Haha, als een band of brothers....Ardoni schreef op woensdag 18 november 2020 @ 04:44:
Kunnen we elkaar gewoon niet ff wakker bellen en omstebeurten maffen haha
Verwijderd
Nou dat is in ieder geval al een half uurtje sneller dan je voorgaande berichten.SnowSander schreef op woensdag 18 november 2020 @ 04:43:
@Finalchaoslaten we hopen Ik hoop dat het niet tussen 5 en half 7 plaats vind want moet straks ff snel de krant rondbrengen
Ik neem aan dat dit gewoon een placeholder is voor wanneer het echt beschikbaar wordt gezet.sk61 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 04:48:
Er staat BCC Bezorging: Verwachte levertijd 3 weken ?
Ik zie ze niet staan? Alleen op desktop? Of slaap ik half en kijk er overheen?briantjuh10 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 03:50:
[...]
De 100 nieuwste foto's vind je op de ps5 pagina zelf.
https://www.coolblue.nl/product/865866/playstation-5.html
Inderdaad op desktop. Geen idee of mobile ze ook heeft maar dat zal wel niet.Teknix1982 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 04:52:
[...]
Ik zie ze niet staan? Alleen op desktop? Of slaap ik half en kijk er overheen?
Verwijderd
Haha ja, inderdaad. Mensen lezen vaak niet goed of helemaal niet. Ben wel benieuwd naar hun reactie als ze te horen krijgen dat ze nog 499 euro moeten neerleggen.Agaron schreef op woensdag 18 november 2020 @ 04:56:
Coolblue heeft dat ook op Facebook gepost. Dus dan kan je er van uit gaan dat Miep, tante Annie en Berta ook meedoen die denken dat die PS5 gratis te winnen is![]()
Heb ze thnx! Had eerst niet door dat de app geopend was. Daar zijn ze niet zichtbaar.briantjuh10 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 04:53:
[...]
Inderdaad op desktop. Geen idee of mobile ze ook heeft maar dat zal wel niet.
Helaas inderdaad..alhoewel het me niks zou verbazen dat de tijd niet sync loopt op hun server(s)Ardoni schreef op woensdag 18 november 2020 @ 05:01:
nou, 05.00 ook niet...
Jij bent snel terug..kon je ook niet pitteDjores schreef op woensdag 18 november 2020 @ 05:02:
Oooooehaa, en we zijn er weer, nog 3 minuten of 53m tot de ps [5] er komt
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
Jawel, neem telkens korte powernaps. werkt eigenlijk best aardig, ben redelijk fit.Jefson schreef op woensdag 18 november 2020 @ 05:03:
[...]
Jij bent snel terug..kon je ook niet pitte?
https://imgur.com/jjlmmmz
Verwijderd
Diehard!Djores schreef op woensdag 18 november 2020 @ 05:05:
[...]
Jawel, neem telkens korte powernaps. werkt eigenlijk best aardig, ben redelijk fit.
Lijkt mij een logischer tijdstip, ze hadden inderdaad voor de server last beter een stealth launch kunnen doen rond 4/5 uur ivm de drukte die het morgen tijdens kantooruren gaat geven, Els kan dan haar stofzuiger niet bestellen en gaat dan naar BOL.com. Dus voor BCC was het wel beter geweest, dan hadden ze om 8 uur een tweetje er uit kunnen gooien dat de voorraad op is. Maar ze zullen wel een normaler tijdstip kiezen om "iedereen" een kans te geven alleen gaat dit tijdens kantooruren wel veel druk op de servers geven.
Mhm ja ik snap je.. Ik denk dat ze een middenweg gaan kiezen. Dus ronde 06.00-08.00 of ergens vanavond later ofzo.. Ach, ik ga ook rustig aan maar liggen met mn meldingen bij de hand.BoomTree schreef op woensdag 18 november 2020 @ 05:07:
[...]
Lijkt mij een logischer tijdstip, ze hadden inderdaad voor de server last beter een stealth launch kunnen doen rond 4/5 uur ivm de drukte die het morgen tijdens kantooruren gaat geven, Els kan dan haar stofzuiger niet bestellen en gaat dan naar BOL.com. Dus voor BCC was het wel beter geweest, dan hadden ze om 8 uur een tweetje er uit kunnen gooien dat de voorraad op is. Maar ze zullen wel een normaler tijdstip kiezen om "iedereen" een kans te geven alleen gaat dit tijdens kantooruren wel veel druk op de servers geven.
gezondheid gaat voorop, soms moet je de gok wagenArdoni schreef op woensdag 18 november 2020 @ 05:08:
[...]
Mhm ja ik snap je.. Ik denk dat ze een middenweg gaan kiezen. Dus ronde 06.00-08.00 of ergens vanavond later ofzo.. Ach, ik ga ook rustig aan maar liggen met mn meldingen bij de hand.
Ja zeker waar. Hoewel m'n ritme toch al verrot was is dit weer een stapje extra haha. Dat thuis studeren is niet goed voor een mens.Djores schreef op woensdag 18 november 2020 @ 05:10:
[...]
gezondheid gaat voorop, soms moet je de gok wagen
Goede timing. Meer hier last van?
Net even wakker geworden zie dat niemand een ps5 heeft.
Die iCS app is waardeloos, heb ik ook constant problemen mee. Ik ga gewoon ouderwets voor iDealEvertt schreef op woensdag 18 november 2020 @ 05:15:
Mij iCS app meld op beide Android toestellen dat er afwijkende software is ontdekt. Meer hier last van. Zo kan ik niet de betaling af maken om te valideren.
Goede timing. Meer hier last van?
Net even wakker geworden zie dat niemand een ps5 heeft.
Denk dat er al een aantal zijn gesneuveldiaxe393 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 05:34:
Damn stel die hards die hier de nacht doorhalen. Wmb verdienen jullie hem
Tja nachtdienstiaxe393 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 05:34:
Damn stel die hards die hier de nacht doorhalen. Wmb verdienen jullie hem
Echt héKakwin schreef op woensdag 18 november 2020 @ 05:35:
[...]
Tja nachtdienstik slaap tegen de tijd dat ze hem in de verkoop doen
Nou ja, technisch gezien sluit je wel een group tweakers uit als je alleen vraagt of er nog heren wakker zijn
Was niet mijn bedoelingDjores schreef op woensdag 18 november 2020 @ 05:36:
[...]
Nou ja, technisch gezien sluit je wel een group tweakers uit als je alleen vraagt of er nog heren wakker zijn
Je kiest ander product, rechtermuisknop op winkelwagenknop => inspecteren en productcode aanpassen naar die van ps5
doe edit html en dan de SKU product code 2x aanpassen
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Hoe monitor je vervolgens of je verder kunt in het bestelscherm? Distill? Of iedere keer handmatig refreshen? Vraag mij af of de website dan vanzelf update zodra er voorraad is.
Je beantwoord eigenlijk je eigen vraag al. Je zet je distill op de optie bezorgen en zodra die veranderd gaat hij af.ziconl schreef op woensdag 18 november 2020 @ 05:41:
[...]
Hoe monitor je vervolgens of je verder kunt in het bestelscherm? Distill? Of iedere keer handmatig refreshen? Vraag mij af of de website dan vanzelf update zodra er voorraad is.
Heb trouwens nog steeds geen bevestiging mail van coolblue..
[ Voor 42% gewijzigd door k1978 op 18-11-2020 05:46 ]
Ging live om 3:30, enkele hebben hem te pakken maar vooral bots vermoeden we. Nog enkele hoopvolle die achterblijvenk1978 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 05:46:
Dus nog niks kunnen scoren vannacht jongens?
Heb trouwens nog steeds geen bevestiging mail van coolblue..
Geintje toch zeker?Djores schreef op woensdag 18 november 2020 @ 05:48:
[...]
Ging live om 3:30, enkele hebben hem te pakken maar vooral bots vermoeden we. Nog enkele hoopvolle die achterblijven
Serieus? Geen idee dat t live ging?Djores schreef op woensdag 18 november 2020 @ 05:48:
[...]
Ging live om 3:30, enkele hebben hem te pakken maar vooral bots vermoeden we. Nog enkele hoopvolle die achterblijven
Dan weet jij meer dan wij hier, lijkt mij sterk, ik heb hem aan staan met distill op de leverings pagina en totaal geen hit gehad. Waar haal jij dit vandaan als ik vragen mag?Djores schreef op woensdag 18 november 2020 @ 05:48:
[...]
Ik heb niks meegekregen over dat mensen hem te pakken hebben gekregen?Djores schreef op woensdag 18 november 2020 @ 05:48:
[...]
Haha, grapjas. Zit al de hele nacht hier.Djores schreef op woensdag 18 november 2020 @ 05:48:
[...]
Oke das balen.. BCC dus?Djores schreef op woensdag 18 november 2020 @ 05:48:
[...]
dit. iedereen zat er bovenop, we chatten er continu over, en dat hebben we dat blijkbaar gemistFinalchaos schreef op woensdag 18 november 2020 @ 05:49:
Er is niks live gegaan
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
ModderfukkerDjores schreef op woensdag 18 november 2020 @ 05:51:
Mensen, meeste zijn mede nachtbrakers, jullie weten dat er niks was. Ben een beetje aan het dollen met de nieuwkomers.
12 jaar oud?Djores schreef op woensdag 18 november 2020 @ 05:51:
Mensen, meeste zijn mede nachtbrakers, jullie weten dat er niks was. Ben een beetje aan het dollen met de nieuwkomers.
Verwijderd
https://www.youtube.com/watch?v=sTSA_sWGM44Djores schreef op woensdag 18 november 2020 @ 05:48:
[...]
Wat is distill en hoe doe ik hetBoomTree schreef op woensdag 18 november 2020 @ 05:49:
[...]
Dan weet jij meer dan wij hier, lijkt mij sterk, ik heb hem aan staan met distill op de leverings pagina en totaal geen hit gehad. Waar haal jij dit vandaan als ik vragen mag?
Precies dit
Je word een beetje melig met minder slaap. Was niet kwetsend bedoeld.
Verwijderd
Mensen die hierdoor 'gekwetst' zijn moeten misschien maar eens naar bedje toeDjores schreef op woensdag 18 november 2020 @ 05:54:
[...]
Precies dit
Je word een beetje melig met minder slaap. Was niet kwetsend bedoeld.
Nee net wakker niet meteen super vrolijk. Maar dat ik weetStatz87 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 05:54:
Uurtjes wakker blijven worden ze niet vrolijker van. Damn
dat mijn PlayStation morgen komt tovert toch wel weer glimlach op mijn gezicht
[ Voor 16% gewijzigd door Jefson op 18-11-2020 06:00 ]
NopeJefson schreef op woensdag 18 november 2020 @ 05:59:
Zou het dan eindelijk om 06:00??? EDIT: Helaas!
helaas, merk wel dat de site trager begint te worden, meer mensen beginnen wakker te wordenJefson schreef op woensdag 18 november 2020 @ 05:59:
Zou het dan eindelijk om 06:00??? EDIT: Helaas!
trager? hij loopt alweer vast:SDjores schreef op woensdag 18 november 2020 @ 06:03:
[...]
helaas, merk wel dat de site trager begint te worden, meer mensen beginnen wakker te worden
Het begint spannend te wordenDjores schreef op woensdag 18 november 2020 @ 06:03:
[...]
helaas, merk wel dat de site trager begint te worden, meer mensen beginnen wakker te worden
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Of een heleboel mensen die denken dat ze gratis een ps5 kunnen krijgenGynnad schreef op woensdag 18 november 2020 @ 06:12:
Bij Cool blue staat de teller inmiddels op bijna 60.000, dat kunnen toch niet allemaal unieke mensen zijn, dat is wel extreem veel.. Zullen vast wa botjes/scriptkiddies tussen zitten.
Hoe is het nog met je intertoys pre-order? Wat is de status?Finalchaos schreef op woensdag 18 november 2020 @ 06:14:
Haha ze moeten die dingen in de verkoop gooien.. de mensen worden wakker en beginnen direkt weer met hun F5 ddos
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Intertoys had daar ook maling aanGynnad schreef op woensdag 18 november 2020 @ 06:18:
Het is buiten business hours, wellicht is er nu niemand die ook maar iets online kan zetten. Ik gok dat ze voor het begin van hun werkdag gaan wat 09.00 of 10.00 zal zijn..
Als er 1 ding is wat fier overeind blijft, is dat je constant op zoek moet naar een nieuw plan B. Het wrange is dat er op een gegeven moment geen opties overblijven.
Ik denk dat die net als ik gister een track en trace code heeft ontvangen.sk61 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 06:15:
[...]
Hoe is het nog met je intertoys pre-order? Wat is de status?
het laad hier wel maar wel méga traagk1978 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 06:29:
Hier niet hoor
Gaat een leuk dagje voor ze worden....
Heeft het er steeds moeilijker mee, geef het nog een uur tot het weer net als voor middernacht is
Ik wil eigenlijk dat de IT'er die straks wakker wordt en naar zijn werk gaat dat live doet, lijkt me geweldige content.iaxe393 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 06:30:
[...]
het laad hier wel maar wel méga traag
Gaat een leuk dagje voor ze worden....
Levertijd hier ge-update naar uiterlijk morgen 20u, verzendbevestiging zal vandaag wel volgenBamSlam_ schreef op woensdag 18 november 2020 @ 06:27:
Amazon.de heeft vannacht mijn credit card belast voor 521,55 Euro. Verzending zal vandaag dan wel gaan gebeuren.
"Bestelling verzonden naar magazijn
Je bestelling is doorgezet naar ons magazijn en wordt voorbereid voor verzending."
Gister stond er nog 1-2 dagen levertijd.
Bij mij staat er nog levering 23-24 november, maar jouw bericht geeft me hoop dat ik hem ook eerder ontvang.bronstige schreef op woensdag 18 november 2020 @ 06:38:
Levertijd hier ge-update naar uiterlijk morgen 20u, verzendbevestiging zal vandaag wel volgen
[ Voor 21% gewijzigd door Michel242186 op 18-11-2020 06:45 ]
Gelukkig is status van mijn MM.be bestelling geüpdatet dat hij klaargemaakt wordt voor verzending en moet ik hier niet langer in de gaten houden
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
| Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |
:strip_exif()/f/image/WnYcYK7th9b8M5MtZ6MsmMwv.jpg?f=fotoalbum_large)