnen niet zeggen hoe deze persoon uw inloggegevens heeft gekregen, omdat ze deze hebben verkregen zonder onze websites te bezoeken. Er worden verschillende technieken gebruikt om ongeautoriseerde toegang te krijgen, waaronder het gebruik van malware die toetsenbordactiviteit en internetactiviteit registreert, veelgebruikte wachtwoorden testen en frauduleuze e-mails verzenden waarin wordt gevraagd de ontvanger om zijn persoonlijke, financiële of andere accountgegevens te verstrekken of bij te werken (een praktijk die algemeen bekend staat als "phishing"). Ga voor meer informatie over veilig online winkelen naar de helppagina van Amazon.com en klik vervolgens op Overige onderwerpen en Beveiliging, privacy en toegankelijkheid. Met vriendelijke groeten, Amazon.com
kom niet eens in mijn "warenkorb" .... sinds 10 uur aan t proberen jij??collossus schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 10:25:
Iemand besteld bij Saturn maar nog geen bevestiging gekregen?
We hebben uw bestellingen en uw Amazon-account opgeschort omdat we er ongebruikelijke activiteit op hebben gedetecteerd. U kunt ons helpen uw account te ontgrendelen door in te loggen op uw account en de instructies op het scherm te volgen.
Houd er rekening mee dat u geen toegang heeft tot uw account of geen bestellingen bij ons kunt plaatsen totdat we deze informatie hebben bevestigd.
Houd er rekening mee dat u geen toegang heeft tot uw account of geen bestellingen bij ons kunt plaatsen totdat we deze informatie hebben bevestigd.
Etuuuuuh!
Ik kwam erdoor, ging binnen de 15 minuten een bevestiging krijgen...almiros schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 10:26:
[...]
kom niet eens in mijn "warenkorb" .... sinds 10 uur aan t proberen jij??
Wat een drama man, heb echt al heel lang een account en doe regelmatig aankopen. Maar blijkbaar is een Franse order via de bank opeens frauduleus. Gaat wel lekker vandaag. Ik ga het gewoon bij .nl proberen want bij die buitenlandse Amazons heb je een goede kans dat je eruit gegooid wordt.Mitssz schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 10:25:
[...]
En ik kan weer inloggen, order van fr is geannuleerd...
Ga er maar van uit als je account geblokkeerd is dat je order ook weg is.
De Amazon Twitter helpdesk heeft aangegeven dat Amazon.nl niet aan de beurt komt
https://twitter.com/AmazonHelp/status/1309389867315531776
Eindelijk gelukt bij Amazon.es
WP: PUHZ-SHW112YAA + ERSC-VM2D
Dat laatste is ook het geval. Account is gelukkig al unblocked dus kan het op .nl nog proberen.reinierkramer schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 10:27:
Ga er maar van uit als je account geblokkeerd is dat je order ook weg is.
ook gelukt op amazon.es.
levering tss 25 & 26/11
levering tss 25 & 26/11
PSN: SchieveZot
Gelukt op de Spaanse Amazon
. Hopelijk wordt die niet gecancelled omdat het met een NL account is besteld..
spreken jullie allemaal spaans en frans ><
Hoe zit het trouwens met de garantie van buitenland bestellingen?
Hopelijk is dat gewoon een Noord-Amerikaanse helpdesk die weinig weet.Schasbeele schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 10:27:
De Amazon Twitter helpdesk heeft aangegeven dat Amazon.nl niet aan de beurt komthttps://twitter.com/AmazonHelp/status/1309389867315531776
[Afbeelding]
Amazon.fr: account geblokkeerd
Amazon.es: wel gelukt, disc edition
Wehkamp: afwachten of mijn order terug komt
Amazon.es: wel gelukt, disc edition
Wehkamp: afwachten of mijn order terug komt
[ Voor 7% gewijzigd door ThijsM op 25-09-2020 10:29 ]
Chrome translatedarkreptile schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 10:28:
Amazon ES BAM!!!
PSN id: K1ngD1ng3l1ng | BF3 PC: KingDing3ling
Gewoon 2 jaar garantie, maar alleen Nederlandse Amazon en Duitse Amazon hebben Nederlandstalige klantenservice.Killer61 schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 10:28:
Hoe zit het trouwens met de garantie van buitenland bestellingen?
'Gracias, has realizado tu pedido.'
Lijk gelukt te zijn via Amazon.es. Nog niet betaald alleen IBAN, tenaamstelling en Swift hoeven opgeven. Meer mensen die het zo gedaan hebben?
Lijk gelukt te zijn via Amazon.es. Nog niet betaald alleen IBAN, tenaamstelling en Swift hoeven opgeven. Meer mensen die het zo gedaan hebben?
Kom niet niet meer in mijn Amazon account 😂 voer de recovery code in, maar moet nu als extra stap een oude creditcard invullen die ik niet meer heb
Toevallig wel een beetje, genoeg om te kunnen bestellen. Voor de dingen die ik niet snapte heb ik snel google translate aangezet op de website (via de Chrome browser).darkreptile schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 10:28:
Zo, dat stond dan ook weer lang open. Had er nog een kunnen bestellen bij amazon.es maar heb het niet gedaan.
Als je nu nog geen pre-order hebt kunnen behalen weet ik het ook niet meer.
Dat had ik en dat werd als 'verdacht' aangemerkt door amazon.fr en mijn order is eruit gegooid. Vrees het ergste maar wil geen paniek zaaien. CC lijkt de veiligste optie.Sidia1 schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 10:30:
'Gracias, has realizado tu pedido.'
Kan je niet direct een beroep doen op Sony NL?elaho schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 10:30:
[...]
Gewoon 2 jaar garantie, maar alleen Nederlandse Amazon en Duitse Amazon hebben Nederlandstalige klantenservice.
Niet als je order al bij 2 verschillende winkel eruit is gegooid. Je kan ook erg veel ongeluk hebben helaas.xminator schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 10:30:
Zo, dat stond dan ook weer lang open. Had er nog een kunnen bestellen bij amazon.es maar heb het niet gedaan.
Saturn en Mediamarkt DE nog steeds down.
Dit heb ik vaker mensen horen zeggen. En toch is het verdomd lastig om er tussen te komen. Dat iets 10 minuten open staat wil niet zeggen dat iedereen in die 10 minuten ook kan bestellen.xminator schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 10:30:
Houd rekening met:
- werk
- site gaat plat
- dingen in je winkelwagen die er ineens uit gaan
- product ineens niet meer beschikbaar is en bij een volgende refresh wel weer
etc.etc.
Zucht... problemen met mijn CC op Amazon ES. Iemand anders die toevallig ICS creditcard heeft van ASN?
Ja denk het wel. Maar kan ook zijn dat dat moet met de Sony in land van aankoop.Killer61 schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 10:31:
[...]
Kan je niet direct een beroep doen op Sony NL?
ik kom nu wel in de winkelwagen maar hier staat nu dat ie niet beschikbaar is..Killer61 schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 10:32:
Saturn en Mediamarkt DE nog steeds down.
Zelfs zonder translate is het redelijk eenvoudig te doen. De knoppen staan op dezelfde plaats als amazon.comdarkreptile schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 10:28:
Contact gehad met Amazon.nl
Account is geblokkeerd omdat de naam niet overeenkomt met de naam op de cc (in mijn geval)
Ze annuleren de bestelling omdat ze bang zijn dat je dan fraude pleegt.
Account is geblokkeerd omdat de naam niet overeenkomt met de naam op de cc (in mijn geval)
Ze annuleren de bestelling omdat ze bang zijn dat je dan fraude pleegt.
Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch
Mijn .fr account is nog steeds geblockt... Ze gaan binnen 24 uur iets laten weten besteld met CC overigens.
Met Mastercard ging t prima in ieder gevalLonnort schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 10:32:
Zucht... problemen met mijn CC op Amazon ES. Iemand anders die toevallig ICS creditcard heeft van ASN?
Dan kan je er van uit gaan dat je pre-order ook eruit is gegooid.FR-VAK-R schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 10:33:
Mijn .fr account is nog steeds geblockt... Ze gaan binnen 24 uur iets laten weten besteld met CC overigens.
En het is vrijwel iedere keer ook nog eens onder werktijd. De een kan het dan misschien alsnog constant in de gaten houden, voor de ander wordt er tot aan de lunchpauze niet 1x op de telefoon gekeken.rrikkert schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 10:32:
[...]
Dit heb ik vaker mensen horen zeggen. En toch is het verdomd lastig om er tussen te komen. Dat iets 10 minuten open staat wil niet zeggen dat iedereen in die 10 minuten ook kan bestellen.
Houd rekening met:
- site gaat plat
etc.etc.
Of, ik roep maar iets geks, werk of andere verplichtingen hebben waardoor je niet 24/7 alle retailers in de gaten kunt blijven houden.rrikkert schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 10:32:
[...]
Dit heb ik vaker mensen horen zeggen. En toch is het verdomd lastig om er tussen te komen. Dat iets 10 minuten open staat wil niet zeggen dat iedereen in die 10 minuten ook kan bestellen.
Houd rekening met:
- site gaat plat
etc.etc.
snap niet dat sony, niet gewoon een token systeem gebruikt als in amerika op de sony.nl site
Iemand al de Digital Edition voorbij zien komen op Amazon.es?
Ik probeerde op de Spaanse Amazon een tweede PS5 te kopen voor mijn zwager, echter is de hoeveelheid per account gelimiteerd tot 1. Wel goed van ze!
Maar wel bij verschillende landen. Ik heb nu ook voor een vriend al besteld.T7D_Sneezy schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 10:36:
Ik probeerde op de Spaanse Amazon een tweede PS5 te kopen voor mijn zwager, echter is de hoeveelheid per account gelimiteerd tot 1. Wel goed van ze!
PSN id: K1ngD1ng3l1ng | BF3 PC: KingDing3ling
OKE ik heb het toegevoegd aan m'n post!!!DingK schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 10:34:
[...]
Of, ik roep maar iets geks, werk of andere verplichtingen hebben waardoor je niet 24/7 alle retailers in de gaten kunt blijven houden.
Ja, waarom mensen tijdens bijv. een klantbespreking of consult als zorgverlener niet continu op hun telefoon kunnen kijken is inderdaad onbegrijpelijkxminator schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 10:30:
kom er nu door bij mediamarkt.de maar er is geen optie tot betalen bij afhalen..
Let op mensen:
Als je bij Amazon hebt besteld (ik heb bij ES besteld maar denk dat hetzelfde geld voor DE en FR) kijk dan af en toe nog even bij je bestelling.
Ik had eerst bankoverschijving geselecteerd en kon daarmee de bestelling plaatsen. Vrijwel direct na de bestelbevestiging kreeg ik een mail dat mijn betalingsmethode geweigerd was.
Toen heb ik meteen van de gelegenheid gebruik gemaakt om de betalingsmethode te wijzigen naar creditcard. Echter kijk ik nu weer op m'n bestelling en was er nog iets mis met m'n betaling en moest ik de betaling nog bevestigen met de bankieren App (in mijn geval van ING).
Als je bij Amazon hebt besteld (ik heb bij ES besteld maar denk dat hetzelfde geld voor DE en FR) kijk dan af en toe nog even bij je bestelling.
Ik had eerst bankoverschijving geselecteerd en kon daarmee de bestelling plaatsen. Vrijwel direct na de bestelbevestiging kreeg ik een mail dat mijn betalingsmethode geweigerd was.
Toen heb ik meteen van de gelegenheid gebruik gemaakt om de betalingsmethode te wijzigen naar creditcard. Echter kijk ik nu weer op m'n bestelling en was er nog iets mis met m'n betaling en moest ik de betaling nog bevestigen met de bankieren App (in mijn geval van ING).
Wellicht uitgeschakeld? Was bij MM NL ook.almiros schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 10:40:
kom er nu door bij mediamarkt.de maar er is geen optie tot betalen bij afhalen..
*knip* geen V&A op het forum
[ Voor 82% gewijzigd door Geronimous op 25-09-2020 11:14 ]
Zelfde ervaring, had incasso gekozen en dit werd ook geweigerd, vervolgens toch maar met iDEAL betaald.rrikkert schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 10:41:
Let op mensen:
Hoe betaal je Amazon.fr als je geen credit card hebt? Via iDeal mogelijk of??
Thanks! Had het al opgegeven daar, maar het werkte nu inderdaad wel.0c2 schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 10:40:
Amazon ES is de disk nog gewoon te krijgen..
Ik ben er net doorheen bij de Saturn.de via de telefoon. Website op PC blijft nog steeds hangen. Via paypal afgerekend! Afhalen in Aken.
Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
| Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |
/f/image/5PMOhyKXyyId5HwLOGKtdAYw.png?f=fotoalbum_large)