Bij Mediamarkt kan je op bestelknop drukken en in je mandje zetten. Maar er staat nog steeds Pre order en online uitverkocht. Geldt het dan als pre order? Neem aan van wel?
:fill(white):strip_exif()/f/image/FwZHLDup8HRfx01RO2nyxXJt.png?f=user_large)
Hij is nog steeds niet op voorraad hoor jongens, die gasten bij BCC lachen zich stuk
Zullen we gewoon een andere site pakken en die down gooien aangezien we toch wachten?AMARONE schreef op woensdag 18 november 2020 @ 00:37:
Anno 2020,een paar tweakers ontregelen het gehele internet.
Nee grapje
Nope.Lashrom schreef op woensdag 18 november 2020 @ 00:38:
Bij Mediamarkt kan je op bestelknop drukken en in je mandje zetten. Maar er staat nog steeds Pre order en online uitverkocht. Geldt het dan als pre order? Neem aan van wel?
Ik had mezelf beloofd dat als ik geen console kon krijgen ik gewoon lekker aan de PC zou gaan knutselen, altijd een goeie oplossing!KillaRR schreef op woensdag 18 november 2020 @ 00:32:
wat een drama deze maanden, ik denk dat ik maar een 5700XT machine in elkaar ga bouwen, helemaal klaar ermee..
Zag je die bcc tweets niet? stond ook gewoon een tante trien tussen met kids...AMARONE schreef op woensdag 18 november 2020 @ 00:37:
Anno 2020,een paar tweakers ontregelen het gehele internet.
Verbaast me hoeveel mensen hiervan weten...
Lezen blijft een kunst. Pre-order gaat alleen via de winkel.Lashrom schreef op woensdag 18 november 2020 @ 00:38:
Weddings are basically funerals with cake.
Ik heb het nog steedsin me winkelwagen
Net geprobeerd te bestellen bij mediamarkt uiteindelijk geeft.hij aan gewenste keuze kan niet. Omdat de producten niet voorradig zijn.
Net voor de betaling.
Net voor de betaling.
Dat is al weken zo. Je kan hem in je winkelwagen zetten maar niet afrekenen.martijnuitoss schreef op woensdag 18 november 2020 @ 00:39:
Net geprobeerd te bestellen bij mediamarkt uiteindelijk geeft.hij aan gewenste keuze kan niet. Omdat de producten niet voorradig zijn.
Net voor de betaling.
Ik heb al 2 weken een ps5 in de winkelwagen daar. Niets spannends aan tot er voorraad is weer en je wel door kan.martijnuitoss schreef op woensdag 18 november 2020 @ 00:39:
Net voor de betaling.
sinds zo breed op het nieuws geweest is dat je er flink geld op MP voor kan vragen wil elke tokkie opeens wel een ps5 zodat ze hem met winst erop kunnen zettenpokle312 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 00:39:
[...]
Zag je die bcc tweets niet? stond ook gewoon een tante trien tussen met kids...
Volgens mij zaten we vanmorgen op de 461 pagina's... nu 553..
Treurnis. Tante truus wacht maar ff. Got first.pokle312 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 00:39:
[...]
Zag je die bcc tweets niet? stond ook gewoon een tante trien tussen met kids...
De hele reden waarom ik hier ben is omdat ik geen 5600x of RTX 3080 kaart kon vinden, dus dan maar een PS5 in de tussentijd. Maar zelfs dat gaat denk ik niet lukken. Mijn dappere 1050 ti en 4160 moeten het nog een paar maanden langer volhoudenpow3rran9er schreef op woensdag 18 november 2020 @ 00:39:
[...]
Ik had mezelf beloofd dat als ik geen console kon krijgen ik gewoon lekker aan de PC zou gaan knutselen, altijd een goeie oplossing!
Best ziek wat een hype het isBoterham71 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 00:41:
De actie van CB heeft er minimaal 80 gevuldBoterham71 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 00:41:
ja zonder echte launch games... en toch per se willen hebben
Soms wil je gewoon iets niet in het nieuwe, zendmasten, zwarte piet nu dit weer.. Het wakkert vaak dat achterlijke volk aan.iaxe393 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 00:40:
[...]
sinds zo breed op het nieuws geweest is dat je er flink geld op MP voor kan vragen wil elke tokkie opeens wel een ps5 zodat ze hem met winst erop kunnen zetten
100% FOMOhully schreef op woensdag 18 november 2020 @ 00:42:
[...]
ja zonder echte launch games... en toch per se willen hebben
ja en nog erger is dat ik me dat realiseer en het niet kan stoppen
Wil m best laten lopen nu als ik m over een aantal weken op de kop kan tikken maar overal lees je pas Q1 2021...
NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!
idemnils7 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 00:44:
[...]
Wil m best laten lopen nu als ik m over een aantal weken op de kop kan tikken maar overal lees je pas Q1 2021...
Nergens op gebaseerd. Je hebt de komende weken nog wel kans.nils7 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 00:44:
[...]
precies. Hoef hem niet voor launch, maar wel voor het einde van het jaar.nils7 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 00:44:
[...]
Gebaseerd op de PS4 launch en dat was nog minder gewild dan de PS5...AMARONE schreef op woensdag 18 november 2020 @ 00:45:
[...]
Nergens op gebaseerd. Je hebt de komende weken nog wel kans.
Welkom in dit topic, dit wordt iedere 5 pagina's door een nieuwe user geprobeerdmartijnuitoss schreef op woensdag 18 november 2020 @ 00:39:
Net voor de betaling.
Feitelijk is dit al zo sinds september ofzo.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ik heb een “after launchday” reservering bij de MM dus dat scheelt wel.AMARONE schreef op woensdag 18 november 2020 @ 00:45:
[...]
Nergens op gebaseerd. Je hebt de komende weken nog wel kans.
NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!
Leuk voor tussendoor voor degene die het nog niet gezien hebben
Dit is een ellende joh, moet morgenvroeg wel mijn zoon naar school brengen dus hopelijk niet rond kwart over 8.
De rest van de tijd blijf ik lekker refreshen.
Of er een zoeken op marktplaats dan maar iets meer maar.niet veel.
De rest van de tijd blijf ik lekker refreshen.
Of er een zoeken op marktplaats dan maar iets meer maar.niet veel.
Me winkelwagen werkt maar de site laadt niet raar?
What the actual whatTweakOverflow schreef op woensdag 18 november 2020 @ 00:47:
[YouTube: PS5 Adaptive trigger for different GUNS in Call of Duty BO: Cold War!]
Leuk voor tussendoor voor degene die het nog niet gezien hebben
Wehkamp daarentegen doet het prima. Is de server infrastructuur daar beter geregeld of checkt niemand daar?Rwinio schreef op woensdag 18 november 2020 @ 00:47:
Zit nu al lange tijd weinig beweging in de servers.
Ik hoef geen kleding op het moment, neeES335 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 00:49:
[...]
Wehkamp daarentegen doet het prima. Is de server infrastructuur daar beter geregeld of checkt niemand daar?
Wehamp heeft zijn pre-orders al gehad toch?ES335 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 00:49:
[...]
Wehkamp daarentegen doet het prima. Is de server infrastructuur daar beter geregeld of checkt niemand daar?
Nou die check ik wel, maar wel minder dan de BCC pagina.ES335 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 00:49:
[...]
Denk dat er daar bijna niemand checkt, zij kwamen zelf met een statement dat ze 19e op de website gooien.ES335 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 00:49:
[...]
Er kwam anders een half uur geleden een Series X en S langs, maar weg binnen 10 seconden.TweakOverflow schreef op woensdag 18 november 2020 @ 00:50:
[...]
Ik hoef geen kleding op het moment, nee
Nu.nl werkt ook primaES335 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 00:49:
[...]
[ Voor 99% gewijzigd door VerwardeMan op 29-09-2021 10:49 ]
Ik probeer nog rond 1 uur en anders morgen weer een kans
echt kut dit BCC gooi het gwn online want anders ligt de boel morgen nog steeds plat
Verwijderd
Daarnaast komt (bijna) alle elektronica van wehkamp bij BCC vandaan. Dus zodra het uitverkocht is bij BCC, is de kans groot dat je er ook bij wehkamp naar kan fluiten.Lashrom schreef op woensdag 18 november 2020 @ 00:50:
[...]
Denk dat er daar bijna niemand checkt, zij kwamen zelf met een statement dat ze 19e op de website gooien.
Geen twitter, wel een Telegram groep:Verwijderd schreef op woensdag 18 november 2020 @ 00:54:
is er een twitter account dat updates post over nieuwe voorraden op nederlandse sites?
[PS5] Pre-order, bestellingen en levertijden
En meteen 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 man erin, geen dank
Valt het jullie trouwens op dat het icon weer laad?
[ Voor 18% gewijzigd door TweakOverflow op 18-11-2020 01:01 ]
Dit is klaar voor mij. Succesnils7 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 00:55:
Ik probeer nog rond 1 uur en anders morgen weer een kans
En dan toch stiekem blijven, maar een voorzetje geven zodat iedereen gaat
man man man wat een tegenvaller. die site ligt er al een uur uit. heb al een paar x de site gezien maar je kunt gewoon niet bestellen helaas
op twitter zeggen want die grappenmakers dat ze al 1 hebben dat kan niet eens man
BCC ITers zeer verdrietig morgen als ze beginnen met werken, site hele nacht plat.kupsani schreef op woensdag 18 november 2020 @ 01:03:
man man man wat een tegenvaller. die site ligt er al een uur uit. heb al een paar x de site gezien maar je kunt gewoon niet bestellen helaas![]()
![]()
Verwacht niet dat deze nog vannacht online komt. Wellicht ergens in de middag.
Site wordt gehost in Azure, denk niet dat ze er wakker om liggenAce schreef op woensdag 18 november 2020 @ 01:04:
[...]
BCC ITers zeer verdrietig morgen als ze beginnen met werken, site hele nacht plat.
die hebben nu de grootste pret. Waarschijnlijk lezen ze hier meeAce schreef op woensdag 18 november 2020 @ 01:04:
[...]
BCC ITers zeer verdrietig morgen als ze beginnen met werken, site hele nacht plat.
Als ze de site maar fixen en de boel online zetten voor 06:00
[ Voor 24% gewijzigd door BlackEyedAngel op 18-11-2020 01:09 ]
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
Blijft vreemd dat ze klaarblijkelijk niet meer VM's mee laten draaien in de load balancer. Is toch vrij makkelijk geautomatiseerd te doen.patrickp0078 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 01:05:
[...]
Site wordt gehost in Azure, denk niet dat ze er wakker om liggen
Ja... Had eerder al gezegd dat ik mijn laptop dicht zou doen en misschien nog even in bed op mijn telefoon zou kijken voor ik daadwerkelijk zou gaan slapen... Het feit dat ik dit op mijn laptop typ, zegt genoeg.martijnuitoss schreef op woensdag 18 november 2020 @ 01:02:
[...]
En dan toch stiekem blijven, maar een voorzetje geven zodat iedereen gaat
Ik ga nu écht mijn laptop wegleggen.
Je krijgt de site tenminste te zienkupsani schreef op woensdag 18 november 2020 @ 01:03:
man man man wat een tegenvaller. die site ligt er al een uur uit. heb al een paar x de site gezien maar je kunt gewoon niet bestellen helaas![]()
![]()
Haha ik lach me stuk om de reacties van mensen hier.
Ze hebben op de website van BCC duidelijk vermeldt dat de klantenservice ook niet weet hoe laat ze online gaan (wat dus suggereert dat het niet om een vast tijdstip zal zijn), dus niemand hoeft boos te worden op ze. Ja, was leuk geweest als het om 00:00 was, maar dat was het niet. De website is stuk, de backend geeft rustig aan dat er 0 beschikbaar zijn dus ga naar bed, wacht tot die dingen ergens in de komende tijd normaal beschikbaar komen en bespaar je de frustratie. Je hebt er nu toch weinig aan, behalve roepen dat je coolste bent op het schoolplein.
Zo. Opa uit
Ze hebben op de website van BCC duidelijk vermeldt dat de klantenservice ook niet weet hoe laat ze online gaan (wat dus suggereert dat het niet om een vast tijdstip zal zijn), dus niemand hoeft boos te worden op ze. Ja, was leuk geweest als het om 00:00 was, maar dat was het niet. De website is stuk, de backend geeft rustig aan dat er 0 beschikbaar zijn dus ga naar bed, wacht tot die dingen ergens in de komende tijd normaal beschikbaar komen en bespaar je de frustratie. Je hebt er nu toch weinig aan, behalve roepen dat je coolste bent op het schoolplein.
Zo. Opa uit
Als je googeld op ps5 digital bcc staat er uitverkocht
Speak for yourselfIJsrace schreef op woensdag 18 november 2020 @ 01:07:
Haha ik lach me stuk om de reacties van mensen hier.
Zo. Opa uit
Ben er ook vandoor, niet de indruk dat er nog aan gewerkt wordt momenteel om de site werkend te krijgen. Morgen zo weer vroeg dag
Zit weer wat beweging in, kan mijn link met de winkelwagen weer openen (ook al is de PS5 er uit verwijderd)
Dus je kunt hem wel al bestellen?Djores schreef op woensdag 18 november 2020 @ 01:19:
Zit weer wat beweging in, kan mijn link met de winkelwagen weer openen (ook al is de PS5 er uit verwijderd)
nee, kon net wel bcc.nl laden, en zoeken, stond nog steeds op Dit product is tijdelijk niet leverbaar....
[ Voor 21% gewijzigd door steeld123 op 18-11-2020 01:23 ]
Nee, oude link van toen ik hem er nog in kon plaatsen
helaas, nog niet beschikbaar, heb de ps5 pagina kunnen laden
Bij mij vanaf kwart.voor 12 niet meer erop te komen.
Aaaaand it's goneDjores schreef op woensdag 18 november 2020 @ 01:30:
Hey de site werkt weer
Heb nachtdienst dus zit er nog wel tot een uur of 8 hahaha
Hoe dan? kan niet terugvinden hoe mensen dit weer voor elkaar gekregen hebbenES335 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 01:33:
de winkelwagen met ps5 erin werkt nu maar levertijd staat nog steeds op 3 weken
Waarschijnlijk blijven we nu tot laat wakker. Gaan we uiteindelijk naar bed, en missen we het wanneer ze om 9 uur 's ochtends de PS5's online gooien
Verwijderd
Ik heb de eerste 2 uur les (0845 tot 1015) dus ik kan wel een dagje doorhalen, dan haal ik mn slaap wel in haha en als ie zoals vele zeggen om 1300 pas online komt dan heb ik pech hahaha
Iedereen in dit topic is nog in diepe slaap wanneer de 160 exemplaren in 5 seconden worden uitverkocht.
Verwijderd
ja zie het nog echt wel gebeuren dat de site rond 3 weer runnen en dan snel daarna ze de PS5 erop gooien
Ik hoop het voor jullie die opblijven om te wachten.. Succes!NotSoSteady schreef op woensdag 18 november 2020 @ 01:39:
Iedereen in dit topic is nog in diepe slaap wanneer de 160 exemplaren in 5 seconden worden uitverkocht.
Hier werkte de PDP net, maar een doorklik in de cart gaf me geen geluk.
Nu zijn alle pagina's weer Unavailable...
- Creating more joy for people who interact with our digital world
Site doet het gewoon bij mijVerwijderd schreef op woensdag 18 november 2020 @ 01:41:
ja zie het nog echt wel gebeuren dat de site rond 3 weer runnen en dan snel daarna ze de PS5 erop gooien
Hoe probeer jij hem in je cart te krijgen dan?RoelZ schreef op woensdag 18 november 2020 @ 01:42:
[...]
Ik hoop het voor jullie die opblijven om te wachten.. Succes!
Hier werkte de PDP net, maar een doorklik in de cart gaf me geen geluk.
Nu zijn alle pagina's weer Unavailable...
Site doet het al een uur niet bij mij. Vraag me af of die mensen niet gewoon lekker aan het slapen zijn ipv de site fixen, en het morgenochtend allemaal gebeurt.
Verwijderd
geen idee man ik denk echt dat het later vanaaf/vanochtend online komt ivb met drukte maarja ik kan t ook fout hebbenkevin321321 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 01:43:
Site doet het al een uur niet bij mij. Vraag me af of die mensen niet gewoon lekker aan het slapen zijn ipv de site fixen, en het morgenochtend allemaal gebeurt.
Je zou denken dat ze de site online willen hebben vanaf 8:00 dan zou ik persoonlijk de ps5 eruit willen hebbenVerwijderd schreef op woensdag 18 november 2020 @ 01:45:
[...]
geen idee man ik denk echt dat het later vanaaf/vanochtend online komt ivb met drukte maarja ik kan t ook fout hebben
Verwijderd
ja we gaan het zien man ik blijf tenminste de hele nacht wachten, wie doet er meeDjores schreef op woensdag 18 november 2020 @ 01:46:
[...]
Je zou denken dat ze de site online willen hebben vanaf 8:00 dan zou ik persoonlijk de ps5 eruit willen hebben
Ik denk ik, hahaVerwijderd schreef op woensdag 18 november 2020 @ 01:47:
[...]
ja we gaan het zien man ik blijf tenminste de hele nacht wachten, wie doet er meehahaha
Tot 6 uur werken tot die tijd doe ik iig meeVerwijderd schreef op woensdag 18 november 2020 @ 01:47:
[...]
ja we gaan het zien man ik blijf tenminste de hele nacht wachten, wie doet er meehahaha
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
Ik neem tussendoor powernaps maar ik ben all inVerwijderd schreef op woensdag 18 november 2020 @ 01:48:
[...]
een en al gezelligheid, we maken er een leuke avond van
Lekker man. De mods slapen ook. Lekker slowchatten.Verwijderd schreef op woensdag 18 november 2020 @ 01:48:
[...]
een en al gezelligheid, we maken er een leuke avond van
Lijkt mij ook. Zo snel mogelijk de site ontlasten, want anders kost het ze gewoon geld en klanten.Djores schreef op woensdag 18 november 2020 @ 01:46:
[...]
Je zou denken dat ze de site online willen hebben vanaf 8:00 dan zou ik persoonlijk de ps5 eruit willen hebben
Risky hoorDjores schreef op woensdag 18 november 2020 @ 01:49:
[...]
Ik neem tussendoor powernaps maar ik ben all in
Verwijderd
ja je zal net zien hahaha BCC kan dat allemaal zien he zodat ze je tegen kunnen werken hahahaha
Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
| Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |
/f/image/ZUdeu7xY6NPkgKLhNwdkfZQN.png?f=fotoalbum_large)