Ik krijg alleen het standaard bericht dat hij 'gepland' staat voor morgen tussen 11:00-15:00, maar dat zegt helaas niets. Pas als er een T&T is wordt de kans dat 't ook daadwerkelijk doorgaat een stuk groter.iaxe393 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 14:55:
https://www.bcc.nl/Service/orderstatus
daar zou je hem moeten kunnen tracken, hier doet het iig nog niets met mn ordernummer en postcode. Mss dat ie het bij iemand anders wel doet?
Is dat dan de ochtend of middag batch? Zelf bestelling geplaatst om 13:12, vandaar mijn vraag.
Ik heb 08:33 besteld en nog niets ontvangen dus denk dat het op woonplaats gaat (V)Yintha schreef op woensdag 18 november 2020 @ 14:55:
[...]
collega van mij heeft 08:36 besteld (ik 08:42) en in zijn geval een digital
hij had voor 11:00 al een T&T.
Bericht van BCC via Facebook:
Hoi rnark, inmiddels is bekend geworden dat er niett teveel bestellingen zijn doorgekomen. Alle PS5 orders kunnen dus worden uitgeleverd!
Verzendbevestiging van Bol.com binnen voor de Disc versie.
Besteld op 17 Sept 08:34
Nope. Vriend van me zelfde woonplaats (dorp) en hij wel en ik geen t&tmxmemx schreef op woensdag 18 november 2020 @ 14:57:
[...]
Ik heb 08:33 besteld en nog niets ontvangen dus denk dat het op woonplaats gaat (V)
Aargh, die order verdween net van BCC, is weer terug .. waarom is dit allemaal zo zenuwslopend!
[ the server is down, life after student-dorm sucks ]
Haha, mijn woonplaats begint met een A, misschien op netnummer?mxmemx schreef op woensdag 18 november 2020 @ 14:57:
[...]
Ik heb 08:33 besteld en nog niets ontvangen dus denk dat het op woonplaats gaat (V)
Ik ga trouwens even hardlopen, laten jullie het weten als de Bol T&T codes voor de disc versie verstuurd worden?
Ik wilde eigenlijk volgend jaar pas overgaan op de PS5 maar laten hypen door een maatje gisteravond. Vanochtend met goed humeur uit bed gestapt, toevallig toch thuis vandaag, het topic doorgelezen en de tips mbt BCC winkelmand trucje / Distill plugin opgevolgd en zojuist de gunstige berichten vanuit BCC dat iedereen met een order nummer er ook daadwerkelijk één krijgt.
Tweakers, jullie zijn legends. Het was zonder jullie voorbereiding niet gelukt. Sorry voor diegene die ernaast hebben gegrepen.
Tweakers, jullie zijn legends. Het was zonder jullie voorbereiding niet gelukt. Sorry voor diegene die ernaast hebben gegrepen.
Hoe bedoel je het doet nog niets? Je ziet je order status helemaal niet?iaxe393 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 14:55:
daar zou je hem moeten kunnen tracken, hier doet het iig nog niets met mn ordernummer en postcode. Mss dat ie het bij iemand anders wel doet?
Oeh goed nieuws, ik zit 5 minuten na jou, kan niet lang meer duren dusmarice schreef op woensdag 18 november 2020 @ 14:57:
Mensen met online bestelling Mediamarkt? Wat is de status bij jullie?
13:42IJS-T schreef op woensdag 18 november 2020 @ 14:57:
[...]
Is dat dan de ochtend of middag batch? Zelf bestelling geplaatst om 13:12, vandaar mijn vraag.
Er zijn er echt heel weinig geleverd aan de fysieke winkels. Ik heb een pre-order in de winkel van MM gedaan voordat de online verkoop begon. Ik was nummer 13 op de lijst voor de digitale versie. Helaas hebben ze er maar 11 gekregen. Misschien wel leuk om een lijstje te maken van de MM vestigingen zodat inzichtelijk wordt dat MM de online verkopen (die later waren dan winkel verkopen) voorrang hebben gegeven.martijnuitoss schreef op woensdag 18 november 2020 @ 14:51:
Weet iemand iets over de wachtlijsten bij de mediamarkt.
Denk dat ik daar maar naar toe ga maar.niet als ze bv pas in februari komen.
Hoop toch wel ergens december.
Zullen daar nog veel pre orders staan voor de volgende levering.
Word een gok denk ik of niet.
MM Apeldoorn: Digitale versies 11stuks Disc versie: 50 stuks
MM Deventer: Digitale versies 7stuks Disc versie: ?? stuks
Ik zit een minutt voor hem en heb nog niksErapaz schreef op woensdag 18 november 2020 @ 14:59:
[...]
Oeh goed nieuws, ik zit 5 minuten na jou, kan niet lang meer duren dus
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Winkelmand trucje was wel echt the way to go bij de BCC als ik zo alle verhalen lees. Jammer dat ik dit zelf niet heb gedaan haha! Gefeliciteerd met je nieuwe PS5.wolkeh schreef op woensdag 18 november 2020 @ 14:58:
Ik wilde eigenlijk volgend jaar pas overgaan op de PS5 maar laten hypen door een maatje gisteravond. Vanochtend met goed humeur uit bed gestapt, toevallig toch thuis vandaag, het topic doorgelezen en de tips mbt BCC winkelmand trucje / Distill plugin opgevolgd en zojuist de gunstige berichten vanuit BCC dat iedereen met een order nummer er ook daadwerkelijk één krijgt.
stond jouw order daarvoor ook op 'gereserveerd'?marice schreef op woensdag 18 november 2020 @ 14:57:
dat de order door gezet is naar het magazijn en klaar word gemaakt voor verzendingAlfa159 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 14:59:
Mensen met online bestelling Mediamarkt? Wat is de status bij jullie?
"Goed nieuws. Je Intertoys bestelling is onderweg."
net een mail gekregen...!
sint komt vroeg mn schoentje vullen dit jaar!
net een mail gekregen...!
sint komt vroeg mn schoentje vullen dit jaar!
klikkerdeklik :+
True goed punt. Ik heb mijn portemonnee iets minder dik gemaakt dan wacht ik wel tot volgend jaar :-)Jamesl schreef op woensdag 18 november 2020 @ 14:57:
[...]
Ga het niet doen maar je bent toch wel helemaal gek als je dat ervoor neer gaat leggen, zeker met het aanbod qua games op dit moment.
Maargoed ieder zijn ding en zijn eigen portemonnee
Ik heb hetzelfde hierstfnz schreef op woensdag 18 november 2020 @ 14:27:
Ik krijg Amazon zn one-click-order knop niet aan de gang. Settings staan goed, maar zie hem toch nergens.. enig idee?
Nu marktplaats nog met de T&T'tjes. Verzonden staat er al enige tijd... naar magazijn.
Dit zegt niks, er zijn ook mensen die later hadden besteld en al een bevestiging binnen hebben.Erapaz schreef op woensdag 18 november 2020 @ 14:59:
[...]
Bol.com zegt op twitter dat je ook nog vannacht een mailtje kan krijgen met de verzendbevestiging.
Jaa Order statusiaxe393 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 14:55:
Ordernummer ---------piep
Bezorgdatum 19/11/2020
Tijdstip 11:00 - 15:00
Sorry dat ik blijf zeiken, maar dit is óók gebeurd met de Series X en toen bleek savonds toch echt dat meer dan de helft geannuleerd werd. Hecht nou alsjeblieft niet teveel waarde aan wat de KS van BCC op dit moment zegt, want ik ben bang dat er heel veel mensen heel teleurgesteld gaan worden.wolkeh schreef op woensdag 18 november 2020 @ 14:58:
Pas juichen als je een T&T hebt ontvangen. Tot die tijd kan een klanteservice zich compleet omdraaien. Been there, done that, got the T-shirt en ook nog eens bij dezelfde winkel, exact een week geleden
Ik hoop dat het klopt, maar ik geloof er geen snars van om het even samen te vatten
EDIT: zoals ik al zei ik werk zelf ook bij een klantenservice en láng niet elke medewerker heeft dezelfde privileges om ook daadwerkelijk te kijken hoe het er mee staat (of weet überhaupt hoe dat wel of niet werkt). Vorige week is er een aantal keer letterlijk hetzelfde gezegd, om vervolgens via een ander kanaal (en per e-mail savonds) iedereen te informeren dat een groot deel toch niet door ging.
[ Voor 17% gewijzigd door Brutal1ty op 18-11-2020 15:06 ]
Ja dit. Maar mijn ervaring met MM is dat je pas tegen 21/23:00u een keer een mailtje krijgt met track en trace. Zou het eens moeten nagaan hoe dat bij mijn vorige bestellingen ging bij een preorder.mcp1990 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 15:00:
[...]
dat de order door gezet is naar het magazijn en klaar word gemaakt voor verzending
Zelfde hier😋wolkeh schreef op woensdag 18 november 2020 @ 14:58:
JupG4mert schreef op woensdag 18 november 2020 @ 15:00:
[...]
stond jouw order daarvoor ook op 'gereserveerd'?
Reeds een pre-order gedaan
Wacht gewoon geduldig af op je leverdata / tracking-trace. Vaak worden track&trace linkjes voor bestellingen van morgen pas in de nacht verstuurd.
Nog geen pre-order staan. Morgen nog kans
Amazon.nl > Morgen om 12:00
Amazon.de > Morgen om 13:00
Amazon.co.uk / Amazon.Fr / Amazon.es / Amazon.it -> Morgen om 13:00
Wehkamp > Morgen, tijd onbekend
Nog geen pre-order staan. Voorraad
Bol.com > Binnenkort nieuwe voorraad (dit najaar nog)
MediaMarkt > Niets bekend over nieuwe voorraad
Coolblue > Niet gebeld voor 15:00 = pech, niets bekend over nieuwe voorraad
BCC > Niets bekend over nieuwe voorraad
Wacht gewoon geduldig af op je leverdata / tracking-trace. Vaak worden track&trace linkjes voor bestellingen van morgen pas in de nacht verstuurd.
Intertoys idd verzonden
Beste Dennis,
We hebben goed nieuws, je Intertoys bestelling met bestelnummer xxxx wordt vandaag bij Post NL aangeboden met de volgende Track&Trace code:
3SINTxxxxx
Het kan zijn dat je meerdere codes ontvangt. Dat is afhankelijk van de levertijd van de door jou bestelde artikelen, of er meerdere leveranciers van jouw bestelling zijn en/of de grootte van jouw pakket.
Wat zijn nu de volgende stappen?
1. Bestelling volgen : via bovenstaande link weet je precies de status van je bestelling en waar deze zich bevindt.
2. Afleveren : je bestelling wordt zo snel mogelijk bij jou thuis bezorgd.
3. Afgeleverd? : uitpakken en spelen maar!
Heb je vragen? Kijk op Intertoys.nl/Klantenservice voor het antwoord op de meest gestelde vragen of bel ons op telefoonnummer: 085 0400 729.
Veel plezier met je aankoop!
Groet,
Intertoys
Yeaahhaaaaaaaa tweakies! Game on ♡
Beste Dennis,
We hebben goed nieuws, je Intertoys bestelling met bestelnummer xxxx wordt vandaag bij Post NL aangeboden met de volgende Track&Trace code:
3SINTxxxxx
Het kan zijn dat je meerdere codes ontvangt. Dat is afhankelijk van de levertijd van de door jou bestelde artikelen, of er meerdere leveranciers van jouw bestelling zijn en/of de grootte van jouw pakket.
1. Bestelling volgen : via bovenstaande link weet je precies de status van je bestelling en waar deze zich bevindt.
Heb je vragen? Kijk op Intertoys.nl/Klantenservice voor het antwoord op de meest gestelde vragen of bel ons op telefoonnummer: 085 0400 729.
Groet,
Intertoys
Wehkamp ging toch niet door? of nu wel?robcoenen schreef op woensdag 18 november 2020 @ 15:03:
Ik zat 10 minuten na jou en heb de mail al 2 uur geleden gehad. Besteltijd lijkt dus niets te zeggen helaas maar ze hebben er dus iig genoeg voor iedereen die hem heeft kunnen bestellenErapaz schreef op woensdag 18 november 2020 @ 14:59:
[...]
https://www.techinn.com/es/sony-ps5/137769821/p
Voor de mensen die (veel) geduld hebben. Februari levering
Voor de mensen die (veel) geduld hebben. Februari levering
Klopt, doen geen pre-orders..pokle312 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 15:04:
[...]
Wehkamp ging toch niet door? of nu wel?
Telefoontje van Coolblue, ik heb een PS5 in mijn schoen!
Eerst al een gemist gesprek van een onbekend nummer, maar gelukkig werd ik nog een keer teruggebeld!
Eerst al een gemist gesprek van een onbekend nummer, maar gelukkig werd ik nog een keer teruggebeld!
Heb net mail gekregen van intertoys ps5 is verzonden
Die 2e batch is al lang in produktie, krijg je exact dezelfde (mogelijke) kinderziektes als de eerste batch mee, maak je maar geen 'zorgen'ilfamo schreef op woensdag 18 november 2020 @ 15:03:
[...]
Mooi de 2e batch zonder kinderziektes meepikken
Wel waar, die hebben ze een paar weken geleden al gehad.
Verschillende winkels en voorraadbazuin99 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 14:59:
[...]Misschien wel leuk om een lijstje te maken van de MM vestigingen zodat inzichtelijk wordt dat MM de online verkopen (die later waren dan winkel verkopen) voorrang hebben gegeven.
Haters everywhere but I don’t really care
Niets, die hebben gewoon al een pre order ronde gehad, ergens in September was dat.
Er zouden nog wat consoles over zijn die ze nu los wilde verkopen (zoals BCC) maar daar hebben ze vanaf gezien.
Voor de Belgische tweakers toch nog een sprankeltje hoop: https://twitter.com/Coolb.../1329054686134099970?s=19
Oke bevestiging nu van mijn 08:35 order.
Niet voor niets mijn wekelijkse kantoor dag omgewisseld dus
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Maar das digital toch? Ik heb de echte versie besteld.Tim01 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 15:04:
[...]
Ik zat 10 minuten na jou en heb de mail al 2 uur geleden gehad. Besteltijd lijkt dus niets te zeggen helaas maar ze hebben er dus iig genoeg voor iedereen die hem heeft kunnen bestellen
Restez a la maison.Donstil schreef op woensdag 18 november 2020 @ 15:08:
NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!
Ik hoop vooral dat mijn buren morgen thuis zijn.Donstil schreef op woensdag 18 november 2020 @ 15:08:
Wehkamp kun je wegstrepen want op hun site vermelden ze dit (ook eerder gezegd):robcoenen schreef op woensdag 18 november 2020 @ 15:03:
"De PS5™ zou vanaf 19 november verkrijgbaar zijn. Echter is de vraag zo enorm dat er helaas geen beschikbaarheid is. Voorlopig zal zowel de PS5 als de digitale versie niet voorradig zijn."
Gefeliciteerddd! Ik had de tracker niet op beide versies anders had ik die gescoord om 6 u sochtendsFinalchaos schreef op woensdag 18 november 2020 @ 15:03:
Intertoys idd verzonden
Beste Dennis,
3SINTxxxxx
Groet,
Intertoys
Mail van Bol 
Hallo Piet,
Je bestelde artikel is meegegeven aan de bezorgdienst.
Hallo Piet,
Je bestelde artikel is meegegeven aan de bezorgdienst.
Net ook gebeld, winnaar van een PS5 Digital Edition
Overigens met een hele simpele foto, dus daar hebben ze niet naar gekeken.
Pfff heel opgelucht, was ook mijn enige kans, gister lang opgebleven voor de BCC voorraad en vanochtend ook misgegrepen. Morgen komt ie al
Pfff heel opgelucht, was ook mijn enige kans, gister lang opgebleven voor de BCC voorraad en vanochtend ook misgegrepen. Morgen komt ie al
[ Voor 19% gewijzigd door bsmpower op 18-11-2020 15:11 ]
Huh na 15u nog gebeld?bsmpower schreef op woensdag 18 november 2020 @ 15:11:
Net ook gebeld, winnaar van een PS5 Digital Edition
Pfff, was ook mijn enige kans, gister lang opgebleven voor de BCC voorraad en vanochtend ook misgegrepen. Morgen komt ie al
Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)
Iemand al verzendbevestiging van Bol.com omtrent zijn PS5 pre ordert?
Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL
Heb de disc versie besteldErapaz schreef op woensdag 18 november 2020 @ 15:09:
[...]
Maar das digital toch? Ik heb de echte versie besteld.
Zolang de mails niet verzonden zijn, kan het zijn dat ze nog aan het bellen zijn vermoed ik.
Ik zelf nog niet... Maar al veel mensen wel.ScreamGT schreef op woensdag 18 november 2020 @ 15:12:
Scherp! Door de 100en berichten per minuut zo wat mis je wel eens watTradeMarkNL schreef op woensdag 18 november 2020 @ 15:09:
[...]
Wehkamp kun je wegstrepen want op hun site vermelden ze dit (ook eerder gezegd):
"De PS5™ zou vanaf 19 november verkrijgbaar zijn. Echter is de vraag zo enorm dat er helaas geen beschikbaarheid is. Voorlopig zal zowel de PS5 als de digitale versie niet voorradig zijn."
Wacht geduldig af op je leverdata / tracking-trace.
Vaak worden track&trace linkjes voor bestellingen van morgen pas in de nacht verstuurd.
MediaMarkt > Niets bekend over nieuwe voorraad, mogelijk voor kerst
Coolblue > Niet gebeld voor 15:00 = pech (in België wordt er na 15:00 gebeld), niets bekend over nieuwe voorraad
Wehkamp > Niets bekend over nieuwe voorraad
Jup, vanmorgen al.ScreamGT schreef op woensdag 18 november 2020 @ 15:12:
Fijn om te horen dat toch in ieder geval wat leden van de nachtdienst geluk hebben gehad vandaag! Geniet er van!bsmpower schreef op woensdag 18 november 2020 @ 15:11:
Net ook gebeld, winnaar van een PS5 Digital EditionOverigens met een hele simpele foto, dus daar hebben ze niet naar gekeken.
Op de 19e ergens gaan ze online, zij hebben geen tijd indicatie gegeven...
Ik heb zojuist de T&T ontvangen van mijn web-pre order bij intertoys
Met andere worden de paar exemplaren die ze zullen ontvangen zijn intern verkocht?TradeMarkNL schreef op woensdag 18 november 2020 @ 15:09:
[...]
Wehkamp kun je wegstrepen want op hun site vermelden ze dit (ook eerder gezegd):
Oh dat wist ik nietrobcoenen schreef op woensdag 18 november 2020 @ 15:13:
[...]
Scherp! Door de 100en berichten per minuut zo wat mis je wel eens wat![]()
Wacht geduldig af op je leverdata / tracking-trace.
Vaak worden track&trace linkjes voor bestellingen van morgen pas in de nacht verstuurd.
Coolblue > Niet gebeld voor 15:00 = pech (in België wordt er na 15:00 gebeld), niets bekend over nieuwe voorraad
Hier ook een bevestiging van Bol.
Ik krijg de bevestigingen van Bol ook wel eens 's nachts, dus ik zou mij niet direct ongerust maken als ik hem nog niet had ontvangen.
Veel voorpret iedereen!
Ik krijg de bevestigingen van Bol ook wel eens 's nachts, dus ik zou mij niet direct ongerust maken als ik hem nog niet had ontvangen.
Veel voorpret iedereen!
Net gebeld door MM Nieuwegein; kan morgen ophalen
Dus overe enkele weken heeft iedereen nog een kans op de ps5 via CB
Schoen lekker laten staan, Sony stuurt binnen 2 weken 200 extra PS5 naar Coolblue. Weer geen kans maken dus!
Iedereen met een wehkamp order opgelet!!
Ik heb het al eerder aangegeven maar je kan achteraf betalen met kado kaarten.
En die zijn hier met korting te koop. Je krijgt de codes direct na betaling in je mailbox. Had er eerder al 5 besteld. Toch een simpele 30 euro korting in 1 minuut tijd.
Wees er snel bij.
https://www.wissel.nl/collections/wehkamp-korting
Ik heb het al eerder aangegeven maar je kan achteraf betalen met kado kaarten.
En die zijn hier met korting te koop. Je krijgt de codes direct na betaling in je mailbox. Had er eerder al 5 besteld. Toch een simpele 30 euro korting in 1 minuut tijd.
Wees er snel bij.
Prima geregeld en leuke aktie van CoolBlue
Ik heb een pre order staan bij MM Zwolle en ook nog geen mail of iets gehad.Mathijn76 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 13:24:
[...]
Nee ik heb niemand nog over Zwolle gehoord. Helaas kan ik vandaag niet bij de winkel langs voor opheldering.
Net klantenservice weer gesproken en die zeggen nu dat overal nog mails verstuurd moeten worden. Zoveel tegenstrijdigheden in de communicatie.
Ach het was te proberen.... toch vond ik mijn inzending best mooi!
Met zoveel inzendingen zullen ze wel geloot hebben....
[ Voor 61% gewijzigd door ExTreme21 op 18-11-2020 15:20 ]
180 stuks.
Hier in Belgie net hetzelfde mailtje, dit wil zeggen dat deze 180 stuks zowel voor Belgie als Nederland bedoelt waren... zeer triest voor een webshop van dit formaat.
Hier in Belgie net hetzelfde mailtje, dit wil zeggen dat deze 180 stuks zowel voor Belgie als Nederland bedoelt waren... zeer triest voor een webshop van dit formaat.
En haal dat lekkers ook maar weg...Dat klopt niet! Sinterklaas en Piet geven lekkersT1mmeh schreef op woensdag 18 november 2020 @ 15:16:
Ik moet vast en zeker nog gebeld worden met zo'n mooie foto![]()
[Afbeelding]
PSN id: K1ngD1ng3l1ng | BF3 PC: KingDing3ling
Ze doen dus binnen twee weken weer een loting voor nog 200 PS5ExTreme21 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 15:17:
Ach het was te proberen.... toch vond ik mijn inzending best mooi!
Mag hopen van niet want dat zou echt heel triest zijn.spruit89 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 15:18:
180 stuks.
Hier in Belgie net hetzelfde mailtje, dit wil zeggen dat deze 180 stuks zowel voor Belgie als Nederlans bedoelt waren... zeer triest voor een webshop van dit formaat.
200 extra toegezegd lees ik, ik neem dan aan dat andere winkels dan ook binnen 2 weken nieuwe voorraad krijgen
PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL
oke ik wacht gewoon op mediamarkt Doetinchem tot ze mijn ps5 binnen hebben xd(dus tot 2021 )Sjurm schreef op woensdag 18 november 2020 @ 15:18:
[...]
Ze doen dus binnen twee weken weer een loting voor nog 200 PS5
Heeft iemand dat coolblue stukje nog? ik heb geen mail gekregencrobo schreef op woensdag 18 november 2020 @ 15:21:
[...]Hoi,
Dankjewel voor het zetten van je schoen. Sinterklaas heeft nog nooit zoveel mooie schoenen, winterpenen en tekeningen gezien. Hij heeft 180 schoenen uitgekozen. Helaas, jouw schoen zat er niet bij. We hebben samen met Sinterklaas ons best gedaan om de verkoop van de PlayStation 5 zo eerlijk mogelijk te maken. We hopen dat je toch een kleine glimlach hebt gekregen door weer eens ouderwets je schoen te zetten.
Sony is lief
Sony heeft in ieder geval een glimlach gekregen door al jullie creatieve inzendingen. Daarom heeft Sony 200 PlayStations extra toegezegd voor de komende twee weken om te verkopen onder iedereen die zijn schoen al heeft gezet. Zodra deze echt binnen zijn, maken we opnieuw een willekeurige selectie uit de schoenen die al zijn gezet en bellen we de gelukkigen om te bestellen.
Goed om te weten
Bellen of pepernoten brengen naar onze klantenservice of winkels heeft geen zin. Zij hebben echt geen PlayStations meer en kunnen geen bestelling voor je plaatsen.
Alvast een fijne pakjesavond!
Coolblue en Sinterklaas![]()
![]()
![]()
1 keer raden wie deze maar is!!!!! BAM Lets Go! Nu T&T afwachten maar het vertrouwen is gesterktwolkeh schreef op woensdag 18 november 2020 @ 14:58:
Voor de gelukkigen die zijn gebeld door Coolblue; gefeliciteerd! Werden jullie gebeld door anoniem of was er een telefoonnummer in beeld te zien? Dan weten wij waar we op moeten letten over twee weken 
Alvast bedankt!
Alvast bedankt!
CoolBlue krijgt er dus in de komende weken nog 200 terwijl ze er nu maar 180 hadden, zij zullen echt niet de enige verkoper zijn die bijgestockt wordt. Dat doet mij hoopvol stemmen dat er in zeer korte tijd nog veel meer op de markt zullen komen dan nu verkocht zijn.
Gaat nou iedereen hier zijn creatie laten zien? Waarom zou ons dat boeien?zwerfkater schreef op woensdag 18 november 2020 @ 15:23:
[Afbeelding]
geen glimlach hier, ook mail gehad.
200 in twee weken is niet echt bijzonder veel toch, gezien de vraag?Tchock schreef op woensdag 18 november 2020 @ 15:24:
CoolBlue krijgt er dus in de komende weken nog 200 terwijl ze er nu maar 180 hadden, zij zullen echt niet de enige verkoper zijn die bijgestockt wordt. Dat doet mij hoopvol stemmen dat er in zeer korte tijd nog veel meer op de markt zullen komen dan nu verkocht zijn.
Welke keten zouden jullie adviseren als je bijvoorbeeld ok bent te wachten tot februari ofzo? Mediamarkt en Amazon lijken de grootste aantallen te krijgen?
MediaMarkt en bol.comTr4nnel schreef op woensdag 18 november 2020 @ 15:26:
[...]
200 in twee weken is niet echt bijzonder veel toch, gezien de vraag?
Welke keten zouden jullie adviseren als je bijvoorbeeld ok bent te wachten tot februari ofzo? Mediamarkt en Amazon lijken de grootste aantallen te krijgen?
Ik dacht hetzelfde.Tchock schreef op woensdag 18 november 2020 @ 15:24:
Bol.com lijkt als enige een goed beeld te hebben gehad van de te ontvangen voorraadTr4nnel schreef op woensdag 18 november 2020 @ 15:26:
[...]
https://ifuckinghateJira.com
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben
Status bij Wehkamp is veranderd. Nu met duidelijke bezorgtijd morgen en optie tot betalen. Fijn hoor. Zou zomaar kunnen dat ik morgen iets korter werk.
200 is nog steeds veel te weinig, laat dat duidelijk zijn. Maar er waren bronnen die meldden dat er echt vrijwel niets meer bij komt tot diep in volgend jaar, dat valt dus mee.Tr4nnel schreef op woensdag 18 november 2020 @ 15:26:
[...]
Als je tot februari wil wachten zou ik gewoon lekker bij je lokale Mediamarkt bestellen.
Zij deden geen pre-orders toch?dwaallicht schreef op woensdag 18 november 2020 @ 15:27:
Status bij Wehkamp is veranderd. Nu met duidelijke bezorgtijd morgen en optie tot betalen. Fijn hoor. Zou zomaar kunnen dat ik morgen iets korter werk.
doe er je voordeel meedwaallicht schreef op woensdag 18 november 2020 @ 15:27:
Geeft me wel hoop dat een site als BOL er de komende weken ook nog wat krijgen. CB verwoord het leuk, maar denk echt niet dat Sony specifiek vanwege deze actie enkel extra voorraad beloofd aan CB
dat wist CB waarschijnlijk al voor deze actie; dat er meer voorraad zou komen.
Ze hadden er nu een stuk meer dan 180, alleen ze hebben een hoop aan medewerkers gegeven. 180 was het restant.Tchock schreef op woensdag 18 november 2020 @ 15:24:
Alle winkels hebben op 19 november een hele 'grote' voorraad ontvangen en vanaf nu zullen ze steeds kleine leveringen ontvangen.
Klopt, maar ik vind het wel erg weinig als je kijkt naar de enorme vraag. Met dit soort aantallen zal je nog lang geen PS5 in de schappen vindenTchock schreef op woensdag 18 november 2020 @ 15:24:
Security & Privacy Geek • PSN: alionfiree •
Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
| Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |
/f/image/HCLLypUoeEgOmaYJRySwULPz.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/uABDpESkZpAiMFE4ma6Hk010.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/tcQUzniA0OzpSeAmUQ9O5i8i.jpg?f=fotoalbum_large)