alionfire schreef op woensdag 18 november 2020 @ 10:16:
Coolblue is inderdaad vòòr 15:00 vandaag
[...]
alionfire schreef op woensdag 18 november 2020 @ 10:16:
Coolblue is inderdaad vòòr 15:00 vandaag
[...]
Jij niet of Djores niet?iaxe393 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 10:17:
[...]
Ik heb net een muntje opgegooid, kop voor ja, munt voor nee.
Helaas, geen geluk vandaag.
Zou me sterk lijken dat ze bijna 70.000 fotos gaan uitspittenCeleone schreef op woensdag 18 november 2020 @ 10:15:
Toch ben ik nog steeds benieuwd of ze niet een bepaalde 'creativiteitsselectie' maken (nadat ze eerst een willekeurige selectie van X aantal hebben gemaakt). Zou het stom, maar wel typisch Coolblue vinden.
Verwijderd
Nope, mediamarkt & bolshoombak schreef op woensdag 18 november 2020 @ 10:18:
[...]
Wel allebei op marktplaats neem ik aan?
[ Voor 3% gewijzigd door shoombak op 18-11-2020 10:19 ]
Damn, daar gaat m'n kans met de banaan en de manderijntjes ...tomvanzummeren schreef op woensdag 18 november 2020 @ 10:16:
[...]
Er wordt alleen gekeken of je foto een schoen en een wortel of tekening bevat. Verder is het gewoon een loting ja.
[ Voor 97% gewijzigd door ElMayo op 17-08-2021 12:25 ]
Zo zeg.. begreep jij even niet wat er bedoeld werd.
Ach ja, dat lijkt het thema van vandaag voor mijiaxe393 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 10:17:
[...]
Ik heb net een muntje opgegooid, kop voor ja, munt voor nee.
Helaas, geen geluk vandaag.
in de ochtend besteld?Silversin schreef op woensdag 18 november 2020 @ 10:17:
Zojuist mail van bol.com ontvangen voor de DE met track&trace.
idem hieroxminator schreef op woensdag 18 november 2020 @ 09:46:
[...]
Bij mij ook nog niet afgeschreven. levering staat wel 19/11 om 20.00 uur maar geen verzendbevestiging oid.
Spannend. Zie namelijk veel bestellingen die later zijn gedaan, wel al verzonden worden.
Ik word een beetje jaloers van deze berichten. Zo balen dat ik ten tijde van de presale nog niet zoveel interesse had. Veel plezier met unboxen en gamen morgen!shoombak schreef op woensdag 18 november 2020 @ 10:19:
Krijg net de verzendbevestiging van bol.com binnen
Verwacht: morgen tussen 09:45 en 12:15
Pakket is nog niet door PostNL ontvangen of verwerkt
Mocht je 1 willen verkopen, stuur me een pb met je prijs.
Aan de andere kant.... De opdracht is heel simpel: Foto van je schoen met een wortel en/of tekening voor Sinterklaas. Ik heb diverse dingen als geaccepteerd voorbij zien komen die niet aan die regels voldoen. Badslippers zonder tekening of wortel, de foto die je als vierde tegenkomt als je "schoen zetten" googlet, een selfie van een ouwe knar die een schoen omhoog houdt. Dat soort inzendingen mogen ze er best uitfilteren, dus ik zou het prima vinden als de selectie gewoon met de hand gebeurt.silverfox83 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 10:17:
[...]
Hou er rekening mee dat niet iedereen de tijd of de goederen thuis had om er iets supermoois van te maken,
velen hebben het simpel gehouden.
Het zou weer een 'manier' van voortrekkerij zijn, in dit geval zou ik als coolblue iedereen gelijk voor de wet nemen
Nee, 12 uur.Tchock schreef op woensdag 18 november 2020 @ 10:20:
[...]
13:00 onze tijd dus, voor de duidelijkheid (dat wist je zelf vast ook wel maar toch).
Nee, 12:00 onze tijd, want wij zitten in CET.Tchock schreef op woensdag 18 november 2020 @ 10:20:
[...]
13:00 onze tijd dus, voor de duidelijkheid (dat wist je zelf vast ook wel maar toch).
.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?
Rustig maar, geen paniek. Ik had de mijne om 8:36 besteld en heb nog geen verzendbevestiging ontvangen van bol.
DE of disc? Lijkt of ze eerst alle DE versturen.shoombak schreef op woensdag 18 november 2020 @ 10:19:
Krijg net de verzendbevestiging van bol.com binnen
Verwacht: morgen tussen 09:45 en 12:15
Pakket is nog niet door PostNL ontvangen of verwerkt
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Ja, mij ook, daarom zei ik 'eerst willekeurig X aantal selecteren' en dan een handmatige selectie maken. Dus bijvoorbeeld dat ze door een robot 300 'lootjes' trekken en dan bepalen welke ze het leukst vinden.iaxe393 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 10:18:
[...]
Zou me sterk lijken dat ze bijna 70.000 fotos gaan uitspitten
Verwijderd
Heb al aan een maatje beloofd voor de normale prijs. Ik doe niet aan prijs ophogen omdat er te weinig zijn. das gewoon lulligKhayma schreef op woensdag 18 november 2020 @ 10:21:
[...]
Mocht je 1 willen verkopen, stuur me een pb met je prijs.
Same here. (Disc versie)jesse111 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 10:21:
[...]
Rustig maar, geen paniek. Ik had de mijne om 8:36 besteld en heb nog geen verzendbevestiging ontvangen van bol.
Er is geen tijdsverschil tussen Central European Time en Amsterdam, dus momenteel 10:22 bij het plaatsen van dit bericht.Tchock schreef op woensdag 18 november 2020 @ 10:20:
[...]
[ Voor 8% gewijzigd door robcoenen op 18-11-2020 10:22 ]
Nope, digital hier, 8:34 besteld en niks gekregen nog. Zal wel random gaan?JSchut schreef op woensdag 18 november 2020 @ 10:21:
[...]
DE of disc? Lijkt wl of ze erste alle DE versturen.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch
Same. Heb disc besteld om 8:33 en nog niks. Maar gaat goed komen!jesse111 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 10:21:
[...]
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
haha, ik snap het gevoel. Hier staat de Disc versie ook nog op gereserveerd bij BOL. Komt goed. Vorige week de mail gehad dat ie komt. Nou daar gaan we dan maar vanuit
Ophogen en lulligVerwijderd schreef op woensdag 18 november 2020 @ 10:22:
[...]
Heb al aan een maatje beloofd voor de normale prijs. Ik doe niet aan prijs ophogen omdat er te weinig zijn. das gewoon lullig
JozuaR
Nee middag, 17 september rond 15:00 uur.
Nog altijd beter dan de 1 op 1000 die Coolblue eerst zelf aangaf.tomvanzummeren schreef op woensdag 18 november 2020 @ 10:08:
[...]
199 / 64786 = 0,3% oftewel 1 op 325. Kan erger toch?
geen slecht idee gezien 80% van die dingen toch op MP verdwijnen, jammer alleen dat mensen denken dat ze goud in handen hebben omdat er nu 1000 eur voor gevraagd wordt op MP (die ze niet krijgen, maar hey...)laurens700 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 10:22:
Je kan nog altijd staan bij een MediaMarkt met een paar 100 euro om te vragen aan mensen die de winkel uitgaan met een PS5 om hem te verkopen tegen een meerprijs.
Ja hier ook..alwinus schreef op woensdag 18 november 2020 @ 10:23:
[...]
haha, ik snap het gevoel. Hier staat de Disc versie ook nog op gereserveerd bij BOL. Komt goed. Vorige week de mail gehad dat ie komt. Nou daar gaan we dan maar vanuit
Dat heb ik wel eens met iPhone 4's gehad overigens.laurens700 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 10:22:
Je kan nog altijd staan bij een MediaMarkt met een paar 100 euro om te vragen aan mensen die de winkel uitgaan met een PS5 om hem te verkopen tegen een meerprijs.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Die krijgen ze wel degelijk.iaxe393 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 10:25:
[...]
geen slecht idee gezien 80% van die dingen toch op MP verdwijnen, jammer alleen dat mensen denken dat ze goud in handen hebben omdat er nu 1000 eur voor gevraagd wordt op MP (die ze niet krijgen, maar hey...)
Klopt, maar hoe later je 'm krijgt, hoe hoger de kans dat er vertraging optreedt bij PostNL. Was bij de Series X launch ook zo.beugeldop schreef op woensdag 18 november 2020 @ 10:25:
Verzendbevestigingen vanuit Bol kunnen letterlijk gedurende de hele dag nog binnen komen, zelfs na 0:00u vannacht nog.
Is mij ook verteld toen ik mijn "after launch day" reservering maakte bij de Mediamarkt.Tchock schreef op woensdag 18 november 2020 @ 10:25:
Is er ergens al enige betrouwbare info bekend over wanneer er PS5's te verwachten zijn na de launch datum? De manager van de lokale speelgoedwinkel hier noemde maart volgend jaar maar ik mag toch hopen dat dat niet klopt... Online lees ik nog niets verder.
NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!
Sony hoopt nog voor kerst de tweede levering in werking te brengen. Hopelijk krijgt Europa dan meer geleverd.Tchock schreef op woensdag 18 november 2020 @ 10:25:
Is er ergens al enige betrouwbare info bekend over wanneer er PS5's te verwachten zijn na de launch datum? De manager van de lokale speelgoedwinkel hier noemde maart volgend jaar maar ik mag toch hopen dat dat niet klopt... Online lees ik nog niets verder.
Ik ook om 8:36 nog geen verzendbevestiging van Boljesse111 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 10:21:
[...]
Sowieso postNL en dingen op tijd leverenAankoopadvies schreef op woensdag 18 november 2020 @ 10:26:
[...]
Klopt, maar hoe later je 'm krijgt, hoe hoger de kans dat er vertraging optreedt bij PostNL. Was bij de Series X launch ook zo.
Verwijderd
HeldJozuaurk schreef op woensdag 18 november 2020 @ 10:23:
[...]
Ophogen en lulligIk begrijp wat je bedoeld
![]()
![]()
Wanneer kan ik hem ophalen en betalen in natura?
God ga dit alsjeblieft niet doen. Geen zin om straks met een PS5 onder mijn arm allemaal paupers van me af te slaan die als crackheads aan m'n enkels hangen.laurens700 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 10:22:
Als het goed is wel, bedrag afgeschreven en order bevestigd in de mail. via de SKU in winkelmand methodeScantrakz schreef op woensdag 18 november 2020 @ 10:26:
BCC geeft inmiddels aan dat alle ps5's uitverkocht zijn. De site is volgens mij de hele tijd uit de lucht geweest en nu dit. Iemand die daar een ps5 heeft weten te bemachtigen?
Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso
Is dat vandaag of morgen?jellesteeg schreef op woensdag 18 november 2020 @ 10:28:
Amazon.NL is nu dus bekend als 12:00 (dank aan degenen die dit even heeft uitgezocht!). Dacht gelezen te hebben dat Amazon.DE om 13:00 is, is daar al ergens bevestiging van?
Zal je kort vertellen wat er gaande was. Precies om 9:00 stond ie live, velen hadden al hun PS5 in de winkelmandjes door een paar HTML codes te wijzigen. Binnen één minuut uitverkocht. ;-)Scantrakz schreef op woensdag 18 november 2020 @ 10:26:
BCC geeft inmiddels aan dat alle ps5's uitverkocht zijn. De site is volgens mij de hele tijd uit de lucht geweest en nu dit. Iemand die daar een ps5 heeft weten te bemachtigen?
Dit dus.beugeldop schreef op woensdag 18 november 2020 @ 10:25:
Verzendbevestigingen vanuit Bol kunnen letterlijk gedurende de hele dag nog binnen komen, zelfs na 0:00u vannacht nog.
Idem, ik om 08:34. Ook nog geen t&t ontvangen.gogocrazyark schreef op woensdag 18 november 2020 @ 10:26:
[...]
Ik ook om 8:36 nog geen verzendbevestiging van Bol
[ Voor 4% gewijzigd door marice op 18-11-2020 10:31 ]
Tss los van of dit een kansloze actie van coolblue is of niet, dat is natuurlijk ook wel heel erg dom... Ooit een paard een banaan of mandarijntjes zien eten?Racingboy schreef op woensdag 18 november 2020 @ 10:19:
[...]
Damn, daar gaat m'n kans met de banaan en de manderijntjes ...
0900-u was je al te laatLashrom schreef op woensdag 18 november 2020 @ 10:28:
[...]
Zal je kort vertellen wat er gaande was. Precies om 9:00 stond ie live, velen hadden al hun PS5 in de winkelmandjes door een paar HTML codes te wijzigen. Binnen één minuut uitverkocht. ;-)
Bij mij stond de levering nog wel open om 10 uur. Heb ook gewoon een bevestiging binnen en hij staat op mijn account. Scherm liep vanmorgen vast bij betalen, maar ik verwacht er eigenlijk niets van.mprkooij schreef op woensdag 18 november 2020 @ 09:49:
[...]
Ook geprobeerd hier, maar allebei de vakken van zowel ophalen als leveren blijven grijs.
Oh damn, heb van kwart voor 9 geen enkel moment de bcc site kunnen berijken. Thanks voor de uitlegLashrom schreef op woensdag 18 november 2020 @ 10:28:
[...]
Zal je kort vertellen wat er gaande was. Precies om 9:00 stond ie live, velen hadden al hun PS5 in de winkelmandjes door een paar HTML codes te wijzigen. Binnen één minuut uitverkocht. ;-)
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Amazon.dejellesteeg schreef op woensdag 18 november 2020 @ 10:28:
Amazon.NL is nu dus bekend als 12:00 (dank aan degenen die dit even heeft uitgezocht!). Dacht gelezen te hebben dat Amazon.DE om 13:00 is, is daar al ergens bevestiging van?
:fill(white):strip_exif()/f/image/DNj9IIXYSKZWcjrsuaLP2sNc.png?f=user_large)
[ Voor 15% gewijzigd door robcoenen op 18-11-2020 10:31 ]
DE inderdaad, 8:35 besteldJSchut schreef op woensdag 18 november 2020 @ 10:21:
[...]
DE of disc? Lijkt of ze eerst alle DE versturen.
[ Voor 3% gewijzigd door shoombak op 18-11-2020 10:31 ]
Zojuist nedgame gesproken!Henkie_NtA schreef op woensdag 18 november 2020 @ 09:59:
[...]
Ik ook in april bij Nedgame en ze hebben mij per mail gezegd dat levering 2 eind november/begin december is. Als ze hier op terug gaan komen gaan ze een pissige mail van me krijgen en zal ik er niet snel weer bestellen. Op basis van de nov/dec indicatie heb ik namelijk verder geen moeite gedaan om ergens anders een pre-order te scoren.
Bol.com verzendt letterlijk honderdduizenden artikelen per dag. Die zijn echt niet onder de indruk van een "grote zending" van een paar honderd consoles joh.Phusebox schreef op woensdag 18 november 2020 @ 10:30:
Misschien werkt bol.com wel op postcode gebied voor dit soort grote zendingen. Eerste de drukke gebieden en dan de minder drukke?
Niemand hier die weet hoe het werkt? Compleet willekeurig lijkt me toch raar.
Ik woon langs Waalwijk waar het DC staat, krijg altijd in de avond laat pas een melding met track en trace.Phusebox schreef op woensdag 18 november 2020 @ 10:30:
Misschien werkt bol.com wel op postcode gebied voor dit soort grote zendingen. Eerste de drukke gebieden en dan de minder drukke?
Niemand hier die weet hoe het werkt? Compleet willekeurig lijkt me toch raar.
Niet waar. Vriend van me had zijn T&T way earlier dan ik op de dag, en die van hem had vertraging.Aankoopadvies schreef op woensdag 18 november 2020 @ 10:26:
[...]
Klopt, maar hoe later je 'm krijgt, hoe hoger de kans dat er vertraging optreedt bij PostNL. Was bij de Series X launch ook zo.
Geweldig Rob. Thanks!robcoenen schreef op woensdag 18 november 2020 @ 10:30:
[...]
Amazon.de
[Afbeelding]
Amazon.nl
[Afbeelding]
Yes, is mij gelukt. Mede dankzij de community hier. Nacht doorgehaald en tracker aan. Via java/html op voorhand de ps5 in winkelmand weten te krijgen. Om 8.50 was het kwestie van op betalen drukken en naar ideal gaan. Dat laatste duurde even, maar is uiteindelijk gelukt. Meteen daarna knalde de website er uit.Scantrakz schreef op woensdag 18 november 2020 @ 10:26:
[ Voor 3% gewijzigd door ziconl op 18-11-2020 10:35 ]
8:54 betaling gedaan, spannendiaxe393 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 10:29:
[...]
0900-u was je al te laat
852 was ie live, 855 uitverkocht
ehm, bol heeft hun eigen postNL sorteercentra inhouse zittenFrankoNL schreef op woensdag 18 november 2020 @ 10:31:
[...]
Niet waar. Vriend van me had zijn T&T way earlier dan ik op de dag, en die van hem had vertraging.
Bol.com heeft een speciale positie bij postnl, die worden direct in het sorteerproces ingeschoven en er wordt van te voren gecommuniceerd hoeveel er te verwachten valt.
of dacht je dat bol.com naar de primera moet?
Security & Privacy Geek • PSN: alionfiree •
8:52 om precies te zijn ja haha. Ben benieuwd of alle betaalde bestellingen geaccepteerd worden, of er niet meer betaald is dan op voorraad. Da's nu de vraag.iaxe393 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 10:29:
[...]
0900-u was je al te laat
Heel stiekem hoop ik inderdaad een beetje op annuleringen waardoor ik hem toch morgen krijg, hopen mag toch?younistyler schreef op woensdag 18 november 2020 @ 10:31:
[...]
Zojuist nedgame gesproken!
Levering 2 betekent morgen levering of uiterlijk half december.
Ze zijn tot 12 uur snachts vandaag aan het werk om alle annuleringen te verwerken, dus je kan nog in levering 1 komen.
Goed nieuws!!!!
FYI: dat is niet zo. 12:00 CET is 12:00 in NL.
NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!
eerste annuleringen zijn kennelijk al verzonden....geld wordt teruggestort....iaxe393 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 10:29:
[...]
0900-u was je al te laat
MT Venus V3 | HW P1 |
Sstjellesteeg schreef op woensdag 18 november 2020 @ 10:33:
[...]
hou toch op, wees blij dat je 'm krijgt morgen ;-).Jay_Snake schreef op woensdag 18 november 2020 @ 10:32:
Tracker van Bol gehad!
Dan ben je helemaal blij, open je de tracker en dan zie je staan:
morgen tussen 16:30 en 19:00
Kutzooi, lekker laat
a frontpage moderation system, like on tweakers, controlled and abused by monkeys will be peanuts and means nothing but... peanuts.
Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T
Oopsjellesteeg schreef op woensdag 18 november 2020 @ 10:33:
[...]
Security & Privacy Geek • PSN: alionfiree •
spannennnndsuave1234 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 10:33:
[...]
eerste annuleringen zijn kennelijk al verzonden....geld wordt teruggestort....
De site is eindelijk weer in de lucht en staat nu tussen mijn bestellingen.alionfire schreef op woensdag 18 november 2020 @ 09:19:
[...]
Systemen liggen plat. Als je order er later op de dag ook nog niet op staat, vrees ik dat het niet verwerkt wordt.
Yamaha R6 RJ15 2008 | Yamaha XJ6 Diversion 2011 | Honda MSX125 Grom 2018 | Kia Ceed SW PHEV 2024
Denk dat het overal gewoon 12:00 is.Ricardo07 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 10:34:
12 uur CET is gewoon 12 uur in NL en als het daar niet lukt dan naar proberen bij DE om 13:00
De Sint en de pieten mogen ook wat hebbenjohnbetonschaar schreef op woensdag 18 november 2020 @ 10:28:
[...]
Tss los van of dit een kansloze actie van coolblue is of niet, dat is natuurlijk ook wel heel erg dom... Ooit een paard een banaan of mandarijntjes zien eten?
De stroom aan informatie is ook niet goed voor ons brein, hehe. Succes morgen!
Wanneer heb jij jouw pre-order geplaatst? Ik 6 april, kunnen we elkaar beetje in de loep houdenHenkie_NtA schreef op woensdag 18 november 2020 @ 10:33:
[...]
Heel stiekem hoop ik inderdaad een beetje op annuleringen waardoor ik hem toch morgen krijg, hopen mag toch?![]()
Thanks voor het laten weten.
| Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq