Vaak doorgekomen maar alleen maar 'Momenteel niet verkrijgbaar.' helaas...Joostje123 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 13:04:
Ik heb hem via amazon.nl
Of er zaten maar weinig te refreshen? Of ik heb heel veel geluk gehad.
Oneindig gerefreshed, als ik er doorheen kwam was er voor mij niets.Joostje123 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 13:04:
Ik heb hem via amazon.nl
Jij welJoostje123 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 13:04:
Ik heb hem via amazon.nl
als je hem nu nog niet hebt kunnen kopen op amazon, is het al uitverkocht he. Gaat over een kwestie van seconden aangezie waarschijnlijk tienduizenden mensen tegelijk aan het refreshen zijn
Ik zat in een business meeting rond 12h00 en was alweer vergeten dat het online ging bij Amazon vandaag.Joostje123 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 13:04:
Ik heb hem via amazon.nl
Echt een kansloze missie dit, ik ga maar gewoon wachten tot ergens begin 2021
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Ik zat echt belachelijk veel te refreshen. Weet je zeker dat je hem hebt?Joostje123 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 13:04:
Ik heb hem via amazon.nl
Dan wordt het een xbox, sony heeft afgedaan deze launch.
Veel plezier iedereen!
Consultant - Autogek
binnen 3 dagen krijg je een mail en de terugbetaling heeft mm gezegd.-Mike84- schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:44:
[...]
Met voorraad 2021 bedoelen ze dat ze het niet weten
Is hetzelfde om bij een game die nog geen releasedatum heeft 31-12-2020 te zetten.
waar?
Phanteks Enthoo Evolv X // ASUS ROG STRIX X570-E // Ryzen 9 5950x // EKWB AIO 360 // ZOTAC RTX 3080 AMP HOLO // Corsair Dominator Platinum 32GB 3466MHz // Corsair MP510 960 GB // Crucial MX500 2TB // Corsair RM750x
Deze unboxing video van Coolblue is top! Precies hoe ik mijn eerste dag met de PS5 ervaar.
YouTube: De allereerste officiële non-boxing van de PlayStation 5. Wait for i...
YouTube: De allereerste officiële non-boxing van de PlayStation 5. Wait for i...
JAAAA door Amazon.nl heen gekomen. 13:01 besteld en bevestiging binnen!!!!
probeer jij nou maar eerst je monitor te verkopenKhayma schreef op donderdag 19 november 2020 @ 13:04:
[...]
hahahah beter je best doen. Komen jullie ook eens in de top 3![]()
Net of Xbox alles in orde had.matthewk schreef op donderdag 19 november 2020 @ 13:06:
[...]
Ik zat echt belachelijk veel te refreshen. Weet je zeker dat je hem hebt?
Veel plezier iedereen!
En daarbij, je hebt zoveel moeite gedaan om een PS5 te bemachtigen en omdat het nu niet lukt schuif je ze maar meteen weg.
Prima is je eigen mening, maar ik vraag me serieus af waarom je dan zoveel moeite gedaan hebt.
Nee hoor gisteren nog verkocht op de website van microsoftVerwijderd schreef op donderdag 19 november 2020 @ 13:06:
Lol eerste xboxes komen pas april, succes hahaha
zitten allemaal te trollen manVerwijderd schreef op donderdag 19 november 2020 @ 13:07:
Hoe de fack is het mensen gelukt
we want see evidencelink_AJ schreef op donderdag 19 november 2020 @ 13:07:
Well, this was a waste of time.
En dan Amazon straks oow wacht het is 14:00, en over een uur oooooh hebben wij 14:00 gezegd, wij bedoelen 16:00.
Zo blijven wij doorgaan
Zo blijven wij doorgaan
Gisteren duurde het bij BCC echt volgens mij nog geen 2 minuten voordat alles weg was...supersnellllll
amazon heeft niks verkocht, laat die kinderen hier maar lullen niemand heeft wat 100%
Mag ik jullie bedanken voor het oneindige zout hier de afgelopen dagen? Heerlijk van genoten en me popcorn smaakt er des te beter door
29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."
XBOX heeft geen excuses en loze beloften gemaakt omtrent oplossingen die er niet zijn gekomen.Swaxie schreef op donderdag 19 november 2020 @ 13:07:
[...]
Net of Xbox alles in orde had.
En daarbij, je hebt zoveel moeite gedaan om een PS5 te bemachtigen en omdat het nu niet lukt schuif je ze maar meteen weg.
Prima is je eigen mening, maar ik vraag me serieus af waarom je dan zoveel moeite gedaan hebt.
Consultant - Autogek
Hoe kom je op die 108 stuks?Gynnad schreef op donderdag 19 november 2020 @ 13:04:
Ik verwacht dat er geen voorraad is vandaag bij Amazon, helaasch. Wordt toch wachten op batch 2.
Heb zelf een bestelling bij Cyberport geplaatst, maar als ik hoor dat er maar 108 beschikbaar zijn/waren dan zal dat hem ook wel niet worden, morgen even heen bellen om te kijken wat de status is.
Wie heeft die op de Italiaanse Amazon voor 3999 euro gekocht.....? :'''''''')
Hier ook weten te bestellen, 13:01 uur
Wooooooow, wat een comeback hahahahahah. Wat een kneus.Hawk86 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 13:07:
[...]
probeer jij nou maar eerst je monitor te verkopen
Geen screenshots = geloof er niks vanshakespeare schreef op donderdag 19 november 2020 @ 13:08:
amazon heeft niks verkocht, laat die kinderen hier maar lullen niemand heeft wat 100%
Ik heb nog wel een wii liggen, mag je chicken riot er bijmatthewk schreef op donderdag 19 november 2020 @ 13:06:
[...]
Ik zat echt belachelijk veel te refreshen. Weet je zeker dat je hem hebt?
Veel plezier iedereen!
Heb jij dan beloftes vanuit Sony gehad?matthewk schreef op donderdag 19 november 2020 @ 13:08:
[...]
XBOX heeft geen excuses en loze beloften gemaakt omtrent oplossingen die er niet zijn gekomen.
Wel bijzonder dat de voorraad zo slecht is. Terwijl ik uit hele betrouwbare bronnen heb gehoord dat er gisteren alleen al 5 containers vol zijn geland in Nederland.
Stuur je bevestigings mail is door dan?Gyrolion schreef op donderdag 19 november 2020 @ 13:08:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/cbdd4NKBX41NFUoMSjHyCvBn.jpg?f=user_large)
Mooie grappenmakers bij Amazon! Ze weten zelf nog eens niet wanneer iets online komt.
Mensen hier op Tweakers hebben er naar toe gebeld, de een zegt dat er 1700 orders waren en een ander zegt 6000. Zie ook: [PS5] Pre-order, bestellingen en levertijden (link met filter op cyberport)
[ Voor 3% gewijzigd door Gynnad op 19-11-2020 13:09 ]
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
ik maak zo een screenshot eerst ff alles blurren
Ik denk dat jouw geloofwaardigheid inmiddels in de min staatGyrolion schreef op donderdag 19 november 2020 @ 13:08:
Hij is nu druk aan het photoshoppenFellowFever schreef op donderdag 19 november 2020 @ 13:09:
[...]
Stuur je bevestigings mail is door dan?![]()
.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?
Marketing team van Amazon denkt dat ze nu wel genoeg traffic hebben gegenereerd. Maandelijkse quota gehaald
Dit is geen officieel account.timetje100 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 13:09:
[Afbeelding]
Mooie grappenmakers bij Amazon! Ze weten zelf nog eens niet wanneer iets online komt.
Security & Privacy Geek • PSN: alionfiree •
Blurren aka lekker element inspecteren of fotoshoppen zekerGeertMuuz schreef op donderdag 19 november 2020 @ 13:09:
[...]
Klik jij ook op phishing links?timetje100 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 13:09:
[Afbeelding]
Once again open up your bag of tricks!
Ik kan echt niet wachten op de PSVR simulator die deze aankoop ervaring gaat nabootsen.
Ik zag op de Franse Amazon dat de PS5 daar wel voor 1 sec te koop was voor 3999 euro.
Aankomst punt hé, dus daarna waarschijnlijk naar rest van de EU verscheept. En dan zijn zulke hoeveelheden toch echt een druppel om een gloeiende plaat.Darksheep schreef op donderdag 19 november 2020 @ 13:09:
Wel bijzonder dat de voorraad zo slecht is. Terwijl ik uit hele betrouwbare bronnen heb gehoord dat er gisteren alleen al 5 containers vol zijn geland in Nederland.
Amazon is nu van de early-F5'ers af... Zometeen zetten ze hem online
(geen bron, bron is ik
)
Eerst even alles "inspecteren" en aanpassenGeertMuuz schreef op donderdag 19 november 2020 @ 13:09:
[...]
Phanteks Enthoo Evolv X // ASUS ROG STRIX X570-E // Ryzen 9 5950x // EKWB AIO 360 // ZOTAC RTX 3080 AMP HOLO // Corsair Dominator Platinum 32GB 3466MHz // Corsair MP510 960 GB // Crucial MX500 2TB // Corsair RM750x
Mijn bot heeft nog geen beschikbaarheid gezien.GeertMuuz schreef op donderdag 19 november 2020 @ 13:09:
[...]
Trol gehalte is wel hoog hier, ach ja leedvermaak .
Verwijderd
Lol amazon heeft dat ook nooit getweet. Kijk het twitteraccount maar... Dus misschien komt ie helemaal niet vandaag.
Continue aan het refreshen geweest op NL, DE, FR en UK maar niets gezien.
We want evidenceVerwijderd schreef op donderdag 19 november 2020 @ 13:11:
JAAA voor de vierde keer geluk gehad, snel naar martkplaats
Tweakers.net ... Mijn 2e 'thuis', maar niet bij dit soort 16-jarige topics
Je bent ontslagen!Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2020 @ 13:11:
Dat was de Italiaanse. Ik heb er een screenshotje van getrokken:Samuel5036 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 13:10:
Ik zag op de Franse Amazon dat de PS5 daar wel voor 1 sec te koop was voor 3999 euro.
Never gonna let you down
Zolang mensen geen screenshots van een orderbevestiging weten te plaatsen, hoef je geen waarde te hechten aan uitspraken zoals: "besteld om 13:01!!!"
Waar kan je een order plaatsen? ga wel wachten op de volgende batch zoals als velen
Dell XPS 15 9550 FHD
Don`t feed the trolls
5 containers, zijn..... 500 playstations?Darksheep schreef op donderdag 19 november 2020 @ 13:09:
Heren ik ga het schip verlaten. Amazon wordt niks en we wachten wel het einde van het jaar af.
Succes allemaal
Succes allemaal
Haha, hij heeft gewoon een account gemaakt om dit bericht hier te kunnen posten
Alle containers bestemd voor Nederlands magazijn. Mogelijk wel gedeeld met de Duitse markt. Maar dat was alleen gisteren he! Ze komen al binnen voordat Sony de release bevestigd had.Pompi schreef op donderdag 19 november 2020 @ 13:10:
[...]
Aankomst punt hé, dus daarna waarschijnlijk naar rest van de EU verscheept. En dan zijn zulke hoeveelheden toch echt een druppel om een gloeiende plaat.
Ongelooflijk dat al die 'Geregistreerd op 19 november 2020' accounts hebben kunnen kopen! \s
Nou als ie om 13:30 nog niet is geweest hou ik het voor gezien. Dan maar geen PS5 voorlopig
Patsen' met het feit dat je X-aantal PS5's hebt weten te preorderen, en die voor verkoopprijs + veel gaat verkopen is OOK niet de bedoeling.Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2020 @ 13:11:
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
Oh mijn God, wat een chaos is het hier geworden in de afgelopen +- 3 uur. De afgelopen dagen was er veelal positiviteit voor elkaar. We komen er wel, etc. etc.
Nu zie ik alleen maar mensen die elkaar proberen te verbeteren, trollen, en k*tten. Echt heel vervelend, want het forum heeft op deze manier geen waarde meer.
Nu zie ik alleen maar mensen die elkaar proberen te verbeteren, trollen, en k*tten. Echt heel vervelend, want het forum heeft op deze manier geen waarde meer.
We kunnen altijd nog met zijn alle camperen voor die gast zijn huis waarvan de bon met adres zichtbaar was. Hopen dat hij wel één geleverd krijgt en voor zijn huis een pubg event houden. Prijs dan geen chicken dinner maar een PS5, die natuurlijk met enig geweld nog uit handen van de rechtmatige eigenaar gehouden moet worden.
Ja was te verwachten dat dit soort mensen (externe verkopers) hem online gingen zetten om 13:00.Rick Astley schreef op donderdag 19 november 2020 @ 13:11:
[...]
Dat was de Italiaanse. Ik heb er een screenshotje van getrokken:
[Afbeelding]
Iedereen, Sony zou met oplossingen komen nadat het zich heeft verontschuldigd voor de chaotische en slecht geplande launch.
Consultant - Autogek
Dat zullen er wel meer zijn. maar ga er wel vanuit dat deze inderdaad voor half europa bestemd zijn. dus 5 containers is niet zo veel.M a r c o schreef op donderdag 19 november 2020 @ 13:11:
[...]
5 containers, zijn..... 500 playstations?
Voor mij is het wel even mooi geweest. Ga gewoon lekker genieten van de series X en over een paar maanden bestel ik wel een PS5 zodra er wat meer aanbod is.
Succes nog iedereen
Succes nog iedereen
Lollig manVerwijderd schreef op donderdag 19 november 2020 @ 13:12:
Besteld op amazon 13:01 - bevesting binnen gekregen!
nice man gefeliciteerd ik heb ondertussen ook mijn 3e gefixed. sws verkopen voor 900 minimaal.Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2020 @ 13:11:
Hilarisch, mensen die een profiel aanmaken om dit te posten. Zou toch iets beters te doen hebben in mijn levenVerwijderd schreef op donderdag 19 november 2020 @ 13:12:
Hou jezelf lekker voor de gek man!Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2020 @ 13:12:
Inderdaad. Ik mis ryanatorjellesteeg schreef op donderdag 19 november 2020 @ 13:12:
Oh mijn God, wat een chaos is het hier geworden in de afgelopen +- 3 uur. De afgelopen dagen was er veelal positiviteit voor elkaar. We komen er wel, etc. etc.
Stop eens met dat kleutergedrag. Gedraag je.
Sony heeft genoeg voorraad.... goed stukje marketing dit! Zou microsoft morgen iedereen een nieuwe console kunnen leveren dan volgt sony gelijk!matthewk schreef op donderdag 19 november 2020 @ 13:12:
[...]
Iedereen, Sony zou met oplossingen komen nadat het zich heeft verontschuldigd voor de chaotische en slecht geplande launch.
Waar halen jullie uberhaubt de informatie dat Amazon NL specifiek een voorraad krijgt?
[ Voor 25% gewijzigd door ZXRY op 19-11-2020 13:14 ]
Was fake newssteeld123 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 13:13:
Waar halen jullie uberhaubt de informatie dat Amazon NL specifiek een voorraad krijgt?
Weg
Houd nou eens op met die flauwe reacties. Wees een volwassen vent en negeer anonieme personen op het internet die je blijkbaar kwetsen.
Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
| Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |
/f/image/uaQqde83P7qXQfjg3zIIGCPb.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/heBSSq8QhWzxKWUED9y4SSEc.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/MVggbHwd6cCTQIBuDnHoBR2c.png?f=fotoalbum_large)