Nope, same hier. Ik was ongeveer een half uur geleden even langsgegaan bij MM Rotterdam Centrum en die hadden geen flauw idee wanneer mijn order binnen zou komen.psvpas schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:09:
Nog meer mensen nog geen ophaalbevestiging gehad van de MediaMarkt? Zou uiterlijk 14:00 komen stond er:(
Ellende, alleen maar cirkels. in mandje - eruit - in mandje - eruit - teveel in mandje... haha stress!!
Gewoon simpele andere kabel, heb je waarschijnlijk liggen...Hotwheels schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:10:
Playstation uit UK heeft ook een hele andere stekker dan Nederland
Het is exact dezelfde kabel als dat je bij de PS4 nodig hebt. Die zijn overal te krijgen hier.crimby schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:09:
[...]
Is het eigenlijk een vaste kabel of net als bij een pc voeding een losse?
Nja ik heb net mijn UK wasmachine vervangen voor een NL wasmachine dus heb weer zo'n stekker over hehe
sameHaskoF schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:10:
ik had het in mijn mand en daarna is het niet gelukt om te betalen..... DAMNNNN
Ben er ook bang voor.. En toch laat ik de disk versies aan me voorbij gaanYavi06 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:09:
Voor de Digitals zoals ik --> vergeet het maar. Het ziet er naar uit dat enkel disk versies verkocht worden. Of er moet straks nog een ronde Digital verkocht worden, maar dat lijkt me zeer sterk...
Geprobeerd bij UK, zat in mn basket, wil op verzenden naar mn adres drukken en poef knal er uit
Letterlijk alleen nog de knop betalen indrukken. Ja is niet meer op voorraad. Nog voor de link overal werd gedeeld. HOE DAN
Grrrr, ik sta nu bij Alexandrium:p.TheDMW schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:10:
[...]
Nope, same hier. Ik was ongeveer een half uur geleden even langsgegaan bij MM Rotterdam Centrum en die hadden geen flauw idee wanneer mijn order binnen zou komen.
Ik heb hetzelfde. Moet hem ook ophalen bij MM Rotterdam centrum. Twijfel om nu gewoon langs te gaan.TheDMW schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:10:
[...]
Nope, same hier. Ik was ongeveer een half uur geleden even langsgegaan bij MM Rotterdam Centrum en die hadden geen flauw idee wanneer mijn order binnen zou komen.
Pas maar op, zometeen moet je in nog zo'n stekker preorderen vanwege de grote run heheheAMARONE schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:09:
23-11 op de deurmat. Even dat stekkertje nog scoren en hatseee.
I khad precies hetzelfde helaas:((Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:10:
GVD...Had CC nodig voor UK...was er doorheen ffs
Kan je gewoon zelf een eu stekker van maken.Hotwheels schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:10:
Playstation uit UK heeft ook een hele andere stekker dan Nederland
Het leek ook zo mooi verhaal... Kunnen we op 1 of andere manier zien aan het ordernummer op welke plek we dan staan met de bestellingen? Ik twijfel of ik de order moet laten staan als blijkt dat ik hem komende week niet ga ontvangen.GW1992 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 13:29:
Zojuist Cyberport telefonisch gesproken. Een dame die gelukkig wel Engels spreekt. Ze hebben nu nog 5600 orders openstaan die niet geleverd kunnen worden. Ze houden contact met Sony en sturen een e-mail en updaten de leveringstatus in je account op de website zodra ze meer info weten.
Er zijn dus een paar honderd mensen die geluk hebben en 5600 die nog moeten wachten op info zodra ze contact hebben gehad met Sony.
Onzin, de garantie is via Amazon en altijd bij Sony.sammyke007 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:09:
Had em klaar om te bestellen, maar blijft toch UK... Non EU, garantie loopt moeilijker, ...
Letterlijk bij het verifieren van mijn CC ging het fout. Niet meer in stock
Net als met veel apparaten zullen er in de doos de 3 verschillende stekkers wel aanwezig zijn. Ik ben niet ingegaan bij IT en UK. Geen idee hoe makkelijk het is als ik ooit aanspraak wil maken op garantie.
i feel your pain, had hetzelfdeVerwijderd schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:10:
GVD...Had CC nodig voor UK...was er doorheen ffs
Is dat niet gewoon dezelfde als de PS4?ogboss schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:12:
Ook een vanuit uk woooo, waar kan ik stekker fixen?? haha
Letterlijk overal, action?ogboss schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:12:
Ook een vanuit uk woooo, waar kan ik stekker fixen?? haha
Ze hebben mij gezegd afhankelijk te zijn van de koerier en geen idee te hebben wanneer die langskomt. Kan mogelijk ook avond zijn zeiden ze zelfs. Ik ben net terug, hoor het graag als het je wel is gelukt maar ga zelf even het mailtje afwachten nu denk ik.Kungfukip schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:11:
[...]
Ik heb hetzelfde. Moet hem ook ophalen bij MM Rotterdam centrum. Twijfel om nu gewoon langs te gaan.
In mijn basket is hij 525 euro nog iets.. maar, maakt niks.. :-)
Iemand ondertussen al wat gehoord van Cyberport?
Beter dan 1000 euro betalen aan een scalpermartinus83 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:13:
[...]
Raar man, maar zelfs dat bedrag is het nog waard.martinus83 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:13:
[...]
Exact!Linkje3 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:14:
[...]
Beter dan 1000 euro betalen aan een scalper
[ Voor 27% gewijzigd door dehardstyler op 19-11-2020 14:14 ]
Ik had geen OneClick optie voor de PS5 - zowel op de Amazon.FR als Amazon.Co.Uk niet.Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:13:
werk oneclikc bij jullie?
Iemand gesproken waarvan z'n order gecancelled is. Die van mij en een maat van me staan nog.GeertMuuz schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:14:
Ja, ze hebben (bijna) geen voorraad dus die optie kan je afstrepen.GeertMuuz schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:14:
Voor mij was het ook 525 EUR.dehardstyler schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:14:
[...]
Raar man, maar zelfs dat bedrag is het nog waard.
Bij amazon co uk gekocht voor 525. Volgens mij te snel uitgechecked want geen gunstige exchange rate. Toch 25 euro meer betaald dan advies prijs doet pijn.
Nee, ik heb ze net wel even een mail gezonden met de vraag wanneer ze verwachten te gaan versturen...GeertMuuz schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:14:
Zodra ik wat van ze hoor meld ik mij.
strava.app.link/jmaOuFSwnUb PSN: GregNL76 - Possessor of: PS1, PS2, PS3 phat, slim & superslim, PS4 (fw 5.05), PS4 Pro, PS4 Slim, PS5, PS Portal, PS Vita (HENkaku), PSP, PSVR, Nintendo Wii U, Switch (unpatched), DS, NES, GameBoy and more consoles!
niks nogGeertMuuz schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:14:
Verwijderd
Nee same idd, ben i niet de enige hahaSeven_PRX schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:14:
[...]
Ik had geen OneClick optie voor de PS5 - zowel op de Amazon.FR als Amazon.Co.Uk niet.
Jammer dat het ook alleen maar de disc versie zijn
Zijn er mensen die het ook vanuit de 'lijsten' proberen? Oftewel: het product in de lijst zetten en die lijst dan constant refreshen. Kan bij .de bijna niet anders omdat ze geen productpagina meer hebben, toch?
Mijn PS5 is vertraagd (wordt morgen bezorgd). Krijg daarom van Bol.com een bon van 15 euro om de pijn te verzachten. Netjes!
PSN: TDBtje
DitMike.Litoris schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:15:
Jammer dat het ook alleen maar de disc versie zijn
Big big thanks guys, you saved me !
Finally got the uk
Finally got the uk
Dit is een grap, toch?seeKo schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:14:
Bij amazon co uk gekocht voor 525. Volgens mij te snel uitgechecked want geen gunstige exchange rate. Toch 25 euro meer betaald dan advies prijs doet pijn.
Al iets gehoordjij? Ik heb nog steeds geen reactie in de chatharrybeuker schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:51:
[...]
Weet iemand al meer? Sta al 45 min in de wacht bij de helpdesk van mm
PSN gamertag: H3nk13024
Amazon.de lijkt online - maar verscheept niet naar NL
Ga lekker buitenspelen joh! Irri gedoeMinoeske schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:15:
Besteld bij Amazon DE!
gekocht amzon de
[ Voor 10% gewijzigd door New Yorker op 19-11-2020 14:16 ]
Weg
amazon DE doet het, heb hem besteld!!!!
Zit in mn mandje, maar ik wil een digitale
Hop,hop,hop!
Momenteel niet beschikbaarSeven_PRX schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:15:
Amazon.de lijkt online - maar verscheept niet naar NL
Ik kan alleen "Alle aankoopopties bekijken" aanklikken...
Op DE gelukt!
bezorging 15 of 16 dec. Wat prima is ,tot die tijd lekker XBoxen
[ Voor 67% gewijzigd door Jaer op 19-11-2020 14:18 ]
DE was live, had hem in winkelmand, helaas bij betaling weg..
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Hoe dan? Wat is jullie prijsspecificatie dan?
Dit is die van mij:
PlayStation 5 Console
Sold by: Amazon EU S.a.r.L. £453.74
Item Subtotal: £374.99
Postage & Packing: £5.52
Total before VAT: £380.51
VAT: £79.91
Order Total: £460.42
Selected Payment Method: Mastercard
460 pond naar EUR = https://imgur.com/a/OxDLW3g
BIJ AMAZON.DE BESTELD, DUS BEN NIET MEER AFHANKELIJK VAN CYBERPORT!
Gelukt op Amazon.de 😊
You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before
Tijdens order nog premium verzending aangeklikt voor morgen levering. Nu ook mid december. Ach, stress van een bestellen is erafRemz schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:17:
Ja, Amazon.DE order is succesvol gelukt.
Wel levertijd tussen 15 en 16 december
Komt nog 11 euro valuta exchange fee bij blijkbaar, vandaar.dehardstyler schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:17:
[...]
Hoe dan? Wat is jullie prijsspecificatie dan?
Dit is die van mij:
PlayStation 5 Console
Sold by: Amazon EU S.a.r.L. £453.74
Item Subtotal: £374.99
Postage & Packing: £5.52
Total before VAT: £380.51
VAT: £79.91
Order Total: £460.42
Selected Payment Method: Mastercard
460 pond naar EUR = https://imgur.com/a/OxDLW3g
Ik zit constant op .de te refreshen maar ik krijg werkelijk niks. Zo frustrerend, zit al dagenlang zonder resultaat.
.de uiteindelijk doorgekomen, gelijk aan .fr.... Ook "er was een probleem met sommige producten in je bestelling"
Ook via .de besteld, voor €521,55 levering aanstaande zondag zegt hij momenteel.
Nou jongens, is het me toch eindelijk gelukt.
Ik heb wel als een autist zitten klikken, maar hij komt maandag
Ik heb wel als een autist zitten klikken, maar hij komt maandag
Ik denk dat dit het wel zo'n beetje was
. Leuke tijden die pre order tijden
Volgens mij heb ik op het verkeerde paard gewed door alleen amazon.nl in de gaten te houden
wow ik refresh heletijd en letterlijk niks
.de besteld 15 december levering!
"Op de wind van gisteren kun je vandaag niet zeilen"
Ik weet ff niet hoe het bij PS4 zit, maar dus gewoon een losse kabel... dat is fijn en anders maakt het ook niet uit heheAMARONE schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:10:
[...]
Het is exact dezelfde kabel als dat je bij de PS4 nodig hebt. Die zijn overal te krijgen hier.
Nu hopen dat Amazon UK beter geregeld is dan Cyberport.
HAha idem hier.SnowSander schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:19:
wow ik refresh heletijd en letterlijk niks
Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
| Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |
/f/image/J20dlM7AAP05AbetWp6mBdqE.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/lE0NgDdtcA1y4rc4uP8QwiBu.png?f=fotoalbum_large)