Verwijderd
En toch kwam ik er doorheen.. Nu dan weer niet na F5en.
Ja niemand wil snappen dat het gewoon morgen isKillaRR schreef op woensdag 18 november 2020 @ 00:17:
Eindelijk laadde de pagina hier maar nog niet beschikbaar..
[Afbeelding]
Hier ook weer meer beweging, i.p.v. alleen service is unavailable weer ook de error melding er tussen ;DKillaRR schreef op woensdag 18 november 2020 @ 00:17:
[Afbeelding]
Hoe dan?KillaRR schreef op woensdag 18 november 2020 @ 00:17:
[Afbeelding]
O wee als er vannacht wat beschikbaar komt
Security & Privacy Geek • PSN: alionfiree •
Omdat ze wisten dat dit ging gebeuren hebben ze 'm op 1:00 gezet..s0kkie schreef op woensdag 18 november 2020 @ 00:18:
[...]
Ja niemand wil snappen dat het gewoon morgen is
18 november is nu en het is een online winkel de 24/7 open is dus de meest gaan er vanuit dat hij nu te bestellen moet zijns0kkie schreef op woensdag 18 november 2020 @ 00:18:
[...]
Ja niemand wil snappen dat het gewoon morgen is
Lijkt erop dat de server in een crash-opnieuw starten loop zit, soms (bijna nooit) heb je geluk en krijg je de site te pakken. Maar als je ergens op wilt klikken is ie allang weer dood.
"Ja right... alsof iemand dit zou overlaten aan een ander. Laat staan iedereen..."
- Creating more joy for people who interact with our digital world
Ik snap niet waarom je die wilt, maar prima https://i.imgur.com/ZGaSE2a.png.
[ Voor 3% gewijzigd door Paprika op 18-11-2020 00:20 ]
Verwijderd
Font van de prijs is ook opeens anders.vpokle312 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 00:20:
[Afbeelding]
Kijk! Ze hebben de levertijd verandert!
Het is al morgenpokle312 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 00:20:
[Afbeelding]
Kijk! Ze hebben de levertijd verandert!
W a tPaprika schreef op woensdag 18 november 2020 @ 00:20:
[...]
Maar is morgen vandaag? Helemaal confuus
Hij heet geen Disc edition op de site, jammer johPaprika schreef op woensdag 18 november 2020 @ 00:20:
[...]
Hier ook, heb het idee dat ze ons aan het testen zijn..iamjesse schreef op woensdag 18 november 2020 @ 00:22:
Die tracker van Wehkamp word ik wel helemaal gek van
[Afbeelding]
Wellicht is het bij de BCC al uitverkocht. Dan lig ik echt in een deuk. Maarja, zo ging het precies bij Coolblue ook (series x)...Paprika schreef op woensdag 18 november 2020 @ 00:20:
[...]
Apart dat in die mail 'Disc edition staat' terwijl op de BCC pagina zelf alleen de Digital edition een aparte naam heeft. De Disc edition heet gewoon 'Playstation 5' op de website. Maar gg als dit echt is.Paprika schreef op woensdag 18 november 2020 @ 00:20:
[...]
Jij had het net iets eerder doorCordon schreef op woensdag 18 november 2020 @ 00:22:
[...]
Hij heet geen Disc edition op de site, jammer joh
De datum rechtsboven klopt ook niet, want die zou nov. afgekort moeten zijnCordon schreef op woensdag 18 november 2020 @ 00:22:
[...]
Hij heet geen Disc edition op de site, jammer joh
Dachten ze vorige week bij coolblue ook (:mprkooij schreef op woensdag 18 november 2020 @ 00:23:
Jongens laat jullie toch niet zo opjutten, niemand heeft er nog een bij BCC kunnen bestellen.
You bad man, i likePaprika schreef op woensdag 18 november 2020 @ 00:24:
[...]
De datum rechtsboven klopt ook niet, want die zou nov. afgekort moeten zijn, maar als het ervoor zorgt dat de website nog 5 minuten langer plat is dan vind ik het best
.
Yup, legale DDOS door de officiële Tweaker 5F riddersKillaRR schreef op woensdag 18 november 2020 @ 00:24:
Door al dit gechatter missen we een hoop f5'en, is dit nou een ddos team..?
...en je schoen!New Yorker schreef op woensdag 18 november 2020 @ 00:25:
We hebben Amazon nog jongens
- Creating more joy for people who interact with our digital world
En wehkampNew Yorker schreef op woensdag 18 november 2020 @ 00:25:
We hebben Amazon nog jongens
Beetje vermaak zo laat op de avond is ook belangrijk.
Makkelijk te ontwijken op je mobiel dus neeJefson schreef op woensdag 18 november 2020 @ 00:26:
Ze blokken toch geen IP's hopelijk?
NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!
Ja.
@Stef16560581 Hi Stef! De PS5 komt op 19 november live op onze site. De specifieke tijd weet ik helaas niet. ^DM
— wehkamp.nl (@wehkamp) 17 november 2020
https://www.techtastic.nl...ne-kans-op-een-pre-order/
includeVat: true
isAfterPay: false
isB2B: false
isB2BOnCreditEnabled: false
isDeliveryAvailable: false
isPayAtStoreEnabled: true
isPickupAvailable: false
Precies wat ik ga doen hahah. Mijn laptop dicht en nog even verder op mijn telefoon in bed.gentlemen schreef op woensdag 18 november 2020 @ 00:26:
Tijd om naar bed te gaan...... En in bed op de smartphone![]()
![]()
![]()
Thnx. Dat gaat ook weer een gigantisch circus worden. Zie het al gebeuren dat er weer meer mensen kunnen bestellen dan dat er voorraad is.
Dat wordt ergens middernacht wanneer het gros van de 0:00 mensen slapen, maar zeker voor 8:00 waar iedereen weer wakker wordt en stofzuigers wil kopen bij BCC.
Ik denk eerder gewoon dat het morgen om 00.00 wordt en helemaal niet deze nacht.DaVincythe2nd schreef op woensdag 18 november 2020 @ 00:28:
Het is simpel, dit ding komt in de nacht beschikbaar, ergens op een bepaalde tijd. Om 0:00 komt iedereen dus natuurlijk gaat ie dan niet open als ze weten dat ze site plat gaat.
Dat wordt ergens middernacht wanneer het gros van de 0:00 mensen slapen, maar zeker voor 8:00 waar iedereen weer wakker wordt en stofzuigers wil kopen bij BCC.
Yup Ze gooien hem vast online op 1:11DaVincythe2nd schreef op woensdag 18 november 2020 @ 00:28:
Het is simpel, dit ding komt in de nacht beschikbaar, ergens op een bepaalde tijd. Om 0:00 komt iedereen dus natuurlijk gaat ie dan niet open als ze weten dat ze site plat gaat.
Nee hoor, de Twitter van BCC zegt dat het ergens 18 nov is.ZXRY schreef op woensdag 18 november 2020 @ 00:29:
[...]
Ik denk eerder gewoon dat het morgen om 00.00 wordt en helemaal niet deze nacht.
5:55 zou toepasselijker zijn.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Dat kan ook 23:59 zijn.DaVincythe2nd schreef op woensdag 18 november 2020 @ 00:30:
[...]
Nee hoor, de Twitter van BCC zegt dat het ergens 18 nov is.
Dan is de site de hele dag traag en lopen ze omzet mis.
Slaap lekker greatest president of all timeNew Yorker schreef op woensdag 18 november 2020 @ 00:31:
Ik ga ook maar slapen
Dat lijkt ze weinig te schelen, hadden ze maar een actie zoals CB moeten verzinnen.DaVincythe2nd schreef op woensdag 18 november 2020 @ 00:31:
[...]
Dan is de site de hele dag traag en lopen ze omzet mis.
dus dat is wat de werknemers er mee doen
Ach, wat dat betreft snap ik ze wel hoor. Je doet het namelijk nooit goed. De ene wil een loting, de andere wil fysiek in de winkel en nog een andere zegt dat ze maar alles online moeten zetten. Ze doen het nooit goedZXRY schreef op woensdag 18 november 2020 @ 00:32:
[...]
Dat lijkt ze weinig te schelen, hadden ze maar een actie zoals CB moeten verzinnen.
Weddings are basically funerals with cake.
Er staat toch echt pre orders alleen in de winkel. Snap dan niet dat deze wel te bestellen is.
Dat zou echt een hele goede grap zijn!
Mensen die tikkies online pleuren in de hoop geld te vangen
Vieze pirateDarklight_93 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 00:33:
Ik ga lekker Hyrule worriors age of calamity spelen[Afbeelding]
Klopt al vind ik persoonlijk die actie van cooblue origineel en goed bedacht.TweakOverflow schreef op woensdag 18 november 2020 @ 00:33:
[...]
Ach, wat dat betreft snap ik ze wel hoor. Je doet het namelijk nooit goed. De ene wil een loting, de andere wil fysiek in de winkel en nog een andere zegt dat ze maar alles online moeten zetten. Ze doen het nooit goed
Zag het net ook, ff hoop voor een minuutje tot it came crashing downmartijnuitoss schreef op woensdag 18 november 2020 @ 00:33:
Bij mediamarkt kun je bestellen en betalen terwijl deze niet op voorraad is.
Er staat toch echt pre orders alleen in de winkel. Snap dan niet dat deze wel te bestellen is.
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
Nee je moet een C7 kabel hebben (zo'n 8je)stfnz schreef op woensdag 18 november 2020 @ 00:33:
Iemand die er een op Amazon UK heeft kunnen krijgen? Kan ik mijn PS4 Pro voedingskabel gebruiken?
:fill(white):strip_exif()/f/image/go0DAdTylYPdcS9ajMe13SaR.png?f=user_large)
/f/image/AWxDSgNd2GPsSDWp2fnBcq95.png?f=fotoalbum_large)
Snel! Ze zijn weer live, refreshen bij het leven!
[ Voor 4% gewijzigd door TweakOverflow op 18-11-2020 00:35 ]
Weddings are basically funerals with cake.
Hoe heb je hem in de WW gekregen? Via incognito of zo?Cordon schreef op woensdag 18 november 2020 @ 00:34:
Winkelwagen komt weer online, hij zit er nog in. Maar nog steeds 3 weken levertijd
CTRL + W.Djores schreef op woensdag 18 november 2020 @ 00:36:
[...]
Hoe heb je hem in de WW gekregen? Via incognito of zo?
Ik kwam hier pas kijken na middernacht, had bcc nog niet bezocht. Toch al eens gedeeltelijk geladen (geen cache dus). Zie: https://imgur.com/a/xyg9f8QCordon schreef op woensdag 18 november 2020 @ 00:31:
Dat je de site ziet kan ook betekenen dat je browser hem uit je cache heeft gehaald he. Want hij is nog steeds down
Karretje gepakt, uit de schappen gepakt, in gemikt en geschreeuwd. Wel met mondkapje.Djores schreef op woensdag 18 november 2020 @ 00:36:
[...]
Hoe heb je hem in de WW gekregen? Via incognito of zo?
Zoek even terug in dit topic...
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
| Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |
/f/image/u6eipO20adGxK6seS4UuqptA.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/eFxMAwekalLyLj37sNsozqJz.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/4HhlbDSLwGc3pD9ifW4GXW3x.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/pWETXT5H0D3eILkUfxzUR529.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/eRQsBJHuqsTZFN5ozHEXZvC3.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/Z6pu4xYRQr7T8pTwW0KnI3o5.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/r6FVjFQxatwy7R0iJmilJj3h.png?f=fotoalbum_large)