- Creating more joy for people who interact with our digital world
Nee want ik kan als Belg niet bestellen bij BCC (jammer genoeg, anders deed ik mee)
240 maar daar gaan er 80 van naar eigen medewerkers de overige 160 worden verkocht.Aankoopadvies schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 23:45:
Hoeveel units krijgt BCC? Als Coolblue er al 180 krijgt, zal het vast bij BCC nog minder zijn. Dit wordt nog erger dan de Series X launch op Coolblue.nl.
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
hehe, ja ook al geprobeerd iddCordon schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 23:47:
[...]
Ook die opties kun je klikbaar maken. Maar daar checkt die dubbel op helaas
van wat ik hoorde een stuk of 30Aankoopadvies schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 23:45:
Hoeveel units krijgt BCC? Als Coolblue er al 180 krijgt, zal het vast bij BCC nog minder zijn. Dit wordt nog erger dan de Series X launch op Coolblue.nl.
dit dus, je wilt niet je hele shop offline voor paar gekke ps5 systeempjes orders verwerken iedereen slechte nieuws geven en wasmachines kopen maar.Killer61 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 23:48:
Ik heb geen 1 webshop gezien die de ps5 om 00:00 uur heeft opengegooid voor bestellingen. Maar het is gewoon leuk om toch te blijven tot middernacht en al die medetweakers te zien die helemaal de weg kwijt zijn 😂 maar toch stiekem hopen dat het losbarst om middernacht 😀
How are you doing?
Plus al die uren klantenserviceNotSoSteady schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 23:48:
Moet je kijken wat de BCC dit al heeft gekost. Meer dan een uur volledig onbruikbaar.
Die worden helemaal gek denk zelf dat we ook op de podcast komen.
ze hebben nog een paar hamstertjes aan het werk gezetmprkooij schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 23:49:
Site werkt naar mijn mening al wat beter.
Neem aan dat je niet de BCC site bedoelt??mprkooij schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 23:49:
Site werkt naar mijn mening al wat beter.
Service Unavailable
HTTP Error 503. The service is unavailable.
Iemand meer tips behalve Wehkamp, BCC, Bol.com, Amazon?
Dan ben je ergens een ID vergeten of je hebt met de aanpassingen iets verpest in de JSON
Mwah, ik gok toch zomaar niet dat de bcc om 0:00 de meeste wasmachines verkoopt...stftweaker schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 23:49:
[...]
dit dus, je wilt niet je hele shop offline voor paar gekke ps5 systeempjes orders verwerken iedereen slechte nieuws geven en wasmachines kopen maar.
Als ik bcc was zou ik nu gewoon lekker de boel laten stuklopen, zorgen dat er rond 07:00 extra servercapaciteit is voor de rest van de dag en kijken hoe het gaat lopen.
Nu kan je er wel servercapaciteit tegenaan gooien, maar dan pak je de piekbelasting mee en dat terwijl je 0 inkomsten krijgt.
2x per seconde op F5nili007 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 23:52:
Is het nodig om op f5 te drukken of refresht site vanzelf
Haters everywhere but I don’t really care
We're working to restore all services as soon as possible. Please check back soon.
Het is ons gelukt
Bij mij ligt de hele site eruit, Server Error 502, dus zelfs F5 doet nietsnili007 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 23:52:
Is het nodig om op f5 te drukken of refresht site vanzelf
Verwijderd
Aankomende kerstperiode zou ik graag een leuk kado kopen voor mijn neefje van 15 jaar.
Hij is fan van voetbal, houdt ook van bordspelletjes en is gepassioneerd door muziek.
Welke videospelcomputer raden jullie aan om voor hem te kopen?
En "turbo turbo" roepen.
Xbox Series X: Forza / Ori \\\/// PlayStation 5: Persona, Horizon, Gran Turismo
How are you doing?
Atari, en nou wegwezen.Verwijderd schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 23:53:
Dag iedereen,
Aankomende kerstperiode zou ik graag een leuk kado kopen voor mijn neefje van 15 jaar.
Hij is fan van voetbal, houdt ook van bordspelletjes en is gepassioneerd door muziek.
Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.
PS2.Verwijderd schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 23:53:
Dag iedereen,
PSN id: K1ngD1ng3l1ng | BF3 PC: KingDing3ling
kreeg mijn shop maar zulke exposurestftweaker schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 23:54:
wel een slechte waf hebben ze. Dit had je niet op mijn ecommerce store hoeven doen 1 click en jullie konden allemaal puzzeltjes oplossen hahahaha.
Nintendo 3DS.Verwijderd schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 23:53:
Dag iedereen,
FNAC.com en Cdiscount.com (levering enkel in BE) hebben er ook op launchday.Lashrom schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 23:50:
Het lijkt meer gewoon op een chatbox dan op een forum nu. Wacht allemaal gewoon lekker af om 0:00.
Iemand meer tips behalve Wehkamp, BCC, Bol.com, Amazon?
Mogelijke uren:
https://chocobonplan.com/...cheter-la-ps5-les-offres/Fnac.com : probable stock vers 10h du matin le 19 Novembre
Amazon.fr : probable stock vers 13h le 19 Novembre
Cdiscount.com : probable stock nocturne le 18 Novembre (22h / 23h), 2ème possibilité à 8h ou 9h
Yaha!
Moet er niet aan denken, moet ik opeens personeel inhuren enzo. bah
Hahaha snel.. allemaal. De schoen xDKing Dingeling schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 23:55:
Ik ga ff die foto maken met die schoen voor Coolblue...Dit wordt hem ff niet.
Franse, nog erger dan hier haha. Maar bedankt, zal dit ook even checken.Fettel schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 23:55:
[...]
FNAC.com en Cdiscount.com (levering enkel in BE) hebben er ook op launchday.
Mogelijke uren:
[...]
https://chocobonplan.com/...cheter-la-ps5-les-offres/
Signature
[ Voor 100% gewijzigd door Ralluff op 17-11-2020 23:58 ]
als we hier toch even voorbij konden....
Die kans daar is ook nihil.King Dingeling schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 23:55:
Ik ga ff die foto maken met die schoen voor Coolblue...Dit wordt hem ff niet.
Ik heb de schoen op coolblue gedaan en ene bevestiging gekregen, als ik in een van de gelukkige zit, dan krijg ik een hartaanval. Suc6!
Verwijderd
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Verwijderd schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 23:57:
M'n winkel wagentje zit nu hellemaal vol met laptops en elektrische scheerapparaten omdat ik dat script niet goed weet aan de passen.
Site is down.. maar API nog nietmouzetc schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 23:57:
Site is wel officieel down denk ik zo. Gaat nog uren duren voor die weer een beetje draait?
Idd, maar ik wens mezelf net iets meer succes
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ik wens niemand wat totdat ik er zelf 1 hebAlfa159 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 23:58:
[...]
Idd, maar ik wens mezelf net iets meer succes
Dan was die schoen van coolblue toch leuker...
Die wordt door 5 man gebruikt nu inderdaad.
MM zegt:
Beste,
Normaal zal deze geleverd worden op 19/11/20. Uiteraard onder voorbehoud dat de leverancier deze op tijd naar ons verstuurd en Bpost geen vertraging heeft bij de levering.
_SW
"MM zou volgens het forum geen bevestigt aantal gehad hebben t.o.v bol.com." (SEP)
Ik heb 17-09 lang f5 gedaan i.p.v plug-in en 1tje kunnen bevestigen.
Aan de telefoon zei een verkoper, idem twitter. Maar ik heb sterk mijn vraagtekens.
Heeft iemand van MM PR-O B toevallig een status update in de bestelling pagina?
Tevens zegt MM geen cijferlijst gebruikt te hebben, de rest kan je wel al raden.
Mvg,
Alleen nog maar de volgende foutmelding:
HTTP Error 503. The service is unavailable.
Die schoen van Coolblue was nog meer kansloos met 50.000 man die mee konden doenDjores schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 23:59:
Nou... laten we eerlijk zijn.
Dan was die schoen van coolblue toch leuker...
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Sadly no...
te weinig voorbereiding gedaan haha
We're working to restore all services as soon as possible. Please check back soon.
Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.
Mooie bronnen wel, is daar niet eens te bestellen namelijk maar gaat via een loting.King Dingeling schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 23:59:
Denk dat er om 0:00 wat extra servertjes bijkomen heb ik mijn laten vertellen in de wandelgangen van coolblue
Weddings are basically funerals with cake.
Je site plat laten gooien omdat diezelfde mensen aan het kloten zijn met trackers en F5, dat is goede reclamepokle312 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 00:00:
[...]
Die schoen van Coolblue was nog meer kansloos met 50.000 man die mee konden doen
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
| Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |
:strip_exif()/f/image/J0VqrGLw8aXcKeVQ9TqvrX4Q.jpg?f=fotoalbum_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/WlnCZda7zCip6LQbkfJpu8kZ.png?f=user_large)
/f/image/6ugZOTw3pmHuX9uUWlLnqMhD.png?f=fotoalbum_large)