Ik vond 00:00, 1:00, 2:00 en 3:00 nog wel realistisch. Maar kan me niet voorstellen dat ze het om 4:00 of 5:00 online gooien, aangezien dit echt slaaptijden zijn...
And yet here you are, like the rest of uskevin321321 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 03:22:
Ik vond 00:00, 1:00, 2:00 en 3:00 nog wel realistisch. Maar kan me niet voorstellen dat ze het om 4:00 of 5:00 online gooien, aangezien dit echt slaaptijden zijn...
Goedemorgen, gelukkig aan de andere kant van de wereld, dus niet heel erg lastig voor mij om af en toe BCC te checken. Desalniettemin lijkt het er niet op dat we er 1 gaan scoren vandaag.
Dan maar wachten tot volgend jaar.
Dan maar wachten tot volgend jaar.
De enige reden dat ik hier zit is eigenlijk voor Demons Souls...Ik moet dat gewoon hebben. Heb deze week mn 3080 ook binnen gekregen, dus ben ergens wel al super blij...maar damn....Demons Souls...
Lekker slapen dan :)!kevin321321 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 03:22:
@kevin321321 precies, maar hopen als ik van 5 tot 7 ff weg ben voor werk dat het dan niet gebeurt
Dat denk ik dus ook ja, maarja om half 4 ga ik leggen, dan hou ik mn meldingen aanstaankevin321321 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 03:22:
Ik overweeg dus serieus m'n laptop naast m'n bed te zetten met meldingen aan. Mijn probleem is alleen dat ik niet meer kan slapen als ik na 2 uurtjes al uit m'n bed word gejengeld door die notificaties.Speedierass schreef op woensdag 18 november 2020 @ 03:23:
[...]
Dat denk ik dus ook ja, maarja om half 4 ga ik leggen, dan hou ik mn meldingen aanstaan
kon ik dat maar, ik heb een hoogslaper dus laptop aan laten staan wordt beetje onhandigJackal85 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 03:28:
[...]
Ik overweeg dus serieus m'n laptop naast m'n bed te zetten met meldingen aan. Mijn probleem is alleen dat ik niet meer kan slapen als ik na 2 uurtjes al uit m'n bed word gejengeld door die notificaties.
GG boys ik ga jullie en BCC als F5'er verlaten. De Aanhouder wint, heel veel succes!
Oei ja voordat je beneden bent is de site van BCC al gecrasht denk ik.Speedierass schreef op woensdag 18 november 2020 @ 03:29:
[...]
kon ik dat maar, ik heb een hoogslaper dus laptop aan laten staan wordt beetje onhandig
kga ook sleepy time doen, tot 8 uur, of misschien eerder als ik melding krijg van een bot
Succes!Speedierass schreef op woensdag 18 november 2020 @ 03:32:
kga ook sleepy time doen, tot 8 uur, of misschien eerder als ik melding krijg van een bot
Dylan90125 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 03:39:
nog mensen wakker?
nog 2 en een half tot 3 uur, daarna slapie doenDylan90125 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 03:39:
nog mensen wakker?
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
Yes sir maar mijn ritme is sowieso helemaal in de war door corona.Dylan90125 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 03:39:
nog mensen wakker?
Ai...in de zin van dat je het hebt??ZXRY schreef op woensdag 18 november 2020 @ 03:41:
[...]
Yes sir maar mijn ritme is sowieso helemaal in de war door corona.
Aan ons gaat het iid niet liggen (looking at YOU bccSaintjulie3KNS schreef op woensdag 18 november 2020 @ 03:40:
we can do this!
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
ik blijf ook actief moet alleen wel van 5 tot 7 ff werken dus hopelijk gebeurd het dan niet
Vanwaar dit schema? Moet je nog ergens heen morgen? XDBlackEyedAngel schreef op woensdag 18 november 2020 @ 03:39:
[...]
nog 2 en een half tot 3 uur, daarna slapie doen
Nee in de zin dat ik als student sinds maart al halfslachtig onderwijs volg en ik daarnaast een avondmens ben die pas laat moe word. Geen geweldige combi.
Hebben jullie allemaal jullie schoen ook gezet trouwens bij CoolBlue? Vond dat een vrij vette actie van ze
Werk nu de nachtdienst tot 06:00, daarna usually direct slapen maar nu ff misschien iets langer volhoudenDylan90125 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 03:43:
[...]
Vanwaar dit schema? Moet je nog ergens heen morgen? XD
Ah ok, nou "gelukkig" danZXRY schreef op woensdag 18 november 2020 @ 03:44:
[...]
Nee in de zin dat ik als student sinds maart al halfslachtig onderwijs volg en ik daarnaast een avondmens ben die pas laat moe word. Geen geweldige combi.
Zeker, weet je tenminste waar je aan toe bent. Beter dan deze actie van BCC.Dylan90125 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 03:45:
Hebben jullie allemaal jullie schoen ook gezet trouwens bij CoolBlue? Vond dat een vrij vette actie van ze
Ik vind 'm geniaal. De hele communicatie eromheen ook ("bevestig je schoen, dan maak je kans om een PS5 te bestellen. Maar die kans is nog steeds heel klein" en "geen gezeur achteraf ook, dat heb je bij deze beloofd").Dylan90125 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 03:45:
Het is een grappige actie én een mooie sneer naar kinderachtige gamers die op CoolBlue liepen te haten na het debacle met de Series X tegelijk. Echt geniaal.
Was eerst negatief, maar na een leuke foto te hebben gemaakt kon ik de humor er wel van inzien. Heel eerlijk leuker dan een all-nighter doen,Dylan90125 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 03:45:
Haha nou je hebt dan wel de meest chille baan voor deze situatie. Hoop voor je dat t rond t eind van je shift spannend gaat worden...Zit zelf in dubio. Ik hoef niks morgen, maar goed, ben wel redelijk op atm. Ga ik nu slapen en wakker worden rond 0800 om te proberen, of is dat te laat, ga ik dan maar door? ....moehlukBlackEyedAngel schreef op woensdag 18 november 2020 @ 03:45:
[...]
Werk nu de nachtdienst tot 06:00, daarna usually direct slapen maar nu ff misschien iets langer volhouden
Weet iemand nou eigenlijk waar je al die ingezonden plaatjes kunt zien?
De 100 nieuwste foto's vind je op de ps5 pagina zelf.iamjesse schreef op woensdag 18 november 2020 @ 03:49:
Weet iemand nou eigenlijk waar je al die ingezonden plaatjes kunt zien?
https://www.coolblue.nl/product/865866/playstation-5.html
Ahh overal gekeken behalve daar!briantjuh10 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 03:50:
[...]
De 100 nieuwste foto's vind je op de ps5 pagina zelf.
Ja toch? Ze zeiden ook bij elke stap van het proces dat je waarschijnlijk niet wordt gebeld, maar vind t toch een leuker idee dan overruled worden door bots. Vol verwachting klopt mn hart nu dus ook, tot morgen 15:00, maar goed, die spanning is gratis, en leuk. Nogmaals toffe actie van zeDjores schreef op woensdag 18 november 2020 @ 03:48:
[...]
Was eerst negatief, maar na een leuke foto te hebben gemaakt kon ik de humor er wel van inzien. Heel eerlijk leuker dan een all-nighter doen,
Met droge rode ogen net wakker, BCC gecheckt. Niks.
Moeilijk, moeilijk. Doorslapen of niet.
Toch maar even in dromenland een Playstation 5 uit een fysiek rekje laten pakken door een chick in een veel te korte kleding.
Toch maar even in dromenland een Playstation 5 uit een fysiek rekje laten pakken door een chick in een veel te korte kleding.
Bij mij worden die 100 foto's alleen al een hele tijd niet gerefreshed. Heb m'n eigen schoen rond 2 uur geüpload, maar heb hem niet kunnen bewonderen nog.briantjuh10 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 03:50:
[...]
De 100 nieuwste foto's vind je op de ps5 pagina zelf.
Dat zijn prima dromenMoldyInko schreef op woensdag 18 november 2020 @ 03:53:
Met droge rode ogen net wakker, BCC gecheckt. Niks.
Precies, scheelt veel stress. Als BCC ook zoiets had was ik gewoon gaan slapen.Dylan90125 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 03:51:
[...]
Ja toch? Ze zeiden ook bij elke stap van het proces dat je waarschijnlijk niet wordt gebeld, maar vind t toch een leuker idee dan overruled worden door bots. Vol verwachting klopt mn hart nu dus ook, tot morgen 15:00, maar goed, die spanning is gratis, en leuk. Nogmaals toffe actie van ze
Volgens mij krijg je ook mail als je niet wint
Klopt, je krijgt ook bericht als je niet "wint". Bizar eigenlijk, dat je iets moet winnen om je geld aan uit te geven...Djores schreef op woensdag 18 november 2020 @ 03:54:
[...]
Precies, scheelt veel stress. Als BCC ook zoiets had was ik gewoon gaan slapen.
Volgens mij krijg je ook mail als je niet wint
het is misschien wachten maar bij BCC heb je het in eigen handen en bij coolblue is de kans dat je wint letterlijk 1%
1%? denk wel ietsie minder...SnowSander schreef op woensdag 18 november 2020 @ 04:01:
het is misschien wachten maar bij BCC heb je het in eigen handen en bij coolblue is de kans dat je wint letterlijk 1%
1%? haha was het maar zo'n feest, dan zouden er maar 100 mensen meedoen.SnowSander schreef op woensdag 18 november 2020 @ 04:01:
@kevin321321 precies de kans is gwn klein wss winnen we toch niet
Je wint iets wat moeilijk is om te bemachtigen. Een kans om een ps5 aan te schaffen.Dylan90125 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 03:59:
[...]
Klopt, je krijgt ook bericht als je niet "wint". Bizar eigenlijk, dat je iets moet winnen om je geld aan uit te geven...
Maar zo kun je ook doritos kopen
Mwah in eigen handen vind ik wel erg positief. Ik heb de Series X bij meerdere winkels in m'n mandje gehad waarna de hele site eruit klapte en hij alsnog verdwenen was. Dat voelt nou ook niet echt eerlijk. Dan vind ik de MS Store nog het eerlijkst, zodra je je product in je mandje hebt is ie een X aantal minuten gereserveerd.SnowSander schreef op woensdag 18 november 2020 @ 04:01:
Want BCC krijgt precies 1 PS5?Ardoni schreef op woensdag 18 november 2020 @ 04:02:
[...]
1%? haha was het maar zo'n feest, dan zouden er maar 100 mensen meedoen.
Hij blijft gewoon in het mandje zitten voor de mensen die daar benieuwd naar zijn, laat hem nu telkens refreshen op het leverings gedeelte. Hoop dat hij voor 6:00 online komt maar denk zelf ergens tussen 10:00 en 13:00 uur.
Je zou verwachten dat het niet veel later dan 5:00 zou worden, dan zullen de eerste mensen weer terug komen om alles plat te leggen.
Ik ga in elk geval weer een uiltje knappen
, tot later
Ik ga in elk geval weer een uiltje knappen
Als ik op ''doorgaan met bestellen'' klik in het mandje gaat hij laden maar gebeurt er niks. Kan niet bij leveringsgedeelte komenBoomTree schreef op woensdag 18 november 2020 @ 04:06:
Hij blijft gewoon in het mandje zitten voor de mensen die daar benieuwd naar zijn, laat hem nu telkens refreshen op het leverings gedeelte. Hoop dat hij voor 6:00 online komt maar denk zelf ergens tussen 10:00 en 13:00 uur.
gemiddele bcc opent hun winkels rond half 10 dus miss is webshop iemand online ron 8 uur/?
Hoe heb je hem in je mandje gekregen?BoomTree schreef op woensdag 18 november 2020 @ 04:06:
Blijven proberen, duurde bij mij ook ruim een uur voordat ik daar eindelijk aan kwam.kevin321321 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 04:07:
[...]
Als ik op ''doorgaan met bestellen'' klik in het mandje gaat hij laden maar gebeurt er niks. Kan niet bij leveringsgedeelte komen
Tsja in eigen hand...da's ook maar de vraag. Denk dat de kans bij BCC met F5en net zo groot is als bij CoolBlue. Bij CoolBlue hoef je er iig niet de hele nacht voor wakker te blijvenSnowSander schreef op woensdag 18 november 2020 @ 04:01:
Oh nu lukte het in een keer lolBoomTree schreef op woensdag 18 november 2020 @ 04:07:
[...]
Blijven proberen, duurde bij mij ook ruim een uur voordat ik daar eindelijk aan kwam.
@BoomTree als die beschikbaar is moet het dus als het goed is bij levering bezorgen beschikbaar zijn?
Ja dat klopt, dan zou je bezorging aan moeten kunnen klikken.SnowSander schreef op woensdag 18 november 2020 @ 04:09:
@BoomTree als die beschikbaar is moet het dus als het goed is bij levering bezorgen beschikbaar zijn?
Hoe krijgen jullie de console al in de winkelwagen? wordt meerdere keren gevraagd maar ook tactisch genegeerd meermaals.
mooi
[ Voor 92% gewijzigd door SnowSander op 18-11-2020 04:13 ]
Verwijderd
Waarschijnlijk omdat deze vraag om de paar minuten weer terug komt. Ga even een aantal pagina's terug in het topic voor de uitleg.oliviertjuhh schreef op woensdag 18 november 2020 @ 04:10:
Hoe krijgen jullie de console al in de winkelwagen? wordt meerdere keren gevraagd maar ook tactisch genegeerd meermaals.
Haha ja ben hier zelf ook wel benieuwd naar. Kom jongens, help uw mede nachtbrakers een beetje.oliviertjuhh schreef op woensdag 18 november 2020 @ 04:10:
Inspector gebruiken voor de webpagina van een ander product en dan de product codes aanpassen van de btn-block van In winkelwagen
Dat zeker maar dan moet hij wel online komen in de komende twee uur anders ga ik echt slapenSnowSander schreef op woensdag 18 november 2020 @ 04:10:
als dat het geval is zijn we de snel bij @BoomTree
....ok, ik ben hier echt niet Tweaker genoeg voor ben ik bang xDBoomTree schreef op woensdag 18 november 2020 @ 04:12:
[...]
Inspector gebruiken voor de webpagina van een ander product en dan de product codes aanpassen van de btn-block van In winkelwagen
@BoomTree de levering pagina laad tenminste wel in heel snel xd
@BoomTree zelf moet ik van 5 uur tot 7 werken dus hopelijk komt die na 7 uur want de voor denk ik niet meer
@SnowSander Denk dat veel F5'ers zijn gaan slapen want het gaat inderdaad super snel
Ik krijg uberhaupt geen producten in m'n winkelwagen, dus zulke hacks met inspector en productcodes worden wel erg moeilijk gemaakt.
Edit: Oh wacht, verkeerd gelezen. Even proberen.
Edit: Oh wacht, verkeerd gelezen. Even proberen.
[ Voor 16% gewijzigd door Jackal85 op 18-11-2020 04:21 ]
Het is niet heel moeilijk maar denk dat niet iedereen er op zit te wachten om het om dit tijdstip helemaal te gaan uittypen hoe het werkt. Daarom gaf ik een paar aanwijzingen. SKU van de Digital Only is 292649 en die van de Disc versie is 287475. Als je googled op inspector voor webpagina's en je zoekt met ctrl-f op btn-block dan kan je die met je rechter muisknop edit bewerken, je moet beide productSKU's veranderen in de PS5 die jij wilt. Dit is even wat ik er beknopt over kwijt wil.Jackal85 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 04:16:
Ik krijg uberhaupt geen producten in m'n winkelwagen, dus zulke hacks met inspector en productcodes worden wel erg moeilijk gemaakt.
ik denk dat we moeten verwachten dat het vanaf 8 uur miss gebeurd, want denk echt niet dat het nu online word gegooid
Oke ik geef het op... succes allemaal slaap lekker!
rechts klikken op de groene knop op een andere product pagina ==> Inspecteren
dan rechtsklikken op t deel wat oplicht in je inspector en dan edit as html, als ik t edit zonder dit dan doet ie moeilijk.
dan de onderste sku code aanpassen naar t product nummer wat je wilt, staan in comment hierboven. dan in je winkel wagen doen, wsl geeft hij aan dat je dat andere product hebt toegevoegd aan je winkelwagen, maar niets is minder waar. je hebt zojuist een ps5 console in je winkelwagen gezet
dan rechtsklikken op t deel wat oplicht in je inspector en dan edit as html, als ik t edit zonder dit dan doet ie moeilijk.
dan de onderste sku code aanpassen naar t product nummer wat je wilt, staan in comment hierboven. dan in je winkel wagen doen, wsl geeft hij aan dat je dat andere product hebt toegevoegd aan je winkelwagen, maar niets is minder waar. je hebt zojuist een ps5 console in je winkelwagen gezet
Het is mij gelukt om in mijn mandje te plaatsen
Top, bedankt. Ik was al eea aan het uitvogelen intussen en had de productcode zien staan in de url. Met deze info kom ik er wel uit, denk ik.BoomTree schreef op woensdag 18 november 2020 @ 04:23:
[...]
Het is niet heel moeilijk maar denk dat niet iedereen er op zit te wachten om het om dit tijdstip helemaal te gaan uittypen hoe het werkt. Daarom gaf ik een paar aanwijzingen. SKU van de Digital Only is 292649 en die van de Disc versie is 287475. Als je googled op inspector voor webpagina's en je zoekt met ctrl-f op btn-block dan kan je die met je rechter muisknop edit bewerken, je moet beide productSKU's veranderen in de PS5 die jij wilt. Dit is even wat ik er beknopt over kwijt wil.
@Jackal85 top maar je snapt het denk ik wel wrm we niet teveel zeggen
Graag gedaan!Jackal85 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 04:25:
[...]
Top, bedankt. Ik was al eea aan het uitvogelen intussen en had de productcode zien staan in de url. Met deze info kom ik er wel uit, denk ik.
Inderdaad zo denk ik er ook over, heb al een een Xbox series X dus de noodzaak is er niet, mijn vrouw wil graag de PS5 dus je moet watoliviertjuhh schreef op woensdag 18 november 2020 @ 04:27:
eerlijke kansen bois
Zeer bedankt! aanpassen in html deed het hem voor me.BoomTree schreef op woensdag 18 november 2020 @ 04:23:
[...]
Het is niet heel moeilijk maar denk dat niet iedereen er op zit te wachten om het om dit tijdstip helemaal te gaan uittypen hoe het werkt. Daarom gaf ik een paar aanwijzingen. SKU van de Digital Only is 292649 en die van de Disc versie is 287475. Als je googled op inspector voor webpagina's en je zoekt met ctrl-f op btn-block dan kan je die met je rechter muisknop edit bewerken, je moet beide productSKU's veranderen in de PS5 die jij wilt. Dit is even wat ik er beknopt over kwijt wil.
@Ardoni mooi laten we dat mooi onder ons houden ;p hopelijk hebben we meer geluk nu:)
Nu maar hopen dat de site niet meteen plat ligt als hij beschikbaar is om te bestellen
haha agree! Hoewel ik moet zeggen dat ik het niet heel veel langer meer volhoudt ben ik bang..SnowSander schreef op woensdag 18 november 2020 @ 04:34:
@Ardoni mooi laten we dat mooi onder ons houden ;p hopelijk hebben we meer geluk nu:)
@Evair ja laten we het hopen en ik hoop dat het niet tussen 5 en 7 gebeurd want dan moet ik werken
Gelukt! ThanksBoomTree schreef op woensdag 18 november 2020 @ 04:12:
[...]
You got thisArdoni schreef op woensdag 18 november 2020 @ 04:35:
[...]
haha agree! Hoewel ik moet zeggen dat ik het niet heel veel langer meer volhoudt ben ik bang..
Haha.. jullie paar strijders.. ik gun jullie eigenlijk echt dat ie nu online zou komen. Het lijkt me sterk.. maar gunnen doe ik het jullie.
@Finalchaos thx man ik hoop ook dat het het waard is dat ik wakker ben gebleven
`Finalchaos schreef op woensdag 18 november 2020 @ 04:37:
Haha.. jullie paar strijders.. ik gun jullie eigenlijk echt dat ie nu online zou komen. Het lijkt me sterk.. maar gunnen doe ik het jullie.
Thanks, ik ben toevallig vroeg in slaap gevallen gister en werd wakker met een melding dat er iets op BCC stond, ben sinds dien wakker en als een gek aan het refreshen
Thanks! Zit in mn mandje, maar kan verder nog niks. Zoals jullie natuurlijk allang hadden gemerkt xDoliviertjuhh schreef op woensdag 18 november 2020 @ 04:24:
rechts klikken op de groene knop op een andere product pagina ==> Inspecteren
Beetje sos regelen dan maar xDkoenvd90 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 04:40:
Man, vermoeidheid is wel aan hoor
Mijn gevoel is dat ze toch eerder een tijdstip zoals 0900u of 12/13u gaan kiezen.SnowSander schreef op woensdag 18 november 2020 @ 04:38:
@Finalchaos thx man ik hoop ook dat het het waard is dat ik wakker ben gebleven
Maar je weet t nooit.
Met intertoys re-sales gingen deze ook om 0500/0600u..
Eerste keer greep ik mis ondanks nachtdienst. 2de keer had ik late maar werd na 4uur slapen wakker door mn vriendin die op moest voor t werk.. ik checkte direkt tweakers en een paar tweakies waarschuwde om 0530 dat er te koop stonden. Was nog net op tijd.
Mede tweakies ♡
@Finalchaoslaten we hopen Ik hoop dat het niet tussen 5 en half 7 plaats vind want moet straks ff snel de krant rondbrengen
[ Voor 5% gewijzigd door SnowSander op 18-11-2020 04:44 ]
Ik denk ook ergens tussen 10 en 13:00 uur. Die Intertoys had ik ook net gemist maar was eigenlijk meer gefocussed op de Xbox series X die ik via MS store Noorwegen heb weten te regelen op launch.Finalchaos schreef op woensdag 18 november 2020 @ 04:41:
[...]
Mijn gevoel is dat ze toch eerder een tijdstip zoals 0900u of 12/13u gaan kiezen.
Maar je weet t nooit.
Met intertoys re-sales gingen deze ook om 0500/0600u..
Eerste keer greep ik mis ondanks nachtdienst. 2de keer had ik late maar werd na 4uur slapen wakker door mn vriendin die op moest voor t werk.. ik checkte direkt tweakers en een paar tweakies waarschuwde om 0530 dat er te koop stonden. Was nog net op tijd.
Mede tweakies ♡
Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
| Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |