Djores schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 18:32:
[...]
Ja is balen. Heb zelf gewoon domme pech.
Even rant van mijn kant (hoef je niet te lezen, maar voel je je misschien beter)
- Ik hoorde van de ps5 pre-orders in juli, wilde ook op meer info wachten, dus niet gedaan.
- Na showcase presentatie online willen bestellen. Volgende ochtend alles weg.
- Dag later willen doen, fiets moest naar reparatie en teveel koppijn om te lopen.
- Zag amazon live gaan maar was op werk en kon niet bestellen.
- Weer dag later pre-order bij MM geplaatst, maar zeiden al dat eerste batch niet lukt.
- week later scoort bekende ps5 bij mediamarkt eerste poging, ik zat op de wc...
- daarna wekenlang niks.
- was minder scherp toen Bol.com weer voorraad had en was al minuten bezig. Weer gemist
- paar dagen later, besluit mijn eenzame oma een hart onder de riem te steken, er komt toch niks. 5 min. later mediamarkt online...
- Dan BCC die live gaat de 18e, hele nacht opgebleven (zullen toch wel online zetten als het rustig is, toch?) ...
- in de ochtend slaperig en hongerig, smeer snel boterham als bcc live gaat, uit winkelwagen gegooid en weg...
- s' Avonds maar op tijd naar bed, uur later MM komt online, weer mis...
- Ook schoen actie CB niks ondanks familie die me inmiddels sneu vindt dat ze ook hun schoen zetten.
- Dan Amazon de 19e maar, Amazon.nl niks, amazon.de ook niks, krijg wel te zien dat er ps5 voor 499,99 beschikbaar is maar kan alleen winkelopties zien voor controller. Blijven re-freshen en vaak doorgekomen, geen enkele keer een koop optie. Verder geen CC dus ook geen FR. of UK mogelijk...
- Inmiddels zwaar vermoeid (ook van hele nacht doorhouden) dan maar frisse neus halen en bij MM kijken hoeveel ze bij de eerste batch hadden. Begint te regenen, mondkapje draad breekt, 10 min. wachten op trage ouders die PS4 voor hun kind kopen terwijl alarm afgaat. Bleken 40 te zijn geleverd en kleine kans om bij de tweede batch te zitten...
En ondertussen alle mensen voorbij zien komen die het een keer proberen en meteen beet hebben zonder moeite (ik gun het ze hoor).
Conclusie, jullie zijn niet alleen met pech.
Zo dat lucht op

, knap als je het echt hebt gelezen