Ja februari, dan kan je net zo goed een pre-order doen bij MM of bij GameMania.Hotwheels schreef op donderdag 19 november 2020 @ 16:26:
Hier kunnen jullie nog Playstations bestellen...
We afleverdatum in Februari!!
https://www.techinn.com/nl/consoles-playstation/15860/s
Of zou dat eerder kunnen zijn?
Iemand een link naar Whatsapp groep? Ik wil er ook 1.
De voorraad van amazon.nl is gewoon op .de verkocht denk ik.
Same!Dairenikee schreef op donderdag 19 november 2020 @ 16:27:
type whatsapp boven in het "Zoek in het Forum"Dairenikee schreef op donderdag 19 november 2020 @ 16:27:
PSN id: K1ngD1ng3l1ng | BF3 PC: KingDing3ling
Het zou mij niks verbazen. Ze zullen daar allemaal orders van Nederlanders hebben gezien ook.Rutger Mulder schreef op donderdag 19 november 2020 @ 16:27:
helpdesk is ergens in land x. ben gebeld door dit nummer (na terugbellen ) dus ze doen keurig je geeft aan , bel me en ze bellen je terug, kreeg keurig een nederlandse dame aan de lijn (die bij wijze van spreke in India kan zitten )Aid schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:47:
[...]
Moet ik niet DE hebben of maakt dat niet uit ?
ik weet dat amazon .nl zijn magazijn pakt van .de dus dat zou inderdaad best kunnen.Rutger Mulder schreef op donderdag 19 november 2020 @ 16:27:
Zojuist is het geld van me CC afgeschreven. Was amazon UK bestelling.
€516,32 heeft het me gekost.
Ps. bestelling van vandaag
[ Voor 12% gewijzigd door ElMayo op 19-11-2020 16:29 ]
Ik geef op. Amazon was laatste hoop, dan maar paar maanden wachten 
Ik probeerde de Series X als grap en dat lukte wel... Daar heb je alleen geen games..
Ik probeerde de Series X als grap en dat lukte wel... Daar heb je alleen geen games..
oh vervelend, bij mij is het bedrag wel gereserveerd op me CCKraanwater schreef op donderdag 19 november 2020 @ 16:26:
[...]
dan heb ik dus denk ik pech, heb wel een 0,0 euro reservering op me CC
Scam scam ;-0Boterham71 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 16:29:
[...]
Ook al zo'n account van 19 november, aandelen misschien?
Is de headset nog ergens te bestellen?
Yamaha R6 RJ15 2008 | Yamaha XJ6 Diversion 2011 | Honda MSX125 Grom 2018 | Kia Ceed SW PHEV 2024
Hoe zit het als je via iemand anders een PS5 koopt (Mediamarkt) met garantie? Vervalt die of kan het gewoon ook dan met de aankoopbon die niet op mijn naam staat?
PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena
Potverredorie! Ik ben opgelicht door Amazon.co.uk! Bij mij kost het €516,40.ElMayo schreef op donderdag 19 november 2020 @ 16:28:
Zojuist is het geld van me CC afgeschreven. Was amazon UK bestelling.
Verwijderd
Geen matches
het tweedeV3g3ta schreef op donderdag 19 november 2020 @ 16:32:
Hoe zit het als je via iemand anders een PS5 koopt (Mediamarkt) met garantie? Vervalt die of kan het gewoon ook dan met de aankoopbon die niet op mijn naam staat?
AmazonNL moet zich wel diep schamen. Mensen aan het lijntje houden vanaf 12:00. Hoeveel van ons zitten al constant te refreshen?
hmmm bij mij 525dehardstyler schreef op donderdag 19 november 2020 @ 16:32:
[...]
Potverredorie! Ik ben opgelicht door Amazon.co.uk! Bij mij kost het €516,40.
Allebei nog niet in de verkoop geweest:
https://www.alternate.be/html/product/1651220
https://www.alternate.de/...leId=1651220&event=search
https://www.alternate.be/html/product/1651220
https://www.alternate.de/...leId=1651220&event=search
Hier ook 525,91.... oh well die paar tientjes heb ik er wel voor over.
Nog niks afgeschreven van CC maar wel een boeking van 0,0 staan.
Staat nog wel om maandag bezorgd te worden
Dan heb jij in EUR afgerekend. Altijd lokale valuta kiezen, dat kan de bank namelijk veel goedkoper / gratis tegen de dan geldende wisselkoers.
Als je CC gebruikt natuurlijk vergat ik nog toe te voegen.
[ Voor 10% gewijzigd door dehardstyler op 19-11-2020 16:36 ]
Jep, dan ben je helaas net te laat. Je moet wachten op een nieuwe lading. Heb ik ook.Kraanwater schreef op donderdag 19 november 2020 @ 16:11:
Iemand hier ook op amazon.co.uk besteld? Bij mij staat er namelijk geen datum bij ik weet niet of meer mensen dit hebben.
Ook net berichtje gehad van Coolshop. Blijkbaar heeft een gulle Nigeriaanse prins mijn PS5 order zelf betaald! Ik moet hem enkel nog eens extra 100 euro sturen om hem met zijn erfenis te helpen.
[ Voor 4% gewijzigd door StevenFM op 19-11-2020 16:36 ]
Goed om te weten voor de volgende keer. Zolang het geleverd wordt vind ik het best.dehardstyler schreef op donderdag 19 november 2020 @ 16:36:
[...]
Dan heb jij in EUR afgerekend. Altijd lokale valuta kiezen, dat kan de bank namelijk veel goedkoper / gratis tegen de dan geldende wisselkoers.
Wat attentStevenFM schreef op donderdag 19 november 2020 @ 16:36:
Ook net berichtje gehad van Coolshop. Blijkbaar heeft een gulle Nigeriaanse prins mijn PS5 order zelf betaald! Ik moet hem enkel 100 euro sturen om hem met zijn erfenis te helpen.
Ja dat is snap ik helemaal!bobonaut schreef op donderdag 19 november 2020 @ 16:36:
[...]
Goed om te weten voor de volgende keer. Zolang het geleverd wordt vind ik het best.
Is ook maar een tientje natuurlijk.
incoming kees van der spekStevenFM schreef op donderdag 19 november 2020 @ 16:36:
Ook net berichtje gehad van Coolshop. Blijkbaar heeft een gulle Nigeriaanse prins mijn PS5 order zelf betaald! Ik moet hem enkel nog eens extra 100 euro sturen om hem met zijn erfenis te helpen.
Ik heb dezelfde melding. Ik heb ze gebeld en ze gaven aan dat er geen voorraad meer is. Nu wachten op de volgende lading.
"Hello,
I'm Aayush from Amazon Customer Support.
When you place an order with Amazon, we contact your payment card's issuing bank to approve the payment method.
Upon approval, the requested amount is reserved in your account. This is known as an authorisation.
As of now we do not have the estimated delivery date and we are working with the fulfilment centre so that we can deliver the PS5 to you as soon as possible."
ahh dat is slim. ik heb daar niet naar gekeken inderdaad. wilde zsm afrekenen hahadehardstyler schreef op donderdag 19 november 2020 @ 16:36:
[...]
Als je CC gebruikt natuurlijk vergat ik nog toe te voegen.
Ja ik verwacht hem zelf ook pas ergens in het eerste kwartaal volgend jaar, maar idd de echt interessante exclusives komen toch pas in de loop van volgend jaar en ik ga er vanuit dat hij dan wel beter leverbaar isOguzhan58 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 16:20:
[...]
Had met exact zelfde reden mijn ps4 pro verkocht voor 200 euro in shop tegoed en dat gebruikt als aanbetaling voor de ps5. Werd toen wel aangegeven dat ik met geluk pas ergens in jan/feb een ps5 moet verwachten omdat ik er heel laat bij was.
Daarnaast kreeg ik gister een mailtje van gamemania, dat ik niet bij de eerste shipment zat, dus dat doet wel vermoeden dat het gewoon allemaal centraal geregeld is. Heb er persoonlijk ook geen haast mee, zolang ik het maar heb voor ratchet&clank/horizon/godofwar, maar als je ziet hoe moeilijk het te krijgen is betwijfel ik of die januari/februari gered gaat worden. Dus kan geen kwaad te proberen er 1 al eerder te scoren.
Amazon.nl zal zich wel afvragen welke ene idioot nog steeds zit te F5'en.. * the-edge
Welke MediaMarkt?? En pas gisteren en je heb em nu alSunaries schreef op donderdag 19 november 2020 @ 16:18:
[Afbeelding]
Gisteren de PS5 besteld via Mediamarkt dankzij een tip van Reinier uit de WhatsApp groep. Zonet geleverd.
Dank Reinier!
Thnx! 👍🏻
PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena
Hebben mensen hier een tip waar nu te pre-orderen? Is dat coolshop te vertrouwen?
De ene zie ik zeggen ja is betrouwbaar en de ander zegt negeriaanse prins dit dat
De ene zie ik zeggen ja is betrouwbaar en de ander zegt negeriaanse prins dit dat
Die kwam gisteren om 23:02 online.icem8n schreef op donderdag 19 november 2020 @ 16:39:
[...]
Welke MediaMarkt?? En pas gisteren en je heb em nu al
Bij twijfel altijd nee.StefanFr12 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 16:39:
Hebben mensen hier een tip waar nu te pre-orderen? Is dat coolshop te vertrouwen?
Ja was gisteren om 23:00 voorraad.icem8n schreef op donderdag 19 november 2020 @ 16:39:
[...]
Welke MediaMarkt?? En pas gisteren en je heb em nu al
| Awesome Rock 'n Roll Photographer |
Gewoon de bekende hutten nu, begin december nieuwe levering.StefanFr12 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 16:39:
| Awesome Rock 'n Roll Photographer |
Effe contact gehad via chat met amazon.nl
Oorspronkelijke vraag: Hallo, komen er nog PS5 consoles beschikbaar vandaag op Amazon NL?
04:34 PM CET Kadra(Amazon): Hallo Tom
Helaas zijn de ps5 consoles uitverkocht voor vandaag
04:35 PM CET Kadra: maar de voorraden worden binnekort aangevuld
04:35 PM CET Tom: Oke, dan heeft het geen nu om mijn vingers en ogen nog langer te martelen.
Oorspronkelijke vraag: Hallo, komen er nog PS5 consoles beschikbaar vandaag op Amazon NL?
04:35 PM CET Tom: Oke, dan heeft het geen nu om mijn vingers en ogen nog langer te martelen.
Het lijkt net of mensen account hebben aangemaakt voor een bepaald doel. Iets wat een account op deze site nuttig maakt deze weekBoterham71 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 16:29:
[...]
Ook al zo'n account van 19 november, aandelen misschien?
Heb wat vertrouwen. Sceptisch zijn is prima, maar alles direct afschieten is ook knullig.
Pakket moet uit Denemarken komen, dus wie weet hoe lang dat duurt.
Dat vind ik wel erg jammer, ik heb en reservering niet voor niks gemaaktDark_Angelus schreef op donderdag 19 november 2020 @ 16:40:
[...]
Ja was gisteren om 23:00 voorraad.
Maar lucky you man!!
Nou, mijn amazon.de ps5 bestelling van September duurt wel erg lang, als hij straks komt stuur ik hem gewoon terug. Kom op zeg, zit de hele dag al bij de voordeur.
Maar als je nu een pre-order doet bij mediamarkt sta je toch achteraan of zie ik het nou verkeerd? Dan wordt dat uiteindelijk toch 2021
Ik heb die 24 december-levering van Coolshop ook weten te bestellen (wat ik echt helemaal prima vind, december, ik wilde vooral voor kerst mijn console binnen hebben). Hoop dat het ook echt 24 december wordt en niet 2021 pas.
En ben ook heel benieuwd wat er met Cyberport gaat gebeuren. Oké, ja, ze hebben te veel bestellingen. Maar als er ineens veel waves komen met veel voorraad dan wie weet!
(Ik laat beide orders lopen en kijk welke ik eerder krijg, daarna annuleer ik de openstaande.)
En ben ook heel benieuwd wat er met Cyberport gaat gebeuren. Oké, ja, ze hebben te veel bestellingen. Maar als er ineens veel waves komen met veel voorraad dan wie weet!
(Ik laat beide orders lopen en kijk welke ik eerder krijg, daarna annuleer ik de openstaande.)
Niet doen helaas zijn er meer van zulke website die met je geld vandoor gaat.StefanFr12 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 16:39:
Als dit echt is moet Amazon NL zich doodschamen, er is nooit een voorraad beschikbaar geweest.silverfox83 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 16:41:
Effe contact gehad via chat met amazon.nl
Welke bekende hutten? Heb bij Mediamarkt geprobeerd en kan ik nog niet pre orderen, bcc ook niet.Dark_Angelus schreef op donderdag 19 november 2020 @ 16:41:
[...]
Gewoon de bekende hutten nu, begin december nieuwe levering.
Of kan bij geen een pre orderen al?
Tja, het was leuk om te proberen.
Maar ik denk dat ik me maar gewoon bij Mediamarkt laat inschrijven voor een pre-order.
Volgens mij praat iedereen (Bol/Amazon/GameMania/MM) over dezelfde verschepingen naar NL: 1e rond begin december en 2e rond half december en 3e rond eind december.
Ik geloof er niet echt in dat er tussen de groten er eentje zou zitten die echt spontaan vanuit het niets voorraad krijgt, ze krijgen het volgens mij allemaal tegelijk. En iedereen is gewoon afhankelijk van hoe snel Sony ze kan fabriceren nu...
Maar ik denk dat ik me maar gewoon bij Mediamarkt laat inschrijven voor een pre-order.
Volgens mij praat iedereen (Bol/Amazon/GameMania/MM) over dezelfde verschepingen naar NL: 1e rond begin december en 2e rond half december en 3e rond eind december.
Ik geloof er niet echt in dat er tussen de groten er eentje zou zitten die echt spontaan vanuit het niets voorraad krijgt, ze krijgen het volgens mij allemaal tegelijk. En iedereen is gewoon afhankelijk van hoe snel Sony ze kan fabriceren nu...
M'n vriendin een dikke promotie gehad vandaag en de koers van het aandelen pakket van m'n oud werkgever schiet door het dak.
Maar alsnog treurig
om er net naast te grijpen (tenzij Cyberstop alsnog levert), het kan verkeren
Maar alsnog treurig
NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!
Ik heb hem ook binnen, stond vanochtend op vertraagd. Terwijl @Sunaries hem dus 2min eerder wist te bestellen en hem nu wel heeft. Congrats!easy-cloud schreef op donderdag 19 november 2020 @ 16:34:
[Afbeelding]
Was te verwachten, gelukkig amazon uk bestelling!
Waar moet die datum staan? In min email order staat 23 november?Khayma schreef op donderdag 19 november 2020 @ 16:36:
[...]
Jep, dan ben je helaas net te laat. Je moet wachten op een nieuwe lading. Heb ik ook.
Pak jij je geluk vanavond maar ergens op MP.nils7 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 16:43:
M'n vriendin een dikke promotie gehad vandaag en de koers van het aandelen pakket van m'n oud werkgever schiet door het dak.![]()
Maar alsnog treurigom er net naast te grijpen (tenzij Cyberstop alsnog levert), het kan verkeren
Hoe kom ik in die whatsapp groep waar hier veel aan gerefereerd wordt? Ik ben overal te laat....
Bij mij dezelfde prijs. Alleen is bij mij nog niks qua boeking geregistreerd.. ook geen 0,0bobonaut schreef op donderdag 19 november 2020 @ 16:34:
[...]
Hier ook 525,91.... oh well die paar tientjes heb ik er wel voor over.
Nog niks afgeschreven van CC maar wel een boeking van 0,0 staan.
Staat nog wel om maandag bezorgd te worden
In je account moet je kijkenAMARONE schreef op donderdag 19 november 2020 @ 16:45:
[...]
Waar moet die datum staan? In min email order staat 23 november?
Heeft geen zin meer, tot begin december kan je 'm nergens meer kopen. Voorraad van Amazon is op.frituurvetpet schreef op donderdag 19 november 2020 @ 16:45:
Hoe kom ik in die whatsapp groep waar hier veel aan gerefereerd wordt? Ik ben overal te laat....
Lees heel even een paar berichten terug...Deze vraag kom hel vaak voor.frituurvetpet schreef op donderdag 19 november 2020 @ 16:45:
King Dingeling schreef op donderdag 19 november 2020 @ 16:28:
[...]
type whatsapp boven in het "Zoek in het Forum"
[ Voor 23% gewijzigd door King Dingeling op 19-11-2020 16:47 ]
haha +1the-edge schreef op donderdag 19 november 2020 @ 16:38:
Amazon.nl zal zich wel afvragen welke ene idioot nog steeds zit te F5'en.. * the-edge
In de Telegram slowchat was het al duidelijk dat er mensen waren met een bestelnummer in de 5000 - 6000 hoger dan die van mij. Laagste die ik ben tegengekomen was 200 lager dan die van mij. Ik heb ongeveer 2003747900Celeone schreef op donderdag 19 november 2020 @ 16:42:
Ik heb die 24 december-levering van Coolshop ook weten te bestellen (wat ik echt helemaal prima vind, december, ik wilde vooral voor kerst mijn console binnen hebben). Hoop dat het ook echt 24 december wordt en niet 2021 pas.
Ben benieuwd wanneer de 2de levering komt denk dat hier snel duidelijkheid komt.
We hebben alleen nog Wehkamp die heeft gezegd.
Bol.com zal net als Amazon de 2de levering aanbieden in december. En december is over 11 dagen.
We hebben alleen nog Wehkamp die heeft gezegd.
Bol.com zal net als Amazon de 2de levering aanbieden in december. En december is over 11 dagen.
Dan wil ik niet begin december ook weer overal net te laat lucht van krijgenTerriongaming schreef op donderdag 19 november 2020 @ 16:46:
[...]
Heeft geen zin meer, tot begin december kan je 'm nergens meer kopen. Voorraad van Amazon is op.
Er staat arriving monday.
In de email staat 23 november en de 525 is afgeschreven (had toch voor pond moeten keizen)
Kunnen nog wat annuleringen vrij komen natuurlijk, maar dat is wishful thinking van mijn kant.Terriongaming schreef op donderdag 19 november 2020 @ 16:46:
[...]
Heeft geen zin meer, tot begin december kan je 'm nergens meer kopen. Voorraad van Amazon is op.
NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!
Dan even bij Zoek in het Forum 'whatsapp' zoeken.frituurvetpet schreef op donderdag 19 november 2020 @ 16:46:
[...]
Dan wil ik niet begin december ook weer overal net te laat lucht van krijgen
AMARONE schreef op donderdag 19 november 2020 @ 16:46:
[...]
Er staat arriving monday.
In de email staat 23 november en de 525 is afgeschreven (had toch voor pond moeten keizen)

Dit staat er bij mij
Die worden sneller dan het licht opgepikt door bots en scripts.nils7 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 16:47:
[...]
Kunnen nog wat annuleringen vrij komen natuurlijk, maar dat is wishful thinking van mijn kant.
Ik heb een e-mail gekregen van DSV XPress over de PS5. Mocht je deze ook hebben dan is het transit tijd van Denemarken naar Nederland.Celeone schreef op donderdag 19 november 2020 @ 16:42:
Wat duurt tot uiterlijk 24 december blijkbaar.
Iemand al wat ontvangen van Amazon.nl? Die van mij nog steeds in de cityhub lol. Benieuwd of er nog een chauffeur zin heeft om zo te bezorgen.
200374900 ik zit ook in die range.Elazz schreef op donderdag 19 november 2020 @ 16:46:
[...]
In de Telegram slowchat was het al duidelijk dat er mensen waren met een bestelnummer in de 5000 - 6000 hoger dan die van mij. Laagste die ik ben tegengekomen was 200 lager dan die van mij. Ik heb ongeveer 2003747900
Gebruik Telegram: https://t.me/joinchat/T3L7LBo7t_n1sk1O-1Djdgfrituurvetpet schreef op donderdag 19 november 2020 @ 16:45:
Die is enkel voor de bots die updates geven of als mens echte links sturen. Er is ook een slowchat die daarin vermeld staat.
als ik me inschrijf bij MM hoelang zou het duren dan voordat ik hem heb??
Tja vandaag was het een paar honderd vrijgekomen op 10.000 zoekenden.nils7 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 16:47:
[...]
Kunnen nog wat annuleringen vrij komen natuurlijk, maar dat is wishful thinking van mijn kant.
Straks is het een paar tiental vrijgekomen op 10.000 - paar honderd.
Het aantal wat er vrijkomt wordt steeds minder, en het aantal zoekenden blijft grofweg gelijk, oftewel je hebt steeds minder kans.
Ik heb 48700! Alleen geen account aangemaakt en nu krijg ik die bestelling natuurlijk met geen mogelijkheid er alsnog in. Nouja, hoop dat ze snel mailen.Elazz schreef op donderdag 19 november 2020 @ 16:46:
[...]
In de Telegram slowchat was het al duidelijk dat er mensen waren met een bestelnummer in de 5000 - 6000 hoger dan die van mij. Laagste die ik ben tegengekomen was 200 lager dan die van mij. Ik heb ongeveer 2003747900
Alles leuk en aardig dat het lukte om te bestellen bij Amazon DE maar die delivery estimate is eigenlijk wel balen: Arriving 19 Dec - 22 Dec.
Wat een potverdorie grote console is zij. Nee hoor, ga maar rustig all-black slim versie wachten. Mijn X is al groot genoeg voor de TV kast.
No worries, cityhub leveringen via DHL gebeuren nog tot 21.30 ‘s avondsSilversin schreef op donderdag 19 november 2020 @ 16:48:
Iemand al wat ontvangen van Amazon.nl? Die van mij nog steeds in de cityhub lol. Benieuwd of er nog een chauffeur zin heeft om zo te bezorgen.
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
Dus de pre order van de mm kun je nu annuleren, scheelt weer 1 voor de anderen die nog wachten.easy-cloud schreef op donderdag 19 november 2020 @ 16:34:
[Afbeelding]
Was te verwachten, gelukkig amazon uk bestelling!
Die van mij is net gescand met de handscannerSilversin schreef op donderdag 19 november 2020 @ 16:48:
Overigens gebruik ik dhl.com niet dhlparcel.nl
Bij mij is Amazon vaak erg conservatief met leverdata. Week (soms 2) vooruit en dan 1 a 2 dagen later leveren. Dit is wel erg ver weg (heb ongeveer dezelfde data), dus als dat nu weer zou top zijn, maar twijfel of het zo gaat zijn.ddv schreef op donderdag 19 november 2020 @ 16:49:
Alles leuk en aardig dat het lukte om te bestellen bij Amazon DE maar die delivery estimate is eigenlijk wel balen: Arriving 19 Dec - 22 Dec.
Ik heb daarnet een live chat met een van de Amazon medewerkers. Zij beweerde blijkbaar dat de voorraad al binnen 10 seconden leeg was om 1:00 uur ‘s middags. Het gekke is hij is nooit online geweest en dan beweren dat er vertraging is en dat ze pas om 1 December wie voorraad hebben. Communicatie in Amazon is echt ruk, dus ik weet niet meer wie ik moet geloven of überhaupt nog een PlayStation 5 ter beschikking komt op Amazon.nl
Zo zijn ze altijd op tijd. Is psychologisch bedoeld. Niet zo frustrerend als Bol.com die zijn beloftes niet kan waarmaken.m4yall schreef op donderdag 19 november 2020 @ 16:51:
[...]
Bij mij is Amazon vaak erg conservatief met leverdata. Week (soms 2) vooruit en dan 1 a 2 dagen later leveren. Dit is wel erg ver weg (heb ongeveer dezelfde data), dus als dat nu weer zou top zijn, maar twijfel of het zo gaat zijn.
Ik zit een 900 lager...Celeone schreef op donderdag 19 november 2020 @ 16:49:
[...]
Ik heb 48700! Alleen geen account aangemaakt en nu krijg ik die bestelling natuurlijk met geen mogelijkheid er alsnog in. Nouja, hoop dat ze snel mailen.
Om 10:00? Waarom geven ze dat dan niet aan ipv zeggen dat het om 12:00 is. Buitengewoon slordig hoe ze vandaag hebben gewerkt.Mijn kopje thee schreef op donderdag 19 november 2020 @ 16:51:
Ik heb daarnet een live chat met een van de Amazon medewerkers. Zij beweerde blijkbaar dat de voorraad al binnen 10 seconden leeg was om 1:00 uur ‘s middags. Het gekke is hij is nooit online geweest en beweren dat er vertraging is en dat ze pas om 1 December wie voorraad hebben. Communicatie in Amazon is echt druk, dus ik weet niet meer wie ik moet geloven of überhaupt nog een PlayStation 5 ter beschikking komt op Amazon.nl
Kijk het is een ding om geen voorraad te hebben. Maar ZEG dat dan ook. Ga mensen niet onnodig laten kijken voor niets.
Nog mensen besteld van amazon.co.uk met leverdatum 5 december?
Volgensmij kun je ze ook via Whatsapp contacteren. Misschien dat het dan wat sneller gaat. Heb niemand lager dan die 700 gezien dus misschien dat je nog van die 100 stuks kan krijgen. Weet niet of dat met hetzelfde support nummer: Telefon: +49 351 3395-60Celeone schreef op donderdag 19 november 2020 @ 16:49:
[...]
Ik heb 48700! Alleen geen account aangemaakt en nu krijg ik die bestelling natuurlijk met geen mogelijkheid er alsnog in. Nouja, hoop dat ze snel mailen.
Het kan heel goed dat die voorraad zo klein is geweest dat hij tussen de intervallen van de trackers is gevallen. Als ze er <200 op voorraad hadden en 10k+ mensen refreshen continu dan kan hij maar zo binnen een seconde uitverkocht raken.Mijn kopje thee schreef op donderdag 19 november 2020 @ 16:51:
Ik heb daarnet een live chat met een van de Amazon medewerkers. Zij beweerde blijkbaar dat de voorraad al binnen 10 seconden leeg was om 1:00 uur ‘s middags. Het gekke is hij is nooit online geweest en beweren dat er vertraging is en dat ze pas om 1 December wie voorraad hebben. Communicatie in Amazon is echt druk, dus ik weet niet meer wie ik moet geloven of überhaupt nog een PlayStation 5 ter beschikking komt op Amazon.nl
Heb express delivery kunnen kiezen voor 30/11. Zat er wel vroeg bij.Shivante schreef op donderdag 19 november 2020 @ 16:53:
weet iemand nog waar er voorraad is of is het gebeurd
20037478xx heb ikElazz schreef op donderdag 19 november 2020 @ 16:53:
[...]
Volgensmij kun je ze ook via Whatsapp contacteren. Misschien dat het dan wat sneller gaat. Heb niemand lager dan die 700 gezien dus misschien dat je nog van die 100 stuks kan krijgen. Weet niet of dat met hetzelfde support nummer: Telefon: +49 351 3395-60
MarktplaatsSnowSander schreef op donderdag 19 november 2020 @ 16:54:
Dan was ik heel snel denk ik met mijn standaard levering op 23/11Elazz schreef op donderdag 19 november 2020 @ 16:53:
[...]
Heb express delivery kunnen kiezen voor 30/11. Zat er wel vroeg bij.
Wel UK, maar was er heel snel bij en mijn leverdatum is 23 novemberShivante schreef op donderdag 19 november 2020 @ 16:53:
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Klopt krijg vaak mail met excuses dat het niet op tijd geleverd word. Terwijl ik het op de precieze datum binnen krijg.ParaNoID schreef op donderdag 19 november 2020 @ 16:52:
[...]
Zo zijn ze altijd op tijd. Is psychologisch bedoeld. Niet zo frustrerend als Bol.com die zijn beloftes niet kan waarmaken.
Plus toen de amazon.de verkoop online ging verscheen er een plaatje met Duitse tekst op de pagina. Met iets van dat de levertijden ruim aangenomen werden. Zoiets
Account gisteren aangemaakt en komt niet overeen met de Tweet van Amazon zelf. Lekker trollen man.Mijn kopje thee schreef op donderdag 19 november 2020 @ 16:51:
Ik heb daarnet een live chat met een van de Amazon medewerkers. Zij beweerde blijkbaar dat de voorraad al binnen 10 seconden leeg was om 1:00 uur ‘s middags. Het gekke is hij is nooit online geweest en dan beweren dat er vertraging is en dat ze pas om 1 December wie voorraad hebben. Communicatie in Amazon is echt ruk, dus ik weet niet meer wie ik moet geloven of überhaupt nog een PlayStation 5 ter beschikking komt op Amazon.nl
1:00 ‘s middags (13:00)*Soulful schreef op donderdag 19 november 2020 @ 16:53:
[...]
Om 10:00? Waarom geven ze dat dan niet aan ipv zeggen dat het om 12:00 is. Buitengewoon slordig hoe ze vandaag hebben gewerkt.
Kijk het is een ding om geen voorraad te hebben. Maar ZEG dat dan ook. Ga mensen niet onnodig laten kijken voor niets.
het feest was vanmiddagSnowSander schreef op donderdag 19 november 2020 @ 16:54:
(en met feest bedoel ik marteling)
Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
| Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |
/f/image/EBuqIrpxuzywO84EIQJklDoJ.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/DbDK3sM3g4EAHMJ7NqhmIUOB.jpg?f=fotoalbum_large)