• Epixx1337
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 10-12-2023
ReX_NL schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 15:26:
[...]

Bij mijn order stond de levertijd op 28 nov - 1 dec. Order was van 23-11 16:53. (Digital Edition, Amazon FR)

Vandaag dus al verzendbevestiging gehad :)
Nice zelfde order en tijdstip alleen nog steeds 28 nov - 1 dec. Geen verandering, heb jij toevallig contact gezocht met amazon ivm je bestelling?

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18-12 16:37
Sean93 schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 15:40:
Beste Tweaker,

Ik heb zojuist contact gehad met ACM Concumentenwijzer m.b.t. het plotselinge annuleren van de PS5-bestelling (hebben meerderen last van zag ik).

Ik heb gevraagd wat ik als consument als rechten heb en mij is aangegeven dat in de basis een koopovereenkomst een overeenkomst is en die moet worden nageleefd (dus de levering moet als nog worden geleverd).

Daarbij hebben ze van mijn klacht opgenomen als rapportage en aangeven dat wanneer er meerdere klachten binnenkomen over hetzelfde onderwerp (plotselinge annulering van bestelling bij Bol.com) en waarschijnlijk een onderzoek kan plaatsvinden. M.a.w.: mocht je nou de dupe zijn van de ''service'' van Bol, stuur dan een mail naar info@consuwijzer.nl met je verhaal + als toevoeging screenshots van je bestelling.

Hopelijk komen we zo nog ergens! :)

<knip>
Ik vraag me serieus af wat je hiermee denkt te bereiken, dat ze hem morgen alsnog leveren?
Wat er niet is kan niet geleverd worden dus tja.
En met een dergelijke post en plaatjes zou ik zeggen: Lekker voor je dat ie gecanceld is.

[ Voor 32% gewijzigd door schumi2004 op 24-11-2020 15:52 ]

• mannetje19
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18-12 12:38
Het is misschien nog minder werk om gewoon topics en telegram in de gaten te houden, dan dat je zo een hele zaak gaat starten.... :?
Het zal je dan wel gaan op het principe, maar er is nou eenmaal een flink tekort aan PS5's.....

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18-12 12:28
Beste Tweaker,

Ik heb zojuist contact gehad met ACM Concumentenwijzer m.b.t. het plotselinge annuleren van de PS5-bestelling (hebben meerderen last van zag ik).

Ik heb gevraagd wat ik als consument als rechten heb en mij is aangegeven dat in de basis een koopovereenkomst een overeenkomst is en die moet worden nageleefd (dus de levering moet als nog worden geleverd).

Daarbij hebben ze van mijn klacht opgenomen als rapportage en aangeven dat wanneer er meerdere klachten binnenkomen over hetzelfde onderwerp (plotselinge annulering van bestelling bij Bol.com) en waarschijnlijk een onderzoek kan plaatsvinden. M.a.w.: mocht je nou de dupe zijn van de ''service'' van Bol, stuur dan een mail naar info@consuwijzer.nl met je verhaal + als toevoeging screenshots van je bestelling.

Voor wat ''vermaak'': Bol.com gaf de volgende reactie in de chat *
We begrijpen wat je probeerd maar imho is dit niet de bedoeling, en al helemaal niet in dit topic. Sowieso zou ik OF die screenshots weghalen of haar naam weghalen. Hier zitten ook gewoon mensen die bij bol werken. Ondanks dat het wellicht niet haar echte naam is en alleen voornaam ziet.. En again niet juiste topic hiervoor maar het is niet netjes dat die screenshots hier staan.

Daarnaast ga jij zeer waarschijnlijk VEEL langer op je bestelling moeten wachten dan wanneer je het via een andere webshop vandaag of morgen besteld.

[ Voor 25% gewijzigd door sbmuc op 24-11-2020 15:56 ]

• Epixx1337
Tha_LeX schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 15:42:
Het begint langzamerhand wel een obsessie om een PS5 te bemachtigen, ik heb een geaccepteerde order bij coolshop (geen leverdatum nog), een geaccepteerde order bij Amazon FR (18 december), maar toch blijf ik continu in de gaten houden of er toch een manier is om de PS5 eerder te krijgen 8)7
Ik heb de mijne bij coolshop geannuleerd, Blijkt dat er nog 2000 man min nog aan het wachten zijn, Heb me kansen op amazon gegokt ^_^

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20:12
Ik snap je helemaal.
Blijf het raar dat ze zo kunnen annuleren. Ze weten dat ze nieuwe leveringen krijgen. En je geeft aan dat je wilt wachten daar moet Bol.com mee akkoord gaan en niet zo maar annuleren.
Geeft wel aan wat voor werkwijze hun hebben. Slechte service.

Pak je verlies en koop daar niet meer. Een klant kwijt raken kost meer dan wachten op een nieuwe levering van de ps5 voor Bol.com. Maar dat snappen ze blijkbaar niet.

• SparksNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19:34
Man man man wat laten sommige mensen zich toch gek maken zeg. Begint voor sommige echt een obsessie te worden. Er komen op korte termijn geen PS5 games uit. Je kunt alles gewoon nog spelen op een PS4 (Pro), dus wacht gewoon geduldig af joh ;)

Ikzelf heb van de MM Eindhoven (Ekkersrijt) bericht gekregen dat ik bij de eerste 10 zit voor de volgende (2e) batch. Geen idee wanneer dit precies is. Ik krijg vanzelf wel een belletje/mailtje dat ik 'm kan ophalen. AC Valhalla speelt op de PS4 Pro ook gewoon prima namelijk 8)7

• Vizjee
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 20:50
BerryBB schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 15:40:
[...]

Mijn ps5 DE wordt tussen 28 nov en 1 dec verwacht. Verder heb ik niks vernomen en heeft amazon ook geen reservering geplaatst op mijn CC (naast 0 euro).
Bedrag wordt later afgeschreven, vlak voor de dispatch. Duurde bij mij ook wat langer. Die 0 euro is alleen maar om te kijken of de gegevens van de cc kloppen (waarschijnlijk betaal je voor het eerst met cc op Amazon.. of is het een tijd geleden)

• HeRSteiN
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 18-12 15:35
Ik zoek nu even troost in het feit dat ik door snel te bestellen standard delivery heb aangeduid. Daarom dat het langer zal duren. Hoop ik _/-\o_

• robinez
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 01:07
gambler85 schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 15:20:
[...]

Ook last met Dirt5 dat je save game error krijgt? En dus opnieuw moet beginnen? Save game al x verwijderd en opnieuw begonnen maar kreeg gisteren weer de melding/error.... Steeds voortgang kwijt
nee totaal geen enkel probleem gehad met de ps5 tot nu toe gelukkig. Save games werken hier prima. Krijg je niet een activity card elke sectie die je afgerond hebt, want dan zou je die ook kunnen gebruiken om direct verder te gaan in de campaign waar je gebleven bent.

Overigens een bizar goede game dat dirt 5. Meer arcade dan dit wordt het niet, maar na het aanpassen van de HDR settings spat het kwa graphics van je scherm af. Ook de adaptive triggers zijn fantastisch geintegreerd, zoals die verschillende ondergronden. de remmen en vooral de klap die je rechter trigger uitvoert als je een jump doet en hard neerkomt. Echt een gave ervaring.

• mannetje19
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18-12 12:38
Evertt schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 15:54:
[...]

Ik snap je helemaal.
Blijf het raar dat ze zo kunnen annuleren. Ze weten dat ze nieuwe leveringen krijgen. En je geeft aan dat je wilt wachten daar moet Bol.com mee akkoord gaan en niet zo maar annuleren.
Geeft wel aan wat voor werkwijze hun hebben. Slechte service.

Pak je verlies en koop daar niet meer. Een klant kwijt raken kost meer dan wachten op een nieuwe levering van de ps5 voor Bol.com. Maar dat snappen ze blijkbaar niet.
Online webwinkels maken meer winst dan ooit en hebben het ontzettend druk. Denk jij dat ze zich zorgen maken om een klant die ze kwijt raken :*)

• joeptweakers
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 28-07-2024
SparksNL schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 15:55:
Man man man wat laten sommige mensen zich toch gek maken zeg. Begint voor sommige echt een obsessie te worden. Er komen op korte termijn geen PS5 games uit. Je kunt alles gewoon nog spelen op een PS4 (Pro), dus wacht gewoon geduldig af joh ;)

Ikzelf heb van de MM Eindhoven (Ekkersrijt) bericht gekregen dat ik bij de eerste 10 zit voor de volgende (2e) batch. Geen idee wanneer dit precies is. Ik krijg vanzelf wel een belletje/mailtje dat ik 'm kan ophalen. AC Valhalla speelt op de PS4 Pro ook gewoon prima namelijk 8)7
Wanneer heb je je order geplaatst? Disc of DE?

• al__in__gebruik
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 25-11 11:10
mannetje19 schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 15:57:
[...]

Online webwinkels maken meer winst dan ooit en hebben het ontzettend druk. Denk jij dat ze zich zorgen maken om een klant die ze kwijt raken :*)
"Oei, een PS5 minder verkocht :(" denken ze nu bij Bol

• joeptweakers
Iedereen zeikt nu Sean en zijn manier van het omgaan met de Bol.com order-cancel af, maar dan stap je ook wel heel snel over het gedrag van Bol.com heen. Als iemand iets bij je koopt en dat is op, dan zet je het op de backorder. Als het dan weer binnen is dan stuur je het naar die klant op. Nu is Bol.com, nadat ze zelf teveel playstations verkopen die ze niet in huis hebben, te lui om een lijstje met namen bij te houden van de klanten die achter het net hebben gevist en annuleren ze die orders maar. Of dat juridisch wel of niet mag is helemaal niet relevant. Het is gewoon totaal niet tof van ze.

• GlenF
  • Laatst online: 09-10-2023
Beste Tweaker,

Dankjewel voor de tip. Heb ook een klacht ingediend

• timpie81
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 17-12 20:43
Iemand een oplossing voor error bij betalen? Er is iets fout gegaan aan onze kant staat er. Heb het al sinds gisteren. Al gewisseld van betaal methoden. Werkt helaas niet

• ReX_NL
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-12 13:12
Epixx1337 schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 15:49:
[...]

Nice zelfde order en tijdstip alleen nog steeds 28 nov - 1 dec. Geen verandering, heb jij toevallig contact gezocht met amazon ivm je bestelling?
Nee geen contact gezocht, bewust niet. Het is tenslotte nog geen 28 nov - 1 dec, dus had er op zich wel vertrouwen in dat het goed zou komen. Heb hier al vaker gelezen dat het juist mis ging na het contact opnemen. (geannuleerde orders etc.) Las overigens ook iemand anders en die had een uur eerder al een verzendbevestiging, dus zou er niet al te bang voor zijn. Zou zomaar kunnen dat die van jou later verzonden wordt en dat jij hem toch eerder hebt dan ik.

• SparksNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19:34
joeptweakers schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 15:58:
[...]

Wanneer heb je je order geplaatst? Disc of DE?
Ik heb de Disc versie op de dag van aankondiging gepreordered. (En toen was ik al laat.)

@joeptweakers wat een onzin. Als je zelf gewoon te laks bent geweest met (op tijd) preorderen, dan moet je niet je frustratie gaan uiten richting (web)winkels die zelf helemaal niks aan de schaarste kunnen doen. De PS5 is nergens aan te slepen. Uit je frustratie dan richting Sony ;)

[ Voor 35% gewijzigd door SparksNL op 24-11-2020 16:07 ]

• Epixx1337
ReX_NL schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 16:04:
[...]

Nee geen contact gezocht, bewust niet. Het is tenslotte nog geen 28 nov - 1 dec, dus had er op zich wel vertrouwen in dat het goed zou komen. Heb hier al vaker gelezen dat het juist mis ging na het contact opnemen. (geannuleerde orders etc.) Las overigens ook iemand anders en die had een uur eerder al een verzendbevestiging, dus zou er niet al te bang voor zijn. Zou zomaar kunnen dat die van jou later verzonden wordt en dat jij hem toch eerder hebt dan ik.
Jaa ga express ook niks sturen na ze! Pas na 1 dec =P

• BertP
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14-12 22:17
joeptweakers schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 16:02:
Iedereen zeikt nu Sean en zijn manier van het omgaan met de Bol.com order-cancel af, maar dan stap je ook wel heel snel over het gedrag van Bol.com heen. Als iemand iets bij je koopt en dat is op, dan zet je het op de backorder. Als het dan weer binnen is dan stuur je het naar die klant op. Nu is Bol.com, nadat ze zelf teveel playstations verkopen die ze niet in huis hebben, te lui om een lijstje met namen bij te houden van de klanten die achter het net hebben gevist en annuleren ze die orders maar. Of dat juridisch wel of niet mag is helemaal niet relevant. Het is gewoon totaal niet tof van ze.
Waar veel mensen aan voorbij gaan in deze discussie is het feit dat veel mensen doen alsof het doelbewuste handelingen zijn van personen die bij bol.com/willekeurige webwinkels aan de knoppen draaien. Jullie moeten je niet vergissen dat veel van deze 'fouten' gewoon door systemen gemaakt worden.

Er komen 1000'en klanten en bestellingen per minuut(of seconden) binnen. Er is echt niet iemand die met het handje gaat zitten checken bij welke bestelling de voorraad op is. Omdat in 99,99% van de gevallen de vraag niet zo absurd hoog is gaat het daarom niet mis met voorraad vs bestelling. Je kan dan wel IT capaciteit beschikbaar stellen om voor deze edge case software oplossingen te bouwen maar ik kan me ook zomaar voorstellen dat prioriteiten elders liggen die meer opleveren.

Als je heel pragmatisch kijkt naar hoe een ideale flow er uit ziet dan zou je inderdaad zeggen houd een lijstje bij met wanneer het misgaat, welke klanten dat zijn en hoe je dat nog kan uitleveren. In de praktijk zal dat niet te doen zijn omdat het nou eenmaal om enorm veel data gaat en je ook nog met bepaalde AVG wetgeving zit (en dit zijn dan maar twee voorbeelden). Het is misschien niet het meest populaire antwoord en ook niet heel chique van die grote bedrijven maar het is misschien wel goed om te beseffen dat het er heel anders aan toe gaat dan hoe het hier geschetst wordt.

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 00:02
BertP schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 16:09:
[...]

Waar veel mensen aan voorbij gaan in deze discussie is het feit dat veel mensen doen alsof het doelbewuste handelingen zijn van personen die bij bol.com/willekeurige webwinkels aan de knoppen draaien. Jullie moeten je niet vergissen dat veel van deze 'fouten' gewoon door systemen gemaakt worden.

Er komen 1000'en klanten en bestellingen per minuut(of seconden) binnen. Er is echt niet iemand die met het handje gaat zitten checken bij welke bestelling de voorraad op is. Omdat in 99,99% van de gevallen de vraag niet zo absurd hoog is gaat het daarom niet mis met voorraad vs bestelling. Je kan dan wel IT capaciteit beschikbaar stellen om voor deze edge case software oplossingen te bouwen maar ik kan me ook zomaar voorstellen dat prioriteiten elders liggen die meer opleveren.

Als je heel pragmatisch kijkt naar hoe een ideale flow er uit ziet dan zou je inderdaad zeggen houd een lijstje bij met wanneer het misgaat, welke klanten dat zijn en hoe je dat nog kan uitleveren. In de praktijk zal dat niet te doen zijn omdat het nou eenmaal om enorm veel data gaat, je ook nog met bepaalde AVG wetgeving zit. Het is misschien niet het meest populaire antwoord en ook niet heel chique maar het is misschien wel goed om te beseffen dat het er heel anders aan toe gaat dan hoe het hier geschetst wordt.
Kijk hoe cyberport ermee omgaat en hoe bol ermee omgaat.

Easy as that.

• ZXRY
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 18-12 11:47
Anderen hier die hun terugbetaling van Alternate nog niet terug hebben? Ik had via PayPal betaald maar er staat nog steeds 'terugbetaling is in behandeling'.

• Killzone111
  • Laatst online: 02-08-2021
ZXRY schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 16:11:
Anderen hier die hun terugbetaling van Alternate nog niet terug hebben? Ik had via PayPal betaald maar er staat nog steeds 'terugbetaling is in behandeling'.
Kan Alternate ook niet leveren?

• ZXRY
Killzone111 schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 16:12:
[...]

Kan Alternate ook niet leveren?
Nee, was van vorige week toen ze heel even voorraad hadden maar dat bleek helaas een fout te zijn.

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 21-11 13:43
Flauw zeg, MediaMarkt heeft hun API key revoked :(

• BertP
  • Laatst online: 14-12 22:17
xminator schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 16:10:
[...]

Kijk hoe cyberport ermee omgaat en hoe bol ermee omgaat.

Easy as that.
Easy as that inderdaad, blijkbaar heeft cyberport hun retourbetalingen/service beter op orde dan bol.com. Overigens was er ook een hoop negativiteit hier te lezen omdat ze aangaven voorraad te hebben maar die helemaal niet hadden.

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18-12 12:28
joeptweakers schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 16:02:
Als ze 2000 orders binnenkrijgen en komende maanden 200 PS5's verwachten te ontvangen wil je dan nog steeds op de backorder gezet worden? Samen met het feit dat je die 400 of 500 euro ook daar hebt liggen? Potentieel nog maanden? Ze hadden het wellicht beter kunnen verwoorden maar om er nou zo moeilijk over te doen.. Veel nieuws websites hebben het over schaarste gehad van de consoles, het is inmiddels redelijk bekend. En sowieso voor iedereen die in dit topic zit.

• King Dingeling
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-12 13:08
ZXRY schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 16:11:
Ik had het al terug na 2-3 dagen.

PSN id: K1ngD1ng3l1ng | BF3 PC: KingDing3ling

• King Dingeling
MelvinW schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 16:13:
Denk dat ze hier ook meelezen.

• ZXRY
King Dingeling schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 16:15:
[...]
Ik had het al terug na 2-3 dagen.
Betaald met Paypal?

• mustiej
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15-12 23:04
MelvinW schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 16:13:
Intertoys werkt ook niet meer.

Vooruit kids, wie is de snitch?

• meloenboom
  • Laatst online: 10-12-2020
HeRSteiN schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 15:44:
[...]

Mijn bestelling van 14:19 gaat 15-17 December toekomen :)
Ik heb ook bij Amazon.DE met disk drive besteld. Om 14:19 bevestiging gehad. Maar momenteel is de verwachting nog steeds "Verwacht tussen 19 dec - 22 dec".

CC nog niet afgeschreven trouwens, alleen twee reserveringen. Eentje van €0 en eentje van €521,55

Bij jou?

• MelvinW
mustiej schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 16:17:
[...]

Intertoys werkt ook niet meer.

Vooruit kids, wie is de snitch?
Dan maar nieuwe:

Digital:
https://api.mediamarktsat...bP8VgZo67k9y6AjOtR2lqWG4O

Disc:
https://api.mediamarktsat...bP8VgZo67k9y6AjOtR2lqWG4O

• Cordon
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20:42

Cordon

Lievelings jankert

Hahah held, had 'm ook net :P

• MelvinW

• King Dingeling
Ja betaalt met PayPal.

Ik zie op mijn creditcard dat ik had betaald om 14:55 op 17 november en op 18 november had ik het weer op mijn creditcard.

• MelvinW
Aantal PS5 reserveringen per store.

• ZXRY
King Dingeling schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 16:25:
[...]

Ja betaalt met PayPal.

Ik zie op mijn creditcard dat ik had betaald om 14:55 op 17 november en op 18 november had ik het weer op mijn creditcard.
Oke, bedankt. Ik heb betaald met een gekoppelde bankrekening dus ik wacht het nog even af.

• bramgg
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 06-01 14:52
MelvinW schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 16:26:
[...]

Aantal PS5 reserveringen per store.
Welke viewer gebruik jij? Ik zie alleen maar dropdown per winkelcode met JSON viewer.

Lead, follow, or get out the way.

• paulvitesse
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 25-11 18:21
Het is nog steeds erg rustig in Leeds :Z

• sk61
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 08-03-2021
Geen idee wanneer ik mijn digitale ps5 bij MM in breda kan ophalen.. had op 17 sep pre order nummertje 174 voor DE versie. zag in die api lijst stock -90 staan dus 90 reserveringen snap er niks van lol :p

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 21:11
GlenF schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 16:03:
[...]

Dankjewel voor de tip. Heb ook een klacht ingediend
ik ook en ik heb er geeneens besteld maar goed kan mijn me linker bal jeuken

• MyLilPWNY
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 05-05-2021
Donderdag bestelling geplaatst bij Amazon UK.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eiYXcOTBsIMIVkekkLsiJYJDDFE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/FtMNlz5Kvx3wOwdvNK0Em60p.png?f=fotoalbum_large

Dankzij de telegram groep _/-\o_

• HeRSteiN
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 18-12 15:35
meloenboom schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 16:17:
[...]

Ik heb ook bij Amazon.DE met disk drive besteld. Om 14:19 bevestiging gehad. Maar momenteel is de verwachting nog steeds "Verwacht tussen 19 dec - 22 dec".

CC nog niet afgeschreven trouwens, alleen twee reserveringen. Eentje van €0 en eentje van €521,55

Bij jou?
Mijn datums staan op 15dec-17dec. Ook om 14:19 bevestigd gekregen. Ik heb met gewone bankaart betaald en het geld is reeds van de rekening verdwenen. Nog geen verdere verandering...

• Shivante
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 22-11-2023
MyLilPWNY schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 16:38:
Donderdag bestelling geplaatst bij Amazon UK.

[Afbeelding]

Dankzij de telegram groep _/-\o_
Is hij vandaag uit leeds vertrokken?
wat was de initiele leverdatum?

• MyLilPWNY
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 05-05-2021
Shivante schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 16:40:
[...]

Is hij vandaag uit leeds vertrokken?
wat was de initiele leverdatum?
EDIT: Stond eerst voor maandag 23 november

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dydPCnzVPu0JqdHrYE5q6jV1xwQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/WZWtRzz3vQb9PaFYLDf46k8S.png?f=user_large

[ Voor 5% gewijzigd door MyLilPWNY op 24-11-2020 16:41 ]

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20:12
Mij Amazon.fr disc versie status is sinds vanmiddag “nog niet verzonden “

Hopen dat hij snel wordt verzonden.

[ Voor 20% gewijzigd door Evertt op 24-11-2020 16:44 ]

• ParaNoID
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06-12 16:28
Bol.com heeft toegezegd na te leveren vanuit de volgende batch. Laten we kijken hoe dit gaat aflopen!
Voor annuleringen en issues hebben wij een Discord aangemaakt!

• Jorrie
  • Laatst online: 12-11 07:57
ParaNoID schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 16:45:
Bol.com heeft toegezegd na te leveren vanuit de volgende batch. Laten we kijken hoe dit gaat aflopen!
Welke editie had je? Mijne wordt geleverd morgen en krijg het idee dat vooral de DE's uitgesteld/geannuleerd worden.

Star Citizen

• ParaNoID
Jorrie schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 16:47:
[...]

Welke editie had je? Mijne wordt geleverd morgen en krijg het idee dat vooral de DE's uitgesteld/geannuleerd worden.
Preorder disc editie van 17 september. 8)7

• kebabhalfpikant
  • Laatst online: 19-09-2024
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/in68UpWAHGpsONgge5emdTy4CFQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/HnuHTIGuHEvJgeVsQhDc0AY4.jpg?f=user_large

Nog mensen die op 19/11 besteld hebben bij amazon.fr en nog geen verzendbevestiging hebben? (Levering in BE btw, ik denk dat het hierdoor komt. Toch een beetje vreemd dat de levertijd naar BE zoveel langer is dan naar NL.)

+ express shipping
+ bedrag al na 1 dag van mijn rekening af

[ Voor 6% gewijzigd door kebabhalfpikant op 24-11-2020 16:52 ]

• jerryyy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 30-08-2023
Weet iemand nou wanneer Amazon je creditcard belast? Is dit wanneer je pakket verzonden wordt? Ik las hier ook dat iemand zei dat dit sowieso na 5 dagen gebeurd.

• WidgetTWW
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17-12 22:19
jerryyy schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 16:51:
Weet iemand nou wanneer Amazon je creditcard belast? Is dit wanneer je pakket verzonden wordt? Ik las hier ook dat iemand zei dat dit sowieso na 5 dagen gebeurd.
Bij mij direct belast nadat deze verstuurd was. Dus eerst een reservering van 499, en na verzenden gelijk definitief.

• Djores
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 18-06 11:28
kebabhalfpikant schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 16:49:
[Afbeelding]

Nog mensen die op 19/11 besteld hebben bij amazon.fr en nog geen verzendbevestiging hebben? (Levering in BE btw, ik denk dat het hierdoor komt. Toch een beetje vreemd dat de levertijd naar BE zoveel langer is dan naar NL.)
[Insert joke over Belgische wegen] :)B

• Darklight_93
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 18-12-2020
Ja, ik wil het ook inderdaad weten!

• paulvitesse
Net voor verzending. Als de betaling is gelukt krijg je even later een melding dat je order is dispatched. Al schijnt het bij sommigen ook direct afgeschreven zijn.

• Darklight_93
WidgetTWW schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 16:52:
[...]

Bij mij direct belast nadat deze verstuurd was. Dus eerst een reservering van 499, en na verzenden gelijk definitief.
Ik heb alleen maar de reservering van 0.00 gekregen! Wanneer het hele bedrag?

• Jorrie
ParaNoID schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 16:48:
[...]

Ahh dat is mooi kut, ik ben benieuwd hoe ze die selectie hebben gemaakt, ik had de bestelling geplaatst minuten voordat het uitverkocht was op 17 september, blijft bijzonder 8)7

Star Citizen

• thijmenprins
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 11-01-2022
Darklight_93 schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 16:52:
[...]

Ja, ik wil het ook inderdaad weten!
Volgens Amazon zodra ze hem verzenden.

Verander lig niks binnen je betalingsgegevens want dan cancelen ze je order.

• jerryyy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 30-08-2023
Blijf het vreemd vinden. Bij mij is namelijk nog geen eens een bedrag gereserveerd...

• paulvitesse
Darklight_93 schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 16:53:
[...]

Het hele bedrag wordt net voor verzending eraf gehaald. Als de dat is gelukt wordt je order verzonden.

• ParaNoID
Jorrie schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 16:54:
[...]

Ahh dat is mooi kut, ik ben benieuwd hoe ze die selectie hebben gemaakt, ik had de bestelling geplaatst minuten voordat het uitverkocht was op 17 september, blijft bijzonder 8)7
Ik had 7 cases op mijn naam met allerlei toezeggingen. Dit heb ik teruggespeeld;).

• WidgetTWW
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17-12 22:19
Darklight_93 schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 16:53:
[...]

Eerst een reservering van 499,- bij bestellen en volledig belast direct na verzending.

[ Voor 12% gewijzigd door WidgetTWW op 24-11-2020 16:55 ]

• joeptweakers
Bij mij was dat enkele dagen voor verzending. Ik had in september besteld.

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:17
dehardstyler schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 15:17:
[...]

Vanwaar de vraag? Ik gok dat ze 3 jaar geldig zijn, maar ik kom zelfs ook 1 jaar tegen. Als je het wil doen zodat je meerdere jaren PS Plus kunt stacken, dan kun je ze ook gewoon nu al koppelen aan je account. Of je doet wat ik doe: elk jaar met Black Friday PS Plus aanschaffen. :)

[...]

Dat klopt helemaal. Je kunt ze gewoon stapelen.
De reden is dat ik geen PS4 heb en de PS5 nog niet heb kunnen bemachtigen. Dus wil eigenlijk gebruik maken van deze deal, maar weet dus niet wanneer ik de PS5 krijg, maar hoop hem toch wel binnen een jaar te hebben ;)

Maar als hij een jaar geldig is dan moet dat wel goedkomen, anders kan ik hem wellicht nog wel voor dezelfde prijs verkopen mocht het niet lukken om binnen een jaar aan een PS5 te komen.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• Arno 1976
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 07-12 15:24
Juist nadat ik eroverheen was er geen een te krijgen voorlopig en de PS5 hype achter me had gelaten,
word ik net gebeld door de Gamemania dat mijn 10 feb preorder volgende week komt!
Ben nu weer helemaal hyped! Heb er zin in!

• StevenFM
  • Laatst online: 28-05-2021
kebabhalfpikant schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 16:49:
[Afbeelding]

+ express shipping
+ bedrag al na 1 dag van mijn rekening af
Mijn leverdatum van amazon.fr is 28 november en heb zonet dispatchbevestiging gekregen. Via chronopost.

• Tchock
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 16-12 20:18
Zit geen muurvaste volgorde in.

Bij mij werd er eerst 0 euro gereserveerd. Dat is een test of je CC-gegevens kloppen. Vervolgens werd met verzending het hele bedrag gereserveerd en op de dag dat ie aankwam werd het ook echt in rekening gebracht. Maar zoals je hierboven leest is dat niet bij iedereen zo.

• Darklight_93
WidgetTWW schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 16:55:
[...]

Eerst een reservering van 499,- bij bestellen en volledig belast direct na verzending.
Ik heb alleen maar 0.00 euro bedrag op mijn cc staan! Ik wil niet in paniek raken 7(8)7

• spietie
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 25-11 09:06
Arno 1976 schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 17:02:
Juist nadat ik eroverheen was er geen een te krijgen voorlopig en de PS5 hype achter me had gelaten,
word ik net gebeld door de Gamemania dat mijn 10 feb preorder volgende week komt!
Nag, laat die PS5 hyper maar achter je ... je hebt t nu toch gezegd! :+ O-)

SPiET

• Jorrie
ParaNoID schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 16:55:
[...]

Ik had 7 cases op mijn naam met allerlei toezeggingen. Dit heb ik teruggespeeld;).
Ben benieuwd. Ik juich in ieder geval pas als mijn PS5 binnen is, ik heb mijn lesje geleerd :+

Star Citizen

• King Dingeling
Hmmz...zou er dan volgende week een levering komen vanuit Sony? Misschien meer shops die een levering krijgen?

• Misiek
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 28-03 10:02

Misiek

PSN: MisiekFoxx

King Dingeling schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 17:07:
[...]

Hmmz...zou er dan volgende week een levering komen vanuit Sony? Misschien meer shops die een levering krijgen?
Dat lijkt erop. Er is al een aantal keren in dit topic gesproken over levering begin december. All we can do, wait and see :)

• DonSleutel
  • Laatst online: 10-03-2022
Het wekt de indruk dat Amazon.de online gaat komen. Je kan nu weer direct naar de ps5 zonder dat je de controller eerst ziet. Of zie ik dit verkeerd?

• Arno 1976
King Dingeling schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 17:07:
[...]

Ja dat is wat ze me vertelden, dat Gamemania volgende week een flinke levering ging krijgen.

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:50

TDB

ParaNoID schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 16:48:
[...]

Echt bizar, mijn disc editie van 17/9 preorder is vandaag gecanceld. Geld wordt teruggestort....

PSN: TDBtje

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Welk filiaal en hoeveelste stond je (ongeveer)?

"XO is whatever you want it to be" - Abel Tesfaye
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord

• Arno 1976
Yorinn schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 17:15:
[...]

Katwijk, toen ik preorderde zeiden ze dat ik 6e stond.

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-12 16:16
Yorinn schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 17:15:
[...]

Arno 1976 schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 17:10:
[...]

Ja dat is wat ze me vertelden, dat Gamemania volgende week een flinke levering ging krijgen.
In Katwijk toch?

[ Voor 0% gewijzigd door kw_nl op 24-11-2020 17:17 . Reden: Spuit 11 ]

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

• Rickpm1
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 17-12 19:34
ParaNoID schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 16:45:
Ik kreeg een mail dat mijne geannuleerd was.

• Arno 1976
Ja.

• TheJackal83
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02-12 18:42
Vandaag contact gehad met Nedgame.
In april besteld maar helaas in lichting 2 terecht gekomen. Levering is nu midden december.
Ik zal het volgende keer bij de big boys plaatsen over 5/7 jaar. Jammer.

PSN ID: TheJackal83

• TylerMayhem
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 13-12 19:38

TylerMayhem

In Tyler We Trusted

DonSleutel schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 17:10:
Het wekt de indruk dat Amazon.de online gaat komen. Je kan nu weer direct naar de ps5 zonder dat je de controller eerst ziet. Of zie ik dit verkeerd?
Zelfde hier maar of dat iets betekend :?

• jlena
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 22:48
Was der net bij de Mediamarkt om totaal iets anders te halen voor de grap gevraagd wanneer als ik nu zou reserveren hem eventueel binnen zou krijgen het antwoord was April 2021 8)7

• aeon1080
  • Laatst online: 28-11-2020
TylerMayhem schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 17:19:
[...]

Betekend in ieder geval niet, maar wellicht betekent het wel iets ;-)

• DonSleutel
  • Laatst online: 10-03-2022
[...]

Geen idee, maakt de werking van de telegram bot wel beter lijkt mij. We gaan het zien

• thijmenprins
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 11-01-2022
[...]

Betekent in ieder geval dat er iets is geüpdatet op de website! :)

Edit: Je kan nu ook een email notificatie krijgen, of was dit al eerder?

[ Voor 14% gewijzigd door thijmenprins op 24-11-2020 17:22 ]

• TylerMayhem
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 13-12 19:38

TylerMayhem

In Tyler We Trusted

Een mens kan hopen :P

• TIGER1125
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 18-12 13:07
thijmenprins schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 17:21:
[...]

Betekent in ieder geval dat er iets is geüpdatet op de website! :)

Edit: Je kan nu ook een email notificatie krijgen, of was dit al eerder?
Nope, dat was nog niet, gelijk aangemeld waarom is me een raadsel maar goed... eindelijk weer een knop om op te drukken :+

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:50

TDB

preorder op 17/9.
bezorging ging deze week helemaal mis (zoals bij sommige anderen ook).
vandaag via twitter klantenservice bol.com: wij gaan terugstorten.
wordt net gebeld door klantenservice bol.com: begin december krijgen wij nieuwe PS5's. Als je nog wil, dan kan je er alsnog 1 kopen.
Hopelijk gaat het dan wel goed.

PSN: TDBtje

• Head2head
  • Laatst online: 25-05-2021
Rickpm1 schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 17:16:
[...]

Ik kreeg een mail dat mijne geannuleerd was.
Zojuist contact gehad met bol. Technische storing, we hebben te veel orders aangenomen. Nee je meent het...

Ze kunnen mij helaas niet op een reservelijst zetten.

• ferrariking
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 28-10 19:49
Misiek schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 17:09:
[...]

Dat lijkt erop. Er is al een aantal keren in dit topic gesproken over levering begin december. All we can do, wait and see :)
mediamark waar ik was zij dat ze 22 hebben gehad
en ergens dec meer krijgen alleen weten ze niet hoeveel,
ik denk dat 10 of zijn dus kan ik nog langer wachten wat ben nu pas 23 xd
ga januari wel weer langs :P

[ Voor 12% gewijzigd door ferrariking op 24-11-2020 18:03 ]

• Jorrie
Head2head schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 17:27:
[...]

Zojuist contact gehad met bol. Technische storing, we hebben te veel orders aangenomen. Nee je meent het...

Wanneer had je besteld? Had je al een T&T code gekregen?

Star Citizen

• Rickpm1
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 17-12 19:34
Head2head schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 17:27:
[...]

Ja ik vind het goed zo, iig duidelijkheid. Wel zuur, ik had echt hoop dat ik er maandag een zou hebben. Het jagen op de volgende kans is begonnen 😅.

• ap3nr0ts
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-12 14:00

ap3nr0ts

hoi

DE van gisteren is hier trouwens al verzonden (via account vriendin besteld to be safe). Mijn Disk staat "helaas" nog op 18-19 december, maar van geduld hebben ga je niet dood. :)

• This-is-life
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 29-04 20:53
paulvitesse schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 16:32:
Het is nog steeds erg rustig in Leeds :Z
Erg vervelend inderdaad, duurt lang....

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18-12 01:24
Na mijn annuleringsmail van vanmorgen (bol.com) kreeg ik zojuist nog een mail, je bestelling is geannuleerd omdat je betaling niet is gelukt.

Bedrag was gewoon afgeschreven grappenmakers.

Wees dan eerlijk

• Menace_1981
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-12 14:32
Zijn er meer mensen die gisteren bij Amazon.fr de DE hebben besteld die nog geen leverdatum hebben en 0 euro reservering op cc?
Pagina: 1 ... 260 ... 559 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:

• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen

Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord