https://www.techtastic.nl...ne-kans-op-een-pre-order/D4V3 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 11:58:
Er was een lijstje met tijden van wanneer de sale open gaat bij de diverse shops, weet iemand nog waar dit staat? Allicht een goede voor de OP?
Om je ook ff te vragen eindelijk van de F5 knop af te blijven..Verwijderd schreef op woensdag 18 november 2020 @ 11:58:
[...]
Ja Sinterklaas en Piet(er) Zwart komen persoonlijk bij je langs
Zo dicht, dat hij vanochtend met spoed is opgenomen in het ziekenhuis. Zijn moeder heeft hem niet verteld dat hij niet met vuur mag spelen.
Als ik straks door een dame van coolblue word gebeld neem ik der direct mee op date
D4V3 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 11:58:
Er was een lijstje met tijden van wanneer de sale open gaat bij de diverse shops, weet iemand nog waar dit staat? Allicht een goede voor de OP?
Als ik bij de customer support werkte zou dat wel de ideale dagbesteding zijn.BaRF schreef op woensdag 18 november 2020 @ 11:56:
ik heb begrepen van een zeer betrouwbare bron dat ze ook alle mensen bellen die niet gewonnen hebben.
"Ja goedemorgen, u heeft uw schoen gisteren gezet voor de playstation loting? Ja, ik wilde even persoonlijk bellen om de uitslag te delen. Nee meneer, wilt u even stoppen met gillen? Helaas bent u het net niet geworden...."
Wat een commotie omtrent de BCC PS5 release, die complottheorieën zijn om te gieren
Daar heb je dan toch helemaal geen tijd meer voor? gamen tot de max natuurlijk.Undercovert schreef op woensdag 18 november 2020 @ 11:59:
Als ik straks door een dame van coolblue word gebeld neem ik der direct mee op date
Aankoopadvies schreef op woensdag 18 november 2020 @ 11:59:
Iemand met de disc editie bij Bol.com al een bericht ontvangen?
Wanneer je precies jouw Track & Trace code ontvangt, kunnen we vanaf hier niet zien. Houd er rekening mee dat het eventueel ook pas vannacht zou kunnen zijn. Maar komt goed.
— bol (@bol_com) 18 november 2020
https://ifuckinghateJira.com
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben
Als ik niet gebeld word pak ik mijn twitter account er bij om in grote hoofdletters te roepen dat ik wél gewonnen heb. Als ze puur waren uitgegaan van de legitieme stemmen was ik echt een van de winnaars geweest.Bao_mi1 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 11:47:
Ik denk dat er iets fout aan het gaan is bij Coolblue, ze hebben me nog steeds niet gebeld..
Je maakt je zorgen om sausAankoopadvies schreef op woensdag 18 november 2020 @ 11:59:
Zijn er al connecties met 5G gemaakt eigenlijk?7JaarGarantie schreef op woensdag 18 november 2020 @ 12:00:
Wat een commotie omtrent de BCC PS5 release, die complottheorieën zijn om te gieren
Mijn bestelling staat op gereserveerd wat betekent dat??Aankoopadvies schreef op woensdag 18 november 2020 @ 11:59:
Het schijnen transgenders te zijn.Undercovert schreef op woensdag 18 november 2020 @ 11:59:
Heb ik uiteraard gedaan. Helaas, niks. Jij kreeg ook bericht over je bestelling in de winkel aan het Sontplein?ellarbo schreef op woensdag 18 november 2020 @ 11:58:
[...]
Check je spam folder. Heb gisteren bericht gehad
Ik ga echt helemaal stuk om jullie hier 😂😂😂 Wat een vermaak.
We hebben bijna de 500+ mensen aangetikt in de Telegram groep. Wie o wie komt d'r nog bij?
We hebben bijna de 500+ mensen aangetikt in de Telegram groep. Wie o wie komt d'r nog bij?
We kunnen letterlijk niets anders doen dan het beschikbare aantal verkopen tot we dat niet meer hebben. Zo moeilijk te begrijpen is dat toch niet.
— bol (@bol_com) 18 november 2020
BOL heeft er ook genoeg van
Ik wil gewoon sinterklaas spreken, kan ik mijn verlanglijstje doorgeven. Wat boeit mij die PS5 bij CB
Steam: Desutoroiya || PSN: Kamikaza
Oké, ik stop met elke twee seconden naar mijn telefoon kijken en ga iets nuttigers doen.
Maar goed dat hier geen moderator actief is want dan ben je volgend jaar keer klaar met alle reacties die om de seconde erbij komen.
we zitten in een loop jongens.. dat is het..
Werk dus bij CB en moet ook gewoon m'n schoen zetten. Weet precies welk team van de klantenservice mij wel/niet gaat bellen. Moet me echt inhouden om de specifieke teamleider een bericht te sturen.
Leuk te lezen hoe gestresst iedereen is, i feel you. Ik refresh de interne PS5 voorraad ongeveer 5x per minuut haha.
Leuk te lezen hoe gestresst iedereen is, i feel you. Ik refresh de interne PS5 voorraad ongeveer 5x per minuut haha.
Het enige wat kan is het topic op slot zetten 😂
Heb je toevallig een Resetera account? Dan ben je bij deze verbannen wegens transfobie
Net gebeld door Mediamarkt Venlo dat ik de Ps5 morgen kan afhalen
Gereserveerd in winkel 15-07
Gereserveerd in winkel 15-07
Niet zo kieskeurigUndercovert schreef op woensdag 18 november 2020 @ 11:59:
JozuaR
Net ff gepoept op het werk, kom ik terug +215 berichten....timetje100 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 12:02:
Maar goed dat hier geen moderator actief is want dan ben je volgend jaar keer klaar met alle reacties die om de seconde erbij komen.
Noah met een hartverzakking in 3,2,1..laurens700 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 12:03:
[Afbeelding]
Ik ga ook even bashen op Twitter
Net als die 159 anderen dus ga maar in de rij staan.Undercovert schreef op woensdag 18 november 2020 @ 11:59:
7800X3D, RTX 4090, 32GB DDR5
:fill(white):strip_exif()/f/image/rpVfLA7xNJrJwowg6PH0wQrJ.png?f=user_large)
Hmm, krijg in de bevestigingsmail van bol met de track & trace het volgende te zien. Zal me wel druk maken om niets, maar heb bij anderen toch gezien dat hij morgen zou worden bezorgd. Iemand anders hetzelfde gekregen?
WIE WIL ER EEN OP MARKPLAATS KOPEN? Effe 1500 euro lappen
Ik had altijd medelijden met de klantenservice-medewerkers op Twitter van de NS. Dat valt allemaal wel mee als je het vergelijkt met wat Bol nu moet verwerken, wat BCC naar het hoofd geslingerd krijgt en wat vast nog meerdere webshops te verduren krijgen.
Ik. Snap. Dat. Niet. Zoek dingen uit via Google, door zoeken op dit forum, zoek tussen de tweets van deze bedrijven op Twitter met de kernwoorden van je vraag (want jouw vraag is al tientallen keren eerder gesteld). Je maakt het jezelf maar ook die klantenservice een stuk gemakkelijker.
Ik. Snap. Dat. Niet. Zoek dingen uit via Google, door zoeken op dit forum, zoek tussen de tweets van deze bedrijven op Twitter met de kernwoorden van je vraag (want jouw vraag is al tientallen keren eerder gesteld). Je maakt het jezelf maar ook die klantenservice een stuk gemakkelijker.
Was er nog iets rond het middaguur?
Lunchmr.JamesBond schreef op woensdag 18 november 2020 @ 12:04:
Ik ben er 2x op kantoor geweest (sollicitatie en een interview), er werken leuke dames jaMarcievg schreef op woensdag 18 november 2020 @ 12:03:
[...]
Net als die 159 anderen dus ga maar in de rij staan.
Lunchmr.JamesBond schreef op woensdag 18 november 2020 @ 12:04:
Lijkt me geen fijne taak; het zijn van zo'n medewerker. Helemaal deze dagen. Telkens dezelfde vragen, uitgescholden worden als mensen er naast grijpen, etc. Heb alleen maar respect voor ze.
Haha, heerlijk. Ik mag Bol.com wel in plaats van dat zoetsappige gezever van Coolblue met 'kindertjes', 'eindbazen', 'Sinterklaasje', 'schoentje zetten'.
Verwijderd
Ik zou weer gewoon lekker verder gaan kakken, je mist niks!gambler85 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 12:03:
[...]
Net ff gepoept op het werk, kom ik terug +215 berichten....
Fnac.com heeft gebilled en het pakketje staat klaar voor transport.
maar is de werkelijke voorraad ook echt maar 160/180 stuks?Throwaway56901 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 12:02:
Werk dus bij CB en moet ook gewoon m'n schoen zetten. Weet precies welk team van de klantenservice mij wel/niet gaat bellen. Moet me echt inhouden om de specifieke teamleider een bericht te sturen.
En dat hebben ze gedaan met hun billen? NiceFrameraider schreef op woensdag 18 november 2020 @ 12:05:
Fnac.com heeft gebilled en het pakketje staat klaar voor transport.
Klein beetje ironie. Staan Nederlanders niet bekend om hun nuchterheid? Beetje ver te zoeken hier in het topic
dat vind de huidige generatie leuk, ik ben wat ouder en koop om die reden ook niet bij CB....NotSoSteady schreef op woensdag 18 november 2020 @ 12:05:
[...]
Haha, heerlijk. Ik mag Bol.com wel in plaats van dat zoetsappige gezever van Coolblue met 'kindertjes', 'eindbazen', 'Sinterklaasje', 'schoentje zetten'.
MT Venus V3 | HW P1 |
Goed nieuws, de wortels zijn wel weer op voorraad bij de groenteboer.
PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL
Ik ben ook met stomheid geslagenSilversin schreef op woensdag 18 november 2020 @ 12:06:
Klein beetje ironie. Staan Nederlanders niet bekend om hun nuchterheid? Beetje ver te zoeken hier in het topic
Het is gister ook al door iemand gezegd maar als webshop kan je beter geen PS5 verkopen toch? Website eruit, lage margins, gigantisch veel eikels die je customer service spammen. En 99% van de mensen grijpen mis en haten je website. Ik zou het wel weten....
haha zolang de ps5 aankomt ben ik blij met hun billenwerkmr.JamesBond schreef op woensdag 18 november 2020 @ 12:06:
[...]
En dat hebben ze gedaan met hun billen? Nice
Je gaat helemaal naar je werk om te poepen? Wij kregen allemaal een fles WC-eend als compensatie voor het thuispoepen.gambler85 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 12:03:
[...]
Net ff gepoept op het werk, kom ik terug +215 berichten....
En dat haten is tot de eerst volgende aankoop.Bao_mi1 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 12:06:
Het is gister ook al door iemand gezegd maar als webshop kan je beter geen PS5 verkopen toch? Website eruit, lage margins, gigantisch veel eikels die je customer service spammen. En 99% van de mensen grijpen mis en haten je website. Ik zou het wel weten....
leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0
Daarom doet Wehkamp ook niet meer mee, vermoed ik. Die hebben dat debacle gezien bij BCC en bedanken voor de paar duizend euro extra omzet.Bao_mi1 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 12:06:
Over een paar dagen in de kranten: aandelen in wortels tijdelijk met 180% procent gestegen t.o.v. week ervoor. Bijna net zo moeilijk te verkrijgen als een nieuwe PS5RawChild schreef op woensdag 18 november 2020 @ 12:06:
25 september besteld en komt naar Nederland, bezorging via UPS op maandag 23/11/20.....dhondtjes schreef op woensdag 18 november 2020 @ 11:51:
[...]
Bizar, ook bij Amazon Frankrijk besteld, en bij mij is de leveringsdatum aangepast naar zaterdag 28/11/2020...
Wanneer had jij besteld ? En levering naar Belgiê of Nederland ?
Levering stond eerst op 25 - 26 november, maar is dus eerder geworden
Hopelijk volgt die van jou ook spoedig
PSN: IXI_BUDDHA_IXI
Heb net een PostNL code gekregen van Bol voor mn disc versie ps5.
Zojuist gebeld door mijn werk. Of ik dit forum eens kan sluiten en dat ik bezig moet gaan met nuttige zaken.
Eerst het hamsteren tijdens Corona en nu de PS5. 2020 keeps on giving.
Dan was jij iets na mij. Ik was nummer 71 bij diskversie en een maat van me nummer 30 bij digitale versie. Laat ff weten als je iets gehoord hebtdikketittn schreef op woensdag 18 november 2020 @ 11:47:
[...]
Hier ook een pre-order in die winkel gedaan op 17 september. Ik heb nog geen bericht gehad en via mediamarkt_nl DMs nagevraagd, die hebben een mail naar Sontplein gestuurd. Nog geen reactie, dus ik ga strak maar even lans bij de balie aldaar.
Op het moment van bestellen was ik nummer 124 (verhouding digital/disk onbekend), dus ik heb weinig reden tot hoop maar ik zou het toch graag zeker willen weten. Op Twitter zeggen ze de ene keer "geen bericht=volgende lichting", de andere keer "iedereen krijgt bericht, ook bij slecht bericht".
Groningen
Als het erop aankomt zijn het kleine aanstellende kinderen. En nuchter zijn we tegenwoordig niet meer. Kijk maar naar discussies over kinderfeestjes en vuurwerk.
#voegtnikstoeaandittopic
Alle mensen die hebben gemist dat het met een loting gedaan word? Die ervan uit gingen dat de voorraad gewoon om 12u beschikbaar zou komen?thecrazygun11 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 12:07:
coolblue ligt plat...
Coolblue gaat straks ook nog wortels verkopenRawChild schreef op woensdag 18 november 2020 @ 12:06:
Steam: Desutoroiya || PSN: Kamikaza
Ddos aanval op Coolblue..@GRIEZMAN de Russische hacker heeft het gedaanthecrazygun11 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 12:07:
coolblue ligt plat...
Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch
Hoelaat had jij besteld?Shruikand schreef op woensdag 18 november 2020 @ 12:08:
Heb net een PostNL code gekregen van Bol voor mn disc versie ps5.
Haha same, geen verandering. Maar ik vind het wel een logische verklaring wat een tijdje terug gezegd werd dat Prime bezorgingen pas vanavond/vannacht verzonden worden itt de langzamere normale bezorgingen
Of heeft iemand al een t&t van een Amazon Prime verzending?
Maar voor de rest sta je.... ( insert name)AMARONE schreef op woensdag 18 november 2020 @ 12:04:
[...]
Ik ben er 2x op kantoor geweest (sollicitatie en een interview), er werken leuke dames ja
Sorry
Wist ik maar het bezoekje waard of het ging gebeuren.Alwayshappyz schreef op woensdag 18 november 2020 @ 12:08:
[...]
Alle mensen die hebben gemist dat het met een loting gedaan word? Die ervan uit gingen dat de voorraad gewoon om 12u beschikbaar zou komen?
Dan heb jij geluk. Mijn groenteboer zal pas vanaf volgende week terug voorraad wortelen hebben. En ik had nu net 19 november vrij genomen om worteltaart te maken.RawChild schreef op woensdag 18 november 2020 @ 12:06:
Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit
Kan je op amazon fr de site ook aanpassen naar nederlandse taal?Buddha_ schreef op woensdag 18 november 2020 @ 12:07:
[...]
25 september besteld en komt naar Nederland, bezorging via UPS op maandag 23/11/20.....
Levering stond eerst op 25 - 26 november, maar is dus eerder geworden
Hopelijk volgt die van jou ook spoedig
Morgen kan ik hem ophalen bij de mediamarkt in Enschede! Bestelling ergens in september gedaan. 🙏😇😂
Vannacht? Ik heb die code vandaag nodig, anders kan ie niet op marktplaats om 1500 euro te beuren, snappen die gasten bij Bol dan helemaal niks
Al op 9 december vorig jaarVerwijderd schreef op woensdag 18 november 2020 @ 11:49:
[...]
Wanneer besteld als ik vragen mag? Ik zit helaas 2e batch...
Mario Kart FC 1590-4774-1019
Openen in Chrome > rechtersmuisknop > vertalen in het NederlandsGRIEZMAN schreef op woensdag 18 november 2020 @ 12:10:
[...]
Kan je op amazon fr de site ook aanpassen naar nederlandse taal?
Jij hebt er al een van BCC dus jij mag niks :-PGRIEZMAN schreef op woensdag 18 november 2020 @ 12:10:
[...]
Kan je op amazon fr de site ook aanpassen naar nederlandse taal?
Disc of Digital?yinx84 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 12:09:
Bij Bol heb ik inmiddels een T&T!
Heerlijk dat coolblue nog steeds handmatig ge DDOS'd wordt ondanks schoenen zetten
Ja dat was een plausibel verhaal inderdaad.. maar tochSteven030 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 12:09:
[...]
Haha same, geen verandering. Maar ik vind het wel een logische verklaring wat een tijdje terug gezegd werd dat Prime bezorgingen pas vanavond/vannacht verzonden worden itt de langzamere normale bezorgingen
Of heeft iemand al een t&t van een Amazon Prime verzending?
Ah ik dacht ik ga even kijken hoe plat de Coolblue website nu gaat zijn. Maar er gaat niets in de verkoop dus ? Je had je 'schoen moeten zetten' (whatever dat is?)
"Je kan je schoen niet meer zetten. Sinterklaas is al aan het uitkiezen welke kindertjes de PlayStation 5 mogen bestellen. Meegedaan? Als je niet gekozen bent ontvang je vandaag een e-mail. De gelukkigen bellen we vandaag voor 15.00 uur op voor het bestellen van de PlayStation 5. Bellen of koekjes brengen naar onze klantenservice of winkels heeft geen zin. Zij kunnen geen bestelling voor je plaatsen"
Valt me weer tegen. Had er al een zak popcorn bijgepakt.
"Je kan je schoen niet meer zetten. Sinterklaas is al aan het uitkiezen welke kindertjes de PlayStation 5 mogen bestellen. Meegedaan? Als je niet gekozen bent ontvang je vandaag een e-mail. De gelukkigen bellen we vandaag voor 15.00 uur op voor het bestellen van de PlayStation 5. Bellen of koekjes brengen naar onze klantenservice of winkels heeft geen zin. Zij kunnen geen bestelling voor je plaatsen"
Ook niet heel gek dat mensen dat doen aangezien tot paar dagen geleden laatste info was rond het middaguur voor Coolblue.
Geef je er wel een flesje fristi bij? Sommige mensen zijn zo dorstig naar een PS5....Erapaz schreef op woensdag 18 november 2020 @ 12:10:
[...]
Vannacht? Ik heb die code vandaag nodig, anders kan ie niet op marktplaats om 1500 euro te beuren, snappen die gasten bij Bol dan helemaal niks
https://ifuckinghateJira.com
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben
Er was een loting (inschrijven met foto van je schoen en een wortel/tekening), vandaag bellen zij de gelukkigen voor 15:00.sverzijl schreef op woensdag 18 november 2020 @ 12:12:
Ah ik dacht ik ga even kijken hoe plat de Coolblue website nu gaat zijn. Maar er gaat niets in de verkoop dus ? Je had je 'schoen moeten zetten' (whatever dat is?)
Security & Privacy Geek • PSN: alionfiree •
Playstation 5 scoren lijkt wel op hamsteren in de supermarkt voor de wc rollen.
Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch
Geduld. Wij komen ook aan bod. 10 dagen geleden toch mail gehad dat de ps5 er aan komt.. Dus dan zit je erbij.
Die heb ik gelukkig gehad.. heb namelijk voor deze gelegenheid 2 dagen verlof opgenomen.harley2009 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 12:14:
[...]
Geduld. Wij komen ook aan bod. 20 dagen geleden toch mail gehad dat de ps5 er aan komt.. Dus dan zit je erbij.
Hij heeft gereageerd hahaCharlieRay schreef op woensdag 18 november 2020 @ 12:03:
[...]
Noah met een hartverzakking in 3,2,1..
Is de verkoop van bcc al geweest voor de playstation 5 vandaag?
Of moet het nog gebeuren? Heb niks gezien namelijk.
Of moet het nog gebeuren? Heb niks gezien namelijk.
Bestel status op Wehkamp is aangepast hier!
bezorging op 19 november
11:00 - 15:00 uur
Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T
Ah, flauw hooralionfire schreef op woensdag 18 november 2020 @ 12:12:
[...]
Er was een loting (inschrijven met foto van je schoen en een wortel/tekening), vandaag bellen zij de gelukkigen voor 15:00.
Zoveel geduld heeft hij dus nietlaurens700 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 12:15:
[...]
Hij heeft gereageerd haha![]()
![]()
[Afbeelding]
Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
| Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |
/f/image/Dfl1zKJUB7RlK0O3fsFDSgF7.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/nq2OFxXCPSjW33tUT5uSMFf9.jpg?f=fotoalbum_large)