Niet alles geloven wat je op Twitter leest.SiruZ schreef op woensdag 18 november 2020 @ 11:17:
Dit is dus de reden waarom niemand op bcc heeft gekocht, mensen waren al vanaf 00;00 playstations aan het kopen met bots zie bijvoorbeeld de volgende tweet;
https://twitter.com/Fifaproltd/status/1328840915100852224
2 vellen papier op je ps4 plakken.mr.JamesBond schreef op woensdag 18 november 2020 @ 11:16:
Is er eigenlijk nog een verkoper over? CB moet je je schoen zetten, BCC vanochtend, wat blijft er over? Vandaag of deze week bedoel ik
Gamer.nl heeft aangegeven dat morgen op amazon om 12.00 er weer bestellingen te doen zijn.mr.JamesBond schreef op woensdag 18 november 2020 @ 11:16:
Is er eigenlijk nog een verkoper over? CB moet je je schoen zetten, BCC vanochtend, wat blijft er over? Vandaag of deze week bedoel ik
https://twitter.com/GamerNL/status/1328999176739360768
Geen idee of dit klopt, maar die redacteur was wel de eerste op twitter die aangaf dat coolblue een loting zou gaan doen.
ehh... ik woon daar in de buurtVerwijderd schreef op woensdag 18 november 2020 @ 11:12:
[...]
Je zal toch in die buurt wonen. Dan is het maar afwachten wat er gaat gebeuren. Zal wel enorm kut zijn als alleen de lading PS5's in rook zijn opgegaan, letterlijk.
Google Pixel 7 Pro - PSP PSVita PSX PS2 PS3 PS4 PS5 - RetroPie RG35XX R36S - Ikea Trådfri - GMKTec K8 plus
Is hier al gemeld met een screenshot van een mailtje.botsbotsbots schreef op woensdag 18 november 2020 @ 11:18:
[...]
Gamer.nl heeft aangegeven dat morgen op amazon om 12.00 er weer bestellingen te doen zijn.
Geen idee of dit klopt, maar die redacteur was wel de eerste op twitter die aangaf dat coolblue een loting zou gaan doen.
iemand had hier een screenshot van een mailtjebotsbotsbots schreef op woensdag 18 november 2020 @ 11:18:
[...]
Gamer.nl heeft aangegeven dat morgen op amazon om 12.00 er weer bestellingen te doen zijn.
NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!
Staat nog steeds op gereserveerdCountje schreef op woensdag 18 november 2020 @ 09:52:
Iemand al iets van Bol gehoord ?
PSN: TDBtje
Amazon verkoopt morgen om 12:00mr.JamesBond schreef op woensdag 18 november 2020 @ 11:16:
Dat geldt ook voor buitenlandse Amazons (BE/DE/ES) dus je kan daar ook eventueel accounts voor maken. Wehkamp en Bol komen waarschijnlijk ook met een tweede levering, maar onbekend wanneer.
Mooi overzicht vindt je hier: https://www.techtastic.nl...ne-kans-op-een-pre-order/
[ Voor 7% gewijzigd door alionfire op 18-11-2020 11:20 ]
Security & Privacy Geek • PSN: alionfiree •
Ik zie de mijne, te herkennen aan de kleur van de doos..
Dit klopt, amazon heeft zelf ook gezegd.botsbotsbots schreef op woensdag 18 november 2020 @ 11:18:
[...]
De vraag is nog hoeveel ze krijgen?
Je kan ook een postnl busje gaan beroven. Als je mijn postnl bezorger maar met rust laat.mr.JamesBond schreef op woensdag 18 november 2020 @ 11:16:
Zijn er al mensen met een annulering van BCC?
Zijn waarschijnlijk geannuleerde bestellingen, dus niet veel vermoed ik.pokle312 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 11:19:
[...]
Dit klopt, amazon heeft zelf ook gezegd.
De vraag is nog hoeveel ze krijgen?
Sorry je hebt gelijk, het was 8:44Gamer1988 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 11:02:
[...]
Dat kan niet. De orders waren pas om 08.30 online. Niet eerder.
Nog niet, maar die ga ik wel krijgen. Ik gok rond 1700-1800. Dat was met m'n Series X ook zoFlitskikker schreef op woensdag 18 november 2020 @ 11:20:
Zijn er al mensen met een annulering van BCC?
Waar baseer je dit op? Lijkt me niet dat ze een ronde aankondigen voor een paar annuleringen.Silversin schreef op woensdag 18 november 2020 @ 11:20:
[...]
Zijn waarschijnlijk geannuleerde bestellingen, dus niet veel vermoed ik.
Begin mij toch zorgen te maken. Niks gehoord van Bol over een verzending.
ik ook niet.. 8:40 besteld. relax.. komt goedPiet_Piraat7 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 11:21:
Bol gaf zelf al aan dat het zelfs morgenochtend nog kan komen. Je maakt je zorgen om saus.Piet_Piraat7 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 11:21:
Ik had die middag besteld, rond 14:00 geloof ik. Inmiddels verzendbevestiging ontvangen.Alcmaria schreef op woensdag 18 november 2020 @ 11:21:
[...]
ik ook niet.. 8:40 besteld. relax.. komt goed
Google Pixel 7 Pro - PSP PSVita PSX PS2 PS3 PS4 PS5 - RetroPie RG35XX R36S - Ikea Trådfri - GMKTec K8 plus
niemand met een vroege bestelling heeft een verzendbevestiging. Lijkt alsof ze eerst de middag orders gereed maken.Piet_Piraat7 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 11:21:
hahahah dan slaap ik echt niet meerAankoopadvies schreef op woensdag 18 november 2020 @ 11:22:
[...]
Bol gaf zelf al aan dat het zelfs morgenochtend nog kan komen. Je maakt je zorgen om saus.
Dit gaat een lange dag worden voor je als je nu al zorgen maakt.Piet_Piraat7 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 11:21:
Aan de stickers op het magazijn te zien is dit de MediaMarkt?
Ik heb er bij bol 2 in mijn lijst van bestellingen staan waarvan 1 geannuleerd omdat de betaling toen niet goed ging. Gelukkig bij de andere wel. Nu als ik naar mijn lijst van bestellingen ga krijg ik elke keer een hartverzakking omdat die geannuleerde als eerste tevoorschijn komt
Amazon Frankrijk gaat verzenden.....levering maandag 23/11/20
Email en op de website bevestigd.
PSN: IXI_BUDDHA_IXI
BOL gaat eerst de Digital in orde maken en daarna pas de Disc Edition. Dit om te voorkomen dat bestelling verwisseld worden
Misschien krijgen ze nog voorraad op launch?Silversin schreef op woensdag 18 november 2020 @ 11:20:
[...]
Zijn waarschijnlijk geannuleerde bestellingen, dus niet veel vermoed ik.
Probeer voor mezelf nog hoop te creëren
had jij digital of disc?itsoutthere schreef op woensdag 18 november 2020 @ 11:22:
[...]
Ik had die middag besteld, rond 14:00 geloof ik. Inmiddels verzendbevestiging ontvangen.
Besteld om 08:46. Verzendbevestiging vanochtend ontvangen. Morgen tussen 14:45 en 17:15 uur.G4mert schreef op woensdag 18 november 2020 @ 11:22:
[...]
niemand met een vroege bestelling heeft een verzendbevestiging. Lijkt alsof ze eerst de middag orders gereed maken.
grootste voorraad in nederland aan ps5 consoles is Marktplaats
Als nou de Mediamark en Bol.com mensen vandaag gewoon even afwachten in plaats van 10.000 berichten te spammen over hoe zenuwachtig ze zijn, dan is er hier genoeg ruimte over voor nuttige informatie van mensen die nog een pre-order zoeken.
Had bevestigingsmail om 8u40 en track and trace binnen (Digital edition)G4mert schreef op woensdag 18 november 2020 @ 11:22:
[...]
niemand met een vroege bestelling heeft een verzendbevestiging. Lijkt alsof ze eerst de middag orders gereed maken.
Ah dan waarschijnlijk eerst de digitalsForZaST schreef op woensdag 18 november 2020 @ 11:24:
[...]
Had bevestigingsmail om 8u40 en track and trace binnen (Digital edition)
Digital Edition
Dan nog kan je hebben dat een in een DE editie een disc edition zit.Kiadjo schreef op woensdag 18 november 2020 @ 11:23:
BOL gaat eerst de Digital in orde maken en daarna pas de Disc Edition. Dit om te voorkomen dat bestelling verwisseld worden
[ Voor 11% gewijzigd door xminator op 18-11-2020 11:27 ]
ja dan klopt de theorie wel.. ik ga even een bakkie koffie halen..
dank je voor de INFO!
Wehkamp zegt nu het volgende:
De PS5™ zou vanaf 19 november verkrijgbaar zijn. Echter is de vraag zo enorm dat er helaas geen beschikbaarheid is. Voorlopig zal zowel de PS5 als de digitale versie niet voorradig zijn.
.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?
Lijkt wel alsof Bol.com alle orders die in de middag van 17 september gemaakt zijn al aan het verzenden zijn. Maar de orders van de ochtend (nog) niet, de mensen waar hij dus op "gereserveerd" staat dus. Hoop niet dat ze een fout hebben gemaakt ofzo. Ik weet het, ik stress vast voor niks maar maak me toch een beetje zorgen.
Dan krijg je ze pas in 2021. Feit. Bol kan dat namelijk niet handelen, dat verwoest hun hele systeem. Zij zijn echt van 'ho ho ho...1 ding tegelijk..'
Lijkt me ook wel zo eerlijk toch? Waar maak je je druk om.Lrod schreef op woensdag 18 november 2020 @ 11:26:
Lijkt wel alsof Bol.com alle orders die in de middag van 17 september gemaakt zijn al aan het verzenden zijn. Maar de orders van de ochtend (nog) niet, de mensen waar hij dus op "gereserveerd" staat dus. Hoop niet dat ze een fout hebben gemaakt ofzo. Ik weet het, ik stress vast voor niks maar maak me toch een beetje zorgen.
Nee dat staat er niet... de mensen die later besteld hebben kregen de melding 19/11 dus wordt automatisch nu de tekst na morgen aangepastLrod schreef op woensdag 18 november 2020 @ 11:26:
Omdat er bij jou (en mij) geen datum staat wordt dit niet automatisch aangepast
[ Voor 6% gewijzigd door Starscreamer op 18-11-2020 11:28 ]
Mensen, AUB.. kunnen we de ik maak mij zorgen om mijn BOL bestelling achterwege laten? niemand hier weet iets hoe het precies verloopt, maakt het topic echt alleen maar erg onoverzichtelijk worden zo..
Wat stressen mensen over Bol? Hoevaak je niet een bevestiging van verzending kreeg om 4 uur 's nachts. Doe rustig popjes, 't komt goed.
Die zijn vast bang dat hun website ook twaalf uur lang down gaat.
hahaha ja idd.. DAT maakt het topic onoverzichtelijk.. .. de rest niet..haha...Richard89 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 11:27:
Mensen, AUB.. kunnen we de ik maak mij zorgen om mijn BOL bestelling achterwege laten? niemand hier weet iets hoe het precies verloopt, maakt het topic echt alleen maar erg onoverzichtelijk worden zo..
Spannend! Hier nog geen bevestiging gehad van Amazon FR. Wel CC afgeschreven.Buddha_ schreef op woensdag 18 november 2020 @ 11:23:
Amazon Frankrijk gaat verzenden.....levering maandag 23/11/20
Wehkamp heeft de website aangepast: er is geen beschikbaarheid. https://www.wehkamp.nl/in...on5/?term=playstation%205
edit//laat maar verkeerde gequote en kan de juiste niet meer vinden
[ Voor 90% gewijzigd door Tim01 op 18-11-2020 11:31 ]
Ben blij als jullie morgen allemaal stil achter dat ding zitten. Dan is dat gezeik over Bol eindelijk gedaan.
Hier staat dat er nog niet?swa100 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 11:29:
Wehkamp heeft de website aangepast: er is geen beschikbaarheid. https://www.wehkamp.nl/in...on5/?term=playstation%205
Zojuist een mail gehad van BCC, bestelling onderweg. Vanochtend besteld om 8:54 afgehandeld en al.
Even wel een tip tussendoor: de enige reden dat ik nu een Series X thuis heb staan is omdat Wehkamp (itt anderen) wel degelijk real-time hun voorraad weer lijkt te geven. Ik zat de dag na launch op de wehkamp site en dacht ''toch ff checken'' en zag de Series X er gek genoeg tussen staan. Besteld en... ja hoor, volgende dag netjes bezorgdpokle312 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 11:27:
[...]
Ze hebben al die mongolen op twitter gezien, waarschijnlijk hadden ze daar geen zin in.
Dat zal nog wel tegenvallen denk ik aangezien bijna niemand er een gaat krijgenSantiago2019 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 11:29:
Ben blij als jullie morgen allemaal stil achter dat ding zitten. Dan is dat gezeik over Bol eindelijk gedaan.
PSN/XBL: WinterBaseNL | Switch: SW-7681-1103-9430 | Steam: 39983632
Ze doen eest de DE, is al een paar keer voorbij gekomen. Bol.com zit echt wel goed.Lrod schreef op woensdag 18 november 2020 @ 11:26:
Heb je screen?X-t-r-e-m-e schreef op woensdag 18 november 2020 @ 11:29:
Zojuist een mail gehad van BCC, bestelling onderweg. Vanochtend besteld om 8:54 afgehandeld en al.
Ik zie daar nu staan: "De PS5™ zou vanaf 19 november verkrijgbaar zijn. Echter is de vraag zo enorm dat er helaas geen beschikbaarheid is. Voorlopig zal zowel de PS5 als de digitale versie niet voorradig zijn." tracker ging ook af.
Er worden hier en daar door Sony disc consoles in de dozen van de DE versie gedaanTim01 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 11:29:
[...]
Gezien je er maar eentje per account kon bestellen zou dit niet mogelijk moeten zijn. Als je er met 2 verschillende accounts een besteld hebt zijn het sowieso ook 2 verschillende orders en worden ook apart verzonden
verkeerde gequote
Gratz! Hoop dat alles goed gaatX-t-r-e-m-e schreef op woensdag 18 november 2020 @ 11:29:
ja anders kan je dat niet lezen.
tenzij hij zo'n braille strip voor zijn toetsenbord heeft liggen.
Ze hebben gezien wat er bij BCC is gebeurd hehe.swa100 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 11:30:
[...]
Ik zie daar nu staan: "De PS5™ zou vanaf 19 november verkrijgbaar zijn. Echter is de vraag zo enorm dat er helaas geen beschikbaarheid is. Voorlopig zal zowel de PS5 als de digitale versie niet voorradig zijn." tracker ging ook af.
Ik heb hem ook bij BCC besteldAlcmaria schreef op woensdag 18 november 2020 @ 11:31:
[...]
ja anders kan je dat niet lezen.
tenzij hij zo'n braille strip voor zijn toetsenbord heeft liggen.
Er zijn geen preorders, als je een PS5 wil kun je op marktplaats terecht. Verder gaat het hier ook over bestellingen, dus gun de Bol.com bestellers ook hun pretje.CharlieRay schreef op woensdag 18 november 2020 @ 11:24:
Als nou de Mediamark en Bol.com mensen vandaag gewoon even afwachten in plaats van 10.000 berichten te spammen over hoe zenuwachtig ze zijn, dan is er hier genoeg ruimte over voor nuttige informatie van mensen die nog een pre-order zoeken.
Misschien leuk feitje maar van de 631 pagina's in dit topic zijn er 56 pagina's waarvan het woord BOL vermeld wordt.
Werkt altijd zo lekker die duidelijke communicatie bij Amazon:
Dit is overigens Amazon.de.Hartelijk dank voor je e-mail, met daarin de vraag hoe laat de Playstation 5 morgen verkocht zal gaan worden.
Ik heb je daar graag mee geholpen, echter kan ik geen inschatting maken hoe laat deze morgen bij ons op de website verkrijgbaar zal zijn.
Ik zou je willen adviseren om de komende 24 uur de site te blijven controleren, en deze te bestellen zodra je ziet dat deze beschikbaar is.
Ik hoop op je begrip.
Mocht je nog vragen hebben, kun je uiteraard contact met ons opnemen.
Erop vertrouwend je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, wens ik je een prettige dag.
Ik wil best een screenshot maken hoor maar voegt dat wat toe. Ik zit al sinds 2001 op Tweakers of zo, ik loop de boel niet te belazeren hoor. Heb ik toch niets aan?
De mail van gisteren zei 13:00 van amazon.deNotSoSteady schreef op woensdag 18 november 2020 @ 11:32:
Werkt altijd zo lekker die duidelijke communicatie bij Amazon:
[...]
Dit is overigens Amazon.de.
Nee ik geloof je wel maar ik wil het gewoon graag zien ik heb ook bij BCC besteld. Ik weet niet waarom ik wil gewoon weten hoe die mail er uit ziet.X-t-r-e-m-e schreef op woensdag 18 november 2020 @ 11:33:
[...]
Ik wil best een screenshot maken hoor maar voegt dat wat toe. Ik zit al sinds 2001 op Tweakers of zo, ik loop de boel niet te belazeren hoor. Heb ik toch niets aan?
@Speedierass wil gewoon zien hoe de volgende stap eruit ziet omdat hij zelf ook een order heeft bij BCC, 'tis geen argwaan. (denk ik)X-t-r-e-m-e schreef op woensdag 18 november 2020 @ 11:33:
[...]
Pretje? Mogen ze zeker hebben, maar de vraag "waarom heb ik nog geen mail" voegt echt helemaal niks toe aan dit topic.Erapaz schreef op woensdag 18 november 2020 @ 11:31:
[...]
Er zijn geen preorders, als je een PS5 wil kun je op marktplaats terecht. Verder gaat het hier ook over bestellingen, dus gun de Bol.com bestellers ook hun pretje.
staat er bij mij zo al 4 weken...
MT Venus V3 | HW P1 |
Er zijn wat mensen hier zo high voor de launch momenteel dat élk bewijs van een mogelijke levering ze wat extra energie geeftX-t-r-e-m-e schreef op woensdag 18 november 2020 @ 11:33:
[...]
[ Voor 4% gewijzigd door Brutal1ty op 18-11-2020 11:35 ]
Dan was je echt vroeg erbij.X-t-r-e-m-e schreef op woensdag 18 november 2020 @ 11:29:
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Als jij stopt met zeuren over de Wehkamp.. Deal?CharlieRay schreef op woensdag 18 november 2020 @ 11:24:
precies ditcronixx schreef op woensdag 18 november 2020 @ 11:33:
[...]
@Speedierass wil gewoon zien hoe de volgende stap eruit ziet omdat hij zelf ook een order heeft bij BCC, 'tis geen argwaan. (denk ik)
Hebben mensen al een T&T gehad van Mediamarkt? Ik helaas nog niet! Wel een mail over bonerpills BTW
Zuperni schreef op woensdag 18 november 2020 @ 11:14:
Misschien krijgt CB wel gewoon alles binnen en kunnen ze dus 74000 x €500 = 37 miljoen omzet realiseren
Zou een stunt zijn
Congrats man, ik heb om precies dezelfde tijd mijn bestelling gedaan maar nog niks ontvangen, gaat spannend worden.X-t-r-e-m-e schreef op woensdag 18 november 2020 @ 11:29:
Ook hier geen T&T van MediaMarkt.spijkerhoofd schreef op woensdag 18 november 2020 @ 11:35:
Hebben mensen al een T&T gehad van Mediamarkt? Ik helaas nog niet! Wel een mail over bonerpills BTW
Waar zeur ik precies? Ik reageer op mensen met informatie hoe het proces is verlopen bij de Xbox pre-orders. Zelf enkel met updates gereageerd omtrent de bestellingsstatus. Nuttige info dus voor Wehkamp pre-orders.Alcmaria schreef op woensdag 18 november 2020 @ 11:34:
[...]
Als jij stopt met zeuren over de Wehkamp.. Deal?
Ik kreeg een verzendbevestiging van Amazon.nl, mijn hart maakte een sprongetje, maar ik heb daar helemaal niet besteld...was de Lego Harry Potter advent kalender voor Sinterklaas.spijkerhoofd schreef op woensdag 18 november 2020 @ 11:35:
Zou BCC het op volgorde van ordernummer doen of iets anders? Ik had de betaling vroeg gestart en dus een "laag" ordernummer vermoed ik, alleen de callback-URL van de betaling deed het pas 10 minuten later.
.
[ Voor 98% gewijzigd door schumi1986 op 18-11-2020 11:41 ]
same here, even duimen dus!Evair schreef op woensdag 18 november 2020 @ 11:35:
[...]
Congrats man, ik heb om precies dezelfde tijd mijn bestelling gedaan maar nog niks ontvangen, gaat spannend worden.
nivo?schumi1986 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 11:37:
Het nivo in dit topic doet vermoeden dat Sony morgen zijn eerste kinderconsole lanceert?
My first Sony ps5.
Nice man! Waar eindigt jouw ordernummer op? Ben benieuwd of die van mij een beetje in de buurt zit.X-t-r-e-m-e schreef op woensdag 18 november 2020 @ 11:29:
Verwijderd
Het niveau* is niet bijster hoog inderdaad.schumi1986 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 11:37:
Het nivo in dit topic doet vermoeden dat Sony morgen zijn eerste kinderconsole lanceert?
My first Sony ps5.
Bij Bol.com ooit keer een tv besteld waarvan ik een mail kreeg dat deze door de brievenbus werd verzonden. Uiteindelijk kreeg ik een mail dat het geannuleerd was en toch kwam de tv netjes met ups..
PSN: Joosty1986
exact dezelfde tijd hier dus idd duimen en andersssss....jammerrrr
Denk dat veel leden toen nog niet eens geboren warenX-t-r-e-m-e schreef op woensdag 18 november 2020 @ 11:33:
[...]
Ik kocht toen (2001) mijn 1e auto (Opel Manta) deze heb ik nog steeds
2021 Wordt ze 40 en heb ik haar 20 jaar in bezit
Haha ja deze was leuk!! hahhaaschumi1986 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 11:37:
My first Sony ps5.
bij bol.com ooit een keer een 970 evo 1tb besteld. zat er in het juiste doosje een 250gb versie. toen na veel gezeik en retour aanvraag de bevestiging gekregen dat het bedrag van de televisie binnenkort op mijn rekening gestort zou worden.Zjuzt schreef op woensdag 18 november 2020 @ 11:38:
Bij Bol.com ooit keer een tv besteld waarvan ik een mail kreeg dat deze door de brievenbus werd verzonden. Uiteindelijk kreeg ik een mail dat het geannuleerd was en toch kwam de tv netjes met ups..
bij bol.com sta ik nergens meer van te kijken
Nice!! Die probeer ik ook te pre-orderen. Schijnt ook de volgende levering pas in maart te komen!Erapaz schreef op woensdag 18 november 2020 @ 11:36:
[...]
Ik kreeg een verzendbevestiging van Amazon.nl, mijn hart maakte een sprongetje, maar ik heb daar helemaal niet besteld...was de Lego Harry Potter advent kalender voor Sinterklaas.
Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
| Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |
/f/image/uzCrDF3Um709dguKOUjH1eRm.png?f=fotoalbum_large)