• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 15:56
Matched: www, nl
Genestealer schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 11:42:
[...]

Zelfde status, andere locatie ( uur van mijn huis af :9 ) Echter als je DHL trace code op DHL site zelf kijkt is mijn status "Aangemeld".

Hier te checken. https://www.dhlparcel.nl/nl/consument/track-en-trace
Same hier, zie alleen dat die is aangemeld bij DHL, maar nog niet ontvangen. :P

• Joostb11
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 02-02-2021
Geen matches
Coolshop, waardeloos. Gisteren zei de klantenservice dat ik hem hoe dan ook voor 2021 krijg en nu mailtje gekregen dat je beter maar kan annuleren.... Ik ben er wel klaar mee, ik wacht wel tot er meer aanbod is dan vraag

• BigPete
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 04-10-2021
Matched: nl
Celeone schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 12:03:
[...]

Hm, ik om 14:20 en volgens hun Facebook wilden ze 14:00 al online (zag ik later, geen idee hoe laat ze daadwerkelijk online gingen). Dus is niet gek veel eerder, ik zal die mail ook wel snel krijgen dan. :'(
Ik vrees het ook voor je. Wat is dat toch met die webshops die meer online zetten da ze hebben en dan surprised pickachu doen als er een run op komt waardoor ze niet uit kunnen leveren...

• Cordon
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09:12

Cordon

Lievelings jankert

Matched: www

Verwijderd

joffrey19 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 12:03:
[...]

Heb je die link naar dat formulier :-)
https://www.cyberport.de/...takt/kontaktformular.html
normaal moet dit werken

• Grobbelboy
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 05-12-2025
Geen matches
Amazon UK maakt het er allemaal niet veel duidelijker op:

Devansh | Customer Service
As I have checked, the item is not in stock currently so we cannot confirm a delivery date for the item. We will make every effort to deliver this item to you as soon as possible. Once the item arrives in stock we will automatically mark you an email update. Okay?
11:57

So the expected delivery on monday won't go through, is that right?
11:58

If the item arrives in stock as expected you may get it on the estimated delivery date.
12:00

Ok. I'm aware that the item is not in stock right now, it was sold out very fast yesterday. But new stock is expected before Monday then?
12:03

Yes

• Kyojuro
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 01-02 19:06
Geen matches
ParaNoID schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 11:41:
[...]

Hier ook iemand, pakket is onbekend bij Bol.com.
Klinkt klote, maar ga er maar niet vanuit dat we m nog krijgen :-(

• ogboss
  • Laatst online: 21-12-2025
Geen matches
Grobbelboy schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 12:05:

As I have checked, the item is not in stock currently so we cannot confirm a delivery date for the item. We will make every effort to deliver this item to you as soon as possible. Once the item arrives in stock we will automatically mark you an email update. Okay?

If the item arrives in stock as expected you may get it on the estimated delivery date.

Ok. I'm aware that the item is not in stock right now, it was sold out very fast yesterday. But new stock is expected before Monday then?

Yes
tegen mij zeiden ze precies hetzelfde, klopt niks van. paar minuten later dispatched

• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-02 13:51
Geen matches
MarcusFenix schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 12:05:
[...]

Klinkt klote, maar ga er maar niet vanuit dat we m nog krijgen :-(
Bij sommige pakketbezorgers weet je dat er altijd dingen 'kwijt' raken op release date... |:(

• Kyojuro
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 01-02 19:06
SB! schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 11:56:
[...]

Ik heb ook nog niks ontvangen.
Staat hij bij jou op aangemeld of is hij al bij PostNL?

Ik heb met iemand van PostNL gesproken en die gaf aan dat hij in het sorteerproces zit.
Als ik nu bij mijn T&T kijk is dat ook het geval. Bezorging staat op vandaag. Ben benieuwd.
Bij mij staat er dat het pakket nog niet door PostNL is ontvangen of verwerkt. Zowel Bol als PostNL gebeld. Bol geeft aan dat ie al is verzonden en opgehaald is door PostNL en PostNL geeft weer aan dat ze nog geen aanvraag binnen hebben om het pakket op te halen. 8)7 Baal als een stekker :'(

• reinierkramer
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-12-2025
VinnieV schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 11:52:
Nou...ik ben benieuwd. Ik zat bij de 'gelukkigen' die woensdagavond bij MM konden bestellen. Gisteren kreeg ik de mededeling dat mijn bestelling vertraagd is. Ik vragen in de chat: 'hoe lang vertraagd?' Geen enkele reactie. 's Avonds toch maar even gebeld met MM. Nee, meneer, alles is op, u krijgt de PS5 waarschijnlijk in Februari.
Dan wil ik mijn geld terug!

Vanmorgen reageert de chat eindelijk: 'maakt u zich geen zorgen, bestelling wordt waarschijnijk vandaag nog verstuurd'

Geen bot maar een echt mens overigens in de chat.

Erm.....
Wauw ben echt wel benieuwd zit in de dezelfde situatie heb je even een pb gestuurd.

• CptGummyBearz
  • Laatst online: 15-05-2021
Geen matches
Hij staat bij mij nog steeds hier op.. Moet ik mij zorgen maken?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EvRPbhUjjcmbCvoEBrAdCLpFmQQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/K1fhOdOCbEEtD0nLRo8LAabk.jpg?f=fotoalbum_large

Verwijderd

Geen matches
Jieve schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 12:07:
[...]

Bij sommige pakketbezorgers weet je dat er altijd dingen 'kwijt' raken op release date... |:(
Ook bij het retourneren goed je papieren of digitale retour-bewijs bewaren, DHL maakte een iMac 27 inch ‘zoek’ ter waarde van bijna 2100 euro.

Wij hadden het ‘bewijs’ dat wij hem daadwerkelijk aan de bezorger hadden meegegeven.

• AlexMurphy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13:24
Geen matches
CptGummyBearz schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 12:10:
Waarom zou je je zorgen moeten maken?

• ShininNL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12:11
Geen matches

[Afbeelding]
Zie een pagina terug, ja. Maar ook weer nee. Amazon weet het zelf helaas ook niet.

• Baxman
  • Laatst online: 04-06-2025
Geen matches
Ik sta nu in Eindhoven Ekkersrijt 4e of 5e op de wachtlijst voor de digital. Ik stond aanvankelijk 20e, maar er waren er 15 of 16 binnen gekomen (bronnen verschillen).

Een medewerker van de Mediamarkt heeft gehaald dat ze op korte termijn geen nieuwe lading verwachten. En met korte termijn bedoelt hij vóór Kerstmis.

Verder zie ik dat veel mensen hun PS5 op 5-12 krijgen of periode tussen 16-20 december. Dit was gisteren met Amazon.de, volgens mij. Gaat dit alleen maar om de Disc, en zou het zo kunnen zijn dat de Digital nog meer vertraging heeft? Want ik verwacht dus nieuwe lading in ieder geval half december, maar ben bang dat dit misschien alleen voor disc geldt. Heb hier nergens informatie over kunnen vinden!

• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-02 13:51
Geen matches
Verwijderd schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 12:11:
[...]

Ook bij het retourneren goed je papieren of digitale retour-bewijs bewaren, DHL maakte een iMac 27 inch ‘zoek’ ter waarde van bijna 2100 euro.

Wij hadden het ‘bewijs’ dat wij hem daadwerkelijk aan de bezorger hadden meegegeven.
Yes, ook ervaring mee...
Met een iPhone, kwamen hem ophalen en beweerde achteraf dat ik de oude nooit heb meegegeven..

• Celeone
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 28-02-2023
Geen matches
Als Coolshop en Cyberport ook geannuleerd worden voor mij, is mijn score tot nu toe:
- 3x een geannuleerde bestelling
- 2x tot betalen gekomen en vervolgens gefaald
- 2x in winkelmandje gekregen en vervolgens error
- 1x gelijk bij livegang met 1-click klaar zitten en vervolgens de deur open moeten doen voor de Albert Heijn :'(

Extra zuur dat veel van die bestellingen gelijk naar Marktplaats gaan haha.

• ivokenevil
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 31-07-2021
Geen matches

Yes
Ik heb om 11;00 met ze gebeld en totaal geen duidelijkheid over stock oid.. dus ben benieuwd of dit klopt maar ben er heel bang voor... mn order is naar iemand anders gegaan vanwege verkeerde CC gegevens ingevuld, naam cc correspondeerde niet met afleveradres naam... dus ga er maar vanuit dat er de komende tijd geen ps5 vanuit UK jou kant op komt...

• pelidee
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Geen matches
LucasThatsMe schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 09:46:
Ook net ff snel gekeken bij mijn Amazon.fr bestelling en daar staat ook dat het inplaats van volgende week, vanavond wordt geleverd!

Rustig blijven, want deze ps5 launch heeft me al vaak teleurgesteld.. Maar beetje optimisme kan wel
Heb je hier dan ook nog een losse mail van gehad met een track and trace van DHL? Of was het echt in je Amazon account veranderd?

• kasper1221
  • Laatst online: 28-01 07:23
Geen matches

[Afbeelding]
bij mij geeft hij precies hetzelfde aan. 14:16 besteld

• ap3nr0ts
  • Laatst online: 15:10

ap3nr0ts

hoi

Geen matches
Celeone schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 12:14:
Als Coolshop en Cyberport ook geannuleerd worden voor mij, is mijn score tot nu toe:
- 1x gelijk bij livegang met 1-click klaar zitten en vervolgens de deur open moeten doen voor de Albert Heijn :'(

Same here hoor. Het is niet anders. @CB org Heb je een ander mail gehad dat ik? Ik kreeg een algemene inf-mail dat je hem kan annuleren. Mijn order staat er nog steeds.

• LucasThatsMe
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 31-01-2021
Geen matches
pelidee schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 12:15:
[...]

Heb je hier dan ook nog een losse mail van gehad met een track and trace van DHL? Of was het echt in je Amazon account veranderd?
Heb een mailtje gekregen van DHL met een track and trace enzo, in Amazon staat er dat hij nog op maandag wordt geleverd maar DHL zegt weer vanavond van 17:30 tot 21:30, dus we gaan het zien..

• Grobbelboy
Geen matches
ivokenevil schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 12:14:
[...]

Ik heb om 11;00 met ze gebeld en totaal geen duidelijkheid over stock oid.. dus ben benieuwd of dit klopt maar ben er heel bang voor... mn order is naar iemand anders gegaan vanwege verkeerde CC gegevens ingevuld, naam cc correspondeerde niet met afleveradres naam... dus ga er maar vanuit dat er de komende tijd geen ps5 vanuit UK jou kant op komt...
Ik had niets verkeerd ingevuld oid, dus ik wacht maar gewoon even af.

Ben je gister opgelucht dat je er eindelijk een keer doorheen bent gekomen, zit je vandaag alsnog te stressen...

• Tchock
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 27-01 00:45
Geen matches
Grobbelboy schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 12:18:
[...]

Ben je gister opgelucht dat je er eindelijk een keer doorheen bent gekomen, zit je vandaag alsnog te stressen...
Dit ja :')

• CB org
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-01 16:43
Geen matches
ap3nr0ts schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 12:16:
[...]

Same here hoor. Het is niet anders. @CB org Heb je een ander mail gehad dat ik? Ik kreeg een algemene inf-mail dat je hem kan annuleren. Mijn order staat er nog steeds.
Ja net mail gehad dat ze teveel pre-orders hebben gekregen en dat je order kan laten staan om op de wachtlijst te blijven.

Verwijderd

Geen matches

Yes
Ermm, ze zeggen duidelijk dat het niet op voorraad is en dan toch vragen of het maandag bezorgd gaat worden :?

• ap3nr0ts

ap3nr0ts

hoi

Geen matches
CB org schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 12:19:
[...]

Ja net mail gehad dat ze teveel pre-orders hebben gekregen en dat je order kan laten staan om op de wachtlijst te blijven.
Ja. OK. Maar dan is je preorder er nog steeds. :) Je staat alleen als 7000e in de rij, hahaha.

• ivokenevil
Geen matches
Grobbelboy schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 12:18:
[...]

Ik had niets verkeerd ingevuld oid, dus ik wacht maar gewoon even af.

Ik stress niet meer ik baal gigantisch gewoon want ik krijg sowieso pas wanneer er weer voorraad is..

hoop voor je dat jij hem netjs maandag krijgt!

• Grobbelboy
Geen matches
Verwijderd schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 12:20:
[...]

Ermm, ze zeggen duidelijk dat het niet op voorraad is en dan toch vragen of het maandag bezorgd gaat worden :?
Ja, omdat hij zegt "If the item arrives in stock as expected you may get it on the estimated delivery date."

Verwijderd

Geen matches
Grobbelboy schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 12:21:
[...]

Ja, omdat hij zegt "If the item arrives in stock as expected you may get it on the estimated delivery date."
Dat is toch duidelijk :? Maar goed het zal ook wel.

• Celeone
Geen matches
ap3nr0ts schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 12:20:
[...]

Ja. OK. Maar dan is je preorder er nog steeds. :) Je staat alleen als 7000e in de rij, hahaha.
Ja, vervelend dat je niet een nummer te horen krijgt. Als je zou weten dat je op plek 400 staat bijvoorbeeld dan is dat een stuk hoopgevender dan 7.000.

Ik hou mijn mailbox in ieder geval als een havik in de gaten.

• Jankverhaal
  • Laatst online: 05-07-2021
Geen matches
kasper1221 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 12:16:
[...]

bij mij geeft hij precies hetzelfde aan. 14:16 besteld
Heb zelf een bevestigingsmail van 14:05. Gister was er 0 euro gereserveerd op m'n creditcard, vandaag is dat 515 euro (betaald in GBP) dus ga ervan uit dat er wel iets van vordering in zit en het wel goed komt.

• Ekfad
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11:44
Geen matches
Iedereen reageert hier over zijn bestelling die hij gisteren gemaakt heeft bij Amazon en maakt zich daar zorgen over, maar mijn bestelling van 20 september bij Amazon frankrijk is nog steeds niet verzonden, ook al staat er levering maandag.

Dus chill :)

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:02

NoTimeRemains

I know

Ik ga er geen tijd meer aan besteden, als je nu geen verzendbevestiging voor aankomende wekenhebt dan krijg je em volgens mij niet meer in 2020. Iig niet via een fatsoenlijke winkel.

De run is te groot en ik weiger er meer voor te betalen of om een of andere scalper geld te bieden.

Maar met de probleempjes die ik nu hoor of coil whine dan wacht ik t wel allemaal af. Zou mooi zijn als het spelaanbod dan ook wat groter is kwa PS5 exclusives.

Succes allemaal!

This is the Way.

• blackshelve
  • Laatst online: 02:06
Geen matches
kebabhalfpikant schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 11:58:
Nog iemand gisteren op amazon.fr besteld en nog geen verzendbevestiging gekregen?
Ik heb een verzendbevestiging zojuist ontvangen met levering aankomende maandag.

• jellesteeg
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 15-09-2021
Geen matches
Ben ik ook weer.

Heb hoofdpijn van gister. 10 uur lang lezen, refreshen en spanning zijn niet echt goed voor je. Kijk er dan ook allesbehalve naar uit om (binnenkort?) weer zo’n dag te hebben.

Gister bij enkele Tweakers op V&A proberen over te kopen voor €600,- — mijn absolute max als student. Logischerwijs niet gelukt. Nu lichtelijke teleurgesteld verder aan een onderzoek.

ja er zijn ergere dingen op de wereld maar moest dit even kwijt bij mensen die met dezelfde teleurstelling zitten

• Vizjee
  • Laatst online: 13-02 15:56
Geen matches

[Afbeelding]
Ik heb zojuist contact gehad met Amazon.de hierover. Er was namelijk ook 0 euro gereserveerd op mn cc en dus niet het hele bedrag. Ik heb wel de bevestiging van bestellen en dat hij maandag komt. Echter zie ik dit nu niet snel gebeuren. Ik vroeg hen om duidelijkheid via de mail en kreeg dit als antwoord vanuit Amazon.de:

In sommige gevallen voert ons systeem een routinecontrole uit voor bestellingen. De betaalmethode die u hebt gekozen, is geweigerd als onderdeel van deze controle. Daarom zou ik u willen vragen uw betaalmethode te wijzigen naar een andere creditcard of contact op te nemen met de creditcardmaatschappij. Helaas is het niet mogelijk deze beslissing handmatig aan te passen.

Ik heb dus contact opgenomen me de Rabobank en wat zij zien is dat er idd 0 euro is gereserveerd op mn cc, maar Amazon geen verzoek tot betalen van 520 euro heeft ingediend. Zij geven aan dat het kan komen omdat de 3 cijferige code mist en dus die controle mislukt.. echter aan de rabobank kant mislukt er niets.. zij wachten gewoon op het verzoek.

Ik heb nu maar Amazon gevraagd of ik de factuur ook op een andere manier kan betalen, maar vrees dat ik mn PS5 kwijt ben aan iemand anders door een gare 3 cijferige code. Anyway: ik zie dat de meeste mensen bericht hebben gekregen vanuit Amazon als t niet goed gaat, dus ik heb nog hoop.

• kebabhalfpikant
  • Laatst online: 19-09-2024
Geen matches
blackshelve schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 12:25:
[...]

Ik heb een verzendbevestiging zojuist ontvangen met levering aankomende maandag.
Stond maandag ook aangegeven bij je bestelling voor je de bevestiging kreeg?

• blackshelve
  • Laatst online: 02:06
Geen matches
kebabhalfpikant schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 12:26:
[...]

Stond maandag ook aangegeven bij je bestelling voor je de bevestiging kreeg?
Ze hebben me ook een t&t gegeven. Voordat ik de bevestiging ontvangen had zeiden ze tussen dinsdag en woensdag.

• Venzio
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 05-06-2023
Geen matches
Ik heb mijn trace code ontvangen en is dispatched. Nog niet verzonden geloof ik. Komt donderdag staat bij mij.

• Smeldor
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15:16
Geen matches
Voor de mensen die eentje uit de uk gekocht hebben.

Waar en welke stroomkabel hebben jullie gekocht?

• dennisk.
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Smeldor schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 12:28:

Deze heb ik gekocht:
https://www.amazon.de/gp/...tle_o00_s00?ie=UTF8&psc=1
(die van mij gaat liggen op een tv meubel)

[ Voor 6% gewijzigd door dennisk. op 20-11-2020 12:30 ]

Reviews

• stfnz
  • Laatst online: 09-02 10:32
jellesteeg schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 12:25:
Ben ik ook weer.

Heb hoofdpijn van gister. 10 uur lang lezen, refreshen en spanning zijn niet echt goed voor je. Kijk er dan ook allesbehalve naar uit om (binnenkort?) weer zo’n dag te hebben.

Gister bij enkele Tweakers op V&A proberen over te kopen voor €600,- — mijn absolute max als student. Logischerwijs niet gelukt. Nu lichtelijke teleurgesteld verder aan een onderzoek.

ja er zijn ergere dingen op de wereld maar moest dit even kwijt bij mensen die met dezelfde teleurstelling zitten
Herkenbaar, helaas hebben BCC/Mediamarkt/Cyberport en dan alle Amazons voor mij ook niets opgeleverd. Heb er echt al een hoop uren in zitten. Erg jammer. Was nog redelijk blij met mijn Cyberport order maar die blijdschap duurde niet lang :X

90 minuten non-stop Amazon.de refreshen, .FR overgeslagen omdat ik concentreerde op NL/DE, doet NL vervolgens helemaal niets. Ik ben er wel even klaar mee zo..

• luppien
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-02 10:39

luppien

All u have R Belong To Me

Geen matches
Als niet geregistreerde besteller bij Cyberport heb ik nog geen communicatie ontvangen. Heb ze een DM gestuurd, maar geen reactie. Ik hoop dat er snel duidelijkheid komt, in ieder geval qua kans/aantallen. Neem aan dat dat voor hun ook het makkelijkst is.

• MyLilPWNY
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 05-05-2021
Geen matches

Ik ga mijn reisstekker gebruiken of de ps4 kabel, en later een orginale EU stekker kopen

Verwijderd

Geen matches
luppien schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 12:30:
Als niet geregistreerde besteller bij Cyberport heb ik nog geen communicatie ontvangen. Heb ze een DM gestuurd, maar geen reactie. Ik hoop dat er snel duidelijkheid komt, in ieder geval qua kans/aantallen. Neem aan dat dat voor hun ook het makkelijkst is.
Heb hetzelfde gehad, nu wel via mail contact gehad. Krijgt geen duidelijkheid alleen vragen ze je of je wilt annuleren of in de wachtrij blijft staan en vervolgens nog wat leuks over de CEO van Sony 😂

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19:11
Geen matches
Vizjee schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 12:26:
[...]

Ik heb zojuist contact gehad met Amazon.de hierover. Er was namelijk ook 0 euro gereserveerd op mn cc en dus niet het hele bedrag. Ik heb wel de bevestiging van bestellen en dat hij maandag komt. Echter zie ik dit nu niet snel gebeuren. Ik vroeg hen om duidelijkheid via de mail en kreeg dit als antwoord vanuit Amazon.de:

In sommige gevallen voert ons systeem een routinecontrole uit voor bestellingen. De betaalmethode die u hebt gekozen, is geweigerd als onderdeel van deze controle. Daarom zou ik u willen vragen uw betaalmethode te wijzigen naar een andere creditcard of contact op te nemen met de creditcardmaatschappij. Helaas is het niet mogelijk deze beslissing handmatig aan te passen.

Ik heb dus contact opgenomen me de Rabobank en wat zij zien is dat er idd 0 euro is gereserveerd op mn cc, maar Amazon geen verzoek tot betalen van 520 euro heeft ingediend. Zij geven aan dat het kan komen omdat de 3 cijferige code mist en dus die controle mislukt.. echter aan de rabobank kant mislukt er niets.. zij wachten gewoon op het verzoek.

Ik heb nu maar Amazon gevraagd of ik de factuur ook op een andere manier kan betalen, maar vrees dat ik mn PS5 kwijt ben aan iemand anders door een gare 3 cijferige code. Anyway: ik zie dat de meeste mensen bericht hebben gekregen vanuit Amazon als t niet goed gaat, dus ik heb nog hoop.
je kan via order aanpassen ook met ideal betalen bijv.

• ShininNL
Geen matches
xminator schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 12:31:
[...]
Ben bang als je nu pas betaalt, je plekje in de rij allang weg is. Of is hij van jou zodra je de bevestiging hebt?

• ap3nr0ts

ap3nr0ts

hoi

Geen matches
Verwijderd schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 12:31:
[...]

Heb hetzelfde gehad, nu wel via mail contact gehad. Krijgt geen duidelijkheid alleen vragen ze je of je wilt annuleren of in de wachtrij blijft staan en vervolgens nog wat leuks over de CEO van Sony 😂
Ik vind hun communicatie net te karig voor bestellingen die ik alleen via mail kan annuleren. Heb daarom via PayPal zelf aangegeven dat ik graag wil horen of ik bij de eerste 1000 zit en anders graag mijn geld terug heb. Kunnen ze tot 10 december op reageren volgens mij. Anders pakt PayPal het over. Ik zie het anders al gebeuren dat het net zo lang gaat duren als mijn vliegtickets van begin dit jaar, haha.

• Tchock
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 27-01 00:45
Geen matches

Ik heb nog een berg van die dingen liggen dus niet specifiek iets gekocht. Maar je moet gewoon een C7 netsnoer hebben. Te koop bij elke elektronicazaak, lampenwinkels, bol.com, etc. Kost je minder dan 5 euro.

• Jankverhaal
Geen matches
[...]

Heel apart, Ik heb mijn cc bij ING, en heb volgens mij ook nergens een cvc code hoeven invullen. Maar vandaag is die wel van 0 euro naar 512 gegaan.

• xminator
ShininNL schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 12:33:
[...]

Ben bang als je nu pas betaalt, je plekje in de rij allang weg is. Of is hij van jou zodra je de bevestiging hebt?
Bij de vorige ronde hadden sommigen het ook aangepast en kregen hem gewoon.

• Vizjee
Geen matches
xminator schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 12:31:
[...]
Ik kan mijn order niet meer aanpassen en de betaalmethode is gewoon mn huidige cc. Ik begrijp er echt geen hol van. Wellicht komt er dadelijk een mysterieuze mail dat alles ok is, maar de chat van Amazon is echt onmogelijk.

Verwijderd

Geen matches
ap3nr0ts schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 12:33:
[...]

Ik vind hun communicatie net te karig voor bestellingen die ik alleen via mail kan annuleren. Heb daarom via PayPal zelf aangegeven dat ik graag wil horen of ik bij de eerste 1000 zit en anders graag mijn geld terug heb. Kunnen ze tot 10 december op reageren volgens mij. Anders pakt PayPal het over. Ik zie het anders al gebeuren dat het net zo lang gaat duren als mijn vliegtickets van begin dit jaar, haha.
Helaas heb ik met iDeal betaald, maar als het goed is nu alles geannuleerd en wordt het binnen 3 dagen teruggestort. De onzekerheid die ze me geven gaf de doorslag om te annuleren ipv te wachten op hun nieuwe voorrraad.

• JustMyOpinion
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 17-01 09:18
Geen matches
ap3nr0ts schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 12:33:
[...]

Ik heb ook via PP betaald, maar gebruik het echt heel weinig. Waar kan je doen wat jij gedaan hebt?

Gasloos sinds 12-2022 || Hoekhuis 1968 || WP: SUZ SWM80 VA || 300 l boiler || SOLAR: 2,1 kWp OZO / 2,4 kWp WNW (SolarEdge) + 3,6 kWp S (Solis)

• ap3nr0ts

ap3nr0ts

hoi

JustMyOpinion schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 12:36:
[...]

Ik heb ook via PP betaald, maar gebruik het echt heel weinig. Waar kan je doen wat jij gedaan hebt?
Voor het geval meer mensen het moeten weten, maar vraag anders maar door via DM: je moet gewoon naar je Activity gaan. Daar kun je ieder betaling individueel bekijken. Ergens onderaan staat Report a problem en die optie heb ik eigenlijk gebruikt om iets van "item not received" te kiezen. Daarna krijg je een invulveld met info dat eerst gewoon naar Cyberport gaat en dan pas naar PayPal. Niet helemaal de bedoeling via deze weg, maar het is niet mijn probleem dat ze hun site te lang hebben open laten staan en ik nu nergens kan annuleren zonder hulp. :)

Edit: gaat mij er vooral om dat er een deadine op zit. Geen zin om te kijken hoe lang er nu al niet naar mijn mail gekeken is etc.

[ Voor 7% gewijzigd door ap3nr0ts op 20-11-2020 12:39 ]

• ivokenevil
Geen matches
Vizjee schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 12:35:
[...]

Ik kan mijn order niet meer aanpassen en de betaalmethode is gewoon mn huidige cc. Ik begrijp er echt geen hol van. Wellicht komt er dadelijk een mysterieuze mail dat alles ok is, maar de chat van Amazon is echt onmogelijk.
Klinkt als hetzelfde probleem als wat ik had. Heb gisteren gebeld met UK en alles was goed en hoefde me nergens druk om te maken. Vanochtend mailtje gehad dat niet goed was en binnen 5 dagen moest betalen. Vanochtend om 0855 gefixt maar ps5 is weg.

Hoop het niet voor je trouwens ;)

• xminator
Geen matches

Gewoon van de action halen 1 a 2 euro.

• Mike.Litoris
  • Laatst online: 09-01-2024
Geen matches
Celeone schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 12:14:

Heel kut allemaal maar AH had wel even kunnen wachten ;)

• Zymotic2007
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 29-01-2021
Geen matches
LaptopsDirect heeft nog voorraad. Echter alleen met een 31" monitor voor 999gbp.

• JustMyOpinion
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 17-01 09:18
ap3nr0ts schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 12:38:
[...]

Voor het geval meer mensen het moeten weten, maar vraag anders maar door via DM: je moet gewoon naar je Activity gaan. Daar kun je ieder betaling individueel bekijken. Ergens onderaan staat Report a problem en die optie heb ik eigenlijk gebruikt om iets van "item not received" te kiezen. Daarna krijg je een invulveld met info dat eerst gewoon naar Cyberport gaat en dan pas naar PayPal. Niet helemaal de bedoeling via deze weg, maar het is niet mijn probleem dat ze hun site te lang hebben open laten staan en ik nu nergens kan annuleren zonder hulp. :)

Edit: gaat mij er vooral om dat er een deadine op zit. Geen zin om te kijken hoe lang er nu al niet naar mijn mail gekeken is etc.
Thanx! Ik heb nu eerst een bericht gestuurd via contactformulier met eenzelfde vraag; wat is mijn plek op de wachtrij. Afhankelijk hoe en of ze reageren kijk ik na het weekend wel wat ik doe. Maar gok annuleren.

Gasloos sinds 12-2022 || Hoekhuis 1968 || WP: SUZ SWM80 VA || 300 l boiler || SOLAR: 2,1 kWp OZO / 2,4 kWp WNW (SolarEdge) + 3,6 kWp S (Solis)

• Theebag
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:14
MarcusFenix schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 12:09:
[...]

Bij mij staat er dat het pakket nog niet door PostNL is ontvangen of verwerkt. Zowel Bol als PostNL gebeld. Bol geeft aan dat ie al is verzonden en opgehaald is door PostNL en PostNL geeft weer aan dat ze nog geen aanvraag binnen hebben om het pakket op te halen. 8)7 Baal als een stekker :'(
Zelf heb ik van Bol.com een ander antwoord gekregen. Dat er een backlog is ontstaan met het aanbieden van de pakketten. Daar reken ik maar op, er zijn users die in dezelfde situatie zaten en hun PS5 is pas deze ochtend echt verzonden...

Verwijderd

Heb speciaal hiervoor net een account aan gemaakt. Zat net op discord channel. Ook ik heb bij Amazon de een ps5 Disc besteld. Met CC van ing betaald en hoefde geen cvc in te vullen. Er stond een reservering van 0 euro. Nu gaat het ergste komen. Gisteravond rond 9 uur een bericht gehad van amazon de dat mijn account was geblokkeerd i.v.m. verdachte activiteiten. Ze wilden van mij een bankafschrift met de laatste vier cijfers van je cc en ook nog je adresgegevens. Nu kan ik niet bij mijn account inloggen. Heb telefonisch contact gezocht met amazon de. Medewerker zei dat dit gebeurde omdat ik voor de eerste keer bestel. En omdat dit een hoog bedrag was. Ik hoefde me geen zorgen te maken zei hij. Ook mijn order bleef staan

Hoe dan ook wacht ik op een terugkoppeling. Email zou ik vandaag moeten ontvangen. We gaan het zien.

• EvolutionX
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:55
Geen matches
Net gebeld met Bol, hij staat nog op voorgemeld, ik heb dus pech want ze zijn nu niet meer leverbaar
Helaas dus :-(

• Celeone
Geen matches
Mike.Litoris schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 12:42:
[...]

Heel kut allemaal maar AH had wel even kunnen wachten ;)
Haha ik rende met mijn laptop in mijn armen naar de telefoon om de deur te openen en probeerde ondertussen nog te bestellen. Dacht dat multitasken wel zou lukken maar niet dus. Woon in een appartementencomplex dus als ik de buitendeur niet opendoe gaan ze ook echt weg helaas. Helder nadenken op zo'n crisismoment is moeilijk! :')

Nog steeds niets van Coolshop binnen. Ik krijg bijna hoop dat mijn bestelling dan nog wel doorkomt maar er zit vast vertraging in de e-mail helaas.

• paulvitesse
  • Laatst online: 05-02 13:30
Geen matches
[...]

Mijn betaling was ook geweigerd. Naar de bank gebeld, bleken ze het geweigerd omdat ze fraude vermoedde. Amazon heeft de betaling automatisch nog een keer geprobeerd en nu heeft de bank het wel goedgekeurd. Nu hopen dat de PS5 nog wel klaar ligt.

Verwijderd

Geen matches
paulvitesse schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 12:47:
[...]

Mijn betaling was ook geweigerd. Naar de bank gebeld, bleken ze het geweigerd omdat ze fraude vermoedde. Amazon heeft de betaling automatisch nog een keer geprobeerd en nu heeft de bank het wel goedgekeurd. Nu hopen dat de PS5 nog wel klaar ligt.
Mijn hele account is geblokkeerd.

• Hishlubsjoo
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 25-12-2025
Geen matches
Ik had begrepen dat je ook kon whatsappen met Cyberport. Waar kan ik dat nummer vinden? Op de website kom ik er niet helemaal uit bij contact, ik zie veel nummers maar niet specifiek een whatsapp nummer..

[ Voor 13% gewijzigd door Hishlubsjoo op 20-11-2020 12:50 ]

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 11:40
Geen matches
Gisteren was echt bizar op amazon idd.
Eerst FR gemist toen UK wel in het mandje maar door drukte niet kunnen bestellen, toen had ik focus op DE, maar moest ook naar mijn werk ik dacht fuck it te laat komen is Bosche bollen trakteren :p uiteindelijk om 14:16 kunnen bestellen en nog net op tijd op mijn werk.

Het voelde als of ik de staatsloterij had gewonnen :+

• CanisLupus27
  • Laatst online: 19-01 14:51
VinnieV schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 11:52:
Nou...ik ben benieuwd. Ik zat bij de 'gelukkigen' die woensdagavond bij MM konden bestellen. Gisteren kreeg ik de mededeling dat mijn bestelling vertraagd is. Ik vragen in de chat: 'hoe lang vertraagd?' Geen enkele reactie. 's Avonds toch maar even gebeld met MM. Nee, meneer, alles is op, u krijgt de PS5 waarschijnlijk in Februari.
Dan wil ik mijn geld terug!

Vanmorgen reageert de chat eindelijk: 'maakt u zich geen zorgen, bestelling wordt waarschijnijk vandaag nog verstuurd'

Geen bot maar een echt mens overigens in de chat.

Erm.....
Wow, heb je hier inmiddels misschien meer info over?

Ik vraag me overigens af of wij nu in de 'rij' staan bij de Mediamarkt en in zekere zin vooraan staan voor de volgende batch. Of, dat alles nu direct richting de winkels wordt geshipped en eerst de pre-orders in de winkels worden voldaan. :?

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:00
Verwijderd schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 12:45:
Heb speciaal hiervoor net een account aan gemaakt. Zat net op discord channel. Ook ik heb bij Amazon de een ps5 Disc besteld. Met CC van ing betaald en hoefde geen cvc in te vullen. Er stond een reservering van 0 euro. Nu gaat het ergste komen. Gisteravond rond 9 uur een bericht gehad van amazon de dat mijn account was geblokkeerd i.v.m. verdachte activiteiten. Ze wilden van mij een bankafschrift met de laatste vier cijfers van je cc en ook nog je adresgegevens. Nu kan ik niet bij mijn account inloggen. Heb telefonisch contact gezocht met amazon de. Medewerker zei dat dit gebeurde omdat ik voor de eerste keer bestel. En omdat dit een hoog bedrag was. Ik hoefde me geen zorgen te maken zei hij. Ook mijn order bleef staan

Hoe dan ook wacht ik op een terugkoppeling. Email zou ik vandaag moeten ontvangen. We gaan het zien.
Wel vaag. Ik had em naast amazon.nl ook via amazon.fr besteld. Daar had ik echt nog nooit iets besteld. Maar niets van deze shit. Ik heb echter volgens mij wel CVC code moeten invoeren.

Oh, ik was echter wel aangelogd met mijn amazon account welke al lang bestond (amazon account werkt op alle internationale amazon sites) en wel eerder bestellingen geplaatst daarmee (voornamelijk via amazon.com/.de). Dat zou wel het verschil kunnen verklaren.

• paulvitesse
  • Laatst online: 05-02 13:30
Geen matches
Verwijderd schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 12:48:
[...]

Mijn hele account is geblokkeerd.
Dat is helemaal zuur. Maar las dat de Amazon medewerker zei dat je je geen zorgen hoeft te maken? Zou wel even navragen of de betaling is goed gegaan.

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:00
Geen matches
schumi1986 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 12:48:
Gisteren was echt bizar op amazon idd.
Eerst FR gemist toen UK wel in het mandje maar door drukte niet kunnen bestellen, toen had ik focus op DE, maar moest ook naar mijn werk ik dacht fuck it te laat komen is Bosche bollen trakteren :p uiteindelijk om 14:16 kunnen bestellen en nog net op tijd op mijn werk.

Het voelde als of ik de staatsloterij had gewonnen :+
Dus alsnog getrakteerd op Bosche bollen neem ik aan ?:)

• Informatique.nl
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15-07-2025
Geen matches
Hallo,

Er wordt verwezen naar een bedrijf in Berkel en Rodenrijs. We willen even doorgeven dat dit NIET Informatique is. We hebben heel veel goede deals die jullie op onze website kunnen bekijken maar deze zit er niet bij.

Groet, Team Informatique

• tukkerfan
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 11-11-2025
Zijn er meer mensen met de disc versie PS5 en die besteld hebben bij Amazon DE met levertijd 12-16 december? Bevestigingsmail gekregen om 14:16 met leverdatum 15/16 dec. Op Amazon DE staat de bestelling nog steeds 12-16 december. Betaald met IDeal dus geld is er al af.

Is dit een verkapte pre-order voor de 2e ronde die waarschijnlijk in december gaat plaats vinden? Kom ik dan in de molen van de mensen die bij webshops bestellen rond december die ook deze batch gaan leveren? (bol.com en andere aanbieders die aangeven binnekort nog wat voorraad te verwachten)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ULcyj_LzIioO2F4_oyXHtFwPQyk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/V0meLmC9qSdZmXU4Pglawsms.png?f=fotoalbum_large

Verwijderd

Geen matches
paulvitesse schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 12:50:
[...]

Dat is helemaal zuur. Maar las dat de Amazon medewerker zei dat je je geen zorgen hoeft te maken? Zou wel even navragen of de betaling is goed gegaan.
Betaling was wel goed. Maar omdat ik volgens hem de eerste keer bestel met zo'n hoog bedrag is het tijdelijk geblokkeerd zei hij. Ik moest verifieren dat de betaling vanuit mijn kant kwam. Heb mn bankafschrift verstuurd en nog 2 screenshots van mijn creditcard omgeving. Hopelijk komt het in orde.

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 11:40
Geen matches
sverzijl schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 12:51:
[...]

Dus alsnog getrakteerd op Bosche bollen neem ik aan ?:)
Haha nee want toen de euforie weg was besefte ik mij dat ik toch 520 euro minder geld op mijn rekening had >:)

• ThatsLife2.0
  • Laatst online: 28-11-2025
Geen matches
Weet iemand wat ongeveer de wachtrij is bij Mediamarkt (hengelo)? Dat is voor nu toch de enige (en gamemania) die pre-orders plaatst toch? Sorry als ik het ergens heb gemist. Gaat zo hard met berichten hier.
Heb net als veel anderen echt net overal naastgegrepen 8)7

• Gytax
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14-01 20:24
tukkerfan schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 12:53:
Zijn er meer mensen met de disc versie PS5 en die besteld hebben bij Amazon DE met levertijd 12-16 december? Bevestigingsmail gekregen om 14:16 met leverdatum 15/16 dec. Op Amazon DE staat de bestelling nog steeds 12-16 december. Betaald met IDeal dus geld is er al af.

Is dit een verkapte pre-order voor de 2e ronde die waarschijnlijk in december gaat plaats vinden? Kom ik dan in de molen van de mensen die bij webshops bestellen rond december die ook deze batch gaan leveren? (bol.com en andere aanbieders die aangeven binnekort nog wat voorraad te verwachten)

[Afbeelding]
Ik heb exact hetzelfde. Mail gestuurd naar de klantenservice met de vraag waarom deze levertijd als hij op voorraad was. Antwoord was 'PS5 is a hot item!'.
Ok, bedankt.

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 16:26
Geen matches
schumi1986 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 12:54:
[...]

Haha nee want toen de euforie weg was besefte ik mij dat ik toch 520 euro minder geld op mijn rekening had >:)
dat heb ik ook altijd als de vrouw in het centrum is geweest

• Kapitein187
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 12-02 14:56

[Afbeelding]
Dat wbt pre orders was wel de reactie van mijn contact met de klantenservice:

02:40 PM MET Meenal: I have checked that the order you have placed is already shipment is reserved for you, so there is no possibility from the system to get the shipping updated.
02:40 PM MET Kapitein187: clear! then ill wait for december:) thanks for checking!!
and have a nice day
02:40 PM MET Meenal: As it was a preorder, and there are many order we have to ship from our side.
I hope you understand.

"Op de wind van gisteren kun je vandaag niet zeilen"

• Nitwitt1991
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 17-05-2022

[Afbeelding]
Zoals ik al eerder vandaag in deze chat had aangegeven en je de zoekfunctie niet hebt gebruikt. Ik heb gemaild met Amazon en ze gaven aan 10 december weer voorraad te verwachten, waardoor de levertijd 12-16 december gaat worden. Maar dan moet het produceren bij Sony en het transport naar Europa wel goed verlopen.

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11:50
sverzijl schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 12:50:
[...]

Wel vaag. Ik had em naast amazon.nl ook via amazon.fr besteld. Daar had ik echt nog nooit iets besteld. Maar niets van deze shit. Ik heb echter volgens mij wel CVC code moeten invoeren.

Oh, ik was echter wel aangelogd met mijn amazon account welke al lang bestond (amazon account werkt op alle internationale amazon sites) en wel eerder bestellingen geplaatst daarmee (voornamelijk via amazon.com/.de). Dat zou wel het verschil kunnen verklaren.
Een Amazon prime hebben scheelt ook wel denk.

• cORT3X
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-02 12:52
Geen matches
Hishlubsjoo schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 12:48:
Ik had begrepen dat je ook kon whatsappen met Cyberport. Waar kan ik dat nummer vinden? Op de website kom ik er niet helemaal uit bij contact, ik zie veel nummers maar niet specifiek een whatsapp nummer..
Had ook iemand gevraagd, want kon het ook niet vinden.

Bij deze +49151 6443-3652

Whatsapp cyberport

• Kapitein187
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 12-02 14:56
AMARONE schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 12:57:
[...]
Een Amazon prime hebben scheelt ook wel denk.
Amazon Prime vanuit FR naar NL werkt niet iig.

"Op de wind van gisteren kun je vandaag niet zeilen"

• Legofan33334
  • Laatst online: 27-01-2021
Heeft iemand nog tips om op de hoogte te zijn zodra er levering online komt. ?

• Vizjee
Vizjee schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 12:35:
[...]

Als er 0 euro is afgeschreven op je cc EN je order staat nog niet op verzenden, dan kan je het schudden. Net met amazon.de gebeld (NL werknemer).

Komt er op neer dat de betalingen vanuit het systeem nooit gedaan zijn. Echter hoor je dit als klant te horen en dat gaat nu fout. Order lijkt dus goed binnen gekomen te zijn, maar aan de Amazon kant gaat het fout..echter krijgen zij ook geen interne melding dat het fout staat.

Oplossing: ze gaan mijn order nog wel doorzetten naar de betaalafdeling van Amazon (gaat 3 dagen overheen) zodat ik de PS5 wel kan betalen en dan krijg je ongetwijfeld weer een nieuwe leverdatum. Wanneer en hoe.. geen idee.

Het verklaart voor een deel waarom mensen met ideal die op 15 dec stonden nu ineens een PS5 binnen krijgen, ze konden het geld gewoon niet snel genoeg afschrijven en dan gaat de PS5 lekker naar de volgende.

Prima dat ik m nu niet heb, maar de automatische dienstverlening en communicatie is wel om te janken.

• kasper1221
  • Laatst online: 28-01 07:23

[Afbeelding]
ik heb precies dezelfde tijd maar die van mij wordt maandag bezorgt, ik heb net met amazon gechat

• jerryyy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 30-08-2023
Vizjee schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 13:01:
[...]

Als er 0 euro is afgeschreven op je cc EN je order staat nog niet op verzenden, dan kan je het schudden. Net met amazon.de gebeld (NL werknemer).

Komt er op neer dat de betalingen vanuit het systeem nooit gedaan zijn. Echter hoor je dit als klant te horen en dat gaat nu fout. Order lijkt dus goed binnen gekomen te zijn, maar aan de Amazon kant gaat het fout..echter krijgen zij ook geen interne melding dat het fout staat.

Oplossing: ze gaan mijn order nog wel doorzetten naar de betaalafdeling van Amazon (gaat 3 dagen overheen) zodat ik de PS5 wel kan betalen en dan krijg je ongetwijfeld weer een nieuwe leverdatum. Wanneer en hoe.. geen idee.

Het verklaart voor een deel waarom mensen met ideal die op 15 dec stonden nu ineens een PS5 binnen krijgen, ze konden het geld gewoon niet snel genoeg afschrijven en dan gaat de PS5 lekker naar de volgende.

Prima dat ik m nu niet heb, maar de automatische dienstverlening en communicatie is wel om te janken.
Ik heb ook gesproken met een werknemer van de Duitse Amazon en bij mij is geen bedrag gereserveerd en geen bedrag afgeschreven. Hij gaf echter aan dat dit normaal is en dit allemaal geregeld wordt zodra de Playstation klaar staat om verstuurd te worden...

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11:50
Kapitein187 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 12:59:
[...]

Amazon Prime vanuit FR naar NL werkt niet iig.
Ik bedoel de streaming dienst. Dan hebben ze zekerheid wya account en cc.

• ShininNL
Geen matches
Conclusie: de klantenservice bij amazon weet het zelf ook niet.

• S0epkip
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-02 14:10
Geen matches
Ekfad schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 12:24:
Iedereen reageert hier over zijn bestelling die hij gisteren gemaakt heeft bij Amazon en maakt zich daar zorgen over, maar mijn bestelling van 20 september bij Amazon frankrijk is nog steeds niet verzonden, ook al staat er levering maandag.

Dus chill :)
Oei mijn bestelling van Amazon fr van gister is inmiddels verstuurd met DHL.

PVO

Verwijderd

Geen matches
jerryyy schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 13:03:
[...]

Ik heb ook gesproken met een werknemer van de Duitse Amazon en bij mij is geen bedrag gereserveerd en geen bedrag afgeschreven. Hij gaf echter aan dat dit normaal is en dit allemaal geregeld wordt zodra de Playstation klaar staat om verstuurd te worden...
Ja ik hoor ook veel mensen uit eerdere posts die de dezelfde zeggen. Pas afschrijving cc wanneer je ps5 verstuurd wordt vanuit de magazijn.

• Vizjee
Geen matches
jerryyy schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 13:03:
[...]

Dit is denk ik onzin, ik kreeg namelijk te horen dat er niets op voorraad is en ze dus niets kunnen verzenden. Ik zou bericht gehad moeten hebben, maar intern is dit bericht dus niet naar mij verstuurd.

• Nitwitt1991
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 17-05-2022
ShininNL schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 13:04:
Conclusie: de klantenservice bij amazon weet het zelf ook niet.
Als er verzonden staat bij je bestelling, dan ben je pas dichtbij :-P

• Hishlubsjoo
  • Laatst online: 25-12-2025
INFORMATIE CYBERPORT:

Zojuist mail gehad, even door de vertaler gedaan,

“Beste meneer,
Zoals je waarschijnlijk al hebt gelezen in tal van forums en de vakpers, is de Playstation 5 sinds de eerste pre-ordercampagne op de hele markt uitverkocht. Aangezien wij u als klant waarderen en begrijpen dat u teleurgesteld bent, willen wij u graag de huidige situatie omschrijven.

Ondanks al onze inspanningen kan Sony geen bindende leverdatum geven voor de komende weken en het is onwaarschijnlijk dat dit binnenkort zal veranderen. Jim Ryan, CEO van Sony, kon alleen beloven in een verklaring dat Sony er alles aan zal doen om de beschikbaarheid voor de kerstperiode te verbeteren.

We krijgen steeds kleine hoeveelheden nieuwe goederen, die we rechtstreeks aan onze klanten leveren in de volgorde van de besteldatum.

Als de wachttijd voor u te lang wordt, zullen we het natuurlijk begrijpen als u zich wilt terugtrekken uit uw aankoop. We zouden het echter geweldig vinden als u de wachttijd bij ons zou kunnen doorkomen en samen met onze partners zullen we er alles aan doen om uw bestelling zo snel mogelijk te bezorgen.

Als u vragen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen - gebruik hiervoor ons online formulier.

Hoogachtend

Uw Cyberport-serviceteam”

Ik heb ook even telefonisch contact gehad, volgens de medewerker is er geen voorraad en komt dit mogelijk pas volgend jaar. Heb dan ook meteen mijn order geannuleerd... helaas

• jerryyy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 30-08-2023
Geen matches
Vizjee schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 13:06:
[...]

Dit is denk ik onzin, ik kreeg namelijk te horen dat er niets op voorraad is en ze dus niets kunnen verzenden. Ik zou bericht gehad moeten hebben, maar intern is dit bericht dus niet naar mij verstuurd.
Ik twijfel ook enorm of het allemaal goed gaat haha. Maar we gaan het zien.

• Jankverhaal
Geen matches
Verwijderd schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 13:05:
[...]

Ja ik hoor ook veel mensen uit eerdere posts die de dezelfde zeggen. Pas afschrijving cc wanneer je ps5 verstuurd wordt vanuit de magazijn.
Dus als het hele bedrag nu bij je cc staat is het verstuurd? (Op Amazon staat die net als iedereen nog bij het eerste kopje in het order proces)

• Celeone
Geen matches
Ik heb dat Cyberport-bericht inmiddels ook via mail gehad. Ik laat mijn bestelling denk ik nog even staan, annuleren kan altijd nog. Ik had geen enorm laag ordernummer, maar ook geen heel hoge (20037487xx). Kan zomaar zijn dat Cyberport straks sneller is dan dat ik nog elders iets weet te bemachtigen.

Nu dus alleen Coolshop nog afwachten. Hun chat ligt eruit – waar zou dat nou door komen. :')
Pagina: 1 ... 225 ... 559 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:

• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen

Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord