Dat probleem had ik dus ook al google translate pakt het niet over op een of andere maniersthij schreef op donderdag 24 september 2020 @ 18:15:
Kan de site in het Engels of moet ik gokken in het Frans?
Ja ik heb een nieuwe order die in afwachting staat. Zaterdag om 09.09 besteld.D3NN1S schreef op donderdag 24 september 2020 @ 18:03:
Heeft iemand een digital edition besteld bij wehkamp en al een nieuwe order ontvangen in zijn/haar account?
PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89
Mm dat heb ik dus niettiml88 schreef op donderdag 24 september 2020 @ 18:17:
Translate via Chrome naar Nederlands gaat gewoon goed
[ Voor 26% gewijzigd door reinierkramer op 24-09-2020 18:20 ]
Bij mij nu dus ook. Een Nederlands adres kan alleen niet zover ik zie.timl88 schreef op donderdag 24 september 2020 @ 18:17:
Translate via Chrome naar Nederlands gaat gewoon goed
Die leveren alleen in Frankrijk als het goed is.reinierkramer schreef op donderdag 24 september 2020 @ 18:03:
Staat op budgetgaming.nl dat er morgen op fnac.com dat de ps5 weer online komt iemand ervaring met die webshop ?
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Mm dat zou jammer zijnAmaze86 schreef op donderdag 24 september 2020 @ 18:21:
[...]
Die leveren alleen in Frankrijk als het goed is.
De discless versie dus?Chaos-Zero schreef op donderdag 24 september 2020 @ 18:18:
[...]
Ja ik heb een nieuwe order die in afwachting staat. Zaterdag om 09.09 besteld.
Ik zaterdag om 8:48 maar nog niks.... Ik hou mn hart vast
Kan wel, moet je als LAND Pays-bays kiezen.sthij schreef op donderdag 24 september 2020 @ 18:19:
[...]
Bij mij nu dus ook. Een Nederlands adres kan alleen niet zover ik zie.
Yes, de versie zonder discD3NN1S schreef op donderdag 24 september 2020 @ 18:27:
[...]
De discless versie dus?![]()
PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89
Jep zag ik ook, en schappelijke internationale bezorgkosten iets van 5 eurokoenvd90 schreef op donderdag 24 september 2020 @ 18:29:
[...]
Kan wel, moet je als LAND Pays-bays kiezen.
Volgens mij had ik gelezen dat dit hele proces tot morgen kon duren, dus alles op z'n tijd. Mijn Disc versie is ook nog niet omgezet, terwijl ik al bevestiging heb van mensen die later hebben besteld (ook eerder overigens oa in dit topic) dat het daar wel is gebeurd.D3NN1S schreef op donderdag 24 september 2020 @ 18:27:
[...]
De discless versie dus?![]()
Er zal wel een bepaald systeem achter zitten...
[ Voor 3% gewijzigd door Halfkakkende op 24-09-2020 18:32 ]
had liever het andere foutje gezien!
ga ze maar weer eens een email sturen met hoe goed ze daar bezig zijn bij de Media Markt
Ah Topper, mijn Frans laat me in de steek.koenvd90 schreef op donderdag 24 september 2020 @ 18:29:
[...]
Kan wel, moet je als LAND Pays-bays kiezen.
Idd goed bezig mediamarkt. Nu zit er iemand anders waarschijnlijk te wachten wanneer zijn tv wordt opgehaald.Flghter1982 schreef op donderdag 24 september 2020 @ 18:30:
ah Jammer jongens! de courier was er zojuist aan de deur maar hij kwam niets brengen. hij wilde de SAMSUNG QLED 4K 55Q74T (2020) Ophalen!
ga ze maar weer eens een email sturen met hoe goed ze daar bezig zijn bij de Media Markt
Sorry maar geloof er niks van 👍Flghter1982 schreef op donderdag 24 september 2020 @ 18:30:
ah Jammer jongens! de courier was er zojuist aan de deur maar hij kwam niets brengen. hij wilde de SAMSUNG QLED 4K 55Q74T (2020) Ophalen!
https://twitter.com/GameStop/status/1309176154922913797?s=20
Geinig als bijvoorbeeld een Wehkamp straks ook meer PS5’s heeft.Tim14ww schreef op donderdag 24 september 2020 @ 19:41:
Gamestop in USA gaat morgen een extra batch PS5's open gooien voor pre-order. Lijken dus meer consoles aan te komen.
https://twitter.com/GameStop/status/1309176154922913797?s=20
En dat dan geen hond besteld voordat er drie keer bevestigd is dat het dit keer niet om een fout gaat.pineapple23 schreef op donderdag 24 september 2020 @ 19:44:
[...]
Geinig als bijvoorbeeld een Wehkamp straks ook meer PS5’s heeft.
Wachten op goedkeuring. Bezorg moment volgt nog.Exxus schreef op donderdag 24 september 2020 @ 19:48:
Wehkamp heeft de status iets aangepast. Geeft nu opnieuw aan levertijd meer dan 5 weken en niet op voorraad. Vroeg niet om een betalingsmethode. Ik had voor achteraf betalen gekozen. Wat staat er bij de mensen die al wel hadden betaald?
Samek1978 schreef op donderdag 24 september 2020 @ 19:51:
[...]
Wachten op goedkeuring. Bezorg moment volgt nog.
Geduld, hier ook nog niet. Zou ook tot morgen doen zeiden zeD3NN1S schreef op donderdag 24 september 2020 @ 20:05:
[...]
Bij mij ook niet... Baal als een stekker.
Hier ook.. ben benieuwdk1978 schreef op donderdag 24 september 2020 @ 19:51:
[...]
Wachten op goedkeuring. Bezorg moment volgt nog.
Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch
Al zou 'het systeem' dat wel weer niet aan kunnen
Als we dan toch bezig zijn met dromen, hopelijk komt de PS6 op 19-11 uit ipv de PS5...lorenzopot schreef op donderdag 24 september 2020 @ 20:20:
Wat natuurlijk wel fantastisch zou zijn is als Wehkamp nieuwe PS5's binnen krijgen vandaag of morgen, ze deze koppelen aan de foutieve pre-orders.
Al zou 'het systeem' dat wel weer niet aan kunnen
De wanhoop van het niet kunnen pre-orderen stijgt toch al naar mijn hoofdN187 schreef op donderdag 24 september 2020 @ 20:22:
[...]
Als we dan toch bezig zijn met dromen, hopelijk komt de PS6 op 19-11 uit ipv de PS5...
Bron: https://www.nu.nl/tech/60...en-op-game-uitgevers.html
Blijven er wellicht meer pre-orders over voor mensen die geen ps5 konden krijgen
Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch
werkt dat ook vanuit Nederland?maurice008 schreef op donderdag 24 september 2020 @ 21:41:
Otto de heeft getweet dat de ps5 daar morgenochtend tussen 10:00 en 12:00 weer te pre-orderen is.
Nee net een account aangemaakt en adres ingevuld en geeft het volgende aan:
Notitie! Bestellingen vanuit het buitenland kunnen alleen binnen Duitsland worden bezorgd.
er stata toch duidelijk ps4 controller sticker of mis ik iets?Alcmaria schreef op donderdag 24 september 2020 @ 12:04:
[...]
Het is geeneens oplichting het is meer een HEEELLEEE low budget PS5 Dualsense.. beetje alsof je een Mercedeslogo op je Twingo plakt.
Je kan alleen maar een factuuradres opgeven in een EU land. Je moet in de stap erna alsnog een adres in Duitsland aangeven voor levering. Erg jammer.Hinweis: Bitte beachte, dass eine Bestellung nur aus der EU möglich ist. Eine Bestellung aus Drittländern (z.B. Schweiz) ist hierüber nicht möglich!
Auf dieser Seite kannst du eine Rechnungsanschrift mit deiner Adresse aus dem EU-Ausland angeben. Bitte gib dabei Straße, Hausnummer, Adresszusatz, Postleitzahl und Stadt an.
OTTO liefert nur innerhalb von Deutschland. Die deutsche Lieferanschrift kannst du im nachfolgenden Schritt angeben.
Dan maar Fnac ondanks dat ik er een beetje huiverig voor benXxKr0n3xX schreef op donderdag 24 september 2020 @ 21:58:
[...]
Je kan alleen maar een factuuradres opgeven in een EU land. Je moet in de stap erna alsnog een adres in Duitsland aangeven voor levering. Erg jammer.
Dus we kunnen allemaal gebruik maken van het adres van jou zus?Killer61 schreef op donderdag 24 september 2020 @ 22:01:
Heb een zus wonen in Duitsland. Even morgen proberen of het gaat lukken. Je krijgt ook nog is 5% korting op je eerste aankoop 😂
16-644-186.
[ Voor 53% gewijzigd door Jumpman op 24-09-2020 22:06 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Hoeveel actieve gebruikers zijn er? Misschien is het dan toch teveel van het goede 😂maddog03 schreef op donderdag 24 september 2020 @ 22:04:
[...]
Dus we kunnen allemaal gebruik maken van het adres van jou zus?
DibsKiller61 schreef op donderdag 24 september 2020 @ 22:05:
[...]
Hoeveel actieve gebruikers zijn er? Misschien is het dan toch teveel van het goede 😂
Van zijn zus?Killer61 schreef op donderdag 24 september 2020 @ 22:05:
[...]
Hoeveel actieve gebruikers zijn er? Misschien is het dan toch teveel van het goede 😂
Haha i knew it, PS5 gaat momenteel even boven vrouwen
Maar morgen dus extra pre-orders in USA (GameStop), Frankrijk (Fnac) en Duitsland (Otto)...
Zou er dan toch ook hier nog wat extra beschikbaar komen?
More PS5 consoles will be available for preorder tomorrow morning, September 25.
Please check with your local retailer. #PlayStation5
Tsja.. geen officieel account en ik kan het ook nergens anders vinden (afgezien van idd een handjevol retailers die iets online zetten).
Zou het dan toch?
[ Voor 25% gewijzigd door Schasbeele op 24-09-2020 22:12 ]
Dat is volgens mij geen officieel account.Schasbeele schreef op donderdag 24 september 2020 @ 22:11:
https://twitter.com/PS5Updates/status/1309161290959646720
More PS5 consoles will be available for preorder tomorrow morning, September 25.
Please check with your local retailer. #PlayStation5
Tsja.. geen officieel account en ik kan het ook nergens anders vinden (afgezien van idd een handjevol retailers die iets online zetten).
Zou het dan toch?
Onzin. Prijs staat er al.Jumpman schreef op donderdag 24 september 2020 @ 22:28:
Mensen die op 18-11-2020 op CoolBlue gokken, ga er maar vast vanuit dat je € 30,00 of € 50,00 meer voor je Sony Playstation 5 gaat betalen. Zie bijvoorbeeld de prijzen van CoolBlue: https://www.coolblue.nl/zoeken?query=rtx+3080. Dit bedoel ik dus, bij schaarste producten altijd nog net even € 30,00 tot € 50,00 er bovenop doen. En we veroorzaken het zelf, doordat er nog maar zo weinig retailers over zijn, kunnen ze vragen wat ze willen.
https://www.coolblue.nl/consoles/playstation5
[ Voor 3% gewijzigd door Boterham71 op 24-09-2020 22:31 ]
Ik zeg niet dat het niet kan veranderen maar de prijzen staan werkelijk al op Coolblue.Jumpman schreef op donderdag 24 september 2020 @ 22:28:
Mensen die op 18-11-2020 op CoolBlue gokken, ga er maar vast vanuit dat je € 30,00 of € 50,00 meer voor je Sony Playstation 5 gaat betalen. Zie bijvoorbeeld de prijzen van CoolBlue: https://www.coolblue.nl/zoeken?query=rtx+3080. Dit bedoel ik dus, bij schaarste producten altijd nog net even € 30,00 tot € 50,00 er bovenop doen. En we veroorzaken het zelf, doordat er nog maar zo weinig retailers over zijn, kunnen ze vragen wat ze willen.
True ze doen het vaak als er geen officieel afgegeven prijs is door een fabrikant (zoals met de Nintendo Switch, die alleen maar $299 hadden aangegeven) of als die er wel is maar een product steevast bij andere grote winkels goedkoper zijn houden zij vast aan de originele prijs.
[ Voor 21% gewijzigd door Jumpman op 24-09-2020 22:34 ]
True, maar dat kwam dus omdat Nintendo nooit een officiele prijs heeft gegeven voor Europa.Jumpman schreef op donderdag 24 september 2020 @ 22:33:
De Nintendo Switch hebben ze behoorlijk lang voor € 379,00 verkocht. Ik kocht de mijne op de eerste dag voor €299,00 bij de Media Markt (ging later ook naar € 329,00).
Het was een beetje de vrije interpretatie (van $299,- + sales tax) van de winkeliers. Bij Coolblue was dat tijdens de Pre-Order 349,-
Fnac bezorgen toch niet in nl? Of in iedergeval dacht dat ik dat gelezen had hier.Katmi schreef op donderdag 24 september 2020 @ 22:25:
Het kan wel kloppen want Fnac.com heeft ook al gezegd dat er morgenochtend weer pre-orders online gaan op hun site.
[ Voor 8% gewijzigd door reinierkramer op 24-09-2020 22:36 ]
Blijkbaar wel, heb een account aan kunnen maken met Pay Bas en kan de verzendkosten naar NL zien bij verschillende producten.
Goed om te horen dan hebben we daar morgen ook nog kans.standoodeman schreef op donderdag 24 september 2020 @ 22:37:
[...]
Blijkbaar wel, heb een account aan kunnen maken met Pay Bas en kan de verzendkosten naar NL zien bij verschillende producten.
Maar wat als je zometeen wat aan je PS5 hebt, en je garantie moet gaan claimen?
Ik weet 't niet hoor. Best wel tempted, maar ik weet niet of het zo slim is voor de langere termijn.
Shhhh, niet teveel mensen inlichten, wil ook nog kans makenstandoodeman schreef op donderdag 24 september 2020 @ 22:37:
[...]
Garantie kan je ook via Sony zelf fixen toch?Rck010 schreef op donderdag 24 september 2020 @ 22:40:
Leuk, zo'n Franse zaak als Fnac..
Maar wat als je zometeen wat aan je PS5 hebt, en je garantie moet gaan claimen?
Ik weet 't niet hoor. Best wel tempted, maar ik weet niet of het zo slim is voor de langere termijn.
Haha ik hou mijn mond verder, heb je ervaring met Fnac trouwens? Echt geen idee of ze op release gaan leveren namelijkAlwayshappyz schreef op donderdag 24 september 2020 @ 22:40:
[...]
Shhhh, niet teveel mensen inlichten, wil ook nog kans maken
Hmm dat weet ik niet, volgens de Nederlandse regelgeving is volgens mij ver verkopende partij de plaats waar je je garantie moet halen.standoodeman schreef op donderdag 24 september 2020 @ 22:44:
[...]
Garantie kan je ook via Sony zelf fixen toch?
Ik weet bijvoorbeeld dat Apple dit ook zegt in het tweede garantiejaar bij producten die niet bij Apple zelf gekocht zijn.
day one, uitpakken, aansluiten...... BLOD.......
terugsturen en week wachten op nieuwe.
Ok, leuke was dat ik alleen kale console moest opsturen, en een complete doos met alles er op en er aan terug kreeg.
Edit: nvm.. Iphone is weer de weg kwijt...
[ Voor 13% gewijzigd door Rck010 op 24-09-2020 22:51 ]
Hmm. Die van mij staat nog steeds op status “niet meer leverbaar” en wordt niet geleverdJumpman schreef op donderdag 24 september 2020 @ 22:04:
Mijn Wehkamp pre-order is terug. Staat op vandaag, nog met hetzelfde artikelnummer:
16-644-186.
Geen ervaring, maar wel een betrouwbare shop volgens mij. Zal wel niet op release bezorgd worden, maar alles is beter dan wachten tot maart of zo, haha.standoodeman schreef op donderdag 24 september 2020 @ 22:45:
[...]
Haha ik hou mijn mond verder, heb je ervaring met Fnac trouwens? Echt geen idee of ze op release gaan leveren namelijk
Mm ja wil hem daar wel bestellen, maar dan wil ik hem wel met de release thuis hebben of een paar dagen laten 🙈Alwayshappyz schreef op donderdag 24 september 2020 @ 22:50:
[...]
Geen ervaring, maar wel een betrouwbare shop volgens mij. Zal wel niet op release bezorgd worden, maar alles is beter dan wachten tot maart of zo, haha.
hahha zo hey, das geluk, 2e controller en alles erbijM a r c o schreef op donderdag 24 september 2020 @ 22:46:
moest bij mijn PS4 ook direct met Sony regelen.
day one, uitpakken, aansluiten...... BLOD.......
terugsturen en week wachten op nieuwe.
Ok, leuke was dat ik alleen kale console moest opsturen, en een complete doos met alles er op en er aan terug kreeg.
Apple|Games|PSN: desjuhh
Kan geen Nederland kiezen als ik iets wil bestellen, dus denk het niet.desley1992 schreef op donderdag 24 september 2020 @ 22:56:
Op budgetgaming staat dat Saturn (DE) vanaf morgen 9 uur ook een batch PS5 in de pre order zet. Iemand een idee of Saturn levert in NL?
Helaas niet. Eventueel wel een optie voor de mensen die dichtbij Duitsland wonen en het daar kunnen afhalen! (niet ik helaasdesley1992 schreef op donderdag 24 september 2020 @ 22:56:
Op budgetgaming staat dat Saturn (DE) vanaf morgen 9 uur ook een batch PS5 in de pre order zet. Iemand een idee of Saturn levert in NL?
Misschien een optie om hem bij een vesteging te laten bezorgen ?cronixx schreef op donderdag 24 september 2020 @ 22:59:
[...]
Kan geen Nederland kiezen als ik iets wil bestellen, dus denk het niet.
Je kunt daar bestellen, maar dan moet je 'm ophalen dacht ik. Saturn is overigens een dochteronderneming van Mediamarkt.desley1992 schreef op donderdag 24 september 2020 @ 22:56:
Als Saturn een batch krijgt, dan MM wellicht ook.
Yep die optie is er wel, in Kleve is een Saturn vestiging die redelijk dicht (km of 20?) zit bij Zevenaar over de grens.reinierkramer schreef op donderdag 24 september 2020 @ 23:01:
[...]
Misschien een optie om hem bij een vesteging te laten bezorgen ?
Uiteindelijk wonen we allemaal dichtbij Duitsland johlorenzopot schreef op donderdag 24 september 2020 @ 23:00:
[...]
Helaas niet. Eventueel wel een optie voor de mensen die dichtbij Duitsland wonen en het daar kunnen afhalen! (niet ik helaas)
Ja was al aan het kijken is 1.35 uur rijden voor mij.cronixx schreef op donderdag 24 september 2020 @ 23:02:
[...]
Yep die optie is er wel, in Kleve is een Saturn vestiging die redelijk dicht (km of 20?) zit bij Zevenaar over de grens.
Is toch sneller dan maart 2021....reinierkramer schreef op donderdag 24 september 2020 @ 23:03:
[...]
Ja was al aan het kijken is 1.35 uur rijden voor mij.
Denk dat ik morgen wel een poging waag bij Saturn als er ook de optie is om pas af te rekenen bij het ophalen in de winkel.
Vooruit betalen vind ik dan weer wat minder fijn bij een buitenlandse winkel.
Je moet meteen betalen, maar kan met CC dus geen risico.cronixx schreef op donderdag 24 september 2020 @ 23:08:
Zonder gekheid...
Denk dat ik morgen wel een poging waag bij Saturn als er ook de optie is om pas af te rekenen bij het ophalen in de winkel.
Vooruit betalen vind ik dan weer wat minder fijn bij een buitenlandse winkel.
komt goed👍🏼FR-VAK-R schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 00:27:
Grote delen van Nederland zijn momenteel code rood voor onze oosterburen. Misschien wel iets om rekening mee te houden. Op dit moment mag je Duitsland niet in als "Hollander". Wie weet is dat 19 november ook zo.
[ Voor 11% gewijzigd door almiros op 25-09-2020 06:32 . Reden: positievere boodschap ]
Heb geen glazen bol maar de kans is reëel dat de situatie 19 november slechter is dan nu. Inderdaad goed om te onthouden als je daar bestelt en wilt ophalen.FR-VAK-R schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 00:27:
Grote delen van Nederland zijn momenteel code rood voor onze oosterburen. Misschien wel iets om rekening mee te houden. Op dit moment mag je Duitsland niet in als "Hollander". Wie weet is dat 19 november ook zo.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/UexS3CKXIw0oBWxbgoXyk4sX.jpg?f=user_large)
Ziet bij jullie de status op wehkamp er ook zo uit? Dacht dat ze het zouden fixen?
PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL
Ja, nog exact hetzelfde. Ook zaterdag besteld.RawChild schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 07:05:
[Afbeelding]
Ziet bij jullie de status op wehkamp er ook zo uit? Dacht dat ze het zouden fixen?
Nee sinds gister staat er bij mij een nieuwe bestelling in met: Wachten op goedkeur. Bezorgmomenten volgen nog.RawChild schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 07:05:
[Afbeelding]
Bij mij ookk1978 schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 07:08:
[...]
Nee sinds gister staat er bij mij een nieuwe bestelling in met: Wachten op goedkeur. Bezorgmomenten volgen nog.
Ah ok. Gisteravond las ik dat bij een hoop mensen de status werd aangepast naar iets dat leek op herstelwerkzaamheden. Waarschijnlijk zijn ze dus nog niet klaar.ThijsM schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 07:06:
[...]
Ja, nog exact hetzelfde. Ook zaterdag besteld.
PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL
Bij mij helaas ook nog steeds zo.RawChild schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 07:05:
[Afbeelding]
Hier ook nog hetzelfde. Zaterdag 8:48 besteld.RawChild schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 07:05:
[Afbeelding]
Ik ken de normale werkwijze bij Wehkamp niet, maar zat gisteravond nog eens over de "wachten op goedkeuring" status na te denken. Zou het kunnen dat op zaterdag toch méér pre-orders zijn geplaatst dan beschikbaar en dat ze dus, tegen de tijd van levering (feitelijk wanneer Wehkamp echt weet hoeveel ze krijgen), je op volgorde van (nieuwe) bestelling kunt kiezen te wachten op batch 2, 3, etc. of alsnog kunt annuleren?
Time will tell I guess.
[ Voor 3% gewijzigd door Halfkakkende op 25-09-2020 07:49 ]
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
| Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |