Zat er letterlijk de seconde bij voor beide edities, alles stond al klaar ingelogd, cc gegevens en toch elke keer eruit gegooid bij de allerlaatste stap. Heel zuur.
Kijk eens, gelukt. Levering op 19 nov!Kyhfin schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 09:46:
[...]
Naar je bestellingen en dan rechts bij je PS5 bestelling 'Verzendoptie wijzigen'.
Flink balen. Een pre order plaatsen voelt bijna als een loterij. Hopelijk kunnen tweakers elkaar onderling helpen als ze meerdere pre orders hebben lopen..FR-VAK-R schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 09:51:
Zat er letterlijk de seconde bij voor beide edities, alles stond al klaar ingelogd, cc gegevens en toch elke keer eruit gegooid bij de allerlaatste stap. Heel zuur.
Wel mooi dat een aantal hebben bemachtigd. Des te meer kans er is bij bcc en coolblue
Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch
De mijne komt tussen de 24e en de 26e volgens Amazon, dan heb jij het beter geregeldMcPoowl schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 09:47:
[...]
Nope, de 19e geleverd, maar door de BTW (zoals hier boven genoemd, komt ie iets duurder uit)
[Afbeelding]
Zelfde hierFR-VAK-R schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 09:51:
Ik heb het net gedaan en een geautomatiseerd mailtje ontvangen dat dit is gelukt.. Lijkt safe. Maar verander op eigen risicoAlwayshappyz schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 09:50:
Ben alleen bang om verzend methode aan te passen naar premium voor snellere verzending. Wil niet weer een bestelling kwijt raken 😂
Ik heb inmiddels een pre-order kunnen plaatsen via amazon.dekoenvd90 schreef op woensdag 23 september 2020 @ 14:06:
[quote]cronixx schreef op woensdag 23 september 2020 @ 14:05:
[...]
Hou me bij deze aanbevolen..... vooralsnog geen succes voor mij.
[/quote
prima , jij bent de eerste die reageert. Ik hou je op de hoogte.
dus wat mij betreft schuift mijn plaatsje door
Haha, ik ga het ook maar niet aanpassen 😂Alwayshappyz schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 09:50:
Ben alleen bang om verzend methode aan te passen naar premium voor snellere verzending. Wil niet weer een bestelling kwijt raken 😂
Apple|Games|PSN: desjuhh
Voor die paar cent verschil heb ik liever de disk versie.
Niet afhankelijk van ditigal only en blu ray films afspelen
Mediamarkt.nl kan ik hem nu weer in het mandje gooien maar bij afrekenen gaat het mis:Bezorgen is niet mogelijk vanwege uitverkochte producten.
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
Verwijderd
Gefeliciteerd! Helaas bij Wehkamp, Amazon.de en .co.uk gemist.cronixx schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 09:53:
[...]
Ik heb inmiddels een pre-order kunnen plaatsen via amazon.de
dus wat mij betreft schuift mijn plaatsje doorthanks!
@koenvd90 stond ik op plek 2?
Ik heb de digital editie kunnen bemachten. Ik was juist op zoek naar de disk versie. We kunnen ruilen als je wilt.Tim14ww schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 09:38:
En zo lijkt het toch te zijn dat er alleen 'normale' PS5's beschikbaar komen als extra. Heb hem maar besteld, maar ik wil toch eigenlijk echt liever de digital edition..
Discussie is al vaak gevoerd. Er zijn mensen (zoals ik) die een bloedhekel hebben aan schijfjes wisselen. Dus digital only all the wayStarscreamer schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 09:53:
[...]
Voor die paar cent verschil heb ik liever de disk versie.
Niet afhankelijk van ditigal only en blu ray films afspelen
Dat kon altijd al, bij het laatste word je tegengehouden. Mijn tracker gaat constant af bij Mediamarkt trouwens.Melkaz schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 09:54:
Mediamarkt.nl kan ik hem nu weer in het mandje gooien maar bij afrekenen gaat het mis:Bezorgen is niet mogelijk vanwege uitverkochte producten.
Ik ben aangewezen op Wehkamp nu haha, dat ze het maar mooi even fixen vandaag!
Zou Amazon.nl dan zo ook nog online komen?
Google Pixel 7 Pro - PSP PSVita PSX PS2 PS3 PS4 PS5 - RetroPie RG35XX R36S - Ikea Trådfri - GMKTec K8 plus
Heb er vorige week eentje besteld bij mediamarkt. Bestelling heeft enkel volgende status:
Weten die uberhaupt hun voorraad wel al?Verschijningsdatum: 19/11/20Wordt verzonden zodra er voorraad isin behandeling
Frankrijk heeft sowieso een goede kans lijkt mij. NL als kleinere markt is even afwachten maar zou wel top zijn.itsoutthere schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 09:55:
Zou Amazon.nl dan zo ook nog online komen?
Frankrijk deed in het vorige pre order window alleen niet aan verzenden naar NL. Normaal wel, maar bij de PS5 niet.ZXRY schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 09:56:
[...]
Frankrijk heeft sowieso een goede kans lijkt mij. NL als kleinere markt is even afwachten maar zou wel top zijn.
Mediamarkt staat online uitverkocht. Ik kan hem wel in mijn winkelwagen stoppen maar verder kom ik niet.Chelseamarre123 schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 09:55:
Heb er vorige week eentje besteld bij mediamarkt. Bestelling heeft enkel volgende status:
[...]
Weten die uberhaupt hun voorraad wel al?
Zeker weten? Ik heb mn mandje leeggegooid en kom nu niet meer verder, gelijk de melding: De SONY PlayStation 5 Disk Edition kan niet in de winkelwagen geplaatst worden.ZXRY schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 09:55:
[...]
Dat kon altijd al, bij het laatste word je tegengehouden. Mijn tracker gaat constant af bij Mediamarkt trouwens.
Dit product is online helaas uitverkocht en niet beschikbaar in een MediaMarkt-winkel bij jou in de buurt.
Overigens heb ik hem net op amazon.de besteld, was meer aan het monitoren voor mede tweakers
[ Voor 5% gewijzigd door Melkaz op 25-09-2020 09:58 ]
Gelukkig ken ik het gevoel van het niet bemachtigen. Zit in de sneakerhandel, dat is soms zo frustrerend
Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch
*knip* dit wordt niet op prijs gesteld...
[ Voor 81% gewijzigd door Geronimous op 25-09-2020 10:41 ]
https://untappd.com/user/OzzBier
Stond wel klaar maar helaas toch niet gelukt bij amazon.de
Volgende ronde maar weer proberen.
Volgende ronde maar weer proberen.
Net aangepast, scheelt bijna een week. Alsof Amazon je order gaat cancellen als je je verzendmethode wijzigtdesley1992 schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 09:53:
[...]
Haha, ik ga het ook maar niet aanpassen 😂
*knip*
[ Voor 94% gewijzigd door Geronimous op 25-09-2020 10:41 ]
Ja, kan altijd al maar je kan hem dus niet laten verzenden of afhalen. Overigens denk ik ook dat er wat staat te gebeuren bij Mediamarkt.Melkaz schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 09:57:
[...]
Zeker weten? Ik heb mn mandje leeggegooid en kom nu niet meer verder, gelijk de melding: De SONY PlayStation 5 Disk Edition kan niet in de winkelwagen geplaatst worden.
Dit product is online helaas uitverkocht en niet beschikbaar in een MediaMarkt-winkel bij jou in de buurt.
Overigens heb ik hem net op amazon.de besteld, was meer aan het monitoren voor mede tweakersEr lijkt iig wat actie te zijn op mediamarkt dus wie weet later vandaag.
Blijkbaar vertonen de Nederlandse, Duitse & Zwitserse mediamarkt sites kuren. Lijkt toch echt iets aan te komen?
ik heb hem!!!!!
Maar.... waar?laurens700 schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 10:02:
ik heb hem!!!!!
Gelukt, top!sverzijl schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 10:00:
Op Amazon.fr nu ook online
https://www.amazon.fr/Son...d=1600766758&sr=8-11&th=1
Amazon Frankrijk!!
Als mijn frans goed is heb ik hem.sverzijl schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 10:00:
Acheter is toch kopen?
PSN: djmurcielago
Mensen, check voor de zekerheid nog even bij "orders" op Amazon.de.
Ik moest nogmaals mijn betaling verifiëren. Geluk dat ik het zag, anders kan je je playstation 5 zomaar weer mislopen...
Dubbel check even! 👍🏻
Ik moest nogmaals mijn betaling verifiëren. Geluk dat ik het zag, anders kan je je playstation 5 zomaar weer mislopen...
Dubbel check even! 👍🏻
Staat dat niet voor niet in winkelmandje kunnen plaatsen?Murcielago schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 10:02:
[...]
Als mijn frans goed is heb ik hem.
Acheter is toch kopen?
Nee dat is donerenMurcielago schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 10:02:
[...]
Acheter is toch kopen?
Doneren aan een mede-Tweaker betekent datMurcielago schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 10:02:
[...]
Acheter is toch kopen?
Levering verwacht 25 November - 26 November
Gelukt, thankssverzijl schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 10:00:
Ook op .fr besteld met CC die ga ik wel annuleren mocht het nog lukken in NL of DE
Amazon.fr is NU live, en bestellen net gelukt
Volgens mij heb ik iets besteld bij Amazon.fr ... gewoon de hele tijd op volgende gedrukt haha
Iemand die het antwoord weet?: Heb op .fr besteld met een IBAN en BIC code van mijn ING-rekening. Wordt het dan afgeschreven via een incasso ofzo?
En mijn Amazon account is geblokkeerd...
Yamaha R6 RJ15 2008 | Yamaha XJ6 Diversion 2011 | Honda MSX125 Grom 2018 | Kia Ceed SW PHEV 2024
Volledig doorgegaan op FR, maar staat niet tussen mijn bestellingen & geen mail gekregen...
Wait... what.. why?Mitssz schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 10:05:
Ik moet mijn email adres bevestigen op amazon.fr maar krijg geen e-mail. GODVER!
haha ik zat zo te kloten met amazon nl de en co.uk - had er niet aan gedacht dat het in feite hetzelfde account is en dus hetzelfde ww - dus ik steeds weer opnieuw ww reset
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
We hebben ongewone activiteiten op je account gedetecteerd en hebben dit tijdelijk vergrendeld. Neem contact op met de Klantenservice voor verdere assistentie.
Moest ook al mijn wachtwoord resetten
Yamaha R6 RJ15 2008 | Yamaha XJ6 Diversion 2011 | Honda MSX125 Grom 2018 | Kia Ceed SW PHEV 2024
Ja klopt, maar heb toen ook het betalingsproces afgewerkt en een bestelbevestiging gekregen.spijkerhoofd schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 09:57:
[...]
Mediamarkt staat online uitverkocht. Ik kan hem wel in mijn winkelwagen stoppen maar verder kom ik niet.
Die van mij ook.Mitssz schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 10:05:
Heb hetzelfde. Raar...spijkerhoofd schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 09:57:
[...]
Mediamarkt staat online uitverkocht. Ik kan hem wel in mijn winkelwagen stoppen maar verder kom ik niet.
Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...
Bevestiging van amazon.fr in de mail en een reservering op CC.
PSN: djmurcielago
Kan ik gewoon mijn bestelling zien op Amazon NL als je vanuit een ander land hebt besteld?
Had ik de vorige keer ook dan is je order weg ben ik bang
Had hem net besteld maar zie hem nergens bij mijn orders
Ik had van de week een geblokkeerd account op Amazon FR. Heb het na 3 dagen nog niet gefixt dus nu maar op mn vader z’n account besteld
Jeetje wat kutMitssz schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 10:06:
[...]
We hebben ongewone activiteiten op je account gedetecteerd en hebben dit tijdelijk vergrendeld. Neem contact op met de Klantenservice voor verdere assistentie.
Moest ook al mijn wachtwoord resetten
Same hererrikkert schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 10:06:
Ik moet mijn email adres bevestigen op amazon.fr maar krijg geen e-mail. GODVER!
PSN id: K1ngD1ng3l1ng | BF3 PC: KingDing3ling
Uit Amazon Frankrijk besteld!!! Disk versie
Aha. jammer dan. Hij staat in de winkelwagen, nu wachten tot je hem kunt doordrukken...
Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...
Kan ik straks naar de Gamemania of een andere winkel en spelletjes kopen. Uit het tasje halen, zodat iedereen kan zien dat je een ps5 spelletje hebt
Vergeleken met DE blijft de FR best lang beschikbaar.
Nvm
Nvm
[ Voor 6% gewijzigd door Alwayshappyz op 25-09-2020 10:09 ]
Amazon.fr DE site loopt nu ook te stuiteren
Etuuuuuh!
Denk dat die ook nog op amazon.es en amazon.it komt. Dat zijn ook grote landen die wss niet overgeslagen zullen worden. Hoop alleen dat die ook nog op .nl komt.
Bij mij kan het nog..T7D_Sneezy schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 10:09:
Amazon Frankrijk is nu uitverkocht
De mijne ook!Mitssz schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 10:05:
Amazone Frankrijk gelukt zelfs via mijn mobiel, levering wel pas 25/26 november zag geen prime levering. En creditcard reservering staat plus e-mail
Dit item is niet langer verkrijgbaar bij de verkoper die je hebt geselecteerd.
helaas
helaas
Totdat je wilt betalen en dan zegt hij opeens dat het artikel niet meer beschikbaar is.
Nadeel vind ik als je bij de Franse Amazon besteld en er is iets met je PlayStation dat je contact moet opnemen met klantenservice waar ze alleen Frans spreken. Duitse Amazon heeft Nederlandstalige klantenservice dat vind ik wel zo makkelijk.
ik heb de indruk dat bij amazon de leverdatum voor .FR later is dan bij .DE. Tegen dat het de beurt is aan .NL zijn we december :-)
Bevestiging gekregen van Amazon.fr MAAR ook mijn account is geblokkeerd....
PS5 Digital voor alle exclusives.
XSX met Gamepass voor exclusives en al het overige.
Wordt een leuke winter.
Alle mede tweakers bedankt voor alle snelle info, en heel veel succes als je nog in de race bent!
XSX met Gamepass voor exclusives en al het overige.
Wordt een leuke winter.
Alle mede tweakers bedankt voor alle snelle info, en heel veel succes als je nog in de race bent!
En om de klantenservice van amazon te bereiken heb je een account nodig....
Ik kom er al een kwartier niet doorheen.Scoep schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 10:13:
saturn.de ook online, afhalen in winkel, betalen bij afhalen!
dat klopt alleen de site is denk ik gecrashtScoep schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 10:13:
saturn.de ook online, afhalen in winkel, betalen bij afhalen!
heb ene vast bij Saturn Aken denk ik... Iemand die weet of je pas bij afhaling moet betalen?
Yaay digitale versie bij Frankrijk kunnen bestellen, eindelijk rust nu
Mijne ook, heb benodigde info opgegeven maar kan nu 24u niet in mijn account haha.FR-VAK-R schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 10:12:
Bevestiging gekregen van Amazon.fr MAAR ook mijn account is geblokkeerd....
Heb ook net een nieuwe creditcard dus kon geen recent overzicht tonen.
[ Voor 26% gewijzigd door HansAnders07 op 25-09-2020 10:15 ]
Amazon Frankrijk besteld, de disk versie.
Dank voor de tip mannen !
Dank voor de tip mannen !
To Cow or not to Cow, that is the Chicken
Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
| Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |
/f/image/EIcryOalp6pcBPmmPGwnAMiX.png?f=fotoalbum_large)