Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch
Verwijderd
Haha, mocht je eruit zijn dan vertel het ons. 😂laurens700 schreef op donderdag 24 september 2020 @ 15:19:
Zit al uit te vogelen bij BCC of er ergens een glitch in hun winkelwagentje zit, zodat ik hem kan doordrukken.
Misschien een cheatcode. vierkantje, kruisje, vierkantje, driehoekje, rondje.
Die info heb ik helaas niet.. Maar al zou ik die info wel weten, met iedereen hier die die dag continu lopen te F5'en, denk ik dat die voorsprong echt minimaal zal zijn haha.DingK schreef op donderdag 24 september 2020 @ 15:18:
[...]
Met het wezenlijke verschil dat jij WEET wanneer ze live gaan. Wij plebs moeten gokken/afwachten/over twee weken onze F5 knop vervangen.
"Goed dat je ook direct contact met ons zoekt! Er is inderdaad een fout in ons systeem geweest waardoor alle bestellingen geannuleerd zijn. De bestellingen van afgelopen zaterdag worden achter de schermen hersteld. Hier ontvang je vandaag of uiterlijk morgen een definitieve uitslag van. Als het goed is heb je hier ook een e-mail van ontvangen? "
Zal ik je vertellen dat Wehkamp hun elektronica inkoop uitbesteed hebben aan BCC. Zelfde als met de bedden, die komen allemaal bij BeterBed vandaan.Not_Disclosed schreef op donderdag 24 september 2020 @ 15:13:
Nu we de pagina's toch uitpluizen. Ik zie net op de pagina van BCC dat deze code include van wehkampfinance.nl. Durven we nog wel te bestellen
maar mensen die zaterdag hebben besteld krijgen nu wel hun geld terug!G4mert schreef op donderdag 24 september 2020 @ 15:20:
Update van Wehkamp:
"Goed dat je ook direct contact met ons zoekt! Er is inderdaad een fout in ons systeem geweest waardoor alle bestellingen geannuleerd zijn. De bestellingen van afgelopen zaterdag worden achter de schermen hersteld. Hier ontvang je vandaag of uiterlijk morgen een definitieve uitslag van. Als het goed is heb je hier ook een e-mail van ontvangen? "
Thanks, wist niet dat ze nog controllers hadden. Net gedaan en bestelling bij MM geannuleerdXerox schreef op donderdag 24 september 2020 @ 15:08:
[...]
Maar dan bestel je bij Bol.com toch ook je controller? Ben je uiteindelijk nog €10,- voordeliger uit.
Om dan vervolgens na 2 seconden alweer een bericht te krijgen dat je order geannuleerd is..Verwijderd schreef op donderdag 24 september 2020 @ 15:20:
[...]
Haha, mocht je eruit zijn dan vertel het ons. 😂
En... weet jij of wij straks weten hoe laat de pre-orders open gaan?Figueros schreef op donderdag 24 september 2020 @ 15:20:
[...]
Die info heb ik helaas niet.. Maar al zou ik die info wel weten, met iedereen hier die die dag continu lopen te F5'en, denk ik dat die voorsprong echt minimaal zal zijn haha.
Ofwel: wordt het bekend gemaakt? Of weet je dat niet (of wel en mag je het niet zeggen)?
Nee ik heb degene die er over gaat alleen gevraagd of er een pre-order bij ons komt. Maar dat is dus niet zo. En meer info wilde hij er nog niet over geven aan me. Maar hij is nog niet van me af hahaha.Schasbeele schreef op donderdag 24 september 2020 @ 15:22:
[...]
En... weet jij of wij straks weten hoe laat de pre-orders open gaan?
Ofwel: wordt het bekend gemaakt? Of weet je dat niet (of wel en mag je het niet zeggen)?
GRATIS PS5s!!RoelvanderHorst schreef op donderdag 24 september 2020 @ 15:21:
[...]
maar mensen die zaterdag hebben besteld krijgen nu wel hun geld terug!
Nee heb alvast een 2e controller besteld, een beetje voor het geval er vrienden komen en we streetfighter oid gaan spelen en meteen eentje voor de PC. Dan kunnen de PS4 controllers samen weg.Kyhfin schreef op donderdag 24 september 2020 @ 15:09:
[...]
Dit snap ik niet helemaal? Is diegene die je erbij krijgt niet goed genoeg als eerste controller of? (ik heb geen PS4 gehad, dus geen idee)
De PS5 komt in mijn geval toch pas waarschijnlijk in maart, zou hem eerder willen maar ga er al vanuit dat met de huidige belangstelling ik hem niet ga krijgen. Als het dan toch lukt dan ben ik blij, maar als het niet lukt in ieder geval niet teleurgesteld
nu nog een PS 5 disc edition regelen - al heeft het niet veel haast...
Maar zou fijn zijn om dat geregeld te krijgen...
Enthoo Primo || Ryzen 9 5900X || Asus VIII Dark Hero || TridentZ Royal Silver F4-3600C14D-32GTRS Samsung B-Die || Radeon 6800 XT || Kraken X73 w/ 6x NF-A12x25 || 2x WD Black SN850 1TB || WD-HGST 6TB en 18TB || Seasonic Prime Titanium Ultra 1kW
Ga er maar vanuit dat je hem volgend jaar kerst dan kan bestellencold_as_ijs schreef op donderdag 24 september 2020 @ 15:25:
[...]
Nee heb alvast een 2e controller besteld, een beetje voor het geval er vrienden komen en we streetfighter oid gaan spelen en meteen eentje voor de PC. Dan kunnen de PS4 controllers samen weg.
De PS5 komt in mijn geval toch pas waarschijnlijk in maart, zou hem eerder willen maar ga er al vanuit dat met de huidige belangstelling ik hem niet ga krijgen. Als het dan toch lukt dan ben ik blij, maar als het niet lukt in ieder geval niet teleurgesteld
Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch
Hier ook.cold_as_ijs schreef op donderdag 24 september 2020 @ 15:28:
Ik zie nu net dat ik mijn geld van Wehkamp ook terug heb (Rabobank).
Of krijgen de mensen in van je oude adres straks de pre-orderExxus schreef op donderdag 24 september 2020 @ 15:38:
Ik heb ondertussen gebruik gemaakt om mijn adres bij Wehkamp aan te passenDurfde dat niet ivm de pre-order en het oude adres wonen mensen die ik goed ken. Nu alles is geannuleerd en ze het er (hopelijk) opnieuw inzetten, mogen ze dat doen op het juiste adres
Ik hoop niet voor je dat die mensen het pakket weigeren als het aan de deur komt.☺️Exxus schreef op donderdag 24 september 2020 @ 15:38:
Ik heb ondertussen gebruik gemaakt om mijn adres bij Wehkamp aan te passenDurfde dat niet ivm de pre-order en het oude adres wonen mensen die ik goed ken. Nu alles is geannuleerd en ze het er (hopelijk) opnieuw inzetten, mogen ze dat doen op het juiste adres
Te laat. Je huis is nu geannuleerd en wordt opgestuurd naar Wehkamp.Exxus schreef op donderdag 24 september 2020 @ 15:38:
Daar kan het systeem van Wehkamp helemaal niet mee overweg. Nu moeten ze eerst een PS5 van jou teruggestuurd krijgen om je order juist te kunnen annuleren.Exxus schreef op donderdag 24 september 2020 @ 15:38:
Heeft iemand een verwijzing naar een officieel statement oid?
Ik had een pre order bij nedgame uit april, dat is allemaal naar levering 2
Mijn broertje had een bestelling bij gamemania in oktober, zelfs die is naar levering 2!
Ik weet dat er wat tweets zijn langsgekomen van Bol. Uiteindelijk geloof ik al die statements pas als ik het PostNL busje voor mn deur zie stoppen...younistyler schreef op donderdag 24 september 2020 @ 16:03:
Ik heb vaker begrepen dat als je bij bol.com hebt besteld je verzekerd bent van een day one release.
Mijn broertje had een bestelling bij gamemania in oktober, zelfs die is naar levering 2!
De vraag was erg groot, veel mensen keken hier al lang naar uit”, legt een woordvoerder van Bol.com uit. Hoeveel consoles er precies over de toonbank zijn gegaan, mag ze niet zeggen. Wel kan ze bevestigen dat alle mensen die er met succes eentje hebben besteld, hem ook op de releasedatum zullen ontvangen. Of er binnenkort nog meer pre-orders beschikbaar komen, is nog niet duidelijk. ,,Wij weten niet exact wanneer de volgende levering plaatsvindt vanuit Sony, ook niet of deze levering nog voor releasedatum is.”younistyler schreef op donderdag 24 september 2020 @ 16:03:
Ik heb vaker begrepen dat als je bij bol.com hebt besteld je verzekerd bent van een day one release.
Bron: https://www.ad.nl/tech/wi...at-wordt-lastig~a999c69d/
Weet iemand hoe het zit met winkel voorraad? Eventueel 19 november rond openingstijd voor de winkel wachten?
Topper, dank hiervoor ben ik weer gerust gesteld.D. Ninjai schreef op donderdag 24 september 2020 @ 16:07:
[...]
De vraag was erg groot, veel mensen keken hier al lang naar uit”, legt een woordvoerder van Bol.com uit. Hoeveel consoles er precies over de toonbank zijn gegaan, mag ze niet zeggen. Wel kan ze bevestigen dat alle mensen die er met succes eentje hebben besteld, hem ook op de releasedatum zullen ontvangen. Of er binnenkort nog meer pre-orders beschikbaar komen, is nog niet duidelijk. ,,Wij weten niet exact wanneer de volgende levering plaatsvindt vanuit Sony, ook niet of deze levering nog voor releasedatum is.”
Bron: https://www.ad.nl/tech/wi...at-wordt-lastig~a999c69d/
Mijn broertje wacht langer dan een jaar met een aanbetaling, maar omdat ik toevallig bol.com opende s'ochtends heb ik hem wel day 1
Ik zal even in mijn glazen bol kijken. Denk zeker een stuk of 500 in elke winkel.lorenzopot schreef op donderdag 24 september 2020 @ 16:10:
Ik hoop enorm erg dat ik een PS5 weet te pre-orderen, al krijg ik er steeds minder vertrouwen in.
Weet iemand hoe het zit met winkel voorraad? Eventueel 19 november rond openingstijd voor de winkel wachten?
PSN id: K1ngD1ng3l1ng | BF3 PC: KingDing3ling
Aldus BudgetgamingLaatste update van wehkamp
Orders herstellen is handwerk voor klantenservice dus dat neemt vandaag en zelfs nog morgen in beslag.
Het geld storten van je aanvankelijke order kan kloppen, dit is geautomatiseerd als je order geannuleerd is.
Dus... Afwachten maar, niet dat je iets anders kunt doen overigens...
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Tja...Dat met Covid-19 in het achterhoofd wordt de rij ipv 500 meter lang, 1.5 km lang. Dat kan menig stadje niet aan. Al die 1,5 meter strepen op de stoep en weg.laurens700 schreef op donderdag 24 september 2020 @ 16:13:
Toch wel jammer dat er zo weinig beschikbaar is in store. Dat gevoel dat je in een rij staat wat al begint om 16:00 uur, zodat je om 8:30 de volgende dag een console kan bemachtigen. Dat gevoel dat je met andere deelt in de rij en dan met z'n alle blij bent.
[ Voor 4% gewijzigd door King Dingeling op 24-09-2020 16:15 ]
Ja ik heb er straks eentje beneden en eentje in de cave, dus je bent welkomAlfa159 schreef op donderdag 24 september 2020 @ 16:11:
Mogen de mensen die de PS5 mislopen komen gamen bij de mensen bij wie het wel lukt?
Orders herstellen is handwerk voor klantenservice dus dat neemt vandaag en zelfs nog morgen in beslag.
Het geld storten van je aanvankelijke order kan kloppen, dit is geautomatiseerd als je order geannuleerd is.
Dus... Afwachten maar, niet dat je iets anders kunt doen overigens..."
[ Voor 3% gewijzigd door CharlieRay op 24-09-2020 16:21 ]
Wanneer kan ik de Playstation 5 bestellen? De PlayStation 5 zal bij Coolblue te bestellen zijn op 18 november, rond het middaguur.
Kijk...dat wordt spannend!Appie_1988 schreef op donderdag 24 september 2020 @ 16:29:
FAQ Coolblue:
Wanneer kan ik de Playstation 5 bestellen? De PlayStation 5 zal bij Coolblue te bestellen zijn op 18 november, rond het middaguur.
Zelf vind ik het toch wel vrij grote aantallen. Heb de hele week verlof gepakt als de PS5 uitkomt zodat ik het constant in de gaten kan houden en niet weer mis grijp
Het zijn er dik 2000... zal wel snel gaan, maar niet meteen vermoed ik.Santiago2019 schreef op donderdag 24 september 2020 @ 16:44:
Ben benieuwd of het moeilijk zal zijn om hem te krijgen als je echt vanaf seconde 1 klaar zit. Neem aan van wel en dat het meteen is uitverkocht.
Etuuuuuh!
ik denk binnen 1 minuut weg. normaal zitten er al 3000-5000 mensen te refreshen op zo'n moment. dus zal MEGA snel gaan.CRpt3r55 schreef op donderdag 24 september 2020 @ 16:45:
[...]
Het zijn er dik 2000... zal wel snel gaan, maar niet meteen vermoed ik.
hoop wel dat ze 1 per account hanteren.
Scalpers zitten klaar, bots kopen binnen minuten de voorraad op. Wij eerlijke consumenten hebben een hooguit een halfuurtje om mee te doen, voor de lunchpauze zal het op zijn.Santiago2019 schreef op donderdag 24 september 2020 @ 16:44:
Ben benieuwd of het moeilijk zal zijn om hem te krijgen als je echt vanaf seconde 1 klaar zit. Neem aan van wel en dat het meteen is uitverkocht.
agenda item maken in mijn phone
Enthoo Primo || Ryzen 9 5900X || Asus VIII Dark Hero || TridentZ Royal Silver F4-3600C14D-32GTRS Samsung B-Die || Radeon 6800 XT || Kraken X73 w/ 6x NF-A12x25 || 2x WD Black SN850 1TB || WD-HGST 6TB en 18TB || Seasonic Prime Titanium Ultra 1kW
Een halfuurtje zou mooi zijn. Ik zat zelf eerder aan een seconde of 30 te denken haha.DingK schreef op donderdag 24 september 2020 @ 16:46:
[...]
Scalpers zitten klaar, bots kopen binnen minuten de voorraad op. Wij eerlijke consumenten hebben een hooguit een halfuurtje om mee te doen, voor de lunchpauze zal het op zijn.
Neem toch aan dat het minsteds 5 minuten duurt. Dat zou genoeg moeten zijn voor de mensen die het echt willen.CRpt3r55 schreef op donderdag 24 september 2020 @ 16:45:
[...]
Het zijn er dik 2000... zal wel snel gaan, maar niet meteen vermoed ik.
Staat er bij hem nu ook wachten op goedkeuring!G4mert schreef op donderdag 24 september 2020 @ 16:47:
Een vriend van mij heeft zojuist een nieuwe order in zijn wehkamp account gevonden. Voor hem is het dus al hersteld. Hopelijk volgt mijne ook.
Set your goals high, and don't stop till you get there.
Je moet heulll veulll geluk hebben dat je net op het goede moment een exemplaar kan bestellen net zoals de mensen bij Bol en MM online geluk hebben gehad er 1 te bestellen.Santiago2019 schreef op donderdag 24 september 2020 @ 16:44:
Als je er vanuit gaat dat je buiten de pot piest dan kan het alleen maar meevallen mocht het lukken.
Een half uur? Was dat maar zo, dit zal een kwestie van enkele minuten zijn, helaas...DingK schreef op donderdag 24 september 2020 @ 16:46:
[...]
Scalpers zitten klaar, bots kopen binnen minuten de voorraad op. Wij eerlijke consumenten hebben een hooguit een halfuurtje om mee te doen, voor de lunchpauze zal het op zijn.
Denk dat er heel veel mensen zijn die de boot hebben gemist (zoals ik) die dan massaal gaan F5en. En natuurlijk scalpers die nu ze de tijd bijna precies weten gaan proberen er zoveel mogelijk te bemachtigen.Timovdr schreef op donderdag 24 september 2020 @ 16:49:
[...]
Neem toch aan dat het minsteds 5 minuten duurt. Dat zou genoeg moeten zijn voor de mensen die het echt willen.
Ik vind het vooral zo jammer dat de 2e lading waarschijnlijk pas 2021 komt. Ik heb juist midden december - begin januari tijd om te gamen. Als ik hem maandje later bemachtig zou ik dat niet erg vinden maar het lijkt erop dat als je hem niet bij release krijgt je gelijk een paar maanden kan wachten.
Ja ik hoor het nu van meerdere mensen. (allemaal zaterdag). Hopelijk krijg ik dit ook nog...Koning-Admiraal schreef op donderdag 24 september 2020 @ 16:49:
[...]
Staat er bij hem nu ook wachten op goedkeuring!
Was hij ook al terugbetaald, dat je weet?G4mert schreef op donderdag 24 september 2020 @ 16:47:
Een vriend van mij heeft zojuist een nieuwe order in zijn wehkamp account gevonden. Voor hem is het dus al hersteld. Hopelijk volgt mijne ook.
ja heeft geld terug gekregen. Maar wel een nieuwe order in zijn account met 'wachten op goedkeuring'.Halfkakkende schreef op donderdag 24 september 2020 @ 16:52:
[...]
Was hij ook al terugbetaald, dat je weet?
[ Voor 5% gewijzigd door G4mert op 24-09-2020 16:55 ]
Kijk, dat biedt perspectief. Dank voor je bevestiging!G4mert schreef op donderdag 24 september 2020 @ 16:54:
[...]
ja heeft geld terug gekregen. Maar wel een nieuwe order in zijn account met 'wachten op goedkeuring'.
Staat ergens een link vanuit een Twitter reactie, even zoeken in het topic.younistyler schreef op donderdag 24 september 2020 @ 16:03:
Mbt je andere pre-orders, die winkels hebben veel te veel pre-orders aangenomen, dan dat ze kunnen leveren.
Dat zorgt inderdaad wel voor wat extra druk - het is nu (nou ja, november dan) of anders een paar maanden later. Lijkt weinig tussen te zitten. Was veel minder erg geweest als je al had geweten dat je hem anders een maandje later wel zou hebben.Brogala schreef op donderdag 24 september 2020 @ 16:51:
[...]
Denk dat er heel veel mensen zijn die de boot hebben gemist (zoals ik) die dan massaal gaan F5en. En natuurlijk scalpers die nu ze de tijd bijna precies weten gaan proberen er zoveel mogelijk te bemachtigen.
Ik vind het vooral zo jammer dat de 2e lading waarschijnlijk pas 2021 komt. Ik heb juist midden december - begin januari tijd om te gamen. Als ik hem maandje later bemachtig zou ik dat niet erg vinden maar het lijkt erop dat als je hem niet bij release krijgt je gelijk een paar maanden kan wachten.
Ik baal wel dat ik er een had en nu dus alsnog moet gaan F5'en bij Coolblue. Anders red ik het ook wel hoor, maar ik kijk er toch wel erg naar uit om rond release lekker aan de slag te kunnen.
Hoop dat het inderdaad bij 1 per account blijft en dat ze dat ook écht goed controleren. Scalpers heb ik sowieso geen respect voor. Ik snap waarom ze het doen - en dat er mensen zijn die er nou eenmaal hogere prijzen voor over hebben - maar het werkt wel tegen de eerlijke consument. Zelfde geldt voor de mensen die op 4 verschillende plekken bestellen om er zeker van te zijn er eentje te hebben. Twee plekken kan ik nog begrijpen, maar alsnog. Je hoort dan vaak dat het dan wel naar familie of vrienden gaat, maar zouden die familieleden/vrienden ook hun best hebben gedaan om er zelf eentje te krijgen? Als ze er niet eentje toegeschoven krijgen?
Heb deze ook staan...nice.G4mert schreef op donderdag 24 september 2020 @ 16:54:
[...]
ja heeft geld terug gekregen. Maar wel een nieuwe order in zijn account met 'wachten op goedkeuring'.
Beter kan ik het niet verwoorden inderdaad...Alwayshappyz schreef op donderdag 24 september 2020 @ 16:59:
[...]
Dat zorgt inderdaad wel voor wat extra druk - het is nu (nou ja, november dan) of anders een paar maanden later. Lijkt weinig tussen te zitten. Was veel minder erg geweest als je al had geweten dat je hem anders een maandje later wel zou hebben.
Ik baal wel dat ik er een had en nu dus alsnog moet gaan F5'en bij Coolblue. Anders red ik het ook wel hoor, maar ik kijk er toch wel erg naar uit om rond release lekker aan de slag te kunnen.
Hoop dat het inderdaad bij 1 per account blijft en dat ze dat ook écht goed controleren. Scalpers heb ik sowieso geen respect voor. Ik snap waarom ze het doen - en dat er mensen zijn die er nou eenmaal hogere prijzen voor over hebben - maar het werkt wel tegen de eerlijke consument. Zelfde geldt voor de mensen die op 4 verschillende plekken bestellen om er zeker van te zijn er eentje te hebben. Twee plekken kan ik nog begrijpen, maar alsnog. Je hoort dan vaak dat het dan wel naar familie of vrienden gaat, maar zouden die familieleden/vrienden ook hun best hebben gedaan om er zelf eentje te krijgen? Als ze er niet eentje toegeschoven krijgen?
zo denk ik er ook over.
Hoop dat ik nu niet weer buiten de boot ga vallen met Coolblue op 18 november...
Maar ook wat jij zegt, als het niet november is, dan komt het kort daarna (in mijn vakantie wellicht).
[ Voor 48% gewijzigd door CharlieRay op 24-09-2020 17:11 ]
Nog niet. Hoelaat heb je besteld?CharlieRay schreef op donderdag 24 september 2020 @ 17:03:
Mijn preorder bij Wehkamp staat nu op 'wachten op goedkeuring, bezorgmomenten volgen nog'. Anyone else?
Zolang de website er niet uit ligt dan door alle F5-ers en we er vanaf seconde 1 bij zijn moet dat toch goedkomen lijkt me.Santiago2019 schreef op donderdag 24 september 2020 @ 16:44:
Hier inmiddels ookCharlieRay schreef op donderdag 24 september 2020 @ 17:03:
Mijn preorder bij Wehkamp staat nu op 'wachten op goedkeuring, bezorgmomenten volgen nog'. Anyone else?
Aah, oké. Ik denk dat ze het op chronologische volgorde doen. Ik heb namelijk pas 9.06 besteld
Denk ik ook! Zelfde geldt dan voor Disk vs. Digital Edition gok ik. Lijkt er in ieder geval op dat het goed gaat komen voor de zaterdag-mensen.koenvd90 schreef op donderdag 24 september 2020 @ 17:18:
[...]
Aah, oké. Ik denk dat ze het op chronologische volgorde doen. Ik heb namelijk pas 9.06 besteld
Verwijderd
Yep, heb mijn pre order bij Nedgame ook in april geplaatst en zit ook bij levering 2 (eind nov/begin december).younistyler schreef op donderdag 24 september 2020 @ 16:03:
Of een voorstel voor welke batch je wilt?koenvd90 schreef op donderdag 24 september 2020 @ 17:20:
Zullen ze na het activeren van de orders een betaalverzoek sturen oid? Wat denken jullie?
Ja denk dat je een mail krijgt dat je je order moet voldoen binnen x aantal dagen.koenvd90 schreef op donderdag 24 september 2020 @ 17:20:
Zullen ze na het activeren van de orders een betaalverzoek sturen oid? Wat denken jullie?
Ps mijn order was om 9:00 maar ik heb nog geen nieuwe bestelling in mijn account.
Als ze het geld al teruggestort hebben, zal dat wel moeten. Ze gaan niet PS5s zonder voorbetaling opsturen.koenvd90 schreef op donderdag 24 september 2020 @ 17:20:
Hoe laat heb je besteld?Steven030 schreef op donderdag 24 september 2020 @ 17:28:
Hier ook een nieuwe Wehkamp order
Mijn bevestigingsmail kwam zaterdag binnen om 09:05
Niet echt een chronologische volgorde dus, ik zit daar nog ruim voor. Maar goed te zien dat er eea gaat veranderen!Steven030 schreef op donderdag 24 september 2020 @ 17:30:
[...]
Mijn bevestigingsmail kwam zaterdag binnen om 09:05
Oke allemaal je achternaam droppenHalfkakkende schreef op donderdag 24 september 2020 @ 17:30:
[...]
Niet echt een chronologische volgorde dus, ik zit daar nog ruim voor. Maar goed te zien dat er eea gaat veranderen!
Denk eerder emailadres danCharlieRay schreef op donderdag 24 september 2020 @ 17:32:
[...]
Oke allemaal je achternaam droppen!
Zit bij mij allebei redelijk dichtbij het einde van het alfabet
Achternaam D en email KSteven030 schreef op donderdag 24 september 2020 @ 17:36:
[...]
Zit bij mij allebei redelijk dichtbij het einde van het alfabet
Niet doen! - denk aan je veiligheid
ik zou het wel evt. bij de wehkamp service aangeven dat wel als er om wordt gevraagd - niet eerder - veiligheid voorop
dat ging gepaard met een email + track & trace. verder niet over nagedacht, ik denk ze zullen wel een kadokaart sturen waar voor ontvangst getekend moet worden.
ik toch benieuwd dus check nu even de info die erbij staat. (werd zichtbaar na postcode invoer).
staat er bij de omschrijving: QLED 4K 55Q74T (2020
WTF GUYS? kunnen ze daar nou helemaal niets goed doen?
de bezorger is onderweg al zal er tussen nu en 2-3 uur zijn.
klinkt als een mooie deal.. jullie tv terug. ik mijn pre-order? maar serious.. pffff.
Verwijderd
Wat een bijzondere winkel is MM ook...Flghter1982 schreef op donderdag 24 september 2020 @ 17:43:
ok WTF. even offtopic, soort van. gister dus al dat gezeik met mediamarkt waar een pre-order van mij is gecanceled. en toen ter compensatie een 30 euro e-voucher aangeboden gekregen.
dat ging gepaard met een email + track & trace. verder niet over nagedacht, ik denk ze zullen wel een kadokaart sturen waar voor ontvangst getekend moet worden.
ik toch benieuwd dus check nu even de info die erbij staat. (werd zichtbaar na postcode invoer).
klinkt als een mooie deal.. jullie tv terug. ik mijn pre-order? maar serious.. pffff.
Mooi houden dat ding! Ben benieuwd. Zij herstellen aan de ene kant niet hun fout van het annuleren van jouw order. Waarom zul jij hun fout dan wel herstellen bij een (eventuele) foute zending wederom van hun kant.Flghter1982 schreef op donderdag 24 september 2020 @ 17:43:
ok WTF. even offtopic, soort van. gister dus al dat gezeik met mediamarkt waar een pre-order van mij is gecanceled. en toen ter compensatie een 30 euro e-voucher aangeboden gekregen.
Wtf als je die tv echt ontvangt net doen of je gek bentFlghter1982 schreef op donderdag 24 september 2020 @ 17:43:
Hele mooie TV heb ik paar weken geleden gehaald. Lekker houden, die is PS5 proof.Flghter1982 schreef op donderdag 24 september 2020 @ 17:43:
"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-
Wil de tv wel ruilen tegen mijn ps5, hahaFlghter1982 schreef op donderdag 24 september 2020 @ 17:43:
Wauw! "Oh dat was dus mijn compensatie voor het verliezen van m'n preorder toch?" Voor als ze gaan zeurenFlghter1982 schreef op donderdag 24 september 2020 @ 17:43:
Gaat goedkomen 😄
ik ben heel benieuwd wat er straks binnen komt en of het wel of niet aan de deur betaald moet worden.CharlieRay schreef op donderdag 24 september 2020 @ 17:51:
[...]
Wauw! "Oh dat was dus mijn compensatie voor het verliezen van m'n preorder toch?" Voor als ze gaan zeuren.
als het een fout is en de tv was al betaald dan hou ik hem "Hostage" en mogen ze hem terug als ik mijn pre-order terug krijg. eens kijken of dat systeem van ze dan nog steeds status "Niet mogelijk heeft"
[ Voor 24% gewijzigd door reinierkramer op 24-09-2020 18:03 ]
Fnac is zeg maar de Franse Mediamarkt. Betrouwbaar dus.reinierkramer schreef op donderdag 24 september 2020 @ 18:03:
Staat op budgetgaming.nl dat er morgen op fnac.com dat de ps5 weer online komt iemand ervaring met die webshop ?
En de levering naar Nederland is gewoon soepel?ymmv schreef op donderdag 24 september 2020 @ 18:07:
[...]
Fnac is zeg maar de Franse Mediamarkt. Betrouwbaar dus.
Dit is het moederbedrijf van BCC. Betrouwbaar iigreinierkramer schreef op donderdag 24 september 2020 @ 18:03:
Staat op budgetgaming.nl dat er morgen op fnac.com dat de ps5 weer online komt iemand ervaring met die webshop ?
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
| Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |
/f/image/rnZOZr1KRwOP5TtOURCe4Aqt.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/LVJ4zYtxAHC2VJ52iiDUSYRX.png?f=fotoalbum_large)