En welke verkoper moet je dan bestellen van amazon? Want ik hoorde dat er oplichting was met meerdere verkopers.
Sony heeft zelf al aangegeven dat hun launch chaotisch en slecht was.AMARONE schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:33:
[...]
Waarom nou boos worden op Sony? Ja, je hebt pech maar dan had je er maar eerder bij moeten zijn.
Ze gingen met oplossingen komen, maar hebben echt nooit meer iets laten weten hieromtrent...
Consultant - Autogek
TechTastic heeft zojuist geupdate dat het om 13:00 zal zijn :
https://www.techtastic.nl...ne-kans-op-een-pre-order/
https://www.techtastic.nl...ne-kans-op-een-pre-order/
Beter dan wel een account met de melding dat er geen levering plaats vindt.. je hebt nog een kans iig! Mijn bevestiging was om 10:42.. dus daar moet je iig onder zittenVerwijderd schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:34:
[...]
ja echt irritant ik ervaar hetzelfde probleem. Net een account aangemaakt maar dan kan je je bestelling niet zien. Nu weet ik niet wat de planning is.
amazon zelfVerwijderd schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:35:
En welke verkoper moet je dan bestellen van amazon? Want ik hoorde dat er oplichting was met meerdere verkopers.
Je kan je controller ook gewoon met een usb-c kabel laden hèBandicool schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:34:
Het enige wat ik wil is een laadstation haha.
\s
Kan je op amazon met PayPal betalen eigenlijk?
Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.
*HetzelfdeRamazan schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:33:
[...]
Het zelfde kunnen wij zeggen over je gedrag en beledigingen richting andere tweakers.
Beetje hypocriet.
Nee Ideal of credit card.Dennis1812 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:35:
Nog een halfuurtje.. succes iedereen!
Consultant - Autogek
Ik zou je betaalmethoden nu al instellen als dat kan. Scheelt je tijdens de checkout weer tijd.Dennis1812 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:35:
Verwijderd
ik heb gewoon betaald met cc (bedrag gereserveerd) en daarnaast via de mail ook een orderbevestiging gehad met nummer etc. etc. Hopelijk is dit goed!!!Ykev schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:35:
[...]
Beter dan wel een account met de melding dat er geen levering plaats vindt.. je hebt nog een kans iig! Mijn bevestiging was om 10:42.. dus daar moet je iig onder zitten
ik ga voor nl of de want heb alleen IDEAL
volgens mij hoef je niet amazon niet te f5 en.
Mensen moeten gewoon snappen dat een launch niet relevant is.matthewk schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:30:
[...]
Echt dieptriest van Sony... launch had gewoon uitgesteld moeten worden. Ook die snert communicatie met "we komen met een oplossing, excuses voor de slechte launch" en dan vervolgens niets meer.
Zolang de fabrieken etc op 100% draaien, kan je de huidige exemplaren wel in een magazijn gooien maar het veranderd niets aan de hoeveelheid die er op 1 januari gemaakt en verkocht is.
Dan is het verstandiger om ze gewoon als ze in nl arriveren ze te verdelen en mensen nu al aan de gang te laten gaan.
Dan heb je een paar mazzelaars die eerder kunnen gaan en voor de rest maakt het niet uit.
Vind het ook diep triest hoor, zeker gezien de lage aantallen hier.matthewk schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:30:
[...]
Echt dieptriest van Sony... launch had gewoon uitgesteld moeten worden. Ook die snert communicatie met "we komen met een oplossing, excuses voor de slechte launch" en dan vervolgens niets meer.
Sony doet weer een Sony, excuses aanbieden om iets wat ze op voorhand al weten, en daarna weer stilte.
En er snel bij wezen is onzin, of aantallen zijn zo laag, dat je amper een kans hebt, of de site gaat plat..
Reseller, 999 pond is niet de officiele verkoopprijs natuurlijk
Chips je hebt helemaal gelijk
[ Voor 8% gewijzigd door Ramazan op 19-11-2020 12:38 ]
Als je zo graag je geld wil verdubbelen, had je in maart bitcoin moeten kopen.doopdeloop schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:28:
Nu ik de ps5 binnen heb is het toch wel aantrekkelijk om hem op marktplaats te zetten en dan maar een paar maanden wachten voor 2e batch
Een vraag welke ik nog niet voorbij heb zien komen. Is een betaling met IDeal of met CC sneller verwekt? (amazon nl).. waarschijnlijk krijgen we de kans niet maar ben erg benieuwd!
Verwijderd
Zou je bij amazon moeten F5'en of is de pagina open hebben genoeg en refreshed die stock automatisch?
Of Tesla aandelenBulls schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:38:
[...]
Als je zo graag je geld wil verdubbelen, had je in maart bitcoin moeten kopen.
NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!
Je moet zelf refreshen.Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:38:
Zou je bij amazon moeten F5'en of is de pagina open hebben genoeg en refreshed die stock automatisch?
Ik gok creditcard iets sneller, omdat je alleen je gegevens moet invullen. Via iDEAL moet je natuurlijk ook nog extra bevestigen via de app van je bank.Ykev schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:38:
Een vraag welke ik nog niet voorbij heb zien komen. Is een betaling met IDeal of met CC sneller verwekt? (amazon nl).. waarschijnlijk krijgen we de kans niet maar ben erg benieuwd!
Ik refresh elke 5 minuten tot 1 uur. Gewoon om zeker te weten dat ik hem niet tussen door mis.Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:38:
Consultant - Autogek
Statz87 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:37:
[Afbeelding]
Ik ga jullie verlaten.
Succes mannen en dames.
offtopic:
Mooie Falster meubels, die voor de tv heb ik ook
Veel gameplezier verder!
Veel gameplezier verder!
i know maar vind het netjes staan met 2 controllers in een oplaadstationBanaan000 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:35:
[...]
Je kan je controller ook gewoon met een usb-c kabel laden hè
\s
YESSSS!!!!!!
Naja...heb in ieder geval een playstation 5 onderdeel van Sony gehad!
De PSVR PS5 aansluitkabel is binnen!
Wel netjes van Sony dat ze die gratis sturen
Naja...heb in ieder geval een playstation 5 onderdeel van Sony gehad!
Een van die twee is een bubbel, de andere is digitaal geld.
They are not equal
Consultant - Autogek
Verwijderd
Of PokemonkaartenBulls schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:38:
[...]
Als je zo graag je geld wil verdubbelen, had je in maart bitcoin moeten kopen.
Nee dat is niet voor verdubbelen, dat is voor vertienvoudigen!
Altijd mooi dat soort hoge plintenStatz87 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:37:
[Afbeelding]
Ik ga jullie verlaten.
Succes mannen en dames.
Je bent zelf een bubbel!matthewk schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:40:
[...]
Een van die twee is een bubbel, de andere is digitaal geld.
They are not equal
Bezorgtijd van post nl is aangepast en de chauffeur is onderweg. 💪
Van wat ik kan zien in de call niet.AMARONE schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:40:
[...]
Dit werkt ook al door te switchen tussen controller en PS5 met die knoppen neem ik aan.
Consultant - Autogek
Droom lekker verder ..schumi1986 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:16:
[...]
De RTX3080/3090 verkoop praktijken van jou staan nog te goed op mijn netvlies om te geloven dat jij een ps5 ook echt voor jezelf wilt houden
34 ben je?
Ga lekker zeggen dat amazon al uitverkocht is zodat je 1 voor je zelf kunt scoren....
Vraag ik me ook afAMARONE schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:40:
[...]
Dit werkt ook al door te switchen tussen controller en PS5 met die knoppen neem ik aan.
Verwijderd
Duimen! Hier wordt die als het goed is uiterlijk 13.30 bezorgdTechnofreakz schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:41:
Alles kan, als je maar in jezelf gelooft.Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:42:
Verzend Amazon gegarandeerd binnen enkele dagen? Of kan dat ook weer tot 2021 duren?
Kan een paar weken zijn soms hoor, maar dat is iig sneller dan maart 2021Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:42:
Verzend Amazon gegarandeerd binnen enkele dagen? Of kan dat ook weer tot 2021 duren?
Consultant - Autogek
Als de controller wel op voorraad is zie je ook die knop gewoon staan voor de winkelwagen. Dat zou een refresh moment moeten zijn toch.
Nee, ze verzenden pas eind december i.v.m. kwartaalafsluitingVerwijderd schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:42:
Hoe gaan jullie zo op amazon.de op de ps5 page komen? page back en dan constant op de ps5 klikken, totdat je niet meer naar de controller gelinked wordt maar ps5?
Ik ga er gemakshalve vanuit dat amazon ook niks word, maar ga het proberen. Heb in ieder geval een bevestiging voor tweede batch, maar die annuleer ik als amazon lukt.
Balen. Maar het is mij nog nooit gelukt die bonnen van bol.com te gebruiken. Vraagt altijd om een extra code, die ik niet heb.ShaYan schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:06:
Nog iemand een mail gekregen van bol dat de bestelling vertraagd is naar morgen? Wel een bon van 15 euro gekregen maar ben toch teleurgesteld..
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
JK lijkt überhaupt niet te weten wat er gebeurt
Dat was ik niet gastAggressor schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:41:
[...]
Droom lekker verder ..
34 ben je?
Ga lekker zeggen dat amazon al uitverkocht is zodat je 1 voor je zelf kunt scoren....
Inderdaad. Gelukkig dat niet alle bedrijven Apple praktijken uitvoeren.Qweridee schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:40:
Ja klopt, een 3090 Master voor de winkelprijs overgenomen van @Aggressor , niets dan lofschumi1986 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:16:
[...]
De RTX3080/3090 verkoop praktijken van jou staan nog te goed op mijn netvlies om te geloven dat jij een ps5 ook echt voor jezelf wilt houden
Valt wel op dat de sfeer in het 3080/3090 levertijden topic een stuk beter was. Kom op zeg, hou eens op met trollen en elkaar uitschelden. Help elkaar gewoon en post links naar waar er voorraad is. Klaar
[ Voor 22% gewijzigd door GG85 op 19-11-2020 12:46 ]
Alleen een plant voor het beeld?D. Ninjai schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:39:
[...]
offtopic:
Veel gameplezier verder!
😅
Laat in ieder geval even weten of het iemand gelukt is , straks om 13:00 is in ieder geval iemand of "iemanden " blij
Gasten, kom op. Help elkaar gewoon even. Nog bedankt voor diegene die de winkelmand trucje bij BCC heeft uitgelegd. Je hebt vele Tweakers ermee geholpen. Maar alsjeblieft voor diegene die er al één hebben, nergens voor nodig om een plaatje te posten met dat je er al één hebt.
Help elkaar gewoon en deel nuttige en betrouwbare informatie. Succes allen!
Mijn PS5 is gisteravond vanuit Frankrijk verzonden (Amazon.fr, 22 sept besteld) en zojuist geleverd
Je bestelling van de ‘Sony PlayStation 5 Console’ is vertraagd. Je kunt jouw bestelling morgen verwachten. Wij vragen je dus om nog even geduld te hebben. Onze excuses hiervoor.
Wat zal dat lekker voelen zeg. Have fun de komende dagen!chrisheid schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:45:
Mijn PS5 is gisteravond vanuit Frankrijk verzonden (Amazon.fr, 22 sept besteld) en zojuist geleverd
Ja ja ja genieten van je PS4 doe je al jaren het doet toch wel een beetje pijn als iedereen een snelle flitsende PS5 heeft en jij nog met je oude trage PS4 loopt te rommelen.Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:45:
Om 13.00 probeer ik nog 1x en Anders geniet ik nog van mijn ps4 ook geen straf
Code staat erbij op, of extra in de mail.loekf2 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:43:
[...]
Balen. Maar het is mij nog nooit gelukt die bonnen van bol.com te gebruiken. Vraagt altijd om een extra code, die ik niet heb.
Zelfde hier. Weet alleen niet of ik ga wachten voor Spider Man of gewoon backlog verder spelen.Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:45:
Om 13.00 probeer ik nog 1x en Anders geniet ik nog van mijn ps4 ook geen straf
Winkelwagen truc snap ik niet echt, hij is niet in wagen te plaatsen als hij niet op voorraad is.Lashrom schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:45:
Gasten, kom op. Help elkaar gewoon even. Nog bedankt voor diegene die de winkelmand trucje bij BCC heeft uitgelegd. Je hebt vele Tweakers ermee geholpen. Maar alsjeblieft voor diegene die er al één hebben, nergens voor nodig om een plaatje te posten met dat je er al één hebt.
hoe dan?djrass schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:46:
[Afbeelding]
Met heel veel geluk 3 kunnen scoren, zonder preorder.
Twee zijn van vrienden en een van mij.
Succes allen!
Lekker man! Game ze! Mijne komt helaas morgen heb een tegoedbon van 15 euro gekregen om het goed te maken van Bol. Best netjes gedaan.Technofreakz schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:41:
Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch
Vrienden worden?djrass schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:46:
[Afbeelding]
Succes allen!
IK MAG HEM HALEN BIJ MEDIAMARKT!!!!!!!! YESSSS!!!!!!! DOEI!!!!
SUCCES OP AMAZON HEREN EN DAMES
SUCCES OP AMAZON HEREN EN DAMES
Ik had ook in september besteld, maar levering stond toen op eind november. Ik heb 'm toen geannuleerd, omdat ik dacht: mijn Frans is toch niet zo goed, dus als er iets mis mee is, dan wordt het lastig. Mja, had ik 'm maar laten staan... hahachrisheid schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:45:
Waar weg dan?djrass schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:46:
[Afbeelding]
Succes allen!
Heb m ook bij Amazon.fr besteld, kan je een screenshot sturen van 'Bekijk bijgewerkte Informatie'? Ben wel heel benieuwd..chrisheid schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:45:
Is er een winkelwagentruck voor amazon?
werkt nietVerwijderd schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:46:
Wat was het winkelmand trucje? En werkt die ook bij Amazon?
Out of the box denkenBulls schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:47:
[...]
Winkelwagen truc snap ik niet echt, hij is niet in wagen te plaatsen als hij niet op voorraad is.
Tweaker of niet he
edit: dit was bij BCC
Dikke bmw! 330e?djrass schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:46:
[Afbeelding]
Succes allen!
Maar wat is het SKU van PS5 op amazon?GG85 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:48:
[...]
Out of the box denken. Een artikel pakken waar wel een winkelwagen knop zit, de code even wijzigen van de SKU van dat artikel naar de SKU van de PS5 en klaar.
Tweaker of niet he
die cyberport wordt hem dus niet ook al heb je afgerekend, iemand meer info hier over ?
Wat is de SKU van de disk versie, please?GG85 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:48:
[...]
Out of the box denken. Een artikel pakken waar wel een winkelwagen knop zit, de code even wijzigen van de SKU van dat artikel naar de SKU van de PS5 en klaar.
Tweaker of niet he
Dat werkt dus niet bij Amazon.GG85 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:48:
[...]
Tweaker of niet he
.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?
Verwijderd
Amazon verbergt heel slim de SKU op pagina's van niet beschikbare producten om dit soort JavaScript gekkigheid te voorkomen, helaas.
Om 12 uur ging amazon al plat. Hopelijk hebben ze iets gebouwd om de mongooltjes met scripts tegen te houden.FurankuNL schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:50:
Als Amazon zo niet plat gaat heb ik er zeker 1...
Consultant - Autogek
Ik kan je vrijwel garanderen dat Amazon gewoon plat gaat helaasFurankuNL schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:50:
Als Amazon zo niet plat gaat heb ik er zeker 1...
Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
| Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |
:strip_exif()/f/image/CU3glacEz8wKrzBj72FK2ywh.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/I1L1AfXGnmyUjw8nsq9TExej.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/uH1wLVjdmDtkEMyNmVUY9G6d.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/SH4pW5BBRhD0ikgRDaoOItRZ.jpg?f=fotoalbum_large)