Hoelaat besteld ?xminator schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:45:
Bij cyberport staat het nu ook in mijn account met:
''Artikel nicht vorrätig - Auf Lager, innerh. 24 h versandfertig''
''
In Bearbeitung, Teillieferung möglich''
Ik 10:27, 10:30 bevestiging binnen, op mijn account staat nu "In Bearbeitung"
Broer.... Als laatste de pre order, als eerste in huis.
Altijd hoop gehouden
Ik zag ergens staan dat in je lijst zetten misschien een stap sneller isAMARONE schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:49:
[...]
Geen idee?
wat is de beste manier bij Amazon. Op de webpagina van de PS5 zelf wachten en dan refreshen op het juiste moment of de pagina ervoor met alle producten?
lijkt me welmikkelnl schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:50:
Iemand van Bol.com de levering al ontvangen? Ben benieuwd of de PS5 in een overdoos/bol.com verpakking zit, of zonder?
ja ik wacht het af voordat ik betaalmMisterJ schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:50:
[...]
Ik ook, het is het proberen waard denk ik. Of nog even wachten tot we horen dat het een fout was.
Nog niet ontvangen, maar Bol.com levert altijd in een Bol.com doos.mikkelnl schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:50:
Iemand van Bol.com de levering al ontvangen? Ben benieuwd of de PS5 in een overdoos/bol.com verpakking zit, of zonder?
"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-
Op zich wel, maar heb vaak genoeg grote producten daar besteld die zonder enige overdoos uit het PostNL busje kwamen ;-)
Echt he, en vervolgens het linkje om te bestellen niet delen met zijn mede tweakers.cronixx schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:51:
[...]
Altijd hoop gehouden![]()
Wat een zak!
Hier nog niet binnen. Heb wel een aantal foto's voorbij zie komen waar een bol.com doos om heen zit.mikkelnl schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:50:
Heb je ook een vertaling?rubenf schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:50:
[Afbeelding]
Waarschijnlijk geldt dit ook voor de ps5...
Wat staat er qua status als je erop klikt?sulukman schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:50:
[...]
Hoelaat besteld ?
Ik 10:27, 10:30 bevestiging binnen, op mijn account staat nu "In Bearbeitung"
Is om 10.23 van mijn CC gecharged.
Ben student en heb helaas geen CC of PayPal. Gister wat problemen gehad met PayPal dus dat ook niet kunnen regelen helaas.crimby schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:49:
[...]
Ik kan niet in je portomonee kijken natuurlijk, maar als je kunt betalen met CC of Paypal zou je zoiets gewoon kunnen riskeren. Uiteindelijk krijg je toch je geld wel terug, zeker met CC. mja soms duurt dat langer en moet je het dus wel even kunnen missen :-)
Dat was mijn tactiek in ieder geval want ik had nog nooit gehoord van Cyberport
Al met al: heb gewoon een beetje pech. Kan gebeuren, ik zet voorzichtig mijn hoop op vanmiddag!
Cyberport mail 10:43
Status
'In Bearbeitung, Teillieferung Möglich'
Kerel paar grafische kaarten besteld die op voorraad zouden zijn.
Nooit geleverd, want bleken preorders.
Kutsite wordt niet bijgewerkt, dus bestel er vooral geen PS5.
Haters everywhere but I don’t really care
Nah, heb paar keer een groot product gewoon zonder overdoos geleverd gekregen, maar reken er nu wel op dat ze het in een Bol doos verpakken.H.Boss schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:51:
[...]
Nog niet ontvangen, maar Bol.com levert altijd in een Bol.com doos.
Verkochte videokaarten waren destijds niet echt op voorraad en van de bestellingen werden pre orders gemaakt voor de volgende lading.
PSN: DoubleDutchh
dus je hebt gister avond ook besteld hoelaat had je hem afgerekend?
I aint playing!cronixx schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:51:
[...]
Altijd hoop gehouden![]()
[ Voor 93% gewijzigd door Twixie op 19-11-2020 11:02 ]
De ps4 van bol zat wel wel in een extra doosmikkelnl schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:50:
Verwijderd
Ik zou het niet doen. Kan misschien positief uitdraaien maar ik zou het risico niet nemen.SnowSander schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:51:
[...]
ja ik wacht het af voordat ik betaal
Niet waar (werk zelf bij bol) en veel producten waarvan de omdoos goed genoeg is voor transport worden vanwege duurzaamheid/het milieu in hun eigen verpakking verstuurd. Vermoed overigens dat het bij de ps5 wel in een omdoos zit (iets met waarde, en schaarste)H.Boss schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:51:
[...]
Ik mag hopen met..mikkelnl schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:50:
ik moet nu overmaken maar kan ik wel met nederlandse bank na een duitse?Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:54:
[...]
Ik zou het niet doen. Kan misschien positief uitdraaien maar ik zou het risico niet nemen.
Waarom wil je dit zo graag weten? Hij is onderweg dus je kan er toch niks aan veranderen.. je kan hem moeilijk terugsturen en vragen of ze hem met een overdoos opnieuw willen sturen.mikkelnl schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:52:
[...]
Op zich wel, maar heb vaak genoeg grote producten daar besteld die zonder enige overdoos uit het PostNL busje kwamen ;-)
JaSnowSander schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:55:
[...]
ik moet nu overmaken maar kan ik wel met nederlandse bank na een duitse?
"Write code as if the next maintainer is a vicious psychopath who knows where you live."
ff de BIC code van je bank zoeken op internetSnowSander schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:55:
[...]
Ben benieuwd of ik het ook echt ga krijgen. Kan het bijna niet geloven.
Omdat alle kleuters hier een overdosis hype hebben genomenMartijn1990 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:55:
[...]
Waarom wil je dit zo graag weten? Hij is onderweg dus je kan er toch niks aan veranderen.. je kan hem moeilijk terugsturen en vragen of ze hem met een overdoos opnieuw willen sturen.
Nog een voordeel van Europa. Dat kan.SnowSander schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:55:
[...]
Xbox Series X: Forza / Ori \\\/// PlayStation 5: Persona, Horizon, Gran Turismo
Verwijderd
Ja tuurlijk, daarvoor hebben we IBANSnowSander schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:55:
[...]
Zo'n dingen doe je best via Paypal, CC of iDeal voor jullie NL'ers.
[ Voor 4% gewijzigd door hurkies92 op 19-11-2020 10:57 ]
Status Processing/In Bearbeitung
Als ie volgende week komt vind ik het ook goed hoor... of over 2 weken.. Beter dan maart 2021rubenf schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:50:
[Afbeelding]
Waarschijnlijk geldt dit ook voor de ps5...
ja wou ideal doen maar die stond er niet bij vandaar had ik die maar gedaanVerwijderd schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:56:
[...]
Ja tuurlijk, daarvoor hebben we IBANMaar je mag nog een extra dag, misschien zelfs 2 rekenen voor verwerking.
Zo'n dingen doe je best via Paypal, CC of iDeal voor jullie NL'ers.
Hij zit idd in een Bol.com doos! Geen extra vulling ter bescherming verder. Bij mij zou hij geleverd worden tussen 13:45 en 16:15 uur, maar dat werd dus 10:05 uur. Gelukkig was ik thuis!H.Boss schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:51:
[...]
Some infinities are bigger than others.
Neuh gaat mij er meer om dat er soms shady bezorgers zijn, en wat hierboven ook gezegd wordt: ding is mega schaars en inmiddels dik geld waard op marktplaats...Martijn1990 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:55:
[...]
Waarom wil je dit zo graag weten? Hij is onderweg dus je kan er toch niks aan veranderen.. je kan hem moeilijk terugsturen en vragen of ze hem met een overdoos opnieuw willen sturen.
VERTALING:
Aan iedereen die bij Cyberport heeft besteld of van plan is dit te doen. Uw orders zijn waarschijnlijk Preorders. Nu heb ik bij Cyberport een 30-serie grafische kaart en een 5950x besteld, beide waren op voorraad of in ieder geval in 5 dagen levertijd. Nooit iets ontvangen. Daardoor heb ik beide geannuleerd als gevolg daarvan. Zou de winkel vermijden, omdat ze nauwelijks hun site updaten.
serieus? ik lees net dat het pre orders zijn? ik heb ook bestellinig en mailrunner83 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:53:
Heb nu de bestelling ook onder mijn account staan bij cyberport met de melding dat hij gereserveerd is en levering binnen 24 uur plaatsvindt.
Nu al niet meer helaaspascal073 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 23:42:
Ik weet niet of het al gepost is maar op de intertoys site zijn de 50 euro ps store tegoed kaarten 20 euro.
Heb er zojuist 4 besteld, je kunt ze maar alvast hebben haha.
Iemand anders nog goeie aanbiedingen?
Dat klopt inderdaad, maar hopen op het beste!crimby schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:57:
[...]
Als ie volgende week komt vind ik het ook goed hoor... of over 2 weken.. Beter dan maart 2021
Vind stiekem wel vermakelijk dit topic! Keep up the panic!
Dat snap ik wel, maar je veranderd er nu niks aanmikkelnl schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:57:
[...]
Neuh gaat mij er meer om dat er soms shady bezorgers zijn, en wat hierboven ook gezegd wordt: ding is mega schaars en inmiddels dik geld waard op marktplaats...
Die worden allemaal geannuleerd, was een fout.Flitskikker schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:58:
[...]
Nu al niet meer helaas
Iemand anders nog goeie aanbiedingen?
"Write code as if the next maintainer is a vicious psychopath who knows where you live."
Dit ja, op launchdag gaat toch al niet meer lukken.crimby schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:57:
[...]
Als ie volgende week komt vind ik het ook goed hoor... of over 2 weken.. Beter dan maart 2021
NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!
nog steeds "In Bearbeitung"xminator schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:53:
[...]
Wat staat er qua status als je erop klikt?
Is om 10.23 van mijn CC gecharged.
Some infinities are bigger than others.
5000 euroGamer1988 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:00:
Je zou maar een pakket bezorger aan de deur krijgen die een ps5 komt bezorgen en uiteindelijk vraagt dat hij hem mag overkopen van je.
Als ik dat zou lezen op internet zou ik het niet gelovenGamer1988 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:00:
Je zou maar een pakket bezorger aan de deur krijgen die een ps5 komt bezorgen en uiteindelijk vraagt dat hij hem mag overkopen van je.
Ik moet vanavond werken als pakketbezorger. Ga ik zeker doen als ik hem vanmiddag niet kan bemachtigenGamer1988 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:00:
Bol had gewoon een behoorlijke voorraad. Coolblue was voor zo'n winkel wel treurig.Looney1984 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:58:
Grote keten zoals bol.com en Coolblue hadden ook maar een beperkte voorraad.. Hoe denken jullie dat die via die duitste keten wel geleverd gaat worden? Willen de duitster zelf niet bestellen? Denk dat ze oprecht nu zoveel bestellingen hebben dat ze het geen eens aan kunnen...
Zou volgens trustpilot een veilige shop moeten zijn. Orderbevestiging is binnen bij m'n maat hoor ik netlaurensdbb schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:41:
[...]
Jullie springen wel allemaal in de bress om zo bij een willekeurige winkel te bestellen..
Het gaat hier wel over 499 hé jongens? Tjesus gekke tijden!
En dat die klant daarna een melding maakt dat hij het pakketje nooit heeft ontvangenJim Swinkels schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:01:
[...]
Ik moet vanavond werken als pakketbezorger. Ga ik zeker doen als ik hem vanmiddag niet kan bemachtigen
Treurig vind ik nog zacht uitgedrukt.AMARONE schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:01:
[...]
Bol had gewoon een behoorlijke voorraad. Coolblue was voor zo'n winkel wel treurig.
180 stuks voor zowel Belgie als Nederland te verdelen is gewoon schaamtelijk
Kan Coolblue daar wat aan doen?spruit89 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:02:
[...]
Treurig vind ik nog zacht uitgedrukt.
180 stuks voor zowel Belgie als Nederland te verdelen is gewoon schaamtelijk
2-4 dagenGeertMuuz schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:02:
Wat is de levertijd van Cyberport?
PSN id: K1ngD1ng3l1ng | BF3 PC: KingDing3ling
Account aangemaakt bevestiging om 10:23
In winkelwagen zelfde tijdstip 10:23
Betaling met CC om 10:24
Checkout pagina gelukt om 10:25
Om 10:39 mail binnen met bestelbevestiging.
Verwijderd
Same here helaas. Alsnog een account aangemaakt, maar daar is de bestelling helaas niet te zien (vooralsnog).luppien schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:03:
Ik heb er ook een bij Cyberport met wat geluk. Ben benieuwd, de ps5 in de cart stond na betaling opeens op 2-4 dagen bezorging en heb geen account, dus kan de actuele status niet zien. Hopelijk mailen ze regelmatig.
Blijft een vage winkel.
same ook geen account aangemaakt, ( nu wel met zelfde mail maar wordt niet gelinkt aan me aankoop )luppien schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:03:
Ik heb er ook een bij Cyberport met wat geluk. Ben benieuwd, de ps5 in de cart stond na betaling opeens op 2-4 dagen bezorging en heb geen account, dus kan de actuele status niet zien. Hopelijk mailen ze regelmatig.
Goed onderhandelen met de distributeur.
Zelfde status als anderen hier hebben doorgegeven:
In Bearbeitung, Teillieferung möglich
en als je de order opent
Artikel nicht vorrätig - Auf Lager, innerh. 24 h versandfertig
[ Voor 4% gewijzigd door Seven_PRX op 19-11-2020 11:05 ]
enig idee wanneer die gasten gaan versturen ?nils7 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:49:
[...]
Bij mij:
10:24 Paypal
10:31 bevestigingsmail.
Zo kan je alles overanalyseren. Het is gewoon een gok die je neemt en die ik ook bereid ben om te nemen. Wat is het ergste wat er kan gebeuren? Dat hij geannuleerd wordt en mijn geld terug krijg.Looney1984 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:58:
Grote keten zoals bol.com en Coolblue hadden ook maar een beperkte voorraad.. Hoe denken jullie dat die via die duitste keten wel geleverd gaat worden? Willen de duitster zelf niet bestellen? Denk dat ze oprecht nu zoveel bestellingen hebben dat ze het geen eens aan kunnen...
Hoe bedoel je? Die pagina is er gewoon toch?Pompi schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:02:
Amazon.de redirect niet meer eerst naar de controller maar inmiddels weer gewoon direct naar de console.
Iemand had hier een plaatje dat levering tussen 2-4 dagen betekend dat je hem binnen een week zou moeten hebben.shakespeare schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:04:
[...]
enig idee wanneer die gasten gaan versturen ?
NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!
Verwijderd
Ja jij gooit even al je privéinformatie online?Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:05:
Ik heb net bij cyberport besteld. Heb de orderbevestiging binnen dus zou goed moeten zijn toch?
Haal aub die foto weg, zoveel prive gegevens.Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:05:
Ik heb net bij cyberport besteld. Heb de orderbevestiging binnen dus zou goed moeten zijn toch?
haal ff je adres weg enzo manVerwijderd schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:05:
Niet alle info delen!!!Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:05:
Haal ff adres/order gegevens wegVerwijderd schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:05:
Zou dit even verwijderen als ik jou wasVerwijderd schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:05:
Ik zou je gegevens niet hier delen!Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:05:
Vanochtend was het dat je eerst op de pagina kwam van de controller en daarna handmatig op het knopje voor de console moest drukken. Zelfs als je de console in je lijst had gedaan, kwam je eerst op de controller terecht.AMARONE schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:05:
[...]
Hoe bedoel je? Die pagina is er gewoon toch?
Zou dit ff verwijderenVerwijderd schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:05:
Ik zou plaatje weghalen. Met deze gegevens kan je hem zelfs annuleren...Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:05:
Duurde eventjes. Staat er bij mij ook in.Seven_PRX schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:46:
Duurde eventjes, maar nu ook bevestigingsemail binnen van Cyberport. Zie het op de website zelf nog niet terug bij mijn account trouwens.
Nu ook het geval. Niet op alle amazons, trouwens.Pompi schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:06:
[...]
Vanochtend was het dat je eerst op de pagina kwam van de controller en daarna handmatig op het knopje voor de console moest drukken. Zelfs als je de console in je lijst had gedaan, kwam je eerst op de controller terecht.
Gegroet!
Ik zou niet te veel hoop hebben op cyberport.
Stel je zet de ps5 in je lijst, Refresht die ook gelijk mee en kan je dan sneller uiteindelijk betalen of is het via de productpagina sneller? En als je F5 spamt wordt je dan gebanned?
Als je dat bij 10 sites doet heb je straks 5000 euro uit staan bij allerlei winkels.Khayma schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:04:
[...]
Zo kan je alles overanalyseren. Het is gewoon een gok die je neemt en die ik ook bereid ben om te nemen. Wat is het ergste wat er kan gebeuren? Dat hij geannuleerd wordt en mijn geld terug krijg.
Even contact opnemen met hun, voor meer duidelijkheid.
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
| Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |
:strip_exif()/f/image/FaFhFgD6ftIfflQh5TRAaMj2.jpg?f=fotoalbum_large)