Heb soms een pakketje ontvangen terwijl die status nog steeds zo isryderb schreef op maandag 23 november 2020 @ 01:38:
Bol bestelling van zaterdag is vandaag verstuurd en staat in PostNL nog steeds op “Pakket is nog niet door PostNL ontvangen of verwerkt”. Bezorging staat op morgen (maandag) 17:00-19:30, wordt dat hem nog met deze status?
Ik heb 12:17 besteld en dus wel een t&t ontvangen.ElMayo schreef op maandag 23 november 2020 @ 01:46:
[...]
Vriend van me had zaterdag om 12:19 besteld maar heeft geen t&t ontvangen helaas
Ah klinkt goed, ben benieuwd 🤞ls789 schreef op maandag 23 november 2020 @ 01:44:
[...]
Heb soms een pakketje ontvangen terwijl die status nog steeds zo iszegt niet altijd wat. Ging het om die Digital versie die kort beschikbaar was?
Na alle berichten van de amazon chat dat de bestelling niet meer komt maandag. Is hij vanmorgen toch verzonden.
Ze roepen maar wat joh!
Woensdag is hij hier
Ze roepen maar wat joh!
Woensdag is hij hier
[ Voor 7% gewijzigd door kasper1221 op 23-11-2020 06:03 ]
Goed om te weten!kasper1221 schreef op maandag 23 november 2020 @ 06:00:
Na alle berichten van de amazon chat dat de bestelling niet meer komt maandag. Is hij vanmorgen toch verzonden.
Ze roepen maar wat joh!
Woensdag is hij hier
Mijne is vandaag ook dispatched vanuit Amazon.de. Zou hier woensdag moeten zijn. Eerst stond de datum op vandaag. Ik ben benieuwd, die 2 dagen kunnen me gestolen wordenkasper1221 schreef op maandag 23 november 2020 @ 06:00:
Ze roepen maar wat joh!
Woensdag is hij hier
[ Voor 10% gewijzigd door Vizjee op 23-11-2020 06:41 ]
Mijn order staat nog op 15 dec. Vind alles prima zolang die maar niet gecanceld wordt.Vizjee schreef op maandag 23 november 2020 @ 06:39:
[...]
Mijne is vandaag ook dispatched vanuit Amazon.de. Zou hier woensdag moeten zijn. Eerst stond de datum op vandaag. Ik ben benieuwd, die 2 dagen kunnen me gestolen worden
Vandaag maar eens contact zoeken met Bol.com voor de niet geleverde pre-orders. Hopelijk kunnen ze ons helpen op korte termijn. Zoals het nazenden vanuit batch 2.
Digital van bol.com afgelopen zaterdag is hier vertraagd.
Hier ook 😔TrueGamer schreef op maandag 23 november 2020 @ 06:56:
Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)
Klopt, hier ook.TrueGamer schreef op maandag 23 november 2020 @ 06:56:
Volgens mij heeft maar een enkeling de ps5 DE gisteren binnengekregenTrueGamer schreef op maandag 23 november 2020 @ 06:56:
Ja, wie zou er nu nog een PlayStation 4 bestellen?Vizjee schreef op maandag 23 november 2020 @ 07:11:
[...]
Volgens mij heeft maar een enkeling de ps4 DE gisteren binnengekregen
Ik heb overigens zaterdag besteld, en PostNL zegt dat hij vandaag binnenkomt.
.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?
Hier hetzelfde. Donderdag 19 besteld. CC reservering op vrijdag. Verwachte leverdatum maandag maar tot vanmorgen geen bericht. Nu verzonden en a.s. woensdag hier. 🥳kasper1221 schreef op maandag 23 november 2020 @ 06:00:
Ze roepen maar wat joh!
Woensdag is hij hier
iMac i7, 8GB | MacMini (2,0-GHz/4GB) | Playstation3 | Wii | Panasonic 42pz85
Word eens wakker daar in Leeds joh
a frontpage moderation system, like on tweakers, controlled and abused by monkeys will be peanuts and means nothing but... peanuts.
Het is nog geen pakketje ook lijkt het. Alleen verzendgegevens zijn bekend.NosferatuX schreef op maandag 23 november 2020 @ 08:06:
Hahha. We kunnen een groepsreis starten en het zelf gaan ophalenNosferatuX schreef op maandag 23 november 2020 @ 08:06:
Voor de Cyberporters hier; zojuist een mail van hun ontvangen met de mededeling dat ze niet weten wanneer zij het onvangen nog wanneer ik het ontvang...
Ik hoop dat de rest van Cyberporters een beter bericht hebben ontvangen.
Hij is wss vanuit UK via Calais in noord Frankrijk terecht gekomen. Mijne is vanochtend in handen van DHL gekomen en arriveert vanavond 🥳nyy schreef op zondag 22 november 2020 @ 23:42:
Hoop stiekem dat mijn UK ps5 gewoon een eu stekker heeft omdat tie uit Frankrijk komt
nee daarom heb ik hem uur later al geannuleerd, too good to be truefuqua schreef op maandag 23 november 2020 @ 08:30:
Voor de Cyberporters hier; zojuist een mail van hun ontvangen met de mededeling dat ze niet weten wanneer zij het onvangen nog wanneer ik het ontvang...![]()
Zojuist bericht gehad dat DHL vanavond voor de deur staat met mn PS5 van Amazon UK.
En... gelukt?CptGummyBearz schreef op zondag 22 november 2020 @ 23:44:
Ik hoop het voor jullie!!![]()
Ik hoop dat ik morgen wakker mag worden met een update![]()
[Afbeelding]
Staat hier nog op levering vandaag, en ontvangen door PostNL. Normaliter was ie al wel gesorteerd en zou er een tijdvak bekend zijn, maar ik houd nog hoop.TrueGamer schreef op maandag 23 november 2020 @ 06:56:
Mijn UK order die 3 december geleverd word is sinds vanochtend in Frankrijk... mn gevoel zegt dat die wel eerder komt...of ze moeten een stagiair op de fiets naar Nederland sturen..?
Dan is die waarschijnlijk morgen bij je. Na dispatched duurt het (meestal) 1-3 dagen.ivokenevil schreef op maandag 23 november 2020 @ 08:41:
Mijn UK order die 3 december geleverd word is sinds vanochtend in Frankrijk... mn gevoel zegt dat die wel eerder komt...of ze moeten een stagiair op de fiets naar Nederland sturen..?
Voor degenen met een UK PS5 die een PS4 Pro hebben, ik zie in meerdere berichten steeds voorbij komen dat de Pro geen Euro/C7 zou hebben echter heeft de mijne dat wel gewoon. Volgens mij hebben ze dat vanaf CUH-7200 weer aangepast (dat was de stillere versie).
Mocht je die nog hebben staan hoef je dus niet perse gelijk een andere kabel te halen al kosten het vrij weining.
Mocht je die nog hebben staan hoef je dus niet perse gelijk een andere kabel te halen al kosten het vrij weining.
Ben al 3 dagen ergens op deze 990 pagina’s naar een telegram link aan het zoeken, maar tevergeefsKenziebeer schreef op maandag 23 november 2020 @ 00:19:
[...]
Heb ik al 10 keer naar gevraagd, maar krijg alleen maar reactie dat die vol zit
Nope, ik heb 'm zojuist ook ontvangen. Gezien ik nergens anders door ben gekomen me pre-orders wacht ik de eerst volgende levering nog af voor het geval ik daartussen zit (veel mensen zijn aan het annuleren). Mocht ik daar niet tussenzitten kan ik 'm altijd nog annulerenfuqua schreef op maandag 23 november 2020 @ 08:30:
Voor de Cyberporters hier; zojuist een mail van hun ontvangen met de mededeling dat ze niet weten wanneer zij het onvangen nog wanneer ik het ontvang...![]()
zo denk ik ook, ik sta nu tenminste ergens in de rij zo gezegd. intussen jaag ik verderHans1988 schreef op maandag 23 november 2020 @ 08:47:
[...]
Nope, ik heb 'm zojuist ook ontvangen. Gezien ik nergens anders door ben gekomen me pre-orders wacht ik de eerst volgende levering nog af voor het geval ik daartussen zit (veel mensen zijn aan het annuleren). Mocht ik daar niet tussenzitten kan ik 'm altijd nog annuleren
Gaat lekker dit 
Alternate : Geannuleerd
Amazon.de : Geannuleerd
Bol.com : Vertraagd, wordt wellicht ook geannuleerd.
Alternate : Geannuleerd
Amazon.de : Geannuleerd
Bol.com : Vertraagd, wordt wellicht ook geannuleerd.
Voor de laatste keer (en voor de search)Kenziebeer schreef op maandag 23 november 2020 @ 08:47:
[...]
Ben al 3 dagen ergens op deze 990 pagina’s naar een telegram link aan het zoeken, maar tevergeefs
Hierbij de telegram link met voorraad links
https://t.me/joinchat/E2sEAxo7t_moQ_Dx1wNfZw
Broken of expired meldingogboss schreef op maandag 23 november 2020 @ 08:50:
[...]
Voor de laatste keer (en voor de search)
Ik krijg de melding “ does not exisit “ogboss schreef op maandag 23 november 2020 @ 08:50:
[...]
Voor de laatste keer (en voor de search)
Oow huh. Ik ben via die link toegetreden. Ik kan geen nieuwe link aanmaken, maar kan volgens mij wel members toevoegen. Stuur me even een DM met je nummer dan probeer ik je toe te voegen
Afgelopen één van de gelukkigen geweest om een Digital te bemachtigen bij Bol.com. 12.17 order geplaatst en bevestiging en gisteren T&T en tijdsvak bekend. Schijnt toch echt geleverd te worden vandaag. Vriend van me werkt in een PostNL distributie centrum en heeft 'm in het systeem langs zien komen.
Als je de telegram link in de app opent doet ie t wel.
Ik kreeg die melding ook in de browser.
Heb toen de telegram app geïnstalleerd en toen werkte de link.
Ik kreeg die melding ook in de browser.
Heb toen de telegram app geïnstalleerd en toen werkte de link.
Als je die melding hebt ben je gebanned wss. Ik kan namelijk wel joinen via de link. Meerdere zijn gebanned omdat ze niet kunnen lezen/luisteren.
heb er nog niet eerder ingezeten dus lijkt me sterk, ik hab de phone app ook even geinstalklkeerd, had alleen telegram desktop geinstalleerd te staanEpixx1337 schreef op maandag 23 november 2020 @ 08:57:
[...]
Als je die melding hebt ben je gebanned wss. Ik kan namelijk wel joinen via de link. Meerdere zijn gebanned omdat ze niet kunnen lezen/luisteren.
Heel erg nice. Ik zit helaas nog met het scherm dat ik m vandaag krijg zonder verzending.kasper1221 schreef op maandag 23 november 2020 @ 06:00:
Ze roepen maar wat joh!
Woensdag is hij hier
Yep. Ik heb al een melding gehad dat de bezorger onderweg is.lpetersen schreef op maandag 23 november 2020 @ 08:57:
Afgelopen één van de gelukkigen geweest om een Digital te bemachtigen bij Bol.com. 12.17 order geplaatst en bevestiging en gisteren T&T en tijdsvak bekend. Schijnt toch echt geleverd te worden vandaag.
.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?
Mooi, de meeste die die melding krijgen zijn gebanned. Beter ook, we zijn met 2k man erin. Iedere x als 1 begon gaan er een paar schapen mee. Als je dan continue meldingen krijgt terwijl je jaagt is irritantDrParanoid schreef op maandag 23 november 2020 @ 08:58:
[...]
heb er nog niet eerder ingezeten dus lijkt me sterk, ik hab de phone app ook even geinstalklkeerd, had alleen telegram desktop geinstalleerd te staan
Helaas ook hier vertraagd door bol.com. Bestelling afgelopen zaterdag om 12:17. Zal wss niet geleverd worden en annulering. Jammer dit
Nice! Hoe lang heeft ie in Leeds gestaan?SXander schreef op maandag 23 november 2020 @ 08:36:
Zojuist bericht gehad dat DHL vanavond voor de deur staat met mn PS5 van Amazon UK.
Zijn er nog andere website trackers behalve OTSLEDIT die jullie gebruiken? Ik kan niet echt eentje vinden op internet.
Ik kom dan op hele specifieke dingen terecht of alleen voor de Amerikaanse markt.
Een price tracker heb je niks aan omdat prijs toch hetzelfde blijft...
Ik kom dan op hele specifieke dingen terecht of alleen voor de Amerikaanse markt.
dat zou heel tof zijn haha!ogboss schreef op maandag 23 november 2020 @ 08:43:
[...]
Dan is die waarschijnlijk morgen bij je. Na dispatched duurt het (meestal) 1-3 dagen.
Denk dat hij vandaag niet meer komt of er moet iets fout gegaan zijn met die status verandering.CptGummyBearz schreef op maandag 23 november 2020 @ 08:58:
[...]
Heel erg nice. Ik zit helaas nog met het scherm dat ik m vandaag krijg zonder verzending.
Heb je echt geluk. De rest heeft allemaal een vertragingsmail van Bol die levering op vandaag hebbenKorben schreef op maandag 23 november 2020 @ 08:59:
[...]
Yep. Ik heb al een melding gehad dat de bezorger onderweg is.
Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)
AAAAH, mijn gebeden zijn niet verhoord... Ik hoopte ook op een update naar woensdag zoals een paar andere Tweakers hier.
[ Voor 33% gewijzigd door CptGummyBearz op 23-11-2020 09:05 ]
Je kunt de chrome tracker; Distill proberen. Die werkt goed en je kunt bepaalde gedeeltes van tekst kopieren en refresh is met 5 secondenThaddeusX schreef op maandag 23 november 2020 @ 09:02:
Zijn er nog andere website trackers behalve OTSLEDIT die jullie gebruiken? Ik kan niet echt eentje vinden op internet.
Niet. Hij kwam uit Balby, Doncaster.paulvitesse schreef op maandag 23 november 2020 @ 09:02:
[...]
Nice! Hoe lang heeft ie in Leeds gestaan?
DistillThaddeusX schreef op maandag 23 november 2020 @ 09:02:
Oh haha. Dan zijn ze daar misschien wat sneller dan in Leeds. Die van mij is dispatched vanaf zaterdagochtend, maar staat nog steeds in Leeds.
Maar jij hebt ook niet de mail gehad dat hij vertraagd was dan?lpetersen schreef op maandag 23 november 2020 @ 08:57:
Afgelopen één van de gelukkigen geweest om een Digital te bemachtigen bij Bol.com. 12.17 order geplaatst en bevestiging en gisteren T&T en tijdsvak bekend. Schijnt toch echt geleverd te worden vandaag. Vriend van me werkt in een PostNL distributie centrum en heeft 'm in het systeem langs zien komen.
Zijn er meer mensen dia van Amazon DE een bestelling van 14:16 open hebben staan en vanmorgen deze mail ontvangen hebben? Mijn oorspronkelijke leverdatum zou vandaag, 23-11 zijn.
We ervaren een vertraging bij het versturen van je bestelling. De nieuwe bezorgdatum wordt hieronder aangegeven. We sturen een bevestiging wanneer je items worden verstuurd. Onze excuses voor het ongemak.
Nieuwe verwachte bezorgdatum:
15. december 2020 - 16. december 2020
[ Voor 6% gewijzigd door ReX_NL op 23-11-2020 09:13 . Reden: Oorspronkelijke datum toegevoegd ]
Ik heb beide mails gekregenBekSide schreef op maandag 23 november 2020 @ 09:11:
[...]
Maar jij hebt ook niet de mail gehad dat hij vertraagd was dan?
Zowel een TT als vertraagd-mail
Alleen kan je de console gewoon verkopen en een nieuw modelletje uitzoekenbie100 schreef op maandag 23 november 2020 @ 09:12:
mooi he met zo een nieuwe console dat is net zo als je je vrouw voor het eerst ontmoet
je zit er vaak op naar een paar maanden wordt het minder en naar een paar jaar verlang je naar wat anders
ik heb om 14.16 besteld en mijn bestelling is al verzondenReX_NL schreef op maandag 23 november 2020 @ 09:12:
Zijn er meer mensen dia van Amazon DE een bestelling van 14:16 open hebben staan en vanmorgen deze mail ontvangen hebben? Mijn oorspronkelijke leverdatum zou vandaag, 23-11 zijn.
[...]
Het lijkt echt te gaan gebeuren: DHL geeft aan dat mijn Amazon UK bestelling vanavond geleverd wordt.
Had ik echt niet verwacht joh. Binnen een week na release toch nog gamen!
Wat is je status bij amazon?Tchock schreef op maandag 23 november 2020 @ 09:17:
Het lijkt echt te gaan gebeuren: DHL geeft aan dat mijn Amazon UK bestelling vanavond geleverd wordt.
Nog steeds in leeds?
BE, NL?
Wanneer besteld?
Ik krijg een mailupdate van Cyberport:
Liefertermin ist derzeit unbestimmt
Ik ga mijn bestelling daar annuleren.
Die kreeg ik begin vorige week alHaskoF schreef op maandag 23 november 2020 @ 09:20:
Ik krijg een mailupdate van Cyberport:
Besteld 19/11, NL, bevestiging om 14:05, nooit in Leeds geweest. Status Dispatched en bij details is de laatste melding:Shivante schreef op maandag 23 november 2020 @ 09:19:
[...]
Wat is je status bij amazon?
Nog steeds in leeds?
BE, NL?
Wanneer besteld?
Sunday, 22 November
7:55 PM
Package departed an Amazon facility
Lauwin-Planque, Hauts-de-France FR
Uiteindelijk zit je meer op je PlayStation dan op je vriendin/vrouw, daarom is er zoveel schaarste.bie100 schreef op maandag 23 november 2020 @ 09:12:
mooi he met zo een nieuwe console dat is net zo als je je vrouw voor het eerst ontmoet
je zit er vaak op naar een paar maanden wordt het minder en naar een paar jaar verlang je naar wat anders
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Wanneer was jouw order verzonden? Heb al van meerdere gezien dat hij vrijdag geleverd is, besteld op hetzelfde tijdstip. Het zal waarschijnlijk op volgorde van ordernummers / seconden gaan. Mijn order was van 14:16:36Snoep410 schreef op maandag 23 november 2020 @ 09:16:
[...]
ik heb om 14.16 besteld en mijn bestelling is al verzonden
Precies hetzelfde hier, 14.05 bevestiging en nu zelfde status.Tchock schreef op maandag 23 november 2020 @ 09:22:
[...]
Besteld 19/11, NL, bevestiging om 14:05, nooit in Leeds geweest. Status Dispatched en bij details is de laatste melding:
Sunday, 22 November
7:55 PM
Package departed an Amazon facility
Lauwin-Planque, Hauts-de-France FR
Dan zitten ze in dezelfde vrachtwagen dus. Woon je in Noord-Holland toevallig?bobonaut schreef op maandag 23 november 2020 @ 09:24:
[...]
Precies hetzelfde hier, 14.05 bevestiging en nu zelfde status.
Van mij is daar ook.. woon vlak bij EnschedeTchock schreef op maandag 23 november 2020 @ 09:26:
[...]
Dan zitten ze in dezelfde vrachtwagen dus. Woon je in Noord-Holland toevallig?
Ik wel, het gekke is dat hij al in distributie centrum van mn woonplaats (Noord Holland Noord). ligt terwijl ik eerder een centraal punt van DHL had verwacht zoals Utrecht ofzo.Tchock schreef op maandag 23 november 2020 @ 09:26:
[...]
/edit
Bij nader inzien denk ik dat Amazon het gewoon verkeerd weergeeft.
[ Voor 9% gewijzigd door SXander op 23-11-2020 09:31 ]
Ik heb niet eens 1 pre-order kunnen plaatsen nog 
Jammer...ik verheugde me echt op een PS5 in deze koude tijden.
Mijn ps4 heb ik inmiddels verkocht. Ik wou dat ding niet eens meer opstarten door het lawaai die het maakt.
(Ja het was al van binnen schoon gemaakt...dat helpte maar voor 5%).
Mijn ps4 heb ik inmiddels verkocht. Ik wou dat ding niet eens meer opstarten door het lawaai die het maakt.
[ Voor 70% gewijzigd door ThaddeusX op 23-11-2020 09:30 ]
bij mij 14:16:01ReX_NL schreef op maandag 23 november 2020 @ 09:23:
[...]
Wanneer was jouw order verzonden? Heb al van meerdere gezien dat hij vrijdag geleverd is, besteld op hetzelfde tijdstip. Het zal waarschijnlijk op volgorde van ordernummers / seconden gaan. Mijn order was van 14:16:36
[ Voor 10% gewijzigd door Snoep410 op 23-11-2020 09:47 ]
Ik heb nu toch ook hetzelfde mailtje moeten ontvangen. 15 december is niet zo lang.... toch... ttoch??ReX_NL schreef op maandag 23 november 2020 @ 09:12:
[...]
*knip* dat is offtopic en pertinent onwaar.ThaddeusX schreef op maandag 23 november 2020 @ 09:29:
OOk zelfde hier nog geen kans gekregen om het te plaatsen
[ Voor 9% gewijzigd door Geronimous op 23-11-2020 10:37 ]
Naast het net vissen, zijn we goed inThaddeusX schreef op maandag 23 november 2020 @ 09:29:
Lol, er zijn er die niet slapen hier.
Jammer genoeg blijft mijn Amazon bestelling van eind september roerloos staan. Er zit geen beweging in.
Toch wel zuur als je weet dat de Duitse en Franse Amazon uit hetzelfde magazijn verzenden.
Jammer genoeg blijft mijn Amazon bestelling van eind september roerloos staan. Er zit geen beweging in.
Toch wel zuur als je weet dat de Duitse en Franse Amazon uit hetzelfde magazijn verzenden.
Heb je daar nog contact over gehad want dat is toch wel belachelijk. Overigens ook een reden waarom ik niet pre-order omdat dat naar mijn idee geen enkele garantie geeft omdat ze niet weten hoeveel voorraad ze krijgen. Echter zou je natuurlijk wel vooraan moeten staan wanneer ze dan beschikbaar zijn.Ekfad schreef op maandag 23 november 2020 @ 09:35:
Lol, er zijn er die niet slapen hier.
ZIe ook mensen met pre-orders die hem dan in januari of februari misschien krijgen nou dan probeer ik hem liever zelf wel te bestellen wanneer er (beperkte) voorraad is.
Haha ja woon in Hilversum, dus we zitten waarschijnlijk in de zelfde vrachtwagen inderdaad. Nu hopen dat het goed gaat.Tchock schreef op maandag 23 november 2020 @ 09:26:
[...]
Zou graag met je ruilen om in ieder geval een vooruitzicht te hebben hahaCptGummyBearz schreef op maandag 23 november 2020 @ 09:30:
[...]
Ik heb nu toch ook hetzelfde mailtje moeten ontvangen. 15 december is niet zo lang.... toch... ttoch??![]()
Snap je gevoel wel hoor; 15 december is dan ineens ver weg als je 'm dan eindelijk mag ontvangen.
Gaat een leuke Kerstvakantie worden als je dat in het vooruitzicht hebt?
Hier ook een bestelling van 22 september bij Amazon.fr. "In transit but delayed". T&T laat nog steeds niks zien
Heb contact gehad ja, maar ze sturen mij alle kanten op. Ze vinden het blijkbaar niet zo leuk als ik over de fifo begin. Mijn relaas staat hier verspreid over de oude berichtenSXander schreef op maandag 23 november 2020 @ 09:38:
[...]
Heb je daar nog contact over gehad want dat is toch wel belachelijk. Overigens ook een reden waarom ik niet pre-order omdat dat naar mijn idee geen enkele garantie geeft omdat ze niet weten hoeveel voorraad ze krijgen. Echter zou je natuurlijk wel vooraan moeten staan wanneer ze dan beschikbaar zijn.
ZIe ook mensen met pre-orders die hem dan in januari of februari misschien krijgen nou dan probeer ik hem liever zelf wel te bestellen wanneer er (beperkte) voorraad is.
De jouwe zit gelukkig al in transit. Hier is hij nog niet eens verzonden.Zwooosh schreef op maandag 23 november 2020 @ 09:44:
Hier ook een bestelling van 22 september bij Amazon.fr. "In transit but delayed". T&T laat nog steeds niks zien
[ Voor 16% gewijzigd door Ekfad op 23-11-2020 09:46 ]
Damn dat is helemaal schandalig...Ekfad schreef op maandag 23 november 2020 @ 09:45:
De jouwe zit gelukkig al in transit. Hier is hij nog niet eens verzonden.
Oke best wel slecht. Hopen dat ze er nu dan in ieder geval prioriteit aangeven, succes!Ekfad schreef op maandag 23 november 2020 @ 09:45:
[...]
Heb contact gehad ja, maar ze sturen mij alle kanten op. Ze vinden het blijkbaar niet zo leuk als ik over de fifo begin. Mijn relaas staat hier verspreid over de oude berichten
[...]
De jouwe zit gelukkig al in transit. Hier is hij nog niet eens verzonden.
Net ook een email om 9.45 een email van DHL ontvangen dat het in hun sorteercentrum zit.Tchock schreef op maandag 23 november 2020 @ 09:26:
[...]
Wordt volgens hun verwachting vanavond bezorgd tussen 17.35 en 21.35.
Begrijp ik maar ik ben nog steeds onzeker. Dit weekend was een rollercoaster waarin ik mijzelf niet graag meer bevind hahahahaHans1988 schreef op maandag 23 november 2020 @ 09:44:
[...]
Zou graag met je ruilen om in ieder geval een vooruitzicht te hebben haha![]()
Snap je gevoel wel hoor; 15 december is dan ineens ver weg als je 'm dan eindelijk mag ontvangen.
Gaat een leuke Kerstvakantie worden als je dat in het vooruitzicht hebt?
Standard of Prime? Heb je nog contact gehad met ze hiervoor?SXander schreef op maandag 23 november 2020 @ 08:36:
Mijne is nog niet anders, het lijntje gaat wel langzaam richting verzonden maar het staat verder nog op Leeds. En levering vandaag was na vrijdag ineens vrijdag geworden.
[ Voor 25% gewijzigd door AMARONE op 23-11-2020 09:56 ]
Ik ben lekker eerderbobonaut schreef op maandag 23 november 2020 @ 09:50:
[...]
Net ook een email om 9.45 een email van DHL ontvangen dat het in hun sorteercentrum zit.
Wordt volgens hun verwachting vanavond bezorgd tussen 17.35 en 21.35.
Namelijk 17:30-21:30.
Verwijderd
Ik heb hetzelfde mailtje... had de hoop op vandaag al opgegeven maar 15 dec is wel ff taaiCptGummyBearz schreef op maandag 23 november 2020 @ 09:30:
[...]
Ik heb nu toch ook hetzelfde mailtje moeten ontvangen. 15 december is niet zo lang.... toch... ttoch??![]()
Zeker als andere mensen m eerder lijken te ontvangen, maar ben toch blij dat ie er voor het einde van het jaar is
Standard (geen tijd om iets anders aan te klikkenAMARONE schreef op maandag 23 november 2020 @ 09:54:
[...]
Standard of Prime? Heb je nog contact gehad met ze hiervoor?
Mijne is nog niet anders, het lijntje gaat wel langzaam richting verzonden maar het staat verder nog op Leeds. En levering vandaag was na vrijdag ineens vrijdag geworden.
Net de klantenservice van Bol gebeld, maar helaas is het niet veel duidelijker geworden. Ik heb zaterdagmiddag kunnen bestellen (besteld om 12:19, mail ontvangen om dezelfde tijd), maar geen T&T ontvangen. En vanochtend vroeg een mail dat de bestelling vertraagd is.
De vriendelijke medewerker geeft aan geen inzicht te hebben in de voorraad, maar verwacht wel dat de geplaatste bestellingen geleverd kunnen worden maar vandaag pas allemaal worden verwerkt.
Ik hou een klein beetje hoop, maar vrees ook dat een annulering niet onwaarschijnlijk is...
De vriendelijke medewerker geeft aan geen inzicht te hebben in de voorraad, maar verwacht wel dat de geplaatste bestellingen geleverd kunnen worden maar vandaag pas allemaal worden verwerkt.
Ik hou een klein beetje hoop, maar vrees ook dat een annulering niet onwaarschijnlijk is...
Pre-order van MM zou op launch day komen. Deze was netjes verstuurd via Post NL. T&T binnen gekregen, geregeld dat er iemand heel de dag thuis zou zijn. Niks kan fout gaan dacht ik.
Post NL kon ineens het adres niet vinden dus was het retour gestuurd. Meerdere keren Post NL en MM gebeld, pakketje zou nogmaals verstuurd worden.
Volgende dag kreeg ik nog een T&T, en het pakketje was begin van de middag bezorgd. (erg vreemd was er was niemand thuis). Eenmaal thuis was er niets geleverd ook geen briefje in de brievenbus. Nogmaals Post NL bellen. Pakketje kon nog tot 18.00 uur bezorgd worden.
Rond 17.30 uur gebeld door MM dat ze een PS5 retour hadden gekregen maar ze weken nu maar af van standaard procedure (terug in de verkoop zetten). Pakketje is nogmaals opgestuurd en uiteindelijk toch nog bezorgd gekregen.
TIP voor de volgende: Ga je pakket ophalen of laat het bezorgen op een ophaal-punt.
Post NL kon ineens het adres niet vinden dus was het retour gestuurd. Meerdere keren Post NL en MM gebeld, pakketje zou nogmaals verstuurd worden.
Volgende dag kreeg ik nog een T&T, en het pakketje was begin van de middag bezorgd. (erg vreemd was er was niemand thuis). Eenmaal thuis was er niets geleverd ook geen briefje in de brievenbus. Nogmaals Post NL bellen. Pakketje kon nog tot 18.00 uur bezorgd worden.
Rond 17.30 uur gebeld door MM dat ze een PS5 retour hadden gekregen maar ze weken nu maar af van standaard procedure (terug in de verkoop zetten). Pakketje is nogmaals opgestuurd en uiteindelijk toch nog bezorgd gekregen.
TIP voor de volgende: Ga je pakket ophalen of laat het bezorgen op een ophaal-punt.
Ja, zo gek dat mensen die oorspronkelijk 15dec hadden staan hem woensdag ontvangen en wij dan weer terug worden geschoven. Ik hoop dat ze maar genoeg voorraad krijgen voor december dan...Verwijderd schreef op maandag 23 november 2020 @ 09:58:
[...]
Ik heb hetzelfde mailtje... had de hoop op vandaag al opgegeven maar 15 dec is wel ff taai
Zeker als andere mensen m eerder lijken te ontvangen, maar ben toch blij dat ie er voor het einde van het jaar is
Verwijderd
dit is heeeeel zuurMyLilPWNY schreef op maandag 23 november 2020 @ 10:04:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wederom weer op jacht naar een PS5....
[Afbeelding]
Hmm, ik zou voorzichtig zijn met bellen, mailen, chatten met Amazon. Volgens mij proberen ze zo veel mogelijk cases zo snel mogelijk te sluiten en gaan ze snel over op annuleren/restitutie.. Bij mij gaven ze in eerste instantie ook al aan, no stock. Na aandringen komt hij toch vanavond. Wacht het gewoon even af zou ik zeggen..
Verwijderd
ik heb geen mailVerwijderd schreef op maandag 23 november 2020 @ 09:58:
[...]
Ik heb hetzelfde mailtje... had de hoop op vandaag al opgegeven maar 15 dec is wel ff taai
Ja er zijn hier massa's personen ongeduldig he...ogboss schreef op maandag 23 november 2020 @ 10:07:
Hmm, ik zou voorzichtig zijn met bellen, mailen, chatten met Amazon. Volgens mij proberen ze zo veel mogelijk cases zo snel mogelijk te sluiten en gaan ze snel over op annuleren/restitutie.. Bij mij gaven ze in eerste instantie ook al aan, no stock. Na aandringen komt hij toch vanavond. Wacht het gewoon even af zou ik zeggen..
Ze hebben al melding gekregen dat het verzonden is kunnen dit mooi online opvolgen en toch zitten ze Amazon te 'stalken' met allerlei vragen.
De woorden 'Nog even afwachten' kent men nog niet goed
Mijne is vrijdag 'shipped' van Amazon UK. Levering 2/12
Zit atm in Leeds sinds vrijdag.
Als het afgelopen dagen niet bewogen heeft + levering is pas volgende week woensdag dan is het simpel. Er is enkel nog maar een verzendlabel aangemaakt maar fysiek is het toestel nog niet 'processed'.
Moest die T&T code bewegen zou ik deze sneller binnen krijgen dan 2/12... In normale omstandigheden krijg je het na 3 (max 5) werkdagen bij je thuis geleverd.
Ik zit ook nog steeds op mijn Pre-Order(17-9 besteld) van de Media Markt te wachten...Tjost schreef op maandag 23 november 2020 @ 10:01:
Pre-order van MM zou op launch day komen. Deze was netjes verstuurd via Post NL. T&T binnen gekregen, geregeld dat er iemand heel de dag thuis zou zijn. Niks kan fout gaan dacht ik.
Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
| Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |
:strip_exif()/f/image/fmbnAvVCNIE4Mpkp61oXyTMZ.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/UL5cBl3coyQdtwj6lZX6vthB.png?f=fotoalbum_large)