Ik koop games via de US store in een staat waar geen BTW wordt geheven. Demons Souls kost dan bijv 58 eur ipv 80.schumi1986 schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 22:14:
Pfoh als ik die prijzen in de store zie dan kan ik niet anders dan mensen aanraden om een ps5 met drive te kopen
Mjah maar fysiek kan je hem ook uit Canada bestellen voor 52 euro (inc verzenden) en weer voor dezelfde prijs op Marktplaats zetten als die is uitgespeeldbronstige schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 22:24:
[...]
Ik koop games via de US store in een staat waar geen BTW wordt geheven. Demons Souls kost dan bijv 58 eur ipv 80.
Linksom of rechtsom, ik denk dat het bijna altijd financieel voordeliger is om de disk versie te hebben.
[ Voor 11% gewijzigd door ryderb op 21-11-2020 22:34 ]
Je kan daar wel met cc betalen. Dan heb je wel extra zekerheid maar vertrouwen doe ik het ook niet.Thommie007 schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 22:17:
[...]
Zeer verdacht. Geen enkele info te vinden over deze site. Trap er niet in. Webshoptracker geeft de site ook een onvoldoende.
Overal is de ps5 uit verkocht behalve bij hun.
Edit: zeker fake game pop https://www.auktionshilfe...r-office-game-pop-de-sup/
[ Voor 16% gewijzigd door Evertt op 21-11-2020 22:40 ]
Waar bestel je dan?ryderb schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 22:34:
[...]
Mjah maar fysiek kan je hem ook uit Canada bestellen voor 52 euro (inc verzenden) en weer voor dezelfde prijs op Marktplaats zetten als die is uitgespeeld
Linksom of rechtsom, ik denk dat het bijna altijd financieel voordeliger is om de disk versie te hebben.
Is het ergens handig om gewoon een preorder te laten staan en zien wanneer ie binnen komt?
Ja is zeker weten voordeliger, maar kan je je ook voorstellen dat niet voor iedereen de kosten zwaarwegend zijn als het om games gaat?ryderb schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 22:34:
[...]
Mjah maar fysiek kan je hem ook uit Canada bestellen voor 52 euro (inc verzenden) en weer voor dezelfde prijs op Marktplaats zetten als die is uitgespeeld
Alleen al het gezeik van marktplaats om een spel 2dehands te moeten verkopen, in een envelop doen, opsturen en dan nog de communicatie met "er zitten toch geen krasjes op", "kunt u een foto maken van de binnenkant van het hoesje" volk en dat voor 2 tientjes vind ik het al niet waard om überhaupt eraan te beginnen.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
https://www.videogamesplus.ca/
Toevallig is Demon’s Souls iets duurder (57-58), maar meestal erg scherpe prijzen. Verzenden duurt wel iets langer dan Bol
Dank je! Ik zal eens kijken!ryderb schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 22:39:
[...]
Toevallig is Demon’s Souls iets duurder (57-58), maar meestal erg scherpe prijzen. Verzenden duurt wel iets langer dan Bol
Ik heb geen zin om continu met hoesjes te klooien en die te bewaren. Digitaal kan dan iets duurder zijn (al valt dat mee als je slim koopt), je betaalt voor het gebruiksgemak.ryderb schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 22:34:
[...]
Klopt verkoop zelf ook bijna nooit games. Maar vaak zijn ze fysiek bijna altijd goedkoper te vinden (nieuw en tweedehands) dus zelfs wanneer je zelf niet zou verkopen ben je vaak goedkoper uit.Flagg schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 22:39:
[...]
Ja is zeker weten voordeliger, maar kan je je ook voorstellen dat niet voor iedereen de kosten zwaarwegend zijn als het om games gaat?
Alleen al het gezeik van marktplaats om een spel 2dehands te moeten verkopen, in een envelop doen, opsturen en dan nog de communicatie met "er zitten toch geen krasjes op", "kunt u een foto maken van de binnenkant van het hoesje" volk en dat voor 2 tientjes vind ik het al niet waard om überhaupt eraan te beginnen.
Geen verzendkosten, invoerkosten etc?ryderb schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 22:39:
[...]
Toch wel handig als je een game weer kan verkopen als je er zat van bent. Tenzij je dat niet boeit. Downloaden moet er toch wel veel steeds met updates tegenwoordig, ook met disc.bronstige schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 22:40:
[...]
Ik heb geen zin om continu met hoesjes te klooien en die te bewaren. Digitaal kan dan iets duurder zijn (al valt dat mee als je slim koopt), je betaalt voor het gebruiksgemak.
Mijn op 19-11 op Amazon.co.uk bestelde PS5, die eerst op ma de 23e bezorgd zou worden, is vandaag bezorgd
Heel klein nadeel is dat ze vd normale 3 polige stekker naar 2 polige zijn overgestapt. En daar heb ik geen extra van
(UK stekker)
Is de aansluiting op de PS5 niet gewoon een standaard C7 aansluiting?Seven_PRX schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 22:51:
Mijn op 19-11 op Amazon.co.uk bestelde PS5, die eerst op ma de 23e bezorgd zou worden, is vandaag bezorgdHeel klein nadeel is dat ze vd normale 3 polige stekker naar 2 polige zijn overgestapt. En daar heb ik geen extra van
(UK stekker)
Ter interesse, wil je een screenshotje plaatsen van de route? Mijne is net gearriveerd in Frankrijk en ben benieuwd hoe veel stappen ik nog moet verwachten.Seven_PRX schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 22:51:
Mijn op 19-11 op Amazon.co.uk bestelde PS5, die eerst op ma de 23e bezorgd zou worden, is vandaag bezorgdHeel klein nadeel is dat ze vd normale 3 polige stekker naar 2 polige zijn overgestapt. En daar heb ik geen extra van
(UK stekker)
Wat die stekker betreft: dat is wel zuur. Morgen even naar een elektronicazaak dus.
Zelfs zonder tweedehandse doorverkoop is het kopen van fysieke spellen vaak voordeliger. Op launch dag koop ik 9 van de 10 keer ergens op een webwinkel een disc versie voor 50 euro. Op de Playstation Store kost dat gewoon 70 euro.
Jawel. Maar hij had een C13/14 verwacht blijkbaar.colorsone schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 22:52:
[...]
Is de aansluiting op de PS5 niet gewoon een standaard C7 aansluiting?
Yep maar dat is alleen interessant als de prijzen van games je iets interesseert.ryderb schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 22:41:
[...]
Klopt verkoop zelf ook bijna nooit games. Maar vaak zijn ze fysiek bijna altijd goedkoper te vinden (nieuw en tweedehands) dus zelfs wanneer je zelf niet zou verkopen ben je vaak goedkoper uit.
Ik heb nog nooit een spel niet kunnen kopen omdat ik het geld er niet voor had. En als dat moment wel zou komen zou ik direct stoppen en een hobby zoeken die ik wel kan bekostigen.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
En ook van nieuwe spellen daalt de prijs in de winkel gewoon na verloop van tijd.noskill schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 22:53:
Zelfs zonder tweedehandse doorverkoop is het kopen van fysieke spellen vaak voordeliger. Op launch dag koop ik 9 van de 10 keer ergens op een webwinkel een disc versie voor 50 euro. Op de Playstation Store kost dat gewoon 70 euro.
Zoals hierboven gezegd, je betaalt voor gebruiksgemak. Maar dat disc goedkoper is dan digitaal staat als een paal boven water.
Er is natuurlijk een groot verschil tussen het geld niet hebben en tientallen euro's willen besparen, dat lijkt me toch niet al te ingewikkeld.Flagg schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 22:54:
[...]
Yep maar dat is alleen interessant als de prijzen van games je iets interesseert.![]()
Ik heb nog nooit een spel niet kunnen kopen omdat ik het geld er niet voor had. En als dat moment wel zou komen zou ik direct stoppen en een hobby zoeken die ik wel kan bekostigen.
Gewoon alles digitaal en samen delen met een maat. Ik heb een Amerikaans account (Alaska = geen BTW). Vervolgens kloppen we spellen samen. Game van 70 euro is daar nog geen 30 euro p.p. dan. PS Plus kan je ook delen. Een jaar heb je al voor 25-30 euro.
Ja, maar PS4 heeft een andere, standaard pc aansluiting. Van die heb ik tig kabels, maar c7 geen enkele.colorsone schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 22:52:
[...]
Is de aansluiting op de PS5 niet gewoon een standaard C7 aansluiting?
misschien nog ergens laptop adapters liggen waar misschien een C7 inzit?Seven_PRX schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 23:05:
[...]
Ja, maar PS4 heeft een andere, standaard pc aansluiting. Van die heb ik tig kabels, maar c7 geen enkele.
Of accu opladers voor camera’s
[ Voor 6% gewijzigd door King Dingeling op 21-11-2020 23:08 ]
PSN id: K1ngD1ng3l1ng | BF3 PC: KingDing3ling
Saturday, 21 NovemberTchock schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 22:53:
[...]
Ter interesse, wil je een screenshotje plaatsen van de route? Mijne is net gearriveerd in Frankrijk en ben benieuwd hoe veel stappen ik nog moet verwachten.
Wat die stekker betreft: dat is wel zuur. Morgen even naar een elektronicazaak dus.
4:16 PM
Delivered to customer
AMSTERDAM,
3:40 PM
Parcel left the carrier facility
AMSTERDAM,
7:33 AM
Parcel arrived at a carrier facility
AMSTERDAM,
12:29 AM
Package departed an Amazon facility
Lauwin-Planque, Hauts-de-France FR
Friday, 20 November
10:37 PM
Package arrived at an Amazon facility
Package has shipped
[ Voor 4% gewijzigd door Seven_PRX op 21-11-2020 23:09 ]
Thanks! Dus anderhalve dag na arriveren in Lauwin-Planque kwam ie bij je thuis?Seven_PRX schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 23:07:
[...]
3:40 PM
Parcel left the carrier facility
AMSTERDAM,
7:33 AM
Parcel arrived at a carrier facility
AMSTERDAM,
12:29 AM
Package departed an Amazon facility
Friday, 20 November
10:37 PM
Package has shipped
Hoe kun je ps plus samen delen, in 1 huis via netwerk? Maar toch niet op verschillende plaatsenLauBak schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 23:00:
Gewoon alles digitaal en samen delen met een maat. Ik heb een Amerikaans account (Alaska = geen BTW). Vervolgens kloppen we spellen samen. Game van 70 euro is daar nog geen 30 euro p.p. dan. PS Plus kan je ook delen. Een jaar heb je al voor 25-30 euro.
Kabeltje regel ik nog wel, had gelukkig nog wel een verloopstekker voor UK > NL stopcontact.King Dingeling schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 23:07:
[...]
misschien nog ergens laptop adapters liggen waar misschien een C7 inzit?
Of accu opladers voor camera’s
Morgen anders ff rijden naar een hornbach in de buurtSeven_PRX schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 23:11:
[...]
Kabeltje regel ik nog wel, had gelukkig nog wel een verloopstekker voor UK > NL stopcontact.
https://www.hornbach.nl/s...-8-m/8307139/artikel.html
PSN id: K1ngD1ng3l1ng | BF3 PC: KingDing3ling
zelfde tijd, zelfde site.. geld niet afgeschreven van cc en nog steeds datum op maandag. Ik wacht echter nog op de dispatch. Volgens mij is het wat misgelopen aan mijn kantGenestealer schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 18:00:
[Afbeelding]
Binnen! Gelukkig geen katten brokken...
Besteld woensdag 14:16 amazon DE. Maandag stond oorspronkelijke levering. Zojuist ontvangen.
Zeker wel. Je stelt jouw account als primairy op zijn PlayStation en andersom. Op je primairy kunnen alle accounts alle spellen spelen incl. PS Plus en op je secundairy (bij jou thuis)kan je alleen zelf. Het werkt dus alleen als je zelf thuis maar op één account speelt. Je moet dan ook alles via één account aanschaffen. Beste is eigenlijk om via dat 2e account van de ander alles aan te schaffen. Dan kan je thuis op meerdere accounts (kinderen, vrouw etc.) alles spelen.Bulls schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 23:11:
[...]
Hoe kun je ps plus samen delen, in 1 huis via netwerk? Maar toch niet op verschillende plaatsen
Gisteren nog the last of us 2 gekocht voor 12 euro p.p. 😆
Pech zeg... ik heb met ideal betaald. Enige verschil.Vizjee schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 23:18:
[...]
zelfde tijd, zelfde site.. geld niet afgeschreven van cc en nog steeds datum op maandag. Ik wacht echter nog op de dispatch. Volgens mij is het wat misgelopen aan mijn kant
Ps: wachten meer dan waard. Top ding
[ Voor 7% gewijzigd door Genestealer op 21-11-2020 23:25 ]
Ja en het blijft lastig blijkbaar om te beseffen dat sommige mensen die behoefte niet hebben om tientallen euro's te kunnen besparen.Tchock schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 22:56:
[...]
Er is natuurlijk een groot verschil tussen het geld niet hebben en tientallen euro's willen besparen, dat lijkt me toch niet al te ingewikkeld.
Serieus geld besparen doe ik graag en geld besparen op dingen die niet leuk zijn ook. Voor games geld dat niet, laat ze er lekker rijk van worden, maken ze hopelijk meer games.
Kabel uit je PS4 halen als je die hebt??Seven_PRX schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 23:11:
[...]
Kabeltje regel ik nog wel, had gelukkig nog wel een verloopstekker voor UK > NL stopcontact.
Sinds gisteren..
Leeds, Cheshire GB
Leeds, Cheshire GB
Ik ben blij, eindelijk zie ik het geld afgeschreven van mn cc en is mij verzekerd dat de PS5 maandag binnen is (welliswaar via de chat, maar goed, we zijn weer wat verder)
Verwijderd
Is afschrijving van je cc een reservering. Zit in dezelfde situatie, maar mijn amazon de bestelling is nog niet dispatched.Vizjee schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 23:51:
Ik ben blij, eindelijk zie ik het geld afgeschreven van mn cc en is mij verzekerd dat de PS5 maandag binnen is (welliswaar via de chat, maar goed, we zijn weer wat verder)
Verwijderd
Heb je ook een verzendbevestiging ontvangen met daarin je t&t. Wil weten omdat er bij mij geen beweging in zit. Zou ik blij zijn als je op me bericht reageert. ThanksVizjee schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 23:51:
Kabel ps5 is niet hetzelfde als die van de ps4 pro, je hebt hier zo’n “achtje” voor nodig en niet zo’n psu voedingskabelajaxkoen93 schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 23:33:
[...]
Kabel uit je PS4 halen als je die hebt??
Verwijderd
Een vrij verkrijgbare c7 kabel.crimby schreef op zondag 22 november 2020 @ 00:30:
[...]
Kabel ps5 is niet hetzelfde als die van de ps4 pro, je hebt hier zo’n “achtje” voor nodig en niet zo’n psu voedingskabel
Die ja! Maar dus miss wel eentje die aangeschaft wilt hebben voor je de ps5 krijgt aangezien de ps4 pro een andere kabel heeft.
Dit alles natuurlijk alleen als je de ps5 uit UK hebt besteld en geen converter hebt of wilt gebruiken
Verwijderd
Heb mn ps5 vanuit amazon de besteld om 14.16. Nog steeds geen beweging in status. Hik niet dispatched. Vroeg vizjee effe om advies. Maar die heeft het druk blijkbaar. Zal morgen Klantenservice bellen. Hoe kan je vanuit duitsland binnen 1 dag een ps5 bezorgen naar NL. Bij staat nog als leverdatum 23 november. Snap echt niks. Ze stellen me wel gerust dat er wel wordt geleverd naar mij. We gaan het ziencrimby schreef op zondag 22 november 2020 @ 00:34:
[...]
Die ja! Maar dus miss wel eentje die aangeschaft wilt hebben voor je de ps5 krijgt aangezien de ps4 pro een andere kabel heeft.
Dit alles natuurlijk alleen als je de ps5 uit UK hebt besteld en geen converter hebt of wilt gebruiken
Geen idee, mijn PS5 kwam in 2 dagen vanuit de UK naar mn huis heheVerwijderd schreef op zondag 22 november 2020 @ 00:39:
[...]
Heb mn ps5 vanuit amazon de besteld om 14.16. Nog steeds geen beweging in status. Hik niet dispatched. Vroeg vizjee effe om advies. Maar die heeft het druk blijkbaar. Zal morgen Klantenservice bellen. Hoe kan je vanuit duitsland binnen 1 dag een ps5 bezorgen naar NL. Bij staat nog als leverdatum 23 november. Snap echt niks. Ze stellen me wel gerust dat er wel wordt geleverd naar mij. We gaan het zien
Verwijderd
Heb niet zo'n haast. Kan wel wachten. Belangrijk is dat mn bestelling er staat. Denk dat het niet langer zal duren dan eind novembercrimby schreef op zondag 22 november 2020 @ 00:41:
[...]
Geen idee, mijn PS5 kwam in 2 dagen vanuit de UK naar mn huis hehe
Ik zit in exact dezelfde situatie, er is mij vrijdag verteld dat ik mij geen zorgen hoef te maken. Voor zover ik op dit topic heb gezien heeft iedereen die hem zaterdag kreeg een dag van te voren de verzendstatus gekregen dus ik denk dat de 1 dag levering er toch wel inzit voor ons.Verwijderd schreef op zondag 22 november 2020 @ 00:39:
[...]
Heb mn ps5 vanuit amazon de besteld om 14.16. Nog steeds geen beweging in status. Hik niet dispatched. Vroeg vizjee effe om advies. Maar die heeft het druk blijkbaar. Zal morgen Klantenservice bellen. Hoe kan je vanuit duitsland binnen 1 dag een ps5 bezorgen naar NL. Bij staat nog als leverdatum 23 november. Snap echt niks. Ze stellen me wel gerust dat er wel wordt geleverd naar mij. We gaan het zien
Verwijderd
Ik hoop het.CptGummyBearz schreef op zondag 22 november 2020 @ 00:57:
[...]
Ik zit in exact dezelfde situatie, er is mij vrijdag verteld dat ik mij geen zorgen hoef te maken. Voor zover ik op dit topic heb gezien heeft iedereen die hem zaterdag kreeg een dag van te voren de verzendstatus gekregen dus ik denk dat de 1 dag levering er toch wel inzit voor ons.
Voor alle zekerheid ga ik in de ochtend bellen naar de klantenservice. Gaat om 6 uur open. Met een stevig gesprek denk ik wel dat het alsnog goed komt. Dat amazon zijn beloftes, tenminste voor ons en misschien nog een paar andere mensen niet kan nakomen vind ik niet kunnen. Zeker als het gaat om de grootste retailer van Duitsland. Je verkoopt toch niet al je voorraad. Er is zeker nog een paar over die ze voor ons kunnen verzenden.
Nogmaals: Als ze beloven dat je de ps5 op maandag ontvangt, moeten ze die belofte waarmaken. punt uit.
Yesmustiej schreef op zondag 22 november 2020 @ 01:13:
any restock somewhere in europe guys?
Verwijderd schreef op zondag 22 november 2020 @ 01:54:
[...]
Ik hoop het.
Voor alle zekerheid ga ik in de ochtend bellen naar de klantenservice. Gaat om 6 uur open. Met een stevig gesprek denk ik wel dat het alsnog goed komt. Dat amazon zijn beloftes, tenminste voor ons en misschien nog een paar andere mensen niet kan nakomen vind ik niet kunnen. Zeker als het gaat om de grootste retailer van Duitsland. Je verkoopt toch niet al je voorraad. Er is zeker nog een paar over die ze voor ons kunnen verzenden.
Nogmaals: Als ze beloven dat je de ps5 op maandag ontvangt, moeten ze die belofte waarmaken. punt uit.
Verwijderd
IK ga echt niet balen. Zal alles proberen om mijn playstation 5 te krijgen. Ben een trotse diehard, heb zelfvertrouwen. Dit is geen spel maar realiteit. Ik MOET mijn ps5 krijgen, anders kan ik niet leven..
p.s. no scalper for me
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2020 03:01 ]
Ja, pakket is (rond middernacht) ontvangen door postNL.Wesselkoning schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 22:04:
Mensen die vandaag op bolcom een Ps5 besteld hebben, iemand al een Track & Trace?
[ Voor 20% gewijzigd door Rwinio op 22-11-2020 04:02 ]
Ik had hem donderdag om 14.15 uur besteld bij amazon.de en hij werd vrijdagavond geleverd. Dus 1 dagslevering kan wel degelijkCptGummyBearz schreef op zondag 22 november 2020 @ 00:57:
[...]
Ik zit in exact dezelfde situatie, er is mij vrijdag verteld dat ik mij geen zorgen hoef te maken. Voor zover ik op dit topic heb gezien heeft iedereen die hem zaterdag kreeg een dag van te voren de verzendstatus gekregen dus ik denk dat de 1 dag levering er toch wel inzit voor ons.
Hoop voor jullie dat die snel komt.
met amazon prime kun je nog wel tot ergens diep in de nacht bestellen met dezelfde dag levering..Jekke schreef op zondag 22 november 2020 @ 04:22:
[...]
Ik had hem donderdag om 14.15 uur besteld bij amazon.de en hij werd vrijdagavond geleverd. Dus 1 dagslevering kan wel degelijk
Hoop voor jullie dat die snel komt.
meestal tot ongeveer 0400 uur sochtends komt dan nog in de avondlevering mee
dan moet het overigens wel al in nederland zijn
veel dingen komen uit frankrijk dat halen ze dan niet meer
[ Voor 10% gewijzigd door boyette op 22-11-2020 05:40 ]
nog mensen besteld bij CO.UK waar het pakketje zich nogs steeds in leeds bevindt?
Iemand nog een update ontvangen van Bol.com voor hun pre-order van 17 september? Helaas, is de track trace hier nog leeg en heeft PostNL nog niets ontvangen.
Nou.... dat hebben we door... Ik hoop wel dat je serieus ergens hulp krijgt. Heel gezond komt het niet over.Verwijderd schreef op zondag 22 november 2020 @ 07:49:
We wachten het af. In de tussentijd wacht ik even af. Zoveel geduld heb dan weer over.
Misschien makkelijk gezegd als PS5 eigenaar. Uiteindelijk is het gewoon een console met iets meer rekenkracht. Zoveel verschil zit er grafisch (nog) niet tussen de PS4 Pro en PS5.
Het snel laden is fijn, dat hij fluisterstil is fijn. Maar ik zou me er geen seconde nerveus over maken.
XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907
Misschien helpt het om te weten dat er hier verschillende tweakers zijn die eind september hebben besteld bij Amazon en nog niets ontvangen hebben? Misschien kan je daardoor beter slapen, lukt het dan om een hap door je keel te proppen? Ik hoop het van harte.Verwijderd schreef op zondag 22 november 2020 @ 07:32:
Bellen, email, chat of zelfs de post. Voor mij zijn alle opties open om mijn ps5 te krijgen. Ik zal hiervoor alle zeilen bijzetten.
Zelfs alleen door die doos van de ps5 wordt ik opgewonden en klopt mijn hart. Die gevoel van blijheid. Dat wil ik meemaken. Laat mn dromen uitkomen. Ik zeg het tegen jouw Amazon.
En anders kan je nog altijd een PS4 pro kopen. Er komen enkele mooie BF deals aan daarvoor!
Beetje een rare beredenering.Flagg schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 22:54:
[...]
Yep maar dat is alleen interessant als de prijzen van games je iets interesseert.![]()
Ik en m’n vriendin verdienen gezamenlijk meer dan 5x modaal. Ik kan best 2 tientjes meer betalen voor een game, maar dat is nog geen reden om te veel voor iets te betalen dat niet daadwerkelijk iets extra’s oplevert.
Het zou inmiddels wel weer is fijn zijn als een mod dit even opruimt...
Dacht dat het na de honderden "mijn status is onveranderd heeft iemand ook besteld om tijd xxxx" niet gekker kon.
@Darknight6 ik hoop dat je echt de boel aan het trollen bent hier... anders even t advies opvolgen van men hier en even gaan praten met iemand.
Dacht dat het na de honderden "mijn status is onveranderd heeft iemand ook besteld om tijd xxxx" niet gekker kon.
@Darknight6 ik hoop dat je echt de boel aan het trollen bent hier... anders even t advies opvolgen van men hier en even gaan praten met iemand.
Ik heb een T&T ontvangen, maar helaas nog geen PlayStation gezien.ParaNoID schreef op zondag 22 november 2020 @ 08:28:
Iemand nog een update ontvangen van Bol.com voor hun pre-order van 17 september? Helaas, is de track trace hier nog leeg en heeft PostNL nog niets ontvangen.
Tweemaal een bezorgtijd gekregen waarin geen levering heeft plaatsgevonden.
De levering heeft nu de status ‘Bezorgtijd nog niet bekend’ en vraag mij dus af of deze geleverd gaat worden.
De klantenservice van PostNL verzekerde mij dat deze niet ‘kwijt’ zou zijn, maar door alle vertraging nog in het sorteercentrum ligt.
Blijven hopen dus.
Hmmm nog meer mensen die donderdag avond 19-11 wel gelukt is bestelling te plaatsen bij Mediamarkt om 23:05 waarbij betaling en bevestiging gelukt is maar waarbij status: vertraagd is?

Hoop echt dat deze niet begin komende week alsnog geannuleerd gaat worden...

Hoop echt dat deze niet begin komende week alsnog geannuleerd gaat worden...
Yesss nice!!nii3k schreef op zondag 22 november 2020 @ 08:41:
Woohoo, zou pas eind december ontvangen van amazon.de, afgeopen nacht de status naar verzonden!
Hoe laat had je je bevestigingsmail binnen?
E: hier nog steeds 15 dec (mail 14:17 ontvangen)
[ Voor 8% gewijzigd door Banaan000 op 22-11-2020 08:43 ]
Ik heb ook bestelling bij Amazon de en die word volgens de huidige planning geleverd 15-16 sec, maar ik heb wel al een reservering voor het hele bedrag in mijn cc staan, sinds de bestelling is gedaan afgelopen donderdag.ivokenevil schreef op zondag 22 november 2020 @ 07:52:
[...]
Hier ook volledige reservering op cc sinds gisteren door Amazon uk maar geen levertijd meer bekend, sinds vrijdag gewijzigd van 23e naar we mailen je wanneer bekend. Amazon gaf wel aan dat ze alleen bedrag reserveren wanneer ze gaan versturen... dus beetje dubbele gevoelens hier... enige wat we kunnen doen is wachten idd..
Dus alleen reserveren wanneer ze versturen , lijkt niet helemaal te kloppen.
Windows 11 PC,RTX2080,32GB,i9 | Samsung S20+ 5G | iPad Pro 12.9 | PS5 | PSN ID : DReaMeRD71 | Xbox Series X | XBL : DReaMeR2601 | Switch 2
Nee bij mij stond de reservering er ook direct na bestellen. Heb het idee dat het per bank anders is.Merdera schreef op zondag 22 november 2020 @ 08:44:
[...]
Ik heb ook bestelling bij Amazon de en die word volgens de huidige planning geleverd 15-16 sec, maar ik heb wel al een reservering voor het hele bedrag in mijn cc staan, sinds de bestelling is gedaan afgelopen donderdag.
Dus alleen reserveren wanneer ze versturen , lijkt niet helemaal te kloppen.
Vreemd dan dat iemand die gister een digital heeft kunnen bestellen bij bol wel vanacht een actieve t&t met gewicht heeft en wij nog niet. Onze zijn echt wel kwijt. Ze zullen er ongetwijfeld naar opzoek zijn.DDriessen schreef op zondag 22 november 2020 @ 08:37:
[...]
Ik heb een T&T ontvangen, maar helaas nog geen PlayStation gezien.
Tweemaal een bezorgtijd gekregen waarin geen levering heeft plaatsgevonden.
De levering heeft nu de status ‘Bezorgtijd nog niet bekend’ en vraag mij dus af of deze geleverd gaat worden.
De klantenservice van PostNL verzekerde mij dat deze niet ‘kwijt’ zou zijn, maar door alle vertraging nog in het sorteercentrum ligt.
Blijven hopen dus.
Daarnaast is de status verzonden weg in mijn bol.com account. T&T code staat er nog wel inclusief betaald.
[ Voor 6% gewijzigd door BurnsMM op 22-11-2020 09:02 ]
Bij de Xbox series x hadden veel mensen hetzelfde issue bij Bol, daar is hun order na veel smoesjes geannuleerd, maar voglens mij hebben ze wel een powerbank gehad voor het ongemakBurnsMM schreef op zondag 22 november 2020 @ 08:56:
[...]
Vreemd dan dat iemand die gister een digital heeft kunnen bestellen bij bol wel vanacht een actieve t&t met gewicht heeft en wij nog niet. Onze zijn echt wel kwijt. Ze zullen er ongetwijfeld naar opzoek zijn.
Voor wanneer stond je levering?nii3k schreef op zondag 22 november 2020 @ 08:41:
Woohoo, zou pas eind december ontvangen van amazon.de, afgeopen nacht de status naar verzonden!
Amazon heeft geen reservebatch in het geval van DOA. Zelf meegemaakt.Verwijderd schreef op zondag 22 november 2020 @ 06:43:
[...]
Dit is geen grap. Zit in dezelfde situatie als mijn medetweaker CptGummyBears (paar posts eerder). Bijna iedereen die op 19-11 om 14.16 bij amazon.de ps5 hebben besteld, hebben die ontvangen, behalve wij twee. Mijn bestelling staat nog dat die morgen bezorgd wordt. Maar is dat haalbaar? Of is er een vertraging opgelopen. Amazon zal zeker nog een reserve batch hebben in geval van omruilingen door doa.
Hoe dan ook wil ik mijn ps5 op tijd hebben. Kan moeilijk slapen, heb paranoïde door dit hele gebeuren. Denk dat ik maar naar de huisarts zal gaan voor een middel die mijn angstgevoelens dempen.
Nu ben ik heel bang dat ik misschien in de volgende batch zit die denk ik eind december worden geleverd. Maar hoop dat ze alsnog vandaag verzenden.
Amazon ga a.u.b over tot levering. Mijn gezondheid staat op het SPEL.
Ja hoogstwaarschijnlijk zal dat de conclusie zijn. Ik houd nog een klein beetje hoop gezien er bij mij wel een gewicht en omvang staat en hij dus door PostNL is aangenomen.EvolutionX schreef op zondag 22 november 2020 @ 08:58:
[...]
Bij de Xbox series x hadden veel mensen hetzelfde issue bij Bol, daar is hun order na veel smoesjes geannuleerd, maar voglens mij hebben ze wel een powerbank gehad voor het ongemak
Als je op de PostNL track & trace pagina kijkt en het de status in het sorteercentrum of bij het depot heeft kan je er vanuit gaan dat het pakket idd gewoon vertraagd is. Niet vergeten dat de Black Friday gekte al gedeeltelijk begonnen is, PostNL heeft nu daardoor (en nog een beetje door Corona) gewoonweg meer pakketten te bezorgen dan ze kunnen afleveren.BurnsMM schreef op zondag 22 november 2020 @ 08:56:
[...]
Vreemd dan dat iemand die gister een digital heeft kunnen bestellen bij bol wel vanacht een actieve t&t met gewicht heeft en wij nog niet. Onze zijn echt wel kwijt. Ze zullen er ongetwijfeld naar opzoek zijn.
Daarnaast is de status verzonden weg in mijn bol.com account. T&T code staat er nog wel inclusief betaald.
Al zou het natuurlijk altijd kunnen dat een oneerlijke bezorger nu een aantal PS5's thuis heeft staan.
Die van mij kwam ook op dat tijdstip (vrijdagavond kwart voor 11) aan in Frankrijk, maar ligt sindsdien nog daar. Althans, er zijn geen updates geweest sindsdien.Tchock schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 23:10:
[...]
Thanks! Dus anderhalve dag na arriveren in Lauwin-Planque kwam ie bij je thuis?
Wellicht heb ik net pech gehad en zat de vrachtwagen vol en gaat ie met de volgende rit mee (zal dan komende nacht zijn gok ik).
Dat soort dingen zijn lastig met zekerheid te stellen.
Ik zie nu dat bij mij de status ook weg is. De klantenservice heeft mij echter beloofd dat, indien mijn exemplaar niet gevonden gaat worden, zij deze gaan vervangen door een nieuwe bij de tweede batch.BurnsMM schreef op zondag 22 november 2020 @ 08:56:
[...]
Hier heb ik dan ook direct een printscreen van gemaakt
Bij mij werd in een persoonlijke twitter chat verteld dat ze maandag contact opnemen als de status bij post.nl nog hetzelfde is.DDriessen schreef op zondag 22 november 2020 @ 09:09:
[...]
Ik zie nu dat bij mij de status ook weg is. De klantenservice heeft mij echter beloofd dat, indien mijn exemplaar niet gevonden gaat worden, zij deze gaan vervangen door een nieuwe bij de tweede batch.
Hier heb ik dan ook direct een printscreen van gemaakt
[ Voor 6% gewijzigd door BurnsMM op 22-11-2020 09:19 ]
Kun je m bij winkels als de intertoys ook lokaal pre orderen ?
Is de status ooit aangepast geweest bij jou?BurnsMM schreef op zondag 22 november 2020 @ 09:18:
[...]
Bij mij werd in een persoonlijke twitter chat verteld dat ze maandag contact opnemen als de status bij post.nl nog hetzelfde is.
Bij mij dus tweemaal. Daarbij gaf de medewerker van PostNL ook aan dat zij het pakketje hebben ontvangen. Ik houd dus nog een klein beetje hoop..
jawel, maar houd rekening dat ze 0-5 per levering krijgen.glydoscoop schreef op zondag 22 november 2020 @ 09:20:
Net even contact gehad voor de zekerheid:DDriessen schreef op zondag 22 november 2020 @ 09:24:
[...]
Is de status ooit aangepast geweest bij jou?
Bij mij dus tweemaal. Daarbij gaf de medewerker van PostNL ook aan dat zij het pakketje hebben ontvangen. Ik houd dus nog een klein beetje hoop..
Reactie Bol kort samengevat:
morgen bellen we, we zijn bezig met mensen die dit voorval hebben een nieuwe te sturen.
[ Voor 29% gewijzigd door ParaNoID op 22-11-2020 09:33 ]
Bij post.nl is hij van donderdag naar vrijdag naar zaterdag naar onbekend gegaan. Er staat geen gewicht of afmeting informatie bij en geen één bolletje is ooit gekleurd geweest. Ga straks ook mijn t&t een navragen bij post.nl. Hoe heb jij contact gehad met post.nl? Chat of telefonisch.DDriessen schreef op zondag 22 november 2020 @ 09:24:
[...]
Is de status ooit aangepast geweest bij jou?
SameAMARONE schreef op zondag 22 november 2020 @ 09:29:
Mij e ligt nog in leeds. De leverdatum staat nog op vrijdag helaas
Ik ga straks maar een reservering plaatsen bij de mediamarkt ben ik toch ergens ingeschreven
Dit klinkt nog best positief. We kunnen helaas niets doen dan afwachten..ParaNoID schreef op zondag 22 november 2020 @ 09:30:
[...]
Net even contact gehad voor de zekerheid:
morgen bellen we, we zijn bezig met mensen die dit voorval hebben een nieuwe te sturen.
Dit ligt in de lijn met de reactie die ik persoonlijk op Twitter ontving. Toch een geheime voorraad voor dit soort gevallen en doa bij bol? Ben benieuwd morgen.ParaNoID schreef op zondag 22 november 2020 @ 09:30:
[...]
Pre-order? Dat is allang klaar. Releasedatum is toch al geweest? Als je het nu niet hebt Gepre-ordered kan je hem naar mij weten beter wachten tot die in de winkel verschijnt. Als je al een pre-order kan doen zal dit pas april 2021 worden met de verwachtingen die er nu zijn.glydoscoop schreef op zondag 22 november 2020 @ 09:20:
Bij mij lijkt het alsof hij in het sorteercentrum ligt, maar vraag me af of dit juist is. Ook heb ik informatie omtrent het gewicht en de omvang, vandaar het kleine beetje hoop.BurnsMM schreef op zondag 22 november 2020 @ 09:31:
[...]
Bij post.nl is hij van donderdag naar vrijdag naar zaterdag naar onbekend gegaan. Er staat geen gewicht of afmeting informatie bij en geen één bolletje is ooit gekleurd geweest. Ga straks ook mijn t&t een navragen bij post.nl. Hoe heb jij contact gehad met post.nl? Chat of telefonisch.
Ik heb het eerst geprobeerd via de chatbot, maar deze werkte bij mij niet goed. Vervolgens telefonisch contact gehad met de klantenservice en de medewerkster gaf aan dat hij in het sorteercentrum in Nieuwegein ligt.
Is er nog iemand met meer info over de 2de batch voor Game Mania?
Ik had begrepen van iemand hier 30/11 maar nog geen update op hun site.
Vanuit de Game Mania winkel waar ik had besteld even terug gekeken en in het To Veld (heb ze er al op aangepsroken) zaten in totaal 38 man die buiten de eerste batch zaten. Nu kan ik niet uitmaken op welke positie ik sta, in het beste geval op 1, slechtste geval op 38. Als de winkel 40 consoles krijgt in batch 2 dan zit ik er bijv. bij
(dat is ongeveer 1 pallet denk ik)
Amazon UK order staat na de melding van "parcel damaged, returning to sender" ook nog op:
"Unfortunately, a problem occurred during shipping and we had to cancel your delivery. The package is being returned, and we will issue a refund within 5 - 7 business days after the return is processed. We’re very sorry for the inconvenience."
Vanuit de Game Mania winkel waar ik had besteld even terug gekeken en in het To Veld (heb ze er al op aangepsroken) zaten in totaal 38 man die buiten de eerste batch zaten. Nu kan ik niet uitmaken op welke positie ik sta, in het beste geval op 1, slechtste geval op 38. Als de winkel 40 consoles krijgt in batch 2 dan zit ik er bijv. bij
Amazon UK order staat na de melding van "parcel damaged, returning to sender" ook nog op:
"Unfortunately, a problem occurred during shipping and we had to cancel your delivery. The package is being returned, and we will issue a refund within 5 - 7 business days after the return is processed. We’re very sorry for the inconvenience."
Een reservering dan ? Het gaat erom dat winkels als coolblue al hebben gezegd er nog 200 te krijgen in de aankomende 2 weken . Stel dat intertoys er 10 krijgt ofzo en je staat 6e op de lijst dan heb je er dus 1Masterchiev schreef op zondag 22 november 2020 @ 09:38:
[...]
Pre-order? Dat is allang klaar. Releasedatum is toch al geweest? Als je het nu niet hebt Gepre-ordered kan je hem naar mij weten beter wachten tot die in de winkel verschijnt. Als je al een pre-order kan doen zal dit pas april 2021 worden met de verwachtingen die er nu zijn.
Met wie heb jij contact gehad?ParaNoID schreef op zondag 22 november 2020 @ 09:30:
[...]
kan jij de volledige timeline posten van je amazon.co.uk order?Elazz schreef op zondag 22 november 2020 @ 09:40:
Is er nog iemand met meer info over de 2de batch voor Game Mania?
Vanuit de Game Mania winkel waar ik had besteld even terug gekeken en in het To Veld (heb ze er al op aangepsroken) zaten in totaal 38 man die buiten de eerste batch zaten. Nu kan ik niet uitmaken op welke positie ik sta, in het beste geval op 1, slechtste geval op 38. Als de winkel 40 consoles krijgt in batch 2 dan zit ik er bijv. bij(dat is ongeveer 1 pallet denk ik)
Saturday, 21 NovemberShivante schreef op zondag 22 november 2020 @ 09:44:
[...]
kan jij de volledige timeline posten van je amazon.co.uk order?
4:17 PM
Parcel was damaged and returning to shipper.
BE
8:18 AM
6:10 AM
Friday, 20 November
Package has shipped
De status updates kwamen we een aantal uur later gisteren. Zag het zelf pas in de avond terwijl het daarvoor onveranderd was.
Op de hoofdpagina staat er delivery this Saturday maar als je op "track package" klikt krijg het bovenstaande onder meer details.
Ik heb het helaas ook bij Bol. Eerst een mail van nog 10 dagen wachten.
Daarna werd hij op woensdag pas heel laat in het systeem gezet als verzonden. Donderdag een excuus dat hij later zou komen met 15 euro.
Daarna elke dag verschoven qua levering tot gisteren. Want toen verdween de bezorgtijd helemaal.
Al herhaaldelijk contact gehad met de klantenservice. Maar duidelijkheid komt er niet alleen maar wachten wachten.
Daarna werd hij op woensdag pas heel laat in het systeem gezet als verzonden. Donderdag een excuus dat hij later zou komen met 15 euro.
Daarna elke dag verschoven qua levering tot gisteren. Want toen verdween de bezorgtijd helemaal.
Al herhaaldelijk contact gehad met de klantenservice. Maar duidelijkheid komt er niet alleen maar wachten wachten.
Bij jou is hij precies niet uit de uk vertrokken?Elazz schreef op zondag 22 november 2020 @ 09:45:
[...]
Saturday, 21 November
BE
Friday, 20 November
Package has shipped
De status updates kwamen we een aantal uur later gisteren. Zag het zelf pas in de avond terwijl het daarvoor onveranderd was.
Op de hoofdpagina staat er delivery this Saturday maar als je op "track package" klikt krijg het bovenstaande onder meer details.
Amazon shipped gewoon uit random EU warehouses.Shivante schreef op zondag 22 november 2020 @ 09:46:
[...]
Bij jou is hij precies niet uit de uk vertrokken?
Dus op moment van bestellen zou die in FR of stock geweest zijn dus wordt die vandaar verder afgehandeld.
Vroeger toen ik bestelde op Amazon UK kwam het telkens vanuit Charlerloi BE naar mij toe.
Jawel, in Noord Frankrijk aangekomen. (zie ook de locatie staan)Shivante schreef op zondag 22 november 2020 @ 09:46:
[...]
Bij jou is hij precies niet uit de uk vertrokken?
Edit: ah wacht. Weet niet of die van UK --> FR ging of direct dispatched uit FR.
[ Voor 14% gewijzigd door Elazz op 22-11-2020 09:50 ]
Ah ,die bevestiging heb ik ook al van afgelopen vrijdag, daarvoor telefonisch met een medewerkster gesproken die gaf aan dat er geen units zijn om uberhaupt te verzenden, toen ik dat daarna via twitter chat doorgaf, zou hij of zij de melding aan de 'gameafdeling' doorzetten... komt allemaal niet heel betrouwbaar over, maar laten we het hopen
[ Voor 11% gewijzigd door EvolutionX op 22-11-2020 09:52 ]
Ik vermoed dat ze door de vele negatieve berichten ondertussen iets beter toezien op de pakketten. Als ze merken dat er iets niet helemaal in orde is zullen ze het zekere nemen.Elazz schreef op zondag 22 november 2020 @ 09:45:
[...]
Saturday, 21 November
BE
Friday, 20 November
Package has shipped
Ik heb sterk het vermoeden dat onze zendingen ergens vastlopen in het DC en voorraad is afgeboekt waardoor het lijkt dat er geen stock is. De klantenservice zou dit niet kunnen inzien. Wat wel belangrijk is om correct te hebben in een geautomatiseerd ordersysteem. Of ze gaan ons voorzien uit de decemberlevering.EvolutionX schreef op zondag 22 november 2020 @ 09:50:
[...]
Ah ,die bevestiging heb ik ook al van afgelopen vrijdag, daarvoor telefonisch met een medewerkster gesproken die gaf aan dat er geen units zijn om uberhaupt te verzenden, toen ik dat daarna via twitter chat doorgaf, zou hij of zij de melding aan de 'gameafdeling' doorzetten... komt allemaal niet heel betrouwbaar over, maar laten we het hopenNet nog contact gehad en ik moest maar geduld hebben tot het hoofdkantoor maandag belt, hoe of wat wist hij nu niet te vertellen
Zal Bol.com wat achter de hand dan gaat misschien nog wat open morgen.ParaNoID schreef op zondag 22 november 2020 @ 09:30:
[...]
Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
| Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |