Ik heb lang dit topic gevolgd, maar nooit iets gepost. Ik heb overal geprobeerd een PS5 te bemachtigen, maar nergens is het gelukt om hem nog in november te krijgen... Uiteindelijk via Coolshop.nl er eentje weten te bemachtigen (wel voor 60 euro meer) en net een bevestiging gekregen dat deze midden/eind december naar mij word toegestuurd. Waarschijnlijk zou bol.com en wehkamp ook dan pas gaan leveren (denk ik) en heb geen zin om dan ook weer constant op F5 te drukken. Ik ben wel klaar met het gezeik.
Iedereen succes nog!
Bij mijn Xbox lag het tot 17 uur in de hub en is pas om 17.30 met de chauffeur meegenomen.Silversin schreef op donderdag 19 november 2020 @ 16:48:
Iemand al wat ontvangen van Amazon.nl? Die van mij nog steeds in de cityhub lol. Benieuwd of er nog een chauffeur zin heeft om zo te bezorgen.
E: ik refresh bij dhl en hij is vertrokken.
[ Voor 6% gewijzigd door Grawler op 19-11-2020 16:57 ]
je ik weet het elke ker viel in naast de mandlink_AJ schreef op donderdag 19 november 2020 @ 16:54:
[...]
het feest was vanmiddag
(en met feest bedoel ik marteling)
Ja vanmiddag gelukt, maandag geleverdogboss schreef op donderdag 19 november 2020 @ 16:55:
hebben mensen ervaring met bestellen uit amazon uk?
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Ja. Dat gaat prima. Indicatie levertijd is zoals gezegd doorgaans ruim genomen.ogboss schreef op donderdag 19 november 2020 @ 16:55:
Heb wel eens PVC kabelverbergers, een tafel, keyboard, tablet cases etc besteld. Doet niet onder van Amazon FR of DE qua leveren. Qua after sales support denk ik dat het ook niet anders is.ogboss schreef op donderdag 19 november 2020 @ 16:55:
[PS5] Aanloop naar release topicFinalchaos schreef op donderdag 19 november 2020 @ 16:54:
Is er een topic om eerste ps ervaringen te delen?
Wat een geweldige controller ♡♡♡♡
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
Hoe dan? De T&T werkt niet op dhl.com.VirinR schreef op donderdag 19 november 2020 @ 16:51:
[...]
Die van mij is net gescand met de handscanner![]()
Overigens gebruik ik dhl.com niet dhlparcel.nl
Zelfde hier. Mijn amazon pakketjes worden bijna altijd in de avond geleverd door willekeurige mensen in hun particulieren autoSilversin schreef op donderdag 19 november 2020 @ 16:48:
Iemand al wat ontvangen van Amazon.nl? Die van mij nog steeds in de cityhub lol. Benieuwd of er nog een chauffeur zin heeft om zo te bezorgen.
[ Voor 8% gewijzigd door nyy op 19-11-2020 16:58 ]
Is onzin anders was het hier heus wel gezegd.Mijn kopje thee schreef op donderdag 19 november 2020 @ 16:58:
Dus vraagje. Heeft iemand überhaupt op de Amazon.nl website gezien dat de PlayStation 5 beschikbaar was? ook al was het maar heel erg kort. Die onzin die ik las dat het binnen 10 seconde uitverkocht was is geen touw aan vast te knopen.
Communicatie is blijkbaar gewoon dikke poep dus XDTerriongaming schreef op donderdag 19 november 2020 @ 16:58:
[...]
Is onzin anders was het hier heus wel gezegd.
Hier standard delivery en bezorging 29/11!Elazz schreef op donderdag 19 november 2020 @ 16:53:
[...]
Heb express delivery kunnen kiezen voor 30/11. Zat er wel vroeg bij.
Wat een geruststellende gedachtenyy schreef op donderdag 19 november 2020 @ 16:58:
[...]
Zelfde hier. Mijn amazon pakketjes worden bijna altijd in de avond geleverd door willekeurige mensen in hun particulieren autodus ik wacht het af. T&T geeft aan tussen 17:30 en 21:30.
Works every time though
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
Vreemd bij mij wel. Ik gebruik gewoon de T&T code in mijn Amazon account.Silversin schreef op donderdag 19 november 2020 @ 16:58:
[...]
Hoe dan? De T&T werkt niet op dhl.com.
Deze hou ik sinds 8 uur al in de gaten via dhl.com
Ik had hier even over gebeld met de klantenservice en zij zei dat mijn bestelling en betaling wel gewoon goed in het systeem staan. (dus dat ik me daar niet druk over hoefde te maken)
Maar dat ze nu nog de voorraad aan het checken waren en dat ik binnen 24-48 uur teruggebeld word met een definitieve delivery date.
Dus ik denk dat andere mensen die nog "We will email you when we have an estimated delivery date" in hun account hebben staan ook wel binnen 2 dagen bericht krijgen (of een update in hun account)
Hoor dat daar veel problemen mee zijn, maar om nou 4 uur de ps5 aan te laten staan klinkt onlogisch lol
Dan was ik toch niet zo snel als dat ik dachtcrimby schreef op donderdag 19 november 2020 @ 16:59:
[...]
Hier standard delivery en bezorging 29/11!
Hopelijk dat ze toch een paar dagen eerder kunnen komen zodat ik die voor het weekend heb.
Haha ja hier ook een keer een kwibus gehad die om 23:00 aan de deur stond te lellen.... net mn tweeling aan het slapen, bedankt he!nyy schreef op donderdag 19 november 2020 @ 16:58:
[...]
Zelfde hier. Mijn amazon pakketjes worden bijna altijd in de avond geleverd door willekeurige mensen in hun particulieren autodus ik wacht het af. T&T geeft aan tussen 17:30 en 21:30.
Voor de mensen die hun online order in Rotterdam Centrum moeten halen. Je kan hem gewoon ophalen bij de service balie meteen bij de ingang. Ze staan daar al klaar. Ik ben langs geweest zonder ophaal email op goed geluk en kon mijn order meteen meenemen. Dit was rond 4 uur.Kungfukip schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:11:
[...]
Ik heb hetzelfde. Moet hem ook ophalen bij MM Rotterdam centrum. Twijfel om nu gewoon langs te gaan.
als je hem afzegd laat het me wetenPhi schreef op donderdag 19 november 2020 @ 17:02:
Man man man, ene kant blij dat ik een pre-order heb via Amazon DE, andere kant best balen dat het zover weg is. Zit er aan te denken om te annuleren en dan ergens anders mijn geluk te proberen in de volgende paar dagen, maar weet niet of dat nou zo slim is.
Dat zou een van de domste beslissingen van dit decennium zijn denk ik. Hou de order dan aan en verkoop het aan een van de mede Tweakers voor €500 en een krat Hertog Jan.Phi schreef op donderdag 19 november 2020 @ 17:02:
Man man man, ene kant blij dat ik een pre-order heb via Amazon DE, andere kant best balen dat het zover weg is. Zit er aan te denken om te annuleren en dan ergens anders mijn geluk te proberen in de volgende paar dagen, maar weet niet of dat nou zo slim is.
Wat verwachten jullie allemaal wel niet van die servicedesks?Mijn kopje thee schreef op donderdag 19 november 2020 @ 16:59:
[...]
Communicatie is blijkbaar gewoon dikke poep dus XD
De gemiddelde service-desk heeft echt totaal geen idee wanneer een item online komt op de site. Daar hebben ze gewoon niets mee te maken.
Net zomin als ze weten wanneer de volgende gaan komen etc.
Het is een service-desk, geen inkoop of logistieke of marketing afdeling.
En ik zou er maar rustig vanuit gaan dat wat zij zeggen in dit geval wel klopt, alleen dat doet het ook al als er slechts 1 exemplaar online is geplaatst.
Jullie zitten die mensen maar te overladen met vragen waarop ze helemaal geen antwoord hebben vanuit door jullie zelfbedachte hersenspinsels (nu moeten ze toch wel online komen hoor, of anders nu, of anders nu...)
Veel plezier aan de gelukkigen!
Lekker houden. Als je dan de komende dagen nog ergens wat weet te scoren (en die kans is echt über klein), dan annuleer je 'm dan. Zonde om dat nu al te doen.Phi schreef op donderdag 19 november 2020 @ 17:02:
wel geslaagd?iamjesse schreef op donderdag 19 november 2020 @ 17:04:
Loop ik al dagen te F5'en, komen ze online tijdens m'n rijexamen
NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!
2 PS5's
Sultana?
Hopelijk niet tijdens het praktijkexamen....iamjesse schreef op donderdag 19 november 2020 @ 17:04:
Loop ik al dagen te F5'en, komen ze online tijdens m'n rijexamen
Ik zou zeggen check hier: https://www.reddit.com/r/...ng_up_tech_support_error/ryanator schreef op donderdag 19 november 2020 @ 17:01:
Vraagje: weet iemand of het slim is om de PS5 games te laten downloaden in rest mode?
Hoor dat daar veel problemen mee zijn, maar om nou 4 uur de ps5 aan te laten staan klinkt onlogisch lol
Ik denk dat het meevalt en er waren een paar extra condities om tegen die bug aan te lopen. Er zijn inmiddels ook 2 SW updates geweest dus misschien dat het meevalt. Was vooral als je niet je game ging afsluiten en zo in rest mode ging. Maar ben niet zeker. anders even kijken in het andere PS5 topic.
Ik wil de betaling wel uitvoeren hoorMr. Jummy schreef op donderdag 19 november 2020 @ 17:04:
Had 2 orders in m'n account bij Intertoys, eentje met mislukte iDeal betaling, en eentje die wel gelukt was. Krijg ik warempel 2 pakketjes van de bezorger.
2 PS5's, ingelogd op m'n account bij Intertoys en kon de mislukte betaling opnieuw uitvoeren
Top man. Game ze!Ricardo07 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 17:05:
Ps5 is binnen van de mm van gister
Gefeliciteerd!Mr. Jummy schreef op donderdag 19 november 2020 @ 17:04:
Had 2 orders in m'n account bij Intertoys, eentje met mislukte iDeal betaling, en eentje die wel gelukt was. Krijg ik warempel 2 pakketjes van de bezorger.
2 PS5's, ingelogd op m'n account bij Intertoys en kon de mislukte betaling opnieuw uitvoeren
Die van mij werd door de stomme veiligheidscode/mail op m'n van Amazon uit m'n handen getrokken bij de kassa.
Ik neem hem wel van je over! 😁👍🏼Mr. Jummy schreef op donderdag 19 november 2020 @ 17:04:
strava.app.link/jmaOuFSwnUb PSN: GregNL76 - Possessor of: PS1, PS2, PS3 phat, slim & superslim, PS4 (fw 5.05), PS4 Pro, PS4 Slim, PS5, PS Portal, PS Vita (HENkaku), PSP, PSVR, Nintendo Wii U, Switch (unpatched), DS, NES, GameBoy and more consoles!
Lijkt mij niet zo slim, heel Europa kan nu gewoon wachten op de nieuwe lading uit de fabriek en gezien bol.com en wat anderen zeggen zal dat begin december worden.Phi schreef op donderdag 19 november 2020 @ 17:02:
Dit was gewoon de 1e lading en nu is het wachten op de 2e lading en er gaan niet morgen of overmorgen ergens spontaan een heleboel ps5's gevonden worden...
Heb hem voorgeschoten voor een collega die hem vanavond komt ophalen, anders was die naar een mede-tweaker gegaan.
Sultana?
Niet opgehaald pre-orders is nog een mogelijkheid bij MM (was bij XBX ook zo)Gomez12 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 17:07:
[...]
Lijkt mij niet zo slim, heel Europa kan nu gewoon wachten op de nieuwe lading uit de fabriek en gezien bol.com en wat anderen zeggen zal dat begin december worden.
Dit was gewoon de 1e lading en nu is het wachten op de 2e lading en er gaan niet morgen of overmorgen ergens spontaan een heleboel ps5's gevonden worden...
Maar eerst even de (thuis)werkdag afronden
Niemand heeft het online gezien op .nl. Ik geloof er niet in dat het bij iedereen er tussendoor is geglipt.Mijn kopje thee schreef op donderdag 19 november 2020 @ 16:58:
Dus vraagje. Heeft iemand überhaupt op de Amazon.nl website gezien dat de PlayStation 5 beschikbaar was? ook al was het maar heel erg kort. Die onzin die ik las dat het binnen 10 seconde uitverkocht is geen touw aan vast te knopen.
Op andere sites lees ik ook van mensen dat de helpdesk zegt dat .nl geen levering heeft gehad en dat het nog moet komen tussen nu en 1 december. Wel lame dat ze ons dat niet ff melden op hun social media.
Is er trouwens een aparte SKU voor de NL PS5? Of krijgen we gewoon een doos met Engels/Duits.
Spijtig genoeg ook maar een leverdatum van 15-17 december.
Nu zien wie er eerst is. GameMania of deze.
Wow dik geluk! Super voor jeMartijn1990 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 16:21:
[...]
Even mezelf quoten. Vannacht van Bol.com een Track&Trace code gehad, maar PostNL gaf aan dat de levering morgen zou zijn, later vandaag van Bol een mil gehad die dat bevestigd en kreeg een 15 EUR tegoedbon voor het ongemak. Zojuist is mijn pakket eindelijk door PostNL ontvangen en geeft hij zelfs aan dat ik hem vandaag tussen 17:00 en 19:30 nog kan verwachten.
Ik maak mij wel zorgen. Pakketje is nog steeds niet door PostNL ontvangen...
[ Voor 6% gewijzigd door ShaYan op 19-11-2020 17:11 ]
Geduld hebbenKarel.G schreef op donderdag 19 november 2020 @ 17:12:
Pff ik heb overal al geprobeerd te bestellen en iedere keer ernaast gegrepen idem pre orders maanden terug. Iemand die me kan verder helpen? Of wat ik nog kan doen?
| Awesome Rock 'n Roll Photographer |
Wachten helaas.Karel.G schreef op donderdag 19 november 2020 @ 17:12:
Pff ik heb overal al geprobeerd te bestellen en iedere keer ernaast gegrepen idem pre orders maanden terug. Iemand die me kan verder helpen? Of wat ik nog kan doen?
Ben al maanden op het wachten op dit ding. Nu kan ik waarschijnlijk tot maart wachten voordat ik niet steeds wordt genaaid door scalpers, bots en scripts.
Dan klopt dat gedeelde magazijn met Duitsland dus wel misschien. De heeft de voorraad opgemaakt.Rutger Mulder schreef op donderdag 19 november 2020 @ 17:07:
[...]
Niemand heeft het online gezien op .nl. Ik geloof er niet in dat het bij iedereen er tussendoor is geglipt.
Op andere sites lees ik ook van mensen dat de helpdesk zegt dat .nl geen levering heeft gehad en dat het nog moet komen tussen nu en 1 december. Wel lame dat ze ons dat niet ff melden op hun social media.
Is er trouwens een aparte SKU voor de NL PS5? Of krijgen we gewoon een doos met Engels/Duits.
Hopen op Bol vrees ik, die gaan er nog wel binnen krijgenKarel.G schreef op donderdag 19 november 2020 @ 17:12:
Ik ben bij de gelukkige die er ene van amazon.de heeft, levering op 8 december.
Maar waarom moeten we 21 euro betalen? Was te snel en te excited om het nog na te zien
Ik heb hetzelfde vieze botsTerriongaming schreef op donderdag 19 november 2020 @ 17:13:
[...]
Ben al maanden op het wachten op dit ding. Nu kan ik waarschijnlijk tot maart wachten voordat ik niet steeds wordt genaaid door scalpers, bots en scripts.
Precies. Maar 1 ding weten we zeker, je bent niet alleen in dit verhaal.Terriongaming schreef op donderdag 19 november 2020 @ 17:13:
[...]
Phanteks Enthoo Evolv X // ASUS ROG STRIX X570-E // Ryzen 9 5950x // EKWB AIO 360 // ZOTAC RTX 3080 AMP HOLO // Corsair Dominator Platinum 32GB 3466MHz // Corsair MP510 960 GB // Crucial MX500 2TB // Corsair RM750x
D'r zijn toch heel wat liefhebbers die hier gewoon posten en gisteravond konden bestellen bij de MM, en vandaag bij Amazon.Terriongaming schreef op donderdag 19 november 2020 @ 17:13:
[...]
Daarnaast had je beter gewoon in januari een pre-order kunnen doen.
| Awesome Rock 'n Roll Photographer |
zekerheid tussen waarde pond euro. Als je pond doet was het goedkoper. Ik heb ook euro aangevinkt. Tientje meer kwijt dus. En de extra belasting volgens mij. Jammer.iLLuSion_xGen schreef op donderdag 19 november 2020 @ 17:14:
[...]
Hopen op Bol vrees ik, die gaan er nog wel binnen krijgen
Maar waarom moeten we 21 euro betalen? Was te snel en te excited om het nog na te zien
Daar heb je gelijk in. Ben diep teleurgesteld, vandaar m'n reacties.New_Interfaces schreef op donderdag 19 november 2020 @ 17:14:
[...]
Precies. Maar 1 ding weten we zeker, je bent niet alleen in dit verhaal.
Amazon IT en ES beide niet kunnen afrekenen, omdat ze niet verscheepten naar NL.
Amazon DE net gemist
Wel deze maand een LG 65gx gekocht ( eigenlijk PS5 met hdmi 2.1 )
Denk dat het volgend jaar gaat worden
Kijk, de klantenservice is er voor om vragen te stellen. Ze kunnen dan beter gewoon zeggen “ik weet het niet” of iets in die richting en niet dingen gaan lopen claimen of uitspraken doen die tegenstrijdig zijn met wat andere Amazon medewerkers hebben gezegd.Gomez12 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 17:04:
[...]
Wat verwachten jullie allemaal wel niet van die servicedesks?
De gemiddelde service-desk heeft echt totaal geen idee wanneer een item online komt op de site. Daar hebben ze gewoon niets mee te maken.
Net zomin als ze weten wanneer de volgende gaan komen etc.
Het is een service-desk, geen inkoop of logistieke of marketing afdeling.
En ik zou er maar rustig vanuit gaan dat wat zij zeggen in dit geval wel klopt, alleen dat doet het ook al als er slechts 1 exemplaar online is geplaatst.
Jullie zitten die mensen maar te overladen met vragen waarop ze helemaal geen antwoord hebben vanuit door jullie zelfbedachte hersenspinsels (nu moeten ze toch wel online komen hoor, of anders nu, of anders nu...)
Amazon Duitsland, ja die was bijna minder dan een minuut beschikbaar en toen was die weg. Toen hebben mensen in deze chat gezegd dat hij beschikbaar is in Duitsland. En dan praat ik met een medewerker van Amazon nl die dan beweert dat hij binnen 10 seconden was uitverkocht. En niemand heeft het hier opgemerkt zover ik weet.
Pond betalen op amazon.de????AMARONE schreef op donderdag 19 november 2020 @ 17:15:
[...]
zekerheid tussen waarde pond euro. Als je pond doet was het goedkoper. Ik heb ook euro aangevinkt. Tientje meer kwijt dus. En de extra belasting volgens mij. Jammer.
Hogere BTW in Nederland, dus Duitse Amazon is voor ons altijd duurder.iLLuSion_xGen schreef op donderdag 19 november 2020 @ 17:14:
[...]
Hopen op Bol vrees ik, die gaan er nog wel binnen krijgen
Het gaat om een zeer klein percentage van mensen die de PS5 hebben weten te bemachtigen. Dat weten wij allebei. Dat er een paar geluk hebben dat er om 23.02 opeens wat PS5's te koop zijn is ook zeer gelukkig als je daar op kan reageren en op dat moment nog wakker bent.Dark_Angelus schreef op donderdag 19 november 2020 @ 17:15:
[...]
D'r zijn toch heel wat liefhebbers die hier gewoon posten en gisteravond konden bestellen bij de MM, en vandaag bij Amazon.
Daarnaast had je beter gewoon in januari een pre-order kunnen doen.
Pre-pre-orderen biedt bijna geen garanties. De echte pre-orders waren nauwelijks 10 minuten online en toen al uitverkocht.
Ik snap je. Ik heb de afgelopen maanden alleen maar dingen geprobeerd te orderen wat mislukt is. Gewoon door schaarste. Vervelend dat iedereen er last van heeft en er dan mensen zijn die het voor 400-500+ euro meer doorverkopen.Terriongaming schreef op donderdag 19 november 2020 @ 17:15:
[...]
Daar heb je gelijk in. Ben diep teleurgesteld, vandaar m'n reacties.
Phanteks Enthoo Evolv X // ASUS ROG STRIX X570-E // Ryzen 9 5950x // EKWB AIO 360 // ZOTAC RTX 3080 AMP HOLO // Corsair Dominator Platinum 32GB 3466MHz // Corsair MP510 960 GB // Crucial MX500 2TB // Corsair RM750x
Ben blij hoor voor de mensen die het wel gelukt is en nu kunnen spelen. Zal morgen wel weer over zijn dit gevoel.New_Interfaces schreef op donderdag 19 november 2020 @ 17:17:
[...]
Ik snap je. Ik heb de afgelopen maanden alleen maar dingen geprobeerd te orderen wat mislukt is. Gewoon door schaarste. Vervelend dat iedereen er last van heeft en er dan mensen zijn die het voor 400-500+ euro meer doorverkopen.
.de zo tussen 14:15 en 14:30, ik stond op dat moment buiten en kon m'n bestelling niet afronden vanwege het akkoord geven op een beveiligingsmail.aaaido schreef op donderdag 19 november 2020 @ 17:16:
Hoelaat kwamen ze online bij Amazon de? En is Amazon nl al online gegaan?
.nl is me niet helemaal duidelijk al zeggen veel mensen dat die nooit online is geweest, en de klantenservice dat dit wel zo was.
[ Voor 16% gewijzigd door TIGER1125 op 19-11-2020 17:19 ]
14u15 op amazon.deaaaido schreef op donderdag 19 november 2020 @ 17:16:
NL zegt van wel maar niemand heeft het gezien
Bij mijn amazon.nl bestelling die ik eerder gepre-ordered had staat inderdaad :AMARONE schreef op donderdag 19 november 2020 @ 17:14:
[...]
Dan klopt dat gedeelde magazijn met Duitsland dus wel misschien. De heeft de voorraad opgemaakt.
donderdag 19 november Pakket is verzonden - Rheinberg, DE
Kreeg vanmorgen een mail dat ie ipv 22/23 nov vanavond voor 20:00 al bezorgd zou worden, maar ik geloof het niet zo. Op www.dhlparcel.nl staat nog steeds 'GESCAND IN HET LANDELIJKE SORTEERCENTRUM'. Dan is ie nog niet onderweg.
Ga ik toch nog tot na het weekend moeten wachten.. Hopelijk overleef ik het:)
UK had ik het over. Maar de is ook 525 idd
Was rond 14u ongeveeraaaido schreef op donderdag 19 november 2020 @ 17:16:
Ik wacht even tot morgen met contact zoeken.HaskoF schreef op donderdag 19 november 2020 @ 17:15:
Nog iemand iets gehoord van cyberport.de?
Meestal draaien ze in de nacht natuurlijk de leveringen uit.
Als ik dan nog niks weet, ga ik contact zoeken.
Want ik vertrouw al die trollen hier niet.
Verwijderd
Vanmiddag mail gestuurd, rond uur of 13:30 maar eens een appje gedaan naar ze maar geen respons.. ben bang dat we te laat zijn..Nitwitt1991 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 17:19:
[...]
Ik wacht even tot morgen met contact zoeken.
Verwijderd
Gelukkig heb ik een order kunnen plaatsen bij zowel Cyberstop als amazon.de. Ben bereid om dit aan een mede-Tweaker over te dragen (zonder erop te verdienen) indien ze beiden binnen komen.
Op Marktplaats.Mijn kopje thee schreef op donderdag 19 november 2020 @ 17:20:
Is er überhaupt nog ergens een PS5 te verkrijgen nu?
Zwager van een vriend van me had hem gepre-ordered bij de Intertoys. Hij stond op plek 10 (!). Ontvingen ze maar 1 PS5 in dat filiaal, kon dus fluiten naar z'n console!Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2020 @ 17:20:
Ikzelf heb begin augustus een pre-order gedaan bij GameMania, echter door een kleine voorraad achter het net moeten vissen. Veel mensen hebben hem veel later gepreorderd dus beetje pech gehad.
Gelukkig heb ik een order kunnen plaatsen bij zowel Cyberstop als amazon.de. Ben bereid om dit aan een mede-Tweaker over te dragen (zonder erop te verdienen) indien ze beiden binnen komen.
Hier zelfde situatie. Mijne is meegekomen met de bezorger:.sverzijl schreef op donderdag 19 november 2020 @ 17:18:
[...]
Bij mijn amazon.nl bestelling die ik eerder gepre-ordered had staat inderdaad :
donderdag 19 november Pakket is verzonden - Rheinberg, DE
Kreeg vanmorgen een mail dat ie ipv 22/23 nov vanavond voor 20:00 al bezorgd zou worden, maar ik geloof het niet zo. Op www.dhlparcel.nl staat nog steeds 'GESCAND IN HET LANDELIJKE SORTEERCENTRUM'. Dan is ie nog niet onderweg.
Ga ik toch nog tot na het weekend moeten wachten.. Hopelijk overleef ik het:)
VERWACHT BEZORGMOMENT
DONDERDAG 19 NOVEMBER
17:25 - 21:25
Verwijderd
Mijn kopje thee schreef op donderdag 19 november 2020 @ 17:20:
Is er überhaupt nog ergens een PS5 te verkrijgen nu?
Hoe groot is je TV? (voor mijn beeldvorming)Leiden071 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 17:20:
Sorry jongens... Succes allen en veel game plezier!
Lekkere setup, veel speelplezierLeiden071 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 17:20:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Gegroet!
Verwijderd
Ik heb contact gehad met Cyberport. Ik had daar ook een bestelling gedaan, maar kon me niet voorstellen dat dat goed ging. Vervolgens gaf de klantenservice medewerker aan dat er op dat moment 1700 bestellingen binnen waren, tegenover 108 beschikbare PS5's. Later hadden mensen het nog over 6000 orders, wat niet eens onrealistisch is. Het was en ís chaos.Nitwitt1991 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 17:19:
[...]
Ik wacht even tot morgen met contact zoeken.
Die liefhebbers dat zijn dus voornamelijk de botjes en scripts...Dark_Angelus schreef op donderdag 19 november 2020 @ 17:15:
[...]
D'r zijn toch heel wat liefhebbers die hier gewoon posten en gisteravond konden bestellen bij de MM, en vandaag bij Amazon.
Tja, pre-order PS6 alvast bij mij plaatsen, voor een aanbetaling van 100 euro zit je alvast goed...Daarnaast had je beter gewoon in januari een pre-order kunnen doen.
Soundbar eronder?Leiden071 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 17:20:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
:fill(white):strip_exif()/f/image/zRTSD2kHKfNRISQ2bWR1IB5X.png?f=user_large)
Kijk dit vind ik nou jammer ;(( (gisteren om 23:02 besteld verdorie )
Verwijderd
Oh, frappant dan. Hoe heb ik - en meerderen met mij - dan kunnen bestellen? Ik kan je garanderen dat ik geen 'botje' gebruik en ook geen scripts. Prima als je gefrustreerd bent, maar richt die frustratie lekker op iets anders.Gomez12 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 17:21:
[...]
Die liefhebbers dat zijn dus voornamelijk de botjes en scripts...
[...]
Tja, pre-order PS6 alvast bij mij plaatsen, voor een aanbetaling van 100 euro zit je alvast goed...
¯\_(ツ)_/¯
65 inchRaziel schreef op donderdag 19 november 2020 @ 17:21:
[...]
Hoe groot is je TV? (voor mijn beeldvorming)
2 minuten voordat de zooi online gaat, crasht de website, scriptjes en bots hebben alles al in de winkelmandjes liggen, rekenen automatisch af en als jij dan eindelijk op de website komt, is het al op.DaVincythe2nd schreef op donderdag 19 november 2020 @ 17:23:
Die tweede bol.comlevering hè, gaat die ook binnen 10 seconden uitverkopen denken jullie?
Normaal zou ik zeggen: wat de meerderheid bij zo'n klantenservice zegt (hier dus 2) klopt tegenover de minderheid (hier dus 1). Maar nu je dit gestuurd hebt sla ik toch weer aan het F5'en op Amazon.nl hoor.Ered schreef op donderdag 19 november 2020 @ 17:23:
Bij Amazon NL, drie chats geopend. Twee zeiden dat het binnen een minuut uitverkocht was, de derde zei dat de bedoeling er was om 13:00 online te gaan. Maar dat er iets mis was gegaan en het op elk moment online kan komen.
¯\_(ツ)_/¯
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
| Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |
:strip_exif()/f/image/7ZQB2HemGbvETb7AFOGitkl9.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/OwXEf4FPl5uElOEKjPJUp7Lw.jpg?f=fotoalbum_large)