Ik had je ook wel een ps4 kunnen verkopen.rnark schreef op woensdag 18 november 2020 @ 09:40:
Vraag me niet hoe het kan maar ik heb net nog een PS4 kunnen bestellen bij BCC voor levering morgen. Heb de mail ook al binnen.
Doeg BCC, was gezellig
Deze pagina werkt nietwww.bcc.nl kan dit verzoek momenteel niet verwerken.
HTTP ERROR 500
Deze pagina werkt nietwww.bcc.nl kan dit verzoek momenteel niet verwerken.
HTTP ERROR 500
Gelukkig ben ik deiamjesse schreef op woensdag 18 november 2020 @ 09:36:
Nou ik ga m'n bed in.
Schoentje gezet en we zien het wel...
[Afbeelding]
Ok, dag CoolblueRuudox schreef op woensdag 18 november 2020 @ 09:39:
[...]
Je weet dat amerigi al een tijd niet meer het paard van de sint is he
Omdat het in vele gevallen gewoon bots zijn. Dat is al aangetoond bij winkelketens uit de VS bijvoorbeeld. Zie niet in waarom dat hier niet zou gebeuren.NotSoSteady schreef op woensdag 18 november 2020 @ 09:40:
[...]
Omdat het heel populair is om bot's te benoemen.
Zelfs tweakers begint langzaam te worden 
Heb nog steeds geen track and trace gekregen van intertoys..
Terwijl een aantal anderen hier er wel al een hadden... help
veel plezier met je ps4. de rest wil graag de 5rnark schreef op woensdag 18 november 2020 @ 09:40:
Vraag me niet hoe het kan maar ik heb net nog een PS4 kunnen bestellen bij BCC voor levering morgen. Heb de mail ook al binnen.
Bezorgingrnark schreef op woensdag 18 november 2020 @ 09:40:
DHL bezorging
Bezorgdatum
Verwachte levertijd 3 weken
Ontvang je per sms
Signature
Was inderdaad gezegd maar heb hoofdkantoor gebeld en bij de winkel geweest. Zal het morgen zien en anders pech gehad. Anders nog poging amazon. Daarna geef ik het opBaRF schreef op woensdag 18 november 2020 @ 09:35:
[...]
maar volgens sony krijgen fysieke winkels geen exmplaren toch? enkel voor online verkoop
/f/image/n3L4ewKvZ7cFBiehjDO3yxIP.png?f=fotoalbum_large)
*Shocked Face* Had nogsteeds niet verwacht dat dit ook echt ging gebeuren. Geen bots of wat dan ook, maar puur geluk dat ik eind september m'n PC opstarte, de Mediamarkt pagina opende, en deze te bestellen was.
Beetje lullig voor mensen die op 17 september in de winkel besteld hebben, maar klagen ga ik ook niet .
Was een typo haha, was te hyped. Bedoel natuurlijk een PS5. Ik had hem voordat de shop open ging al in mijn mandje liggen en daar lag hij nog steeds, denk zal eens kijken. En ja hoor. Ik kon bestellen.
bij mijn bol.com order (digital) is "gereserveerd" inmiddels veranderd in een mooie 3SBOL.... track en trace code 🎉
De paard van sint heet tegenwoordig ozosneliamjesse schreef op woensdag 18 november 2020 @ 09:36:
Nou ik ga m'n bed in.
[Afbeelding]
Zit er midden in met een zoon van 6
En dan staat er we verwachten dit najaar nog nieuw aanbod te krijgen, daarop is dat bericht gebasseerd.pokle312 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 09:41:
[...]
Waar staat dat dan?
Zie bij de ps5 page gewoon nog staan: UITVERKOCHT, het is nog onbekend wanneer we nieuwe voorraad krijgen
Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.
Bots is onzin, maar het is toch een beetje een 'tool assisted speedrun' en mensen met een beetje basic skills staan dus wel vaak al iets beter/ verder klaar. Maar dan nog, dan hebben we het over een kans van niets, vs een kans van net een beetje minder dan niets. Gewoon genieten van wat je wel hebt, en kijken naar de toekomst!
Goede foto, maar Amerigo is al lang niet meer zn paard (Ozosnel heed de nieuwe volgens mij). Maar wellicht kom je er mee weg...iamjesse schreef op woensdag 18 november 2020 @ 09:36:
Nou ik ga m'n bed in.
[Afbeelding]
Dan hoop ik voor je dat ie niet gecanceld wordt, dat probleem hadden ze bij de Xbox namelijk ookrnark schreef op woensdag 18 november 2020 @ 09:43:
[...]
Was een typo haha, was te hyped. Bedoel natuurlijk een PS5. Ik had hem voordat de shop open ging al in mijn mandje liggen en daar lag hij nog steeds, denk zal eens kijken. En ja hoor. Ik kon bestellen.
Weddings are basically funerals with cake.
Je weet dat amerigo al lang met pensioen is? Het paard van Sinterklaas heet "ozosnel", net als in het liedje.. op zijn paardje ozosnel....iamjesse schreef op woensdag 18 november 2020 @ 09:36:
Nou ik ga m'n bed in.
[Afbeelding]
Toychamp zou ze toch (als een van de weinigen) fysiek in de winkel verkopen morgen?
Maar zouden er dan ook 50.000 mensen aan de deur staan?Mr. Jackson schreef op woensdag 18 november 2020 @ 09:45:
Toychamp zou ze toch (als een van de weinigen) fysiek in de winkel verkopen morgen?
Weddings are basically funerals with cake.
Bedankt voor degene die de Swagger documentatie voor BCC postte, daardoor de
Of het ook echt geholpen heeft weet ik niet, maar heb iig bevestiging en staat bij de orders ... afwachten =) (order rond 0900 gedaan).
code:
kunnen zien en snel kunnen switchen naar winkelmandje/betaling.1
| isDeliveryAvailable: true |
Of het ook echt geholpen heeft weet ik niet, maar heb iig bevestiging en staat bij de orders ... afwachten =) (order rond 0900 gedaan).
[ the server is down, life after student-dorm sucks ]
Bij mij ook nog niet afgeschreven. levering staat wel 19/11 om 20.00 uur maar geen verzendbevestiging oid.Buddha_ schreef op woensdag 18 november 2020 @ 07:42:
[...]
Amazon.de heeft ook hier niets afgeschreven of gereserveerd op de CC...... er staat wel op de site: levering 19/11 om 21.00 uur.
Spannend. Zie namelijk veel bestellingen die later zijn gedaan, wel al verzonden worden.
SssssttttttttMr. Jackson schreef op woensdag 18 november 2020 @ 09:45:
Is hier ergens meer info over te vinden?Mr. Jackson schreef op woensdag 18 november 2020 @ 09:45:
Uiteraard al gegoogled
Mijn online MM order is verzonden naar het magazijn.
Ondertussen heb ik voor Wehkamp, Amazon.nl/de/co.uk/fr de PS5 alvast op het verlanglijstje geknald + pagina open staan.
Morgen een nieuwe ronde met nieuwe kansen
Zolang het maar niet gaat eindigen in: de bezorger was er maar trof niemand thuis. We proberen het morgen nogmaals fffff
Ondertussen heb ik voor Wehkamp, Amazon.nl/de/co.uk/fr de PS5 alvast op het verlanglijstje geknald + pagina open staan.
Morgen een nieuwe ronde met nieuwe kansen
Dit gaven ze een tijdje geleden aan in de winkel. Je kunt er even heen bellen, vinden ze vast leuk!NiQo schreef op woensdag 18 november 2020 @ 09:47:
[...]
Is hier ergens meer info over te vinden?
Uiteraard al gegoogled
Ze gaan zelfs morgen nog nieuwe pre orders aannemen bij amazon.de, dus komt vast goed.xminator schreef op woensdag 18 november 2020 @ 09:46:
[...]
Bij mij ook nog niet afgeschreven. levering staat wel 19/11 om 20.00 uur maar geen verzendbevestiging oid.
Spannend. Zie namelijk veel bestellingen die later zijn gedaan, wel al verzonden worden.
Bij mij staat er zelfs nog geen tijd van bezorgen, staat alleen dat het morgen wordt bezorgd. In het ergste geval een dagje later op vrijdag maakt mij ook niet zoveel uit.
Playstation 5
Voor degene die de PS5 vanmorgen al in het mandje hadden liggen bij BCC, ga eens naar: https://www.bcc.nl/bestellen/winkelwagen. Bij mij deed die URL het nog wel, de rest van de site geeft een 500 error. Ik kon nog voor levering morgen kiezen, wat niet is dat is niet, maar ik heb het er toch op gewaagd!
shoombak schreef op woensdag 18 november 2020 @ 09:39:
[...]
Amerigo is al een tijdje deaud, het is nu ohzosnel
-Mike84- schreef op woensdag 18 november 2020 @ 09:43:
[...]
De paard van sint heet tegenwoordig ozosnel
Zit er midden in met een zoon van 6
Lau_P schreef op woensdag 18 november 2020 @ 09:44:
[...]
Goede foto, maar Amerigo is al lang niet meer zn paard (Ozosnel heed de nieuwe volgens mij). Maar wellicht kom je er mee weg...
Ok jongens het is duidelijkPhince schreef op woensdag 18 november 2020 @ 09:44:
[...]
Je weet dat amerigo al lang met pensioen is? Het paard van Sinterklaas heet "ozosnel", net als in het liedje.. op zijn paardje ozosnel....
Ook geprobeerd hier, maar allebei de vakken van zowel ophalen als leveren blijven grijs.rnark schreef op woensdag 18 november 2020 @ 09:48:
Voor degene die de PS5 vanmorgen al in het mandje hadden liggen bij BCC, ga eens naar: https://www.bcc.nl/bestellen/winkelwagen. Bij mij deed die URL het nog wel, de rest van de site geeft een 500 error. Ik kon nog voor levering morgen kiezen, wat niet is dat is niet, maar ik heb het er toch op gewaagd!
don't worry. als je niet thuis bent zetten ze het gewoon voor je deur.Joosie200 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 09:47:
Mijn online MM order is verzonden naar het magazijn.
Morgen een nieuwe ronde met nieuwe kansenZolang het maar niet gaat eindigen in: de bezorger was er maar trof niemand thuis. We proberen het morgen nogmaals fffff
eindigd dan in. je pakket stond voor de deur maar de buurjongen wilde er ook heel graag 1.
Voordat iedereen weer een winkel gaat bestormen met vragen:NiQo schreef op woensdag 18 november 2020 @ 09:47:
[...]
Is hier ergens meer info over te vinden?
Uiteraard al gegoogled
"We krijgen maar heel weinig voorraad binnen en ik kan nog niet garanderen dat elke winkel voorraad zal krijgen.
Ook weten wij nog niet wanneer dit exact gaat zijn.
Hopend u voldoende geïnformeerd te hebben.
Vriendelijke groeten
Kelly
Het ToyChampteam"
Kunnen we niet demonstreren tegen het tekort aan Playstations? Aangezien tegenwoordig overal voor gedemonstreerd word. Misschien kan Rutte er nog een paar regelen via de EU, uit Spanje of Italie bijvoorbeeld in ruil voor de corona steun.
Ah joh, geef het een paar maanden en dat ding ligt in overvloed in de schappen. Allemaal part of the game.Daniel221 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 09:28:
De schaarste is inmiddels zo groot, dat het weten te bemachtigen van een PS5 bijna voelt alsof je de chosen one bent
NAAR HET MALIEVELD! *scootergeluid*Undercovert schreef op woensdag 18 november 2020 @ 09:49:
Kunnen we niet demonstreren tegen het tekort aan Playstations? Aangezien tegenwoordig overal voor gedemonstreerd word. Misschien kan Rutte er nog een paar regelen via de EU, uit Spanje of Italie bijvoorbeeld in ruil voor de corona steun.
Maar je foto is wel leuk gedaaniamjesse schreef op woensdag 18 november 2020 @ 09:48:
[...]
[...]
[...]
[...]
Ok jongens het is duidelijk
Geprobeerd; Piep, piep, piep piep....Mr. Jackson schreef op woensdag 18 november 2020 @ 09:48:
[...]
Dit gaven ze een tijdje geleden aan in de winkel. Je kunt er even heen bellen, vinden ze vast leuk!
Playstations ruilen voor vaccinaties? Er worden er genoeg getest momenteel in Nederland!Undercovert schreef op woensdag 18 november 2020 @ 09:49:
Hebben die wel aan pre orders gedaan of kan je daar nog voor de deur gaan liggen?rvthul84 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 09:49:
[...]
Voordat iedereen weer een winkel gaat bestormen met vragen:
"We krijgen maar heel weinig voorraad binnen en ik kan nog niet garanderen dat elke winkel voorraad zal krijgen.
Ook weten wij nog niet wanneer dit exact gaat zijn.
Hopend u voldoende geïnformeerd te hebben.
Vriendelijke groeten
Kelly
Het ToyChampteam"
NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!
Verwijderd
Allemaal naar het MalieveldUndercovert schreef op woensdag 18 november 2020 @ 09:49:
Yep alleen de hele ochtend/nacht daarna hetzelfde schermrnark schreef op woensdag 18 november 2020 @ 09:48:
Dan heb ik denk ik geluk gehad, ik heb de bevestigingsmail met datum voor morgen ook binnen. De vraag is natuurlijk of dat klopt, ik wacht het maar even af.mprkooij schreef op woensdag 18 november 2020 @ 09:49:
[...]
Ook geprobeerd hier, maar allebei de vakken van zowel ophalen als leveren blijven grijs.
Al die foto's bij Coolblue van die schoenen met speculaas, pepernoten en schuimpjes. Ik heb nog nooit een verlanglijstje in mijn schoen gedaan en daar al dat lekkers bij gestopt. Sinterklaas en Piet die hebben genoeg van die rommel.
Het lijkt nu net of jullie ondankbaar zijn en dat lekkers niet lusten en het terug willen sturen. Snappen jullie het feest van Sinterklaas wel?
Zij stoppen al dat lekkers in je schoen!
Het lijkt nu net of jullie ondankbaar zijn en dat lekkers niet lusten en het terug willen sturen. Snappen jullie het feest van Sinterklaas wel?
PSN id: K1ngD1ng3l1ng | BF3 PC: KingDing3ling
Als je met een paar maanden zomer 2021 bedoeld . dan akkoord. als je denkt dat het eerder is dan dat.. dan denk ik.uhm.. nee..Daan2020 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 09:50:
[...]
Ah joh, geef het een paar maanden en dat ding ligt in overvloed in de schappen. Allemaal part of the game.
Welk filliaal gaan we ?? ik neem de BBQ mee.nils7 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 09:50:
[...]
Hebben die wel aan pre orders gedaan of kan je daar nog voor de deur gaan liggen?
JozuaR
Heeft alleen nut als ze nog "vrije" voorraad hebbenJozuaurk schreef op woensdag 18 november 2020 @ 09:52:
[...]
Welk filliaal gaan we ?? ik neem de BBQ mee.
NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!
Paarden houden wel van wat zoets, maar oorspronkelijk hoort 't een wortel te zijn ja.King Dingeling schreef op woensdag 18 november 2020 @ 09:51:
Al die foto's bij Coolblue van die schoenen met speculaas, pepernoten en schuimpjes. Ik heb nog nooit een verlanglijstje in mijn schoen gedaan en daar al dat lekkers bij gestopt. Sinterklaas en Piet die hebben genoeg van die rommel.
Het lijkt nu net of jullie ondankbaar zijn en dat lekkers niet lusten en het terug willen sturen. Snappen jullie het feest van Sinterklaas wel?![]()
Meestal krijg je een T&T toch in de nacht? Geen nieuws is goed nieuws.Countje schreef op woensdag 18 november 2020 @ 09:52:
Iemand al iets van Bol gehoord ?
Die zijn inmiddels begonnen met verzenden.Countje schreef op woensdag 18 november 2020 @ 09:52:
Bij sommigen is het geld eraf en staat ie op verzonden, bij mij nog steeds op gereserveerd en geld is er ook nog moet af. Maar ze hebben nog evenCountje schreef op woensdag 18 november 2020 @ 09:52:
Tjah misschien niet nuttig maar we kunnen er toch een gezellig nachtje van maken (vanzelf wel met 1.5 meter afstand en geen bier na 20:00)nils7 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 09:52:
[...]
Heeft alleen nut als ze nog "vrije" voorraad hebben
JozuaR
Dit. Ik verwacht pas vannacht dat de status wisselt naar 'Verzonden'.D. Ninjai schreef op woensdag 18 november 2020 @ 09:53:
[...]
Meestal krijg je een T&T toch in de nacht? Geen nieuws is goed nieuws.
Of de PS5 lekker is ? Zet hem liever naast mijn tvKing Dingeling schreef op woensdag 18 november 2020 @ 09:51:
Het lijkt nu net of jullie ondankbaar zijn en dat lekkers niet lusten en het terug willen sturen. Snappen jullie het feest van Sinterklaas wel?![]()
Haha, als ie dat flikt krijgt ie de roeFlghter1982 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 09:49:
[...]
don't worry. als je niet thuis bent zetten ze het gewoon voor je deur.
eindigd dan in. je pakket stond voor de deur maar de buurjongen wilde er ook heel graag 1.
Ik bedoelde dat je ging bellen...
Het FOMO gehalte hier is too damn high.
Ik heb een Track/Trace van Bol in mijn account staan nu. Komt goed.apexia0087 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 09:53:
Mensen al nieuws van bol?
pokle312 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 09:36:
[...]
Bij bol.com staat bij hun(binnenkort nieuwe voorraad)
Daar is nog helemaal geen officieel bericht over?
Of heeft deze gozer hier zitten lezen?

https://www.techtastic.nl...nsen-bij-bcc-en-coolblue/
Kun je vinden, ik vond het een belletje waardBoterham71 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 09:54:
[...]
Ik bedoelde dat je ging bellen...
Het FOMO gehalte hier is too damn high.
@cronixx Ik kan nu de betaalwijze niet meer wijzigen, verder geen verandering en ook geen afschrijving op mijn cc
Net als 500 anderen. Daarom dus in gesprek.NiQo schreef op woensdag 18 november 2020 @ 09:55:
[...]
Kun je vinden, ik vond het een belletje waard
Oude tweet, oud plaatje
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Heb je ook als schuimpjesjesha schreef op woensdag 18 november 2020 @ 09:53:
[...]
Paarden houden wel van wat zoets, maar oorspronkelijk hoort 't een wortel te zijn ja.
Op Twitter geven ze aan pas in de loop van vandaag of morgen info per mail te gaan sturen. Zonder bewijs denk ik anderen zitten te grappenFinalchaos schreef op woensdag 18 november 2020 @ 09:41:
Zelfs tweakers begint langzaam te worden
Amazon Duitsland heeft mijn PS5 zojuist verzonden. Track/trace is binnen. Helaas verwachten ze hem pas op 24 november te bezorgen. Nou ja, die paar dagen kunnen er ook nog wel bij.
Intertoys belde dat ik morgen mn ps5 kan ophalen. Direct in de winkel gereserveerd (nr 2 op de lijst) toen de website plat ging voor pre-orders, nadat ik naast de bol en wehkamp preorders mis liep. Niet verwacht dat het zou lukken bij intertoys, gezien de minimale hoeveelheden die de grote winkels ontvangen.
39
Ah nice, weer een stapje verder lijkt het!Steven030 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 09:56:
@cronixx Ik kan nu de betaalwijze niet meer wijzigen, verder geen verandering en ook geen afschrijving op mijn cc
Voor mij is het nog ongewijzigd helaas.
Als ik bij mijn bestellingen kijk, zie ik iig een T&T nummer.apexia0087 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 09:53:
Mensen al nieuws van bol?
Nog geen afschrijving geweest van de CC, maar dat komt waarschijnlijk nog wel
-
Wanneer had je hem daar besteld?BamSlam_ schreef op woensdag 18 november 2020 @ 09:57:
Amazon Duitsland heeft mijn PS5 zojuist verzonden. Track/trace is binnen. Helaas verwachten ze hem pas op 24 november te bezorgen. Nou ja, die paar dagen kunnen er ook nog wel bij.
Zo oud is dat nieuws nog niet. Binnenkort is bij mij in de komende weken, maar hier lijkt dat enkele minuten te zijn.
Verwijderd
Ik heb gehoord dat Amazon via een loting de PS5 gaat verkopen morgen het blijkt dat je een video moet uploaden waarin je in je blote kont door een winkelcentrum heen rent. Je moet dan "Amazon" roepen en jezelf heel hard in je gezicht slaan, minimaal 1 minuut.
Persoonlijk vind ik het een mooie actie, prachtig die extra aandacht die ze aan ons besteden.
Dit kunnen jullie wel! Ik geloof in jullie!
Persoonlijk vind ik het een mooie actie, prachtig die extra aandacht die ze aan ons besteden.
Op 17 september om 03:39 's nachtscronixx schreef op woensdag 18 november 2020 @ 09:57:
Wanneer had je hem daar besteld?
Toevallig heb ik vorige week al zo'n filmpje opgenomen! Kan ik die mooi gebruiken.Verwijderd schreef op woensdag 18 november 2020 @ 09:58:
Ik heb gehoord dat Amazon via een loting de PS5 gaat verkopen morgen het blijkt dat je een video moet uploaden waarin je in je blote kont door een winkelcentrum heen rent. Je moet dan "Amazon" roepen en jezelf heel hard in je gezicht slaan, minimaal 1 minuut.
Zou je even willen kijken wat er gebeurt als je op “annuleren” drukt?Edd schreef op woensdag 18 november 2020 @ 09:57:
[...]
Als ik bij mijn bestellingen kijk, zie ik iig een T&T nummer.
Nog geen afschrijving geweest van de CC, maar dat komt waarschijnlijk nog wel
Ik ook in april bij Nedgame en ze hebben mij per mail gezegd dat levering 2 eind november/begin december is. Als ze hier op terug gaan komen gaan ze een pissige mail van me krijgen en zal ik er niet snel weer bestellen. Op basis van de nov/dec indicatie heb ik namelijk verder geen moeite gedaan om ergens anders een pre-order te scoren.younistyler schreef op woensdag 18 november 2020 @ 09:35:
Ik heb ook nog de levering 2 nedgame pre-order gedaan in april.
In dit forum zie ik verschillende berichten dat deze nog dit jaar verzonden worden, heeft iemand dit schriftelijk bevestigd gekregen? En zo ja, wanneer heb je je pre-order gedaan?
Begin het nu wel heel spannend te vinden of ik niet iets meer wil betalen op marktplaats....
Vraag alleen is welk magazijn. Magazijn in Duitsland straksDaniel221 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 09:58:
[Afbeelding]
Media Markt bestelstatus inmiddels ook gewijzigd sinds vannacht/vanochtend.
Nu nog de T&T
Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch
Iedereen succes met het wachten op hopelijk een belletje van Sinterklaas(CB).
may the force be with you
may the force be with you
Dat is nou een leuke actie, in plaats van 'schoentje zetten'.Verwijderd schreef op woensdag 18 november 2020 @ 09:58:
Damn het is al 1 over 10 en ben nog niet gebeld door CB..
Andere wel al gebeld?
Andere wel al gebeld?
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Dan ga ik hem persoonlijk halen.. Morgen toch vrij!laurens700 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 09:59:
[...]
Vraag alleen is welk magazijn. Magazijn in Duitsland straks
Heeft iemand eigenlijk zijn foto voorbij kunnen zien komen bij Coolblue? Ik niet namelijk niet
Die blote kont lukt mij nog wel...Maar die 1 minuut lang in mijn gezicht slaan? Dat gaat mij te ver.Verwijderd schreef op woensdag 18 november 2020 @ 09:58:
PSN id: K1ngD1ng3l1ng | BF3 PC: KingDing3ling
Yes, het schoentje zetten bij Coolblue is gesloten! maar liefst 62786 schoentjes zijn dr gezet.
Ik heb dus 0,00159% kans. Nou, dat is hoopvol
Ik heb dus 0,00159% kans. Nou, dat is hoopvol
En vervolgens nog 40.000 filmpjes ingezonden, mensen die zelfs met een amazon pakketje in de kont lopen!Verwijderd schreef op woensdag 18 november 2020 @ 09:58:
Dat gaat niet meer, helaasErapaz schreef op woensdag 18 november 2020 @ 09:59:
[...]
Zou je even willen kijken wat er gebeurt als je op “annuleren” drukt?
-
Huh dat is wel raar toch als hij zojuist is verzonden maar pas op 24 november binnen? Denk dat je hem gewoon morgen gaat krijgen dan hoor of ze moeten het busje via china laten rijden:+BamSlam_ schreef op woensdag 18 november 2020 @ 09:57:
Playstation 5
BCC totaal neergehaald. Had hem nou maar online gezet om 4 uur 's nacht BCC
Gaan we nu tot 15:00 krijgen dat mensen gaan zeggen dat ze wel of niet gebeld zijn door de Eindbaas van Coolblue?
Ik op 25 september en zie nu ook in de app dat mijne verzonden is!
Apple|Games|PSN: desjuhh
Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
| Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |
/f/image/NKomkMGtgo90KgiEgYiWc2uK.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/eHcCVJDm5Ags5UTny8f3n9fJ.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/4HhlbDSLwGc3pD9ifW4GXW3x.png?f=fotoalbum_large)