klopt, zag het ook voorbij komen
Eens, het aanbod is karig maar dat weet je helaas bij een launch zoals deze, dat maakt Sony dan nog niet een k.u.t. bedrijf want dat hebben de andere grote jongens ook dat alles binnen no-time uitverkocht is. Dit was ook afgelopen maand toen ik mijn iPhone 12 Pro wilde kopen en bij andere launches van dit formaat.Gandalf68 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 13:41:
[...]
ik heb al een aardig tijdje staan bij intertoys, ben niet wanhopig maar de leveringen zijn gewoon karig,
Coolblue 200 , en 80.000 willen hem hebben, Intertoys 5 geleverd en wachtlijst van over de 100 ... en zo zijn er heeel veel winkels... haal er 10 % van dubbele reserveringen af en je weet hoe de vlag hangt.
Het aanbod is gewoon te klein voor de vraag .. mischien 2 % tegen 100 % vraag .
Mijn tijd komt wel ... we hebben nog een switch en ps4 pro
Mijn reactie was gericht op het niveau en de grimmigheid die je hier in dit topic voorbij ziet komen naar elkaar wat als je meeleest en het geluk hebt dat PostNL onderweg is best "vermakelijk" is
Mijn idee is wel dat Coolblue inderdaad weinig voorraad heeft gekregen maar een mediamarkt des te meer. Ik las ik dacht bij PU dat dit komt omdat Sony ook kijkt naar de meerwaarde van de verkoop bij jou en een mediamarkt/gamemania richten zich meer op de gamer / hebben een betere relatie daardoor met Sony
[ Voor 12% gewijzigd door lubbertkramer op 19-11-2020 13:45 ]
Nieuwe verkoopdatum: https://www.want.nl/bol-c...rkoopdatum-playstation-5/
Verzonden naar NL? Dat lukte mij niet namelijk
Ik zie hem niet staan. Tevens is dit een bericht van gisteravond ook.
"XO is whatever you want it to be" - Abel Tesfaye
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord
Ik zag de disk versie ook in Frankrijk. Alleen ging die bij mij naar 499 pond
Dus dit klopte wel. In winkelwagentje kreeg ik een foutmelding
Hop,hop,hop!
haha. Ik mag jou wel, not even kidding hahaha.
hier ook en ook weer offline nubasset schreef op donderdag 19 november 2020 @ 13:46:
Ik zag de disk versie ook in Frankrijk. Alleen ging die bij mij naar 499 pondDus dit klopte wel. In winkelwagentje kreeg ik een foutmelding
Dell XPS 15 9550 FHD
En @yinx86 Dan komt ie waarschijnlijk morgen ook echt wel binnen. Had hetzelfde met mijn XSX levering, deze was een dag vertraagd, kadobon erbij als goedmaker en de volgende dag netjes geleverd. Even afwachten dus nogAppie_1988 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 13:36:
[...]
Ja, hier ook. Pakket is ook nog niet ontvangen door PostNL. Wel een 15 euro kado kaart gekregen als vergoeding.
I pitty the fools who took my game-station.....
Veel plezier gewenst!StevenFM schreef op donderdag 19 november 2020 @ 13:47:
Ik heb hem net kunnen bestellen via Amazon FR. Hopelijk komt de bestelling erdoor.
[Afbeelding]
Wie zei dat dan? Volgens mij zei niemand dat NL een XBOX land is toch? Is gewoon een feitje dat er in Nederland meer mensen een PS hebben dan een XBOX.Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2020 @ 13:34:
[...]
Hoe bekrompen ben je als je zegt NL is een xbox land.
Pfft kan net zo goed ff een paggaatje gaan slaan lol
@iedereen die 'm 'binnen' heeft: van harte! Heel veel gameplezier! Ik wacht rustig op de volgende batch...
shiiit, heb 'm toch echt besteld zojuist met CC
Ja.Mike040 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 13:46:
[...]
Verzonden naar NL? Dat lukte mij niet namelijk
amazon.fr weer op voorraad. Maar site ligt plat lol.
Hawk, werkelijk waar. Je geeft zelf aan dat het niveau hier naar beneden is gegaan maar je doet er zelf vrolijk aan mee. Volg het gewoon, reageer als je echt nieuws hebt en hou anders alsjeblieft op. Dank.
Zijn alweer weg vermoed ikSnowSander schreef op donderdag 19 november 2020 @ 13:49:
fr wil niet in mandje
Creditcard al opgenomen in account van Amazon. Niet nadenken, next next next.Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2020 @ 13:48:
Hoe betalen jullie zo snel?
idem hierSnowSander schreef op donderdag 19 november 2020 @ 13:49:
fr wil niet in mandje
Al 3 keer besteld, laatste stap werkt elke keer niet.Silversin schreef op donderdag 19 november 2020 @ 13:49:
amazon.fr weer op voorraad. Maar site ligt plat lol.
Je gebruikt de foto die door Technokreakz is geupload, heb je niets beters te doen dan hier alleen onzin te verkopen.GeertMuuz schreef op donderdag 19 november 2020 @ 13:40:
[Afbeelding]
yesss ik heb m binnen ik ben echt super blij!!! thx bol.com
Wordt tijd dat je en ban krijgt.
Kan het wellicht zijn dat de Digital Edition ondervertegenwoordigd is?
Mooi! Hopelijk komt de jouwe er ook door
huh nee dit is mijn eigen, hoe kom je bij zoiets doms.edebee schreef op donderdag 19 november 2020 @ 13:50:
[...]
Je gebruikt de foto die door Technokreakz is geupload, he/b je niets beters te doen dan hier alleen onzin te verkopen..
Wordt tijd dat je en ban krijgt.
ik zag he op voorraad bij Amazon.FR, maar kwam niet verder dan het proberen in de winkelmand te doen.
Veel plezier voor diegene die het wel heeft.
Veel plezier voor diegene die het wel heeft.
Beide uitverkocht inmiddels zo te zien.lpetersen schreef op donderdag 19 november 2020 @ 13:50:
Kan het wellicht zijn dat de Digital Edition ondervertegenwoordigd is?
Amazon.de zichtbaar!
Maar niet te bestellen!
Maar niet te bestellen!
Ander magazijn, andere voorraad.Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2020 @ 13:51:
Hoezo alleen voorraad op amazon FR en niet op de andere sites???
.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?
Dat is al héél lang zo.laurensdbb schreef op donderdag 19 november 2020 @ 13:52:
Amazon.de zichtbaar!
Maar niet te bestellen!
.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?
Man man man, FR werd hem net niet
Gegroet!
nl en de mogen wel opschieten want de heletijd f5en ga je ook aan vervelen
Hopelijk een tweede keyboard liggen...SnowSander schreef op donderdag 19 november 2020 @ 13:53:
nl en de mogen wel opschieten want de heletijd f5en ga je ook aan vervelen
Tof dat je het deelde! zat in mijn mandje en toen was ie weer wegStevenFM schreef op donderdag 19 november 2020 @ 13:41:
amazon FR online
sony 55hx950 - onkyo616 - HK 60 - RPi 3b - PS4 - MBPr
Wat gek! Bij mij niet! Nog steeds de controllerlaurensdbb schreef op donderdag 19 november 2020 @ 13:52:
Amazon.de zichtbaar!
Maar niet te bestellen!
Ik kreeg de kans om hem te kopen in fr, maar ik kreeg een melding waarin stond wat ik moest doen en ik kan geen frans
constant dezelfde melding bij Amazon fr
Toutes nos excuses
Toutes nos excuses
Feeling lucky...Phunk
Yes ik. We hebben een tegoedbon gekregen van 15 euroyinx84 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 13:35:
Zijn er meer mensen waarvan de Bol levering vertraagd is met één dag?
Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch
hier het zelfde. ik drukte op het verkeerde knopje, en toen was ik te laat. zo rukIgorrr schreef op donderdag 19 november 2020 @ 13:54:
Ik kreeg de kans om hem te kopen in fr, maar ik kreeg een melding waarin stond wat ik moest doen en ik kan geen frans![]()
![]()
![]()
![]()
Er stond dat de voorraad op was en hij naar je winkelmandje verplaatst werd.Igorrr schreef op donderdag 19 november 2020 @ 13:54:
Ik kreeg de kans om hem te kopen in fr, maar ik kreeg een melding waarin stond wat ik moest doen en ik kan geen frans![]()
![]()
![]()
![]()
Gebruik Chrome en stel in dat die automatisch Frans vertaaldIgorrr schreef op donderdag 19 november 2020 @ 13:54:
![]()
![]()
![]()
haha precies zelfde meegemaakt, uiteindelijk uit paniek een prime trial abo afgesloten die ik maar weer heb gecancelledIgorrr schreef op donderdag 19 november 2020 @ 13:54:
![]()
![]()
![]()
Actuellement indisponible.
niet meer op voorraad
niet meer op voorraad
Welke shops komen zo nog online met voorraad?
Ik kreeg een andere foutmelding na het inloggen daarBoterham71 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 13:54:
[...]
Er stond dat de voorraad op was en hij naar je winkelmandje verplaatst werd.
Ik heb minder geluk met bol.
Ook die 15€ tegoed heb ik niet gekregen...
heeft iemand een directe link in amazon.de naar de ps5?
DE zegt dat het zo komt en dat we geduld moeten hebben
Bitte habe noch etwas Geduld und halte unsere Seite im Auge. Die Konsole wird in Kürze verfügbar sein. Gruß ^PN
— Amazon Help (@AmazonHelp) 19 november 2020
Ze blijven volhouden dat ze nog online komen.
Ik vraag me alleen af wat ze bij de klantenservice nou daadwerkelijk weten.
Ik denk wel echt dat ze in Duitsland nog niet in de verkoop zijn geweest. Anders hadden we dat hier echt wel gemerkt (zoals bij Amazon FR net).Sjurm schreef op donderdag 19 november 2020 @ 13:56:
[Twitter]
Ze blijven volhouden dat ze nog online komen.
Ik vraag me alleen af wat ze bij de klantenservice nou daadwerkelijk weten.
NopeFR-VAK-R schreef op donderdag 19 november 2020 @ 13:56:
Verwijderd
Ik heb 'm gister avond bij mediamarkt besteld en om 12:40 binnen gekregen. Hebben andere die 'm gisteren bij mm hebben besteld hem ook al?
alsjeblieft mede club liefhebberFR-VAK-R schreef op donderdag 19 november 2020 @ 13:56:
https://www.amazon.de/dp/B08H98GVK8
[ Voor 8% gewijzigd door BM op 19-11-2020 13:59 ]
Amazon lijkt mij wel bots gevoelig dan andere websites.
Is ook zoEvertt schreef op donderdag 19 november 2020 @ 13:57:
Amazon lijkt mij wel bots gevoelig dan andere websites.
daarmee moet je alsnog op ps5 klikken toch.StefanFr12 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 13:57:
[...]
alsjeblieft mede club liefhebber
https://www.amazon.de/dp/B08H98GVK8
[ Voor 8% gewijzigd door BM op 19-11-2020 13:59 ]
Werd bij Amazon FR doorverwezen naar prime opties, duurde te lang om de juiste knop te vinden dus nu heb ik FR Prime maar geen PS5
Ik moest 'm wel meerdere keren in mijn mandje stoppen om 'm te halen bij amazon fr btw.
volgensmij gaan wel steeds meer mensen het opgegeven
Dit is anders. Dit ligt aan PostNL.jordi2830 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 13:56:
Ik heb minder geluk met bol.
[Afbeelding]
Bij de andere leveringen waar het over gaat heeft bol ze simpelweg niet overgedragen aan PostNL.
Negatieve publiciteit is ook publiciteit.AMARONE schreef op donderdag 19 november 2020 @ 13:58:
wat een shitshow weer
Er waren geen Digital versies te koop bij Amazon.fr. Ik heb daar nog expliciet op gewacht! Ik had de Disk versie zo goed als binnen. Toch nog teruggegaan de hoop om een Digital versie te bemachtigen. Nu spijt
hahahahhaa zelfde hier.Baska88 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 13:58:
Werd bij Amazon FR doorverwezen naar prime opties, duurde te lang om de juiste knop te vinden dus nu heb ik FR Prime maar geen PS5
haha dit gebeurde mij ook, maar ik heb al nederlandse prime >.<Baska88 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 13:58:
alleen werkt prime delivery niet vanuit frankrijk naar nl xd
hij is onderweg komt tussen half 5 en kwart voor 8Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2020 @ 13:57:
Ik heb 'm gister avond bij mediamarkt besteld en om 12:40 binnen gekregen. Hebben andere die 'm gisteren bij mm hebben besteld hem ook al?
hahaha sameBaska88 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 13:58:
Haha vet kut
Ik heb Prime in Nederland, maar verwacht niet dat .nl er op voorraad krijgt
Had ik vroeger maar beter opgelet tijdens Frans, ik wist niet waar ik op moest klikken en heb blijkbaar mijzelf aangemeld voor Prime
[ Voor 5% gewijzigd door alionfire op 19-11-2020 14:00 ]
Security & Privacy Geek • PSN: alionfiree •
haha, mensen zijn echt helemaal gek geworden....
1 Nuovi: venditori da 3.999,00
1 Nuovi: venditori da 3.999,00
Heeft iemand die telegram link nog, waar de botjes netjes aanbod posten?
Mocht er nog iets op andere websites gebeuren waarvan je de taal ook niet goed kent: klik (in Chrome) met je rechtermuisknop op een random plek op de pagina en klik op 'Vertalen in het Nederlands'. Maakt het je een stuk gemakkelijker!alionfire schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:00:
Had ik vroeger maar beter opgelet tijdens Frans, ik wist niet waar ik op moest klikken en heb blijkbaar mijzelf aangemeld voor Prime
Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
| Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |

/f/image/QnuoJQpvsSn5ScIZv4u5elQr.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/sVu1uI3aF0L38JdVXyRKIDkB.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/wvXHunDjkstqCc0KQzb0dhcG.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/loSB8yZXBiRG3qj3MNpGrupq.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/JKQhIwTt3r3jD8FmAlCwXhKd.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/1wzY7EQai9suPD1aysnv46X0.jpg?f=fotoalbum_medium)
/f/image/Xr8aIVHRITRVrNinY9iBIaYJ.png?f=fotoalbum_large)