Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 07:52
User77 schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 09:44:
Hier staat bij mij dit:

Sold by
Amazon EU S.à r.l., Dutch Branch
Mr. Treublaan 7
1097DP
Netherlands

In engeland besteld..
Hier staat: Sold By: Amazon EU S.a.r.L.
ogboss schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 09:46:
[...]

Kan je zien waar je pakketje nu ligt op Amazon? Die van mij is als t goed is gisteren avond aangekomen in frankrijk
Nu gezien!
Donderdag besteld
Vrijdag in Frankrijk
Vandaag in Nederland, in mijn dorpie zelfs al!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• paulvitesse
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 05-08 19:19
Shivante schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 09:39:
voor de mensen die uit CO.UK besteld hebben

Zijn jullie al verder geraakt dan dit? zo ja, wat zijn de volgende stappen?

Friday, 20 November
7:11 PM
Package arrived at an Amazon facility
Leeds, Cheshire GB
Package has shipped
Dan ben je al verder dan ik. Mijne staat nu eindelijk op "dispatching now" *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mc_Smurf
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 04-08 12:24
Evertt schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 09:47:
[...]

DHL leverd niet op zaterdag avond wel doordeweeks in de avond
Zeker wel.. Ze leveren zelfs op zondag..
Heb ze toch echt vaak genoeg in het weekend aan de deur gehad om hier zeker van te zijn. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 02-08 21:01
TDB schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 09:46:
nog steeds niets van bol.com ontvangen. PostNL blijft zeggen dat het pakket nog niet is ontvangen. Bol gaat nu een onderzoek starten. Geen vertrouwen meer.....
Je pakket is niet gescand door Postnl of ligt nog bij Bol.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
Evertt schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 09:47:
[...]

DHL leverd niet op zaterdag avond wel doordeweeks in de avond
Nou volgens DHL komen ze toch echt vandaag tussen 16:00 en 21:30 hoor. Volgens mij zie ik hier wel vaker een DHL auto rijden in het weekend s’avonds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolene66
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 29-12-2022
Bij velen lijkt magisch Amazone toch eerder te bezorgen dan verwacht! Bij mij helaas nog nada, amazone.de staat nog steeds niet gedispatched. Bezorging 15/16 dec, geld is wel afgeschreven, moet maar denk ik gewoon geduldig zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
Jolene66 schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 09:51:
Bij velen lijkt magisch Amazone toch eerder te bezorgen dan verwacht! Bij mij helaas nog nada, amazone.de staat nog steeds niet gedispatched. Bezorging 15/16 dec, geld is wel afgeschreven, moet maar denk ik gewoon geduldig zijn...
Zal de 2de levering van Sony wel zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pokle312
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
crimby schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 09:51:
[...]

Nou volgens DHL komen ze toch echt vandaag tussen 16:00 en 21:30 hoor. Volgens mij zie ik hier wel vaker een DHL auto rijden in het weekend s’avonds
Ze leveren wel zaterdag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ogboss
  • Laatst online: 22-07 13:32
Mijne is niet via Leeds gegaan en ligt nu ergens in noord Frankrijk. Ik vermoed vanuit Calais. Dat is de laatste update. Maar goed die is van 22:44 gisterenavond en toen ik om 00:00 voor het laatst keek was die update er zeker nog niet. Dus ik denk dat ze de hele boel op een bepaald moment updaten. Je pakket kan Wss dus al verder zijn dan je denkt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ogboss
Ik werd vanochtend ook wakker met YES ZE KOMEN VANAVOND. Was al bezig met screenshots voor vrienden. Kom ik erachter dat het om kabeltje ging dst ik ook bij Amazon besteld heb haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kasper1221
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18-07 17:06
heb net met amazon.de gechat, levering staat op maandag heb hem donderdag besteld 14:16.

maaar.... komt er op neer dat ze hem niet hebben? en dat ik later een nieuwe datum krijg? beetje jammer....

even afwachten maar weer ;w

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/V_1gZe7Z-uFvD9K0cX2rMwCUCrI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/nfOu4cuEtyIMGa7BoftlNDZq.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vizjee
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 29-07 15:15
Voor iedereen die 0 euro gereserveerd ziet staan bij zn creditcard: dit staat totaal los van je order van de PS5. Het is waarschijnlijk omdat je net een creditcard hebt gekoppeld aan je account en dit hun verificatie is.

Bij mij is het geld nog steeds niet afgeschreven en niet dispatched via amazon.de (14:16)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• SXander
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 28-07 14:43
Amazon UK vannacht status veranderd naar dispatched.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• viper28nl
  • Laatst online: 25-07 11:35

viper28nl

Homey user

Evertt schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 09:50:
[...]

Je pakket is niet gescand door Postnl of ligt nog bij Bol.com.
Hier nog steeds hetzelfde. Nu staat bij postnl dat de bezorgtijd onbekend is. Nu weer met de klantenservice van bol aan de telefoon om mijn verhaal voor de 20ste keer te doen... pfffff

Denk dat het zoek is of ze houden je aan het lijntje.

Kona Electric 64kWh Limited Chalk White, 15 Jinko Solar 380WP Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolene66
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 29-12-2022
kasper1221 schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 09:58:
heb net met amazon.de gechat, levering staat op maandag heb hem donderdag besteld 14:16.

maaar.... komt er op neer dat ze hem niet hebben? en dat ik later een nieuwe datum krijg? beetje jammer....

[Afbeelding]
zou dat het zijn? O hellup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShininNL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22:39
amazon.de met datum 15-16dec is al confirmed 2e batch, die datum is gewoon automatisch gegenereerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nii3k
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08:22
ShininNL schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 10:03:
amazon.de met datum 15-16dec is al confirmed 2e batch, die datum is gewoon automatisch gegenereerd
Realistisch gezien lijkt het me dat bol en mediamarkt niet eerder een 2e batch gaan krijgen /leveren als amazon....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxkoen93
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 06-02-2021
ShininNL schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 10:03:
Jup dat is correct, gisteren contact gehad met de klantenservice... Bestellingen tot ongeveer 14:16uur zijn eerste batch... Orders die daarna geplaatst zijn zoals mijne 14:18uur zitten in de tweede levering..die zal hoogstwaarschijnlijk over 1 a 2 weken plaats vinden.

We krijgen hier de komende dagen een mail over, dus nog even geduld🤭 maar alles beter dan 15-16 december haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitwitt1991
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 17-05-2022
ajaxkoen93 schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 10:06:
[...]

Jup dat is correct, gisteren contact gehad met de klantenservice... Bestellingen tot ongeveer 14:16uur zijn eerste batch... Orders die daarna geplaatst zijn zoals mijne 14:18uur zitten in de tweede levering..die zal hoogstwaarschijnlijk over 1 a 2 weken plaats vinden.

We krijgen hier de komende dagen een mail over, dus nog even geduld🤭 maar alles beter dan 15-16 december haha.
Ik hoop dat het 1 a 2 weken is. Maar dit is de eerste keer dat ik dat hoor :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 30-07 07:23
Evertt schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 09:52:
[...]

Zal de 2de levering van Sony wel zijn.
3e denk ik onderhand. Die bestellingen van donderdag is gewoon nieuwe voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vizjee
kasper1221 schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 09:58:

[Afbeelding]
Ik heb precies hetzelfde (amazon.de en 14:16 bevestiging) en dus ook even gechat (voor de 3e keer)

Shubham:Thank you so much for the wait. Firstly, I am so sorry for the delay. I can see here that the item was out of stock because of a number of bulk orders but please do not worry as the item will definitely be shipped in the next 48 hours and you will be informed once the item will be shipped. I am also escalating the issue from my side so that the shipping can be prioritized.

Me:how do you know it will be shipped within 48 hours when its out of stock?

Shubham:This is because the manufacturer has promised to provide the item in the next 48 hours.
I would also like to inform you that the order will be intact for you and the payment will be deducted once the item is shipped and I am also issuing a EUR 5 promo for the inconvenience. I hope this helps:)

Hoera 5 euro (geen idee hoe ik dat krijg) en binnen 48 uur geshipped..want dat zegt Sony blijkbaar. Gister zeiden ze 72 uur. Ik ga morgen weer een update vragen en dan zeggen ze hopelijk 24 uur om vervolgens maandagavond een PS5 te ontvangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyron
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05-08 15:51

Zyron

BWRAAAAP

Cyberport gisteren gewoon gemaild met verzoek tot annuleren order, tot dusver nog geen reactie. Mocht die niet komen vanmiddag dan cancel ik 'm wel via PayPal, ging aardig snel als ik zo de andere reacties las.

Inmiddels dan toch maar op de lijst laten zetten bij MM, we wachten rustig af.

Xbox Series X: Forza / Ori \\\/// PlayStation 5: Persona, Horizon, Gran Turismo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitwitt1991
Vizjee schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 10:08:
[...]

Ik heb precies hetzelfde (amazon.de en 14:16 bevestiging) en dus ook even gechat (voor de 3e keer)

Shubham:Thank you so much for the wait. Firstly, I am so sorry for the delay. I can see here that the item was out of stock because of a number of bulk orders but please do not worry as the item will definitely be shipped in the next 48 hours and you will be informed once the item will be shipped. I am also escalating the issue from my side so that the shipping can be prioritized.

Me:how do you know it will be shipped within 48 hours when its out of stock?

Shubham:This is because the manufacturer has promised to provide the item in the next 48 hours.
I would also like to inform you that the order will be intact for you and the payment will be deducted once the item is shipped and I am also issuing a EUR 5 promo for the inconvenience. I hope this helps:)

Hoera 5 euro (geen idee hoe ik dat krijg) en binnen 48 uur geshipped..want dat zegt Sony blijkbaar. Gister zeiden ze 72 uur. Ik ga morgen weer een update vragen en dan zeggen ze hopelijk 24 uur om vervolgens maandagavond een PS5 te ontvangen
Ik hoop dat dit waar is :'( :'( :'( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitwitt1991
Zyron schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 10:11:
Cyberport gisteren gewoon gemaild met verzoek tot annuleren order, tot dusver nog geen reactie. Mocht die niet komen vanmiddag dan cancel ik 'm wel via PayPal, ging aardig snel als ik zo de andere reacties las.

Ik heb Cyberport een Whatsapp gestuurd en mijn order was binnen 3 uur gcancelled en terugbetaald via Paypal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:23

-

[ Voor 9% gewijzigd door Jumpman op 21-11-2020 10:38 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SXander
Voor diegenen die hem alleen nog op dispatched hebben staan maar nog geen track en trace, hier kun je hem volgen als het met DHL verstuurt wordt (met die JJ code tracking ID in je Amazon status pagina):

https://www.dhl.com/nl-nl/home/tracking/tracking-parcel.html

Nog een pagina om in de gaten te houden :')

/edit
Ik dacht dat het niet werkte op de DHL standaard Nederlandse site, vandaar deze post maar denk dat ik in eerste instantie mn postcode half had ingevoerd waardoor hij niet gevonden kon worden. :')

[ Voor 24% gewijzigd door SXander op 21-11-2020 10:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CorteX
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Djores schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 18:32:
[...]

Ja is balen. Heb zelf gewoon domme pech.

Even rant van mijn kant (hoef je niet te lezen, maar voel je je misschien beter) ;)

- Ik hoorde van de ps5 pre-orders in juli, wilde ook op meer info wachten, dus niet gedaan.
- Na showcase presentatie online willen bestellen. Volgende ochtend alles weg.
- Dag later willen doen, fiets moest naar reparatie en teveel koppijn om te lopen.
- Zag amazon live gaan maar was op werk en kon niet bestellen.
- Weer dag later pre-order bij MM geplaatst, maar zeiden al dat eerste batch niet lukt.
- week later scoort bekende ps5 bij mediamarkt eerste poging, ik zat op de wc...
- daarna wekenlang niks.
- was minder scherp toen Bol.com weer voorraad had en was al minuten bezig. Weer gemist
- paar dagen later, besluit mijn eenzame oma een hart onder de riem te steken, er komt toch niks. 5 min. later mediamarkt online...
- Dan BCC die live gaat de 18e, hele nacht opgebleven (zullen toch wel online zetten als het rustig is, toch?) ...
- in de ochtend slaperig en hongerig, smeer snel boterham als bcc live gaat, uit winkelwagen gegooid en weg...
- s' Avonds maar op tijd naar bed, uur later MM komt online, weer mis...
- Ook schoen actie CB niks ondanks familie die me inmiddels sneu vindt dat ze ook hun schoen zetten.
- Dan Amazon de 19e maar, Amazon.nl niks, amazon.de ook niks, krijg wel te zien dat er ps5 voor 499,99 beschikbaar is maar kan alleen winkelopties zien voor controller. Blijven re-freshen en vaak doorgekomen, geen enkele keer een koop optie. Verder geen CC dus ook geen FR. of UK mogelijk...
- Inmiddels zwaar vermoeid (ook van hele nacht doorhouden) dan maar frisse neus halen en bij MM kijken hoeveel ze bij de eerste batch hadden. Begint te regenen, mondkapje draad breekt, 10 min. wachten op trage ouders die PS4 voor hun kind kopen terwijl alarm afgaat. Bleken 40 te zijn geleverd en kleine kans om bij de tweede batch te zitten...

En ondertussen alle mensen voorbij zien komen die het een keer proberen en meteen beet hebben zonder moeite (ik gun het ze hoor).

Conclusie, jullie zijn niet alleen met pech.
Zo dat lucht op _/-\o_, knap als je het echt hebt gelezen
Haha - geweldig. Het heeft daar ook echt niet mee gezeten dus. En als ik dit lees ben ik nu inderdaad eigenlijk wel blij dat ik het alleen maar donderdag heb geprobeerd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Evertt
SXander schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 10:14:
Voor diegenen die hem alleen nog op dispatched hebben staan maar nog geen track en trace, hier kun je hem volgen als het met DHL verstuurt wordt (met die JJ code tracking ID in je Amazon status pagina):

https://www.dhl.com/nl-nl/home/tracking/tracking-parcel.html

Nog een pagina om in de gaten te houden :')
Of nog beter https://www.17track.net/nl werk met alle vervoerders.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dops
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-02-2024
Donderdag besteld verwachtte bezorgdatum maandag
Zojuist (om 7:42) bericht gehad dat hij vandaag wordt geleverd tussen 16:00 en 21:30 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Celeone
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 28-02-2023

Ik had via dat formulier geannuleerd dat ze in hun standaard 'we hebben te veel bestellingen'-mail hadden gezet. Bevestiging had ik aantal uur later.

Hier geen updates over levering jammer genoeg. :'( (Viel te verwachten maar toch, haha.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SXander
Handig die kon ik nog niet. Alleen wordt hij daar (nog) niet gevonden helaas.

[ Voor 4% gewijzigd door SXander op 21-11-2020 10:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CptGummyBearz
  • Laatst online: 15-05-2021
Begin m toch wel te knijpen met de levertijd maandag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElMayo
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 08:18
CptGummyBearz schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 10:21:
Begin m toch wel te knijpen met de levertijd maandag
Nog niet dispatched?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyojuro
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 04-08 03:34
viper28nl schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 10:01:
[...]

Hier nog steeds hetzelfde. Nu staat bij postnl dat de bezorgtijd onbekend is. Nu weer met de klantenservice van bol aan de telefoon om mijn verhaal voor de 20ste keer te doen... pfffff

Denk dat het zoek is of ze houden je aan het lijntje.
Same here. Bol geeft nu aan dat m’n pakket zoek is en dat ze ‘m niet meer kunnen vinden. Ze gaan m’n geld terugstorten ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lentenaro
  • Laatst online: 05-08-2024
Ik heb levering 19-22dec bij amazon.de. De reservering van 0,- is sinds vanochtend wel veranderd in een reservering van 521,- op mijn cc.

Hele kleine hoop dat het dan toch eerder wordt. En anders heb ik er vrede mee als die voor kerst binnen is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zyron

Zyron

BWRAAAAP

Celeone schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 10:17:
[...]

Ik had via dat formulier geannuleerd dat ze in hun standaard 'we hebben te veel bestellingen'-mail hadden gezet. Bevestiging had ik aantal uur later.

Hier geen updates over levering jammer genoeg. :'( (Viel te verwachten maar toch, haha.)
ja, die had ik gisteren ook in mijn allerbeste Steinkohlen Deutsch ingevuld. :P Maar zal wel druk zijn bij onze Oosterburen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindgem
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-03-2023
Neem aan dat we geen batches hoeven te verwachten in de verkoop op zaterdag en zondag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxkoen93
lentenaro schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 10:30:
Ik heb levering 19-22dec bij amazon.de. De reservering van 0,- is sinds vanochtend wel veranderd in een reservering van 521,- op mijn cc.

Hele kleine hoop dat het dan toch eerder wordt. En anders heb ik er vrede mee als die voor kerst binnen is.
Voor kerst hebben we hem sws binnen.. dat is echt de uiterlijke leveringsdatum.. grote kans dat hij veel eerder komt, waarschijnlijk binnen nu en 2 weken al als ik een medewerker van Amazon moet geloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• viper28nl
  • Laatst online: 25-07 11:35

viper28nl

Homey user

MarcusFenix schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 10:28:
[...]

Same here. Bol geeft nu aan dat m’n pakket zoek is en dat ze ‘m niet meer kunnen vinden. Ze gaan m’n geld terugstorten ;(
Dat word bij mij niet aangegeven. Ze zijn wel een onderzoek gestart.

Kona Electric 64kWh Limited Chalk White, 15 Jinko Solar 380WP Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapyo
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 24-08-2024

Hier exact hetzelfde, alleen gaf een medewerker aan pas voorraad te verwachten half december. Hoop toch op iets eerder ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vizjee
Voor de mensen die bij amazon met cc hebben betaald, hebben jullie een rabobank cc? Volgens mij verschilt het nog best per bank hoe het verwerkt wordt..ik heb nog 0 terwijl ik m juist maandag zou moeten krijgen. Irritant gedoe :) Zit alweer veels te lang te f5'en

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitwitt1991
Schaapyo schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 10:36:
[...]

Hier exact hetzelfde, alleen gaf een medewerker aan pas voorraad te verwachten half december. Hoop toch op iets eerder ;)
https://www.pushsquare.co...ps5_is_sold_out_says_sony

Sony heeft letterlijk alles verkocht wat ze maar hebben geproduceerd. Maar ik ben toch wel benieuwd of nieuwe containers vol per boot komen, per trein of dat ze zoals voor de launch ook per vliegtuig hebben ingevlogen (dat kost natuurlijk wel veel meer geld).

Zou toch wel willen zien hoe die supply line loopt van productie, tot aan levering en de gemiddelde tijd. Maar ja dat is niet altijd inzichtelijk te krijgen. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxkoen93
Nitwitt1991 schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 10:07:
[...]

Ik hoop dat het 1 a 2 weken is. Maar dit is de eerste keer dat ik dat hoor :9
Dit kreeg ik van de medewerker te horen:
08:01 PM MET Koen: i hope so :) 4 weeks waiting is a long time haha
08:02 PM MET Koen: Thanks for you help...
08:02 PM MET Akshay: It will be reduced and we will be informing you via email
So I suggest please do not cancel it
We are working internally and we will be sharing the positive result soon
08:03 PM MET Koen: No i will not do that.. but i was hoping maybe you guys are going to change my delivery to next week
08:04 PM MET Akshay: We are working as soon as we will be getting we will be informing you
Next week delivery at present we do not have for any of the order
For the same article
08:04 PM MET Koen: Oke so maybe the week after...
like in 2 weeks
08:04 PM MET Akshay: Yes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein187
  • Laatst online: 03-08 21:42

Die reservering is bij mij op de 19e al meteen veranderd van 0 naar 521. Dus verwacht er niet teveel van. Staat nog steeds op 14-15.

"Op de wind van gisteren kun je vandaag niet zeilen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CptGummyBearz
  • Laatst online: 15-05-2021
Nope, er werd mij verteld dat dit gisteravond zou gaan gebeuren maar helaas..

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• G4mert
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-04 19:52
Bij amazon (es) zit er iig schot in!

Eerst was het volgende week donderdag levering, daarna maandag en nu krijg ik ineens dit d:)b

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eRze45X505lKVH56cADyHYbtnss=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/taPmMdCWzTDTyfv6OJEnjdVT.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartholomeo
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10-06 22:14

Gaf MM een verwachte leverdatum ?

16 x sunpower 430wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitwitt1991
ajaxkoen93 schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 10:39:
[...]

Dit kreeg ik van de medewerker te horen:
08:01 PM MET Koen: i hope so :) 4 weeks waiting is a long time haha
08:02 PM MET Koen: Thanks for you help...
08:02 PM MET Akshay: It will be reduced and we will be informing you via email
So I suggest please do not cancel it
We are working internally and we will be sharing the positive result soon
08:03 PM MET Koen: No i will not do that.. but i was hoping maybe you guys are going to change my delivery to next week
08:04 PM MET Akshay: We are working as soon as we will be getting we will be informing you
Next week delivery at present we do not have for any of the order
For the same article
08:04 PM MET Koen: Oke so maybe the week after...
like in 2 weeks
08:04 PM MET Akshay: Yes
Ik had net gechat en de dame wist mij niks te vertellen behalve de status van mijn eigen bestelling :+ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindgem
Nitwitt1991 schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 10:38:
[...]

https://www.pushsquare.co...ps5_is_sold_out_says_sony

Sony heeft letterlijk alles verkocht wat ze maar hebben geproduceerd. Maar ik ben toch wel benieuwd of nieuwe containers vol per boot komen, per trein of dat ze zoals voor de launch ook per vliegtuig hebben ingevlogen (dat kost natuurlijk wel veel meer geld).

Zou toch wel willen zien hoe die supply line loopt van productie, tot aan levering en de gemiddelde tijd. Maar ja dat is niet altijd inzichtelijk te krijgen. |:(
Lekker commercieel geneuzel (hoop ik)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ajaxkoen93
Nitwitt1991 schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 10:44:
[...]

Ik had net gechat en de dame wist mij niks te vertellen behalve de status van mijn eigen bestelling :+ :+
Hahaha, we weten ondertussen wel hoe goed geïnformeerd medewerkers zijn... Misschien kan de een meer dan de ander heb geen idee.

Maar wachten moeten we sowieso, en we krijgen een mail de komende dagen die gaat ons meer vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyojuro
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 04-08 03:34
viper28nl schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 10:36:
[...]

Dat word bij mij niet aangegeven. Ze zijn wel een onderzoek gestart.
Dat onderzoek waren ze bij mij al gestart. De ps5 is er gewoon niet. En dat kunnen ze niet veranderen. Volgens mevrouw van de klantenservice kon ze mij ook niet op de lijst zetten voor de volgende levering. Ik moest de site maar in de gaten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitwitt1991
G4mert schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 10:43:
Bij amazon (es) zit er iig schot in!

Eerst was het volgende week donderdag levering, daarna maandag en nu krijg ik ineens dit d:)b

[Afbeelding]
HEEL VEEL PLEZIER. #jaloers
Ik zou wel gamesnacks halen nu als ik jou was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDdeV1992
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 03-08 19:06
ajaxkoen93 schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 10:46:
[...]

Hahaha, we weten ondertussen wel hoe goed geïnformeerd medewerkers zijn... Misschien kan de een meer dan de ander heb geen idee.

Maar wachten moeten we sowieso, en we krijgen een mail de komende dagen die gaat ons meer vertellen.
Tja zo'n mdw kijk in het zelfde systeem als waar jouw T&T aan gekoppeld is... wat verwacht je?

Net zoals al die mensen die hier tijden zitten te vergelijken en T&T updates... het heeft echt totaal geen zin. Logistiek proces is mega ingewikkeld ookal denkt iedereen vaak dat het maar dozen schuiven is, er zit veel meer achter.

Snap t overigens wel hoor, zou ook om t uur kijken naar mijn T&T als ik er 1 in bestelling had. Maar vergelijken met andere... dat dan weer niet 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 03-08 17:47
ajaxkoen93 schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 10:46:
[...]

Ik weet niet wie jou dit aangepraat heeft maar Amazon stuurt nooit emails over leveringen behalve de gestandaardiseerde emails wanneer de leverdatum veranderd.

So sit back and relax :)

Ik lig eigenlijk wel in een deuk met al die paniekzaaiers die hier zich druk maken over de leverdatum, de wereld vergaat niet als je PS5 een paar dagen later is. Belangrijker is dat hij uberhaupt binnenkomt, geen coil whine geeft en werkt :+

[ Voor 18% gewijzigd door MGSNK op 21-11-2020 10:52 ]

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxkoen93
MGSNK schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 10:50:
[...]

Ik weet niet wie jou dit aangepraat heeft maar Amazon stuurt nooit emails over leveringen behalve de gestandaardiseerde emails wanneer de leverdatum veranderd.

So sit back and relax :)

Ik lig eigenlijk wel in een deuk met al die paniekzaaiers die hier zich druk maken over de leverdatum, de wereld vergaat niet als je PS5 een paar dagen later is. Belangrijker is dat hij uberhaupt binnenkomt, geen coil whine geeft en werkt :+
Hmmm heb wel meerdere mensen horen zeggen dat ze de komende dagen een email kunnen verwachten omtrent de levering. En dit zou vast een standaard algemene mail zijn.

Zoals ik al zei, wachten moeten we sws.. maar elke week/dag dat de ps5 eerder zal komen is mooi meegenomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Banaan000
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 30-07 16:48
Ik wacht mn amazonDE order lekker af. Ben inmiddels wel een beetje genezen van de hype. Mocht ik hem krijgen, mooi, zo niet, dan komt het wel ergens volgend jaar.

Als er voorraad issues waren waardoor ze niet kunnen leveren komt daar waarschijnlijk toch pas maandag een update van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShininNL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22:39
Andere amazon.de vraag... Hebben jullie ook 523 euro moet aftikken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 03-08 17:47
ajaxkoen93 schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 10:54:
[...]

Hmmm heb wel meerdere mensen horen zeggen dat ze de komende dagen een email kunnen verwachten omtrent de levering. En dit zou vast een standaard algemene mail zijn.

Zoals ik al zei, wachten moeten we sws.. maar elke week/dag dat de ps5 eerder zal komen is mooi meegenomen.
Yup, and pigs can fly :)

hier een voorbeeld email uit mijn email box, afgelopen jaar:
Gewijzigde bezorgdatum van je Amazon.nl-bestelling XXXX
Hallo vanaf Amazon.nl,

Je ontvangt dit bericht van ons omdat de volgende items onverwacht vertraging hebben opgelopen:

Ring Fit Adventure (Nintendo Switch)
Je nieuwe verwachte bezorgdatum is: 24 April 2020

We streven ernaar een gebruiksvriendelijke en efficiënte dienstverlening te bieden, maar in dit geval kunnen we dat helaas niet waarmaken. Onze welgemeende excuses daarvoor.

Komt je bestelling niet meer op tijd? Dan kun je het item of de bestelling annuleren via de bestelgegevens in je Account. Annuleren is mogelijk tot het item zich in het verzendproces bevindt.

We hopen je snel weer te mogen begroeten.

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banaan000
ShininNL schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 10:58:
Ja, maar wel 3,5 korting gekregen 😂 snap er niets van haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• link_AJ
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 05-08 13:02
Banaan000 schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 10:58:
[...]

Ja, maar wel 3,5 korting gekregen 😂 snap er niets van haha
idd 521.55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banaan000
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/s9QbK_p0pEx69V5pN8qdrqSsX54=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IBZHE1w16P8XktS8NrGNKvFf.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxkoen93
Yes iedereen 521,55 euro.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tchock
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 27-06-2024
Mijn Amazon UK order is dispatched vannacht, hoezee! :D

Nu geloof ik echt dat ik er een krijg. Meteen de eerste games aangeschaft. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxkoen93
MGSNK schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 10:58:
[...]

Yup, and pigs can fly :)

hier een voorbeeld email uit mijn email box, afgelopen jaar:

[...]
We wachten af.. en anders kan er altijd nog geannuleerd worden. Bol.com komt ook nog met een voorraad dus proberen het dan gewoon daar weer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ogboss
Tchock schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 11:02:
Mijn Amazon UK order is dispatched vannacht, hoezee! :D

Nu geloof ik echt dat ik er een krijg. Meteen de eerste games aangeschaft. :D
nice!! welke games??

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tchock
Spidermiles en Valhalla :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitwitt1991
ajaxkoen93 schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 11:03:
[...]

We wachten af.. en anders kan er altijd nog geannuleerd worden. Bol.com komt ook nog met een voorraad dus proberen het dan gewoon daar weer.
Ik denk dat Bol.com eerst alle mensen gaat uitleveren, die nu nog steeds niks hebben gehad bij de presale =....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:04
Net mailtje van Amazon.de, verwachte datum is aangepast van 15 dec naar 24-25 nov! :) Goed nieuws dit!\\

Bestelbevestiging was van 14.17 - ik weet niet waar ze ze vandaan halen uit welke hoeken, maar prima dit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCeet
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 05-08 08:04
Iedereen zou ik niet zeggen ;)
Ik heb altijd geleerd dat je moet afrekenen met de lokale munt.
In mijn geval:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yhRT-ScP9tAQ1EBqGL4jIHhWJYA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/H14Dl2rbGMc2KfPR0HexhMe1.png?f=user_large
Dus als ik dat omzet kom ik op 515,92 Euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
TheCeet schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 11:06:
[...]

In mijn geval:

[Afbeelding]
Zegt je paypal of creditcard dit ook? Op mijn creditcard staat namelijk 525 en heb ook bij UK besteld afgelopen donderdag.

Edit: dat bericht van PSX-Sense baart mij toch wel een klein beetje zorgen ;(

[ Voor 8% gewijzigd door crimby op 21-11-2020 11:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Banaan000
m4yall schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 11:05:
Net mailtje van Amazon.de, verwachte datum is aangepast van 15 dec naar 24-25 nov! :) Goed nieuws dit!\\

Bestelbevestiging was van 14.17 - ik weet niet waar ze ze vandaan halen uit welke hoeken, maar prima dit!
Wat lekker man! Mijn mail ook 14.17 dus heb hoop. Waarschijnlijk zijn er in die minuut honderden bestellingen binnen gekomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivokenevil
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 31-07-2021
[...]

In mijn geval:

[Afbeelding]

Ook al dispatch? Of nog steeds in afwachting van leverdatum? Ik had eerst 23e leverdatum en nu is er niks bekend maar wel afgeschreven van cc gisteren; €515,91

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• link_AJ
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 05-08 13:02

nice, dan heb ik ook hoop dat mijne eerder komt.
heb je hiervoor contact met ze opgenomen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tchock
Dubbel

[ Voor 98% gewijzigd door Tchock op 21-11-2020 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tchock
Ik heb zo snel besteld dat ik die hele optie heb gemist dus afgerekend in euro's. Dan word je genaaid, volgens Amazon is 460 pond namelijk €525,91. :')

[ Voor 28% gewijzigd door Tchock op 21-11-2020 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyron

Zyron

BWRAAAAP

Bartholomeo schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 10:44:
[...]

Gaf MM een verwachte leverdatum ?
Nee, en om het gelijk maar even de wijde wereld in te gooien:

MM Utrecht Hoog Catharijne had 50 stuks mét disc op dag van release.
Sta nu dus op de lijst en er zijn nog ong. 280 mensen voor me.
Dus als er per maand 50 komen, ja, reken maar uit. Maar toch stiekem hoop dat men straks richting de 100 per maand gaat. 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• paulvitesse
  • Laatst online: 05-08 19:19
ivokenevil schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 11:07:
[...]

Ook al dispatch? Of nog steeds in afwachting van leverdatum? Ik had eerst 23e leverdatum en nu is er niks bekend maar wel afgeschreven van cc gisteren; €515,91
Ik had ook eerst de 23e, nu ook in afwachting van leverdatum. Geld is gisteren ook afgeschreven. Status is vanochtend vroeg wel aangepast naar "Dispatching now"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCeet
crimby schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 11:07:
[...]

Zegt je paypal of creditcard dit ook? Op mijn creditcard staat namelijk 525 en heb ook bij UK besteld afgelopen donderdag.

Edit: dat bericht van PSX-Sense baart mij toch wel een klein beetje zorgen ;(
516,40 EUR is gereserveerd op mijn CC
ivokenevil schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 11:07:
[...]

Sinds gisteren dispatched.
Zit momenteel in Leeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tchock
Zyron schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 11:09:
[...]

Dus als er per maand 50 komen, ja, reken maar uit. Maar toch stiekem hoop dat men straks richting de 100 per maand gaat. 8)7
Je mag annuleren met teruggave van je aanbetaling toch? Zou rustig online verder blijven kijken komende weken. Je kunt er echt wel ergens eentje scoren voor MM aan nummer 280 toe is, zeker met de helden in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GlenF
  • Laatst online: 09-10-2023
ajaxkoen93 schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 11:03:
[...]

Denk als je het geld over hebt je juist niet moet annuleren in dit geval. Merk dat bol.com wel heel graag wil dat iedereen annuleert die leverings problemen heeft en ze heel graag hun geld terug willen terugstorten en ze daarna geen enkele service wil bieden om bij de volgende batch als 1 van de eerste aan de beurt te zijn. Als je niet annuleert moeten ze leveren ook bij de volgende batch lijkt me omdat je al betaald hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:04
link_AJ schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 11:07:
[...]

nice, dan heb ik ook hoop dat mijne eerder komt.
heb je hiervoor contact met ze opgenomen?
Nee heb geen contact gehad. Op basis van de eerder berichten nam besteltijden in mijn lot geschikt, maar dan toch dit. Ga duimen voor jullie!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zyron

Zyron

BWRAAAAP

Tchock schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 11:14:
[...]

Je mag annuleren met teruggave van je aanbetaling toch? Zou rustig online verder blijven kijken komende weken. Je kunt er echt wel ergens eentje scoren voor MM aan nummer 280 toe is, zeker met de helden in dit topic.
Jazeker, mag gewoon annuleren. Medewerker zei zelf ook "joh, ik zet je er op, mss gaat het harder doordat er mensen annuleren, en heb je 'm zelf eerder, lekker cancellen".

Overweeg nu om mezelf ook nog maar even in Ede en Arnhem erop te laten zetten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ryderb
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-02 12:47
[...]

In mijn geval:

[Afbeelding]
Ik heb ook 521,55 euro betaald. De euro is toch de lokale munt voor Amazon.DE?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TIGER1125
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 06:22
GlenF schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 11:15:
[...]

Denk als je het geld over hebt je juist niet moet annuleren in dit geval. Merk dat bol.com wel heel graag wil dat iedereen annuleert die leverings problemen heeft en ze heel graag hun geld terug willen terugstorten en ze daarna geen enkele service wil bieden om bij de volgende batch als 1 van de eerste aan de beurt te zijn. Als je niet annuleert moeten ze leveren ook bij de volgende batch lijkt me omdat je al betaald hebt?
Zal me niets verbazen wanneer dat dat vooral vanuit een administratief oogpunt ook veel gunstiger is voor hen, en ze gewoon x-aantal PS5en direct in pre-order kunnen gooien, zonder eerst nog te moeten checken hoeveel er nog in backorder staan en die eerst nog moeten uitleveren met het risico op geen nieuwe voorraad.

Maar daar heeft degene die bij Bol besteld heeft natuurlijk geen boodschap aan :+

[ Voor 4% gewijzigd door TIGER1125 op 21-11-2020 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurens700
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 04-08-2024
TDB schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 09:46:
nog steeds niets van bol.com ontvangen. PostNL blijft zeggen dat het pakket nog niet is ontvangen. Bol gaat nu een onderzoek starten. Geen vertrouwen meer.....
Nog steeds niet.. Pff irritant zeg, ik zou meteen vragen of je nog een extra vergoeding kan krijgen..Naast de 15 euro.

Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyLilPWNY
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 05-05-2021
Kom maar snel deze kang op <3

Volgens mij een van de wenige hier met Rochester, Kent GB
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vrbYo_a_UsbJ79EGCUcdYC5CFcs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XqD1p7k4kxd67jXa3zoxzAuB.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCeet
ryderb schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 11:18:
[...]

Ik heb ook 521,55 euro betaald. De euro is toch de lokale munt voor Amazon.DE?
Ik dacht dat het ging over Amazon UK ;) Ikzelf heb daar mijn PS5 besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jefson
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 23-01 10:29
CyberDonky schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 08:56:
[...]

Welke Amazon zou dat geweest moeten zijn?
Amazon.nl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Banaan000
TIGER1125 schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 11:18:
[...]

Zal me niets verbazen wanneer dat dat vooral vanuit een administratief oogpunt ook veel gunstiger is voor hen, en ze gewoon x-aantal PS5en direct in pre-order kunnen gooien, zonder eerst nog te moeten checken hoeveel er nog in backorder staan en die eerst nog moeten uitleveren met het risico op geen nieuwe voorraad.

Maar daar heeft degene die bij Bol besteld heeft natuurlijk geen boodschap aan :+
Ik beheer een order management systeem (kleding) en een backorder gaat per 10 minuten mee in een nieuwe allocatie run. Mocht er dan voorraad zijn dan wordt deze gepakt. Echter vind er een handmatige cancel plaats na 3 dagen, omdat de kans dan groter is dat de klant geld terug wil ipv wachten op items.

Ik verwacht wel dat dit bij retailers als bol of amazon compleet anders werkt, gezien het om hele andere producten gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxkoen93

Dat is erg goed nieuws!! Mijne is 14:18 verzonden, levertijd ook 15-16 december ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartholomeo
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10-06 22:14
Net even naar MM Brugge geweest.
Bij de lancering hadden ze er 2000 , die waren allemaal weg aan pre-orders.
De volgende levering komt begin december ( samen met bol en coolblue wist de verkoper )
Het filiaal in brugge krijgt er 20 binnen begin december.

16 x sunpower 430wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxkoen93
GlenF schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 11:15:
[...]

Ja klopt zou pas annuleren nadat hun de verkoop hebben gehouden, en uiteraard eerder kunnen leveren dan amazon.de

We wachten rustig af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyron

Zyron

BWRAAAAP

Cyberport zojuist gereageerd, staat binnen 3 dagen terug op PayPal.

Netjes afgehandeld. Jammer dat ze niet konden leveren maar was ook wel gevalletje "te mooi om waar te zijn", desondanks prima gevoel overgehouden aan deze Duitse Freunden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Vanochtend bericht van DHL, dat vandaag Delivery Day is. Donderdag bij Amazon DE besteld en zou eerst a.s. maandag geleverd worden. Bezorger zou tussen 16:30 en 21:30 voor de deur moeten staan. *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivokenevil
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 31-07-2021
paulvitesse schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 11:12:
[...]

Ik had ook eerst de 23e, nu ook in afwachting van leverdatum. Geld is gisteren ook afgeschreven. Status is vanochtend vroeg wel aangepast naar "Dispatching now"
Ook e-mail van gehad? Bij mij nog niks verandert dus wacht nog wel ff af dan.. afschrijving die ik moet betalen is van november naar december verplaatst..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• supersiku13
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 17-03-2021
Mijn pakketje is eindelijk dispatched! :) En komt zelfs maandag aan _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 07:39
Zyron schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 11:09:
[...]

Op dag van release zijn de meeste consoles beschikbaar. Dus als ze dan 50 stuks hadden, zullen ze hierna minder ontvangen per keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 07:39
Zyron schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 11:40:
[...]

Cyberport zojuist gereageerd, staat binnen 3 dagen terug op PayPal.

Netjes afgehandeld. Jammer dat ze niet konden leveren maar was ook wel gevalletje "te mooi om waar te zijn", desondanks prima gevoel overgehouden aan deze Duitse Freunden.
Cyberport is wel top hoor, ik laat het nog een maandje staan en dan contact ik ze om de status te checken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mindgem
Bartholomeo schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 11:33:
Net even naar MM Brugge geweest.
Bij de lancering hadden ze er 2000 , die waren allemaal weg aan pre-orders.
De volgende levering komt begin december ( samen met bol en coolblue wist de verkoper )
Het filiaal in brugge krijgt er 20 binnen begin december.
Van 2.000 naar 20? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
Verwijderd schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 11:42:
Vanochtend bericht van DHL, dat vandaag Delivery Day is. Donderdag bij Amazon DE besteld en zou eerst a.s. maandag geleverd worden. Bezorger zou tussen 16:30 en 21:30 voor de deur moeten staan. *O*
Hopelijk hebben ze genoeg bezorgers of zijn jullie allemaal mijn buren hehe allemaal zelfde bezorgtijd
Pagina: 1 ... 235 ... 559 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:

• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen

Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord